finančný manažér - strana 8
Počet nájdených inzerátov FINANČNÝ MANAŽÉR
: 1000 - strana 8
Prijmeme do TPP prevádzkara s možným nástupom ihneď. Hľadáme do nášho kolektívu samostatného, zodpovedného človeka so zmyslom pre detail a silnými komunikačnými schopnosťami. Do prevádzky bar -herňa hľadáme prevádzkara, ktorý sa bude podieľať na rozvoji prevádzky na jej zlepšovaní a napredovaní.
Náplňou práce bude:
-riadiť a organizovať chod prevádzky,
-riadiť, koordinovať, motivovať a hodnotiť podriadených zamestnancov,
-kvalitne vyberať, školiť zamestnancov,
- spolupracovať s prevádzkarmi a kanceláriou,
- iné bližšie uvedené na pohovore,
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca na TPP v stabilnej firme,
- 1200€ - 2000€ ( brutto)
- dynamická a zaujímavá práca v príjemnom prostredí a v mladom kolektíve ,
- výplata vždy do 15 dňa v mesiaci na účet,
- spravodlivé a zodpovedajúce mzdové ohodnotenie s možnosťou nárastu,
- káva, čaj, post mix, každý deň počas pracovnej smeny zadarmo,
- možnosť naplánovať si svoju dovolenku, preplácanie dovoleniek,
- stravovacia karta Doxx (stravné lístky v hodnote 4,80 €),
- každý rok darček k narodeninám a meninám,
- bližšie informácie na osobnom pohovore
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii
- aktívny a flexibilný prístup k práci,
-prijemne a sympatické vystupovanie a komunikačné zručnosti,
- spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť, lojálnosť,
- požadujeme platný zdravotný preukaz,
- hygienické minimum, alebo ukončená škola v požadovanom odbore,
- vodičky preukaz PODMIENKA!!
- vlastné auto výhodou, nie však podmienkou,
- bezúhonnosť - čistý výpis z registra trestov,
Informácie o výberovom konaní:
Podrobný profesijný životopis spolu s fotografiou a motivačným listom zasielajte na
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, upozorňujeme však, že kontaktovať budeme len vybraných záujemcov.
Do stavebnej spoločnosti hľadá sa Sales manažér/ka so znalosťou Nemeckého jazyka
Pracovná náplň:
- práca v kancelárii v Bratislave (prvý mesiac home office)
- administratívna činnosť
- kontakt s klientmi
- práca s databázou
- príprava podkladov pre manažéra
Nástup ihneď
Mzdové podmienky- od 1000 eur( prvý mesiac-pokiaľ bude home office, ďalej 1200 a možnosť rastu
( ostatné dohodnime na osobnom stretnutí)
Pre akékoľvek otázky neváhajte sa kontaktovať na číslo,radi odpovedáme
Názov webinára: Obchodný model a pamäťové mapy ako nástroj kreativity
Podujatie je financované zo zdrojov EÚ, preto je pre účastníkov bezplatné.
Pozývame Vás na bezplatné online podujatie určené subjektom - SZČO, firmám, umelcom v slobodnom povolaní, ktoré/í majú v ORSR alebo v živnostenskom registri niektorú z podnikateľských činností: reklama a marketing, architektúra, dizajn a programovanie. Postačí mať jednu z nich.
POZOR: zúčastniť sa môže aj zástupca neziskovej organizácie alebo OZ, ak subjekt vykazuje znaky podnikania /predáva tovary alebo služby/.
Na podujatí sa môže zúčastniť aj nepodnikateľ, ak ho deleguje podnikateľský subjekt, ktorý má registrované IČO a v registri /ORSR alebo v ŽL/ uvedenú niektorú z vyššie uvedených činností.
Nosné témy webinára:
Čo tvorí základ efektívneho obchodného modelu?
Ako si dobre nastaviť svoj individuálny obchodný model?
Ako môže fungovať obchodný model lepšie s pomocou tzv. pamäťových máp?
Obsah podujatia Vám odpovie na otázky:
- Ako prepojiť kreativitu s ekonomickým pragmatizmom pri tvorbe dobrého obchodného modelu?
- Akým spôsobom môže obchodný model v kombinácii s pamäťovými mapami prispieť k lepšiemu miestu na trhu?
- Čo môže maximalizovať pridanú hodnotu predávanej služby, tovaru alebo nového projektu?
- Ako byť presnejší a pohotovejší pri plánovaní a navrhovaní podnikateľských riešení?
- Ako si upratať systém procesov a úkonov vo firme?
Ak Vás obsah webinára zaujal, zaregistrovať sa môžete na adrese:
.
Prednosť majú registrovaní záujemcovia, ktorí ešte seminár v národnom projekte neabsolvovali.
Pred podujatím posiela manažér pre podujatia registrovaným záujemcom e-amilom na podpis tzv.záväznú žiadosť o účasť.
Organizátor podujatia: Národný projekt Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu na Slovensku, SIEA
Gestor: Ministerstvo hospodárstva SR
Termín:16. 2. 2023; od 14:00 - 17:00
Dĺžka podujatia:3 hodiny /forma online prenos/.
V prípade záujmu o akékoľvek informácie k podujatiu môžete kontaktovať manažérku pre podujatia Soňu Juríkovú telefonicky na +421 , e-mailom na
Tešíme sa na Vašu účasť!
Národný projekt Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu na Slovensku
Prajem príjemný deň, som ID nad 70%, mám 50 rokov, ekonomické vzdelanie a hľadám si prácu v administratíve, v ktorej mám dlhoročné skúsenosti ako admin pracovník, office manažér a pomocník účtovníka. Mojou pozitívnou stránkou je precíznosť, komunikatívnosť, flexibilita, získavanie nových vedomostí a zručností, slušné vystupovanie. Ďalšie informácie o mojich pracovných skúsenostiach viem v prípade serióznej ponuky zaslať mailovou formou. Taktiež rada prijmem ponuku na osobný pohovor. Prosím, ozvite sa mi na tel. č. .
Hľadám prácu v administratíve, odbyte, špedícia atď. Mam skúsenosti ako projektový manažér, s naborom ľudí,
spediter, komunikácia s klientmi vo francúzskom jazyku, príprava zmlúv, preklady zmlúv a dokumentov, príprava cenových ponúk
Žilina a okolie
hľadám si prácu
-kontrolór kvality (1 smena)
-obch.manažér
-šofér
-adm.pracovník
-maklér
pracovala som niekoľko rokov ,ako manažérka a v posledných rokoch šofér a kontrolór.
Ďakujem
Zaujímavá a podnetná príležitosť pre slovenskú rýchlo rastúcu spoločnosť, ktorá prináša možnosť na osobnostný a kariérny rast, nadštandardné platové ohodnotenie a benefity vo forme áut či dovoleniek.
Náplň práce:
- spracovávanie databáz a tvorba jednoduchých štatistík,
- riešenie nových ako aj existujúcich klientskych zložiek,
- spolupráca s realitnými kanceláriami a finančnými inštitúciami
Prax a špeciálne vzdelanie nie sú potrebné, ćloveka zaučíme, stačí spraviť prvý krok a zaslať životopis.
Názov webinára: Obchodný model a pamäťové mapy ako nástroj kreativity
Podujatie je financované zo zdrojov EÚ, preto je pre účastníkov bezplatné.
Pozývame Vás na bezplatné online podujatie určené subjektom - SZČO, firmám, umelcom v slobodnom povolaní, ktoré/í majú v ORSR alebo v živnostenskom registri niektorú z podnikateľských činností: reklama a marketing, architektúra, dizajn a programovanie. Postačí mať jednu z nich.
POZOR: zúčastniť sa môže aj zástupca neziskovej organizácie alebo OZ, ak subjekt vykazuje znaky podnikania /predáva tovary alebo služby/.
Na podujatí sa môže zúčastniť aj nepodnikateľ, ak ho deleguje podnikateľský subjekt, ktorý má registrované IČO a v registri /ORSR alebo v ŽL/ uvedenú niektorú z vyššie uvedených činností.
Nosné témy webinára:
Čo tvorí základ efektívneho obchodného modelu?
Ako si dobre nastaviť svoj individuálny obchodný model?
Ako môže fungovať obchodný model lepšie s pomocou tzv. pamäťových máp?
Obsah podujatia Vám odpovie na otázky:
- Ako prepojiť kreativitu s ekonomickým pragmatizmom pri tvorbe dobrého obchodného modelu?
- Akým spôsobom môže obchodný model v kombinácii s pamäťovými mapami prispieť k lepšiemu miestu na trhu?
- Čo môže maximalizovať pridanú hodnotu predávanej služby, tovaru alebo nového projektu?
- Ako byť presnejší a pohotovejší pri plánovaní a navrhovaní podnikateľských riešení?
- Ako si upratať systém procesov a úkonov vo firme?
Ak Vás obsah webinára zaujal, zaregistrovať sa môžete na adrese:
.
Prednosť majú registrovaní záujemcovia, ktorí ešte seminár v národnom projekte neabsolvovali.
Pred podujatím posiela manažér pre podujatia registrovaným záujemcom e-amilom na podpis tzv.záväznú žiadosť o účasť.
Organizátor podujatia: Národný projekt Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu na Slovensku, SIEA
Gestor: Ministerstvo hospodárstva SR
Termín:16. 2. 2023; od 14:00 - 17:00
Dĺžka podujatia:3 hodiny /forma online prenos/.
V prípade záujmu o akékoľvek informácie k podujatiu môžete kontaktovať manažérku pre podujatia Soňu Juríkovú telefonicky na , e-mailom na
Tešíme sa na Vašu účasť!
Národný projekt Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu na Slovensku
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Budujte spolu s nami internetový obchod, vytvárajte franšízy a majte príjem z obratov.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Manažér v priemere 1800€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste niekedy uvažovali nad vlastným podnikaním, je to jedinečná príležitosť ako bezplatne rozbehnúť svoj internetový obchod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov.
Čo od Vás očakávame ?
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Čo môžete očakávať od nás ?
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Mzda
Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore.
Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️
office@
Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Hľadáme šikovného kolegu na ranné upratovanie reštaurácie. Upratovanie bude pozostávať z vysávania, zametania reštauračných priestorov, umývania podláh, umývania sociálnych zariadení a dopĺňania hygienických potrieb v rámci celej prevádzky.
Ceníme akúkoľvek skúsenosť s obdobnou prácou.
Buď súčasťou úspešnej spoločnosti a celosvetovo rozšírenej siete wagamama. Ponúkame dlhodobé zamestnanie a stabilitu.
Miesto výkonu práce: wagamama, Eurovea, Pribinova 8, Bratislava
Pracovná doba: Pondelok-Nedeľa od 08:00-9:30/10:00 podľa šikovnosti
Platové podmienky: 10 – 15€ netto/deň
Nástup: ihneď/dohodou
Kontakt v prípade záujmu: kariera@ prípadne manažér prevádzky,
Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov.
Čo od Vás očakávame ?
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Čo môžete očakávať od nás ?
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Mzda
Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore.
Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️
office@
Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov.
Čo od Vás očakávame ?
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Čo môžete očakávať od nás ?
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Mzda
Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore.
Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️
office@
Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov.
Čo od Vás očakávame ?
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Čo môžete očakávať od nás ?
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Mzda
Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore.
Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️
office@
Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov.
Čo od Vás očakávame ?
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Čo môžete očakávať od nás ?
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Mzda
Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore.
Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️
office@
Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Pracovná náplň:
- administratíva okolo objektu
- riadenie zamestnancov
- komunikácia s klientom a centrálou
Počítačové znalosti:
- microsoft Outlook- pokročilý
- microsoft Excel- pokročilý
- microsoft Word- pokročilý
- MS Office
Výhody a benefity:
- NTB a telefón aj na súkromné účely
- pružný pracovný čas
- teambuildingy
Požiadavky:
- vodičský preukaz B
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka )
- výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie
- schopnosť pracovať s nasadením
- ochota pracovať aj nad rámec stanovenej pracovnej doby
Mzda:
- 1060 €
Nástup:
- 1.2.2023
Miesto výkonu práce:
- Nákupné Centrum Nitra
životopisy prosím zasielať na e-mail : s.balogova@
Vzhľadom ku konkurenčnému prostrediu zatiaľ neuvádzame iniciály firmy.
Pobočka na Slovensku bude oficiálne otvorená až po zaškolení personálu.
Náplň práce:
• Vedenie pobočky (prevádzky) pre zastúpenie na Slovensku
• Samostatné spracovanie ponúk a elektrotechnických návrhov
• Komunikácia so zákazníkmi a riešenie ich požiadaviek
• Servis a opravy priemyselnej elektroniky
• Obchodné a servisné výjazdy
Požiadavky:
• SŠ alebo VŠ elektrotechnického smeru
• Samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť
• Manuálna zručnosť a technické myslenie
• Orientácia v elektrotechnickej dokumentácií
• Čistý trestný register
• Vodičský preukaz sk. B aktívny šofér
• Ochota cestovať
• Znalosť práce na PC
Výhodou:
• skúsenosť so systémom HELIOS (systém na správu ponúk, objednávok, skladových zásob)
• Znalosť NJ alebo AJ
• Skúsenosti s návrhom schém elektrických zariadení
Ponúkame:
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Vzdelávanie a možnosť osobného a kariérneho rastu
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• Možnosť ubytovania vo firemnom apartmáne
Nástup:
• ihneď/podľa dohody
Miesto výkonu práce:
• Kriváň (Banskobystrický kraj)
Kontakt:
• V prípade záujmu zašlite životopis a krátky motivačný dopis na mail: elektrikar0@
• E-mail bude preposlaný kompetentej osobe. Vopred Vám ďakujeme za prejavený záujem.
Prijmeme do TPP prevádzkara s možným nástupom ihneď. Hľadáme do nášho kolektívu samostatného, zodpovedného človeka so zmyslom pre detail a silnými komunikačnými schopnosťami. Do prevádzky bar -herňa hľadáme prevádzkara, ktorý sa bude podieľať na rozvoji prevádzky na jej zlepšovaní a napredovaní.
Náplňou práce bude:
-riadiť a organizovať chod prevádzky,
-riadiť, koordinovať, motivovať a hodnotiť podriadených zamestnancov,
-kvalitne vyberať, školiť zamestnancov,
- spolupracovať s prevádzkarmi a kanceláriou,
- iné bližšie uvedené na pohovore,
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca na TPP v stabilnej firme,
- 1200€ - 2000€ ( brutto)
- dynamická a zaujímavá práca v príjemnom prostredí a v mladom kolektíve ,
- výplata vždy do 15 dňa v mesiaci na účet,
- spravodlivé a zodpovedajúce mzdové ohodnotenie s možnosťou nárastu,
- káva, čaj, post mix, každý deň počas pracovnej smeny zadarmo,
- možnosť naplánovať si svoju dovolenku, preplácanie dovoleniek,
- stravovacia karta Doxx (stravné lístky v hodnote 5,10 €),
- každý rok darček k narodeninám a meninám,
- bližšie informácie na osobnom pohovore
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 1 rok !!
- aktívny a flexibilný prístup k práci,
-prijemne a sympatické vystupovanie a komunikačné zručnosti,
- spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť, lojálnosť,
- požadujeme platný zdravotný preukaz,
- hygienické minimum, alebo ukončená škola v požadovanom odbore,
- vodičky preukaz PODMIENKA!!
- vlastné auto výhodou, nie však podmienkou,
- bezúhonnosť - čistý výpis z registra trestov,
Informácie o výberovom konaní:
Podrobný profesijný životopis spolu s fotografiou a motivačným listom zasielajte na
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, upozorňujeme však, že kontaktovať budeme len vybraných záujemcov.
Dobrý deň,
v dnešnej dobe veľkej inflácie veľa ľúdí privíta 2 príjem z nezávislej činnosti s flexibilným pracovným časom a presne toto vám viem ponuknúť.
Aktuálne obsadzujem 3 pozície.
Anketár
Obchodník
Manažér
Práca je zameraná na finančné služby, poskytujeme pravidelné školenia, flexibilný pracovný čas, pozitívne zmýšľajúci kolektív, prvých 100 dní sa zaúčate, všetky veci riešim spoločne.
Naučíme Vás ako rozumne narábať s peniazmi,pracovať s klientom, zvýšiť si svoju finančnú gramotnosť, osobnostný rozvoj a to najdôležitejšie ako viesť svoj tím ľudí.
Ak Vás moja ponuka zaujala, môžete ma kontaktovať na tel.č a ja vám so všetkým rád pomôžem.
Finančné ohodnotenie je individuálne.
Radi by sme dali príležitosť všetkým, ktorí sú obchodne a technicky založení a ich svet sú moderné technológie. Ponúkame komfortné zázemie a možnosť stať sa súčasťou skvelého kolektívu športovcov, kolegov so zmyslom pre humor (aj čierny ????), kde ta chodenie do práce proste bude baviť!
Čo bude tvojim poslaním:
• Starostlivosť o existujúcich klientov a získavanie nových zákaziek
• Obchodná činnosť naprieč európskymi krajinami
• Prezentácie technologických produktov
• Osobná a telefonická komunikácia s klientmi
• Vypracovanie cenových ponúk
• Spracovanie a vybavenie objednávky až po uzavretie zmluvy
Ako poznáš, že si tým pravým pre túto prácu? Máš:
• Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti a vášeň pre obchod
• Zápal pre svet moderných technológií
• Dobrú znalosť anglického jazyka
• Jasne, že aj znalosť MS Office
• Si samostatný a medzi tvoje plus patrí schopnosť si naplánovať vlastný program
Pokiaľ s nami do toho ideš, tak ťa čaká:
• Zaujímavý provízny systém
• Možnosť práce po celej SR
• Zahraničné pracovné cesty
• Podpora skúsených kolegov
• Samostatná, zodpovedná pozícia
• Možnosť kariérneho rastu
Nástup :
dohodou
Mzda : od 1850€ do 2250€/mes.
Životopisy prosím posielať na e-mail : s.balogova@