funkčné vzdelávanie záverečná práca - strana 19
Počet nájdených inzerátov FUNKČNÉ VZDELÁVANIE ZÁVEREČNÁ PRÁCA
: 1000 - strana 19

Staň sa členom našeho tímu a poď pracovať ako predavač/ka na oddelení dreva.
Ponúkame:
základná mzda 1080-1190€
- motivačný príspevok 50€
- prémia z obratu 70€
- polročné prémie 500€ (vyplácané naraz po 6. mesiacoch a 2 krát ročne)
Náplň práce:
- komunikácia so zákazníkmi a pomoc pri výbere tovaru a poskytovanie informácií na oddelení dreva
- starostlivosť o chod oddelenia
- jednoduchá práca na PC (vyhľadanie sortimentu, vybavenie zákazníckej objednávky, sledovanie noviniek atď.)
Benefity:
- stravná karta v hodnote 5,30€
- zamestnanecká zľava na odber tovaru 10%
- príspevok za narodeniny
- príspevok 200€ za odporučenie nového zamestnanca
- priebežné odborné vzdelávanie
Požiadavky:
- komunikácia so zákazníkom
- základné počítačové znalosti
- komunikačné schopnosti
Pracovné voľno si môžete prispôsobiť keďže u nás sa pracuje na dlhý a krátky týždeň.
V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle .

Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@

Máš skvelé manuálne zručnosti a miluješ lyžovanie? Do Ski Pointu na Rožňavskej 2 hľadáme Servisného technika.
Náplň práce servisného technika
- kontrola a hodnotenie zákazníckeho vybavenia a následné odporučenie servisu na základe potreby, v prípade opráv, navrhnúť najlepšiu možné riešenie
- konzultácia a realizácia opráv a úprav lyžiarskeho vybavenia
- údržba lyžiarskeho vybavenia
- práca na servisných zariadeniach (Montana, Reichman)
- komunikácia so zákazníkom
Zamestnanecké výhody, benefity
- príležitosť ku kariérnemu postupu
- rozmanitosť v každodennej práci
- zázemie silnej spoločnosti v športovej oblasti, poradenstva
- atraktívny bonusový systém
- zamestnanecká zľava na tovar
- teambuildingy
- príspevky na vzdelávanie v oblasti športu
Požiadavky na zamestnanca
Prax na pozícii / v tejto oblasti: 1 rok
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
- Pokladňa – Pokročilý
- Microsoft Word – Základy
- Microsoft Excel – Základy
Osobné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť a flexibilita
- príjemné vystupovanie a záujem o vylaďovanie procesov
- prozákaznícky prístup
Miesto výkonu práce: Rožňavská 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru: TPP, Živnost, Brigádnik
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky: 5 - 10 €/hod Brutto
Informácie o výberovom konaní
Svoje životopisy posielajte na adresu info@
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Z dôvodu veľkého počtu záujemcov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho výberu.

Požiadavky na zamestnanca:
asertivita a schopnosť presadiť sa
analytické myslenie
odolnosť voči stresu
aktívny prístup k riešeniu pracovných úloh
proklientský prístup a zameranie na dosiahnutie stanovených cieľov
výborné komunikačné a organizačné zručnosti
Podmienky práce:
kontrolná a organizačná činnosť
podpora manažérov v nábore, vzdelávaní, hodnotení a motivácii sprostredkovateľov
rozvoj a priebežné vzdelávanie so zameraním na manažment a riadenie manažérskych obchodných skupín
monitoring obchodných aktivít konkurencie
Pracovná činnosť: Fungujúci systém, pravidlá ale aj podpora. Aj tieto skvelé podmienky dokážu byť vytvorené vďaka oblastným riaditeľom, ktorí vedia viesť tímy ľudí tým najlepším spôsobom. Ak máte skúsenosti s vedením skupiny, je tu pre vás táto pozícia. Takto viete zužitkovať vašu prax s predajom finančných produktov a môžete naplno využiť svoje skúsenosti. Oblastný riaditeľ, to je asertívny človek, ktorý dokáže motivovať a usmerňovať svojich kolegov a celý tím.
Plat/mzda:1000 - 3000 EUR
Práca na živnosť

Požiadavky na zamestnanca:
samostatnosť a spoľahlivosť,
zodpovednosť a precíznosť.
Podmienky práce:
Pracovná činnosť:
kontrolná a organizačná činnosť
podpora manažérov v nábore, vzdelávaní, hodnotení a motivácii sprostredkovateľov
rozvoj a priebežné vzdelávanie so zameraním na manažment a riadenie manažérskych obchodných skupín
monitoring obchodných aktivít konkurencie
Práca na živnosť

Do Ski Pointu na Rožňavskej 2 hľadáme Asistenta/ku predaja/obsluhu do požičovne.
Pozícia je vhodná pre študentov. Poskytujeme flexibilný pracovný čas na základe dohody s vedúcim prevádzky. Možnosť pracovať v doobedných aj poobedných hodinách.
Náplň práce
- aktívny predaj služieb a športového vybavenia
- prijímanie objednávok
- obsluha zákazníkov v lyžiarskej požičovni
- obsluha pokladne a práca v internom rezervačnom systéme
- koordinácia prijatých objednávok so servisným oddelením
- komunikácia so zákazníkom (na predajni, telefonicky, e-mailom)
- prozákaznícky prístup
Zamestnanecké výhody, benefity
- príležitosť ku kariérnemu postupu
- rozmanitosť v každodennej práci
- zázemie silnej spoločnosti v športovej oblasti, poradenstva
- atraktívny bonusový systém
- zamestnanecká zľava na tovar
- teambuildingy
- príspevky na vzdelávanie v oblasti športu
Požiadavky na zamestnanca
Ochota a chuť sa rýchlo učiť a efektívne pracovať.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
- Pokladňa – Pokročilý
- Microsoft Word – Základy
- Microsoft Excel – Základy
Osobné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť a flexibilita
- príjemné vystupovanie a záujem o vylaďovanie procesov
- prozákaznícky prístup
Miesto výkonu práce: Rožňavská 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru: brigádnický pomer
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky: 4 - 8 €/hod Brutto
Svoje životopisy posielajte na adresu info@
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Z dôvodu veľkého počtu záujemcov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho výberu.

Príjemný deň, týmto inzerátom by som rád oslovil ľudí (VŠ študentov v dennej či externej forme), ktorí potrebujú pomoc s tvorbou podkladov rôznych prác. Sú to napr. seminárne, diplomové, bakalárske, atestačné, rigorózne alebo dizertačné práce, abstrakty, odborné články, prezentácie, eseje, úvahy, konferenčné príspevky a ďalšie, ktoré súvisia s Vašim štúdiom. Podklady Vám vytvorím na základe spoločnej dohody, pričom konám v súlade so svojím svedomím a presvedčením v tom, že mám čestný prístup, a chcem pomôcť. Ak čakáte najnižšiu cenu alebo tvorbu v extra rýchlom čase, tak ma prosím nekontaktujte, to je zbytočné. Podklady totižto robím poctivo a dôkladne (samozrejme niekedy sú vyhotovené aj v kratšom čase – ak to dohoda umožní) a nerád pracujem pod stresom. Od Vás očakávam férový prístup, slušnú komunikáciu – a toto Vám ponúkam z mojej strany. Všetky veci robím zásadne anonymne.
Z odborného hľadiska sa zameriavam najmä na dve profesijné oblasti a tou je zdravotníctvo a sociálna práca. Samozrejme je mojou devízou dlhoročná skúsenosť v praxi/práci v daných odboroch a ich neustále štúdium (vzdelania mám už dávno ukončené – myslím neustále samostatné vzdelávanie sa o nové poznatky). V sociálnej práci sa venujem všetkým témam, v zdravotníctve sú to ošetrovateľstvo, fyzioterapia, medicína a aj urgentná zdravotná starostlivosť + ďalšie. Venoval som sa už samozrejme aj iným odborom a sféram, ako sú: ekonómia, sociológia, pedagogika, manažment a marketing, verejná správa, prírodné vedy, ľudské zdroje a personálny manažment, a i.. V prípade, ak je nutné podklad upraviť, toto je v cene a tiež mnoho ďalších výhod, ktoré v cenách vždy ponúkam. Budem rád, ak mi napíšete.
Kontaktujte ma prosím na tomto e-maily: martin.vysocky77@

Využite možnosť pracovať ako realitný maklér, manažér v nitrianskej kancelárii. Výhoda cieľavedomosť, kreativita, vzdelávanie. Nadštandardný príjem, možnosť príjmu aj z investícií a z produktov spojených s bývaním. Práca vhodná pre cudzincov. Odmeňovanie 2000€ a viac, je závislé z časti od aktivít. Pôsobnosť, Západoslovenský kraj.

Ak radi komunikujete s ľuďmi a radi pomôžete pri preklamácii produktu zákazníkovi, neváhajte a pridajte sa ku nám.
Ponúkame:
- základná mzda 1080€
- motivačný príspevok 50€
- prémia z obratu 70€
- polročné prémie 500€ (vyplácané naraz po 6. mesiacoch)
Náplň práce:
- pomoc zákazníkom pri reklamácii tovaru
- pomoc zákazníkom pri požičaní náradia, prívesného vozíka alebo vozidla
- starostlivosť o chod oddelenia a jeho udržiavanie
- jednoduchá práca na PC
- zabezpečovanie dopravy, výdaja tovaru a doplnkových služieb
Pracovná doba je na krátky a dlhý týždeň.
Požiadavky:
- komunikácia so zákazníkom
- základné počítačové znalosti
- zodpovednosť
Benefity:
- stravná karta v hodnote 5,30€
- zamestnanecká zľava na odber tovaru 10%
- príspevok za narodeniny
- príspevok 200€ za odporučenie nového zamestnanca
- priebežné odborné vzdelávanie
- príspevok na Vianoce
V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle .

Hľadáme posily do nášho tímu do novej prevádzky v Spišskej Belej na pozíciu asistent/asistentka predaja, vodič.
Od uchádzačov požadujeme: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, základné znalosti s PC,pracovitosť.
Vodičské oprávnenia skupiny C, alebo preukaz na VZV prípadne skúsenosti so stavebným sortimentom je výhodou.
Ponúkame:
• nástupný plat od 1030 eur/mesiac
• rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve
• perspektívu dlhodobej pracovnej príležitosti
• možnosť kariérneho rastu
• osobné príplatky, príplatky na stravu a dopravu
• bonusy (13. plat, výkonnostné príplatky a iné)
• pravidelné vzdelávanie v odbore
• množstvo zliav a výhod
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• aktívna obsluha
• predaj tovaru a poskytovanie odborných rád zákazníkom, predaj sortimentu oddelenia železiarstva, stavebnín, elektra, farieb, spojovacieho materiálu…
• práca s pokladňou a hotovosťou
• objednávanie a prijímanie tovaru
• vybavovanie reklamácií
• rozvoz tovaru
Životopis posielajte na e-mail -

Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email:

Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@

Baví ťa udržiavať stroje a zariadenia v prevádzkovom stave a chceš pracovať pre stabilnú spoločnosť v oblasti mechaniky a elektriky? Páčilo by sa ti pracovať iba na jednu zmenu a mať voľné víkendy a sviatky pre seba alebo tvoju rodinu? Ak hľadáš zaujímavú a nemonotónnu prácu, na oddelenie údržby hľadáme možno práve teba :-)
Pracovná náplň:
Ako náš kolega elektrotechnik/elektromechanik budeš neoddeliteľnou súčasťou celého útvaru údržby. Dostaneš sa do kontaktu s novými, ale aj so staršími zariadeniami, ktoré je potrebné udržiavať v prevádzkovom stave.
Informácie o projekte:
• Elektrotechnické, pneumatické, hydraulické a mechanické opravy
• podieľanie sa na zabezpečení prevádzky a údržby strojov a zariadení
• práca v skupine odborníkov, ktorí zabezpečia tvoje ďalšie odborné vzdelávanie
• navrhovanie nápravných opatrení pri poruchách
Čo ponúkame:
• možnosť pracovať na TPP alebo živnosť
• pracovná zmluva na dobu neurčitú
• dlhodobá a stabilná perspektíva do budúcnosti
• atraktívna mzda zodpovedajúca výkonu
• možnosť pracovať až 200 hodín a viac mesačne – ponúkame príležitosť pracovať aj cez víkendy
Finančné ohodnotenie podľa znalosti, kvalifikácie a skúsenosti uchádzačov !
Vyhláška min. 21§
Kontakt
Ak Vás zaujala možnosť práce pre medzinárodných zákazníkov, chcete pracovať v modernom pracovisku s priateľským tímom, neváhajte nás kontaktovať a poslať Váš životopis, tešíme sa na Vašu spoluprácu.
Telefónne číslo:
E-mail: beata.saturova@
KANCELÁRIA:
Nitra – Krškany
Novozámocká 365/193
949 05 Nitra

Do nášho kolektívu hľadáme nového ambiciózneho kolegu s elektrikárskym osvedčením §22.
Hľadáme montéra klimatizácii, vzduchotechniky, rekuperácii a čoskoro tepelných čerpadiel na dlhodobú spoluprácu. Ak si túto prácu ešte nevykonával nevadí, prax si u nás urobíš a to vrátane odborných školení s certifikáciou. Ak máš chuť pracovať v stabilnej a perspektívnej firme v mladom kolektíve so skvelým osobným ohodnotením, tak neváhaj a ozvi sa. Radi sa s tebou stretneme na osobnom pohovore. Mzda od 1 200€ + motivujúce výkonnostné odmeny.
U nás získaš:
-Motivujúce finančné ohodnotenie
-Stabilné pracovné miesto
-Vzdelávanie a školenia
-Možnosť profesijného rastu
-Transparenté odmeny
Osobnostné predpoklady:
- elektrikárske osvedčenie §22
- skúsenosti s montážnymi prácami (prax minimálne 3 roky)
- vodičský preukaz B
- schopnosť pracovať vo výškach, nie veľkých, ale predsa budeš na rebríku
- príjemné vystupovanie, pretože reprezentuješ seba aj firmu
- kvalitná práca a spoľahlivosť
E-mail: info@
tel.č.:

Hľadáme posily do nášho tímu do novej prevádzky v Spišskej Belej na pozíciu asistent/asistentka predaja, vodič.
Od uchádzačov požadujeme: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, základné znalosti s PC,pracovitosť.
Vodičské oprávnenia skupiny C, alebo preukaz na VZV prípadne skúsenosti so stavebným sortimentom je výhodou.
Ponúkame:
• nástupný plat od 1168 eur/mesiac
• rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve
• perspektívu dlhodobej pracovnej príležitosti
• možnosť kariérneho rastu
• osobné príplatky, príplatky na stravu a dopravu
• bonusy (13. plat, výkonnostné príplatky a iné)
• pravidelné vzdelávanie v odbore
• množstvo zliav a výhod
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• aktívna obsluha
• predaj tovaru a poskytovanie odborných rád zákazníkom, predaj sortimentu oddelenia železiarstva, stavebnín, elektra, farieb, spojovacieho materiálu…
• práca s pokladňou a hotovosťou
• objednávanie a prijímanie tovaru
• vybavovanie reklamácií
• rozvoz tovaru
Životopis posielajte na e-mail -

Láka Vás práca vo finančnom poradenstve?
Zamestnávateľ: Allianz a.s.
Chceli by ste zvýšiť svoju finančnú gramotnosť, ale stále nebol ten správny čas?
Máte skúsenosti s predajom a klientmi a chceli by ste ich zúročiť u stabilného zamestnávateľa?
Chcete sa spolu s nami stať poradcami najsilnejšej poisťovne na trhu?
Druh pracovného pomeru -živnosť. Byt sám sebe pánom.
TERAZ NASTAL VÁŠ ČAS
Rozširujeme náš obchodných tím a hľadáme nové posily.
Oblasť Galanta, Dunajská Streda, Nitra, Senec.
Vašou úlohou bude:
• vykonávanie aktívnej predajnej a poradenskej činnosti
• ponuka a predaj poistných a bankových produktov s orientáciou na potreby klienta
• servis pre prichádzajúcich klientov na miestach prvého kontaktu spoločnosti
• starostlivosť o pridelenú databázu existujúcich klientov
Ponúkame flexibilný pracovný čas, školenia a vzdelávanie on-line.
Každému sa venujeme jednotlivo dokym nie je pripravený a samostatný.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto sa môže stať v našej firme úspešným poradcom?
• Kandidát s minimálne stredným odborným vzdelaním
• So zmyslom pre pochopenie potrieb klienta a schopnosťou navrhnúť adekvátne riešenia
• S komunikačnými schopnosťami a príjemným vystupovaním, čo považujeme pri našich kandidátoch za samozrejmosť
• Kandidát s orientáciou na výkon a nadštandardné finančné ohodnotenie
• Podmienkou je bezúhonnosť
• Predchádzajúca skúsenosť s predajom je výhodou
Pre nováčikov zaujímavé finančne ohodnotenie. Fix+provízia počas zaucania na 6 mesiacov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa- mamičky na materskej? - Áno
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom.
Email:

Do zabehnutej kancelárie v centre Trnavy hľadáme nových kolegov na obchodnícke pozície. Firma sa zaoberá sprostredkovávaním finančných služieb pre fyzické a právnické osoby, vytváraním ponúk na mieru a ich spravovaním.
Skúsenosti nevyžadujeme, všetko zaučíme. Vedenie aj zaškolenie je zabezpečené firmou. Práca je vhodná aj pre absolventa.
Požiadavky na uchádzačov:
- povinnosť ukončeného SŠ vzdelania (výučný list alebo maturita),
- príjemné vystupovanie,
- komunikatívnosť,
- chuť učiť sa novým veciam.
Obsadzujeme pracovnú pozíciu, kde po zaškolení bude pracovník spravovať databázu klientov fyzických a právnických osôb. Jeho náplňou práce bude komunikácia, vytváranie a spravovanie portfólií.
Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, firemné dovolenky do exotiky, nadštandardné finančné ohodnotenie, kariérny rast, kompletné odborné a obchodné vzdelávanie.

ZIVOTOPIS POSLAT NA EMAIL: strojzvar@, budeme kontaktovat len vybranych uchadzacov.
U. S. Steel Košice, s.r.o., Šaca
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
ZIVNOST: OD 8,40 €/hod. (vrátane príplatkov)
PRACOVNA ZMLUVA: OD 6,10 €/hod. (vrátane príplatku za sťažené prostredie, + všetky zakonné náležítosti, ktoré patria k prac. zmluve, príplatky, PN, paragrafy, stravné listky atď...).
Naša spoločnosť Strojzvar BaP ponúka výkon prác v profesiách ŽERIAVNIK na rôznych prevádzkach v spoločnosti USSK (U. S. Steel Košice).
PRÁCA VHODNÁ AJ PRE ŽENY.
žeriavnik - mostový žeriav A3, portálový žeriav, žeriav ovládaný na diaľkový ovládač, žeriavnik/klopič, obsluha žeriavov pri opravách hutných agregátov.
Máme zavedený odmeňovací systém (nadčasy, pozitívne ukončený zácvik, koncoročné odmeny, veľkonočné odmeny, mimoriadne odmeny, odmena za zácviky/vzdelávanie).
Viac na pracovnom pohovore.
Bežná prevádzková zmennosť je denná / nočná, dva dni voľna (12 hodinové zmeny, pracovný čas 11,25 h.)
Vyžadujeme zodpovednosť, flexibilitu, dodržiavanie predpisov a pokynov prevádzky a nadriadeného.
Tak isto máme zavedenú nulovú toleranciu voči alkoholu, omamným a psychotropným látkam.
Zamestnancov vieme vyškoliť, aj preškoliť (len tých, ktorí budú pracovať pre našu spoločnosť!)
Školenie preukazov na všetky typy prác.
Potrebný preukaz A3, ak ho nemáte vieme vám zabezpečiť školenie.

Hľadáme kolegu - odborný predajca/ rozpočtár/ kalkulant gabionov - firma Gabiony Lemon SK
Plat: cca 1300€/mesiac BRUTTO (6€/hod v čistom)
Miesto výkonu práce: Nižná
Požiadavky: Technické myslenie, MS Word, MS Excel
Kontakt:
----
Náplň práce:
- Vypracovanie cenových ponúk (MS Excel) a 3D vizualizácií plotov (SketchUp)
- Telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi
- Poskytovanie odborného poradenstva v oblasti gabionov (zaučíme)
- Spracovanie dopytov a objednávok (zaučíme)
----
Základnou podmienkou prijatia je mať technické myslenie.
Dôležité je nebáť sa komunikovať so zákazníkom a mať príjemné vystupovanie. Je potrebné vedieť vytvárať tabuľky v exceli a písať vo worde. SketchUp je výhodou, nie však podmienkou. Uprednostňujeme záujemcov z okresu Tvrdošín. Mzda 6€/hod v čistom, v hrubom cca 1300€/mesiac + koncoročné odmeny + zvášenie platu o 10% po skúšobnej dobe a následne zvýšenie po 1.roku.
---
V prípade, že máte záujem o túto pracovnú pozíciu, kontaktujte nás telefonicky - kde Vám poskytneme viac informácii, dohodneme si osobné stretnutie, ukážeme Vám pracovisko, kolegov a odpovieme na všetky Vaše otázky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej a prosperujúcej rodinnej firme na Orave - Lemon trade, s.r.o.
- výhodné platové ohodnotenie
- zvýšenie mzdy po 3 mesiacoch skúšobnej doby, po 1 roku.
- firemný telefón
- stravné lístky
- koncoročné odmeny
- firemné akcie, vzdelávanie zamestnancov
- príjemný a stály pracovný kolektív
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť LEMON trade, s.r.o. - GABIONY LEMON je výrobno-obchodná spoločnosť v oblasti výroby gabionových a plotových konštrukcií sídliaca v Nižnej na Orave.
O nás:
- sme tu od roku 1997
- sme rodinná slovenská firma s ľudským prístupom ku svojim zamestnancom
- je nás spolu 65 zamestnancov
- kladieme dôraz na osobný prístup a príjemné medziľudské vzťahy
- prijímame akékoľvek návrhy a nápady na zlepšenie produktov/ výroby/predaja/fungovania podniku
- zaslúžene prideľujeme koncoročné odmeny
- organizujeme firemné akcie a večierky
- pracujeme na spoločnom cieli a preto si navzájom pomáhame.
Staň sa aj ty jedným z nás a poď pracovať do firmy LEMON TRADE :)

Škola angličtiny Helen Doron English Svidník dopĺňa svoj kolektív a hľadá na dlhodobú spoluprácu LEKTORKU ANGLIČTINY s láskavým a kreatívnym prístupom k deťom bez problému komunikovať v angličtine, keďže na našich hodinách rozprávame 90% iba po anglicky :)
Práca je vhodná : popri štúdiu, práci, materskej dovolenke 2-10 hodín týždenne.
Požiadavky: plynulá angličtina, chuť vzdelávať sa , tvorivosť, kreativita, láska k deťom (3-12 rokov), samostatnosť, zodpovednosť.
Sme členom celosvetovej poprednej vzdelávacej skupiny Helen Doron Educational Group
Ponúkame:
10€/lekcia
Lektor či lektorka od nás dostanete rozmanité učebné materiály, ktoré pomáhajú deťom osvojovať si angličtinu tak ľahko a prirodzene, ako keď sa učia svoj materinský jazyk.
Helen Doron English pravidelne organizuje stretnutia, konferencie a školenia.
Každoročná konferenciu, ktorá poskytuje poznatky o rôznych aspektoch vývoja a vzdelávania detí ako aj podrobné školenia či motivujúce worshopy.
Kontinuálne vzdelávanie v kurzoch a
Nadstavbové semináre
Školiace sady pre učiteľov zahŕňajú príručky, učebné obrázkové kartičky “flashcards”, knihy, nahrávky či rozprávky dostupné v našej aplikácii a ďalšie učebné pomôcky, ktoré vám umožnia začať vo vašej novej kariére.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské vzdelanie
stredoškolské vzdelanie s maturitou
nadstavbové štúdium
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II.stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
FB: Helen Doron English Svidník
Google: Helen Doron English Svidník
ČO a KTO je Helen Doron?
klikaj