copywriter práca - strana 49
Počet nájdených inzerátov COPYWRITER PRÁCA
: 1000 - strana 49
práca v SBS v Galante Zamestnanecké výhody, benefity - MZDA 4,29/€ brutto stravné lístky 5,10/€ - práca vhodná pre mužov aj ženy - príplatky nad rámec ZP, čiastočne zabezpečená doprava. Bez ubytovania Meno: Peter Navrátil Telefón:
Pracovná pozícia zahŕňa:
- prácu v kancelárii,
- administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu),
- po zaškolení prácu s interným systémom,
- aktívna práca s klientom,
- vhodná práca aj pre študentov a absolventov.
Ponúkame:
- zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu),
- pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť,
- možnosť kariérneho rastu,
- rôzne iné benefity spoločnosti.
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- práca s ľuďmi,
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- záujem získavať nové informácie.
Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore.
Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu:
asistentka.bronr@
Prajem pekný deň, na danom mieste by som vám chcel ponúknuť napísanie podkladov rôznych typov prác. Môže to byť seminárna, bakalárska, diplomová, rigorózna, dizertačná, atestačná a podobná práca, ale aj odborný článok, esej, úvaha, prezentácie a iné. Podklady vytvorím na základe vzájomne dohodnutých podmienok širšieho ale aj užšieho charakteru, smerníc a používaných štandardov. Každá práca je vždy originál, z čoho vyplýva, že nesľubujem vypracovanie za pol dňa alebo v absolútne krátkej dobe a podobné nezmysly. Práce píšem poctivo a anonymne.
Orientujem sa vo viacerých odboroch, keďže mám dlhoročné skúsenosti – ide o mnohé sféry ako sú zdravotníctvo (UZS, MED, OŠE, FYZI.), marketing, verejná správa, manažment, ľudské zdroje, masmédiá, politológia, ekonómia, psychológia, sociológia, pedagogika, sociálna práca a iné. Dohodnutú cenu už nikdy nezvyšujem. Prípadné korekcie sú samozrejme v cene a mnoho ďalších vecí, ktoré vám napíšem ak sa u mňa budete informovať.
Dostupný som na danom e-maily: franoigorr@
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce .
Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania
Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde,administratívny pracovník, zákaznícky servis... , formou Home office . Anglický jazyk úplný začiatočník .
Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii
Poprosím o seriózne ponuky
Miesto práce: Írsko – viaceré miesta
Termín nástupu: ihneď a priebežne počas roka
Pracovná náplň : Pre nášho klienta v Írsku aktuálne hľadáme pracovníkov na prácu v ich mäsozávode. Spoločnosť je jednou z popredných európskych potravinárskych spoločností, dodávateľom pre celý rad popredných miestnych, národných a medzinárodných supermarketov, stravovacích služieb a výrobných podnikov vyvážajúcich do viac ako 50 krajín sveta.
Firma sa zaoberá porážkou, vykosťovaním a spracovaním, úpravou a balením mäsa.
Práca vo všetkých oblastiach výroby – hala na porážku, vykosťovacia hala, expedícia, chladiareň a baliace priestory. Od kandidáta sa bude vyžadovať, aby pracoval ako súčasť tímu, dodržiaval všetky zdravotné a bezpečnostné pokyny, udržiaval upratovacie postupy a zabezpečil, aby sa výrobný proces dodržiaval správne, aby sa vyrobil najlepší možný štandardný produkt. Na výrobnej linke sa pracuje v rýchlom tempe, aby sa splnili výrobne ciele na dennej a týždennej báze.
Pracuje sa v chladnejšom prostredí mäsozávodu v rôznych halách podľa toho na akej pozícii ste umiestnení. Vyžaduje sa, aby si zamestnanci vždy obliekali predpísanú obuv, plášte, či pokrývky hlavy a fúzov/brady.
Druh pomeru a dĺžka kontraktu:
Plný úväzok, dlhodobá práca priamo pre Írsky mäsozávod
Pracuje sa 5 dní v týždni, 40 hod.
Môže byť požadovaná práca na smeny, v prípade že si to vaša pozícia vyžaduje.
Ponúkaný plat brutto:
Všetci pracovníci začínajú na mzde 11,30€/ hod. Po čase možnosť rastu mzdy na základe prehodnotenia kvality práce a výkonnosti zamestnanca (u operátorov výroby a baličov cca do 13-14€/hod. u mäsiarov 15-21€/hod. – hodnotenie na základe kvantity spracovaných kusov).
Výplaty sú vyplácané každý týždeň vo štvrtok.
Ubytovanie:
Zabezpečuje zamestnávateľ, hradí si ho zamestnanec cca 450€/mesiac. Ubytovanie je v zariadených domoch, kde každý má svoju vlastnú izbu. Ubytovanie je cca 10 minúť autom. V prípade že auto nemáte, bude Vám poskytnutá doprava do a z práce (20 € / týždenne).
Iné výhody:
- Nie je potrebný anglický jazyk (ale je výhodou)
- Dlhodobý kontrakt
- Vyzdvihnutie na letisku
- Pracovné oblečenie zabezpečené
Požiadavky na zamestnanca
- prax
- znalosť hygienických a bezpečnostných pravidiel v potravinárstve
- ochota dlhodobo pracovať v zahraničí
Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu o túto pracovnú pozíciu potrebujeme váš životopis v anglickom jazyku + fotografiu a kópiu výučného listu ak máte. CV nám zasielajte na Do predmetu emailu s CV napíšte PRACOVNÍK MäSOZÁVODU V ÍRSKU.
Ponúkame prácu v čistiarni bielizne v Nemecku.
Práca je vhodná pre páry, jednotlivcov, ale aj pre partie.
Lokalita: západné Nemecko.
Mzda: 1800 - 2200 € (v čistom) + bonusy.
Náplň práce:
* práca pri obsluhe automatizovaných pracích a žehliacich strojov,
* ukladanie, čistenie a triedenie bielizne.
Našim zamestnancom ponúkame:
* možnosť pracovať aj v sobotu,
* štvrťročný bonus 0,65€ netto za každú odpracovanú hodinu,
* príspevok na ubytovanie za každý odpracovaný deň,
* vrátenie dane z Nemecka,
* príspevok na cestu (SVK - DE),
* príspevok za využívanie vlastného auta,
* týždenné zálohy,
* turnusová práca.
Od uchádzačov vyžadujeme:
* VÝHODOU je auto/vodičský preukaz.
Kontakt:
Tel.:
E-mail: info@
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii:
Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky.
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 300 EUR/mesiac
+ dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. •Ak si hotový administrátor s niekoľkoročnou praxou, radi si s tebou pri kávičke preberieme individuálnu ponuku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou náplňou práce?
Rutinné práce
• Kompletná správa a riešenie agend (backend) internetového obchodu na platforme Magento 2
• Zodpovednosť za zobrazenie portfólia produktov na frontende
• Správa produktov na stránkach: Heureka, Zboží, Najnakup, Google shopping
• Tvorba základných reportov z Google Analytics
• Úprava rôznych atribútov a parametrov produktov
• Práca s dodávateľskými feedmi
• Jednoduché úpravy produktových fotografií
• Listing nových produktov do eshopu a ich zaraďovanie do kategórií na základe podkladov od kolegov z rôznych predajných sekcii
• Importy dodávateľských cenníkov
• Importy rôznych parametrov produktov z Excelových tabuliek
• Práca s Excelom
Development eshopu
• Vedenie prípravy podkladov nových funkcionalít a zmien na eshope, pre web developera v spolupráci s kolegami
• Vedenie pracovných call-ov s web developerom na týždennej báze
Dlhodobé ciele
• Riadenie prechodu niekoľkých firemných e shopov na platformu Magento 2, pod jeden backend.
Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za bezproblémový chod všetkých funkcionalít eshopu na platforme magento 2, ktorý je momentálne tesne pred spustením. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti
• Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike
• Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky
• Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou
• Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné team buildingy.
Informácie o výberovom konaní
VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA.
AVION - PETOMAR cca 30min.
Firma je situovaná 1minútu od diaľnice R1.
Do práce a z práce by si chodil presne opačne ako ide hlavná vlna. Ráno smer Trnava prázdna diaľnica do práce a večer smer Bratislava prázdna diaľnica z práce.
Miesto výkonu práce je v sídle našej spoločnosti v Dolnej Strede, Váhovská 870 (areál Velba)
• Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV na tomas@, životopisy vyhodnocujeme v prvom kole a v prípade, že nás tvoje CV osloví, budeme ťa kontaktovať.
• Termín nástupu dohodou.
• V prípade potreby
Práca pre 2-4 montérov klimatizačných jednotiek v Rakusku. Montovanie klimatizačných jednotiek podľa technickej dokumentácie.
podmienky:
- Prax a skúsenosti
- Stabilná praca
nástup: ASAP
pracovná doba: od +50hod/ týždeň
ubytovanie zabezpečené
práca na turnusy
firemne auto
Mzda 14/21
Chcete uplatniť svoje komunikačné schopnosti a máte príjemné vystupovanie? Baví Vás práca s ľudmi a chcete sa v nej zdokonaľovať? Pridajte sa do tímu profesionálov – čaká Vás komplexné zaškolenie.
POPIS POZÍCIE
- oslovovanie potencionálnych zákazníkov,
- profesionálne predstavenie ponuky,
- evidencia hovorov,
- práca s databázami,
Pracuje sa v 2 zmennej prevádzke, 1 týždeň v čase od 8:00 do 16:30, druhý týždeň od 9:30 do 18:00.
Práca spočíva v obvolávaní databáz, evidencia hovorov.
- základná mzda 780€/brutto,
- podporný bonus 100€ vyplácaný prvé tri mesiace,
- výkonnostný bonus priemer cca 150€, nie je limitovaný,
- kvartálny dochádzkový bonus 60€,
- multisport karta,
- team building,
- ovocné stredy,
- po zaškolení možnosť práce HOME OFFICE
- možnosť skráteného úväzku na 30 hodín týždenne.
Kontakt:
Michaela Cvengrošová
michaela.cvengrosova@
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web.
Náplň práce:
- práca na kontaktoch spoločnosti
- práca s internými systémami spoločnosti
- podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce)
- práca s kalendárom obchodníka
- organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád
Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné a organizačné zručnosti
- písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
- zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť
- odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh
- záujem učiť sa nové veci
+ Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
JIT VODIČ NA VNÚTROŠTÁTNU NÁKLADNÚ DOPRAVU Z CELÉHO SLOVENSKA
Rodinná dopravná spoločnosť prijme do svojho kolektívu vodičov na vnútroštátnu prepravu linkového charakteru pre priame zásobovanie automobilového priemyslu.
Jedná sa o prepravy JIT – Just in Time.
Prijmeme vodičov z celého SLOVENSKA.
Náplň práce:
Jedná sa o prepravy tovaru na nákladných vozidlách Ťahač + Náves (mega) v okolí Lozorna a D.N.V.
Práca je rozdelená do 8 alebo 12 – hodinových zmien, v jedno, dvoj alebo troj – zmennej prevádzke. Práca zahŕňa aj manuálnu vykládku a nakládku JIT – vozíkov, nie fyzicky náročnú.
Požadujeme:
Vodičský preukaz skupiny C+E
Čistý register trestov
Zodpovednosť, slušné vystupovanie, starostlivosť o vozidlo
Lojálnosť a chuť pracovať
Pomôžeme:
Vodičov bez praxe alebo s minimálnou praxou zaškolíme a naučíme
Vodičom bez TK, KKV, Psychotestov a ZP pomôžeme finančne vybaviť potrebné doklady.
Vodičom ktorý nie sú z okolia Lozorna ubytovanie zabezpečíme a aj pomôžeme s cestovaním do práce.
Ponúkame:
Práca len počas pracovných dní / víkendy voľno /
Pracovný čas 168 hodín mesačne
Možnosť práce naviac formou nadčasov
2 až 3 týždne pravidelnej celozávodnej dovolenky v letnom období
1 až 2 týždne pravidelnej celozávodnej dovolenky v zimnom období
Zabezpečíme Poistenie zodpovednosti zamestnanca voči zamestnávateľovi na náklady zamestnávateľa
Preplácanie časti cestovného do a zo zamestnania
V prípade potreby ubytovania počas pracovných dní, ubytovanie zdarma
Férový prístup a ochotná komunikácia
Plat v čistom : od 1400 € do 2.000 € / mesiac
cca v čistom : 8 hod / smena = 67 EUR
12 hod / smena = 100 EUR
V prípade záujmu alebo bližších informácii volajte:
Chcete uplatniť svoje komunikačné schopnosti a máte príjemné vystupovanie? Baví Vás práca s ľudmi a chcete sa v nej zdokonaľovať? Pridajte sa do tímu profesionálov – čaká Vás komplexné zaškolenie.
POPIS POZÍCIE
- oslovovanie potencionálnych zákazníkov,
- profesionálne predstavenie ponuky,
- evidencia hovorov,
- práca s databázami,
Pracuje sa v 2 zmennej prevádzke, 1 týždeň v čase od 8:00 do 16:30, druhý týždeň od 9:30 do 18:00.
Práca spočíva v obvolávaní databáz, evidencia hovorov.
- základná mzda 780€/brutto,
- podporný bonus 100€ vyplácaný prvé tri mesiace,
- výkonnostný bonus priemer cca 150€, nie je limitovaný,
- kvartálny dochádzkový bonus 60€,
- multisport karta,
- team building,
- ovocné stredy,
- po zaškolení možnosť práce HOME OFFICE
- možnosť skráteného úväzku na 30 hodín týždenne.
Kontakt:
Michaela Cvengrošová
michaela.cvengrosova@
Vydavateľstvo ESHOP NOVINY, s.r.o
sídlo v Brne a pobočka v Bratislave prijme
šikovné ženy a mužov zo Slovenska a Česka
Práca je na dohodu vyplácaná províziami.
Celá práca spočíva
v e-mailovaní a telefonovaní.
oslovujeme všetky e-shopy
v Česku a na Slovensku
Podmienkou je že každý záujemca musí mať mobil s paušálom počítač a internet
Ponúkame Vám:
•odbornú podporu pri Vašej práci
•motivačné odmeňovanie a variabilný
pracovný čas
Požadujeme: Komunikatívnosť
•samostatnosť a zodpovednosť
•výborné ovládanie slovenského jazyka
•prácu s PC na pokročilej úrovni
•chut pracovať na svojom
profesionálnom rozvoji
Práca miesto z domu
V prípade záujmu treba poslať stručný životopis na e-mail
info@
ESHOP NOVINY,s.r.o.
Lidická 700/19 Veveŕí
602 00 Brno
IČO:03695166
Ronald Petrovič
info@
Ponúkame administratívnu prácu pre ženu.
Sme internetový obchod a náplň práce bude.
Osobný výdaj objednávok
Komunikácia so zákazníkmi
Spolupráca v sklade
Riešenie online objednávok
Práca na jednu zmenu.
Práca sa vykonáva v Giraltovciach.
NASTUP IHNEĎ
Poprosím iba vážnych záujemcov. Životopisy zasielať na info@
Hľadáme šoférov a spolujazdcov so znalosťami nemeckého jazyka na prácu vo farmaceutickom a zdravotníckom priemysle v Nemecku.
Požiadavky šofér (VOĽNÉ):
1. Vodičský preukaz skupiny B.
2. Prax so šoférovaním min. 2 roky.
3. Flexibilita, samostatnosť a zodpovednosť.
4. Skúsenosti s nemeckým/anglickým jazykom výhodou.
Požiadavky spolujazdec (VOĽNÉ):
1. Nemecký jazyk na úrovni dorozumieť sa (základná nemčina).
2. Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie.
3. Vodičský preukaz skupiny B výhodou.
Výhody:
1. Stabilná a celoročná práca.
2. Firma poskytuje firemné oblečenie, auta a mobilný telefón.
2. Ubytovanie je vo forme bytov/apartmánov.
3. Práca je na nemeckú pracovnú zmluvu.
4. O všetku administratívu sa postaráme.
5. Prídavky na dieťa – Kindergeld (220€ / dieťa).
6. Turnusová práca.
7. Všetky výhody Nemeckej pracovnej zmluvy, preplácaná dovolenka atď.
Pracuje sa prevažne od Pondelka do Soboty, 10 – 11 hodín denne.
Hľadáme pracovníkov na dlhodobú spoluprácu.
Nastup: 14.02.2023
V prípade záujmu alebo akýchkoľvek otázok, nás môžete kontaktovať zaslaním Vášho životopisu na E-mail: phxpraca@ alebo telefonicky v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 na tel. Čísle za účelom dohodnutia osobného stretnutia u nás na pobočke na ulici Budovateľská 34, 080 01 Prešov.
Náplň práce
- administratívna práca
- práca s firemným softvérom
- komunikácia s klientmi a partnermi
- kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení
- navrhovanie efektívnejších riešení
- starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi
- personalistika
Pracovné miesto vhodné aj pre
absolventa
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€)
- vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD
- pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia
- možnosť home office (podľa dohody)
- garantovaný kariérny a osobnostný rast
- pravidelné školenia a teambuildingy
- možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
- rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.)
Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte)
Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.
Hľadáme záujemcov o zamestnanie na trvalý pracovný pomer v oblasti chovu hovädzieho dobytka. Uprednostníme kandidátov, pre ktorých je táto práca zároveň "koníčkom".
- vykonávanie manuálnych prác,
- celoročná práca (aj cez víkendy).
Zamestnanecké výhody, benefity
- ubytovanie zdarma,
- práca v stabilnej spoločnosti,
- motivujúce mzdové ohodnotenie,
- poskytnuté bezplatné ubytovanie (po dohode možnosť presťahovať sa natrvalo).
Ponúkame prácu pre pár, alebo pre 2 opatrovateľky – ku klientke nar. v roku 1966, bývajúcej v meste Reeuwijk – Holandsko, so znalosťou anglického jazyka. Pani má autoimunitné ochorenie , ktorá vedie k bolestiam svalov, teda strate sily vo svaloch. Váha klientky je cca 43 kg, pohybuje sa samostatne - alebo s pomocou opatrovateľky. Vyžaduje sa pomoc pri osobnej hygiene, toalete, obliekaní, zobliekaní atď... Klientka nemá rada hluk. Veľmi obľubuje svetlé a jasné farby.
U klientky pracujú naši 2 opatrovatelia, ktorí Vás zaučia/ zaškolia.
Práca je vhodná pre 2 opatrovateľky, alebo pár. Je potrebné aby minimálne jeden/jedna z páru mal/a vodičský preukaz.
POŽIADAVKY: Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni + vodičský preukaz
PLATOVÉ PODMIENKY: 1800-1860,-/netto mesiac,+ 175 Eur príspevok na stravu/ mesiac
TERMÍN NÁSTUPU: 1.4.2023
Cesta je zabezpečená a hradená
Práca je len na živnostenský list- pre brigádnikov,mladých bez skúsenosti so ŽL,
( naša spoločnosť Vám živnosť otvorí a po ukončení práce ukončí a vybaví všetky formality..)
Ak by ste mali akékoľvek dodatočné otázky ohľadom pracovnej ponuky, neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo
emailom.
PEOPLE24 s.r.o.
S.Chalupku 1237/4,
071 01 Michalovce
Tel/Mob: 0911 97 24 24
E-mail: info@
Hľadám si prácu/brigádu, ktorá sa dá vykonávať aj z domu. Občasná návšteva kancelárie alebo podobne nie je problém. Vieme sa dohodnúť. Ovládam word, excel na veľmi vysokej úrovni, mám základy HTML a CSS (ďalej sa v tom vzdelávam), nerobí mi problém naučiť sa čokoľvek nové. Baví ma tvorenie, fotografovanie, ale tiež tzv. babravá práca s detailami.
Mám vp skupiny B a dlhoročné skúsenosti, vlastním osobný automobil. Nevadí mi pracovať cez víkend alebo po večeroch. Môže to byť nejaká výpomoc v administratíve, prepisovanie, usporadúvanie dokumentov, správa e-shopu, ale tiež to môže byť manuálna práca. O finančné poradenstvo a podobne nemám záujem, ďakujem.
Kontakt prosím cez formulár s popisom práce. Ďakujem
Home office, homeoffice, práca z domu
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol týždňa z domu a pol týždňa z kancelárie.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Plat:
900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/
Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť
Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení
V prípade záujmu prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@