finančný manažér - strana 2
Počet nájdených inzerátov FINANČNÝ MANAŽÉR
: 1000 - strana 2
JOBBER:Management prodeje /česky/-13eur
GOGA:Kvantitatívny manažment-5eur
COLLINS:Firmy ktoré pretrvávajú-12eur
Parkinsonúv management úspěšnosti /česky/-3eurá
COLEMAN:525 zpúsobú jak se stát lepším manažerem /česky/-3eurá
VIEIRA:Obchodní manažer /česky/-3eurá
BLANCHARD:Minutový manažer /česky/-4eurá
CHAJDIAK:Pomerové ukazovatele ekonomiky firmy-4eurá
PIŠKANIN:EÚ a medzinárodné podnikanie-3eurá
LORINCOVÁ:Ekonomické teórie-2eurá
McCORMACK:Co vás nenaučí na Harwardu /česky/-3eurá
ŠLOSÁR:Účtovníctvo pre čník OA /pracovná časť/-2eurá
ŠULAJOVÁ:Politika financovania verejného sektora-4eurá
BOJŇANSKÁ:Tovaroznalectvo-3eurá
MEDLÍKOVÁ:Jak řešit konflikty s podřízenýma /česky/-4eurá
CARLSON:Netrápte sa a zarábajte-5eur
GAGE:Jak si vybudovat stroj na peníze /česky/-10eur
ŠLOSÁR:Účtovníctvo pre č. OA /pracovná časť/-1euro
Manažér kvality / Quality manager
Metales, s.r.o.
Miesto práce
Priemyselná 3611/6, Dolný Kubín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
7 - 8 EUR/hod.Mesačné hodnotenie až do výšky 150 €.
Zamestnanecké benefity:
Dochádzkový bonus
Možnosť profesionálneho rastu
Istota stabilneho príjmu
Firemné akcie pre zamestnancov
Príspevok na stravu zo sociálneho fondu
Oobnostné predpoklady
Ochota učiť sa nové veci
prax v oblasti oddelenia kvality 1 rok
znalosť používania konvenčných ako aj digitálnych a elektronických meradiel
Náplň práce
riadenie teamu oddelenia kvality
spracovanie plánov kvality
vykonávanie interných auditov
zodpovednosť za systém riadenia kvality ISO 9001-2015
aktívna komunikácia so zákazníkmi
definovanie nápravných opatrení
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy.
Asistent predaja 1000,-
Obchodný manažér 1800,-
Realitný maklér 2000,-
Viac informácii na čísle
Do novootvorenej kancelárie v Trenčíne, prijmem stážistu / vedúci - manažér
Ohodnotenie: fixná odmena + variabilná zložka + firemné benefity
Miesto: Rozmarínova 211/3 Trenčín 91101
Skúsenosti v bankovom,poistnom a investičnom sektore sú výhodou, no nie podmienkou.
Viac informácií na osobnom pohovore po zaslaní CV.
Email: martin.prekop@
relácií
Timeshift
Mediaplayer s podporou formátov: JPEG, BMP, MP3, OGG, FLAC, AVI, MKV, TS, TP, TRP, MPG, MP4
FTP manažér
Fast Scan – pre rýchle vyhľadanie SK / CZ programov
X-trás panel s mnohými funkciami: Množstvo hier, FTP Downloader, Predpoveď počasia, RSS prehliadač správ, Kurzový lístok, Burzový index a množstvo iných aplikácií.
DiseqC 1.0 / 1.1 / 1.2 / 1.3 USALS 13V / 18V, 0 / 22K
EPG na 7 dní (elektronický programový sprievodca)
Podpora vlastných zoznamov kanálov (až 26 skupín)
Až 6000 TV / Rádio staníc
Podpora FAT32 a NTFS- 7 segmentový displej
FTP manažer
PIG (Picture in Graphic)
Konektory
1× čítačka kariet
CI slot
HDMI výstup
2× USB 2.0
Digitálny optický audio výstup
SCART
Vstup pre satelitnú anténu
Vstup pre anténu
Predám knihy:
M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) - 70 eur
K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur
Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)
Ponúkam tieto nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Ako riadiť svoj čas "TIME MANAGEMENT", Profesionálny rast alebo ako budovať kariéru, Dajte svojmu času iný rozmer, Minutový manažér // Jak řídit svůj čas "TIME MANAGEMENT", Profesní růst aneb Jak budovat kariéru, Dejte svému času jiný rozměr, Minutový manažér.
JOBBER:Management prodeje /česky/-13eur
GOGA:Kvantitatívny manažment-5eur
COLLINS:Firmy ktoré pretrvávajú-12eur
Parkinsonúv management úspěšnosti /česky/-3eurá
COLEMAN:525 zpúsobú jak se stát lepším manažerem /česky/-3eurá
VIEIRA:Obchodní manažer /česky/-3eurá
BLANCHARD:Minutový manažer /česky/-4eurá
CHAJDIAK:Pomerové ukazovatele ekonomiky firmy-4eurá
PIŠKANIN:EÚ a medzinárodné podnikanie-3eurá
LORINCOVÁ:Ekonomické teórie-2eurá
McCORMACK:Co vás nenaučí na Harwardu /česky/-3eurá
ŠULAJOVÁ:Politika financovania verejného sektora-4eurá
BOJŇANSKÁ:Tovaroznalectvo-3eurá
MEDLÍKOVÁ:Jak řešit konflikty s podřízenýma /česky/-4eurá
CARLSON:Netrápte sa a zarábajte-5eur
GAGE:Jak si vybudovat stroj na peníze /česky/-10eur
WILSON:Rotschildové /česky/-9eur
Dobrý deň do našej firmy Rontech s.r.o. hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre Projektový manažér pre nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko.
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a kontaktovanie Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácie),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu s Nemeckými firmami.
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem (existujúce databázy)
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie kontaktu s už partnerskými firmami
- Vedenie databázy firiem a komunikácie.
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- Firemný počítač (notebook)
- práca 8:00 - 16:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 1000 € (v čistom) + pohyblivá zložka od výkonu, dohodnutia projektov (percento zo zisku stavby)
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý a komunikatívny
- Maximálne flexibilný - potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovanie v nezvičajnom časovom období
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom (podmienka)
- Anglický jazyk výhodou
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Vašou úlohou je hlavne komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo na môj mail pavel.roncak@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva v Lučenci v našej kancelárii.
Využite možnosť pracovať ako realitný maklér, manažér v nitrianskej kancelárii. Výhoda cieľavedomosť, kreativita, vzdelávanie. Nadštandardný príjem, možnosť príjmu aj z investícií a z produktov spojených s bývaním. Práca vhodná pre cudzincov. Odmeňovanie 2000€ a viac, je závislé z časti od aktivít. Pôsobnosť, Západoslovenský kraj.
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023.
miesto práce: Oravský Podzámok
druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú
mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 €
Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením.
Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
Manažér(ka) predaja cez telefón má nasledujúce zručnosti:
1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky.
2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom.
3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami.
4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením.
5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele.
Internet obchod
asafonov34@
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Predám knihy:
M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) – predané
K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur
Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Dobrý deň,
do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci.
Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom.
Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie.
Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné)
Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu )
V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@
Ďakujem
:)
Predáme obchodný priestor v Nitre. Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj.
Bistro / reštaurácia sa nachádza v centre starého mesta Nitra.
Predmetom predaja / odstúpenia je
1.Odstúpenie priestoru
Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér
• Inventúra – zásoby )
2.Know – how :
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd
• Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines
• Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…
3. Dizajn manuál
• Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál)
• Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw.
• Google my business
Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu.
BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT!
1. Odstúpenie priestoru
2. Know - how
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…)
3. Dizajn manuál
• Grafika v editovateľnom formáte (logo)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS.
Počet poschodí 1
Úžitková plocha 66 m2
Zastavaná plocha 44 M2
Cena za nehnuteľnosť len 40 980€
Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala volajte :)
Realitná kancelária RE/MAX Vám ponúka na predaj / odstúpenie reštaurácie / bistra Tres Tacos v Nitre.
Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj.
Bistro / reštaurácia sa nachádza na frekventovanej ulici Mostná v centre starého mesta Nitry.
Predmetom predaja / odstúpenia je :
1.Odstúpenie priestoru na Mostnej ulici č.20, 94901 Nitra
Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér
• Inventúra – zásoby )
2.Know – how :
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd
• Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines (vrátane firemného emailu info@)
• Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…
3. Dizajn manuál
• Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál)
• Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw.
• Instagram 2500 followers • FB profil • Google my business
Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu.
BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT!
1. Odstúpenie priestoru na Mostnej ulici č.20/B, 94901 Nitra
2. Know - how
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…)
3. Dizajn manuál
• Grafika v editovateľnom formáte (logo)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS.
Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala, neváhajte a kontaktujte našu realitnú kanceláriu
Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie RE/MAX, kompletného právneho servisu, autorizovaných zmlúv a poplatkov spojených s prevodom vlastníckych práv.