brigada v zahranici bez znalosti jazyka - strana 33
Počet nájdených inzerátov BRIGADA V ZAHRANICI BEZ ZNALOSTI JAZYKA
: 1000 - strana 33
Hľadáme nového šikovného člena do nášho tímu.
Robíme podvojné účtovníctvo.
Ponúkame zmluvu na živnosť alebo plný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.)
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov
-spracovanie našej štatistiky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty
- vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie
-vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu
-vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia
-rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti
-všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov
-analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien
výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov
-evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr
- vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu,
- komplexné zaškolenie,
- spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie,
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce z domu,
- motivačný príspevok za dochádzku,
- bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy,
- poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti,
- príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi,
- príspevok pre darcov krvi,
- zdravotná starostlivosť o zamestnancov,
- poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov,
- zamestnanecké eventy,
- zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého
preukazu,
- ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra.
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou,
- skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO),
- zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita
- organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu.
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
SAP FI/CO - Základy
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Hľadáme telefonistku/telefonistu
Miesto práce: z domu / Slovensko
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: živnosť/dohoda
Mzdové podmienky (brutto): až 3600€
Kontakt
E-mail: hello@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi
- Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby)
- Dosahovanie stanovených predajných výsledkov
- Pravidelné reportovanie výsledkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert(C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou
- Prezentačné a komunikačné schopnosti
- Chuť telefonovať
- Spoľahlivosť
Koho hľadáme
Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť.
Kontakt
E-mail: hello@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Služobné vozidlo
- Služobný mobil
- Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Práca v teréne
- Výhodné zamestnanecké nákupy
Platové podmienky:
- Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto
- Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email:
Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské
Jazykové znalosti:
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz - B
Prax v oblasti predaja výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie a vzhľad
- Časová flexibilita
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do novootvorenej prevádzky v TREBIŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
V Považskej Bystrici rozširujeme tím a hľadáme nové posily, kolegyne/kolegov, ktorí
- chcú pracovať pre TOP zamestnávateľa
- privítajú možnosť nadpriemernej mzdy a množstvo benefitov,
- preferujú flexibilný pracovný čas,
- ocenia možnosť občasnej práce z domu, ale neprekáža im ani príjemné zázemie modernej kancelárie,
- sa radi zorientujú vo svete financií a ktorých bude baviť práca s klientami a poradenstvo
Na prácu Vás pripraví tím odborníkov, školiteľov a adaptáciou Vás budú sprevádzať skúsení kolegovia a mentori, až kým nebudete cítiť istotu, že ste pripravená/ý a samostatná/ý.
Vašou náplňou práce bude komunikácia s klientmi, uzatváranie zmlúv, servis a poradenstvo. Využívame online nástroje a systémy na meetingy, poradenstvo, ale aj uzatváranie zmlúv.
Od uchádzača požadujeme:
- chuť pracovať a učiť sa
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- komunikatívnosť, empatiu a príjemné vystupovanie
- bezúhonnosť (čistý register trestov)
Od uchádzača nepožadujeme:
- dlhoročné skúsenosti a znalosti, pretože ak budete chcieť, všetko potrebné Vás naučíme a radi Vám odovzdáme naše skúsenosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Základy
Vodičský preukaz - B
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite mi svoj štruktúrovaný životopis na , prípadne mi zavolajte, aby sme si dohodli stretnutie
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do prevádzky v PREŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
➡️Ak máš technické zameranie a si flexibilný, je táto pozícia ako stvorená pre teba.
➡️A čo bude Tvojou úlohou?
Vozový park spoločnosti:
- Prihlasovanie a odhlasovanie vozidiel, vykonávanie zmien v osvedčení o evidencii
vozidla
- Preberanie a odovzdávanie vozidiel
- Zabezpečovanie opráv, servisných prehliadok, prezúvania pneumatík, umývania a
tankovania.
- Zabezpečenie pravidelných STK, EK
- Riešenie poistných udalostí.
- Pravidelný reporting týkajúci sa vozového parku
Sklad:
- Zabezpečenie komplexných informácií, plánovanie a realizácia požiadaviek
zákazníka na nákup priameho, prípadne nepriameho materiálu
- Vyjednávanie cien a dodacích termínov
- Zodpovednosť za správnosť objednávok a ich potvrdení, sledovanie dodacej lehoty
- Udržovanie prehľadu o skladových zásobách
- riadenie logistických procesov na sklade
- evidencia v skladovom systéme (rôzne príklad: náradie, oblečenie)
- vedenie príslušnej dokumentácie
- v spojitosti s náradím: revízie, údržba, záručný a pozáručný servis
- vytváranie a zavádzanie nových procesov v sklade
➡️ Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný telefón
➡️ Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním :
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz : B
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Ohrevná špirála do udiarne s ovladaním 2,9kW - 19.1. - 15:35
Ak sa chystáte sušiť alebo údiť na studenom dyme potrebujete nezávislý, bezpečný a predvídateľný zdroj tepla. Táto špirála je pre vás ideálne riešenie.
Špirálu ľahko a rýchlo prispôsobíte na svoju udiareň a premeníte ju na elektrickú udiareň alebo sušiareň.
Zariadenie vám po inštalácii do vašej udiarne v kombinácii s akýmkoľvek generátorom dymu umožní vytvoriť profesionálnu udiareň pre údenie studeným dymom.
Vďaka tomu, že si môžete nastaviť presnú teplotu, budú vaše produkty vždy rovnako chutné po celý rok.
Intuitívne ovládanie
Regulátor umožňuje udržiavať požadovanú teplotu správnym riadením prevádzky prijímača. Teplota sa ovláda pomocou dvoch tlačidiel. Po dosiahnutí nastavenej teploty regulátor automaticky zapne alebo vypne pripojené zariadenie.(špirálu)
Jednoduché pripojenie
Nepotrebujete špecializované technické znalosti ani pomoc elektrikára ,aj keď nemáte znalosti o elektrine, zvládnete to pripojiť.
Súpravu je možné použiť aj na sušenie vašich produktov. Bola tiež navrhnutá tak, aby z vašej udiarne jednoducho urobila sušiareň ovocia, húb, mäsa, rýb, byliniek alebo zeleniny.
-plný úväzok
- Vráble-SEMECS, s.r.o
-Mzdové podmienky (brutto)
1 010 EUR/mesiac
Osobné ohodnotenie je vo výške 10% a je súčasťou základnej mzdy. Výška mzdy je stanovená na základe skúsenosti a znalostí uchádzača
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Príjem, výdaj a uloženie materiálu,
- vykonávanie vstupnej kontroly,
- výdaj materiálu do výroby,
- udržiavanie čistoty v pridelených pracovných priestoroch,
- starostlivosť o zverené prostriedky,
- ostatné úlohy podľa pokynov a nariadení vedúceho skladu a riaditeľa logistiky súvisiace
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- držitel oprávnenia na VZV a prax výhodou
- práca s počítačom a scannerom
Zamestnanecké výhody, benefity
Pracovné miesto v stabilnej a perspektívnej medzinárodnej spoločnosti,
- príspevok na dopravu do zamestnania obidve cesty
- dochádzkový bonus 50€ mesačne
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie (III. pilier)
- príspevok na kultúrne a športové podujatia podľa vlastného výberu
- mimoriadny príspevok na stravu 2krát ročne
- letná a zimná odmena
- pracovný pomer na dobu neurčitú, skúšobná doba 3 mesiace, pracovný pomer trojzmenná prevádzka, od jula 2023 štvorzmenná 12 hodinová prevádzka, prináleží príspevok za zmenovosť vo výške 60€ mesačne.
- mesačný príspevok na nákup potravín 40€ netto
Hľadáme baristu/baristku do našej kaviarne na Obchodnej ulici v Bratislave. Skúsenosti sú výhodou, no nie podmienkou. Sme na trhu už 8 rokov, zatiaľ fungujeme v troch vlastných prevádzkach a stále sa rozrastáme, preto hľadáme niekoho, s kým si skrátka sadneme po ľudskej aj profesionálnej stránke a kto s nami nejaký ten čas pobudne. Radi s tebou budeme zdieľať našu vášeň pre kávu a naučíme ťa všetko, čo sami vieme. Nástup je asap.
Čo očakávame:
- Príjemné vystupovanie, asertivita a ochota odpovedať zákazníkom na všakovaké zvedavé otázky
- Základné znalosti práce za barom
- Ochotu a chuť sa učiť nové veci
- Zodpovednosť, dochvíľnosť
- Schopnosť sa zorganizovať a pracovať ako samostatne tak aj v tíme
Náplň práce:
- Obsluha zákazníkov, s ňou spojená aj aktívna komunikácia s nimi
- Príprava kávy (manuálny kávovar, alternatívne spôsoby prípravy kávy, základný latte art) a iných alko aj nealko nápojov
- Príprava rýchlych raňajok
- Starostlivosť o čistotu a poriadok na prevádzke
Čo ponúkame?
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve, rôzne teambuildingy a šéfov, čo ti nebudú dýchať na krk
- Flexibilné plánovanie smien (min.20H/týždeň)
- Výplatu na čas
- Plat začína od 4,50€/hod. v čistom(pri odpracovaní 100a viac hod. je to 5,25€/Hod,+ tringelty a osobné ohodnotenie na základe tvojich schopností a výkonu
- Zamestnanecké zľavy 30% na naše kávové balíčky
- Platené kávičkovanie počas zmeny- sme toho názoru, že si proste musíš všetko ochutnať
- Baristický kurz a všetky naše znalosti úplne zadarmo
- Možnosť naučiť sa pražiť kávu
- Možnosť zúčastňovať sa s naším stánkom festivalov a jarmokov
Potrebujeme niekoho kto je študent a:
- Ovláda minimálne slovenčinu a angličtinu plynule (všetko ostatné výhodou)
- Hľadá dlhodobú Brigádu
- Nebojí sa učiť nové veci
- Má v sebe drive a nadšenie pre kávu
- Je spoľahlivý a zodpovednosti sa nezľakne
NIEČO O NÁS :)
Sme mladá spoločnosť so zameraním na výberovú kávu z celého sveta. Sami si ju dovážame aj pražíme.
V súčasnosti fungujeme v troch našich prevádzkach a na dvoch pražiarňach. Pravidelne sa zúčastňujeme veľkých udalostí kaviarenskej komunity, ale aj iných festivalov a jarmokov.
Všade ťa radi zoberieme so sebou a uvedieme do "kávového sveta" :)
Neváhaj a pošli nám CV na info@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Popredajné služby, predaj náhradných dielov a príslušenstva k elektrospotrebičom
-Asistencia servisnému technikovi pri generálnych opravách spotrebičov
- kontakt s klientmi a technikmi osobne, emailom a telefonicky
- práca v IS spoločnosti, vo fakturačnom a skladovom systéme
- objednávanie, príjem, výdaj, balenie, príprava zásielok náhradných dielov k expedícií
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Slovenský jazyk
Anglicky jazyk - základy
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Fakturácia - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Možnosť pracovať i na ½ alebo čiastočný úväzok.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- technická a manuálna zručnosť
- zmysel pre detail, komunikatívnosť
- prozákaznícky prístup, proaktívny prístup
- osobnosť zameraná na hľadanie riešení
- pozornosť, samostatnosť
- analytické a logické myslenie
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti
Pravidelný teambuilding
Výrobky a služby za zamestnanecké ceny
Káva a klimatizácia na pracovisku
Parkovanie, voľné víkendy
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť FIDELIA SERVICE, s.r.o., zaoberajúca sa servisom bielej techniky. Na Slovensku pôsobíme od roku 2014.
Dobrý deň, do nášho tímu na nové projekty hľadáme šikovných a skúseních elektrikárov na prácu do Nemecka kde máme viacero projektov
Hľadáme elektrikárov na bytové inštalácie od ťahania káblov až po zapájanie rozvádzačov.
Fakturácia každé 2 týždne.
Faktúry uhradené na čas do 14-16dní.
Práca je na živnosť, s.r.o. poprípade na Slovenskú zmluvu.
Ak cestuje do zahraničia prvý krát vieme Vám pomôcť s potrebnými papiermi a účtovníctvom, vo všetkom Vám radi poradíme ak sa pridáte k nám.
Ponúkaný plat 16-19€/hod v čistom záleží na pozícií, skúsenostiach a v znalosti cudzej reči. Po zaškolení je možné navýšenie.
Ubytovanie je ZABEZPEČENÉ a HRADENÉ našou firmou v plnej výške. Platíme byty a hotely.
max 2-4ľudia na byt, pre našich pracovníkov sa snažíme zabezpečiť čo najvyšší komfort.
Turnusy podľa dohody. Bežne 3/1
Hľadáme jednotlivcov-dvojice ale aj celé partie.
Nástupy možné po dohode ihneď.
V prípade ak nemáte auto vieme Vám zabezpečiť prenájom auta. (prenájom auta odrátavame z faktúry)
Zabezpečujeme výhradne dlhodobé projekty.
Od pracovníka požadujeme:
-Férové jednanie
-Slušné vystupovanie
-Profesionalitu
-Aspoň základné ručné náradie (šrobováky, kliešte, nôž, meter, a základné aku náradie.
-Skúsenosti podmienkou! Aj jazykové znalosti alebo. aspoň sa vedieť dohovoriť na stavbe (pracovná nemčina)
kontaktujte nás telefonicky kedykoľvek na , alebo emailom.
Prípadne zašlite Vás životopis a budeme Vás kontaktovať.
Pre urýchlenie výberového konania vhodných uchádzačov môžete vyplniť krátky dotazník s kopírovaním linku ktorý Vám zaberie len 2-3 minúty času:
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho a zodpovedného človeka.
Náplň práce :
komunikácia s ľuďmi ( firmy, zamestnanci)
vedenie agendy občianskeho združenia a obchodnej spoločnosti
administratívna činnosť
obchodná činnosť
Kvalifikačné požiadavky :
stredné odborné vzdelanie (výučný list, záverečné vysvedčenie)
úplne stredné odborné vzdelanie (maturita)
úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
vyššie odborné vzdelanie ( diplom)
Znalosti potrebné na obsadenie pracovníka: znalosť PC
WORD
EXCEL
OUTLOOK
GMAIL
Jazykové znalosti :
slovenský jazyk
maďarský jazyk (výhoda )
Osobnostné predpoklady : analytické myslenie, kultivovaný prejav, príjemné vystupovanie a komunikatívnosť , informačná gramotnosť
Kontakt email: michaela.personalpartner@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca s PC (skladový systém (WMS), Outlook, Excel..),
- komunikácia s dodávateľom a zákazníkom v oblasti príjmu a výdaju materiálu,
- prijímanie, vyplnenie, archivácia transportných dokumentov,
- riadenie zásob v skladovom systéme (Infor)
- kontrola prijatých dielov voči dodaciemu listu,
- kontrola vychystaného materiálu voči dodaciemu listu
- systémová inventúra skladu
Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kontrakt na TPP / živnosť
- TPP : základ 1250€ + bonus 150€ ( hrubá mzda 1400€ )
- Živnosť : 10€/hod. + bonus 200€ + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 4,5€/hod. + sviatok 5€/hod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Bezúhonnosť
• Anglický jazyk - výhoda
• Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda
• Užívateľská znalosť práce s Word, Excel, PowerPoint, Outlook
• Ochota pracovať na zmeny
• Zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadenie pridelenej štruktúry,
- plánovanie zmien,
- aktívna práca v skladovom systéme spravujúci stav zásob,
- riešenie operatívnych problémov,
- zaškoľovanie pracovníkov.,
- zaskakovanie v čase neprítomnosti zamestnancov,
- preukaz VZV (W1, C výhodou),
- práca s PC (skladový systém (WMS), Outlook, Excel..),
- vypracovanie Alertov a preškolenie zamestnancov pri úrazoch/reklamáciách/nehodách,
- prideľovanie úloh zamestnancom
- plná zodpovednosť za svoj pracovný výkon a pracovný výkon tímu.
Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kontrakt na TPP / živnosť
- TPP : základ 1350€ + bonus 150€ ( hrubá mzda 1500€ )
- Živnosť : 11€/hod. + bonus 300€ + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 4,5€/hod. + sviatok 5€/hod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B, C
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosť s vedením tímu, v sklade min. 3 roky
• Bezúhonnosť
• Anglický jazyk - výhoda
• Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda
• Užívateľská znalosť práce s Word, Excel, PowerPoint, Outlook
• Ochota pracovať na načas a na zmeny
• Platný preukaz VZV (W1, C výhodou)
• Zmysel pre detail
• Platný vodičský preukaz skup. B - výhoda
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante obsadzuje pracovnú pozíciu - ZÁSTUPCA OBCHODNÉHO RIADITEĽA
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie obchodného tímu spoločnosti a riadenie všetkých pracovníkov obchodného oddelenia
Sledovanie, podpora a kontrola dodržiavania obchodných plánov a pravidelné reportovanie
Reprezentácia spoločnosti a zodpovednosť za obchodné výsledky
Skúsenosť s verejným obstarávaním
Skúsenosť s s Eurofondami a s inými dotačnými programami
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.5.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Začiatočník (A2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
5 rokov praxe v obchodnej činnosti
Skúsenosť s vedením ľudí
Odborná spôsobilosť v obchodnom jednaní
Výborné komunikačné schopnosti
Prezentačné schopnosti
Organizačné schopnosti
Plánovacie schopnosti
Spoľahlivosť
Zodpovednosť
Dôslednosť
Flexibilita
Samostatnosť
Schopnosť zvládať stresové situácie
Zmysel pre tímovú prácu
Dôveryhodnosť
Mzda:
Od 2 000 EUR/mesiac(finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného uchádzača)
Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante obsadzuje pracovnú pozíciu: STAVEBNÝ ROZPOČTÁR, CENOVÝ KALKULANT
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zhromažďovanie a analyzovanie čiastkových údajov vstupujúcich do konečnej hodnoty nákladov na výstavbu stavebného diela
- zostavovanie cenových kalkulácií zohľadňujúcich všetky vstupy a faktory ovplyvňujúce konečnú hodnotu nákladov
- vypracovávanie konečných cenových ponúk
- kontrola zverenej projektovej dokumentácie
- oslovovanie a výber dodávateľov na určité činnosti
- kontrola a odsúhlasovanie súpisov prác
Informácie o výberovom konaní
Dovolujeme si Vas informovať, ze kontaktovať budeme uchádzačov ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebné
Ostatné znalosti
CENKROS - Pokročilý
Microsoft Project - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- matematické schopnosti
- analytické myslenie
- dôslednosť, precíznosť
- zodpovedný prístup k práci
- spoľahlivosť
- odolnosť voči stresovým situáciám
- nutná prax na pozícii rozpočtára
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac
1200€ - 1800€ (finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného kandidáta)
Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante obsadzuje pracovnú pozíciu: STAVEBNÝ PRÍPRAVÁR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Kompletná príprava stavby z materiálového a realizačného hľadiska
Kontrola projektovej dokumentácie
Spracovávanie a vyhodnocovanie cenových ponúk od dodávateľov
Vyhľadávanie subdodávateľov
Objednávanie materiálov a prác
Komunikácia s dodávateľmi a klientmi
Informácie o výberovom konaní
Na osobné stretnutie si vyhrdzujeme právo zavolať iba tých uchádzačov, ktorý splnia všetky požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebné
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
AutoCAD - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
organizovanie a plánovanie práce
vyjednávanie
analyzovanie a riešenie problémov
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
analytické myslenie
komunikatívnosť
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
1500€ - 2000€ (finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného uchádzača)
Dobrý deň, do nášho tímu hľadáme šikovných a skúseních elektrikárov na prácu do Nemecka kde máme viacero projektov, na niektoré stavby vieme prijať aj pomocníkov a začiatočníkov.
Hľadáme elektrikárov na bytové inštalácie od ťahania káblov až po zapájanie rozvádzačov.
Fakturácia každé 2 týždne.
Faktúry uhradené na čas do 14-16dní.
Práca je na živnosť, s.r.o. poprípade na Slovenskú zmluvu.
Ak cestuje do zahraničia prvý krát vieme Vám pomôcť s potrebnými papiermi a účtovníctvom, vo všetkom Vám radi poradíme ak sa pridáte k nám.
Ponúkaný plat 16-19€/hod v čistom záleží na pozícií, skúsenostiach a v znalosti cudzej reči. Po zaškolení je možné navýšenie.
Ubytovanie je ZABEZPEČENÉ a HRADENÉ našou firmou v plnej výške. Platíme byty a hotely.
max 2-4ľudia na byt, pre našich pracovníkov sa snažíme zabezpečiť čo najvyšší komfort.
Turnusy podľa dohody. Bežne 3/1
Hľadáme jednotlivcov-dvojice ale aj celé partie.
Nástupy možné po dohode ihneď.
V prípade ak nemáte auto vieme Vám zabezpečiť prenájom auta. (prenájom auta odrátavame z faktúry)
Zabezpečujeme výhradne dlhodobé projekty.
Od pracovníka požadujeme:
-Férové jednanie
-Slušné vystupovanie
-Profesionalitu
-Aspoň základné ručné náradie (šrobováky, kliešte, nôž, meter, a základné aku náradie.
-Výhodou aj jazykové znalosti alebo. aspoň sa vedieť dohovoriť na stavbe (pracovná nemčina)
kontaktujte nás telefonicky kedykoľvek na , alebo emailom.
Prípadne zašlite Vás životopis a budeme Vás kontaktovať.
Pre urýchlenie výberového konania vhodných uchádzačov môžete vyplniť krátky dotazník s kopírovaním linku ktorý Vám zaberie len 2-3 minúty času: