finančný manažér - strana 5
Počet nájdených inzerátov FINANČNÝ MANAŽÉR
: 1000 - strana 5
CH026-14-ALRA
Ponúkame Vám na predaj slnečný, rovinatý stavebný pozemok v lokalite mesta Žilina, časť Zádubnie. Pozemok je situovaný v peknom prostredí IBV rodinných domov. Tvar pozemku: obdĺžnikový. Plocha pozemku: 1651m2.Šírka 13m, dĺžka 127m. Prístupová cesta k pozemku: asfaltová, hraničí hneď z pozemkom. IS sú vedené pri hranici pozemku. Pozemok je umiestnený v zastavanom území obce, vedený pre využitie rastlinnej výroby, obilniny, okopaniny.
Výhody: rovinatý, slnečný, obdĺžnikový, výborný prístup , IS vedené hneď pri hranici pozemku, veľmi pekná a pokojná lokalita.
Cena pozemku je: 151 790 €
Cena zahŕňa kompletný právny a finančný servis.
Pozemok Vám radi predstavíme osobne na obhliadke: tel: , chrensc@
V cene :právny a finančný servis.
CH016-14-ALRA
Exkluzívne Vám ponúkame na prenájom veľký, slnečný, rovinatý stavebný pozemok s rozlohou 5828 m2. Pozemok je situovaný v priemyselnej zóne mesta Žilina, Rajecká cesta. Ponúka sa na prenájom pozemok, ktorý je oplotený. Inžinierske siete(IS) sú v blízkosti pozemku. Tvar pozemku: lichobežníkový, dĺžky 195m, šírka na začiatku 18m, na konci sa rozširuje na 45m. Prístupová cesta: asfaltová.
Výhody: vynikajúca dostupnosť, priemyselný park, blízke centrum mesta Žilina s plnou občianskou vybavenosťou, možný technický dvor, skladovacie a parkovacie priestory.
Cena prenájmu celkového pozemku: 1 €/m2 mesačne + jednorázova mesačná provízia 1€/m2 pre RK za kompletný právny a finančný servis.
Cena prenájmu možná aj v 1/3 podieloch pozemku po dohode s majiteľom + provízia v sume 1/3 podielu za kompletný právny a finančný servis.
Pozemok Vám radi predstavíme osobne na obhliadke. Tel: , chrensc@
Pre firmu s dlhoročnou podnikateľskou históriou v oblasti zdravotníctva obsadzujeme pozíciu Manager. Firma má záujem naštartovať spoluprácu s človekom, ktorý bude pravou rukou pre majiteľov spoločnosti a bude postupom času preberať do svojej kompetencie rôzne oblasti a zodpovednosti vo firme.
Náplň práce a očakávania od uchádzača:
Vzhľadom na oblasť, v ktorej firma pôsobí – zdravotníctvo – je hlavným očakávaním od uchádzača empatický prístup k pacientovi – klientovi.
Personálna a mzdová agenda – skúsenosti z práce s ľuďmi, manažment a riadenie ľudí a organizácia práce sú výhodou.
Ekonomická a finančná oblasť – ak máte skúsenosti s podnikaním a venovali ste sa riadeniu firmy, resp. ste pracovali v tejto oblasti, bude to pre vás taktiež výhoda pri štarte na pozícii.
Marketing a PR – znalosť online prostredia, sociálne siete a iné komunikačné kanály a s tým súvisiaca komunikácia, budovanie značky a získavanie nových klientov – aj táto oblasť bude postupne patriť do kompetencií Managera.
Podmienky spolupráce a finančné ohodnotenie:
- firma má prioritne záujem o spoluprácu na živnosť. V prípade, že máte záujem o TPP, ohláste sa a podľa vašich zručností a skúseností bude hľadať spoločnosť možnosť dohody.
- fin. ohodnotenie 1000 eur/mesiac + % zo zisku – mesačné vyhodnocovanie a vyplácanie! Výšku % budeme komunikovať telefonicky/osobne.
Firma ponúka:
- prácu v elegantnom a príjemnom prac. prostredí
- je stabilný zamestnávateľ dlhodobo etablovaný v oblasti starostlivosti o zdravie pacientov
Kontaktujte nás na tel. čísle alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred serióznym uchádzačom za záujem.
Národný projekt Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu, ktorý je realizovaný pod gesciou MH SR, si Vás dovoľuje pozvať v stredu 30. novembra 2022 /od 13,00 – 16,00 hod./na 3- hodinový bezplatný online seminár venovaný téme "Ako si dobre nastaviť obchodný model v kombinácii s kreatívnou činnosťou podnikania s využitím tzv. pamäťových máp“.
Podujatie je určené subjektom - SZČO, firmám, umelcom v slobodnom povolaní/, ktoré/í majú v zápise v ORSR alebo v ŽL uvedenú niektorú z nasledovných podnikateľských činností: reklama a marketing, IKT – programovanie, architektúra alebo dizajn. Postačí mať jednu z týchto činností v portfóliu.
Seminára sa môže zúčastniť aj zástupca neziskovej organizácie alebo OZ, pokiaľ subjekt vykazuje znaky podnikania /predáva za úhradu nejaké tovary alebo služby/. Našich vzdelávacích podujatí sa môže zúčastniť aj nepodnikateľ, akurát v takomto prípade je potrebné, aby ho delegoval na podujatie podnikateľský subjekt, ktorý má registrované IČO a v registri /ŽR alebo ORSR napr. reklamu a marketing/ alebo podnikateľ, ktorý má štatút slobodného umelca s DIČ.
Na jedno IČO/firmu/živnosť/NO/štatút slobodného umelca sa môžu zúčastniť podujatia dve osoby. Kapacitne ide o malofomátové podujatia pre max. 10 - 15 osôb, aby mali účastníci a lektor na seba dostatok priestoru.
Pozor: Jeden subjekt s IČO alebo DIČ sa má možnosť prihlásiť iba na jedno podujatie.
Obsah podujatia Vám odpovie na otázky:
- ako možno skĺbiť kreativitu s ekonomickým pragmatizmom pri tvorbe dobrého obchodného modelu;
- čo robiť pri hľadaní efektívnych riešení v rámci podnikateľských aktivít a rozvojových projektov inak - ako robiť veci lepšie, aby prinášali zisk;
- ako maximalizovať pridanú hodnotu predávanej služby, tovaru alebo nového projektu;
- ako si upratať firemné financie aj vďaka možnostiam - kde a ako získavať ďalšie).
Uvedenými témami Vás prevedie skúsená lektorka s praxou v oblasti podnikateľského mentoringu a optimalizácie biznisu podnikateľských subjektov. Zoznámite sa nielen s teóriou ale najmä s príkladmi dobrej praxe. Účastníci podujatia budú mať možnosť získať dôležité vstupy k vytvoreniu si efektívneho vlastného obchodného modelu, z ktorého môžu vychádzať pri podnikaní.
Registráciu na podujatia Vám odporúčame neodkladať, aby sa Vám „ušlo“ miesto a mohli ste pred seminárom podpísať záväznú žiadosť o účasť, ktorú Vám po zaregistrovaní zašle manažér pre podujatia na podpis e-mailom.
Zaregistrovať sa máte možnosť do 29. 11. 2022 na adrese: . Ak sa kapacity podujatia nenaplní, bude registrácia možná až do 30. 11. 2022.
V prípade, že sa budete chcieť na niečo ohľadom seminára spýtať, kontaktujte manažérku pre podujatia pani Soňu Juríkovú / +421 , e-mail: .
Tešíme sa na Vašu účasť!
Do novootvorenej personálnej agentúry hľadáme človeka na pozíciu projektový manažér s predchádzajúcimi skúsenosťami pre vyhľadávanie nových kontaktov a spolupráce v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti personalistiky, stavebníctva, strojárstva a iných projektoch
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná
- nemecký jazyk C1 slovom aj písmom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov
Benefity
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť
Kancelária sídli v Prešove.
Všetky ostatné informácie ako aj mzda Vám budú predstavené pri osobnom pohovore.
Životopisy prosím zasielajte na nižšie uvedený email.
Tešíme sa na spoluprácu !
infoeuroper@
Ponúkam tieto nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Jak řídit svůj čas "TIME MANAGEMENT", Profesní růst aneb Jak budovat kariéru, Dejte svému času jiný rozměr, Minutový manažér. 1€ za audioknihu.
Do prevádzky fast foodu v OC, hľadáme spoľahlivého, komunikatívneho človeka na pozíciu vedúceho. Lukratívne finančne ohodnotenie, za ktoré požadujeme seriózny prístup a adekvátne pracovné nasadenie. Vhodné aj pre absolventov, kompletné zaškolenie samozrejmosťou. Budeme radi ak pošlete Vaše CV na mail caufoodnitra@
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za riadenie a optimalizáciu procesov plánovania a logistiky
Organizácia činností a vedenie tímu plánovania a logistiky
Aktívna komunikácia so zahraničnými zákazníkmi, s výrobou a inými oddeleniami s cieľom splniť požiadavky zákazníka na včasné dodanie výrobkov
Sledovanie objemu objednávok a plánov s cieľom pokrytia interných kapacít
Sledovanie rozpracovanosti, pokrytia materiálom a zabezpečovanie plynulosti toku výrobkov
Tvorba kapacitných prepočtov, analýz a výhľadov na nadchádzajúce obdobia
Spolupráca s nákupom pri vyhodnocovaní materiálového pokrytia
Vyhodnocovanie stanovených cieľov, ukazovateľov, reporting vrátane trendov
Vyhodnocovanie spokojnosti zákazníka
Využívanie a implementácia moderných nástrojov plánovania a logistických metód, projekty zlepšovania
Zamestnanecké výhody, benefity
Nástupný bonus 600 €
13. plat
Prítomnostný bonus
Príspevok na cestovné
Kvartálne odmeny
Príplatky nad rámec Zákonníka prace
Vernostný bonus už po 1. odpracovanom roku
Každoročná valorizácia miezd
Pracovná zmluva do kmeňového stavu
Perspektívny vývoj a rast spoločnosti
Stravovanie vo vlastnej jedálni
Príjemné pracovné prostredie a mnohé ďalšie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
logistika, elektrotechnika, strojárstvo, ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Power BI - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
4
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
-analytické a logické myslenie
-skúsenosti so spracovaním, analýzou a vyhodnocovaním veľkých dátových súborov
-skúsenosti v oblasti plánovania a logistiky
-samostatnosť
-komunikatívnosť
-zodpovednosť
Plat bude závisieť od skúsenosti kandidáta, min.nástupný je však 2 000€
Hľadáme obchodných zástupcov na spoluprácu s nadnárodnou technologickou spoločnosťou.
Jedná sa o spoluprácu/podnikanie. Nie TPP.
Práca spočíva v marketingu a propagácie služieb spoločnosti a taktiež zaučenie nových zákazníkov. Nepotrebujete žiadne predošlé skúsenosti. Všetko Vás naučíme.
Výhody sú: nadpriemerne platové ohodnotenie, možnosť naučiť sa zručnosti ako zhodnocovať svoje peniaze, možnosť cestovať po svete, vzdelanie od najlepších v danom obore a mnoho ďalšieho.
Ak si myslite že je to niečo pre Vás neváhajte ma kontaktovať.
Pracovná náplň:
- vedenie tímu
- starostlivosť o zverený objekt
Pracovná doba:
- 8 hod zmeny /podľa potreby
Požiadavky:
- aktívny anglický jazyk ( podmienka )
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka )
- výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie
- schopnosť pracovať s nasadením
Mzda:
- 1 050 € /mesiac
Nástup:
- Ihneď
Výhody a benefity:
- príspevok na dopravu 50€
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- možnosť prispôsobiť služby
- možnosť nadčasov
- korektný prístup k zamestnancom
- priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
Pracovná náplň :
- starostlivosť o zverené objekty ( prioritne recepcie, ženský kolektív )
- komunikácia s dennými manažérmi
- školenia zamestnancov
- kontrolná činnosť
- obhliadky nových objektov
- otváranie nových zákaziek
- tvorba štatistík- pravidelné reporty
- BOZP
- komunikácia s klientmi
- spracovanie podkladov k faktúram, mzdám- zároveň kontrola
- vedenie objektovej dokumentácie
Počítačové znalosti :
- microsoft Outlook- pokročilý
- microsoft Excel- pokročilý
- microsoft Word- pokročilý
Výhody a benefity :
- služobné auto
- NTB a telefón aj na súkromné účely
- teambuildingy
Požiadavky :
- vodičský preukaz B
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka )
- výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie
- schopnosť pracovať s nasadením
Mzda :
1150€
Nástup :
Ihneď
Miesto výkonu práce :
Západné Slovensko
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Životopis prosím poslať na: vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Si fanúšik Applu? Alebo ťa zaujímajú iné akciové tituly, ktoré lámu pravidelne rekordy?
Ak ťa zaujíma svet financií a investovanie neváhaj a pridaj sa k nám!
Sme slovenská firma zložená z profesionálneho tímu ľudí s dlhoročnými skúsenosťami, ktorá sa špecializuje na známe akciové tituly ako napr. APPLE, GOOGLE, AMAZON, MICROSOFT a ďalšie, ktoré hýbu svetom.
Preto ponúkame prácu pre skúsených maklérov ale aj začiatočníkov s nadštandardnými benefitmi ako sú napríklad:
Nástupný fixný plat 1000€ + Provízie až do výšky 5000€
(Priemerný plat Konzultanta 2200€)
(Priemerný plat Manažéra 3500€)
Pracovný čas od Pon - Pia 8:30 - 17:00
Práca na TPP aj SZČO
Medzinárodné školenia
Certifikát OFV, AML,
Odborné skúšky v NBS
Rýchly kariérny rast
Balíček súťažných odmien, výkonnostný bonus
Pravidelné teambuildingy
Mladý kolektív a pozitívna atmosféra
Zabezpečený pitný režim - káva, čaj
Atraktívne kancelárske priestory s veľkou terasou
Náplň práce:
- Telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- Organizovanie a vedenie osobných stretnutí v rámci našej kancelárie
- Budovanie vzťahu s klientmi
- Práca s PC a mobilom
- Plnenie pokynov nadriadeného
Každého pracovníka zaškolíme v rámci pracovných hodín
Konzultant so skúsenosťami (Lepšie platové podmienky)
Požiadavky na pozíciu:
- Ambiciózny a flexibilný prístup k práci
- Výborné komunikatívne zručnosti
- Minimálne Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
- Vzdelanie v obore výhodou (nie však podmienkou)
- Čistý register trestov
Termín nástupu IHNEĎ !!!
V prípade záujmu nám posielajte váš životopis aj s fotkou na email: info@
Alebo kontaktujte telefonicky na:
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Manažér
Oblasť práce financie, reality, investície
- riadenie tímu a marketing,
- administratíva,
- kontrolná a štatistická činnosť,
Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€
Požadované vzdelanie
- min. ukončené stredoškolské s maturitou.
Nástup ihneď.
Pôsobnosť Západoslovenský kraj.
V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@
Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
prijímeme predavačku do predajne DAZA v Dolnom Kubíne taktiež zamestnanca do kancelárie.
Viac info v predajni, alebo mailom cizmarikova@
Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Životopis posielať na
Topoľčany , Partizanske, Nitra
Zvýšili sa Vám výdavky, ale príjem nie?
Zvažujete možnosť privýrobku? Rekvalifikáciu? Zmenu profesie?
Ponúkam riešenie a možnosť si zvýšiť príjem/ niečo nové sa naučiť.
Si žena, muž, zamestnanec, mamička na MD, …?
Koho hľadám?
- vek nad 18 rokov
- minimálne vzdelanie s výučným listom
- vodičák
- kolegu, ktorý je cieľavedomý, šikovný, flexibilný
- v lokalite Partizánske, Bánovce nad Bebravou, Prievidza, Trenčín, Nové Mesto nad Váhom, Piešťany
Obsadzujem pozície:
• obchodný zástupca (3x)
• manažér (3x)
Zameranie
Klientsky konzultant s finančným trhom
Chcete mať?
• flexibilný pracovný čas
• získať nové skúsenosti/ zručnosti
• vedieť si ovplyvniť príjem
• vybudovať si pasívny príjem
• ďalší zdroj príjmu
“ Nebojte sa rizika. Keď to vyjde, budete šťastnejší, keď to nevyjde, budete múdrejší.”
Do kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Manažér
Oblasť práce financie, reality, investície
- riadenie tímu a marketing,
- administratíva,
- kontrolná a štatistická činnosť,
Príjem podľa zvolenej pozície od 800€ -4000€
Požadované vzdelanie
- min. ukončené stredoškolské s maturitou.
Nástup ihneď.
Pôsobnosť Západoslovenský kraj.
V prípade záujmu o niektorú z pozícií zašlite váš životopis na adresu: peter.matasovsky@
Pri osobnom pohovore budú podané podrobnejšie informácie.
NA PREDAJ Luxusné apartmány Primošten, Chorvátsko
.:SLOVENSKÝ PROJEKT, SLOVENSKÝ DEVELOPER/INVESTOR:.
V jedinečnej tichej dovolenkovej lokalite mesta Primošten v apartmánovom dome ,,Vila Ankora“, Vám ponúkame na predaj veľkorysé apartmány s priestrannými terasami a výhľadom na more. V ponuke je 8 apartmánov na 4 podlažiach, na každom podlaží sa nachádzajú 2 apartmány. Na pozemku apartmánového domu sú dostupné parkovacie miesta, vzdialenosť Vily Ankora od pláže je 750m, teda asi 10 minút peši.
Mesto sa nachádza 60km od mesta Split a od jeho letiska len 39km.
Od mesta Zadar je Primošten vzdialený 112km.
Od Bratislavy je toto mesto vzdialené 750 km (cca. 8 hod. cesty) a z Košíc 980km.
Mestečko Primošten sa rozprestiera na dvoch polostrovoch Raduča a Luka Primošten. Mnohí návštevníci považujú túto lokalitu za jednu z najkrajších dovolenkových destinácií s najčistejšou morskou vodou v Chorvátsku. Primošten je staré idylické mesto s prístavom, kultúrou a službami. Má skutočne bohatú históriu a nádherné historické centrum. Mesto je známe aj svojimi zvykmi a tradíciami medzi ktoré patria „zvyky Primoštenu“, rybárske noci, dalmatínske ľudové hudby a večery folklóru.
Stavba je momentálne v štádiu výstavby, kolaudácia v roku 2021. Jedná sa slovenský projekt od slovenského developera/investora.
AKTUÁLNA PONUKA:
1. Podlažie:
Apartmán S2 – 70 m2 + 22 m2 terasy --PREDANÉ--
Apartmán S3 - 84 m2 + 21 m2 terasa --PREDANÉ--
2. Podlažie
Apartmán S4 - 70 m2 + 22 m2 terasy --PREDANÉ--
Apartmán S5 - 84 m2 + 21 m2 terasa --PREDANÉ--
3. Podlažie
Apartmán S6 - 70 m2 + 22 m2 terasy --PREDANÉ--
Apartmán S7 - 84 m2 + 21 m2 terasa --PREDANÉ--
4. Podlažie
Apartmán S8 - 50 m2 + 39 m2 terasy 300 000 EUR
Apartmán S9 - 48 m2 + 52 m2 terasy --PREDANÉ--
Parkovacie státie na pozemku 9.900,- EUR
V cene nieje zahrnutá odmena sprostredkovateľa a miestna daň.
Štandard vybavenia - všetky apartmány majú zahrnuté v predajnej cene:
• Plávajúce podlahy v celom apartmáne
• Okná so žalúziami
• Bezpečnostné vchodové dvere
• Interiérové dvere
• Zariadené kúpeľne (WC vrátane samostatného ohrevu teplej vody)
• Klimatizácia (osobitne obývačka s kuchyňou a spálňová časť)
• Príprava na kuchynskú linku (kuchynskú linku vieme zabezpečiť ako nadštandard)
• Kompletne upravené okolie a parkovacie státie
• Apartmány budú plne skolaudované v roku 2021
• Vlastný merač elektriny a vody
Zaujímavá a bezpečná investícia do apartmánov v Chorvátsku. Lukratívna a prosperujúca lokalita. Zaujala Vás táto ponuka a máte záujem o bližšie informácie?
.:Martin Vaľko – v realitách od roku 2009:.
.:Aj Vašu nehnuteľnosť môžem bezpečne a diskrétne predať alebo prenajať:.
– certifikovaný Realitný poradca od roku 2011
– akreditovaný Manažér správy budov od roku 2017
– člen Združenia realitných kancelárií Slovenska /ZRKS/