dopyt preprava tovaru do 3 5t - strana 33
Počet nájdených inzerátov DOPYT PREPRAVA TOVARU DO 3 5T
: 1000 - strana 33
Pre nášho klienta hľadáme zodpovedného, flexibilného a dochvíľneho muža, ktorý vie pracovať s PC. Prax v logistike je vítana, ale nie je to podmienka.
Náplň práce:
- fyzické preberanie a kontrola dodaného tovaru v sklade,
- kontrola kvality a kvantity, zadávanie prijatého množstva tovaru do systému,
- príjem dokladov od dodávateľov, vytváranie reklamácii,
- potvrdzovanie a kompletovanie dokladov v rámci preberania tovaru a riešenie reklamácií s dodávateľmi, predajňami, centrálou a skladom.
- práca s NZV, PC, SKENER.
NUTNÉ: potravinársky preukaz, pracovná obuv, oprávnenie na NZV.
Pracovná doba: PO - PIA: 06:00-14:30
Plat: 6,40 - 6,70€/hod.+po odpracovanom mesiaci príspevok na pracovné oblečenie, + dochádzkový bonus
Miesto výkonu práce: Ivanka pri Dunaji
Ubytovanie vieme sprostredkovať.
Prosím LEN SERIÓZNE!
Telefonický kontakt: ,
E-mail: office@
Dodávka na prepravu veci tovaru
prenájom od 30€ vramci Bratislavy
30 eur / vramci Bratislavy
50 eur / mimo Bratislavy
-do 50km
-dlhšia trasa je o dohoda
- na konkrétnom čase vyzdvihnutiu tovaru ,veci sa vieme samozrejme dohodnúť.
Sluzba :
-Prevoz zamestnancom + 20€
-Prevoz zamestnancom bez nakladania tovaru
-nakladka je o dohode za príplatok
Objednávky na:
-
na email naodpovedam
Citroën Jumpy 1.6HDI long
dĺžka 240cm
výška 140cm
Prenájom dodávky Bratislava
Prenajom dodavky Bratislava
Dodavka na prenajom
Pozicanie nakladneho auta
Požičanie dodávky
Pozicanie dodavky
Pozícia dokladač tovaru
.... do našej spoločnosti hľadáme človeka na dokladanie tovaru. Jedná sa o potravinový reťazec v rámci celého Slovenska
Náplňou práce je dokladane tovaru prípadná obsluha kasy a mäsových pultov na vyžiadanie potravinového reťazca.
Flexibilný pracovný čas – turnusová práca.
Vodičský preukaz veľkou výhodou.
Ubytovanie a cesta je hradená firmou. Skúsenosti na danej pozícií výhodou.
Práca na TPP, dohodu.
Platové ohodnotenie upresnené telefonicky.
V prípade ak Vás ponuka zaujala, prosím o kontaktovanie na tel. čísle alebo formou SMS od 9:00 do 16:00
Hľadáme asistentku predaja do našej prevádzky Orient's heART v Košiciach na Dominikánskom nám. 11.
Sme obchod s orientálnymi potravinami. Predávame tovar z Turecka, Balkánu a Blízkeho východu, fungujeme od r. 2020.
Náplň práce:
- predaj potravín a tovaru
- dodržiavanie systému HACCP
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
- zodpovednosť za plynulý chod predajne
- práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť
- prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov, konrola záruk a zopovednosť za nich
- poriadok a kontrola tovaru v sklade
- zodpovednosť za tovar a kontrola ich záruk (dátum spotreby a min. trvanlivosti)
- príjemná komunikácia so zákazníkmi
- výhodou je znalosť anglického jazyka (nie je podmienkou)
Pracovný čas:
Krátky dlhý týždeň ale je možná aj dohoda
Pon.- Pia. 8:00-18:00
Sob. 8:00-18:00
Ned. 8:00-14:00
Každý druhý víkend voľný.
Požiadavky:
-platný zdravotný preukaz
-Hygienické minimum alebo Výučný list zo školy (na prácu s potravinami) dá sa dorobiť počas nástupu
-zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok,
Dohodnutý mesačný plat: 8200€/brutto
Príplatky za víkendy.
Finančný príspevok na stravu.
Benefity:
-práca s jedinečným tovarom
-spoznávanie nových kultúr a tradícií
-% zľavy na tovar
Nástup: ihneď alebo v prípade záujmu podľa dohody
V prípade záujmu posielajte životopis na email: orientsheart@ alebo nás kontaktujte
na tel.č.
instagram:
facebook: Oriens's Heart
Predám nový regál na vystavenie tovaru reprezentáciu ponúkaného tovaru . Regál je otočný lachko sa presúva vdaka kolieskam ktoré sa dajú aj zabrzdiť . Má Police z oboch strán a taktiež na dve strany na zavesenie tovaru , tento regál sa dá využiť na 100% zaberie malo miesta a ponuka možnosť vystaviť veľké množstvo tovaru výška 180cm šírka aj s hakmi cca 55cm bez nich 40cm v ponuke mame 7 kusov nových regálov . Uvedená cena je za jeden kus pri odbere všetkých cena dohodou
Máš zmysel pre detail, orientuješ sa v trendoch a chceš sa starať o vizuálnu stránku našej značky SINSAY ? Práve teraz máš jedinečnú príležitosť stáť pri otvorení úplne novej prevádzky v Chorvátskom Grobe! Naša najmladšia a najdynamickejšie sa rozvíjajúca značka SINSAY sa totiž stane súčasťou obchodného centra Retail Box.
Tak čítaj ďalej, pretože hľadáme do svojho tímu posily na pozíciu VIZUALISTU, ktorý si poradí s veľkým množstvom tovaru, z ktorého je radosť tvoriť!
Využi túto pracovnú príležitosť a odmenou Ti bude zamestnanie v skvelom kolektíve. Čerešničkou na torte pre Teba budú krásne priestory, v ktorých bude práca zábavou!
Okrem štandardných úloh, ktoré súvisia so zabezpečením bežného chodu prevádzky sa na pozícii Vizualistu stretneš najmä s nasledovnými úlohami:
• Dodržiavanie platných štandardov vizuálu a implementácia inštrukcií vizuálu.
• Analýza predaja prostredníctvom dostupných reportov a hľadanie možností na podporu predaja
• Prezentovanie tovaru pútavým a kreatívnym spôsobom
• Aranžovanie výkladu, figurín, tovaru a vystavenie POS materiálov (marketingové grafiky, kampane, cenovky a pod.)
• Aktívna participácia na chode prevádzky podľa inštrukcí nadriadeného
• Komunikácia s prideleným Alokátorom a Sales Coordinatorom a možnosť ovplyvniť aktuálne modely na prevádzke
• Účasť pri otváraní nových prevádzok v rámci spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. je súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti LPP S.A.,ktorá už viac ako 20 rokov úspešne pôsobí na trhu s odevmi v strednej a východnej Európe. Pôvodom rodinná firma, ktorú v roku 1991 založili Marek Piechocki a Jerzy Lubianiec má v súčasnosti viac ako 1800 predajní značiek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY a vytvára pracovné miesta pre viac ako 22 000 ľudí vo svojich kanceláriách a predajniach v Európe a Ázii. Na Slovensku je spoločnosť LPP Slovakia s.r.o. zodpovedná za viac ako 85 predajní, vďaka čomu sme významným subjektom v oblasti maloobchodného predaja odevov, obuvi a doplnkového tovaru značiek z portfólia LPP S.A.
Kto sme, akí sme a čím sa v LPP riadime, najlepšie vyjadrujú naše hodnoty: VÁŠEŇ, STABILITA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ A TÍMOVOSŤ.
Máme VÁŠEŇ pre to čo robíme, pretože nás to baví! Ambície nás poháňajú vpred k našim cieľom.
STABILITA rastúcej medzinárodnej spoločnosti nám dáva pocit bezpečia a tvorí nové kariérne príležitosti.
Pri dosahovaní našich cieľov sme vždy ZODPOVEDNÍ, k zamestnancom, zákazníkom aj nášmu okoliu.
Sme priateľskí a čestní. Naše úspechy sú postavené na ambicióznom a vždy pozitívne naladenom TÍME. Tolerancia, vzájomná podpora a TÍMOVOSŤ sú našimi najsilnejšími stránkami.
BENEFITY
Všetky zákonom stanovené povinnosti sú u nás samozrejmosťou, preto môžeš určite počítať aj s:
• príplatkami za víkendy
• elektronickými stravnými lístkami v hodnote 5,50 € s príspevkom zo sociálneho fondu
• príspevkom na rekreáciu
Okrem
Asistent/ka predaja (predavač/ka)
Obchod s luxusnými maškrtami a alkoholom v Prešove - Solivar
Náplň práce:
- obsluhovanie zákazníkov
- inkasovanie hotovostných a bezhotovostných platieb
- práca s pokladňou
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
- zodpovednosť za plynulý chod predajne
- prevzatie tovaru, dokladanie tovaru do regálov, kontrola záruk
- starostlivosť o správne označenie ceny a názvu tovaru
- kontrola tovaru /inventúry/
Pracovný čas:
Pon.- Pia. 8:00-20:00
Sob. 9:00-20:00
Ned. 10:00-19:00
Krátky – dlhý týždeň.
Požiadavky:
-platný zdravotný preukaz
-Hygienické minimum alebo Výučný list zo školy (na prácu s potravinami)
-zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok, kreativita vítaná
Druh pracovného pomeru:
- na živnosť, dohodu (brigády)
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky: 5 EUR/hod.
Benefity:
- zamestnanecká karta so zľavou
- mimoriadne odmeny za výnimočný výkon
- možnosť kariérneho rastu
- každoročná finančná odmena za vernosť
Životopisy s fotkou zasielajte na
email: sis.porubska@
Náplň práce:
- obsluha a príjemná komunikácia so zákazníkmi
- predaj tovaru
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
- zodpovednosť za plynulý chod predajne
- práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť
- prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov
- poriadok a kontrola tovaru v sklade
FIRMA: REMESPORT s.r.o.
prevádzka REMESELNIK, 02001 Púchov
Prijmeme dokladačku tovaru primárne na domáce potreby.
Náplň práce:
-obsluha zákazníkov
-vykladanie tovaru
-aranžovanie tovaru a výstavných stolov
-dohľad nad zvoleným úsekom predajne
Predajňa sa nachádza na 1. poschodí v OD Dargov.
Pracovná doba:
Po-Pia: 8:30-19:00
So: 8:30-15:00
1 deň v týždni voľno.
Plat:od 650-750 v čistom.
Prosím zaslať životopis na filipnguyen0@
Asitentka predaja (predavačka)
Sme obchod s orientálnymi potravinami. Predávame tovar z Turecka, Balkánu a Blízkeho východu, fungujeme od r. 2020, ponúkame tureckú kávu pripravovanú tradičným spôsobom.
Náplň práce:
- obsluha a príjemná komunikácia so zákazníkmi
- predaj potravín a tovaru
- príprava pravej tureckej kávy a tureckého čaju
- príprava orientálnych raňajok (studená kuchyňa)
- dodržiavanie systému HACCP
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
- zodpovednosť za plynulý chod predajne
- práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť
- prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov, kontrola záruk a zodpovednosť za nich
- poriadok a kontrola tovaru v sklade
- zodpovednosť za tovar a kontrola ich záruk (dátum spotreby a min. trvanlivosti)
- výhodou je znalosť anglického jazyka (nie je podmienkou)
Otváracie hodiny:
Pon.- Pia. 8:00-18:00
Sob. 7:00-18:00
Ned. 8:00-14:00
Krátky – dlhý týždeň.
Požiadavky:
-platný zdravotný preukaz
-Hygienické minimum alebo Výučný list zo školy (na prácu s potravinami)
-zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok,
Dohodnutý nástupný mesačný plat: 830€/brutto
Príplatky za víkendy.
Strava zabezpečená.
Benefity:
-práca s jedinečným tovarom
-spoznávanie nových kultúr a tradícií
-% zľavy na tovar
FB: Orient's Heart
IG: orients.heart
@: orients.heart@
Firma LAHA sro prijme do zamestnania na trvalý pracovný pomer:
Skladník/vodič nákladne auto sólo bez návesu/prívesu/ VZV pre pobočku Topoľčany
LAHA sro – HURTOVŇA
Miesto práce
Topoľčany- Tovarníky Odbojárov 461
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer
Mzdové podmienky netto v cistom
Od 850 do 1350eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca v sklade+ rozvoz a dovoz tovaru
- príjem a výdaj tovaru
- uskladňovanie a vyskladňovanie tovaru
- práca na PC
- práca na VZV
-rozvoz tovaru
- vedenie motorového vozidla MAN 510 s zadným čelom
-vedenie dodávkových vozidiel Renaul Master
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca jednozmenná bez nočných zmien. /v jarnej a jesennej sezóne je potrebné potiahnuť nadčas.
- pracovná doba 7:00- 15:30
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Práca s počítačom – Word Excel, internet
Vodičský preukaz
C + Kvalifikačná karta vodiča
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Výpis z registra trestov
Nutná znalosť práce s počítačom!!!!!
Dobrý zdravotný stav!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LAHA s r.o. sa zaoberá dovozom a predajom umelých a živých kvetov z Holandska, Poľska , Čiech a rôznych doplnkov.
Počet zamestnancov
10-20 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba:
E-mail kancelarialaha@
Ponúkam
Odvoz tovaru-skrine,sedačky,biela technika a rôzny tovar vami zakúpený.Jedna sa o Poprad a okolie plus ca 50km.
Cena závisí od vzdialenosti a obtiažnosti nakladky/vykladky/vynesení na vami určené poschodie poprípade.
Základná cena v PP je 20 €(cena zahŕňa odber z obchodu,nalozenie,vyloženie tovaru.Ak je potrebné vynesení tovaru na určité poschodie tak tam sa počíta príplatok.
Ďalej možnosť:odvoz starého nábytku,bielej techniky na zberný dvor.
Možnosť prepravy tovaru v rámci Slovenskej republiky.
Kompletné sťahovanie: autami Fiat Ducato l4h3/ 16,5m3
Mercedes benz Sprinter-plachtovy/20m3
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (netto)
900 EUR/mesiac + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu zabehnutej pobočky v Prešove hľadáme nového kolegu.
Tvojou hlavnou náplňou bude:
- balenie objednávok z eshopu a ostatného predaja,
- občasný dovoz tovaru od dodávateľov ,
- starostlivosť o sklad, preberanie tovaru,
- výdaj tovaru zo skladu.
Na tejto pozícií je nutná znalosť tovaru v oblasti stavebná chémia, spojovacíí materiál !
Zamestnanecké výhody, benefity
- prácu na hlavný pracovný pomer,
- nástup možný ihneď alebo dohodou,
- stabilné zázemie a odborné zaškolenie,
- podporu vo všetkých smeroch,
- možnosť sebarealizácie, kariérneho aj finančného rastu,
- motivujúce finančné ohodnotenie,
- priateľský kolektív,
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
stavebné, technické
Ostatné znalosti
Základné práce s PC
Výhodou znalosť poľského jazyka
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
skladník
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť produktov stavebná chémia, spojovací materiál
- príjemné vystupovanie,
- komunikatívnosť,
- zodpovedný prístup,
- výhodou je prax v stavebníctve.
- technicky zručný
Inzerujúca spoločnosť
Naša spoločnosť JMB Lipany s.r.o. je na trhu viac ako 20 rokov , neustále sa vyvíja a rastie do rôznych oblastí. Cieľom firmy je, aby boli zákazníci čo najviac spokojní. Chceme vyhovieť Vašim požiadavkám a vďaka tomu neustále inovujeme naše ponúkané služby. Na prvom mieste je kvalita produktov, spokojnosť zákazníkov a rozširovanie nášho portfólia. Práve to je dôvod, prečo vytvárame aj nové kategórie zaujímavých produktov. Jednoducho povedané, u nás si na svoje príde rozhodne každý.
Kontakt
Kontaktná osoba: Peter Konečný
E-mail: konecny@
Mobil :
Do našej predajne v Bratislave na Karadžičovej ulici hľadáme aranžéra/aranžérku, kvetinára/kvetinárku na výpomoc počas víkendov.
NÁPLŇ PRÁCE:
predaj kvetín, predaj črepníkových kvetov, aranžovanie kytíc, predaj doplnkového sortimentu - črepníky, dekorácie, práca s pokladnicou, oceňovanie tovaru, vykladanie tovaru, čistenie rastlín, kódovanie tovaru
POŽIADAVKY:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou, vzdelanie v odbore záhradníctvo, aranžér, flórista, predavač je výhodou nie PODMIENKOU!
znalosť aranžovania kytíc výhodou - NIE PODMIENKOU!
estetické cítenie
spoľahlivosť
komunikatívnosť
zodpovednosť
ochota učiť sa nové veci
práca s počítačom - základy
PONÚKAME:
prácu na dohodu
pracovný čas sobota a nedeľa (9:00 - 19:00)
zľavu na nákup tovaru v našom kvetinárstve
prácu v prijémnom - novom prostredí
Vhodné pre absolventov - ÁNO
INZERUJÚCA SPOLOČNOSŤ
Flowers To Go s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Martina ŠULEK
Ak Vás pracovná ponuka oslovila, životopis nám prosím pošlite e- mailom na adresu: info@
Ponúkam prácu predavač / predavačka. Nutne dokončené stredoškolskej vzdelanie s praxou .
Náplň práce:
- obsluha a príjemná komunikácia so zákazníkmi
- predaj tovaru
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
- zodpovednosť za plynulý chod predajne
- práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť
- prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov
- poriadok a kontrola tovaru v sklade
Vodič, predajca – Rozvoz a predaj tovaru
- aktívny predaj tovaru
- rozvoz tovaru podľa pridelenej trasy
- tvorba objednávky tovaru
- starostlivosť o zverený majetok
- zodpovednosť za správnosť dokumentov (dodacie listy)
- zodpovednosť za čistotu vozidla
Miesto práce: Strážske
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: dohodou + provízia z predaja
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- bezúhonnosť
- samostatnosť
- flexibilita
- komunikatívnosť
Vodičský preukaz: B
Počet rokov praxe: 2
Životopisy posielajte:
monikavinicka@
Ak Ti práca na krátky (2dni)/ dlhý (4dni) týždeň vyhovuje, rozhodne neváhaj a pošli nám svoj životopis.
Novej výzvy sa nemusíš báť, vysvetlíme a naučíme Ťa všetko potrebné, nech môžeme do práce chodievať s úsmevom a bez stresu.
Pracovná pozícia zahŕňa z väčšej časti prípravu tovaru do objednávok, z tej menšej časti obsluhu výdajného miesta a predajne
Stručný popis pracovnej náplne:
• Asistencia manažérovi e-shopu pri kompletizácii a expedícii objednávok (chystanie tovaru, balenie a označovanie etiketou)
• Príprava a výdaj objednávok na osobný odber
• Obsluha zákazníkov na predajni a práca s kasou (RP a Platobný terminál)
• Inkasovanie hotovostných a bezhotovostných platieb
• Označenie tovaru etiketou s cenovkou, pridávanie návodov k produktom
• Kontrola a dokladanie tovaru do vitrín
• Udržiavanie čistoty na pracovisku (umývanie vitrín a pod.)
• kontrola stavu zásob a inventúry
• Práca na dlhý a krátky týždeň
• Dlhý týždeň : pondelok, utorok, piatok, sobota ..Krátky týždeň: streda, štvrtok
• Pracovná doba od 08.00 hod do 20.00 hod
• Nedele zatvorené
Platové podmienky:
- počas zaúčania sa MZDA pohybuje medzi cca 800 - 900 eur/mesiac v ČISTOM.
hrubý základ 900 + príplatky, bonusy, príspevok na stravné nad rámec zákona
- po zaučení, pribudne variabilná zložka skladajúca sa z viacerých okruhov kde si vieš prilepšiť od 50 - 500 eur v ČISTOM za mesiac (Provízie, Bonusy za dosiahnutie cieľov, Odmeny)
- v prípade potreby ako sú Vianoce a pod príplatky za nadčasy
Benefity a ďalšie výhody:
+ Zamestnanecké zľavy
+ Príplatky za nadčasy
+ Príspevok na stravné nad rámec zákona
+ Provízie z predaja
+ Bonusy za dosiahnutie cieľov
+ Vianočná odmena
Informácie pre uchádzača:
Zašli nám svoj životopis prostredníctvom reakcie na túto pracovnú ponuku.
Všeobecne požadované znalosti:
Osobnostné predpoklady:
• precíznosť
• spoľahlivosť
• čestnosť
• príjemné vystupovanie
• priateľskosť
• dochvíľnosť
Zručnosti a prax:
• počítačové zručnosti
• práca s kasou - (výhodou)
• predošlá prax na pozícii, kde sa pracuje s ľuďmi (napr. predavač) - (výhodou)
• prax v eshope - (výhodou)
Skladník/vodič nákladne auto solo bez navesu/prívesu/ VZV
Firma LAHA sro prijme do zamestnania na trvalý pracovný pomer:
Skladník/vodič nákladne auto sólo bez návesu/prívesu/ VZV pre pobočku Topoľčany
LAHA sro – HURTOVŇA
Miesto práce
Topoľčany- Tovarníky Odbojárov 461
Začiatok prac. pomeru 1.6.2023
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer
Mzdové podmienky do 1500 Eur v hrubom
Kvality uchádzača o prácu, nakoľko krútenie volantom je tak 20% ostatné je práca so zákazníkom, práca s počítačom a ďalšie. Najlepšie vysvetlím pri osobnom pohovore,
Životopis vrátane predchádzajúcich zamestnávateľov je potrebné zaslať na email kancelarialaha@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca v sklade+ rozvoz a dovoz tovaru
- príjem a výdaj tovaru
- uskladňovanie a vyskladňovanie tovaru
- práca na PC
- práca na VZV
-rozvoz tovaru
- vedenie motorového vozidla MAN 510 s zadným čelom
-vedenie dodávkových vozidiel Renaul Master
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca jednozmenná bez nočných zmien. /v jarnej a jesennej sezóne je potrebné potiahnuť nadčas.
- pracovná doba 7:00- 15:30
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Práca s počítačom – Word Excel, internet
Vodičský preukaz
C + Kvalifikačná karta vodiča
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Výpis z registra trestov
Nutná znalosť práce s počítačom!!!!!
Dobrý zdravotný stav!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LAHA s r.o. sa zaoberá dovozom a predajom umelých a živých kvetov z Holandska, Poľska , Čiech a rôznych doplnkov.
Počet zamestnancov
10-20 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba:
E-mail kancelarialaha@
Pozícia dokladača tovaru
Dobrý deň,
Do našej spoločnosti 4PaP hľadáme človeka na dokladanie tovaru. Jedná sa o potravinový reťazec vo Vrábloch.
Náplňou práce je dokladane tovaru podľa plánogramu.
Flexibilný čas dokladania v dňoch pondelok 1h a piatok 1h.
Týždenný počet hodín je 2h/týždeň
Práca pre SZCO,ako brigáda popri štúdiu či popri dôchodku, alebo inej práci.
Jedná sa o privyrobenie si nie TPP.
Platové ohodnotenie je 4,03€/h.
V prípade ak Vás ponuka zaujala,prosím o kontaktovanie na tel.čísle formou sms.
Ďakujem
Milujete módu? Chcete byť súčasťou silnej spoločnosti? Máte jedinečnú šancu stať sa členom nášho skvelého tímu do našich predajní v Bratislave, Nitre, Žiline, Banskej Bystrici a Trenčíne.
Práve teraz hľadáme študentky vysokých škôl alebo mamičky na materskej, ktoré hľadajú brigádu.
Aká je náplň práce?
• poskytovanie poradenstva pri výbere tovaru a informácií o jeho dostupnosti;
• práca s prijatím nového tovaru, presunom tovaru a doplnením tovaru;
• práca s registračnou pokladňou a platobným terminálom;
• zodpovednosť za udržiavanie čistoty na predajni;
• podieľanie sa na budovaní pozitívnej atmosféry na prevádzke.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavé finančné ohodnotenie.
Zaškolenie krok po kroku.
Zamestnanie v stabilnej spoločnosti.
A skvelý kolektív, ktorého súčasťou môžeš byť aj ty.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti s prácou v obchode výhodou, nie však podmienkou- zaučíme ťa;
• ľudský a profesionálny prístup;
• komunikačné schopnosti;
• orientácia vo svete módy;
• spoľahlivosť;
• flexibilita;
• zodpovednosť.
Plat 5 až 6 €/ hod. brutto.