inzercia, predaj, predám, bazár

flexibilný pracovný čas - strana 20

Počet nájdených inzerátov FLEXIBILNÝ PRACOVNÝ ČAS : 1000 - strana 20

TANTRA a NURU masérka - Košice - legálny salón
- NEJEDNÁ SA O ŽIADNE SEXUÁLNE SLUŽBY! - Sme oficiálny, LEGÁLNY a profesionálny prevádzkovateľ tantra a nuru masáži na východnom Slovensku. Vlastníme salón v Poprad/Tatry a v Košiciach. Pracuje sa na zmluvu. (neriskuj problémy v nelegálnom a neoficiálnom salóne...) Do nášho tímu v Košiciach hľadáme dievčatá na pozíciu tantra a nuru masérky. Je to lukratívna a nadštandardne hodnotená práca pre salón v Košiciach. Naše masérky prechádzajú niekoľko dňovým bezplatným školením, preto nie je potrebná predošlá prax. Požadujeme: - vek od 18 rokov - komunikáciu na úrovni - postava, ktorá zaujme - inteligentné vystupovanie - pôvab Prácu je možné vykonávať aj popri škole. Pracovný čas je flexibilný. Detaily o práci a benefity sa dozviete na pracovnom pohovore, ak nás zaujmete. Splň si sen o luxusnom a nadštandardnom živote. Stručný životopis s vašou aktuálnou fotografiou zasielajte na: tantrapoprad@ web:
Kamenárstvo brigádnik/pracovník
Do zabehnutého kamenárstva hladame šikovného robotníka - brigadnika na pár dní v týždni/celý tyzden podľa dohody Začiatok 1.4.2023 - demontáž starých pomníkov, zákrytov - šramovanie starých betónových základov - betónovanie základov - montáž prírodného kameňa Požiadavky : všeobecná manuálna zručnosť tímová práca spoľahlivosť dochvílnosť Vodičský preukaz B flexibilita Hľadáme niekoho kto zvládne aj náročnejšiu a ťažšiu prácu, nakoľko je to práca s prírodným kameňom, ktorý má svoju váhu Pracovný čas flexibilný: Pondelok-Piatok začiatok 7:00
Dispečer/ka taxislužby
Eco Hybrid Taxi team v Banskej Bystrici hľadá do svojho tímu dispečerku. - Práca vhodná aj pre študenta - Flexibilný pracovný čas - Týždenné vyplácanie mzdy Platové ohodnotenie podľa odpracovaných dní. 350-800€ Skúsenosti sú u nás vítané. Koho hľadáme? Komunikatívneho človeka s príjemným vystupovaním a pohotovými reakciami. Čo očakávame? - Spoľahlivosť - Suverénne vystupovanie - Chuť pracovať - Znalosť Banskej Bystrice (výhodou) Možnosť príplatku za administratívnu prácu. Ak spĺňaš tieto kvality neváhaj nás kontaktovať. Možno hľadáme práve teba. Pre viac info:
Príjmeme vodica Taxislužby
Prijmem vodiča taxislužby, živnosť, uchádzač musí mať preukaz vodiča taxislužby, ak nemá viem promtne vybaviť, vozidlo poskytnem, flexibilný pracovný čas vyška odmeny je úmerná dĺžke pracovného času
Hľadáme čašníka / čašníčku
Dobrý deň , do bistra v Trnave hľadáme čašníka /čašníčku . - flexibilný pracovný čas (väčšinou víkendy ) - otvorené od utorka do soboty od 11 - do 21 - prax výhodou Finančne ohodnotenie začína na 6€/hodina (netto) nieje fixná Životopisy prosím posielať na mail : palsovicovaveronika@ Alebo na telefónnom čísle
Finančný manažér/Controller
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.); • Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek • Interpretácia finančných výsledkov; • Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie; • Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov; • Manažovanie tímu; • Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi; • Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny; • Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií; • Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry; • Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi; Zamestnanecké výhody, benefity - stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ???? - 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona - platený sick day - platené narodeninové voľno, darčekové poukážky - príspevok na rekreáciu - príspevok na cestovanie do práce - príspevok na šport - Multisport - čiastočný home-office - flexibilný pracovný čas - krátke piatky do 12:00 - možnosť kariérneho a profesijného rastu - školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti - výučba business angličtiny - individuálny prístup - teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti - referral bonus pri odporučení nového kolegu - kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie - príjemné pracovné prostredie v skvelom teame Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania - doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky - vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod - výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním - komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz - nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy Mzda: od 3500,- EUR v čistom Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Klientsko - administratívny pracovník
Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa: -kontrolu existujúcich riešení, -hľadanie výhodnejších riešení, -práca s PC (Word, Excel, Power point) -komunikácia (všetky spôsoby), -reporty. Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Asistentka konateľa
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • administratíva • timemanagement kalendára a sledovanie termínov • komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi (nie obchodná resp. akvizičná činnosť) • evidencia firemnej korešpondencie • nepravidelný výjazd za obchodnými partnermi (napr. za účelom vyzdvihnutia dokumentov) Zamestnanecké výhody, benefity Výhody pre zamestnanca: • flexibilný pracovný čas na základe dohody • príjemné a komfortné pracovné prostredie • firemný telefón • firemný notebook • jeden krát do mesiaca wellness deň zamestnanca na oddych a regeneráciu • možnosť homeoffice na základe dohody Platové ohodnotenie: 1100 netto + variabilná zložka mzdy Životopisy zasielajte na email info@ Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Office - Mierne pokročilý Fakturácia - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Slušnosť, precíznosť, dôslednosť a chuť sa vzdelávať a posúvať vpred. Preferujeme osoby s kritickým myslením a so schopnosťou sebarozvoja a realizácie nápadov. V prípade osvedčenia sa a úplej samostatnosti vieme prehodnotiť Vašu odmenu za vykonanú prácu. • Uprednostníme uchádzačov s fotografiou. • Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať pred ukončením výberového konania. • Preferujeme uchádzačov s vlastným vozidlom, nie však nevyhnutne. O spoločnosti Sme spoločnosť, ktorá sa aktívne už viac, ako 5 rokov venuje poradenstvu cudzincom v otázkach získania prechodných alebo trvalých pobytov a zabezpečenia cestovateľských či národných víz vo vzťahu so Slovenskou republikou. Naším klientom poskytujeme rokmi zúročené skúsenosti formou konzultácie a poradenstva. Vieme, že právne formy a zákony sú pre cudzincov častokrát ťažko pochopiteľné, a preto naši pracovníci a partneri majú túto problematiku kvalitné naštudovanú. Naším cieľom pre klientov je, čo najefektívnejšie zjednodušiť proces získania potrebnej dokumentácie a zabezpečenie procesu konania udelenie pobytu.
Mzdový/á účtovník/čka / Personalista/ka
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy. Náplň práce: - komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov - komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP - vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní - zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie - zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou - spracovanie mesačných výkazov poistného, - mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov - vydávanie potvrdení o výške príjmov - spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti Zamestnanecké výhody, benefity - možnosť vzdelávania - moderné pracovné prostredie - práca v dynamickom kolektíve - adekvátne finančné ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - práca v modernom a dynamickom prostredí - možnosť práce z domu - sick day - ročná prémia - stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí. V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Doplnková práca
Hľadám ľudí z celého Slovenska. Z každého mesta a dediny. Okresný distribútor toaletného papiera a papierových utierok pre individuálnych zákazníkov. Doplnková práca. Ponúkame: Školenia, reklamné materiály, flexibilný pracovný čas, atraktívne platové ohodnotenie. Práca pre každého študenta, dôchodcu, matku s deťmi,
Príjmeme obedovú čašníčku
Reštaurácia v Nitre príjme obedovú čašníčku. Prax nieje potrebná, radi zaučíme. Flexibilný Pracovný čas na 4 hodiny.
OBNOVA BYTOVÝCH DOMOV -ZATEPĽOVANIE
Stavebná firma s dlhoročnou praxou, príjme kvalifikovaných a zodpovedných ľudí, na zatepľovacie a stavebné práce. Dobré platobné podmienky, dlhodobá spolupráca-aj počas zimy, flexibilný pracovný čas. Akceptujeme - zohraté partie, ako aj jednotlivcov. Miesto výkonu práce - PREŠOV-OKOLIE.
Hľadáme barbera/barberku do tímu (EUROVEA)
Máš vášeň pre toto remeslo a chceš robiť v prostredí, kde sa cítiš viac doma ako v práci? Pridaj sa k nám do KULIK Barber & Shop. Nachádza v OC EUROVEA, ktorá sa už 25. mája stane najväčším nákupným centrom na Slovensku. Otvorením novej časti sa náš barbershop bude nachádzať priamo v strede centra, čo predstavuje zvýšený pohyb ľudí a omnoho ľahšie získavanie klientov. Tak nezmeškaj túto príležitosť a staň sa členom nášho tímu! Získaš oveľa viac než len mesačnú výplatu. Získaš: - pravidelné školenia a vzdelávanie s majiteľom, ktorý je vyštudovaný kaderník/barber a má viac ako 15 ročnú prax - multisport kartu a príspevok na ňu (365 Fit&Co Eurovea hneď vedľa prevádzky) - nadštandardnú odmenu vo forme percentuálnej mzdy 40% - 50% - flexibilný pracovný čas - nápoje počas pracovnej doby zdarma (sóda, coca-cola, káva, energeťák...) - možnosť kariérneho rastu a motivácie vo forme lepšieho finančného ohodnotenia - výhodu práce v nákupnom centre (Eurovea), kde je vďaka pohybu ľudí ľahšie získať vlastnú klientelu - možnosť pracovať aj na živnosť, alebo tiež prenájom kresla - zľava na všetku kozmetiku v barbershope Požadujeme: - lojalitu - prax v odbore - komunikatívnosť (je kľúčová v budovaní vzťahu so zákazníkom) Živnosť a znalosť anglického jazyka sú výhodou. Odkaz na náš: Facebook Instagram V prípade záujmu nám zašli email na adam@ alebo nás kontaktuj telefonicky na číslo
Automechanik
Ponúkame prácu automechanik na tpp/živnosť alebo dohodu. Ponúkame pravidelné školenia. Flexibilný pracovný čas, rôzne pracovné benefity. Náplňou práce sú mechanické práce pri opravách automobilov. K základnej mzde su percentualne príplatky a bonusy v závislosti na praxi a schopnostiach uchádzača. Miesto výkonu práce je Pezinok. V prípade záujmu vieme zabezpečiť ubytovanie. Nastúpiť je možné okamžite. V prípade záujmu nám volajte na tel. alebo mail automotodoktorpk@
Asistent/ka
Ponuka Práce - Hľadáme uchádzačov pre mestá Žilina, Martin, Rajec, KNM, Čadca, Považská Bystrica - Ponuka práce na dohodu (brigádu) - Práca je vhodná pre mamičky na materskej alebo študentov - Indiviuduálne schvaľujeme u nás pracovať aj popri druhej práci - Práca pre firmu Monopol Group s.r.o. Výhody - Možnosť pracovať v tíme alebo aj samostatne z domu - Tablet aj na súkromné účely - Flexibilný pracovný čas - Možnosť kariérneho postupu - 13. Plat vyplácaný kvartálne (každé 3 mesiace) - Firemné akcie - Školenia hradené firmou Náplň Práce - Práca cez tablet, PC - Poradenstvo pre zákazníkov - Realizácia stretnutia zo zákazníkmi - Vyhladávanie nových zákazníkov Mzda - 1000€ netto Miesto výkonu práce: Žilina - Prácu je možné vykonávať aj z domu resp. po vlastnej ose samostatne. Ak máš denne 2 hodiny navyše a chceš si privyrobiť pekné peniaze, tak neváhaj a kontaktuj ma.
Prijmeme Tantra maserku
Hľadáme do dlhoročne zabehnutého Tantra salónu nové masérky ,ak máš vek do 40 rokov váhu do 80kg prijemne vystupovanie a chuť sa učiť niečo nové kľudne sa ozvy.ponúkame nadštandartný príjem flexibilný pracovný čas p.s.:neposkytujeme sexuálne služby
Ochodný zástupca - HUGOTECH, s.r.o. - Martin
Miesto práce: Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru: živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky 500 - 3000 EUR/mesiac 500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce. Čo bude tvojou úlohou? - predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..) - aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti - prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa) - spracovávať cenové ponuky - budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov - reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť Výhody, benefity - práca pre dynamickú spoločnosť - perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu - motivujúce ohodnotenie podľa výkonov - flexibilny pracovný čas - zaškolenie - firemný mobilný telefón - firemný notebook Informácie o výberovom konaní Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci. Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne. Pozícia vhodná pre uchádzačov zo Žilinského kraja. Životopis prosím zašlite na hugotech@ Vzdelanie v odbore Technické vzdelanie je výhodou Ostatné znalosti Google Sheets - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti - skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ? Požadujeme: - reprezentatívne a príjemné vystupovanie - kreatívnosť a samostatnosť - obchodnícke zručnosti - skúsenosti s obchodom technické smery - proaktívny prístup k práci - silná vnútorná motivácia - znalosť prideleného regiónu Stručná charakteristika spoločnosti: Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí. Viac aj na Kontakt Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala Tel.: E-mail: hugotech@
Finančný analytik a obchodník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov Administratívna práca Obchodný vedúci: Koordinácia obchodného tímu Školenie a vedenie spolupracovníkov Vyparcovanie finančných plánov Personalistiku Zamestnanecké výhody, benefity: Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE) Flexibilný pracovný čas Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti Garantovaný karierny rast Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu Motivačné odmeny Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii Práca v mladom a dynamickom kolektíve Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA. Informácie o výberovom konaní Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@ Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá: 1.Kolo- osobný pohovor 2.Kolo- vstupný online webinár Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: Stredoškolské s maturitou Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Študent vysokej školy Vysokoškolské I. stupňa Vysokoškolské II. stupňa Vysokoškolské III. Stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet ( e-mail) - Základy Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok. Monika Maďarčíková Reprezentant pre OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Ochodný zástupca - HUGOTECH, s.r.o. - Sabinov
Miesto práce: Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru: živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky 500 - 3000 EUR/mesiac 500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce. Čo bude tvojou úlohou? - predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..) - aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti - prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa) - spracovávať cenové ponuky - budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov - reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť Výhody, benefity - práca pre dynamickú spoločnosť - perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu - motivujúce ohodnotenie podľa výkonov - flexibilny pracovný čas - zaškolenie - firemný mobilný telefón - firemný notebook Informácie o výberovom konaní Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci. Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne. Pozícia vhodná pre uchádzačov z Prešovského kraja. Životopis prosím zašlite na hugotech@ Vzdelanie v odbore Technické vzdelanie je výhodou Ostatné znalosti Google Sheets - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti - skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ? Požadujeme: - reprezentatívne a príjemné vystupovanie - kreatívnosť a samostatnosť - obchodnícke zručnosti - skúsenosti s obchodom technické smery - proaktívny prístup k práci - silná vnútorná motivácia - znalosť prideleného regiónu Stručná charakteristika spoločnosti: Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí. Viac aj na Kontakt Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala Tel.: E-mail: hugotech@
Mamička na materskej, rodičovskej môže zarábať 2000€
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu April 2023 Mzdové podmienky (brutto) 2 000 EUR/mesiac Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 € Pozícia: Finančný agent, Klientský pracovník, Konzultant, Obchodný zástupca, Privátny bankár Pracovná oblasť: Bankovníctvo Ekonomika, financie, účtovníctvo Obchod Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Február 2023 Mzdové podmienky (brutto) 2 000 EUR/mesiac Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 € Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Obsadzujem 3 voľné miesta. JE POTREBNÉ PREČÍTAŤ PONUKU CELÚ A DOKONCA Čo by si vlastne robila? Najprv ťa naučíme, čo budeš potrebovať - ako komunikovať s klientom, ako nájsť klienta, ako spracovať jeho požiadavky, ako vypracovať pre neho ponuku. To znamená : - ako zrealizovať prvé stretnutie s klientom - ako správne urobiť klientovi analýzu jeho požiadaviek - ako nájsť vhodné riešenia klientových cieľov Pomôžeme ti, sa zorientovať v práci s klientami. Akvizícia nových klientov, budovanie svojho kmeňa. Vždy ti bude po ruke kouč, ktorý ti pomôže na každom tvojom kroku. Tvojou pracovnou náplňou, bude tvoriť finančné riešenia na mieru a pomáhať vytvárať lepšiu finančnú budúcnosť pre seba a svojich klientov, v priateľskej a rodinnej atmosfére nášho kolektívu. Po skončení materskej/rodičáku už budeš mať istotu, že máš dobre rozbehnutý a fungujúci biznis. Prečo táto ponuka? Šťastná matka - šťastné deti. Šťastná matka je vtedy, ak dokáže zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim deťom. Zamestnanecké výhody, benefity Práca z domu Kariérny rast Flexibilný pracovný čas FIX 400€ na 5 mesiacov pre tie najlepšie/najšikovnejšie Príspevok na auto Doživotná renta Vzdelávanie Firemné dovolenky 4x ročne podľa výkonu Informácie o výberovom konaní Motivačný list výhodou. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Osobnostné predpoklady a zručnosti Komunikatívnosť Cieľavedomosť Vytrvalosť Pracovitosť Ochota učiť sa nové veci Lojálnosť Drive Úprimnosť