drziak motorky na vozik - strana 3
Počet nájdených inzerátov DRZIAK MOTORKY NA VOZIK
: 1000 - strana 3
Predám 6 mesačný , malo používaný Vysokozdvižný elektrický vozík HELI CDD1530 radu J , nosnosť 1500 kg , zdvih 3 m . Elektrický vysokozdvižný vozík HELI CDD1530J
Je vybavený elektrickým zdvihom, pojazdom a opornými lyžinami s tandemovými kolesami. Vysokozdvižný vozík je vhodný pre občasné využitie, približne 3 - 4 prevádzky za deň to je cca 6 pracovných hodín.
je vhodný na stohovanie, zaskladňovanie paliet do regálových systémov a možno ho využiť aj pre nakládku a vykládku áut. S jeho malým polomerom otáčania a veľmi presnú a ľahkou ovládateľnosťou je ideálna do úzkych skladových uličiek, kde je bezpečnejšie využiť tlačidlo korytnačka (- znižuje rýchlosť vozíka). Vysokozdvižný vozík CDD15J je vybavený vylepšeným vodeodolným mikrospínačom, ktorý je prispôsobený pre užívanie v chladných, vlhkých a prašných podmienkach. Oj je vybavená kvalitnou pneumatickou pružinou, ktorá zaisťuje pomalé vracaní do základnej polohy.
Vysokozdvižný vozík možno u nás zakúpiť v niekoľkých variantoch výšky zdvihu: 3000 mm;
Tieto vysokozdvižné elektrické vozíky disponujú nosnosťou 1500 kg.
Používať by sa mali na spevnenom povrchu, napríklad v skladoch a manipulačných priestoroch. Z dôvodu, že oporné lyžiny sú stále na pevno na podlahe a vidlice sa zdvíhajú hore a dolu.
Vozík má dve kvalitné gélové batérie a internú nabíjačku.
Kontaktujte ma výhradne e-mailom na ponuka@
Prívesný vozík Agados VZ-22 B1, je jednonápravový brzdený prívesný vozík s kolesami pod ložnou plochou, ktorý je vhodný najmä pre užívateľov, ktorí chcú naozaj pevný a kvalitný prívesný vozík. Univerzálny valníkový prívesný vozík na prepravu rôzneho tovaru. Základ tvorí hliníkové bočnice a masívny zváraný rám, žiarovo zinkovaný, podlaha z vodovzdornej preglejky. Konštrukčne je riešený na 1300 kg celkovej hmotnosti. Prívesný vozík má odnímateľné všetky bočnice, možnosť tak vytvoriť plato. Obsahuje oká pre úchyt nákladu. Prívesný vozík Agados VZ 22 B1 je vrátane stĺpikov bočníc.
Posledné 2 fotky ilustratívne.
Technické informácie:
Servisovaný, garážovaný, známky užívania
Bočnice hliníkové všetky otváracie a odnímateľné, stĺpiky odnímateľné
Kotviace oká
13" kolesá pod ložnou plochou
Celková hmotnosť: 1300 kg
Užitočná hmotnosť: 1017 kg
Hmotnosť prívesu: 283 kg
Ložná plocha: 262 x 150 cm
Výška bočníc: 35 cm
Ložná výška: 71 cm
Celkové rozmery: 392x163 cm
Počet náprav: 1
Brzdený: áno
Konštrukčná rýchlosť: 130 km/h
Oporné koliesko: v cene
Elektroinštalácia: 6 pin
Rok výroby 2013
STK do 29.4.2023
Predám reklamný vozík značky VIOLA.
Vozík ma slovenské EVČ.
Možnosť reklamu nalepiť ale aj natiahnuť celtovinu/fóliu.
Vozík ponúka perfektnú reklamu a mnoho možností. Celkovo ponúka 4 reklamné plochy, dve veľke po stranách a 2 trojuholníky po bokoch.
Možnost s vozíkom jazdiť celý deň a robiť reklamu, alebo ho odparkovať na akékolvek miesto podľa Vášho výberu. Miesto môžete meniť aj každý druhý deň.
Vozík je dvoj-nápravový, nebrzdený. Najväčšia celková hmotnosť 750 kg. Celková dĺžka vozíka 6.320 mm, rozmer ložnej plochy 5000 x 1390 mm. Na vozík Vám stačí obyčajný vodicák na auto. Ročné PZP 17eur !
Stav nového vozíka ! Nové stojky, osvetlenie, kolesa + rezerva. Zámok proti odcudzeniu nechávam k vozíku.
Alternatívou oproti využitiu konkávneho vozidla je billboardový príves. Možno ho použiť pre mobilnú alebo statickú reklamu. V prípade statického využitia je príves umiestnený na zvolené miesto, bez nutnosti stavebného povolenia.
Vozík, reklama, reklamná plocha, billboard, plocha,
Požičiame prívesný vozík WT-Metall Campeon 3 box na prepravu psov.
Vozík je vyrobený z thermoizolačných dosiek, ktoré dokonalo izolujú pred slnečným žiarením a vo vnútri udržujú stabilnú teplotu. Navyše vozík je vybavený 2ks ventilátormi pre odsávanie vnútorného priestoru, ktoré sú napájané internou batériou vďaka čomu môžete vozík kľudne odpojiť od automobilu bez nutnosti iného napájania. Chod ventilátorov sa nastavuje digitálnym termostatom, ktorý je umiestený v zadnej časti odkladacieho priestoru.
Jednotlivé boxy sú vybavené osvetlením, čo oceníte večer pri venčení vašich miláčikov. Osvetlenie sa rozsvieti pri otvorení strešného priestoru.
Samozrejme osvetlenie sa dá hocikedy manuálne vypnúť vypínačom.
Vozík je vybavený oporným otočným kolesom, ktoré sa dá po pripnutí za automobil sklopiť aby neprekážalo pri prekračovaní cez ojo tiahla vozíka, zadnou opornou nohou, 2ks klinmi pod koleso.
Na všetky zámky sa používa 1 centrálny kľúč, mreže sa dajú aj samostatne uzamknúť. Predný úložný box je tiež uzamykateľný, v ňom sa nachádza 12V batéria.
Na dverách su primontované distančné tiahla, vďaka čomu môžete nechať dvere pevne pootvorené.
Ojo je vybavené uzamykaním proti odcudzeniu pri parkovaní.
Ku vozíku dodávame 2ks kľúčov na uzamykanie boxov a 2ks kľúčov na uzamknutie oja.
VOZÍK NIEJE NA PREDAJ !!!
Pre záujem ma prosím kontaktujte emailom.
Predám málo používaný, plne funkčný a spoľahlivý vysokozdvižný vozík VZV Nissan 18.
Vozík má LED osvetlenie pre lepšiu orientáciu v tmavom prostredí.
Plynová fľaša nie je súčasťou vozíka (my ju máme v prenájme)
Vozík má prevádzkové rameno s nosnosťou cca 1300kg.
Pneumatiky sú vzduchom plnené.
Vozík je prerobený zo 6-kolesovej verzie na 4-kolesovú pre lepšiu manipuláciu. Rozšírovací kus na prednú nápravu je súčasťou vozíka aj s rozšírenými nástupnými blatníkmi.
Vozík nedisponuje bočným posuvom.
Vozík má namontované funkčné prídavné topenie.
Vozík sa nachádza v Giraltovciach, používaný v prevádzke. Dôvod predaja nutnosť vozíka s väčšou nosnosťou.
Jungheinrich, Yale, Desta, Linde, Still, Toyota, Nissan, Mitsubishi, CAT, Caterpillar, Jumbo, Baumann, Manitou, Hyundai, Heli, Baoli, Hyster, Kalmar, Hubtex, Combilift, Maximal, SMV, Fortens, Veracitor, HC Hangcha, Hanselifter
invalidný vozik zabalený v krabici 20km dojazd Elektrický invalidný vozík skladací je určený pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.
Vozík je ľahký s moderným dizajnom, dá sa jednoducho zložiťpozdĺž jeho osi (pohodlná preprava aj v aute). Má tiež sklopnú chrbtovú opierku.
Zadné kolesá vozíka sú pneumatické, predné kolesá sú pevné.
Vozík má aj sklopné stúpačky. Sú výškovo nastaviteľné.
Pohonný systém vozíka pozostáva z ovládača, batériovej komory, dvoch motorov, súpravy pohonných mechanizmov a poháňacích kolies.
Ovládač je jednoduchý s možnosťou umiestnenia na pravú alebo ľavú stranu. 5 stupňov rýchlostí, jazda vpred/vzad, klaksón, režim ON/OFF. V prípade, že je vozík v režime OFF, môže vozík obsluhovať aj sprievodná osoba.
Ďalšie vybavenie: bezpečnostný pás, kolieska proti prevráteniu, praktické vrecko na zadnej časti chrbtovej opierky.
TECHNICKÉ PARAMETRE:
Celkové rozmery (dĺžka x šírka x výška): 1005 × 679 × 940 mm
Výška sedadla: 52 cm
Šírka sedadla: 45 cm
Hĺbka sedadla: 45 cm
Výška podlaketníka: 20 cm
Výška operadla: 80 cm
Hmotnosť akumulátora: 2,5 kg
Hmotnosť vozíka s batériou: 36 kg
Maximálne rýchlosť: 6 km/h
Vzdialenosť brzdenia pri rýchlosti 6km/h: ≤ 150cm
Max. polomer otočenia: ≤ 120 cm
Úžitkové zaťaženie: 120 kg
Približný dosah na jednom nabití: 20 km
Statická stabilita: ≤ 9°
Dynamická stabilita: ≤ 6°
Maximálny uhol sklonu: 6°
Špecifikácia motora: 24V250W*2
Špecifikácia batérie: 24V12Ah*1
Maximálna intenzita napájania ovládača: 50A
Intenzita napájania akumulátorov: 2A
Predné koleso: pneumatiky bez potreby pumpovania, priemer 19 cm
Zadné koleso: pneumatické kolesá, vnútorný priemer 40,6 cm
Nosnosť: do 120 kg
Mám na predaj Suzuki GSXR 1000 L7, ročník 5/2017.
Výkon 202 koní a 117,6 Nm
Najazdené cca 17xxx km.
Motorka je dovoz z Talianska v roku 2018. Ja ju vlastním od 7/2021.
Výbava: ABS, tlmič riadenia, led smerovky, nastaviteľná trakčná kontrola v desiatich stupňoch, tri výkonnostné režimy motora.
Motorka po technickej stránke je v absolútne v top stave, po servise a bez investícií. Vždy parkovala vo vyhrievanej garáži.
Ku motorke mám: ladený výfuk SC project S1 GSX-R (originál je momentálne na motorke, takže žiaden problém pri STK), vzduchový filter K&N, CNC nastaviteľné páčky značky RUTAN performance + originál. Tiež mám krátky držiak ŠPZ + originál, krytku sedadla spolujazdca, padacie protektory GB racing na krytoch motora, padáky od Suzuki v ráme, ochrannú fóliu na zobrazovacom displeji, tankpad a ochranu blatníku od MOTOGRAFIX, nahodený tankvak GIVI na nádrži.
Pneumatiky: Bridgestone Battlax Hypersport S22 na cca 50%.
Servis:
Nový olej Motul 7100 10W-40 a olejový filter K&N – 138.
Nové originálne predné brzdové platničky, ktoré idú do prvovýroby.
Predná vidlica je komplet po servise.
Nové semeringy, stierky, olej v tlmičoch a ložiská v krku riadenia.
Nová brzdová kvapalina vpredu aj vzadu Motul 660.
Nová chladiaca kvapalina modrá.
Nebudem nikoho klamať, ako 90% jazdených motoriek na predaj, bola aj táto motorka padnutá.
Padol som na motorke v roku 2022 pri rozbiehaní na semafore.
Pád bol na ľavú stranu a motorka sa len šuchla po asfalte. Žiaden priamy náraz! Samozrejme viem fotografiami zdokumentovať kupujúcemu stav motorky po nehode. Všetko mám nafotené.
Všetky poškodené diely okrem niektorých kapotáží na motorke boli vymenené za originál diely Suzuki. Žiadna Čína!
Vymenené diely na ľavej strane: vodičová a spolujazdcova stupačka, radiaca páka, rukoväť, ovládač menu na rukoväti, predný plexi štít, viečko alternátora.
Rám je 100% rovný a nepoškodený, nedoškriabaný a nedotknutý.
Všetko je vidieť na fotkách. Pád bol naozaj ľahký, žiadna totálka!
Veci ktoré sú na motorke po páde ošúchané: ľavé spätné zrkadlo, ľavá predná a zadná smerovka, nádrž je v rožku škrknutá, bočné kapoty majú jemne poškriabané hrany, zadná kapotáž bola cca 5cm zváraná.
Predná maska sa v pravej hornej časti na kúsku pukla. Je to podlepené. Ľavý padák, ktorý je v ráme je tiež poškriabaný a na zadnej vidle sa zlomil úchyt padáku. Je to však odborne opravené.
Kapotáže v miestach kde boli poškriabané, som len na oko zatrel s ceruzkou laku.
Pád nemá na funkčnosť a použiteľnosť motorky žiaden vplyv. Motorka funguje a jazdí ako pred pádom.
Dôvod predaja: Zmena je život. Motorku už nevyužívam naplno.
Nikdy nebola jazdená na okruhu a ani na závodoch.
Na fotkách je vidieť aktuálny stav motorky.
Nakoľko je motorka veľmi silná, skúšobná jazda je možná len po zložení zálohy a to v plnej cene motorky.
Motorku nevymieňam.
Prosím len seriózny záujem.
Viac info. poskytnem telefonicky.
Mám na predaj Suzuki GSXR 1000 L7, ročník 5/2017.
Výkon 202 koní a 117,6 Nm
Najazdené cca 17xxx km.
Motorka je dovoz z Talianska v roku 2018. Ja ju vlastním od 7/2021.
Výbava: ABS, tlmič riadenia, led smerovky, nastaviteľná trakčná kontrola v desiatich stupňoch, tri výkonnostné režimy motora.
Motorka po technickej stránke je v absolútne v top stave, po servise a bez investícií. Vždy parkovala vo vyhrievanej garáži.
Ku motorke mám: ladený výfuk SC project S1 GSX-R (originál je momentálne na motorke, takže žiaden problém pri STK), vzduchový filter K&N, CNC nastaviteľné páčky značky RUTAN performance + originál. Tiež mám krátky držiak ŠPZ + originál, krytku sedadla spolujazdca, padacie protektory GB racing na krytoch motora, padáky od Suzuki v ráme, ochrannú fóliu na zobrazovacom displeji, tankpad a ochranu blatníku od MOTOGRAFIX, nahodený tankvak GIVI na nádrži.
Pneumatiky: Bridgestone Battlax Hypersport S22 na cca 50%.
Servis:
Nový olej Motul 7100 10W-40 a olejový filter K&N – 138.
Nové originálne predné brzdové platničky, ktoré idú do prvovýroby.
Predná vidlica je komplet po servise.
Nové semeringy, stierky, olej v tlmičoch a ložiská v krku riadenia.
Nová brzdová kvapalina vpredu aj vzadu Motul 660.
Nová chladiaca kvapalina modrá.
Nebudem nikoho klamať, ako 90% jazdených motoriek na predaj, bola aj táto motorka padnutá.
Padol som na motorke v roku 2022 pri rozbiehaní na semafore.
Pád bol na ľavú stranu a motorka sa len šuchla po asfalte. Žiaden priamy náraz! Samozrejme viem fotografiami zdokumentovať kupujúcemu stav motorky po nehode. Všetko mám nafotené.
Všetky poškodené diely okrem niektorých kapotáží na motorke boli vymenené za originál diely Suzuki. Žiadna Čína!
Vymenené diely na ľavej strane: vodičová a spolujazdcova stupačka, radiaca páka, rukoväť, ovládač menu na rukoväti, predný plexi štít, viečko alternátora.
Rám je 100% rovný a nepoškodený, nedoškriabaný a nedotknutý.
Všetko je vidieť na fotkách. Pád bol naozaj ľahký, žiadna totálka!
Veci ktoré sú na motorke po páde ošúchané: ľavé spätné zrkadlo, ľavá predná a zadná smerovka, nádrž je v rožku škrknutá, bočné kapoty majú jemne poškriabané hrany, zadná kapotáž bola cca 5cm zváraná.
Predná maska sa v pravej hornej časti na kúsku pukla. Je to podlepené. Ľavý padák, ktorý je v ráme je tiež poškriabaný a na zadnej vidle sa zlomil úchyt padáku. Je to však odborne opravené.
Kapotáže v miestach kde boli poškriabané, som len na oko zatrel s ceruzkou laku.
Pád nemá na funkčnosť a použiteľnosť motorky žiaden vplyv. Motorka funguje a jazdí ako pred pádom.
Dôvod predaja: Zmena je život. Motorku už nevyužívam naplno.
Nikdy nebola jazdená na okruhu a ani na závodoch.
Na fotkách je vidieť aktuálny stav motorky.
Nakoľko je motorka veľmi silná, skúšobná jazda je možná len po zložení zálohy a to v plnej cene motorky.
Motorku nevymieňam.
Prosím len seriózny záujem.
Viac info. poskytnem telefonicky.
Mám na predaj Suzuki GSXR 1000 L7, ročník 5/2017.
Výkon 202 koní a 117,6 Nm
Najazdené cca 17xxx km.
Motorka je dovoz z Talianska v roku 2018. Ja ju vlastním od 7/2021.
Výbava: ABS, tlmič riadenia, led smerovky, nastaviteľná trakčná kontrola v desiatich stupňoch, tri výkonnostné režimy motora.
Motorka po technickej stránke je v absolútne v top stave, po servise a bez investícií. Vždy parkovala vo vyhrievanej garáži.
Ku motorke mám: ladený výfuk SC project S1 GSX-R (originál je momentálne na motorke, takže žiaden problém pri STK), vzduchový filter K&N, CNC nastaviteľné páčky značky RUTAN performance + originál. Tiež mám krátky držiak ŠPZ + originál, krytku sedadla spolujazdca, padacie protektory GB racing na krytoch motora, padáky od Suzuki v ráme, ochrannú fóliu na zobrazovacom displeji, tankpad a ochranu blatníku od MOTOGRAFIX, nahodený tankvak GIVI na nádrži.
Pneumatiky: Bridgestone Battlax Hypersport S22 na cca 50%.
Servis:
Nový olej Motul 7100 10W-40 a olejový filter K&N – 138.
Nové originálne predné brzdové platničky, ktoré idú do prvovýroby.
Predná vidlica je komplet po servise.
Nové semeringy, stierky, olej v tlmičoch a ložiská v krku riadenia.
Nová brzdová kvapalina vpredu aj vzadu Motul 660.
Nová chladiaca kvapalina modrá.
Nebudem nikoho klamať, ako 90% jazdených motoriek na predaj, bola aj táto motorka padnutá.
Padol som na motorke v roku 2022 pri rozbiehaní na semafore.
Pád bol na ľavú stranu a motorka sa len šuchla po asfalte. Žiaden priamy náraz! Samozrejme viem fotografiami zdokumentovať kupujúcemu stav motorky po nehode. Všetko mám nafotené.
Všetky poškodené diely okrem niektorých kapotáží na motorke boli vymenené za originál diely Suzuki. Žiadna Čína!
Vymenené diely na ľavej strane: vodičová a spolujazdcova stupačka, radiaca páka, rukoväť, ovládač menu na rukoväti, predný plexi štít, viečko alternátora.
Rám je 100% rovný a nepoškodený, nedoškriabaný a nedotknutý.
Všetko je vidieť na fotkách. Pád bol naozaj ľahký, žiadna totálka!
Veci ktoré sú na motorke po páde ošúchané: ľavé spätné zrkadlo, ľavá predná a zadná smerovka, nádrž je v rožku škrknutá, bočné kapoty majú jemne poškriabané hrany, zadná kapotáž bola cca 5cm zváraná.
Predná maska sa v pravej hornej časti na kúsku pukla. Je to podlepené. Ľavý padák, ktorý je v ráme je tiež poškriabaný a na zadnej vidle sa zlomil úchyt padáku. Je to však odborne opravené.
Kapotáže v miestach kde boli poškriabané, som len na oko zatrel s ceruzkou laku.
Pád nemá na funkčnosť a použiteľnosť motorky žiaden vplyv. Motorka funguje a jazdí ako pred pádom.
Dôvod predaja: Zmena je život. Motorku už nevyužívam naplno.
Nikdy nebola jazdená na okruhu a ani na závodoch.
Na fotkách je vidieť aktuálny stav motorky.
Nakoľko je motorka veľmi silná, skúšobná jazda je možná len po zložení zálohy a to v plnej cene motorky.
Motorku nevymieňam.
Prosím len seriózny záujem.
Viac info. poskytnem telefonicky.
Mám na predaj Suzuki GSXR 1000 L7, ročník 5/2017.
Výkon 202 koní a 117,6 Nm
Najazdené cca 17xxx km.
Motorka je dovoz z Talianska v roku 2018. Ja ju vlastním od 7/2021.
Výbava: ABS, tlmič riadenia, led smerovky, nastaviteľná trakčná kontrola v desiatich stupňoch, tri výkonnostné režimy motora.
Motorka po technickej stránke je v absolútne v top stave, po servise a bez investícií. Vždy parkovala vo vyhrievanej garáži.
Ku motorke mám: ladený výfuk SC project S1 GSX-R (originál je momentálne na motorke, takže žiaden problém pri STK), vzduchový filter K&N, CNC nastaviteľné páčky značky RUTAN performance + originál. Tiež mám krátky držiak ŠPZ + originál, krytku sedadla spolujazdca, padacie protektory GB racing na krytoch motora, padáky od Suzuki v ráme, ochrannú fóliu na zobrazovacom displeji, tankpad a ochranu blatníku od MOTOGRAFIX, nahodený tankvak GIVI na nádrži.
Pneumatiky: Bridgestone Battlax Hypersport S22 na cca 50%.
Servis:
Nový olej Motul 7100 10W-40 a olejový filter K&N – 138.
Nové originálne predné brzdové platničky, ktoré idú do prvovýroby.
Predná vidlica je komplet po servise.
Nové semeringy, stierky, olej v tlmičoch a ložiská v krku riadenia.
Nová brzdová kvapalina vpredu aj vzadu Motul 660.
Nová chladiaca kvapalina modrá.
Nebudem nikoho klamať, ako 90% jazdených motoriek na predaj, bola aj táto motorka padnutá.
Padol som na motorke v roku 2022 pri rozbiehaní na semafore.
Pád bol na ľavú stranu a motorka sa len šuchla po asfalte. Žiaden priamy náraz! Samozrejme viem fotografiami zdokumentovať kupujúcemu stav motorky po nehode. Všetko mám nafotené.
Všetky poškodené diely okrem niektorých kapotáží na motorke boli vymenené za originál diely Suzuki. Žiadna Čína!
Vymenené diely na ľavej strane: vodičová a spolujazdcova stupačka, radiaca páka, rukoväť, ovládač menu na rukoväti, predný plexi štít, viečko alternátora.
Rám je 100% rovný a nepoškodený, nedoškriabaný a nedotknutý.
Všetko je vidieť na fotkách. Pád bol naozaj ľahký, žiadna totálka!
Veci ktoré sú na motorke po páde ošúchané: ľavé spätné zrkadlo, ľavá predná a zadná smerovka, nádrž je v rožku škrknutá, bočné kapoty majú jemne poškriabané hrany, zadná kapotáž bola cca 5cm zváraná.
Predná maska sa v pravej hornej časti na kúsku pukla. Je to podlepené. Ľavý padák, ktorý je v ráme je tiež poškriabaný a na zadnej vidle sa zlomil úchyt padáku. Je to však odborne opravené.
Kapotáže v miestach kde boli poškriabané, som len na oko zatrel s ceruzkou laku.
Pád nemá na funkčnosť a použiteľnosť motorky žiaden vplyv. Motorka funguje a jazdí ako pred pádom.
Dôvod predaja: Zmena je život. Motorku už nevyužívam naplno.
Nikdy nebola jazdená na okruhu a ani na závodoch.
Na fotkách je vidieť aktuálny stav motorky.
Nakoľko je motorka veľmi silná, skúšobná jazda je možná len po zložení zálohy a to v plnej cene motorky.
Motorku nevymieňam.
Prosím len seriózny záujem.
Viac info. poskytnem telefonicky.
TRUCK Boxo tento vozík jeí určených pre služby TIR. Sada obsahuje 291 nástrojov v nástrojovej vložiek 7. Vozíkmá 7 uzamykateľných zásuviek a centrálne zamykanie. Systém umožňuje súčasné otvorenie iba jednej zásuvky - blokovanie predĺženie. Zásuvky s samozatváracie ťah na ložisku. Maximálne zaťaženie zásuvky 1 je 40 kg. Vozík v čiernej farbe. Zásuvky vložkou hrúbky peny 3 mm. Horná doska lemované vlnitej hrúbky peny 10 mm. Dvojitá konštrukcia z oceľových profilov, hrúbky plechu 0,8 - 1,0 mm. Podvesné kolesa 125 x 50 mm Materiál TPR (termoplastická guma odolná proti nárazu, odolnosť proti opotrebeniu a odolnosť proti olejom a tukom), v tom, že dva otočné kolesové brzdy.
SGW Rozmery 676x459x1010 mm.
Vozík s výbavou 291 kusov profi náradia
zariadenia zamerané na nákladné vozidlá
1. Sada kľúčov
- kľúče ťahané vo veľkostiach od 8 do 32 mm
- kľúče výstupky ohnuté o 45 stupňov od 8 do 32 mm
- Kľúč plochý ťahaný krátky 8 až 22 mm
2. Socket Wrench Set 1/2 "
- Násadky 1/2 "krátke veľkosti 8 až 32 mm
- Násadky 1/2 "dlhá 8 až 32 mm
- Násadky 1/2 "krátke Torx E10 až E24
- Násadky 1/2 "dlhý 76 mm Torx od E10 až E22
- rozšírenie 1/2 "
- Kľúče C-typu vo veľkostiach od 11 do 22 m
- teleskopický račňa 1/2 "s nastaviteľnou dĺžkou 305 až 445 mm
- kardanový kĺb 1/2 "
- Posuvné Wheel 1/2 "300 mm
3. Set-keys
- držiak bitov 1/2 "veľkosti Torx od T30 až T100
- držiak bitov 1/2 "Impuse vo veľkosti od H5 do H19
- držiak bitov 1/2 "Spline M5 do M18
- Kľúče ťahané veľkosti rohatky od 8 do 19 mm
- Skrutkovač flexibilný dĺžka 250mm rukoväte 1/4 "Kravaty
- Sada bitov 6,3 mm
- Magnetický Skrutkovač Bit 6,3mm
- Sada fréz
- Sada razidiel
- kľúče plochý bez ohýbania dlhú dĺžku 235-430mm
a veľkosti 8 až 24 mm
4. Sada skrutkovačov a klieští
- Slot skrutkovače od 5x100 až 9,5x200
- skrutkovače kríž z PH1x100 do PH4x200
- Morse kliešte 200 a 250 mm
- Caliper a špárové
- Sada klieští 200mm
- kľúče k vedeniu vo veľkostiach od 9 do 24 mm
5. Set-kľúče a kliešte
- nástrčné kľúče dĺžku stopky 290 mm, 6 až 13 mm
- A Seger krúžok kliešte 230 mm
6. Sada nárazových kľúčov 3/4 "
- Rázové zásuvky krátke 3/4 "s veľkosťou od 18 do 36 mm
- Dlhé hlavíc Hlavice 3/4 "vo veľkostiach od 24 do 41 mm
Vplyv rozšírenia 3/4 "-
- Vplyv guľový kĺb 3/4 "
- Ručné koleso 3/4 "
Prenajmem Jedinečný prívesny vozík, vyrobený na mieru originál z panelou PONGRATZ, vozík komplet hliník/nerez značky PONGRATZ s NÁJAZDOVOU RAMPOU.
Preprava motorky.
Nepodlieha STK ani EK, stačí len zapojiť a ťahať. Stabilná rýchlosť 130km/h bez problémov.
Ročné PZP - 13eur.
Prezuté na zimných pneu !
Nosnosť do 750kg.
Výbava prístrešok, redukcia elektriky, 2x nové gurtne s hákmi, 2x elektróny plus dalšie 2 elektrony ako rezerva, 2x plastové zábrany (pod kolesá) proti pohybu, zabezpečovacie zariadenie proti krádeži (papuča), 4x zámky na rampu, náhradne kľúče k tomu. Interiér obsahuje lyžinu, policu na helmu, topanky, držiak na pneu + 2 bandasky na benzín, 4 pohyblivé oká na uchytene gurtni.
Aktuále po výmene žiaroviek, repas elektriky, + nové pomocné koliesko. (viď posledné foto)
Ide o vozík vyrobený na objednávku za účelom prepavy motocyklov, možnosť prepavit 2 moto naraz. Dĺžka vozíka 230cm. Nič však nebráni prevážať akýkoľvek iný materiál.
BEZBARIEROVY NÁJAZD S MOTORKOU DO VOZÍKA. MOTORKA POČAS PREPRAVY KRÁSNE SUCHÁ A ČISTÁ !
Predam drziak na TV original Samsung WMN-M11EB/ZA (BN61-14763A#1DC14).Drziak je urceny na TV Samsung rady Qled Q7 – Q9 (55Q7F, 65Q7F, 55Q7C, 65Q7C, 55Q8C, 65Q8C, 65Q9F, Frame TVs) 2017 – 2020 od 49 – 65 palcov (124 – 165 cm),nosnost 30 kg.Drziak sa sklada z dvoch casti a to drziak na stenu Wall DO-180131 876 a drziak na TV Mount DO-180124 972.Drziak je prisposobeny tak aby TV bol uplne pri stene.Na internete bola posledna cena 149 Eur.Odporucam pred kupou zistit ci drziak bude pasovat na dany model,dakujem.
Odpovedam na email,dakujem.
Motocykel v štýle SCRAMBLER, značky SUZUKI GSX R 750 W, r.v. 1992.
Motocykel mal pred prestavbou najazdených 38000 km.
Celý motocykel bol komplet rozobratý a zbavený pôvodného laku.
Všetky časti boli na novo pokryté práškovou farbou čierna mat.
Nádrž, predný blatník, bočné kryty pod-sedlovej časti, kryt zadného tlmiča a predné svetlo v 4 vrstvách laku - čierna, modrá metalíza, fólia vzor Sea Snake, 3 D výtlačky a priesvitný lak.
Výmena všetkých ložísk Made in Japan.
Motor komplet rozobratý a poskladaný, nový postrek lakom do 400 stupňov. Radenie ide veľmi ľahko, nový olej Motul, olejový filter Hilfo Filtro, sviečky NGK.
Karburátory rozobraté nastavené a prečistené.
Hruškové vzduchové filtre K&N sada.
Bočné padacie chrániče Rizoma Blue edition.
Nové lanka - spojka a rýchlopal/plyn.
Úprava kompletnej elektroinštalácie.
Volant Racetech v custom koníkoch Blue edition.
Tachometer Motogadget motoscope mini s ovládaním v stredovej matici krku rámu.
Nádoba brzdovej kvapaliny Rizoma.
CNC hliníkové spätné zrkadlá.
Rukoväte Domino.
CNC brzdová predná páka a spojková páka.
Pancierové hadice.
Brembo brzdové obloženia.
Brzdové strmene rozobraté a prečistené - prášková povrchová úprava čierna mat.
Brzdové kotúče Braking Italy.
Nová spínacia skrinka a uzáver nádrže.
Predné svetlo MT 03 Yamaha, poťah modrá fólia.
Predné LED ukazovatele smeru.
Kellermann Bullet 3in1 - zadné svetlo, brzda, ukazovateľ smeru.
Expanzná nádoba na chladiacu kvapalinu CNSPEED.
Úprava ekológie chladenia.
Nová reťazová sada - predná a zadná rozeta + reťaz D.I.D.
Nadstavce pre zadný stojan CNC blue.
CNC ventily v kolesách.
Pneumatiky Continental Twinduro - predná 120/70-17 zadná 180/55-17.
Custom úpravy na motocykli:
- nové úchyty na ráme pre zadnú pod-sedlovú časť
- zadná pod-sedlová časť
- držiak batérie v pod-sedlovej časti
- bočné kryty na pod-sedlovej časti s 3D výtlačkami GSX R 750
- úchyty nádrže pod sedadlom
- hliníkový základ sedadla
- sedadlo - modelovaný molitan, ručne šitý kožený poťah z kevlar niťou
- zadný držiak na batožinu - súčasť pod-sedlovej časti
- chránič zadného tlmiča
- držiak zadného blatníka z logom Dvojité M
- držiak ŠPZ
- bočné predné kryty rámu motora
- držiak expanznej nádoby chladiacej zmesi
- podstavec pod koníky - držiak volantu
- držiak predného svetla
- držiak predného blatníka
- blatník Motoforza v Belamoto design
- skrátené výfukové zvody, povrchová úprava tmavý lak do 800 st. celzia
- skrátená výfuková koncovka MIVV titán
- očierňovanie šrúb
- Belamoto design kolies
- 3D výtlačky Loga BELAMOTO a SUZUKI
Ecoco Držiak na zubnú kefku a dávkovač zubnej pasty
Držiak na zubné kefky obsahuje 5 otvorov pre zubné kefky, 4 poháriky, 2 dávkovače zubnej pasty a drážky na upevnenie hrebeňov, holiacich strojčekov atď. Poháriky sú vhodné pre celú rodinu.
Držiak zubných kefiek sa skladá z ekologického ABS + PP plastu.
Držiak na poháriky na jednej strane s kelímkom na držanie malých predmetov, na druhej strane s dutým dnom na držanie sušiča vlasov. Dodáva sa s háčikom na zavesenie kábla.
Jednoduchá inštalácia. Držiak je dodávaný so samolepiacou nálepkou, ktorou sa držiak pripevní na stenu.
Ľahko sa demontuje a čistí.
Vlastnosti:
Držiak na zubné kefky na prirobenie na stenu
Obsahuje 5 držiakov na kefky, 4 tégliky, 2 expandéry na kefky
Otvor pre hrebeň, holiaci strojček, atď.
Dodáva sa so samolepiacou nálepkou.
Nástenný, nepotrebuje vŕtanie, ľahko sa inštaluje.
Ideálne na udržanie poriadku v kúpeľni.
Materiál: ABS+PS+PP
Rozmer položky: 25. 4 * 8. 2 * 15. 6cm
Hmotnosť položky: 642 g
Nové, nerozbalené, kompletné balenie vrátane príslušenstva
Odošlem Packetou/Zásielkovnú poštovné 3,7 euro (len pri platbe vopred).
V prípade dobierky požadujem poštovné zaplatiť vopred 4,7 euro
Pre viac info ma kontaktujte, viac foto zašlem na email
BMW E60 držiaky zadného nárazníka,
držiak zadný ľavý - 51127033715,
držiak zadný pravý - 51127033716,
držiak zadný stredný - 51127056343,
BMW E61 držiaky zadného nárazníka,
držiak zadný pravý - 51127060796,
držiak zadný ľavý - 51127060795,
držiak zadný stredný - 51127060797,
BMW E65 držiaky zadného nárazníka,
vedenie dolné stredné - 51127155447,
výstuha ľavá zadná - 7123797,
výstuha pravá zadná - 7123798,
držiak bočný ľavý zadný - 51127135607,
držiak bočný pravý zadný - 51127135608,
vzpera pravá - 51127035418,
komplet - 40€, na jeden model,
po kuse dohodou,
tel.číslo –
Predám GoPro Hero 9 Komplet alebo po setoch. Všetko plne funkčné, minimálne známky používania. Dôvod predaja: už niesom taký akčný ako kedysi.
320€ - GoPro HERO 9 - 32GB microSD V30, 2x batéria, Magnetic Swivel Clip, The Handler (plavák), 2x držiak a skrutka, nalepovací držiak, USB-C kábel, obal
50€ - Sports Kit - držiak na hrudník, držiak na riadidlá, držiak a skrutka, obal
40€ - Mikrofón - RODE VideoMicro, držiak do sánok, 3,5mm Jack kábel, mŕtva mačka proti vetru
70€ - Media Mod - Kompatibilný s HERO 9,10,11 - obohatí kameru o smerový mikrofón, 3,5mm Jack na externý mikrofón, HDMI výstup a 2x držiak na sánky
60€ - Statív - Manfrotto MKCOMPACTACN-BK + Tripod Mounts - cestovná taška + malý statív a potrebná redukcia/držiak k veľkému statívu
30€ - ND-PL Filtre - 8,16,32 Filtre značky TELESINE, Kompatibilné s HERO 9,10,11
500€ - V prípade kúpy kompletu
Predam Streetfighter 1098 / r.2010 / 50 000km
Motorku vlastnim cca 2 roky a za ten cas som s nou nemal ziadny problem - rovnako ako s predoslymi Ducati motorkami (je to uz moja tretia Ducati a celkovo siedma motorka ktoru vlastnim). Posledna seriova 2 valcova Ducati so suchou spojkou, bez zbytocnej elektroniky a plne-nastavitelnym podvozkom od Ohlins, ktora vam na ceste vycari nefiltrovany usmev.
Motorka nie je vhodna pre zaciatocnikov vzhladom na drsnu povahu, nizku vahu (cca 159kg) a nadpriemerny vykon - cca 165 koni spolu s nahodenym Termingnoni kitom a KN Filtrom
Upravy:
- Vymenene komplet plasty za karbonove diely pod nadrzou a zadnou castou motorky plus carbonova horna cast svetlometu a vrch nadrze okolo spinacky
- Precalunene sedadlos novym potahom z IT.
- Termignogni original vyfuky - Homologizovane spolu s DB killermi - seriove dam k motorke
- Karbonove nasavanie vzduchu - vacsie oproti serii o 130%
- KN vzduchovy filter
- KN olejovy filter
- Rizoma MA008b riadidla
- Spatne zrkadla na konci riadidiel - povodne dam k motorke
- Padaky v prednej vidle
- Padaky v centralnej casti motorky
- CNC cierne stupacky - povodne dam k motorke
- CNC drziak vyfuku - povodny dam k motorke
- K-bike kryt spojky s vybarelnym plexi
- K-bike spojovy valcek - spojka ide lahsie ako seriova
- Ducati zadna krovka - povodne sedadlo dam k motorke
- Ducabike skrateny drziak ECV - povodny dam k motorke
- Odpojena klapka vyfuku s eliminatorom - povodny motorcek dam k motorke
- Eliminator O2 senzorov - mozne kedykolvek odpojit - motorka ma prijemnejsi prejav pod 5000ot - nekope
- Vymenene predne a zadne smerovky za OEM LED spolu s CANBUS rezistormi - seriova rychlost blikania
- Vymeneny regulator napatia za original Ducati Panigale V4 - lepsie startovanie
- Vymenena baterial za Lithiovu - vyssi startovaci prud a cca 4 kg uspora na vahe
- Mensia predna rozeta - vymena z 15z na 14z - lepsie ovladanie v nizsich rychlostiach - hlavne v meste / (ne)vyhoda je wheelie v trojke
- Original LED denne svietenie
- LED stretavacie a dialkove svetlo
Opravy a servis:
- desmo servis pri 48 000km - vymena remenov, kontrola ventilov
- vymena oleja pri 48 000km - olej meneny kazdych 3-5000 km + aditivum do oleja
- komplet novy spojkovy kos a spojkove lamely pri 45 000km
- Diablo Rosso Corsa II - 120/70 - 190/55 DOT2022 - najazdenych cca 3000km
- Brembo predne kotuce menene pri cca 42 000km
- Brembo predne a zadne dosticky menene pri 42 000km
- Nova brzdova a spojkova kvapalina pri 48 000km
- Nove loziska v krku riadenia pri 48 000km - valcekove namiesto klasickych gulockovy - vyssia zivotnost
Motorka nevyzaduje ziadne investicie a je pripravena na sezonu 2023 + nova STK platna do Septembra 2024.
Dovod predaja je prechod na Ducati Panigale 899 - mozna vymena za Panigale 899 s mojim doplatkom.
Cena motorky je 8999Eur.
Zcela nová nepoužitá sada univerzálních stojanů na všechny běžné druhy motorek. Jedná se o přední a zadní motostojan - dva kusy. Originálně zabaleno, nikdy nepoužito a nepoškozeno. Ocelová stabilní konstrukce, hmotnost 4,7 kg, zadní stojan s adaptéry buď klasická eLka kde jsou pogumované dosedací plochy nebo druhá varianta s vidličkama na rolničky, šířka úchytů lze plynule nastavit dle rozměrů motorky, 4 silná kolečka pro bezpečné zvedání a spouštění, maximální celková hmotnost motocyklu až 400 kg, špičková kvalita. Žádná domácí výroba v garáži na koleni. Ideální pomocník při stání motocyklu, mazání řetězu, opravách a servisu. Možný prodej i jednotlivě stejně tak i jakýkoliv jiný stojan např. do krku řízení, na letmo uchycené kolo, zvedáky na motokrosové motorky, atd.
Cena 2200 Kč.
Hydraulický zvedák na motorky a čtyřkolky. Vhodný do motoservisů, ale i pro jednotlivce do dílen. Velmi praktický pomocník při opravách a servisů motorek. Vysoce robustní ocelová konstrukce, plynule nastavitelná výška zdvihu, hydraulické zvedání a vypouštění, možné zajištění motorky pomocí popruhů, bezpečnostní pojistka, maximální nosnost 680 kg, hmotnost zvedáku – 30 kg. Rampa je zcela nová, nepoužitá a ještě originálně zabalená.
minimální výška: 115 mm
maximální výška: 380 mm
rozměr nosných konzolí: 310×55 mm
rozměr zvedáku: 800mm x 365mm x 300mm
Cena 3400 Kč.