inzercia, predaj, predám, bazár

finančný manažér - strana 2

Počet nájdených inzerátov FINANČNÝ MANAŽÉR : 1000 - strana 2

Ekonómia,Manažment
JOBBER:Management prodeje /česky/-13eur GOGA:Kvantitatívny manažment-5eur COLLINS:Firmy ktoré pretrvávajú-12eur Parkinsonúv management úspěšnosti /česky/-3eurá COLEMAN:525 zpúsobú jak se stát lepším manažerem /česky/-3eurá VIEIRA:Obchodní manažer /česky/-3eurá BLANCHARD:Minutový manažer /česky/-4eurá CHAJDIAK:Pomerové ukazovatele ekonomiky firmy-4eurá PIŠKANIN:EÚ a medzinárodné podnikanie-3eurá LORINCOVÁ:Ekonomické teórie-2eurá McCORMACK:Co vás nenaučí na Harwardu /česky/-3eurá ŠLOSÁR:Účtovníctvo pre čník OA /pracovná časť/-2eurá ŠULAJOVÁ:Politika financovania verejného sektora-4eurá BOJŇANSKÁ:Tovaroznalectvo-3eurá MEDLÍKOVÁ:Jak řešit konflikty s podřízenýma /česky/-4eurá CARLSON:Netrápte sa a zarábajte-5eur GAGE:Jak si vybudovat stroj na peníze /česky/-10eur ŠLOSÁR:Účtovníctvo pre č. OA /pracovná časť/-1euro
Manažér kvality
Manažér kvality / Quality manager Metales, s.r.o. Miesto práce Priemyselná 3611/6, Dolný Kubín Druh pracovného pomeru plný úväzok Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 7 - 8 EUR/hod.Mesačné hodnotenie až do výšky 150 €. Zamestnanecké benefity: Dochádzkový bonus Možnosť profesionálneho rastu Istota stabilneho príjmu Firemné akcie pre zamestnancov Príspevok na stravu zo sociálneho fondu Oobnostné predpoklady Ochota učiť sa nové veci prax v oblasti oddelenia kvality 1 rok znalosť používania konvenčných ako aj digitálnych a elektronických meradiel Náplň práce riadenie teamu oddelenia kvality spracovanie plánov kvality vykonávanie interných auditov zodpovednosť za systém riadenia kvality ISO 9001-2015 aktívna komunikácia so zákazníkmi definovanie nápravných opatrení
Asistent predaja, obchodný manažér a realitný maklér
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy. Asistent predaja 1000,- Obchodný manažér 1800,- Realitný maklér 2000,- Viac informácii na čísle
Stážista / Vedúci - Manažér
Do novootvorenej kancelárie v Trenčíne, prijmem stážistu / vedúci - manažér Ohodnotenie: fixná odmena + variabilná zložka + firemné benefity Miesto: Rozmarínova 211/3 Trenčín 91101 Skúsenosti v bankovom,poistnom a investičnom sektore sú výhodou, no nie podmienkou. Viac informácií na osobnom pohovore po zaslaní CV. Email: martin.prekop@
AB crypobox, 652,vhodné na SKYLINK
relácií Timeshift Mediaplayer s podporou formátov: JPEG, BMP, MP3, OGG, FLAC, AVI, MKV, TS, TP, TRP, MPG, MP4 FTP manažér Fast Scan – pre rýchle vyhľadanie SK / CZ programov X-trás panel s mnohými funkciami: Množstvo hier, FTP Downloader, Predpoveď počasia, RSS prehliadač správ, Kurzový lístok, Burzový index a množstvo iných aplikácií. DiseqC 1.0 / 1.1 / 1.2 / 1.3 USALS 13V / 18V, 0 / 22K EPG na 7 dní (elektronický programový sprievodca) Podpora vlastných zoznamov kanálov (až 26 skupín) Až 6000 TV / Rádio staníc Podpora FAT32 a NTFS- 7 segmentový displej FTP manažer PIG (Picture in Graphic) Konektory 1× čítačka kariet CI slot HDMI výstup 2× USB 2.0 Digitálny optický audio výstup SCART Vstup pre satelitnú anténu Vstup pre anténu
Stavbyvedúci manažer, Staviame dom
Predám knihy: M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) - 70 eur K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)
Ponúkam audioknihy
Ponúkam tieto nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Ako riadiť svoj čas "TIME MANAGEMENT", Profesionálny rast alebo ako budovať kariéru, Dajte svojmu času iný rozmer, Minutový manažér // Jak řídit svůj čas "TIME MANAGEMENT", Profesní růst aneb Jak budovat kariéru, Dejte svému času jiný rozměr, Minutový manažér.
Ekonómia,Manažment
JOBBER:Management prodeje /česky/-13eur GOGA:Kvantitatívny manažment-5eur COLLINS:Firmy ktoré pretrvávajú-12eur Parkinsonúv management úspěšnosti /česky/-3eurá COLEMAN:525 zpúsobú jak se stát lepším manažerem /česky/-3eurá VIEIRA:Obchodní manažer /česky/-3eurá BLANCHARD:Minutový manažer /česky/-4eurá CHAJDIAK:Pomerové ukazovatele ekonomiky firmy-4eurá PIŠKANIN:EÚ a medzinárodné podnikanie-3eurá LORINCOVÁ:Ekonomické teórie-2eurá McCORMACK:Co vás nenaučí na Harwardu /česky/-3eurá ŠULAJOVÁ:Politika financovania verejného sektora-4eurá BOJŇANSKÁ:Tovaroznalectvo-3eurá MEDLÍKOVÁ:Jak řešit konflikty s podřízenýma /česky/-4eurá CARLSON:Netrápte sa a zarábajte-5eur GAGE:Jak si vybudovat stroj na peníze /česky/-10eur WILSON:Rotschildové /česky/-9eur
Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do našej firmy Rontech s.r.o. hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre Projektový manažér pre nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko. Vašou úlohou bude vyhľadávanie a kontaktovanie Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácie), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu s Nemeckými firmami. Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem (existujúce databázy) - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie kontaktu s už partnerskými firmami - Vedenie databázy firiem a komunikácie. Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - Firemný počítač (notebook) - práca 8:00 - 16:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 1000 € (v čistom) + pohyblivá zložka od výkonu, dohodnutia projektov (percento zo zisku stavby) Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý a komunikatívny - Maximálne flexibilný - potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovanie v nezvičajnom časovom období - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom (podmienka) - Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Vašou úlohou je hlavne komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo na môj mail pavel.roncak@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva v Lučenci v našej kancelárii.
Realitný maklér, manažér
Využite možnosť pracovať ako realitný maklér, manažér v nitrianskej kancelárii. Výhoda cieľavedomosť, kreativita, vzdelávanie. Nadštandardný príjem, možnosť príjmu aj z investícií a z produktov spojených s bývaním. Práca vhodná pre cudzincov. Odmeňovanie 2000€ a viac, je závislé z časti od aktivít. Pôsobnosť, Západoslovenský kraj.
Miestna akčná skupina hľadá administratívneho manažéra
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023. miesto práce: Oravský Podzámok druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 € Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením. Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
Predajný manažér/manažérka
Manažér(ka) predaja cez telefón má nasledujúce zručnosti: 1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky. 2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom. 3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami. 4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením. 5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele. Internet obchod asafonov34@
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Stavbyvedúci manažer, Staviame dom
Predám knihy: M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) – predané K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)
Efektívny Manažér
Efektívny Manažér Perspektívy a príklady. Zostavil Jon Billsberry.
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Obchodník-manažér-administratíva
Dobrý deň, do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci. Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom. Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie. Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné) Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu ) V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@ Ďakujem
Obchodné priestory Nitra
:) Predáme obchodný priestor v Nitre. Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj. Bistro / reštaurácia sa nachádza v centre starého mesta Nitra. Predmetom predaja / odstúpenia je 1.Odstúpenie priestoru Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér • Inventúra – zásoby ) 2.Know – how : • Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr • Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd • Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines • Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo • Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda) • Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry… 3. Dizajn manuál • Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál) • Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..) • Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. • Google my business Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu. BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT! 1. Odstúpenie priestoru 2. Know - how • Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr • Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda) • Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…) 3. Dizajn manuál • Grafika v editovateľnom formáte (logo) • Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS. Počet poschodí 1 Úžitková plocha 66 m2 Zastavaná plocha 44 M2 Cena za nehnuteľnosť len 40 980€ Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala volajte :)
Na predaj reštaurácia / bistro Tres Tacos
Realitná kancelária RE/MAX Vám ponúka na predaj / odstúpenie reštaurácie / bistra Tres Tacos v Nitre. Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj. Bistro / reštaurácia sa nachádza na frekventovanej ulici Mostná v centre starého mesta Nitry. Predmetom predaja / odstúpenia je : 1.Odstúpenie priestoru na Mostnej ulici č.20, 94901 Nitra Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér • Inventúra – zásoby ) 2.Know – how : • Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr • Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd • Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines (vrátane firemného emailu info@) • Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo • Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda) • Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry… 3. Dizajn manuál • Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál) • Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..) • Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. • Instagram 2500 followers • FB profil • Google my business Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu. BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT! 1. Odstúpenie priestoru na Mostnej ulici č.20/B, 94901 Nitra 2. Know - how • Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr • Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda) • Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…) 3. Dizajn manuál • Grafika v editovateľnom formáte (logo) • Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS. Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala, neváhajte a kontaktujte našu realitnú kanceláriu Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie RE/MAX, kompletného právneho servisu, autorizovaných zmlúv a poplatkov spojených s prevodom vlastníckych práv.
Horizontálny káblový manažér APC, 1U x 4" hlboký
Predam Horizontálny káblový manažér APC, 1U x 4" hlboký, viac kusov, 40e kus, osobny odber BA.