flexibilný pracovný čas - strana 20
Počet nájdených inzerátov FLEXIBILNÝ PRACOVNÝ ČAS
: 1000 - strana 20
- NEJEDNÁ SA O ŽIADNE SEXUÁLNE SLUŽBY! -
Sme oficiálny, LEGÁLNY a profesionálny prevádzkovateľ tantra a nuru masáži na východnom Slovensku. Vlastníme salón v Poprad/Tatry a v Košiciach.
Pracuje sa na zmluvu. (neriskuj problémy v nelegálnom a neoficiálnom salóne...)
Do nášho tímu v Košiciach hľadáme dievčatá na pozíciu tantra a nuru masérky. Je to lukratívna a nadštandardne hodnotená práca pre salón v Košiciach. Naše masérky prechádzajú niekoľko dňovým bezplatným školením, preto nie je potrebná predošlá prax.
Požadujeme:
- vek od 18 rokov
- komunikáciu na úrovni
- postava, ktorá zaujme
- inteligentné vystupovanie
- pôvab
Prácu je možné vykonávať aj popri škole. Pracovný čas je flexibilný. Detaily o práci a benefity sa dozviete na pracovnom pohovore, ak nás zaujmete. Splň si sen o luxusnom a nadštandardnom živote.
Stručný životopis s vašou aktuálnou fotografiou zasielajte na: tantrapoprad@
web:
Do zabehnutého kamenárstva hladame šikovného robotníka - brigadnika na pár dní v týždni/celý tyzden podľa dohody
Začiatok 1.4.2023
- demontáž starých pomníkov, zákrytov
- šramovanie starých betónových základov
- betónovanie základov
- montáž prírodného kameňa
Požiadavky :
všeobecná manuálna zručnosť
tímová práca
spoľahlivosť
dochvílnosť
Vodičský preukaz B
flexibilita
Hľadáme niekoho kto zvládne aj náročnejšiu a ťažšiu prácu, nakoľko je to práca s prírodným kameňom, ktorý má svoju váhu
Pracovný čas flexibilný: Pondelok-Piatok začiatok 7:00
Eco Hybrid Taxi team v Banskej Bystrici hľadá do svojho tímu dispečerku.
- Práca vhodná aj pre študenta
- Flexibilný pracovný čas
- Týždenné vyplácanie mzdy
Platové ohodnotenie podľa odpracovaných dní.
350-800€
Skúsenosti sú u nás vítané.
Koho hľadáme?
Komunikatívneho človeka s príjemným vystupovaním a pohotovými reakciami.
Čo očakávame?
- Spoľahlivosť
- Suverénne vystupovanie
- Chuť pracovať
- Znalosť Banskej Bystrice (výhodou)
Možnosť príplatku za administratívnu prácu.
Ak spĺňaš tieto kvality neváhaj nás kontaktovať. Možno hľadáme práve teba. Pre viac info:
Prijmem vodiča taxislužby, živnosť, uchádzač musí mať preukaz vodiča taxislužby, ak nemá viem promtne vybaviť, vozidlo poskytnem, flexibilný pracovný čas vyška odmeny je úmerná dĺžke pracovného času
Dobrý deň , do bistra v Trnave hľadáme čašníka /čašníčku .
- flexibilný pracovný čas (väčšinou víkendy )
- otvorené od utorka do soboty od 11 - do 21
- prax výhodou
Finančne ohodnotenie začína na 6€/hodina (netto) nieje fixná
Životopisy prosím posielať na mail :
palsovicovaveronika@
Alebo na telefónnom čísle
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.);
• Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek
• Interpretácia finančných výsledkov;
• Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie;
• Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov;
• Manažovanie tímu;
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi;
• Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny;
• Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií;
• Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry;
• Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi;
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ????
- 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona
- platený sick day
- platené narodeninové voľno, darčekové poukážky
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na šport - Multisport
- čiastočný home-office
- flexibilný pracovný čas
- krátke piatky do 12:00
- možnosť kariérneho a profesijného rastu
- školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
- výučba business angličtiny
- individuálny prístup
- teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti
- referral bonus pri odporučení nového kolegu
- kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie
- príjemné pracovné prostredie v skvelom teame
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor
Počet rokov praxe 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky
- vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod
- výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním
- komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz
- nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy
Mzda: od 3500,- EUR v čistom
Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa:
-kontrolu existujúcich riešení,
-hľadanie výhodnejších riešení,
-práca s PC (Word, Excel, Power point)
-komunikácia (všetky spôsoby),
-reporty.
Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže.
V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• administratíva
• timemanagement kalendára a sledovanie termínov
• komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi (nie obchodná resp. akvizičná činnosť)
• evidencia firemnej korešpondencie
• nepravidelný výjazd za obchodnými partnermi (napr. za účelom vyzdvihnutia dokumentov)
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody pre zamestnanca:
• flexibilný pracovný čas na základe dohody
• príjemné a komfortné pracovné prostredie
• firemný telefón
• firemný notebook
• jeden krát do mesiaca wellness deň zamestnanca na oddych a regeneráciu
• možnosť homeoffice na základe dohody
Platové ohodnotenie: 1100 netto + variabilná zložka mzdy
Životopisy zasielajte na email info@
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Slušnosť, precíznosť, dôslednosť a chuť sa vzdelávať a posúvať vpred. Preferujeme osoby s kritickým myslením a so schopnosťou sebarozvoja a realizácie nápadov.
V prípade osvedčenia sa a úplej samostatnosti vieme prehodnotiť Vašu odmenu za vykonanú prácu.
• Uprednostníme uchádzačov s fotografiou.
• Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať pred ukončením výberového konania.
• Preferujeme uchádzačov s vlastným vozidlom, nie však nevyhnutne.
O spoločnosti
Sme spoločnosť, ktorá sa aktívne už viac, ako 5 rokov venuje poradenstvu cudzincom v otázkach získania prechodných alebo trvalých pobytov a zabezpečenia cestovateľských či národných víz vo vzťahu so Slovenskou republikou. Naším klientom poskytujeme rokmi zúročené skúsenosti formou konzultácie a poradenstva. Vieme, že právne formy a zákony sú pre cudzincov častokrát ťažko pochopiteľné, a preto naši pracovníci a partneri majú túto problematiku kvalitné naštudovanú. Naším cieľom pre klientov je, čo najefektívnejšie zjednodušiť proces získania potrebnej dokumentácie a zabezpečenie procesu konania udelenie pobytu.
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Hľadám ľudí z celého Slovenska. Z každého mesta a dediny. Okresný distribútor toaletného papiera a papierových utierok pre individuálnych zákazníkov. Doplnková práca.
Ponúkame:
Školenia, reklamné materiály, flexibilný pracovný čas, atraktívne platové ohodnotenie.
Práca pre každého študenta, dôchodcu, matku s deťmi,
Reštaurácia v Nitre príjme obedovú čašníčku. Prax nieje potrebná, radi zaučíme. Flexibilný Pracovný čas na 4 hodiny.
Stavebná firma s dlhoročnou praxou, príjme kvalifikovaných a zodpovedných ľudí, na zatepľovacie a stavebné práce. Dobré platobné podmienky, dlhodobá spolupráca-aj počas zimy, flexibilný pracovný čas. Akceptujeme - zohraté partie, ako aj jednotlivcov. Miesto výkonu práce - PREŠOV-OKOLIE.
Máš vášeň pre toto remeslo a chceš robiť v prostredí, kde sa cítiš viac doma ako v práci?
Pridaj sa k nám do KULIK Barber & Shop. Nachádza v OC EUROVEA, ktorá sa už 25. mája stane najväčším nákupným centrom na Slovensku. Otvorením novej časti sa náš barbershop bude nachádzať priamo v strede centra, čo predstavuje zvýšený pohyb ľudí a omnoho ľahšie získavanie klientov. Tak nezmeškaj túto príležitosť a staň sa členom nášho tímu!
Získaš oveľa viac než len mesačnú výplatu.
Získaš:
- pravidelné školenia a vzdelávanie s majiteľom, ktorý je vyštudovaný kaderník/barber a má viac ako 15 ročnú prax
- multisport kartu a príspevok na ňu (365 Fit&Co Eurovea hneď vedľa prevádzky)
- nadštandardnú odmenu vo forme percentuálnej mzdy 40% - 50%
- flexibilný pracovný čas
- nápoje počas pracovnej doby zdarma (sóda, coca-cola, káva, energeťák...)
- možnosť kariérneho rastu a motivácie vo forme lepšieho finančného ohodnotenia
- výhodu práce v nákupnom centre (Eurovea), kde je vďaka pohybu ľudí ľahšie získať vlastnú klientelu
- možnosť pracovať aj na živnosť, alebo tiež prenájom kresla
- zľava na všetku kozmetiku v barbershope
Požadujeme:
- lojalitu
- prax v odbore
- komunikatívnosť (je kľúčová v budovaní vzťahu so zákazníkom)
Živnosť a znalosť anglického jazyka sú výhodou.
Odkaz na náš:
Facebook
Instagram
V prípade záujmu nám zašli email na adam@ alebo nás kontaktuj telefonicky na číslo
Ponúkame prácu automechanik na tpp/živnosť alebo dohodu. Ponúkame pravidelné školenia. Flexibilný pracovný čas, rôzne pracovné benefity.
Náplňou práce sú mechanické práce pri opravách automobilov.
K základnej mzde su percentualne príplatky a bonusy v závislosti na praxi a schopnostiach uchádzača.
Miesto výkonu práce je Pezinok. V prípade záujmu vieme zabezpečiť ubytovanie. Nastúpiť je možné okamžite.
V prípade záujmu nám volajte na tel. alebo mail automotodoktorpk@
Ponuka Práce
- Hľadáme uchádzačov pre mestá Žilina, Martin, Rajec, KNM, Čadca, Považská Bystrica
- Ponuka práce na dohodu (brigádu)
- Práca je vhodná pre mamičky na materskej alebo študentov
- Indiviuduálne schvaľujeme u nás pracovať aj popri druhej práci
- Práca pre firmu Monopol Group s.r.o.
Výhody
- Možnosť pracovať v tíme alebo aj samostatne z domu
- Tablet aj na súkromné účely
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť kariérneho postupu
- 13. Plat vyplácaný kvartálne (každé 3 mesiace)
- Firemné akcie
- Školenia hradené firmou
Náplň Práce
- Práca cez tablet, PC
- Poradenstvo pre zákazníkov
- Realizácia stretnutia zo zákazníkmi
- Vyhladávanie nových zákazníkov
Mzda
- 1000€ netto
Miesto výkonu práce: Žilina
- Prácu je možné vykonávať aj z domu resp. po vlastnej ose samostatne.
Ak máš denne 2 hodiny navyše a chceš si privyrobiť pekné peniaze, tak neváhaj a kontaktuj ma.
Hľadáme do dlhoročne zabehnutého Tantra salónu nové masérky ,ak máš vek do 40 rokov váhu do 80kg prijemne vystupovanie a chuť sa učiť niečo nové kľudne sa ozvy.ponúkame nadštandartný príjem flexibilný pracovný čas
p.s.:neposkytujeme sexuálne služby
Miesto práce:
Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru: živnosť
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky
500 - 3000 EUR/mesiac
500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce.
Čo bude tvojou úlohou?
- predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..)
- aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti
- prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa)
- spracovávať cenové ponuky
- budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov
- reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť
Výhody, benefity
- práca pre dynamickú spoločnosť
- perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu
- motivujúce ohodnotenie podľa výkonov
- flexibilny pracovný čas
- zaškolenie
- firemný mobilný telefón
- firemný notebook
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci.
Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne.
Pozícia vhodná pre uchádzačov zo Žilinského kraja.
Životopis prosím zašlite na hugotech@
Vzdelanie v odbore
Technické vzdelanie je výhodou
Ostatné znalosti
Google Sheets - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
- skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ?
Požadujeme:
- reprezentatívne a príjemné vystupovanie
- kreatívnosť a samostatnosť
- obchodnícke zručnosti
- skúsenosti s obchodom technické smery
- proaktívny prístup k práci
- silná vnútorná motivácia
- znalosť prideleného regiónu
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí.
Viac aj na
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala
Tel.:
E-mail: hugotech@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
Administratívna práca
Obchodný vedúci:
Koordinácia obchodného tímu
Školenie a vedenie spolupracovníkov
Vyparcovanie finančných plánov
Personalistiku
Zamestnanecké výhody, benefity:
Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE)
Flexibilný pracovný čas
Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE
KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti
Garantovaný karierny rast
Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
Motivačné odmeny
Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov
Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA.
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@
Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá:
1.Kolo- osobný pohovor
2.Kolo- vstupný online webinár
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vysokoškolské III. Stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet ( e-mail) - Základy
Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac
Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok.
Monika Maďarčíková
Reprezentant pre
OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Miesto práce:
Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru: živnosť
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky
500 - 3000 EUR/mesiac
500 EUR fixná časť + variabilná zložka, ktorá nie je obmedzená
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vytváranie, udržovanie a prehlbovanie vzťahov so zákazníkmi je základ úspechu. Ľudia v obchode vedia vynikajúco komunikovať, nepoznajú stereotyp, tešia ich výsledky svojej práce.
Čo bude tvojou úlohou?
- predávať komplexné služby pre samospravy/firmy - rekonštrukcia obecných rozhlasov drôtova/bezdrôtová/kombinovaná technológia, kamerové systémy, zabezpečovacie systémy, verejne osvetlenie, pevné inštalácie zvukových systémov(hotely, obchodné centrá, domy smútku, kostoly..)
- aktívne vyhľadávať nové obchodné príležitosti
- prezentovať produkty a služby spoločnosti (zaškolíme ťa)
- spracovávať cenové ponuky
- budeš zodpovedný za plnenie stanovených obchodných plánov a cieľov
- reportovanie a prezentácia výsledkov priamemu nadriadenému, aby vedel, s čím ti môže pomôcť
Výhody, benefity
- práca pre dynamickú spoločnosť
- perspektívna pozícia s možnosťou kariérneho rastu
- motivujúce ohodnotenie podľa výkonov
- flexibilny pracovný čas
- zaškolenie
- firemný mobilný telefón
- firemný notebook
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme do nášho teamu niekoho, kto chce byt úspešný, nebojí sa prijímať nové výzvy a je ochotný učiť sa nové veci.
Súčasťou výberového konania je praktická ukážka výkonu práce obchodníka v teréne.
Pozícia vhodná pre uchádzačov z Prešovského kraja.
Životopis prosím zašlite na hugotech@
Vzdelanie v odbore
Technické vzdelanie je výhodou
Ostatné znalosti
Google Sheets - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
- skúsenosti v priamom predaji technického zamerania výhodou
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Púšťaš sa rád do nových projektov? Je pre teba prekážka výzvou? Si technický typ?
Požadujeme:
- reprezentatívne a príjemné vystupovanie
- kreatívnosť a samostatnosť
- obchodnícke zručnosti
- skúsenosti s obchodom technické smery
- proaktívny prístup k práci
- silná vnútorná motivácia
- znalosť prideleného regiónu
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť HUGOTECH, s.r.o. dodáva a servisuje rozhlasové/kamerové systémy, verejné osvetlenie pre mestá, obce, školy, firmy a rodinné/bytové domy. Dodáva kompletné technické zabezpečenie kultúrnych a športových podujatí.
Viac aj na
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Dušan Maršala
Tel.:
E-mail: hugotech@
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
April 2023
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 €
Pozícia: Finančný agent, Klientský pracovník, Konzultant, Obchodný zástupca, Privátny bankár
Pracovná oblasť: Bankovníctvo
Ekonomika, financie, účtovníctvo
Obchod
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Február 2023
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
Po 12 mesiacoch nováčikovský bonus 1.200 - 5.000 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujem 3 voľné miesta.
JE POTREBNÉ PREČÍTAŤ PONUKU CELÚ A DOKONCA
Čo by si vlastne robila?
Najprv ťa naučíme, čo budeš potrebovať - ako komunikovať s klientom, ako nájsť klienta, ako spracovať jeho požiadavky, ako vypracovať pre neho ponuku.
To znamená :
- ako zrealizovať prvé stretnutie s klientom
- ako správne urobiť klientovi analýzu jeho požiadaviek
- ako nájsť vhodné riešenia klientových cieľov
Pomôžeme ti, sa zorientovať v práci s klientami.
Akvizícia nových klientov, budovanie svojho kmeňa.
Vždy ti bude po ruke kouč, ktorý ti pomôže na každom tvojom kroku.
Tvojou pracovnou náplňou, bude tvoriť finančné riešenia na mieru a pomáhať vytvárať lepšiu finančnú budúcnosť pre seba a svojich klientov, v priateľskej a rodinnej atmosfére nášho kolektívu.
Po skončení materskej/rodičáku už budeš mať istotu, že máš dobre rozbehnutý a fungujúci biznis.
Prečo táto ponuka?
Šťastná matka - šťastné deti.
Šťastná matka je vtedy, ak dokáže zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim deťom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca z domu
Kariérny rast
Flexibilný pracovný čas
FIX 400€ na 5 mesiacov pre tie najlepšie/najšikovnejšie
Príspevok na auto
Doživotná renta
Vzdelávanie
Firemné dovolenky 4x ročne podľa výkonu
Informácie o výberovom konaní
Motivačný list výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť
Cieľavedomosť
Vytrvalosť
Pracovitosť
Ochota učiť sa nové veci
Lojálnosť
Drive
Úprimnosť