inzercia, predaj, predám, bazár

excel pre samoukov - strana 39

Počet nájdených inzerátov EXCEL PRE SAMOUKOV : 1000 - strana 39

Lenovo ThinkPad X390 13.3" i5-8365U/8GB/256GB/FHD/IPS/ZAR12
⬇️ INZERÁT JE STÁLE AKTUÁLNY (do zmazania) Lenovo ThinkPad X390 je 13.3"" ultrabook a je pripravený na to najvyššie pracovné nasadenie so skvelou ergonómiou a optimálnym výkonom so štvorjadrovým procesorom i5. ✅ ČÍM ZAUJME: ✅ notebook je dôkladne otestovaný, vo výbornom technickom stave a plne funkčný! + výkonný štvorjadrový procesor Intel Core i5 ôsmej generácie a SSD disk v najrýchlejšej verzii NvME + špičková odolnosť pre vysokú záťaž, atraktívny vzhľad + IPS displej, rozlíšenie FullHD, krásne podanie farieb, perfektné pozorovacie uhly, matný pre zníženie odleskov, sklopný o 180° + ľahučký, hmotnosť len 1.29 kg + legálny Windows 10 + možnosť dodať aj s nainštalovaným MS Office (Word, Excel, PowerPoint) + TOP STAV ■ ŠPECIFIKÁCIA: Procesor (CPU) : 4-jadrový Intel Core i5-8365U / 1.60 GHz (Max Turbo 4.10 GHz) / 6MB Cache (8. gen.) Benchmark () : 6239 Pamäť (RAM) : 8 GB DDR4 (2400 MHz) Úložisko : 256 GB SSD NVMe PCIe Displej : 13.3"" s rozlíšením FullHD (1920 x 1080) 300 nitov, 16:9 pomer strán, 800:1 kontrastný pomer, 72% gamut, 170° pozorovacie uhly, matný Grafika : integrovaná Intel UHD 620 Komunikácia : - WiFi Intel Wireless-AC 9560, 802.11ac Dual Band 2x2 - Bluetooth 5.1 Klávesnica: - odolná proti poliatiu áno Polohovacie zariadenie: Pad UltraNav (TouchPad + TrackPoint) Rozmery (v mm) : 16.9 x 312 x 217 Hmotnosť : 1.29 kg ........................ Podsvietená klávesnica: ÁNO Čítačka odtlačkov prstov: NIE Webkamera: ÁNO Čítačka kariet SmartCard: ÁNO ■■ PORTY: 3x USB 3.0 / 3.1 Gen1 1x USB 3.1 Gen2 1x Thunderbolt 1x HDMI 1x Kensington Lock Audio Connections: 3.5 mm audio 1x čítačka kariet 4-in-1 (MMC/SD/SDHC/SDXC) ■■■ VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: VIZUÁLNY STAV : 9.8/10 perfektný, de facto ako nový (prakticky bez známok používania) ZÁRUKA: zmluvná 12 mesiacov - Výdrž baterie : cca 7 hod. (45Wh), cyklov: 40 Layout klávesnice : SK Operačný systém : nainštalovaný Windows 10 Pro 64bit s licenciou Príslušenstvo : 65W AC adaptér USB-C >> Voliteľný upgrade: +45e väčší SSD disk: 512GB +95e dokovacia stanica Lenovo ThinkPad USB-C Gen2 • Ak máte akékoľvek otázky ohľadne mojej ponuky neváhajte ma kontaktovať cez kontaktný formulár úplne dolu na tejto stránke alebo telefonicky (ak sa mi náhodou nedovoláte, ozvem sa Vám naspäť) či SMSkou.
IBM ThinkPad R60e
Starší notebook, ale okrem batérie vo výbornom stave. Batéria nefunkčná. Disk vymenený za 64 GB SSD, systém preinštalovaný na Windows 7 Starter 32 bit Cz. Word, Excel, PowerPoint. Adaptér s možnosťou napájania z auta (12 V), takže vhodný pre autodiagnostiku, autoservis, chipovanie atď. Tiež vhodný pre kancelársku prácu, ekonomiku, alebo internet. Parametre a recenzia tu: (notebook, notebok, notbuk, počítač prenosný) V cene: 1 x IBM TP R60e 2 x nefunkčná batéria 1 x sieťový adaptér (možnosť napájania z autozástrčky) 1 x konvertor 230 V striedavých na 12 V jednosmerných 1 x usb myš Osobný odber, alebo dobierka + 8€ po zaplatení poštovného vopred na účet.
14,1" notebook 6GB RAM / 64GB eMMC + voliteľne SSD 480GB
Predám používaný notebook, plne funkčný, s pôvodnou krabicou a nabíjačkou, cena 100€ Notebook je ideálny na kancelársku prácu, internet a zábavu, pre študenta Procesor Intel Celeron N3350 s frekvenciou 1.10 GHz až 2.40 GHz Pamäť RAM 6 GB DDR3 Disk 64 GB EMMC + voľný 2,5" slot pre SATA SSD / HDD, za príplatok 25€ môžem doplniť nový 480GB SSD 14,1" TN displej s HD rozlíšením, 1366 × 768 px 1 x USB2.0, 1x USB3.0, mini HDMI, Audio jack 3,5mm, Čítačka microSD kariet 38 Wh batéria Windows 10 Enterprise Nainštalovaný a aktivovaný MS Office - Word, Excel, Powerpoint Najlepšie osobne ZV / BB Kuriér +8 € ————————— Dobierka +2 € záloha za poštovné vopred
Office 365 Pro Plus - pre 5 počítačov (licencia)
✉️ Okamžité doručenie e-mailom/správou ✅ Pre 5 PC - viacero zariadení (Mac/Windows/Android/ios/ipad) ⭐ Autentická licencia Microsoft s vaším používateľským menom - vaše ⭐ Digitálna licencia ⭐ Produkty: Outlook - Teams - OneDrive Excel - Word - Powerpoint - Formuláre - OneNote - Stream - Sway - Visio ✅ Doživotná platnosť ✅ Platba prostredníctvom QR kódu, bankového prevodu, bankovej karty alebo PayPal Kontaktujte nás aj v prípade, že chcete akýkoľvek iný typ softvéru za nízku cenu. Môžem dodať všetky typy softvéru: Adobe (Acrobat PDF Pro/Photoshop/Illustrator/Lightroom...), Mac softvér (FinalCut, CleanmyMac, Logic Pro...), Microsoft (Office, Windows, Visio, Project...) Autodesk (AutoCAD, Revit, Inventor...), 3CAD/inžiniersky softvér (Sketchup/Solidworks/Vectorworks/Chief architect/Vectric/Tekla. ...), Úprava grafiky a videa (CorelDraw, Luminar, Topaz, Affinity, Cyberlink, DXO, ON1, Davinci, Magix...), Hudba (FL Studio, Avid Sibelius, Isotope, Steinberg, Toontrack, Arturia...), Iný softvér (Wondershare, Iobit, Ashampoo...) Kontaktujte ma e-mailom ✉️
Service Coordinator
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - kontakt s klientmi a technikmi osobne, emailom a telefonicky - práca v IS spoločnosti, vo fakturačnom a skladovom systéme - objednávanie, príjem, výdaj, balenie, príprava zásielok náhradných dielov k expedícii - príjem, evidencia a odosielanie poštových zásielok, zásielok cez kuriérske spoločnosti - vystavovanie montážnych listov, dodacích listov a faktúr - vzájomná zastupiteľnosť na oddelení služieb zákazníkom - kontrola 30 dňovej zákonnej lehoty Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti Slovenský jazyk Anglicky jazyk - základy Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Fakturácia – pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Pozícia je vhodná i pre absolventa Možnosť pracovať i na ½ alebo čiastočný úväzok. Osobnostné predpoklady a zručnosti - technická a manuálna zručnosť - zmysel pre detail, komunikatívnosť - prozákaznícky prístup, proaktívny prístup - osobnosť zameraná na hľadanie riešení - pozornosť, samostatnosť - analytické a logické myslenie Zamestnanecké výhody, benefity Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti Notebook a mobilný telefón i na súkromné účely Pravidelný teambuilding Výrobky a služby za zamestnanecké ceny Káva a klimatizácia na pracovisku Parkovanie, voľné víkendy Stručná charakteristika spoločnosti Sme spoločnosť FIDELIA SERVICE, s.r.o., zaoberajúca sa servisom bielej techniky. Na Slovensku pôsobíme od roku 2014. link:
Kurič-energetik-údržbár
Informácie pre uchádzača: Základná zložka mzdy (v hrubom): 1000,-€/mesiac (nástupný plat) + finančný príspevok na stravovanie + finančný príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie. Možnosť zabezpečenia ubytovania priamo v mieste výkonu práce (nájomné - zamestnanecká zľava). Dátum nástupu: ihneď. Pracovný pomer na neurčitý čas, skúšobná doba 3 mesiace. Miesto výkonu práce: elokované pracovisko Školského internátu, Saratovská 26/B, 841 02 Bratislava - Dúbravka Náplň (druh) práce: Kurič-energetik: - obsluha automat.nízkotlak.kotolne pochôdzkou v zmysle SÚBM č.25/1984 Z.z. a MPP, - vykonávanie bežnej údržby v kotolni, - kontrola tech.stavu rozvodov ÚK, TÚV, SV a hydrantovej siete a dodávateľsky zabezpečovať príp.opravy, - pomocné údržbárske práce na rozvodoch ÚK, TÚV, SV a kanalizačných rozvodov a odpadovej vody, - sledovanie termínov odb.prehliadok a skúšok tlak.zariadení, plyn.zariadení, tech.elekt.zariadení a následne dodávateľsky zabezpečiť ich vykonanie počas prevádzky, - mesačné odpočty na odb.miestach pre potreby refakturácie, - riadiť tepelné hospodárstvo a sledovať jeho ekonomiku Údržbár: - údržba objektu, opravy zariadenia a vybavenia, - drobné inštalatérske práce, murárske, stolárske a zámočnícke práce, - údržba areálu budovy (zimná údržba, kosenie trávnatých plôch, orezávanie kríkov a stromov), - vykonávanie ostatných pomocných prác v zariadení podľa pokynov nadriadeného pracovníka. Pracovné podmienky: Jednozmenný pracovný režim. Pracovný čas: od 7:00hod. do 15:00hod. Požadované vzdelanie: - stredné odborné vzdelanie, - úplné stredné odborné vzdelanie Zručnosti, schopnosti: Všeobecné spôsobilosti: - analyzovanie a riešenie problémov, - fyzická zdatnosť, - manuálna zručnosť, - organizovanie a plánovanie práce, - pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti), - samostatnosť, - komunikácia - jednanie s ľuďmi Počítače: elementárna úroveň (Internet, Microsoft WORD, EXCEL a OUTLOOK). Ďalšie požiadavky: výhodou, ale nie je podmienkou - kuričský preukaz V.triedy kvapal.kotol, plynné palivo (§16 ods.1 písm. b 124/2006 Z.z. - doklad o overení odbor.vedomostí a spôsobilosti na samostatnú obsluhu tlak.nádob sk. "A" a "B" podľa vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., podľa §17 čl.3 V prípade záujmu životopis (štruktúrovaný) zasielajte na e-mail: veducidm@ Bližšie informácie v prac.dni v čase od 7.00hod. do 14.00hod. na tel.č. 02/64361049. Zamestnávateľ: Školský internát, Trnavská cesta 2, 821 08 Bratislava
Samostatná účtovníčka/účtovník
Hľadáme nového šikovného člena do nášho tímu. Robíme podvojné účtovníctvo. Ponúkame zmluvu na živnosť alebo plný úväzok. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: -vystavovanie faktúr na základe objednávok -kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom -zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.) -pripravovanie prevodov -spracovanie mzdy a výkazov -spracovanie našej štatistiky -reporting pre vedenie -zasielanie platieb dopravcom -prehľad cashflow -program Oberon Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti: Microsoft Excel - Pokročilý Práca s počítačom - Pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti: Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
SBS Dunajská Streda
SBS hľadá pracovníka bezpečnostnej služby pre objekt v Dunajskej Strede. Vyžadujeme preukaz odbornej spôsobilosti, bezúhonnosť, zdravotnú spôsobilosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, ochotu pracovať v kolektíve, inteligentné vystupovanie. Pracovná náplň: - fyzická ochrana objektu pre klienta, - vstupná/výstupná kontrola ako aj evidencia, - práca na kamerovom systéme, - práca s PC (Excel,World,Email) - pochôdzková činnosť v stráženom objekte, - obsluha EPS Mzda od 3,80 € do 4,20 € / hod. v čistom (netto) , výška mzdy závisí od celkového počtu hodín v mesiaci + finančný príspevok na stravné.
Matematika doučovanie
Doučujem predmet Matematiku pre všetky typy škôl ZŠ, SŚ a VŠ. Vypočítam príklady. Volať mi môzete na telef. č. . Pomožem aj pri zostavení prezentácií akejkoĺvek povahy podľa potreby, projektov, seminarnych, bakalarskych, diplomovych, doktorandskych a inych zadani prac. Zašlem všetko s podrobným postupom cez vypočítané príklady - pre rôzne formy prác rukou, word, pdf , excel, ppt a iné počas celého školského roka zo škôl ZŠ, SŠ a VŠ, ale až po platbe za ne, na ktorej sa musime spolu dopredu dohodnut. Viac poviem po telefonickom rozhovore s Vami. Doučujem aj počas prázdnin v pripade Vašej potreby. Viac poviem osobne.
Ponuka práce pre eshop
Popis práce: Spracovanie objednávok, balenie balíkov, správa eshopu, nahadzovanie produktov online, vybavovanie reklamácií, fotenie produktov. Podmienky: vek do 29 rokov, uchádzač musí byť aspoň 1 mesiac vedený na úrade práce Požadované vlastnosti: príjemné vystupovanie, zbehlosť v komunikácii so zákazníkom, taktiež pokročilý užívateľ - ms word, ms excel, google chrome, dobrá znalosť SJ. Životopis s fotkou zasielajte na : job@ Práca vhodná pre absolventov aj nezamestnaných, hľadáme aj brigádnika VŠ študenta na part-time job Nástup: ihneď Plat: 4,5eur/hod v čistom Typ úväzku: TPP alebo brigáda
Administrativna praca
Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom. NÁPLŇ PRÁCE: - Spracovanie evidencie dochádzky - Kontakt so subdodávateľmi - Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov - Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie ČO POŽADUJEME: - Ukončené SŠ vzdelanie - MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel) - Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou - Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou - Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky - Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
Administratívna pracovníčka
Do našej spoločnosti hľadáme kolegyňu na TPP, ktorej náplňou práce bude telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi, príprava cenových ponúk, podpora obchodu, plánovanie harmonogramu prác pre montérov, aktívna komunikácia s kolegami, spracovanie montážnych podkladov, fakturácia Pracovná doba od Po-Pi od 8:00 do 16:00 hod , miesto výkonu práce Bratislava Kramáre. Výhodou je prax v administratíve. Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom word, excel, zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť. V prípade záujmu nám prosím zašlite svoj životopis na adresu: Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. Naša spoločnosť sa orientuje na výmenu a montáž určených meradiel. Zaoberá sa aj vodoinštalatérskymi a kurenárskymi prácami.
Nová Baňa
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti. Zodpovednosti: Správa a aktualizácia obsahu na e-shope Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL. Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek Požiadavky: Skúsenosti s obsluhou e-shopu a počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov Ponúkame: 900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Hľadáme zamestnanca pre e-shop
Ponuka platná do zmazania. Hľadáme asistenta asistentku (pravú ruku e-shopu) Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne. Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje. Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca. Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na: manager@ Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Microsoft Office 2021 Pro Plus
Aktivácia cez setup. prepojená s vaším kontom. Doživotná aktivácia cez oficiálnu stránku Microsoftu. Žiadna aktivácia cez telefón a pod. !!! Rýchle doručenie mailom Kontaktujte ma cez formulár alebo WhatsApp, iMessage, Telegram ☎️. Prosím NEVOLAŤ Trvalá licencia. Žiadne ďalšie poplatky. Určená iba pre 1 počítač s operačným systémom MS Windows 10 a Windows 11.Sada kancelárskych aplikácií Microsoft Office 2021 pre domácnosti a podnikateľov s aktualizovanými aplikáciami, množstvom nových funkcií a nástrojov. Obsahuje kancelárske aplikácie Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access a Publisher. ========== Mam v ponuke aj: Disney+ NETFLIX Premium 4K UHD HBO Max FilmBox+ Spotify TREND MICRO Maxımum Security (Antivírus) ESET Internet Security (Antivírus) MS Windows 11 Pro Windows 10 Pro MS Office 365 MS Office 2019 MS Office 2021
Obchodny zastupca
Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€) ZAREN s.r.o. Miesto práce Poprad , Kežmarok , Liptovsky Mikulaš , Stará Ľubovňa , (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu po zaškolení Mzdové podmienky (brutto) 2 600 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - starostlivosť o stálych alebo nových klientov - priama komunikácia s klientom - prezentácia a distribúcia produktov - zodpovednosť za objednávky - pracovná doba od 15:00 - 21:00 Zamestnanecké výhody, benefity - služobný automobil po zaškolení -flexibilná pracovná doba - stabilná a dlhodobá spolupráca - práca vo vlastnom regióne - nadštandardný príjem - bezplatné školenia a firemné akcie - kariérny rast - fungujeme bez problémov aj počas pandémie Informácie o výberovom konaní Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikačné a prezentačné schopnosti - flexibilita, zodpovednosť, empatia - príjemné vystupovanie - vysoké pracovné nasadenie - skúsenosti v oblasti obchodu výhodou Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky. Počet zamestnancov 100-149 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík E-mail:matus.kovalcik@
Skladník/vodič nákladne auto solo  bez navesu/prívesu/  VZV
Skladník/vodič nákladne auto solo bez navesu/prívesu/ VZV Firma LAHA sro prijme do zamestnania na trvalý pracovný pomer: Skladník/vodič nákladne auto sólo bez návesu/prívesu/ VZV pre pobočku Topoľčany LAHA sro – HURTOVŇA Miesto práce Topoľčany- Tovarníky Odbojárov 461 Začiatok prac. pomeru 1.6.2023 Druh pracovného pomeru hlavný pracovný pomer Mzdové podmienky do 1500 Eur v hrubom Kvality uchádzača o prácu, nakoľko krútenie volantom je tak 20% ostatné je práca so zákazníkom, práca s počítačom a ďalšie. Najlepšie vysvetlím pri osobnom pohovore, Životopis vrátane predchádzajúcich zamestnávateľov je potrebné zaslať na email kancelarialaha@ Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - práca v sklade+ rozvoz a dovoz tovaru - príjem a výdaj tovaru - uskladňovanie a vyskladňovanie tovaru - práca na PC - práca na VZV -rozvoz tovaru - vedenie motorového vozidla MAN 510 s zadným čelom -vedenie dodávkových vozidiel Renaul Master Zamestnanecké výhody, benefity - práca jednozmenná bez nočných zmien. /v jarnej a jesennej sezóne je potrebné potiahnuť nadčas. - pracovná doba 7:00- 15:30 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Ostatné znalosti Práca s počítačom – Word Excel, internet Vodičský preukaz C + Kvalifikačná karta vodiča Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti Výpis z registra trestov Nutná znalosť práce s počítačom!!!!! Dobrý zdravotný stav! Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti LAHA s r.o. sa zaoberá dovozom a predajom umelých a živých kvetov z Holandska, Poľska , Čiech a rôznych doplnkov. Počet zamestnancov 10-20 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: E-mail kancelarialaha@
Asistentka riaditeľa TPP/Dohoda
Ak ťa baví práca s administratívou, máš asertívny prístup k práci a rada vybavuješ osobné stretnutia a si vždy usmiata, práve teba hľadám. Náplň práce: - práca v kancelárii, - administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu), - po zaškolení prácu s interným systémom, - aktívna práca s klientom, Podmienky uchádzača: - Byť zručný na PC (excel, word, mail, powerpoint, internet) - Ovládať stresové situácie/pohotovosť v prípade riešenia klientskych záležitosti - Pozitívne myslenie - asertívny prístup k práci a zmysel pre detail - zodpovednosť, - komunikatívnosť, - práca s ľuďmi, - ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, - záujem získavať nové informácie. Výhody: - Nástupný plat je 1000€ + bonusy - Žiaden stereotyp - možnosť kariérneho rastu - pracovný čas, ktorý si vieš prispôsobiť - vhodná práca aj pre študentov a absolventov. Viac informácií ochotne poskytnem na osobnom pracovnom pohovore. Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu: matus.janic@
Vodič VZV
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - nakládka a vykládka materiálu z kamiónov a kontajnerov, - štítkovanie, kontrola a evidencia paliet na prijme - zaskladňovanie, vyskladňovanie a presun materiálu v hale na VZV (čelný, elektrický ručný, retrák) - práca so skenerom (potvrdzovanie pohybov a lokácií) - účasť na inventúre skladu - preukaz VZV (W1, C výhodou ) Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ). Zamestnanecké výhody, benefity - Kontrakt na TPP / živnosť - TPP VZV Junior : základ 1100€ + bonus 100€ ( hrubá mzda 1200€ ) - TPP VZV Senior : základ 1200€ + bonus 100€ ( hrubá mzda 1300€ ) - Živnosť VZV Junior: 10€/hod. + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 3,5€/hod. + sviatok 5€/hod. - Živnosť VZV Senior: 11€/hod. + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 3,5€/hod. + sviatok 5€/hod. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B, C Osobnostné predpoklady a zručnosti • Skúsenosť na pozícii Skladník – VZV • Bezúhonnosť • Skúsenosť s manipulačnou technikou – veľkou výhodou • Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda • Skúsenosť s doplňovaním výroby - výhodou • Ochota pracovať na nadčas a na zmeny • Platný preukaz VZV (W1, C výhodou ) • Zmysel pre detail • Platný vodičský preukaz skup. B - výhoda Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Picker/Operátor
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - manualne pickovanie materiálu, - použivanie ručného paletového vozíku, - praca so skenerom pri pickovani. Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ). Zamestnanecké výhody, benefity - Kontrakt na TPP / živnosť - TPP : základ 950€ + bonus 100€ ( hrubá mzda 1050€ ) - Živnosť : 9€/hod. +1€/hod. + sobota/nedeľa 3€/hod. + sviatok 5€/hod. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti • Bezúhonnosť • Ochota pracovať na zmeny • Zmysel pre detail Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.