excel pre samoukov - strana 39
Počet nájdených inzerátov EXCEL PRE SAMOUKOV
: 1000 - strana 39
⬇️ INZERÁT JE STÁLE AKTUÁLNY (do zmazania)
Lenovo ThinkPad X390 je 13.3"" ultrabook a je pripravený na to najvyššie pracovné nasadenie so skvelou ergonómiou a optimálnym výkonom so štvorjadrovým procesorom i5.
✅ ČÍM ZAUJME:
✅ notebook je dôkladne otestovaný, vo výbornom technickom stave a plne funkčný!
+ výkonný štvorjadrový procesor Intel Core i5 ôsmej generácie a SSD disk v najrýchlejšej verzii NvME
+ špičková odolnosť pre vysokú záťaž, atraktívny vzhľad
+ IPS displej, rozlíšenie FullHD, krásne podanie farieb, perfektné pozorovacie uhly, matný pre zníženie odleskov, sklopný o 180°
+ ľahučký, hmotnosť len 1.29 kg
+ legálny Windows 10
+ možnosť dodať aj s nainštalovaným MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
+ TOP STAV
■ ŠPECIFIKÁCIA:
Procesor (CPU) : 4-jadrový Intel Core i5-8365U / 1.60 GHz (Max Turbo 4.10 GHz) / 6MB Cache (8. gen.)
Benchmark () : 6239
Pamäť (RAM) : 8 GB DDR4 (2400 MHz)
Úložisko : 256 GB SSD NVMe PCIe
Displej : 13.3"" s rozlíšením FullHD (1920 x 1080) 300 nitov, 16:9 pomer strán, 800:1 kontrastný pomer, 72% gamut, 170° pozorovacie uhly, matný
Grafika : integrovaná Intel UHD 620
Komunikácia :
- WiFi Intel Wireless-AC 9560, 802.11ac Dual Band 2x2
- Bluetooth 5.1
Klávesnica:
- odolná proti poliatiu áno
Polohovacie zariadenie: Pad UltraNav (TouchPad + TrackPoint)
Rozmery (v mm) : 16.9 x 312 x 217
Hmotnosť : 1.29 kg
........................
Podsvietená klávesnica: ÁNO
Čítačka odtlačkov prstov: NIE
Webkamera: ÁNO
Čítačka kariet SmartCard: ÁNO
■■ PORTY:
3x USB 3.0 / 3.1 Gen1
1x USB 3.1 Gen2
1x Thunderbolt
1x HDMI
1x Kensington Lock
Audio Connections: 3.5 mm audio
1x čítačka kariet 4-in-1 (MMC/SD/SDHC/SDXC)
■■■ VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
VIZUÁLNY STAV : 9.8/10 perfektný, de facto ako nový (prakticky bez známok používania)
ZÁRUKA: zmluvná 12 mesiacov
-
Výdrž baterie : cca 7 hod. (45Wh), cyklov: 40
Layout klávesnice : SK
Operačný systém : nainštalovaný Windows 10 Pro 64bit s licenciou
Príslušenstvo : 65W AC adaptér USB-C
>> Voliteľný upgrade:
+45e väčší SSD disk: 512GB
+95e dokovacia stanica Lenovo ThinkPad USB-C Gen2
• Ak máte akékoľvek otázky ohľadne mojej ponuky neváhajte ma kontaktovať cez kontaktný formulár úplne dolu na tejto stránke alebo telefonicky (ak sa mi náhodou nedovoláte, ozvem sa Vám naspäť) či SMSkou.
Starší notebook, ale okrem batérie vo výbornom stave. Batéria nefunkčná. Disk vymenený za 64 GB SSD, systém preinštalovaný na Windows 7 Starter 32 bit Cz. Word, Excel, PowerPoint. Adaptér s možnosťou napájania z auta (12 V), takže vhodný pre autodiagnostiku, autoservis, chipovanie atď. Tiež vhodný pre kancelársku prácu, ekonomiku, alebo internet. Parametre a recenzia tu:
(notebook, notebok, notbuk, počítač prenosný)
V cene:
1 x IBM TP R60e
2 x nefunkčná batéria
1 x sieťový adaptér (možnosť napájania z autozástrčky)
1 x konvertor 230 V striedavých na 12 V jednosmerných
1 x usb myš
Osobný odber, alebo dobierka + 8€ po zaplatení poštovného vopred na účet.
Predám používaný notebook, plne funkčný, s pôvodnou krabicou a nabíjačkou, cena 100€
Notebook je ideálny na kancelársku prácu, internet a zábavu, pre študenta
Procesor Intel Celeron N3350 s frekvenciou 1.10 GHz až 2.40 GHz
Pamäť RAM 6 GB DDR3
Disk 64 GB EMMC + voľný 2,5" slot pre SATA SSD / HDD, za príplatok 25€ môžem doplniť nový 480GB SSD
14,1" TN displej s HD rozlíšením, 1366 × 768 px
1 x USB2.0, 1x USB3.0, mini HDMI, Audio jack 3,5mm, Čítačka microSD kariet
38 Wh batéria
Windows 10 Enterprise
Nainštalovaný a aktivovaný MS Office - Word, Excel, Powerpoint
Najlepšie osobne ZV / BB
Kuriér +8 €
—————————
Dobierka +2 €
záloha za poštovné vopred
✉️ Okamžité doručenie e-mailom/správou
✅ Pre 5 PC - viacero zariadení (Mac/Windows/Android/ios/ipad)
⭐ Autentická licencia Microsoft s vaším používateľským menom - vaše
⭐ Digitálna licencia
⭐ Produkty: Outlook - Teams - OneDrive Excel - Word - Powerpoint - Formuláre - OneNote - Stream - Sway - Visio
✅ Doživotná platnosť
✅ Platba prostredníctvom QR kódu, bankového prevodu, bankovej karty alebo PayPal
Kontaktujte nás aj v prípade, že chcete akýkoľvek iný typ softvéru za nízku cenu.
Môžem dodať všetky typy softvéru:
Adobe (Acrobat PDF Pro/Photoshop/Illustrator/Lightroom...), Mac softvér (FinalCut, CleanmyMac, Logic Pro...), Microsoft (Office, Windows, Visio, Project...) Autodesk (AutoCAD, Revit, Inventor...), 3CAD/inžiniersky softvér (Sketchup/Solidworks/Vectorworks/Chief architect/Vectric/Tekla. ...), Úprava grafiky a videa (CorelDraw, Luminar, Topaz, Affinity, Cyberlink, DXO, ON1, Davinci, Magix...), Hudba (FL Studio, Avid Sibelius, Isotope, Steinberg, Toontrack, Arturia...), Iný softvér (Wondershare, Iobit, Ashampoo...)
Kontaktujte ma e-mailom
✉️
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kontakt s klientmi a technikmi osobne, emailom a telefonicky
- práca v IS spoločnosti, vo fakturačnom a skladovom systéme
- objednávanie, príjem, výdaj, balenie, príprava zásielok náhradných dielov k expedícii
- príjem, evidencia a odosielanie poštových zásielok, zásielok cez kuriérske spoločnosti
- vystavovanie montážnych listov, dodacích listov a faktúr
- vzájomná zastupiteľnosť na oddelení služieb zákazníkom
- kontrola 30 dňovej zákonnej lehoty
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk
Anglicky jazyk - základy
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Fakturácia – pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Pozícia je vhodná i pre absolventa
Možnosť pracovať i na ½ alebo čiastočný úväzok.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- technická a manuálna zručnosť
- zmysel pre detail, komunikatívnosť
- prozákaznícky prístup, proaktívny prístup
- osobnosť zameraná na hľadanie riešení
- pozornosť, samostatnosť
- analytické a logické myslenie
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti
Notebook a mobilný telefón i na súkromné účely
Pravidelný teambuilding
Výrobky a služby za zamestnanecké ceny
Káva a klimatizácia na pracovisku
Parkovanie, voľné víkendy
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť FIDELIA SERVICE, s.r.o., zaoberajúca sa servisom bielej techniky. Na Slovensku pôsobíme od roku 2014. link:
Informácie pre uchádzača:
Základná zložka mzdy (v hrubom): 1000,-€/mesiac (nástupný plat) + finančný príspevok na stravovanie + finančný príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
Možnosť zabezpečenia ubytovania priamo v mieste výkonu práce (nájomné - zamestnanecká zľava).
Dátum nástupu: ihneď.
Pracovný pomer na neurčitý čas, skúšobná doba 3 mesiace.
Miesto výkonu práce: elokované pracovisko Školského internátu, Saratovská 26/B, 841 02 Bratislava - Dúbravka
Náplň (druh) práce:
Kurič-energetik:
- obsluha automat.nízkotlak.kotolne pochôdzkou v zmysle SÚBM č.25/1984 Z.z. a MPP,
- vykonávanie bežnej údržby v kotolni,
- kontrola tech.stavu rozvodov ÚK, TÚV, SV a hydrantovej siete a dodávateľsky zabezpečovať príp.opravy,
- pomocné údržbárske práce na rozvodoch ÚK, TÚV, SV a kanalizačných rozvodov a odpadovej vody,
- sledovanie termínov odb.prehliadok a skúšok tlak.zariadení, plyn.zariadení, tech.elekt.zariadení a následne dodávateľsky zabezpečiť ich vykonanie počas prevádzky,
- mesačné odpočty na odb.miestach pre potreby refakturácie,
- riadiť tepelné hospodárstvo a sledovať jeho ekonomiku
Údržbár:
- údržba objektu, opravy zariadenia a vybavenia,
- drobné inštalatérske práce, murárske, stolárske a zámočnícke práce,
- údržba areálu budovy (zimná údržba, kosenie trávnatých plôch, orezávanie kríkov a stromov),
- vykonávanie ostatných pomocných prác v zariadení podľa pokynov nadriadeného pracovníka.
Pracovné podmienky:
Jednozmenný pracovný režim.
Pracovný čas: od 7:00hod. do 15:00hod.
Požadované vzdelanie:
- stredné odborné vzdelanie,
- úplné stredné odborné vzdelanie
Zručnosti, schopnosti:
Všeobecné spôsobilosti:
- analyzovanie a riešenie problémov,
- fyzická zdatnosť,
- manuálna zručnosť,
- organizovanie a plánovanie práce,
- pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti),
- samostatnosť,
- komunikácia - jednanie s ľuďmi
Počítače: elementárna úroveň (Internet, Microsoft WORD, EXCEL a OUTLOOK).
Ďalšie požiadavky: výhodou, ale nie je podmienkou
- kuričský preukaz V.triedy kvapal.kotol, plynné palivo (§16 ods.1 písm. b 124/2006 Z.z.
- doklad o overení odbor.vedomostí a spôsobilosti na samostatnú obsluhu tlak.nádob sk. "A" a "B" podľa vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., podľa §17 čl.3
V prípade záujmu životopis (štruktúrovaný) zasielajte na e-mail: veducidm@
Bližšie informácie v prac.dni v čase od 7.00hod. do 14.00hod. na tel.č. 02/64361049.
Zamestnávateľ:
Školský internát, Trnavská cesta 2, 821 08 Bratislava
Hľadáme nového šikovného člena do nášho tímu.
Robíme podvojné účtovníctvo.
Ponúkame zmluvu na živnosť alebo plný úväzok.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-vystavovanie faktúr na základe objednávok
-kompletácia a zasielanie faktúr zákazníkom
-zaúčtovanie faktúr (bankové výpisy, nákupy, odpisy a pod.)
-pripravovanie prevodov
-spracovanie mzdy a výkazov
-spracovanie našej štatistiky
-reporting pre vedenie
-zasielanie platieb dopravcom
-prehľad cashflow
-program Oberon
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Samostatnosť, proaktivita, zmysel pre detail, systematickosť, flexibilita, team-working skills, pozitívny prístup, odolnosť voči stresu a schopnosť prekonávať prekážky, schopnosť zlepšovať systém vo zverejnenej oblasti.
SBS hľadá pracovníka bezpečnostnej služby pre objekt v Dunajskej Strede. Vyžadujeme preukaz odbornej spôsobilosti, bezúhonnosť, zdravotnú spôsobilosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, ochotu pracovať v kolektíve, inteligentné vystupovanie. Pracovná náplň:
- fyzická ochrana objektu pre klienta,
- vstupná/výstupná kontrola ako aj evidencia,
- práca na kamerovom systéme,
- práca s PC (Excel,World,Email)
- pochôdzková činnosť v stráženom objekte,
- obsluha EPS
Mzda od 3,80 € do 4,20 € / hod. v čistom (netto) , výška mzdy závisí od celkového počtu hodín v mesiaci + finančný príspevok na stravné.
Doučujem predmet Matematiku pre všetky typy škôl ZŠ, SŚ a VŠ. Vypočítam príklady. Volať mi môzete na telef. č. . Pomožem aj pri zostavení prezentácií akejkoĺvek povahy podľa potreby, projektov, seminarnych, bakalarskych, diplomovych, doktorandskych a inych zadani prac.
Zašlem všetko s podrobným postupom cez vypočítané príklady - pre rôzne formy prác rukou, word, pdf , excel, ppt a iné počas celého školského roka zo škôl ZŠ, SŠ a VŠ, ale až po platbe za ne, na ktorej sa musime spolu dopredu dohodnut. Viac poviem po telefonickom rozhovore s Vami. Doučujem aj počas prázdnin v pripade Vašej potreby. Viac poviem osobne.
Popis práce: Spracovanie objednávok, balenie balíkov, správa eshopu, nahadzovanie produktov online, vybavovanie reklamácií, fotenie produktov.
Podmienky: vek do 29 rokov, uchádzač musí byť aspoň 1 mesiac vedený na úrade práce
Požadované vlastnosti: príjemné vystupovanie, zbehlosť v komunikácii so zákazníkom, taktiež pokročilý užívateľ - ms word, ms excel, google chrome, dobrá znalosť SJ.
Životopis s fotkou zasielajte na : job@
Práca vhodná pre absolventov aj nezamestnaných, hľadáme aj brigádnika VŠ študenta na part-time job
Nástup: ihneď
Plat: 4,5eur/hod v čistom
Typ úväzku: TPP alebo brigáda
Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Spracovanie evidencie dochádzky
- Kontakt so subdodávateľmi
- Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov
- Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
ČO POŽADUJEME:
- Ukončené SŠ vzdelanie
- MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
- Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou
- Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky
- Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
Do našej spoločnosti hľadáme kolegyňu na TPP, ktorej náplňou práce bude telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi, príprava cenových ponúk, podpora obchodu, plánovanie harmonogramu prác pre montérov, aktívna komunikácia s kolegami, spracovanie montážnych podkladov, fakturácia
Pracovná doba od Po-Pi od 8:00 do 16:00 hod , miesto výkonu práce Bratislava Kramáre. Výhodou je prax v administratíve.
Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom word, excel, zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť.
V prípade záujmu nám prosím zašlite svoj životopis na adresu: Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Naša spoločnosť sa orientuje na výmenu a montáž určených meradiel. Zaoberá sa aj vodoinštalatérskymi a kurenárskymi prácami.
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti.
Zodpovednosti:
Správa a aktualizácia obsahu na e-shope
Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon
Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL.
Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek
Požiadavky:
Skúsenosti s obsluhou e-shopu a
počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon
Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov
Ponúkame:
900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov
Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií
Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Ponuka platná do zmazania.
Hľadáme asistenta asistentku
(pravú ruku e-shopu)
Ponuka je určená pre ľudí z BB a okolia, starších ako 18r, znalosť v odbore nerozhoduje, všetko sa naučí človek priebežne.
Pracovný čas je 4h denne. Od kedy, do kedy je na dohode medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Sviatky a víkend sa nepracuje.
Výkon práce Banská Bystrica - Sasova, príležitostne home office, podľa aktuálnej práce
Náplň práce: práca za PC, práca s mobilom, sociálne siete, superfaktúra, Word, Excel, inventúra, úprava textu, fotenie nového tovaru za plátnom a iná doplnková kancelárska práca.
Ak hľadáš zaujímavú, modernú prácu, kde nepracuješ celý deň a nerobíš jednu činnosť každý deň, pošli svoj životopis na:
manager@
Životopis má obsahovať všetky základné informácie, pracovné skúsenosti a tvoje zručnosti.
Aktivácia cez setup. prepojená s vaším kontom.
Doživotná aktivácia cez oficiálnu stránku Microsoftu.
Žiadna aktivácia cez telefón a pod. !!!
Rýchle doručenie mailom
Kontaktujte ma cez formulár alebo WhatsApp, iMessage, Telegram ☎️. Prosím NEVOLAŤ
Trvalá licencia. Žiadne ďalšie poplatky. Určená iba pre 1 počítač s operačným systémom MS Windows 10 a Windows 11.Sada kancelárskych aplikácií Microsoft Office 2021 pre domácnosti a podnikateľov s aktualizovanými aplikáciami, množstvom nových funkcií a nástrojov. Obsahuje kancelárske aplikácie Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access a Publisher.
==========
Mam v ponuke aj:
Disney+
NETFLIX Premium 4K UHD
HBO Max
FilmBox+
Spotify
TREND MICRO Maxımum Security (Antivírus)
ESET Internet Security (Antivírus)
MS Windows 11 Pro
Windows 10 Pro
MS Office 365
MS Office 2019
MS Office 2021
Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€)
ZAREN s.r.o.
Miesto práce
Poprad , Kežmarok , Liptovsky Mikulaš , Stará Ľubovňa , (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
po zaškolení
Mzdové podmienky (brutto)
2 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- starostlivosť o stálych alebo nových klientov
- priama komunikácia s klientom
- prezentácia a distribúcia produktov
- zodpovednosť za objednávky
- pracovná doba od 15:00 - 21:00
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný automobil po zaškolení
-flexibilná pracovná doba
- stabilná a dlhodobá spolupráca
- práca vo vlastnom regióne
- nadštandardný príjem
- bezplatné školenia a firemné akcie
- kariérny rast
- fungujeme bez problémov aj počas pandémie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné a prezentačné schopnosti
- flexibilita, zodpovednosť, empatia
- príjemné vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
- skúsenosti v oblasti obchodu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík
E-mail:matus.kovalcik@
Skladník/vodič nákladne auto solo bez navesu/prívesu/ VZV
Firma LAHA sro prijme do zamestnania na trvalý pracovný pomer:
Skladník/vodič nákladne auto sólo bez návesu/prívesu/ VZV pre pobočku Topoľčany
LAHA sro – HURTOVŇA
Miesto práce
Topoľčany- Tovarníky Odbojárov 461
Začiatok prac. pomeru 1.6.2023
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer
Mzdové podmienky do 1500 Eur v hrubom
Kvality uchádzača o prácu, nakoľko krútenie volantom je tak 20% ostatné je práca so zákazníkom, práca s počítačom a ďalšie. Najlepšie vysvetlím pri osobnom pohovore,
Životopis vrátane predchádzajúcich zamestnávateľov je potrebné zaslať na email kancelarialaha@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca v sklade+ rozvoz a dovoz tovaru
- príjem a výdaj tovaru
- uskladňovanie a vyskladňovanie tovaru
- práca na PC
- práca na VZV
-rozvoz tovaru
- vedenie motorového vozidla MAN 510 s zadným čelom
-vedenie dodávkových vozidiel Renaul Master
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca jednozmenná bez nočných zmien. /v jarnej a jesennej sezóne je potrebné potiahnuť nadčas.
- pracovná doba 7:00- 15:30
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Práca s počítačom – Word Excel, internet
Vodičský preukaz
C + Kvalifikačná karta vodiča
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Výpis z registra trestov
Nutná znalosť práce s počítačom!!!!!
Dobrý zdravotný stav!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LAHA s r.o. sa zaoberá dovozom a predajom umelých a živých kvetov z Holandska, Poľska , Čiech a rôznych doplnkov.
Počet zamestnancov
10-20 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba:
E-mail kancelarialaha@
Ak ťa baví práca s administratívou, máš asertívny prístup k práci a rada vybavuješ osobné stretnutia a si vždy usmiata, práve teba hľadám.
Náplň práce:
- práca v kancelárii,
- administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu),
- po zaškolení prácu s interným systémom,
- aktívna práca s klientom,
Podmienky uchádzača:
- Byť zručný na PC (excel, word, mail, powerpoint, internet)
- Ovládať stresové situácie/pohotovosť v prípade riešenia klientskych záležitosti
- Pozitívne myslenie
- asertívny prístup k práci a zmysel pre detail
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- práca s ľuďmi,
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- záujem získavať nové informácie.
Výhody:
- Nástupný plat je 1000€ + bonusy
- Žiaden stereotyp
- možnosť kariérneho rastu
- pracovný čas, ktorý si vieš prispôsobiť
- vhodná práca aj pre študentov a absolventov.
Viac informácií ochotne poskytnem na osobnom pracovnom pohovore.
Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu:
matus.janic@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- nakládka a vykládka materiálu z kamiónov a kontajnerov,
- štítkovanie, kontrola a evidencia paliet na prijme
- zaskladňovanie, vyskladňovanie a presun materiálu v hale na VZV (čelný, elektrický ručný, retrák)
- práca so skenerom (potvrdzovanie pohybov a lokácií)
- účasť na inventúre skladu
- preukaz VZV (W1, C výhodou )
Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kontrakt na TPP / živnosť
- TPP VZV Junior : základ 1100€ + bonus 100€ ( hrubá mzda 1200€ )
- TPP VZV Senior : základ 1200€ + bonus 100€ ( hrubá mzda 1300€ )
- Živnosť VZV Junior: 10€/hod. + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 3,5€/hod. + sviatok 5€/hod.
- Živnosť VZV Senior: 11€/hod. + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 3,5€/hod. + sviatok 5€/hod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B, C
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosť na pozícii Skladník – VZV
• Bezúhonnosť
• Skúsenosť s manipulačnou technikou – veľkou výhodou
• Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda
• Skúsenosť s doplňovaním výroby - výhodou
• Ochota pracovať na nadčas a na zmeny
• Platný preukaz VZV (W1, C výhodou )
• Zmysel pre detail
• Platný vodičský preukaz skup. B - výhoda
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- manualne pickovanie materiálu,
- použivanie ručného paletového vozíku,
- praca so skenerom pri pickovani.
Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kontrakt na TPP / živnosť
- TPP : základ 950€ + bonus 100€ ( hrubá mzda 1050€ )
- Živnosť : 9€/hod. +1€/hod. + sobota/nedeľa 3€/hod. + sviatok 5€/hod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Bezúhonnosť
• Ochota pracovať na zmeny
• Zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.