brigada v zahranici bez znalosti jazyka - strana 29
Počet nájdených inzerátov BRIGADA V ZAHRANICI BEZ ZNALOSTI JAZYKA
: 1000 - strana 29
Pracovná pozícia:
Asistentka predaja/vedúca predajne
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
1000 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
Kontaktné údaje:
simona.selecka@
admar@
Majetkový špecialista
Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o.
Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu: ASAP, dohodou
Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Druh pracovného pomeru: živnosť
Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní
Popis práce:
odpovedanie na emaily a telefonáty
dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme
komunikácia s ďalšími členmi tímu
schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov
vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka
dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov
sprostredkovateľská činnosť
zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis)
zabezpečenie servisu pre stálych klientov
Hľadáme človeka, ktorý:
má výborné komunikačné zručnosti
je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave
je empatický so snahou pomôcť klientom
je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie
má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme
je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný
Skúsenosti:
má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie
prax v danej oblasti - výhodou
vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra
Zamestnanecké výhody a benefity:
flexibilný pracovný čas
práca z domu
kurzy a školenia
teambuildingy a firemné konferencie
vianočné odmeny
príspevok na dôchodok
Informácie o výberovom konaní:
Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@
Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie.
Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce.
Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme.
Sme IDEÁL
Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
Skrátený pracovný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Evidencia interného servisu
Evidencia externého servisu v programe Business report
Evidencia vozíkov v Business reporte
Nákup a evidencia ochran. prac. prostriedkov pre zamestnancov
Evidencia servisných reklamácii
Hlásenia odpadov a komunikácia s firmou, ktorá to zabezpečuje
Evidencia došlých faktúr/tlač interných dokladov ku faktúram
Evidencia a vystavovanie listov ku technickým kontrolám
Drobné nákupy
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický obor
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Technické vzdelanie a myslenie, počítačové i jazykové znalosti, výhodou práca s programom OMEGA
Životopisy prosíme zasielať na:
E-mail: starlift@
Miesto práce
The Face Club- Boženy Nemcovej 28, 04001 Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
EUR/hod.+tringelt +% z tržieb
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Reštaurácia The Face Club rozširuje svoj team a hľadá práve TEBA.
Zaujímaš sa o gastronómiu, máš príjemné vystupovanie, máš rád kvalitný servis, a je pre Teba samozrejmosťou profesionálne správanie?
Podmienka: prax
Tak si to práve Ty koho hľadáme.
V prípade, že ťa naša ponuka oslovila zašli svoj životopis na e-mail
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v podniku s dobrým menom a dlhoročnou tradíciou
• dodržiavanie výplatného termínu
• fixný plat + % z tržby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – základy
Ostatné znalosti
Pokladňa -
Vzdelanie v odbore
čašník/servírka,
Počet rokov praxe
Prax v obore vítaná
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-flexibilita
-zodpovednosť
-komunikatívnosť
- USMIEVAŤ SA
- silná orientácia na zákazníka
- prívetivé a ochotné správanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
spoločnosť podnikajuca v oblasti gastronómie a iných služieb
Počet zamestnancov
12 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba:JALC s.r.o.
Tel.:
E-mail:thefaceclubke@
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 26r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania,na týchto prevádzkach:
PREŠOV - 1 osoba
VRANOV nad TOPĽOU - 1 osoba
TREBIŠOV - 2 osoby (novootvorená prevádzka)
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, november, december 2022
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca špeditéra/dispečera:
• Práca je časovo náročná – štandardná pracovná doba je od 08:00 do 16:00, no bežne sa stáva, že kvôli dopytu po našich službách ostávajú zamestnanci aj po pracovnej dobe.
• Vyžadujeme od všetkých zamestnancov, aby boli dostupní na telefóne 24/7, v prípade, že by niečo súrne vyskočilo. (Z praxe to je skôr výnimka ako pravidlo.)
• Sme kolektív mladých ľudí a hľadáme ľudí, ktorí by k nám zapadli. V práci prirodzene trávime väčšinu nášho aktívneho času v priebehu dňa, preto je pre nás dôležité budovať tím ľudí, ktorí nám budú hodnotovo blízki, aby nám čas na pracovisku plynul rýchlejšie a hlavne príjemnejšie a práca šla viac od ruky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Organizovanie a plánovanie vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy tovarov nákladnou cestnou dopravou.
• Komunikácia s dopravcami.
o Vypracovanie on spot cenových ponúk na dopyty ohľadom prepráv tovaru od klientov,
o Komunikácia, vyjednávanie cien a podmienok prepravy s dopravcom v anglickom jazyku,
o Sledovanie dostupnosti vozidiel,
o Plánovanie trás vozidiel, priama komunikácia s vodičmi,
o Zodpovednosť za bezproblémový priebeh prepravy.
• Zadávanie údajov do interného informačného systému a overovanie správnosti informácií.
• Zabezpečenie plynulosti prepravných procesov a aktívne riešenie vzniknutých problémov.
• Aktívna spolupráca v rámci celého tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• príležitosť na osobný aj kariérny rozvoj,
• služobný telefón aj na súkromné účely,
• odmena na základe výkonu
• do budúcna možnosť práce z domu a flexibilnej pracovnej doby.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• proaktívny prístup k práci a riešeniu problémov,
• zmysel pre zodpovednosť,
• chuť učiť sa nové veci,
• organizačné a komunikačné schopnosti,
• zvládanie stresových situácií,
• flexibilita,
• dostupnosť 24/7,
• tímovosť a čestnosť,
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Sme mladý, dynamický tím, ktorý je Vám neustále k dispozícii.
Vkladáme všetko úsilie do spolupráce s Vami, aby ste boli vždy spokojní s našimi službami.
Skúsenosti v medzinárodnej preprave nám umožňujú využiť všetky dostupné prostriedky k realizácii klientovej požiadavky.
Náš tím každoročne rozširujeme o nových členov, čo nám neustále zvyšuje flexibilitu a aktuálny prehľad o dianí na trhu v celej Európe.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
eCargo - Základy
Predám čísto novú, ešte zabalenú foto sublimačnú tlačiareň pre formát A1 a nižší. Možnosť tlače teda na A4, A3 a aj na rolky s maximálnou šírkou 61cm.
Tlačiareň bola kupovaná v oficiálnom slovenskom eshope v septembri 2021. Má 13 mesačnú záruku. Dôvod predaja, že po kúpe a preštudovaní manuálu som prišiel na to, že mi na môj účel vôbec nevyhovuje a potrebujem iný druh tlačiarne avšak som ju nevedel vrátiť naspäť.
Je to špičková, profesionálna sublimačná tlačiareň určená na tlač fotografii vo vysokej kvalite a maximálnom rozmere A1. (tlač na rolky 61 cm x cca 35 metrov) Tlačiareň sama meria náklady na tlač každej fotografie, čo každý ocení v kalkulácií nákladov.
V prípade akýchkoľvek otázok, pokojne píšte, volajte.
XXXXXXXXXX
Či už vytvárate potlačené kryty na mobily, hrnčeky, podložky pod myš, tričká alebo vankúše, tlačiareň SC-F500 ponúka malým firmám možnosti rýchlej realizácie, spoľahlivosť a nízke celkové náklady na vlastníctvo. Jej nastavenie, údržba a používanie si nevyžadujú žiadne špeciálne znalosti. Táto sublimačná tlačiareň je vyrobená s ohľadom na jednoduché používanie, produktivitu a efektívnosť, aby podniky dokázali pružne a rýchlo reagovať na potreby zákazníkov.
Tlačiareň SC-F500 je súčasťou komplexného tlačového riešenia spoločnosti Epson, ktoré zahŕňa atramenty, softvér a papier. Všetko je pritom navrhnuté na dosiahnutie dokonalej harmónie.
4,3" dotyková obrazovka poskytuje pohodlný prístup k dôležitým informáciám a možno ju ovládať aj v rukaviciach. Tlačiareň SC-F500 je tiež vybavená pripojením Wi-Fi a funkciou automatickej výmeny média. Jej obsluha a údržba preto nevyžaduje žiadne odborné znalosti.
Kľúčové funkcie:
Doplniteľné atramentové nádržky: 140 ml fľaše s atramentom, ktorý je možno dopĺňať dokonca aj počas tlače
Prachotesný dizajn: Zabraňuje chybným výtlačkom spôsobeným upchatím dýzy či nutnosti časovo náročných čistiacich cyklov
Automatická zmena médií: Jednoduchá zmena medzi listovými a kotúčovými médiami
Wi-Fi pripojenie: Ide o prvý kus v rade sublimačných tlačiarní značky Epson na jednoduché používanie
Nástroj na výpočet nákladov: Jednoducho použiteľný softvér na presný výpočet nákladov na tlač
Obsah balenia:
Ink set
Elektrický kábel
Návod na montáž
Softvér (CD)
Maintenance box
nástavec na rolový papier
Špecifikácia:
Tlačová hlava: PrecisionCore™ TFP
Farby: CMYK
Kapacita atramentového zásobníka: 110 ml
Minimálna veľkosť kvapôčky: 4,4 pl
Konfigurácia trysiek: 800 Trysky čierna, 800 Trysky na farbu
Rozlíšenie tlače: 2.400 x 1.200 DPI
Formáty papiera: 61,0 cm
Okraje tlače na kotúčové médiá Režim 1: 3 mm (zhora), 3 mm (vpravo), 3 mm (zospodu), 3 mm (vľavo)
Automatické podávanie dokumentov: Áno
Vhodná hrúbka papiera: 0,05 mm - 0,21 mm
Spotreba energie: 22 Watt, 0,2 Watt (vypnutie)
Napájacie napätie: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz
Rozmery: 970 x 811 x 245 mm (
Spoločnosť Bena-servis, s.r.o. hľadá zamestnanca na pozíciu servisný technik technológii ČS PL.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Údržba výdajnej technológie na čerpacích staniciach PL
• Montáž novo dodávaných technológii ČS PL
• Koordinácia prác vykonávaných na ČS špecializovanými dodávateľmi
• Pravidelný kontakt s personálom čerpacích staníc
• Poskytovanie technickej podpory prostredníctvom služobného MT
• Vykonávanie práce bezpečným a hospodárnym spôsobom, v súlade s postupmi a bezpečnostnými predpismi našich zákazníkov
• Zúčastňovanie sa školení o nových výrobkoch a nových pracovných metódach
• Predkladanie administratívne výkazov a prác včas
Zamestnanecké výhody, benefity
• Pracovné prostredie v stabilnej spoločnosti
• Stravné lístky poskytované v zmysle platnej legislatívy
• Možnosť profesionálneho rastu, rozšírenie vzdelania
• Plne hradené školenia a kurzy súvisiace s prácou
• Výkon práce s prideleným služobným vozidlom
• Služobný mobilný telefón
Informácie o výberovom konaní
Špecifikácia rozsahu servisných činností na základe osobného stretnutia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Elektrotechnik
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ochota vzdelávať sa a cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bena - servis s.r.o. patrí k dlhoročným lídrom v poskytovaní komplexných služieb prevádzkovateľom čerpacích staníc pohonných látok. Na trhu poskytovateľov služieb je etablovaná od r. 1994. Pre našich partnerov so servisnou zmluvou poskytujeme služby nonstop 365 dní v roku. Máme trvalé servisné strediská v Košiciach, Banskej Bystrici, Kežmarku a Žiline. Do svojho systému sme implementovali požiadavky certifikácie ISO 9001:2015 a SCC certifikát (verzia 2011).
Kontakt
Kontaktná osoba: Petronela Kuzmová
Tel.:
E-mail: petra@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- organizácia a riadenie logistiky , vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy,
- nakupovanie prepravy, dopyty, vyhodnocovanie ponúk, výber prepravných a špedičných spoločností,
- komunikácia s vodičmi
- e-mailová alebo telefonická komunikácia v cudzom jazyku so zákazníkmi ( slovná zásoba v oblasti dopravy - postačujúca )
- príprava harmonogramov prepravy, vyhľadávanie optimálnych trás pre vozidlá, vyskladnenie vozidiel, sledovanie prepravy
- obchodovanie s prepravcami
- administratívne práce spojené so zabezpečením medzinárodnej prepravy
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosť pracovať samostatne
- kvalitné zaškolenie
- služobný mobilný telefón
- možnosť tankovania nafty za výhodných podmienok
- možnosť home office
Informácie o výberovom konaní
Možnosť pracovať v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
RAALTRANS - Mierne pokročilý
Timocom - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
nie je podmienkou ale výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť AETR výhodou, nie však podmienkou, možnosť zaučenia, flexibilita, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, obchodný duch, spoľahlivosť, zodpovednosť
- nástup dohodou
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- organizácia a riadenie logistiky , vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy,
- komunikácia s vodičmi
- e-mailová komunikácia v cudzom jazyku so zákazníkmi ( slovná zásoba v oblasti dopravy - postačujúca )
- príprava harmonogramov prepravy, vyhľadávanie optimálnych trás pre vozidlá, vyskladnenie vozidiel, sledovanie prepravy
- obchodovanie s prepravcami
- administratívne práce spojené so zabezpečením medzinárodnej prepravy
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivačné finančné ohodnotenie
- možnosť pracovať samostatne
- kvalitné zaškolenie
- služobný mobilný telefón
- možnosť tankovania nafty za výhodných podmienok
- preplácanie cestovných nákladov po dohode
Informácie o výberovom konaní
Možnosť pracovať v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
RAALTRANS - Mierne pokročilý
Timocom - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
nie je podmienkou ale výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť AETR výhodou, nie však podmienkou, možnosť zaučenia, flexibilita, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, obchodný duch, spoľahlivosť, zodpovednosť
Mechanik – (Carspach ) Francúzsko
Spoločnosť INTERWORK ponúka dlhodobú prácu pre mechanika .
Práca na slovenskú prac.zmluvu.
Práca vyžaduje znalosti mechaniky, hydrauliky, znalosti čítania výkresovej dokumentácie.
Klientom je spoločnosť ktorá výrába jednoúčelové stroje pre banský priemysel. Práca v dielni.
Ideálny profil – mechanik strojov a zariadení.
Vlastné auto
Začiatok: dohodou
Dĺžka projektu: 12 mesiacov
Miesto: Carspach (Francúzsko)
Plat: od : 14 EUR/ netto
Ubytovanie: hradené (typ Airbnb)
Turnusy podľa dohody:
V prípade záujmu nám pošlite životopis na uvedenú mailovú adresu martin.rach@
Kandidátov budeme následne kontaktovať.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
•jazdíme SK, AT, DE, BE, UK, NL, IT, FR, CH, CZ
•nástup do práce v Bratislave
•jazda podľa predpisov nariadenia ES č. 561/2006
•starostlivosť o zverené vozidlo (chladiarenské návesové súpravy)
•zodpovednosť za správnu nakládku a vykládku tovaru
•dispečerská podpora 24/7
•vozidlá vybavené tankovacími kartami
•automatické platenie mýta mýtnymi jednotkami/online
Zamestnanecké výhody, benefity
•parkovanie súkromného auta na stráženom parkovisku v Bratislave
•víkendové prestávky sa robia systémom depo parking s nasledovným vybavením: práčka, sociálne vybavenie, sprcha, spacie miestnosti, odkladací priestor, kuchyňa
•v je depe k dispozícií služobné vozidlo pre potreby vodičov (nákup potravín, atď.)
•komunikácia s dispečingom v slovenčine/angličtine + služobný telefón
•vozový park VOLVO so zabezpečeným servisom (VOLVO Golden servis + pneuservis), vozidlá s automatickou prevodovkou a klimatizáciou
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - základy alebo Nemecký jazyk - základy
Vodičský preukaz
B, C, E
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•prax vodiča
•lekárska prehliadka, povinné psychotesty, karta vodiča
•digitálna tachografová karta
•znalosť 561/2006, minimálne technické znalosti
•samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť
•profesionálny a slušný prístup
•znalosť jazykov vítaná
Adresa spoločnosti
Martin Homola Transport s.r.o.
Rajecká 40
821 07 Bratislava
Kontakt
Kontaktná osoba: Zuzana Homolová
Tel.:
E-mail: martin@
Firma G STEEL s.r.o v Humennom ponúka prácu pre 3 živnostníkov na pozíciu sústružník na konvencionálnom sústruhu v Nemecku.
Miesto práce:Schluchtern
Hodinová mzda:25€
Jazykové znalosti:Ruština,Nemčina -A2
Technicke znalosti:Čítanie výkresovej dokumentácie
Podmienka:vlastné auto
Fakturácia:14/14
V prípade záujmu pošlite CV :evagalandhe@,alebo ma kontaktujte telefonicky
FBT Slovakia s.r.o. je stavebná firma s 30-ročnou praxou. V rámci rozširovania nášho tímu, hľadáme nového kolegu na pozíciu stavbyvedúci.
Vašou pracovnou náplňou bude:
• Komplexne zastrešovať prípravu a riadenie stavby, vrátane dodávania materiálov a koordinácie subdodávateľov pre stavbu
• Samostatne riadiť zverených zamestnancov
• Podrobné viesť stavebný denník
• Zabezpečovať materiálové vybavenie na jednotlivé stavby, vrátane evidence spotreby materiálu
• Spolupracovať na technickom, technologickom, a organizačnom riešení stavby
• Podrobná znalosť projektovej dokumentácie
• Kontrolovať dodržiavania bezpečnostných predpisov a interných smerníc
• Kontrolovať dodržiavania stavebných postupov, technologických postupov a kvality
• Komunikovať so stavebným dozorom
• Zúčastňovať sa pravidelných kontrolných dní, spracovávať zápisy do stavebného denníka a dodržiavať termíny
• Pravidelne reportovať vedeniu spoločnosti, vyhodnocovať zrealizovanú zákazku
• Typický deň začína okolo 7 ráno a končí okolo 16-17
Ponúkame Vám:
• Zázemie stabilnej stavebnej spoločnosti
• Motivačné finančné ohodnotenie pri možnosti časovej flexibility
• Možnosť profesionálneho rastu
Požiadavky:
• Absolvent Stavebnej Fakulty alebo absolvent stavebnej priemyslovky
• 3+ roky prax
• Osvedčenie o odbornej spôsobilosti SKSI plus (zameranie – pozemné stavby/inžinierske stavby)
• Skúsenosti s čítaním technickej dokumentácie
• Prax v jednaní s dodávateľmi, vyjednávaním cien a podmienok
• Vynikajúco pozná Bratislavu a okolie
• Selfstarter, schopný robiť vlastné rozhodnutia, samostatnosť pri riešení úloh, príjemné vystupovanie voči klientom
• Výborné komunikačné a organizačné vlastnosti
• Vodičský preukaz B, trieda C plus (pridelené firemné auto)
• Predošlé pracovné skúsenosti zo stavebnej firmy plus
• Microsoft Office
• CENKROS
Zárobok
• Nástupný plat EUR 2 800 s možnosťou plného úväzku a benefitov po 90-dňovej skúšobnej lehote.
• Takisto možná živnosť.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Možnosť plného úväzku a benefitov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
• vysokoškolské I. stupeň
• vysokoškolské II. stupňa
• nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
• stavebníctvo
Jazykové znalosti
• Slovenský jazyk – Expert (C2)
Ostatné znalosti
• Microsoft Office
• CENKROS
Vodičský preukaz
• B, C
Pozícia je vhodná pre absolventa
• Nie
ALKATE assists, s. r. o.
Elektrikár, Elektromontér, zámočník
Do nášho tímu hľadáme elektrikárov, elektromontérov,zámočníkov, jednotlivcov, dvojice a väčšie partie.
Popis práce
Montáž káblových žľabov, osádzanie rozvádzačov, ovládacích panelov.... Aspoň jeden z partie musí mať prax v danom obore.
Práca je možná v hodinových sadzbách, prípadne úkolovo.
Znalosti
• Technická zručnosť
• Schopnosť pracovať samostatne ale aj v tíme
• Flexibilita
Pozícia vhodná pre záujemcov na dlhodobú spoluprácu.
Pracovný pomer - SZČO,dohoda,TPP
Cena práce sa pohybuje podľa typu pracovného pomeru , samozrejme záleží aj od certifikácie a pracovných znalostí.
Skúšobná doba je individuálna, navýšenie platu možné po prvých týždňoch po preukázaní zručností.
Sme firma zaoberajúca sa dodávkou elektroinštalačných a elektromontážnych prác, pôsobiaca hlavne v Bratislave a širšom okolí.
Nástup možný podľa dohody.
Na iné otázky ohľadom pracovných a platových podmienok Vám radi zodpovieme na uvedenom telefónnom čísle alebo e-maily.
Tel:
e-mail: office@
Profesionálny - certifikovaný peeling TCA 35% Mesoestetic (kys. trichlóroctová) sa používa na odstránenie vrchnej kože a jej nahradenie novou pokožkou. pH roztoku je 0,5. Stredne hĺbkový peeling zlepšuje stav kože poškodenej slnečným žiarením, redukuje pigmentáciu, starecké škvrny. Rieši problémy s akné a mastnou pleťou, redukuje zväčšené póry, jazvičky po akné, vyhladzuje jemné vrásky, strie, omladzuje starnúcu pokožku a celkovo zjednocuje tón pleti. Vynikajúci na použitie techniky TCA - cross, odstránenie
akné jaziev typu boxcar, rolling ice-pick. Vhodné požiť aj na dekolt, chrbát.
Len na profesionálne použitie! Vyžadujú sa odborné znalosti pri zaobchádzaní s kyselinou. Patrí len do rúk odborníkovi, ktorý má naštudované dostatočné znalosti a techniky pri jej zaobchádzaní. Školenie neposkytujem, viem však poskytnúť nejaké rady a tipy čo sa dá odstrániť, vylepšené techniky, ale iba osobe, ktorá má už nejaké skúsenosti s aplikáciou kyselín.
Cena: od 1,5 ml=15€+poštovné, každý ml+10€, množstvo v ml si určite individuálne, podľa toho, koľko potrebujete. Peeling na celú tvár = cca 1 ml roztoku (aj menej), na lokálne použitie vám vystačí veľmi malé množstvo (cena jedného peelingu sa na našich klinikách pohybuje od 100€). V rámci BA, možnosť osobného odberu. Pozri celú moju ponuku produktov v profile. Len seriózny záujem, info prosím do e-správy/WhatsApp/Viber/mobil (nie prostredníctvom SMS). Uprednostňujem telefonickú konzultáciu.
Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku.
Miesto práce: Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe
Náplň práce
- starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.)
- starostlivosť o návštevy
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- ochota spolupracovať a učiť sa
Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou.
V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@
O spoločnosti:
Spoločnosť TIMEA, s.r.o. pôsobí na trhu už 22 rokov. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti poľnohospodárstva a výroby živočíšnych výrobkov. TIMEA má viacero stredísk, ktoré zastrešuje, medzi nimi je napr. PÍLA, AUTOSERVIS, atď..
Náplň práce:
- kontrola a riadenie ekonomického úseku
- pravidelná tvorba reportov jednotlivých stredísk
- zodpovednosť za plnenie obchodných plánov a celkový chod zverených stredísk
- komunikácia s partnermi
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
Mzda: od 1800€/netto. Finančné ohodnotenie závisí od kvalifikácie, praxe a pracovného nasadenia kandidáta.
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. a II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
- ekonomické alebo riadenie podniku
Prax na obdobnej pozícii:
- 3-5 rokov
Ostatné znalosti:
- Microsoft OUTLOOK - pokročilý
- Microsoft OFFICE - pokročilý
- Softvér OMEGA - expert
- Softvér ALFA - expert
Osobnostné predpoklady:
- komunikatívnosť, flexibilita, zodpovednosť, ambicióznosť, pracovitosť
Jazykové znalosti:
- anglický - komunikatívna úroveň (B2)
Benefity pre zamestnanca:
- Mozňosť bývanie vo firemnom byte alebo príspevok na bývanie
- Odmeňovanie na základe preukázaných výsledkov a výkonov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude:
- starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov,
- práca s PC (Office 365),
- Nahrávanie dokumentov do interného systému,
- dôraz na kvalitu spracovania dokumentov,
- evidencia zamestnancov,
- kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie,
- bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov
- iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- priateľský kolektív
- flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- firemné akcie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
Informácie o výberovom konaní
• Termín nástupu: ASAP, ihneď
• Lokalita: Nitra
• Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
• Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Flexibilita
• zodpovedný prístup k práci
• dôraz na kontrolu
• schopnosť pracovať v tíme
• bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť
• komunikatívnosť
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontakt
Kontaktná osoba: Patrik Šindler
Tel. č. :
E-mail:
Názov konania:
Customer support CZ
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Barčianska 66, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1 250 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Nutnosť ovládať Český jazyk na úrovni Expert (C2)
- administratívne práce
- komplexné zabezpečovanie fungovania e-shopu
- spracovanie objednávok,
- komunikácia so zákazníkmi (chat. tel.) (odpisovanie na maily a telefonická komunikácia so zákazníkom),
- spravovanie reklamných kampaní google, instagram, facebook,
- pridávanie nového obsahu na web,
- vytváranie, úprava a kontrola existujúcich súčastí menu a podkategórií,
- starostlivosť o zalistované produkty na e-shope a listing nových produktov,
• vytváranie a zasielanie newsletterov,
• spolupráca s externými dodávateľmi a internými oddeleniami,
• zodpovednosť za výstupy svojej práce ako aj za ich prezentovanie,
• ďalšie aktivity v rámci marketingového oddelenia,
Zamestnanecké výhody, benefity:
• nákup všetkého sortimentu vo firme za nákup firmy
• príplatok za prácu počas víkendov a sviatkov
• koncoročné prémie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Máš support v krvi.
- Komunikácia ti nerobí problém - či už ide o chat, email alebo telefón.
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti.
- Nečakáš na zadanie úlohy.
- Samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi.
- Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať.
- Si flexibilný.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa predajom športového oblečenia a doplnkov výživy na Slovenskom, Českom, Maďarskom, Rumunskom trhu.
Jazykové znalosti:
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office - Mierne pokročilý