funkčné vzdelávanie záverečná práca - strana 18
Počet nájdených inzerátov FUNKČNÉ VZDELÁVANIE ZÁVEREČNÁ PRÁCA
: 1000 - strana 18

Miesto práce: Hraničná 1, Juh-Barca
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: (brutto)
1 000 - 1 350 EUR/mesiac
Mzda závisí od výkonu ako podiel, v % zo zarobeného € na zákazkách v NH, pričom horná hranica nie je stanovená.
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vykonávanie pravidelných prehliadok, záručných, po záručných
- kontrola technického stavu vozidiel
- diagnostikovanie porúch
- montáž a servis automobilových doplnkov a príslušenstva
Zamestnanecké výhody, benefity
- korektný prístup a spravodlivé odmeňovanie
- práca na jednu zmenu
- rôzne formy odmeny alebo pomoci
- pravidelné vzdelávanie v oblasti práce
- slušne jednanie /rodinná firma/
Informácie o výberovom konaní
Zasielajte nám prosím:
- životopis s fotografiou
- zoznam predchádzajúcich zamestnaní s kontaktom
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vodičský preukaz B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- vyučenie v odbore alebo 2ročná prax
- zodpovednosť
- ochota pracovať a hľadať riešenia
- vysoké pracovné nasadenie
- spoľahlivosť
- ovládanie diagnostických prístrojov v autoopravárenskej praxi výhodou
- bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť-Stručná charakteristika spoločnosti
Autorizovaný predaj a servis vozidiel SUBARU a ISUZU.
STILCAR je spoločnosť, ktorá sa od roku 2001 zaoberá najmä predajom a servisom vozidiel značky SUBARU a ISUZU.
Kontakt
Kontaktná osoba: Iman Jiří
Tel.:
E-mail: subaru@

Do zabehnutého kolektívu firmy hľadáme nových kolegov, elektrotechnikov s min. §21, práca na TPP, poskytujeme množstvo benefitov, neobmedzené vzdelávanie, sociálne benefity a pod. Viac info na mailom alebo telefonicky. Uvedený plat je nástupný, bez bonusov

Naša spoločnosť MECATUBE s prevádzkou v Trnovci nad Váhom príjme do zamestnania zámočníka alebo montéra. Aktuálne máme viacero lukratívnych zákaziek a hľadáme zamestnancov na hlavný pracovný pomer. Práca je v 3-týždňových turnusoch a 2 týždne doma . Našim zamestnancom vytvárame pracovné zázemie, snažíme sa im zabezpečiť všetky zamestnanecké výhody a hlavne ich profesionálny rast, preto im poskytujeme ďalšie vzdelávanie – certifikáty a ich postup v našej firme.
Miesto výkonu práce: EÚ (často Francúzsko)
Zabezpečujeme:
- ubytovanie
- dopravu na firemných autách
- Osobné ochranné pracovné prostriedky
- príspevok na stravu
Termín nástupu: Ihneď
Ponúkaný plat: na začiatok je min. 1510€ alebo 13,50€ / hod. v čistom za 3-týžňový turnus.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečenie chodu pridelenej zákazky v zmluvne dohodnutých termínoch a v požadovanej kvalite
Koordinácia výrobných, technických a montážnych kapacít na pridelenej zákazke
Vedenie agendy a dokumentácie o realizácii zákazky
Výkon technického dohľadu nad zákazkou
Podpora projektového manažéra na zákazkách
Kontrola prideleného rozpočtu
Montovanie strojných celkov a/alebo ich častí podľa technickej dokumentácie
Komunikácia so zadávateľmi zákazky a dodávateľmi
Promptné riešenie vzniknutých technických problémov a závad
Dodržiavanie stanovených pracovných postupov a predpisov BOZP (bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci)
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti
Motivujúce finančné ohodnotenie
Odmeny na základe hospodárskeho výsledku pridelenej zákazky
Individuálny prístup, dlhodobá spolupráca
Služobné vozidlo
Mobilný telefón
Referral bonus
Možnosť osobného a kariérneho rozvoja
Odborné vzdelávanie a jazykové kurzy
Príspevky na kultúru, športové podujatia
Príspevok pri narodení dieťaťa, pracovné alebo životné jubileum
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 2 000 EUR/mesiac
Odmeny za ukončenú zákazku do 700 €. Základná výška mzdy je v závislosti od skúseností uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Strojárstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čítanie výkresovej dokumentácie.

SKÚSENOSTI A PRAX VIEME OHODNOTIŤ!!!
Strojárska spoločnosť InterTechnic s 12 ročnou tradíciou z Liptovského Mikuláša prijme skúseného CNC sústružníka.
Ponúkame stabilné pracovné miesto pre CNC obrábača kovov. Pracuje sa v dvojzmennej prevádzke. Mzda od 1050 € (plat sa odvíja od dĺžky praxe a odbornosti - skúsenosti s programovaním).
Náplň práce:
- nastavovanie a obsluha CNC sústruhu (riadiaci systém Siemens Sinumerik)
- sústruženie výrobkov podľa výkresovej dokumentácie - zákazková a sériová výroba
- v prípade potreby naprogramovanie chýbajúcich operácií
- nameranie a príprava materiálu
- rezanie závitov
Požiadavky:
- znalosti s klasickým a CNC sústružením
- schopnosť pracovať samostatne
- dôslednosť v práci
- orientácia v technickej dokumentácii
- pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
- analytické myslenie, spoľahlivosť
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v silnej a stabilnej, neustále rastúcej spoločnosti
- mzdový a profesionálny rast a vzdelávanie
- možné individuálne odmeny na základe hodnotenia nadriadeným
- mzda načas
- zabezpečenie ubytovania
- príspevok na stravovanie nad rámec stanovený Zákonníkom práce
- odmena pri pracovnom výročí či životnom jubileu zamestnanca
- zabezpečený pitný režim
- príjemné pracovné prostredie
Zaujala Vás naša pracovná ponuka? V tom prípade posielajte profesný životopis na email: katarina.abelova@, pre viac informácií volajte .

Práca v kancelárii - konzultant, referent na pobočke DT, ZV. Náplň práce: administratívne úkony, objednávanie stretnutí, zápisy zo stretnutia, vzdelávanie.
Danú prácu je možné vykonávať popri VŠ, MD, aj pre ľudí, ktorí sú zamestnaní a chcú si privyrobiť.
Pracovný čas je individuálny po dohode s uchádzačom.
Platové ohodnotenie závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 2000 EUR).
V prípade záujmu Vám poskytnem informácie na osobnom stretnutí, po zaslaní životopisu s Vašim tel.číslom:

Spoločnosť PALFINGER Ladebordwände s.r.o. patrí do skupiny Palfinger Gruppe, ktorá už 50 rokov vyrába a predáva nakladacie zdvíhacie plošiny, ktoré sú hospodárne, flexibilné a ľahko sa ovládajú, čím podstatne uľahčujú nakladanie a vykladanie tovaru z nákladného vozidla. Vo svojom portfóliu má spoločnosť 40 produktov a celoplošnou sieťou servisu garantuje servis bez hraníc pre klientov z oblastí prepravy potravín, logistiky prepravy, odpadového hospodárstva, záchranných a bezpečnostných zložiek. Okrem predaja takisto prenajíma a požičiava.
Na uvoľnenú pozíciu spoločnosť hľadá s nástupom čo najskôr
Medzinárodného Sales Manager (m/ž/iné)
Česká republika/Slovensko/Maďarsko
s miestom výkonu práce v Bratislave
Ste odborníkom na získavanie a starostlivosť o zákazníkov?
Tak potom ste ten správny človek pre nás!
Vaša budúca pracovná náplň
- Práca v nadnárodnom prostredí (v medzinárodnom obchode) a profitujete zo svojich jazykových znalostí.
-Získavanie a starostlivosť o podniky akejkoľvek veľkosti. Od malých-stredných podnikov až po významných „globálnych aktérov“.
- S riadením zákazníkov už máte skúsenosti.
- Nielen vy, ale najmä vaši zákazníci budú prekvapený mnohorakými možnosťami, ktoré ponúkajú naše produkty (riešenia pre nakladacie zdvíhacie plošiny).
- U nás nie ste len samostatným pracovníkom, ale s podporou nášho Zákazníckeho servisu úspešne zrealizujete projekty, a to najmä v tíme.
- Máte intuíciu pre potenciálne projekty
- Radi sa vydávate do neznáma, pričom sa všade cítite ako doma, počnúc firmami so základným vybavením cez firmy, ktoré chcú upgradovať svoje vybavenie, až po komunálnu oblasť.
Váš profil
- Absolvovali ste technické vzdelanie a máte ho zmysel pre obchod. Skúsenosti s predajom nakladacích zdvíhacích plošín sú výhodou.
- Dobre ovládate nemčinu (C1) alebo angličtinu (B1), ďalšie jazyky sú výhodou.
- Radi cestujete, ste otvorený/á, zanietený/á a nevzdávate sa. Kontakty nadväzujete bez problémov.
- Okrem toho sa zaujímate o súvislosti, ktoré sú významné pre rozvoj obchodu.
Benefity:
- Moderná globálna firemná kultúra
- Náročné a v žiadnom prípade nie nudné, medzinárodné projekty
- Pravidelne možnosť práce z domu
- Atraktívna pracovná doba, ktorá zohľadňuje aj vaše súkromie prostredníctvom modelov flexibilnej pracovnej doby & za svoju energickú prácu nesiete zodpovednosť sám/sama
- Osobný kariérny plán & ďalšie vzdelávanie podľa potreby
- Významné benefity pre vaše zdravie.
Minimálna základná zložka mzdy pre túto pozíciu – v závislosti od vašej kvalifikácie a skúseností – je 2000 - 2500 EUR v hrubom, plus provízie z predaja.
Miesto výkonu práce je v Bratislave. V prípade potreby vám radi pomôžeme nájsť byt.
Ak máte záujem o túto zodpovednú pozíciu, tak sa budeme tešiť na vašu žiadosť o zamestnanie e-mailom na: bewerbung@

Staň sa členom našeho tímu a poď pracovať ako predavač/ka na oddelení dreva.
Ponúkame:
základná mzda 1080-1190€
- motivačný príspevok 50€
- prémia z obratu 70€
- polročné prémie 500€ (vyplácané naraz po 6. mesiacoch a 2 krát ročne)
Náplň práce:
- komunikácia so zákazníkmi a pomoc pri výbere tovaru a poskytovanie informácií na oddelení dreva
- starostlivosť o chod oddelenia
- jednoduchá práca na PC (vyhľadanie sortimentu, vybavenie zákazníckej objednávky, sledovanie noviniek atď.)
Benefity:
- stravná karta v hodnote 5,30€
- zamestnanecká zľava na odber tovaru 10%
- príspevok za narodeniny
- príspevok 200€ za odporučenie nového zamestnanca
- priebežné odborné vzdelávanie
Požiadavky:
- komunikácia so zákazníkom
- základné počítačové znalosti
- komunikačné schopnosti
Pracovné voľno si môžete prispôsobiť keďže u nás sa pracuje na dlhý a krátky týždeň.
V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle .

Príjmeme na pobočku do Detvy a Zvolena referenta/konzultanta.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ, absolventov SŠ, mamičky na materskej dovolenke a privyrobenie si popri zamestnaní.
Náplň práce : objednávanie stretnutí/termínov, administratívne úkony, zápis zo stretnutí a vzdelávanie.
Príjem : individuálne po dohode s uchádzačom, závisí od pracovného času + možnosť nadštandardného ohodnotenia (100-2.000€).
Benefity : firemný telefón, flexibilný pracovný čas, firemné odmeny a možnosť kariérneho rastu.
V prípade záujmu Vám rada poskytnem bližšie informácie na pohovore po zaslaní životopisu na emailovú adresu :

Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@

Náplň práce:
• práca na zmeny (6:00-18:00, 18:00-6:00)
• základné strojárenské operácie na výrobných zariadeniach pri výrobe motorových ložísk
• povrchové úpravy
• bez zoraďovania jednoúčelových strojov
• meranie základnými meradlami (mikrometer, posúvne meradlo)
• práce pri balení, sadovaní výrobkov
• jednoduché kontrolné činnosti pri kontrole výrobkov
• technická dokumentácia
Zamestnanecké výhody, benefity
• stravný lístok v hodnote 6,10€
• možnosť kariérneho rastu
• možnosť stravovania v jedálni, či v bufete
• zamestnanie v hlavnom pracovnom pomere vo firme, ktorá je súčasťou nadnárodnej spoločnosti
• odmeny pri životných a pracovných jubileách
• systémové vzdelávanie
• príspevok na dopravu
• v prípade plnenia hospodárskeho výsledku - dovolenkový a vianočný plat
Informácie o výberovom konaní
• v prípade záujmu poprosím zasielať životopisy na adresu- daniela.hamarikova@
• budeme kontaktovať vybraných uchádzačov
• neskôr je potrebné absolvovať osobný pohovor priamo v podniku
Mzda:
4,9 - 6,34 EUR/hod.
• príplatok za nočnú 1,79€
• príplatok za poobednú 0,24€
• príplatok za prácu v sobotu 1,79€
• príplatok za prácu v nedeľu 3,58€
• rizikový príplatok 0,72€
• príplatok za sviatok, za nadčas
• odmeny pri jubileách
• mesačná mzda od 1000€/brutto

Máš rád prácu s ľuďmi?
Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život?
Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás. Do svojho obchodného tímu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií-klientsky pracovník, vedúci obchodnej skupiny.
Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou, flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity .
Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .

Hľadáme účtovníka/čku do nášho tímu účtovnej kancelárie, ktorý/á ovláda prioritne podvojné účtovníctvo, má prax min. 3 roky na podobnej pozícii a ovláda prácu s programom od KROSu - Omega, príp. Alfa Plus, Olymp.
Ponúkame príjemné pracovné prostredie, flexibilný prac. čas, vlastnú organizáciu práce, vzdelávanie v oblasti účtovníctva a daní.
Forma: TPP, príp. živnosť
Odmena: 1200-1300/brutto /pri TPP/
Možnosť skráteného úväzku, práca z domu možná čiastočne.
Kontakt: info@, tel:
Miesto výkonu práce: Trenčín
Termín nástupu: ASAP

Obchodný zástupca pre Západné Slovensko
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vyhľadávanie a identifikovanie nových obchodných príležitostí
- získavanie nových potencionálnych zákazníkov
- starostlivosť a poskytovanie technických riešení podľa potrieb zákazníkov
- konzultácie a rokovania so zákazníkmi s cieľom rozvoja a rastu obchodu vo zverenom regióne
- osobné stretnutia so zákazníkmi
- reportovanie obchodných výsledkov
- telefonická a elektronická komunikácia s potenciálnymi klientmi
- komunikácia s distribučnou spoločnosťou
- iné administratívne úkony
Zamestnanecké výhody, benefity:
- motivujúce finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- aktívny prístup k zákazníkom
- komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť
- organizačné schopnosti
- plnenie stanovených cieľov
- záujem o moderné technológie a neustále vzdelávanie v danej oblasti
- ochota cestovať v rámci západného Slovenska
Mzdové podmienky:
Dohodou - pohyblivá zložka závislá od plnenia stanovených cieľov
Druh pracovného pomeru:
na dohodu (brigády), živnosť
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Termín nástupu
ihneď
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Sunland Group s.r.o. je spoločnosť založená v roku 2019, zaoberajúca sa hlavne výstavbou fotovoltaických elektrárni v krajinách európskej únie a to hlavne v Nemecku a na Slovensku.
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Klára Tejová
Tel.:
E-mail:

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečenie chodu pridelenej zákazky v zmluvne dohodnutých termínoch a v požadovanej kvalite
Koordinácia výrobných, technických a montážnych kapacít na pridelenej zákazke
Vedenie agendy a dokumentácie o realizácii zákazky
Výkon technického dohľadu nad zákazkou
Podpora projektového manažéra na zákazkách
Kontrola prideleného rozpočtu
Montovanie strojných celkov a/alebo ich častí podľa technickej dokumentácie
Komunikácia so zadávateľmi zákazky a dodávateľmi
Promptné riešenie vzniknutých technických problémov a závad
Dodržiavanie stanovených pracovných postupov a predpisov BOZP (bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci)
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti
Motivujúce finančné ohodnotenie
Odmeny na základe hospodárskeho výsledku pridelenej zákazky
Individuálny prístup, dlhodobá spolupráca
Služobné vozidlo
Mobilný telefón
Referral bonus
Možnosť osobného a kariérneho rozvoja
Odborné vzdelávanie a jazykové kurzy
Príspevky na kultúru, športové podujatia
Príspevok pri narodení dieťaťa, pracovné alebo životné jubileum
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 2 000 EUR/mesiac
Odmeny za ukončenú zákazku do 700 €. Základná výška mzdy je v závislosti od skúseností uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Strojárstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čítanie výkresovej dokumentácie.

Obchodný partner
Att investments SK SE
Slovensko (práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru:
živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
100 - 10 000 eur/mesiac
Provízny systém odmeňovania a pasívne príjmy. Možnosť stať sa akcionárom spoločnosti. Príležitosť vytvoriť si vlastný tím obchodných partnerov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti :
Zaujímaš sa ako ochrániť hodnotu peňazí ? Chceš pracovnú zmenu ? Túžiš nadpriemerne zarábať a ponúkať produkty, ktoré má iba 3% populácie na Slovensku, ktoré sú zmysluplné a dopytované ? Rád by si bol akcionárom spoločnosti ?
Rád by si pracoval v spoločnosti, ktorá disponuje zaujímavým portfóliom investičných nástrojov pre bonitnú klientelu, ale vie obslúžiť aj "bežných ľudí"?
Tvojou úlohou bude vyhľadávanie nových klientov, ale aj zobchodovanie svojho portfólia klientov. K dispozícii ti bude zázemie lukratívnych priestorov pre stretnutia s klientmi, administratívna podpora, ako aj ďalšie vzdelávanie v oblasti drahých kovov a komodít. Predávame produkty, ktoré majú zmysel, tradíciu a ochránia hodnotu tvojich peňazí a peňazí tvojich klientov.
Klientom budeš ponúkať :
A/ jednorázové priame nákupy zlata od 1g až po 1kg
B/ postupný nákup zlata už od 20 eur mesačne
C/ zlato s istotou - zhodnocovanie peňazí od 8% až do 27,5% prostredníctvom zlata
D/ predaj šperkov na splátky
E/ predaj striebra, diamantov, drahokamov, platiny, mincí
Think gold - my veríme zlatu
Výhody, benefity :
- vysoká miera samostatnosti a sebarealizácie
- provízna schéma odmeňovania, pasívne príjmy, možnosť budovania vlastného obchodného tímu
- zľavy na celý sortiment produktov spoločnosti
- zahraničné dovolenky hradené spoločnosťou
- autobonusy
- vzdelávací systém, školenia a semináre
- investičný servis
- klientské benefity
Požiadavky :
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
Stredoškolské s maturitou
Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Študent vysokej školy
Vysokoškolské
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - pokročilý (c1)
Vodičský preukaz b
Počet rokov praxe: aspoň 1 rok
Finančníctvo, poisťovníctvo, reality, telco
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- výhodou je mať svoj kmeň klientov
- akvizičná schopnosť
- networking
- organizačné a komunikačné zručnosti
- zodpovednosť, dôslednosť a zameranie na výsledky
Inzerujúca spoločnosť :
Som obchodným partnerom spoločnosti ATT Investments - profesionál s viac než desaťročnými skúsenosťami na finančných a komoditných trhoch a do svojho tímu hľadám ďalších obchodníkov . Poskytujem vám služby, ktoré chránia vaše peniaze pred rastúcou infláciou. Predaj kovov a drahých kameňov, predaj šperkov, predaj zlata, striebra, platiny, drahokamov, mincí a diamantov. Zobchodované viac než 3,2 miliardy eur, viac ako 9900 spokojných klientov. Att- držíme hodnotu vášho bohatstva

Hľadáme účtovníka/čku do nášho tímu účtovnej kancelárie, ktorý/á ovláda prioritne podvojné účtovníctvo, má prax min. 2 roky na podobnej pozícii a ovláda prácu s programom od KROSu - Omega, príp. Alfa Plus, Olymp.
Ponúkame príjemné pracovné prostredie, flexibilný prac. čas, vlastnú organizáciu práce, vzdelávanie v oblasti účtovníctva a daní.
Forma: TPP, príp. živnosť
Odmena: 1200-1300/brutto /pri TPP/
Možnosť skráteného úväzku, práca z domu možná čiastočne.
Kontakt: info@, tel:
Miesto výkonu práce: Trenčín
Termín nástupu: ASAP, resp. dohodou

Do spoločnosti vyrábajúcej elektromobily hľadáme skúsených Autoelektrikárov
Hodinová sadzba: od 20€/hod., možnosť navýšenie po zapracovaní
Miesto výkonu: Graz (Rakúsko)
Zmennosť: 3 zmeny + nadčasy
Potrebná vyhláška §22
Potrebná znalosť NJ alebo AJ
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- opravy elektronických a elektrických súčasti vozidiel
- diagnostika závad vozidiel
- diagnostika poruchy a odstraňovanie
- stanovenie optimálneho spôsobu opravy
Zamestnanecké výhody, benefity
- hradené ubytovanie
- príspevok na dopravu 160€/mesiac/auto
- práca v stabilnej a mladej spoločnosti
- pravidelné vzdelávanie v oblasti práce
- moderné priestory a pracovné náradie
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
autoopravár, technické, elektrotechnické

Náplň práce:
-online a osobná komunikácia so zákazníkom
-audit existujúcich riešení
-plánovanie nových riešení (ak sú neaktuálne)
-práca s počítačom
-administratíva
Benefity:
-nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme)
-garantovaný kariérny a platový rast (žiadne rodinkárstvo ako je zvykom)
-neustále vzdelávanie
-flexibilný pracovný čas
-mladý kolektív
-víkendové akcie a rekreácia
-výhodnejšie paušály
-zľavy na nové autá
- bezplatné dovolenky v zahraničí za odmenu
-žiadny platový strop
-spravodlivý systém odmeňovania, t. j. dostanem zaplatené presne koľko spravím
-príjem už počas školiacej doby
V prípade záujmu volať, poslať sms alebo email.