inzercia, predaj, predám, bazár

home office - strana 42

Počet nájdených inzerátov HOME OFFICE : 1000 - strana 42

Microsoft Office Mac 2011
Verzia home & Student
Zdravotna stolicka
Zdravotna ergonomicka stolicka, dynamicke sedenie. Nieco ako Spinalis, kvalitou nezaostava. Farba je pekna ruzova ak by to monitory zobrazovali divne. Vyborna na home-office, do kancelarie alebo do ordinacie.
Predám monitor HP E22 G4 čierny
Prodám kancelářský monitor HP E22 G4 černý. Zakoupen pro home office, používán 3 měsíce, ale už není potřeba. Nepoškozené, stav jako nový. Parametry: 21,5" IPS displej s Full HD rozlišením 1920x1080 pixelu. Obnovovaci frekvence 60 Hz, doba odezvy 5 ms, jas 250 cd/m2, kontrastní poměr 1000:1. Pozorovací úhly 178°/178°, technologie Flicker free, Low Blue light. Porty D-Sub, HDMI 1.4, DisplayPort 1.2, 4x USB 3.2 Gen 1
Kancelárska stolička Nowy Styl SAIL 7A
Predám krásnu pohodlnú kancelársku / konferenčnú stoličku Nowy Styl SAIL 7A. Super stav. Farba: strieborná / čierna / béžová. Stolička je na kolieskám a má integrované opierky. S automatickým návratom do pôvodného stavu (v prípade výšky aj otočenia). Používaná občasne na Home Office. Momentálne sme už kupovali detské stoličky. Osobne odovzdám v Bratislave.
Klientsky pracovník na pobočka Revúca
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov: Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka. Pracovná náplň: - osobný kontakt s klientmi na pobočke - telefonický kontakt s klientmi - komplexná starostlivosť o klienta - administratívna činnosť - práca s databázou spoločnosti - spolupráca s manažérom pobočky - možnosť home office - práca z domu - možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch Fixná zložka mzdy + variabilná zložka. Bezplatné profesionálne zaškolenie. V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom: Ponuka platná do zmazania. Ponúkané výhody - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena - zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požiadavky na zamestnanca Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Dĺžka praxe bez požiadavky na odbornú prax Zručnosti, schopnosti Ďalšie požiadavky: - zodpovednosť - flexibilita Osobnostné predpoklady komunikatívnosť spoľahlivosť
Finančný konzultant na pobočke - Lučenec
Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka. Pracovná náplň: - osobný kontakt s klientmi na pobočke - telefonický kontakt s klientmi - komplexná starostlivosť o klienta - administratívna činnosť - práca s databázou spoločnosti - spolupráca s manažérom pobočky - možnosť home office - práca z domu - možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch Fixná zložka mzdy + variabilná zložka. Bezplatné profesionálne zaškolenie. V prípade záujmu, kontaktovať na tel. čísle.
Privyrobenie ako klientsky poradca v oblasti financií
Ponúkame možnosť privyrobenia si popri zamestnaní, VŠ, alebo rod. dovolenke .... hľadáme na doplnenie prac. kolektívu klientskeho poradcu, finančného konzultanta ponúkame: -flexibilný prac. čas -možnosť home office -bezplatné profesionálne zaškolenie -odovzdávanie osobných skúseností a znalostí z praxe -využívanie kancelárie/ práce v teréne -mladý priateľský kolektív požadujeme: -ukončené sš vzdelanie -komunikatívnosť -flexibilitu -zodpovednosť -samostatnosť náplň práce: -práca s databázou spoločnosti -administratíva -vypracovávanie ponúk pre klientov -príprava zmlúv -telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi formou konzultácií plat 500eur/mesačne a viac, záleží podľa počtu odpracovaných hodín a aktivít pre ambicióznych uchádzačov aj možnosť kariérneho rastu v prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle
Do novootvorenej kancelárie prijímame dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Spracovanie miezd, administratívne práce, finančné služby
Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr: - prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne - elektronická komunikácia s daňovým úradom - daňová evidencia - zapisovanie údajov - vedenie databázy - prepis textov do elektronickej podoby, aj z rukopisov Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať. Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie. Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí. Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou. Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť Na odmene sa určite dohodneme.
Klientsky pracovník na pobočke (Rožňava)
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov: Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka. Pracovná náplň: - osobný kontakt s klientmi na pobočke - telefonický kontakt s klientmi - komplexná starostlivosť o klienta - administratívna činnosť - práca s databázou spoločnosti - spolupráca s manažérom pobočky - možnosť home office - práca z domu - možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch Fixná zložka mzdy + variabilná zložka. Bezplatné profesionálne zaškolenie. V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom: Ponuka platná do zmazania. Ponúkané výhody - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena - zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požiadavky na zamestnanca Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Dĺžka praxe bez požiadavky na odbornú prax Zručnosti, schopnosti Ďalšie požiadavky: - zodpovednosť - flexibilita Osobnostné predpoklady komunikatívnosť spoľahlivosť
Hľadám prácu z domu
Hľadám prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu popri rodičovskej dovolenke. Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli formou Home office . Ďakujem za ponuky.
Práca z domu
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce . Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde, Exceli, administratívny pracovník... , formou Home office . Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii Nástup možný ihneď .
Práca z domu alebo z kanc.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1500€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Pohovor sa vykonáva v Košiciach.
Náborový pracovník/čka
Do nášho tímu hľadáme novú posilu na pozíciu náborový pracovník. Náplň práce: - tvorba inzercie - denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie - koordinácia náborového a výberového procesu - znalosť PC Požiadavky: - vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské - NJ, AJ výhodou (nie však podmienkou) Výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - teambuilding - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Podmienka: komunikatívnosť Nástup: od 01/2023 Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore.
Hunter
- Si šikovný človek a hľadáš brigadu? - Máš silne komunikačné schopnosti? - Nehanbíš sa zdvihnúť telefón? - Práca vhodná pre ľudí od 18 rokov - home office Požiadavky: - jazyky: plynule po Slovensky a minimálne základy po Anglicky - samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť Náplň práce: - hľadanie potencionálnych zákazníkov - následne volanie zákazníkom - je na tebe koľko zarobíš, či 100€ alebo 1000€ - v priemere za telefonát 40€ - bonus za veľkého zákazníka - týždenný report Nástup: - ihneď
Administrativa part time
Mám záujem o prácu v administratíve part time bud ako zamestnanec alebo na živnosť. Ak potrebujete niekoho na pár hodím, part time / home office, angličtina, taliančina, maďarčina aktívne.
Brigáda pre Študentov - Finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor. Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko. Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Vyžadujeme: - stredné odborné vzdelanie - chuť sa učiť nové veci Príležitosť aj pre: - zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Finančný konzultant - administratíva - servis - pomoc klientom - mailová komunikácia - telefonická komunikácia Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Benefity a ďalšie výhody: - zaujímavé finančne ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - osobnostný rast - kolektív - dovolenky platené firmou - home office Platové ohodnotenie: - Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore) V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@
Telefonista, administratívne a pod.,Home Office
Dobrý deň, ak mi pošlete mail pošlem Vám životopis. Posledné roky som robil profesiu šoféra a v poslednom čase už ako kamionista v zahraničí. Mám veľa skúsenosti aj s tohto a rôznych pracovných odvetví. S manželkou aj 8 ročným synom bývame už dva roky v Kráľovskom Chlmci a snažím sa byť doma viac s rodinou a preto som sa zamestnal na živosť v Košiciach no aj takto som doma malo, lebo chodím domov len na víkendy. Popritom som cez živnosť zamestnaný aj ako externý náborový pracovník nových zamestnancov pre viaceré pracovné agentúri. Viackrát som začal robiť pre poisťovne a pod. Robil kurz účtovníctva a vysokú prvy ročník.. Ovládam prácu s pc komunikujem si myslím dobre cez tel.slovenskí aj magyarski a ak by som dostal školenie určite by mi to šlo. Ak by ste to mali voľné ozvite sa. Dúfam, že spĺňam požiadavky na prácu a svojimi znalosťami a schopnosťami môžem byť len prínosom pre Vašu spoločnosť a jej rozvoj . 094810239
Hľadám brigádu
Hľadám brigádu formou najlepšie home office, Aktuálne mám prácu na TPP, hľadám akýkoľvek typ, vhodne cez víkend alebo flexibilný pracovný čas, pracujem so zákazníkmi, viem veľmi dobre pracovať s PC, som prispôsobivá , veľmi dobre komunikačné schopnosti nakoľko pracujem na call centre, aj formou e mailu, ovládam strojopis, slovenský jazyk na vysokej úrovni , anglický jazyk na základnej úrovni, moje výhody sú že sa veľmi rýchlo učím a rada rozvíjam svoje schopnosti, nemusí sa jednať len o prácu na PC Viem zaslať samozrejme aj životopis
ASUS TUF GAMING
Predám zánovný Notebook ASUS TUF GAMING FX505DU-BQ024T Skladom viac kusov. Darček Microsoft Office 2021 Digital licencia Špecifické: -Ryzen 7 3750H 2,3GHz-4GHz -NVIDIA GTx 1660Ti DDR6 6GB -16GB pamäť RAM DDR4 -512GB SSD Disk Displej 15,6" Matný IPS FULL HD 120 MHz, -Batéria min.2 hod. -USB 3.0, USB - C, WIFI ac, HDMI, LAN, Audio Jack, -Windows 11 Home, Podsvietená klávesnica, Webkamera, Čítačka pamäťových kariet, Bezpečnostný zámok, Jazyk klávesnice - EN Záruka 1 rok. Rýchle dodanie kuriérom. Možnosť navýšenia za príplatok pamäte RAM a ssd disku. Nevymieňam. Pre viac informácií má kontaktujte na email. Volať po 17:00 Pre viac inzerátov kliknite na meno