inzercia, predaj, predám, bazár

brigada v zahranici bez znalosti jazyka - strana 29

Počet nájdených inzerátov BRIGADA V ZAHRANICI BEZ ZNALOSTI JAZYKA : 1000 - strana 29

Asistentka predaja / vedúca predajne
Pracovná pozícia: Asistentka predaja/vedúca predajne Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Moldavská cesta, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek Zabezpečenie chodu prevádzky Aktívny predaj tovaru Vybavovanie reklamácií Práca s pokladňou Zamestnanecké výhody, benefity: Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie Osobnostné predpoklady a zručnosti: Kultivovaný slovný prejav, komunikácia, Organizovanie a plánovanie práce Tvorivosť (kreativita) Tímová práca Analyzovanie a riešenie problémov Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi. Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Skladové hospodárstvo - Základy Pokladňa - Základy Kontaktné údaje: simona.selecka@ admar@
Majetkový špecialista
Majetkový špecialista Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o. Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Termín nástupu: ASAP, dohodou Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality Druh pracovného pomeru: živnosť Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní Popis práce: odpovedanie na emaily a telefonáty dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme komunikácia s ďalšími členmi tímu schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov sprostredkovateľská činnosť zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis) zabezpečenie servisu pre stálych klientov Hľadáme človeka, ktorý: má výborné komunikačné zručnosti je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave je empatický so snahou pomôcť klientom je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný Skúsenosti: má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie prax v danej oblasti - výhodou vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint) ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra Zamestnanecké výhody a benefity: flexibilný pracovný čas práca z domu kurzy a školenia teambuildingy a firemné konferencie vianočné odmeny príspevok na dôchodok Informácie o výberovom konaní: Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@ Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie. Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce. Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme. Sme IDEÁL Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
Operátor servisného oddelenia
Skrátený pracovný úväzok Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Evidencia interného servisu Evidencia externého servisu v programe Business report Evidencia vozíkov v Business reporte Nákup a evidencia ochran. prac. prostriedkov pre zamestnancov Evidencia servisných reklamácii Hlásenia odpadov a komunikácia s firmou, ktorá to zabezpečuje Evidencia došlých faktúr/tlač interných dokladov ku faktúram Evidencia a vystavovanie listov ku technickým kontrolám Drobné nákupy Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Vzdelanie v odbore technický obor Ostatné znalosti Microsoft Office - Pokročilý Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti Technické vzdelanie a myslenie, počítačové i jazykové znalosti, výhodou práca s programom OMEGA Životopisy prosíme zasielať na: E-mail: starlift@
The Face Club, Košice
Miesto práce The Face Club- Boženy Nemcovej 28, 04001 Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok Termín nástupu ihneď Mzdové podmienky (brutto) EUR/hod.+tringelt +% z tržieb Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Reštaurácia The Face Club rozširuje svoj team a hľadá práve TEBA. Zaujímaš sa o gastronómiu, máš príjemné vystupovanie, máš rád kvalitný servis, a je pre Teba samozrejmosťou profesionálne správanie? Podmienka: prax Tak si to práve Ty koho hľadáme. V prípade, že ťa naša ponuka oslovila zašli svoj životopis na e-mail Zamestnanecké výhody, benefity • práca v podniku s dobrým menom a dlhoročnou tradíciou • dodržiavanie výplatného termínu • fixný plat + % z tržby Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Jazykové znalosti Anglický jazyk – základy Ostatné znalosti Pokladňa - Vzdelanie v odbore čašník/servírka, Počet rokov praxe Prax v obore vítaná Osobnostné predpoklady a zručnosti -flexibilita -zodpovednosť -komunikatívnosť - USMIEVAŤ SA - silná orientácia na zákazníka - prívetivé a ochotné správanie Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti spoločnosť podnikajuca v oblasti gastronómie a iných služieb Počet zamestnancov 12 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba:JALC s.r.o. Tel.: E-mail:thefaceclubke@
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 26r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu: Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania,na týchto prevádzkach: PREŠOV - 1 osoba VRANOV nad TOPĽOU - 1 osoba TREBIŠOV - 2 osoby (novootvorená prevádzka) Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu ihneď, november, december 2022 Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania - práca s registračnou pokladňou - príjem a evidencia objednávok - zodpovednosť za finančnú hotovosť - celková starostlivosť o predajné miesto Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti: Poľský jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti: MK Soft - Základy Pokladňa - Základy Fakturácia - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti: komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť Mzdové podmienky: 900 - 2 000 EUR/mesiac mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja Svoj životopis zasielajte na praca@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Dispečer
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca špeditéra/dispečera: • Práca je časovo náročná – štandardná pracovná doba je od 08:00 do 16:00, no bežne sa stáva, že kvôli dopytu po našich službách ostávajú zamestnanci aj po pracovnej dobe. • Vyžadujeme od všetkých zamestnancov, aby boli dostupní na telefóne 24/7, v prípade, že by niečo súrne vyskočilo. (Z praxe to je skôr výnimka ako pravidlo.) • Sme kolektív mladých ľudí a hľadáme ľudí, ktorí by k nám zapadli. V práci prirodzene trávime väčšinu nášho aktívneho času v priebehu dňa, preto je pre nás dôležité budovať tím ľudí, ktorí nám budú hodnotovo blízki, aby nám čas na pracovisku plynul rýchlejšie a hlavne príjemnejšie a práca šla viac od ruky. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • Organizovanie a plánovanie vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy tovarov nákladnou cestnou dopravou. • Komunikácia s dopravcami. o Vypracovanie on spot cenových ponúk na dopyty ohľadom prepráv tovaru od klientov, o Komunikácia, vyjednávanie cien a podmienok prepravy s dopravcom v anglickom jazyku, o Sledovanie dostupnosti vozidiel, o Plánovanie trás vozidiel, priama komunikácia s vodičmi, o Zodpovednosť za bezproblémový priebeh prepravy. • Zadávanie údajov do interného informačného systému a overovanie správnosti informácií. • Zabezpečenie plynulosti prepravných procesov a aktívne riešenie vzniknutých problémov. • Aktívna spolupráca v rámci celého tímu. Zamestnanecké výhody, benefity • príležitosť na osobný aj kariérny rozvoj, • služobný telefón aj na súkromné účely, • odmena na základe výkonu • do budúcna možnosť práce z domu a flexibilnej pracovnej doby. Osobnostné predpoklady a zručnosti • proaktívny prístup k práci a riešeniu problémov, • zmysel pre zodpovednosť, • chuť učiť sa nové veci, • organizačné a komunikačné schopnosti, • zvládanie stresových situácií, • flexibilita, • dostupnosť 24/7, • tímovosť a čestnosť, Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Sme mladý, dynamický tím, ktorý je Vám neustále k dispozícii. Vkladáme všetko úsilie do spolupráce s Vami, aby ste boli vždy spokojní s našimi službami. Skúsenosti v medzinárodnej preprave nám umožňujú využiť všetky dostupné prostriedky k realizácii klientovej požiadavky. Náš tím každoročne rozširujeme o nových členov, čo nám neustále zvyšuje flexibilitu a aktuálny prehľad o dianí na trhu v celej Európe. Jazykové znalosti Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti eCargo - Základy
Sublimačná tlačiareň Espon SC-F500 formát A1 (61x550 cm)
Predám čísto novú, ešte zabalenú foto sublimačnú tlačiareň pre formát A1 a nižší. Možnosť tlače teda na A4, A3 a aj na rolky s maximálnou šírkou 61cm. Tlačiareň bola kupovaná v oficiálnom slovenskom eshope v septembri 2021. Má 13 mesačnú záruku. Dôvod predaja, že po kúpe a preštudovaní manuálu som prišiel na to, že mi na môj účel vôbec nevyhovuje a potrebujem iný druh tlačiarne avšak som ju nevedel vrátiť naspäť. Je to špičková, profesionálna sublimačná tlačiareň určená na tlač fotografii vo vysokej kvalite a maximálnom rozmere A1. (tlač na rolky 61 cm x cca 35 metrov) Tlačiareň sama meria náklady na tlač každej fotografie, čo každý ocení v kalkulácií nákladov. V prípade akýchkoľvek otázok, pokojne píšte, volajte. XXXXXXXXXX Či už vytvárate potlačené kryty na mobily, hrnčeky, podložky pod myš, tričká alebo vankúše, tlačiareň SC-F500 ponúka malým firmám možnosti rýchlej realizácie, spoľahlivosť a nízke celkové náklady na vlastníctvo. Jej nastavenie, údržba a používanie si nevyžadujú žiadne špeciálne znalosti. Táto sublimačná tlačiareň je vyrobená s ohľadom na jednoduché používanie, produktivitu a efektívnosť, aby podniky dokázali pružne a rýchlo reagovať na potreby zákazníkov. Tlačiareň SC-F500 je súčasťou komplexného tlačového riešenia spoločnosti Epson, ktoré zahŕňa atramenty, softvér a papier. Všetko je pritom navrhnuté na dosiahnutie dokonalej harmónie. 4,3" dotyková obrazovka poskytuje pohodlný prístup k dôležitým informáciám a možno ju ovládať aj v rukaviciach. Tlačiareň SC-F500 je tiež vybavená pripojením Wi-Fi a funkciou automatickej výmeny média. Jej obsluha a údržba preto nevyžaduje žiadne odborné znalosti. Kľúčové funkcie: Doplniteľné atramentové nádržky: 140 ml fľaše s atramentom, ktorý je možno dopĺňať dokonca aj počas tlače Prachotesný dizajn: Zabraňuje chybným výtlačkom spôsobeným upchatím dýzy či nutnosti časovo náročných čistiacich cyklov Automatická zmena médií: Jednoduchá zmena medzi listovými a kotúčovými médiami Wi-Fi pripojenie: Ide o prvý kus v rade sublimačných tlačiarní značky Epson na jednoduché používanie Nástroj na výpočet nákladov: Jednoducho použiteľný softvér na presný výpočet nákladov na tlač Obsah balenia: Ink set Elektrický kábel Návod na montáž Softvér (CD) Maintenance box nástavec na rolový papier Špecifikácia: Tlačová hlava: PrecisionCore™ TFP Farby: CMYK Kapacita atramentového zásobníka: 110 ml Minimálna veľkosť kvapôčky: 4,4 pl Konfigurácia trysiek: 800 Trysky čierna, 800 Trysky na farbu Rozlíšenie tlače: 2.400 x 1.200 DPI Formáty papiera: 61,0 cm Okraje tlače na kotúčové médiá Režim 1: 3 mm (zhora), 3 mm (vpravo), 3 mm (zospodu), 3 mm (vľavo) Automatické podávanie dokumentov: Áno Vhodná hrúbka papiera: 0,05 mm - 0,21 mm Spotreba energie: 22 Watt, 0,2 Watt (vypnutie) Napájacie napätie: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz Rozmery: 970‎ x 811 x 245 mm (
Servisný technik technológii ČS PL
Spoločnosť Bena-servis, s.r.o. hľadá zamestnanca na pozíciu servisný technik technológii ČS PL. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Údržba výdajnej technológie na čerpacích staniciach PL • Montáž novo dodávaných technológii ČS PL • Koordinácia prác vykonávaných na ČS špecializovanými dodávateľmi • Pravidelný kontakt s personálom čerpacích staníc • Poskytovanie technickej podpory prostredníctvom služobného MT • Vykonávanie práce bezpečným a hospodárnym spôsobom, v súlade s postupmi a bezpečnostnými predpismi našich zákazníkov • Zúčastňovanie sa školení o nových výrobkoch a nových pracovných metódach • Predkladanie administratívne výkazov a prác včas Zamestnanecké výhody, benefity • Pracovné prostredie v stabilnej spoločnosti • Stravné lístky poskytované v zmysle platnej legislatívy • Možnosť profesionálneho rastu, rozšírenie vzdelania • Plne hradené školenia a kurzy súvisiace s prácou • Výkon práce s prideleným služobným vozidlom • Služobný mobilný telefón Informácie o výberovom konaní Špecifikácia rozsahu servisných činností na základe osobného stretnutia Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore Elektrotechnik Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ochota vzdelávať sa a cestovať Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Bena - servis s.r.o. patrí k dlhoročným lídrom v poskytovaní komplexných služieb prevádzkovateľom čerpacích staníc pohonných látok. Na trhu poskytovateľov služieb je etablovaná od r. 1994. Pre našich partnerov so servisnou zmluvou poskytujeme služby nonstop 365 dní v roku. Máme trvalé servisné strediská v Košiciach, Banskej Bystrici, Kežmarku a Žiline. Do svojho systému sme implementovali požiadavky certifikácie ISO 9001:2015 a SCC certifikát (verzia 2011). Kontakt Kontaktná osoba: Petronela Kuzmová Tel.: E-mail: petra@
Špeditér - disponent vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - organizácia a riadenie logistiky , vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy, - nakupovanie prepravy, dopyty, vyhodnocovanie ponúk, výber prepravných a špedičných spoločností, - komunikácia s vodičmi - e-mailová alebo telefonická komunikácia v cudzom jazyku so zákazníkmi ( slovná zásoba v oblasti dopravy - postačujúca ) - príprava harmonogramov prepravy, vyhľadávanie optimálnych trás pre vozidlá, vyskladnenie vozidiel, sledovanie prepravy - obchodovanie s prepravcami - administratívne práce spojené so zabezpečením medzinárodnej prepravy Zamestnanecké výhody, benefity - motivačné finančné ohodnotenie - možnosť pracovať samostatne - kvalitné zaškolenie - služobný mobilný telefón - možnosť tankovania nafty za výhodných podmienok - možnosť home office Informácie o výberovom konaní Možnosť pracovať v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Word - Základy RAALTRANS - Mierne pokročilý Timocom - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti nie je podmienkou ale výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti znalosť AETR výhodou, nie však podmienkou, možnosť zaučenia, flexibilita, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, obchodný duch, spoľahlivosť, zodpovednosť - nástup dohodou
Disponent
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - organizácia a riadenie logistiky , vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy, - komunikácia s vodičmi - e-mailová komunikácia v cudzom jazyku so zákazníkmi ( slovná zásoba v oblasti dopravy - postačujúca ) - príprava harmonogramov prepravy, vyhľadávanie optimálnych trás pre vozidlá, vyskladnenie vozidiel, sledovanie prepravy - obchodovanie s prepravcami - administratívne práce spojené so zabezpečením medzinárodnej prepravy Zamestnanecké výhody, benefity - motivačné finančné ohodnotenie - možnosť pracovať samostatne - kvalitné zaškolenie - služobný mobilný telefón - možnosť tankovania nafty za výhodných podmienok - preplácanie cestovných nákladov po dohode Informácie o výberovom konaní Možnosť pracovať v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Word - Základy RAALTRANS - Mierne pokročilý Timocom - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti nie je podmienkou ale výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti znalosť AETR výhodou, nie však podmienkou, možnosť zaučenia, flexibilita, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, obchodný duch, spoľahlivosť, zodpovednosť
Mechanik   –  (Carspach ) Francúzsko
Mechanik – (Carspach ) Francúzsko Spoločnosť INTERWORK ponúka dlhodobú prácu pre mechanika . Práca na slovenskú prac.zmluvu. Práca vyžaduje znalosti mechaniky, hydrauliky, znalosti čítania výkresovej dokumentácie. Klientom je spoločnosť ktorá výrába jednoúčelové stroje pre banský priemysel. Práca v dielni. Ideálny profil – mechanik strojov a zariadení. Vlastné auto Začiatok: dohodou Dĺžka projektu: 12 mesiacov Miesto: Carspach (Francúzsko) Plat: od : 14 EUR/ netto Ubytovanie: hradené (typ Airbnb) Turnusy podľa dohody: V prípade záujmu nám pošlite životopis na uvedenú mailovú adresu martin.rach@ Kandidátov budeme následne kontaktovať.
Vodič MKD v EU - záskok v termíne od 21.12.2022 - 5.1.2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti •jazdíme SK, AT, DE, BE, UK, NL, IT, FR, CH, CZ •nástup do práce v Bratislave •jazda podľa predpisov nariadenia ES č. 561/2006 •starostlivosť o zverené vozidlo (chladiarenské návesové súpravy) •zodpovednosť za správnu nakládku a vykládku tovaru •dispečerská podpora 24/7 •vozidlá vybavené tankovacími kartami •automatické platenie mýta mýtnymi jednotkami/online Zamestnanecké výhody, benefity •parkovanie súkromného auta na stráženom parkovisku v Bratislave •víkendové prestávky sa robia systémom depo parking s nasledovným vybavením: práčka, sociálne vybavenie, sprcha, spacie miestnosti, odkladací priestor, kuchyňa •v je depe k dispozícií služobné vozidlo pre potreby vodičov (nákup potravín, atď.) •komunikácia s dispečingom v slovenčine/angličtine + služobný telefón •vozový park VOLVO so zabezpečeným servisom (VOLVO Golden servis + pneuservis), vozidlá s automatickou prevodovkou a klimatizáciou Požiadavky na zamestnanca Jazykové znalosti Anglický jazyk - základy alebo Nemecký jazyk - základy Vodičský preukaz B, C, E Osobnostné predpoklady a zručnosti •prax vodiča •lekárska prehliadka, povinné psychotesty, karta vodiča •digitálna tachografová karta •znalosť 561/2006, minimálne technické znalosti •samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť •profesionálny a slušný prístup •znalosť jazykov vítaná Adresa spoločnosti Martin Homola Transport s.r.o. Rajecká 40 821 07 Bratislava Kontakt Kontaktná osoba: Zuzana Homolová Tel.: E-mail: martin@
Konvencionalny sustruznik
Firma G STEEL s.r.o v Humennom ponúka prácu pre 3 živnostníkov na pozíciu sústružník na konvencionálnom sústruhu v Nemecku. Miesto práce:Schluchtern Hodinová mzda:25€ Jazykové znalosti:Ruština,Nemčina -A2 Technicke znalosti:Čítanie výkresovej dokumentácie Podmienka:vlastné auto Fakturácia:14/14 V prípade záujmu pošlite CV :evagalandhe@,alebo ma kontaktujte telefonicky
Stavbyveduci
FBT Slovakia s.r.o. je stavebná firma s 30-ročnou praxou. V rámci rozširovania nášho tímu, hľadáme nového kolegu na pozíciu stavbyvedúci. Vašou pracovnou náplňou bude: • Komplexne zastrešovať prípravu a riadenie stavby, vrátane dodávania materiálov a koordinácie subdodávateľov pre stavbu • Samostatne riadiť zverených zamestnancov • Podrobné viesť stavebný denník • Zabezpečovať materiálové vybavenie na jednotlivé stavby, vrátane evidence spotreby materiálu • Spolupracovať na technickom, technologickom, a organizačnom riešení stavby • Podrobná znalosť projektovej dokumentácie • Kontrolovať dodržiavania bezpečnostných predpisov a interných smerníc • Kontrolovať dodržiavania stavebných postupov, technologických postupov a kvality • Komunikovať so stavebným dozorom • Zúčastňovať sa pravidelných kontrolných dní, spracovávať zápisy do stavebného denníka a dodržiavať termíny • Pravidelne reportovať vedeniu spoločnosti, vyhodnocovať zrealizovanú zákazku • Typický deň začína okolo 7 ráno a končí okolo 16-17 Ponúkame Vám: • Zázemie stabilnej stavebnej spoločnosti • Motivačné finančné ohodnotenie pri možnosti časovej flexibility • Možnosť profesionálneho rastu Požiadavky: • Absolvent Stavebnej Fakulty alebo absolvent stavebnej priemyslovky • 3+ roky prax • Osvedčenie o odbornej spôsobilosti SKSI plus (zameranie – pozemné stavby/inžinierske stavby) • Skúsenosti s čítaním technickej dokumentácie • Prax v jednaní s dodávateľmi, vyjednávaním cien a podmienok • Vynikajúco pozná Bratislavu a okolie • Selfstarter, schopný robiť vlastné rozhodnutia, samostatnosť pri riešení úloh, príjemné vystupovanie voči klientom • Výborné komunikačné a organizačné vlastnosti • Vodičský preukaz B, trieda C plus (pridelené firemné auto) • Predošlé pracovné skúsenosti zo stavebnej firmy plus • Microsoft Office • CENKROS Zárobok • Nástupný plat EUR 2 800 s možnosťou plného úväzku a benefitov po 90-dňovej skúšobnej lehote. • Takisto možná živnosť. Zamestnanecké výhody, benefity • Možnosť plného úväzku a benefitov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním • vysokoškolské I. stupeň • vysokoškolské II. stupňa • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Vzdelanie v odbore • stavebníctvo Jazykové znalosti • Slovenský jazyk – Expert (C2) Ostatné znalosti • Microsoft Office • CENKROS Vodičský preukaz • B, C Pozícia je vhodná pre absolventa • Nie
Elektrikári/elektromontéri.
ALKATE assists, s. r. o. Elektrikár, Elektromontér, zámočník Do nášho tímu hľadáme elektrikárov, elektromontérov,zámočníkov, jednotlivcov, dvojice a väčšie partie. Popis práce Montáž káblových žľabov, osádzanie rozvádzačov, ovládacích panelov.... Aspoň jeden z partie musí mať prax v danom obore. Práca je možná v hodinových sadzbách, prípadne úkolovo. Znalosti • Technická zručnosť • Schopnosť pracovať samostatne ale aj v tíme • Flexibilita Pozícia vhodná pre záujemcov na dlhodobú spoluprácu. Pracovný pomer - SZČO,dohoda,TPP Cena práce sa pohybuje podľa typu pracovného pomeru , samozrejme záleží aj od certifikácie a pracovných znalostí. Skúšobná doba je individuálna, navýšenie platu možné po prvých týždňoch po preukázaní zručností. Sme firma zaoberajúca sa dodávkou elektroinštalačných a elektromontážnych prác, pôsobiaca hlavne v Bratislave a širšom okolí. Nástup možný podľa dohody. Na iné otázky ohľadom pracovných a platových podmienok Vám radi zodpovieme na uvedenom telefónnom čísle alebo e-maily. Tel: e-mail: office@
TCA 35% peeling -omladenie, jazvy, pigmentácie, strie
Profesionálny - certifikovaný peeling TCA 35% Mesoestetic (kys. trichlóroctová) sa používa na odstránenie vrchnej kože a jej nahradenie novou pokožkou. pH roztoku je 0,5. Stredne hĺbkový peeling zlepšuje stav kože poškodenej slnečným žiarením, redukuje pigmentáciu, starecké škvrny. Rieši problémy s akné a mastnou pleťou, redukuje zväčšené póry, jazvičky po akné, vyhladzuje jemné vrásky, strie, omladzuje starnúcu pokožku a celkovo zjednocuje tón pleti. Vynikajúci na použitie techniky TCA - cross, odstránenie akné jaziev typu boxcar, rolling ice-pick. Vhodné požiť aj na dekolt, chrbát. Len na profesionálne použitie! Vyžadujú sa odborné znalosti pri zaobchádzaní s kyselinou. Patrí len do rúk odborníkovi, ktorý má naštudované dostatočné znalosti a techniky pri jej zaobchádzaní. Školenie neposkytujem, viem však poskytnúť nejaké rady a tipy čo sa dá odstrániť, vylepšené techniky, ale iba osobe, ktorá má už nejaké skúsenosti s aplikáciou kyselín. Cena: od 1,5 ml=15€+poštovné, každý ml+10€, množstvo v ml si určite individuálne, podľa toho, koľko potrebujete. Peeling na celú tvár = cca 1 ml roztoku (aj menej), na lokálne použitie vám vystačí veľmi malé množstvo (cena jedného peelingu sa na našich klinikách pohybuje od 100€). V rámci BA, možnosť osobného odberu. Pozri celú moju ponuku produktov v profile. Len seriózny záujem, info prosím do e-správy/WhatsApp/Viber/mobil (nie prostredníctvom SMS). Uprednostňujem telefonickú konzultáciu.
Asistentka spoločnosti
Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku. Miesto práce: Bratislava Mzdové podmienky (brutto) 1 100 EUR/mesiac Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe Náplň práce - starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.) - starostlivosť o návštevy - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Internet - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - ochota spolupracovať a učiť sa Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou. V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@
Technický riaditeľ pre ekonomický sektor
O spoločnosti: Spoločnosť TIMEA, s.r.o. pôsobí na trhu už 22 rokov. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti poľnohospodárstva a výroby živočíšnych výrobkov. TIMEA má viacero stredísk, ktoré zastrešuje, medzi nimi je napr. PÍLA, AUTOSERVIS, atď.. Náplň práce: - kontrola a riadenie ekonomického úseku - pravidelná tvorba reportov jednotlivých stredísk - zodpovednosť za plnenie obchodných plánov a celkový chod zverených stredísk - komunikácia s partnermi - vyhľadávanie nových obchodných príležitostí Mzda: od 1800€/netto. Finančné ohodnotenie závisí od kvalifikácie, praxe a pracovného nasadenia kandidáta. Požiadavky na zamestnanca: Vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - vysokoškolské I. a II. stupňa Vzdelanie v odbore: - ekonomické alebo riadenie podniku Prax na obdobnej pozícii: - 3-5 rokov Ostatné znalosti: - Microsoft OUTLOOK - pokročilý - Microsoft OFFICE - pokročilý - Softvér OMEGA - expert - Softvér ALFA - expert Osobnostné predpoklady: - komunikatívnosť, flexibilita, zodpovednosť, ambicióznosť, pracovitosť Jazykové znalosti: - anglický - komunikatívna úroveň (B2) Benefity pre zamestnanca: - Mozňosť bývanie vo firemnom byte alebo príspevok na bývanie - Odmeňovanie na základe preukázaných výsledkov a výkonov
Asistentka Telekom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude: - starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov, - práca s PC (Office 365), - Nahrávanie dokumentov do interného systému, - dôraz na kvalitu spracovania dokumentov, - evidencia zamestnancov, - kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie, - bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov - iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného Zamestnanecké výhody, benefity - priateľský kolektív - flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne) - práca v mladom a dynamickom kolektíve - firemné akcie Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý Informácie o výberovom konaní • Termín nástupu: ASAP, ihneď • Lokalita: Nitra • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť • Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina) Osobnostné predpoklady a zručnosti • Flexibilita • zodpovedný prístup k práci • dôraz na kontrolu • schopnosť pracovať v tíme • bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť • komunikatívnosť Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Kontakt Kontaktná osoba: Patrik Šindler Tel. č. : E-mail:
Customer support CZ Iron Aesthetics, s.r.o.
Názov konania: Customer support CZ Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Barčianska 66, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny 1 250 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - Nutnosť ovládať Český jazyk na úrovni Expert (C2) - administratívne práce - komplexné zabezpečovanie fungovania e-shopu - spracovanie objednávok, - komunikácia so zákazníkmi (chat. tel.) (odpisovanie na maily a telefonická komunikácia so zákazníkom), - spravovanie reklamných kampaní google, instagram, facebook, - pridávanie nového obsahu na web, - vytváranie, úprava a kontrola existujúcich súčastí menu a podkategórií, - starostlivosť o zalistované produkty na e-shope a listing nových produktov, • vytváranie a zasielanie newsletterov, • spolupráca s externými dodávateľmi a internými oddeleniami, • zodpovednosť za výstupy svojej práce ako aj za ich prezentovanie, • ďalšie aktivity v rámci marketingového oddelenia, Zamestnanecké výhody, benefity: • nákup všetkého sortimentu vo firme za nákup firmy • príplatok za prácu počas víkendov a sviatkov • koncoročné prémie Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Máš support v krvi. - Komunikácia ti nerobí problém - či už ide o chat, email alebo telefón. - Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti. - Nečakáš na zadanie úlohy. - Samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi. - Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať. - Si flexibilný. Stručná charakteristika spoločnosti: Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa predajom športového oblečenia a doplnkov výživy na Slovenskom, Českom, Maďarskom, Rumunskom trhu. Jazykové znalosti: Český jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Office - Mierne pokročilý