brantner nove zamky praca - strana 49
Počet nájdených inzerátov BRANTNER NOVE ZAMKY PRACA
: 1000 - strana 49
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca špeditéra/dispečera:
• Práca je časovo náročná – štandardná pracovná doba je od 08:00 do 16:00, no bežne sa stáva, že kvôli dopytu po našich službách ostávajú zamestnanci aj po pracovnej dobe.
• Vyžadujeme od všetkých zamestnancov, aby boli dostupní na telefóne 24/7, v prípade, že by niečo súrne vyskočilo. (Z praxe to je skôr výnimka ako pravidlo.)
• Sme kolektív mladých ľudí a hľadáme ľudí, ktorí by k nám zapadli. V práci prirodzene trávime väčšinu nášho aktívneho času v priebehu dňa, preto je pre nás dôležité budovať tím ľudí, ktorí nám budú hodnotovo blízki, aby nám čas na pracovisku plynul rýchlejšie a hlavne príjemnejšie a práca šla viac od ruky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Organizovanie a plánovanie vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy tovarov nákladnou cestnou dopravou.
• Komunikácia s dopravcami.
o Vypracovanie on spot cenových ponúk na dopyty ohľadom prepráv tovaru od klientov,
o Komunikácia, vyjednávanie cien a podmienok prepravy s dopravcom v anglickom jazyku,
o Sledovanie dostupnosti vozidiel,
o Plánovanie trás vozidiel, priama komunikácia s vodičmi,
o Zodpovednosť za bezproblémový priebeh prepravy.
• Zadávanie údajov do interného informačného systému a overovanie správnosti informácií.
• Zabezpečenie plynulosti prepravných procesov a aktívne riešenie vzniknutých problémov.
• Aktívna spolupráca v rámci celého tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• príležitosť na osobný aj kariérny rozvoj,
• služobný telefón aj na súkromné účely,
• odmena na základe výkonu
• do budúcna možnosť práce z domu a flexibilnej pracovnej doby.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• proaktívny prístup k práci a riešeniu problémov,
• zmysel pre zodpovednosť,
• chuť učiť sa nové veci,
• organizačné a komunikačné schopnosti,
• zvládanie stresových situácií,
• flexibilita,
• dostupnosť 24/7,
• tímovosť a čestnosť,
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Sme mladý, dynamický tím, ktorý je Vám neustále k dispozícii.
Vkladáme všetko úsilie do spolupráce s Vami, aby ste boli vždy spokojní s našimi službami.
Skúsenosti v medzinárodnej preprave nám umožňujú využiť všetky dostupné prostriedky k realizácii klientovej požiadavky.
Náš tím každoročne rozširujeme o nových členov, čo nám neustále zvyšuje flexibilitu a aktuálny prehľad o dianí na trhu v celej Európe.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
eCargo - Základy
Skvelá pracovná ponuka pre mužov, ženy a absolventov v Sučanoch vo výrobe na TPP
Nástupný plat po zaučení 1150€/mesiac (brutto) plus zamestnanecké bonusy a výhody
NOVÉ PLATOVÉ PODMIENKY
Náplň práce:
* práca v strojárskej výrobe,
* obsluha CNC stroja,
* kontrola výrobných dielov meracími prostriedkami,
* práca s výkresovou dokumentáciou.
12-hodinové zmeny (2 dni ranná, 2 dni nočná, 4 dni voľno)
✍️ Nástup ihneď na TPP
Manuálna zručnosť, zodpovednosť, precíznosť
⚙️ základná znalosť matematiky (výpočet odchyliek), čítanie výkresov
Pre bližšie informácie nás kontaktujte na alebo mailom na martina.adamuscinova@
Informácie o ponuke:
Hľadáme nové posily do tímu skladníkov s nástupom ihneď!
Aké ponúkame výhody?
- mzda 840 € - 1 015 € (konečná výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta)
- 10% pohyblivá zložka
- práca v prosperujúcej spoločnosti so zahraničnou účasťou
- mesačný dochádzkový bonus
- letný bonus vo výške 50% tarifnej triedy (v závislosti od hospodárskeho výsledku spoločnosti)
- ročná odmena vo výške 20% tarifnej triedy (v závislosti od hospodárskeho výsledku spoločnosti)
- príspevok na stravu: zamestnanec si hradí 0,49 € / jedlo
- sociálny program zameraný na rodiny zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
Požiadavky na zamestnanca:
- oprávnenie na VZV
- skúsenosti s prácou v sklade výhodou
- priebežné kontroly množstiev dielov, riešenie zistení
- používanie vysokozdvižných vozíkov
- zabezpečenie servisu, prehliadky a prevzatia výkonu
- manipulácia s dielmi v rámci výrobnej haly
- spolupráca s firmou nakladajúcou s odpadmi
- vypracovávanie pravidelnej inventúry
- kontrola obalového materiálu a jeho pravidelná inventúra
Pracovné činnosti:
- vykonávanie manuálnej práce v skladových priestoroch
- fyzické zabezpečenie materiálových tokov na hale
- vykládka a nakládka komponentov
- zaisťovanie bezpečnosti tovaru
- udržiavanie skladových priestorov v predpísaných podmienkach
- dodržiavanie BOZP, bezpečnostných a protipožiarnych predpisov a opatrení na pracovisku
- práca v nepretržitej prevádzke
Hľadám k sebe do výroby stolára, montážnika, kolegu, parťáka, človeka ktorého práca baví, nebojí sa výziev a s ktorým je aj v práci zábava.
Venujeme sa výrobe nábytku, kuchýň, skríň, detských a študentských izieb, obývačiek a mnohému ďaľšiemu.
Ponúkam seriózne jednanie, osobitný prístup, príjem na základe skutočne odrobených hodín, možnosť vlastnej sebarealizácie a prispôsobenie si pracovného prostredia a času. Tiež je možnosť realizácie aj vlastných projektov.
Práca nie je krátkodobá, hľadám parťáka na dlhú dobu. Nejaká prax s nábytkom je nutná ako aj manuálna zručnosť, schopnosť technického samostatného myslenia, ale hlavne ťa musí práca baviť. Nebáť sa spoznávať a učiť sa nové veci a stále hľadať, ako sa dá čo urobiť lepšie s dôrazom na každý detail. Seriózne a slušné vystupovanie by malo byť samozrejmosťou.
Hľadám človeka samostatného, pracujúceho na živnosť. So založením živnosti a vecami okolo nie je problém pomôcť. Uvádzaná mzda je orientačná, záleží od samostatnosti a schopnosti.
Prácu vykonávame v Bratislave Petržálke a následne montujeme u zákazníka. Ide o prácu v malom kolektíve.
Pokiaľ si sa v horných riadkoch našiel, zaujalo ťa to, budem rád ak sa ozveš, či už telefonicky, alebo mailom. Osobné stretnutie pri káve by potom povedalo viac, či nájdeme spoločnú reč. Poteším sa samozrejme aj životopisu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- montáž vonkajších / vnútorných spätných zrkadiel
- vizuálna kontrola výrobkov
- balenie výrobkov podľa predpisu
- dodržiavanie kvality a štandardov
- práca na 3 alebo 4 zmeny
- práca vhodná pre ženy aj mužov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti,
- príjemné a čisté pracovné prostredie
- množstvo zamestnaneckých benefitov (športové aktivity, masáže, kozmetika, a pod.)
- stravovanie priamo v priestoroch spoločnosti (0,50 € za stravnú jednotku)
- motivujúci systém odmeňovania - 13-ty a 14-ty plat
- variabilná zložka vo výške 80 €/ mesiac
- zabezpečená autobusová doprava z Trenčína a z Piešťan
Mzdové podmienky
820 EUR/mesiac
variabilná zložka 80€, 13. a 14. plat + príplatky podľa ZP
Kontakt:
Email: spakmarek847@
Mzdové podmienky (brutto)
7 EUR/hod.Základná odmena SZČO 12€/hod (podmienené %normou) Práca na výkon Práca na 2 zmeny
Zamestnanecké výhody, benefity
• prémiový systém až do 350 €/mesiac;
• firemná akcie
Náplň práce a zodpovednosti:
• Manipulácia so základným materiálom
• Výmena spotrebných dielov
• Výmena zváracieho drôtu
• Bodovanie kusov
• Oprava menej závažných porúch
• Zváracia metóda MIG
• Vrstvené zvary
• Kontrola dodržiavania BOZP a
používania OOPP
• Práca na zváracom automate
• Dielenská logistika
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zváračský preukaz CO2 - ZM1;
- dodržiavanie technologických a pracovných postupov;
- ochota učiť sa nové veci;
- manuálna zručnosť.
- čítanie výkresovej dokumentácie
Kontakt: ekonom3@
Hľadáme skladníka na 2 zmeny
- práca v suchom sklade
- manipulácia s komponentami
- práca s PC
- práca so skenerom
MZDA - 1200€
pre viac info
Hľadáme skladníka do strojárskej výroby
- práca na 3 zmeny
- zásobovanie linky
- práca s počítačom
- práca so skenerom
MZDA - 1200€
pre viac info
Hľadáme operátorov na 4 zmeny do spoločnosť v oblasti automobilovej výroby
- práca priamo v Novom Meste nad Váhom
- práca pri lisoch
- vizuálna kontrola
- jednoduchá kontrola, skladanie
MZDA od 900€
- dochádzkový bonus, príplatky, príspevok na stravu
pre viac info
Si šikovný elektrikár s komunikatívnou nemčinou, ktorému sa pred rozvádzačom nezačnú triasť kolená a na otázku „Wie geht's?“ neodpovieš „Ja ja“ ??? Nemáš rád odfláknutú robotu a chceš sa naučiť niečo nové? Tak máme pre teba zaujímavú ponuku.
Práca: Zapájanie fotovoltaiky (frekvenčný menič a batéria) s 2-týždenným školením
Miesto: Stuttgart a okolie, Nemecko
Ponúkame:
- SZČO 27,00 -30,00 EUR alebo možnosť TPP
- ubytovanie hradené
- firemné auto a náradie HILTI
- fakturácia/splatnosť 14/14
- práca na dlhodobo
Požadujeme:
- prax v oblasti elektrotechniky
- komunikatívnu nemčinu
- vyhláška §22 - §24
- vodičský preukaz B
Nástup 09.01.2023 alebo podľa dohody
Ak si sa v tomto inzeráte našiel, poprípade zohraná dvojica (elektrikár s nemčinou + pomocník) neváhaj nás kontaktovať!
Tel.: alebo . E-mail: office@
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Pracovná pozícia zahŕňa:
- prácu v kancelárii,
- administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu),
- po zaškolení prácu s interným systémom,
- aktívna práca s klientom,
- vhodná práca aj pre študentov a absolventov.
Ponúkame:
- zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu),
- pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť,
- možnosť kariérneho rastu,
- rôzne iné benefity spoločnosti.
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- práca s ľuďmi,
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- záujem získavať nové informácie.
Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore.
Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu:
asistentka.bronr@
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii:
Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky.
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 300 EUR/mesiac
+ dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. •Ak si hotový administrátor s niekoľkoročnou praxou, radi si s tebou pri kávičke preberieme individuálnu ponuku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou náplňou práce?
Rutinné práce
• Kompletná správa a riešenie agend (backend) internetového obchodu na platforme Magento 2
• Zodpovednosť za zobrazenie portfólia produktov na frontende
• Správa produktov na stránkach: Heureka, Zboží, Najnakup, Google shopping
• Tvorba základných reportov z Google Analytics
• Úprava rôznych atribútov a parametrov produktov
• Práca s dodávateľskými feedmi
• Jednoduché úpravy produktových fotografií
• Listing nových produktov do eshopu a ich zaraďovanie do kategórií na základe podkladov od kolegov z rôznych predajných sekcii
• Importy dodávateľských cenníkov
• Importy rôznych parametrov produktov z Excelových tabuliek
• Práca s Excelom
Development eshopu
• Vedenie prípravy podkladov nových funkcionalít a zmien na eshope, pre web developera v spolupráci s kolegami
• Vedenie pracovných call-ov s web developerom na týždennej báze
Dlhodobé ciele
• Riadenie prechodu niekoľkých firemných e shopov na platformu Magento 2, pod jeden backend.
Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za bezproblémový chod všetkých funkcionalít eshopu na platforme magento 2, ktorý je momentálne tesne pred spustením. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti
• Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike
• Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky
• Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou
• Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné team buildingy.
Informácie o výberovom konaní
VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA.
AVION - PETOMAR cca 30min.
Firma je situovaná 1minútu od diaľnice R1.
Do práce a z práce by si chodil presne opačne ako ide hlavná vlna. Ráno smer Trnava prázdna diaľnica do práce a večer smer Bratislava prázdna diaľnica z práce.
Miesto výkonu práce je v sídle našej spoločnosti v Dolnej Strede, Váhovská 870 (areál Velba)
• Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV na tomas@, životopisy vyhodnocujeme v prvom kole a v prípade, že nás tvoje CV osloví, budeme ťa kontaktovať.
• Termín nástupu dohodou.
• V prípade potreby
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web.
Náplň práce:
- práca na kontaktoch spoločnosti
- práca s internými systémami spoločnosti
- podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce)
- práca s kalendárom obchodníka
- organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád
Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné a organizačné zručnosti
- písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
- zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť
- odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh
- záujem učiť sa nové veci
+ Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Hľadám si prácu/brigádu, ktorá sa dá vykonávať aj z domu. Občasná návšteva kancelárie alebo podobne nie je problém. Vieme sa dohodnúť. Ovládam word, excel na veľmi vysokej úrovni, mám základy HTML a CSS (ďalej sa v tom vzdelávam), nerobí mi problém naučiť sa čokoľvek nové. Baví ma tvorenie, fotografovanie, ale tiež tzv. babravá práca s detailami.
Mám vp skupiny B a dlhoročné skúsenosti, vlastním osobný automobil. Nevadí mi pracovať cez víkend alebo po večeroch. Môže to byť nejaká výpomoc v administratíve, prepisovanie, usporadúvanie dokumentov, správa e-shopu, ale tiež to môže byť manuálna práca. O finančné poradenstvo a podobne nemám záujem, ďakujem.
Kontakt prosím cez formulár s popisom práce. Ďakujem
Home office, homeoffice, práca z domu
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu)
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne
mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP
INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ
Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa.
Náplň prace, právomoci a zodpovednosti
správa pracovného kalendára riaditeľa
príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa
zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa
komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu
praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk
vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov
kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti
príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty
prieskum trhu
Ponúkané benefity
služobný telefón
služobný počítač
multisport karta
príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
flexibilná pracovná doba
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Power Point - pokročilý
práca s MacOS výhodou nie podmienkou
vodičský preukaz B
znalosť cudzieho jazyka výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
základné znalosti a orientácia v oblasti financií
prax v administratíve výhodou
analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania
kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady
obchodný duch a organizačne schopnosti
dynamickosť a orientácia na detail
dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci
Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Reštaurácia contro ponúka zamestnanie pre šikovného kuchára/ku s praxou, ktorého práca v gastronómii napĺňa.
Ponúkame:
- práca v mladom kolektíve
- úzke moderné menu
- možnosť sebarealizácie
- možnosť získať nové pracovné skúsenosti
- práca na krátky / dlhý týždeň
- nástupný plat 8,5€/hod v čistom
Požiadavky:
- profesionalita a odbornosť
- ochota vzdelávať sa
- samostatnosť, iniciatívny a zodpovedný prístup k práci
- kreativita, estetické cítenie
Ak je gastronómia tvojou záľubou pošli nám svoj životopis na contro.infomail@ a do predmetu správy napíš "kuchár"
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Realitná kancelária Absolute Real hľadá do svojho tímu ďalšiu posilu.
Obchodník s nehnuteľnosťami
Miesto práce: Bratislavský kraj
Termín nástupu: 12.1. 2023, resp. dohodou
Druh pracovného pomeru: živnosť, vlastná sro.
Ak máš chuť robiť prácu, ktorá ťa bude baviť a primerane živiť, vieš sa samostatne motivovať, rád komunikuješ s ľuďmi a vidíš v živote skôr riešenia ako problémy, určite sa nám ozvi. Radi sa s tebou stretneme na pracovnom pohovore. Len nám ešte pošli svoj životopis, nech o tebe niečo vieme.
Ponúkame spoluprácu na dlhodobej báze ako hlavný zdroj finančného príjmu. Predchádzajúce skúsenosti s prácou realitného makléra sú výhodou, nie však podmienkou.
Nesľubujeme, že to bude vždy ľahké, ale k prepracovaniu sa k slobode v práci vždy nejaké to úsilie treba..))
Úspešný realitný maklér je manažérom, ktorý si vie riadiť svoje obchodné prípady v spolupráci s tímom odborníkov. Práca na počítači a mobile je mu blízka, nebráni sa však ani foteniu nehnuteľností. Disponuje rozvinutými komunikačnými zručnosťami, primeranými morálnymi vlastnosťami a samozrejme odbornými znalosťami. Postupne si buduje povedomie o svojej práci v okolí a tak postupom času získava nové zákazky skôr spontánne namiesto akvizovania nových klientov.
Práca u nás prebieha v menšom tíme, v ktorej budeš postupne robiť väčšinou úkonov samostatne. Budeme ťa viesť v vzdelávaní, aj keď najviac znalostí získaš pri samotnej práci v praxi. Nemáme stanovený presný pracovný čas. Realitný trh ti však pomôže sa zorientovať, kedy sa oplatí byť v teréne a kedy nie. Tvojou najväčšou odmenou za dobre vykonanú prácu bude nadpriemerný zárobok, flexibilita v pracovnom čase a sebarealizácia. Vlastný počítač je podmienkou, automobil je výhodou.
Odporúčame sa zamyslieť pred štartom v realitách na otázkami:
Čo mi má táto práca priniesť?
Aké sú moje pracovné priority, čo je pre mňa v práci dôležité?
Aký potrebujem a chcem mať mesačný zárobok?
V prípade záujmu pošli svoj životopis na e-mail: michalik@
Tešíme sa na teba))
Eduard
CHARAKTERISTIKA:
Hľadáme parťáka/parťáčku do tímu na dlhodobú spoluprácu na 10–12 hodinovej zmeny (Pi 8:00–20:00, So 7:00–17:00) v interiéri modernej tržnice Fresh market - Bratislava, Nové Mesto (špecializovaná predajňa čerstvých rýb a morských plodov MyFish). Predošlá skúsenosť s rybami nie je nutná, radi vás všetko naučíme. Očakávame iba záujem a snahu.
NÁPLŇ PRÁCE:
- komunikácia so zákazníkom
- práca s pokladňou a terminálom
- odborná práca s rybami (čistenie, filetovanie)
- organizácia a čistota skladu
MZDA: 6,00 €/hod
ZAMESTANECKÉ VÝHODY, BENEFITY:
- individuálny a osobný prístup malej firmy - výrazné zamestnanecké zľavy na náš sortiment
- netradičná a rozmanitá práca.
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade záujmu nám prosím pošlite Váš životopis na emailovú adresu Vybraným uchádzačom sa následne ozveme a poskytneme bližšie informácie cez telefonický rozhovor.
Hľadáme ľudí do výroby chladičov. Práca je vhodná pre každého kto môže pracovať na 3 zmeny.
Nenáročná práca pri montáži alebo finálnej montáži.
Práca je stabilná a dlhodobá.
Mzda je od 1100€
Bonusy: dochádzkový , výkonnostný, možnosť záloh, ubytovanie a doprava do práce je zabezpečená zo smerov Stará Turá, Piešťany, Nové Mesto nad Váhom.
Pre viac info