home office praca - strana 7
Počet nájdených inzerátov HOME OFFICE PRACA
: 1000 - strana 7
Nemecká spoločnosť, zaoberajúca sa výrobou komponentov pre zdravotníctvo, automobilový priemysel a iné odvetvia, ponúka prácu na pozíciu balenia a etiketovania výrobkov. Nenáročná práca, vykonávaná v stoji aj v sede.
Práca vhodná aj pre absolventky.
TÁTO POZÍCIA JE VIAC ZAMERANÁ PRE ŽENY
Miesto výkonu práce: Trenčín
Náplň práce:
- balenie výrobkov
- etiketovanie produktov
- jednoduchá manipulácia s výliskami
- vkladanie výrobkov do kartónov
- vizuálna kontrola výrobkov
- zaskladňovanie a vyskladňovanie materiálu
- Práca sa vykonáva v sede / v stoji
- Práca v 3 - zmennej prevádzke
Mzdové podmienky:
mzda od 4,50 - 7,20€/ hod. v čistom
- dochádzkový bonus
- bonus za kvalitu
- zvýšenie mzdy po skúšobnej dobe
- možnosť týždenných záloh
Práca na dohodu či živnosť - po skúšobnej dobe možnosť na TPP
Zamestnanecké výhody, benefity
+ stabilná práca v renomovanej spoločnosti
+ individuálne správanie ku každému zamestnancovi
+ istota zamestnania aj počas súčasnej situácie
+ zaškolenie
+ príspevok na stravu
+ príspevok na dopravu
+ bonus do výšky 250€ - za odporučenie
+ zvýšenie mzdy po skúšobnej dobe
+ rôzne benefity
+ v prípade potreby Vás vieme preradiť na inú pozíciu - záleží od skúseností a šikovnosti
+ po skúšobnej dobe možnosť práce na TPP
+ možnosť týždenných záloh
Ak sa cez nás zamestnáte
- mzda je vyplácaná vždy v dohodnutý termín podľa zmluvy
- Vyriešime všetky potrebné pracovné a legislatívne záležitosti
Ak Vás naša ponuka zaujala, svoj životopis posielajte na mail:
workhousemanager@
alebo volajte na tel. číslo:
Do strojárskej spoločnosti hľadáme šikovných a zručných pracovníkov na viacero pozícií. Ak máš skúsenosti v strojárskej spoločnosti tak neváhaj a využi svoj potenciál. Práca s modernými technológiami v čistom prostredí.
Na základe náročnosti je táto práca vhodnejšia pre mužov.
Miesto výkonu práce: Beluša
Náplň práce:
Lakovač
- čistenie plôch pred náterom,
- natieranie a striekanie komponentov mokrou technológiou,
- príprava farieb i pri opravách za účelom dosiahnutia rovnakého odtieňa,
tmelenie, brúsenie, silikónovanie,
- obsluha poloautomatickej lakovacej linky,
- obsluha komorových, tunelových pecí a kabín na sušenie a vypaľovanie povrchovo-
upravených výrobkov,
- vykonávanie bežnej údržby vyčlenených priestorov dielne,
- práca na viac zmien.
Horizontkár, brusič, palič, ohýbač
- obsluha, nastavovanie a programovanie CNC ohraňovacieho lisu (ohýbačky) na
tvárnenie plechu podľa výkresovej dokumentácie, - Trumph
- nastavovanie a obsluha CNC lasera , plazmy a vysekávacieho lisu,
- evidencia a sledovanie vykonanej práce,
- jednoduchá údržba stroja,
- kontrola kvality výrobkov,
- odstraňovanie zistených chýb,
- manipulácia s materiálom a výrobkami,
- brúsenie zvarov,
- manipulácia s materiálom ,
- manuálna práca,
- vizuálna kontrola výrobkov,
- manipulácia s materiálom a výrobkami,
- zodpovednosť za efektivitu prideleného zariadenia,
- práca na viac zmien.
Mzdové podmienky:
-od 9€ - 16,50 € / hod.
(v závislosti od pozície a praxe)
Zamestnanecké výhody, benefity:
+ vyplácanie mzdy v dohodnutý termín
+ individuálne správanie ku každému zamestnancovi
+ odmena do 250 eur za odporučenie nového zamestnanca
+ možné týždňové zálohy od 50 do 250
+ prémie a odmeny za dobrú dochádzku
+ príspevok na dopravu
+ možnosť pracovať na Živnosť
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- samostatnosť
- precíznosť
- manuálna zručnosť
- čítanie technickej dokumentácie podmienkou!
Prax nutná!
Ak Ťa zaujala niektorá z našich ponúk, pošli mail: praca@
alebo nám zavolaj na tel. číslo:
Spoločnosť HERN s.r.o. Námestovo hľadá zamestnancov na tieto pozície :
Zvárač kovov – mzda od 1130-1300€ brutto mesačne vrátane variabilnej zložky mzdy vo výške 33% a príplatkov (za poobednú zmenu 0,14€,ostatné v zmysle platnej legislatívy), práca v dvojzmennej prevádzke
Operátor zváracieho robota – mzda od 1200-1300€ brutto mesačne vrátane variabilnej zložky mzdy vo výške 33% a príplatkov (za poobednú zmenu 0,14€, ostatné v zmysle platnej legislatívy), práca v 2 alebo 3 zmennej prevádzke
Operátor ohraňovacieho lisu, CNC – mzda od 1300-1600€ brutto mesačne vrátane variabilnej zložky mzdy vo výške 10 - 15 % a príplatkov ( za nepretržitú prevádzku 0,60€, ostatné v zmysle platnej legislatívy), práca v nepretržitej prevádzke
Rezač kovov – mzda od 1000–1200€ brutto mesačne vrátane variabilnej zložky mzdy vo výške 10-15 % a príplatkov (za poobednú zmenu 0,14€, ostatné v zmysle platnej legislatívy), práca v nepretržitej prevádzke
Obrábač kovov - mzda od 1000 – 1200€ brutto mesačne vrátane variabilnej zložky mzdy vo výške 33% a príplatkov (za poobednú zmenu 0,14€, ostatné v zmysle platnej legislatívy ), práca v dvojzmennej prevádzke
Majster výroby – mzda od 1100€ brutto mesačne + 25 % variabilná zložka mzdy. Ak sú skúsenosti a prax uchádzača/čky na vyššej úrovni ako vyžadujeme v pracovnej ponuke, je možné dohodnúť vyššiu nástupnú mzdu. Práca v dvojzmennej prevádzke.
Zaujíma vás kvalitná seminárna práca alebo bakalárska práca z oblasti sociálnej práce, filozofických vied, pedagogiky, manažmentu, alebo ekonomického zamerania? Ja som tu pre vás! Nemám však problém pozrieť sa aj na iné témy. Viem aké to je náročné pre niektorých z vás, pretože je to pre vás novinka a je náročné pre vás hľadať neskutočne množstvo zdrojov na kvalitné napísanie práce, nemusíte sa ničoho báť stačí napísať e-mail a všetko spolu vyriešime.
Som skúsená v tvorbe odborných textov a dokážem Vám pomôcť pri vytváraní kvalitných a plnohodnotných prác. Garantujem Vám ich odovzdanie do jedného mesiaca a spokojnosť so zadaním. Mám skúsenosti s tvorbou práce z rôznych oblastí. Nechajte si pomôcť a získajte svoje vysnívané hodnotenie.
Napíšte mi a rada sa dohodnem na podrobnostiach. Vaše úspechy sú mojou prioritou
Cenník:
Referát: 20 Eur
Seminárna práca: 90 Eur
Maturitná práca: 150 Eur
Maturitné otázky: 50 Eur
Bakalárska práca: 350 Eur
Cena sa môže meniť v závislosti od počtu strán a náročnosti
ZOSTALI MI EŠTE 3 MIESTA, AK POTREBUJEŠ POMÔCŤ S CELOU PRÁCOU ALEBO LEN S JEDNOU DVOMA KAPITOLAMI NEVÁHAJ MÁ KONTAKTOVAŤ.
Skladník/vodič nákladne auto solo bez navesu/prívesu/ VZV
Firma LAHA sro prijme do zamestnania na trvalý pracovný pomer:
Skladník/vodič nákladne auto sólo bez návesu/prívesu/ VZV pre pobočku Topoľčany
LAHA sro – HURTOVŇA
Miesto práce
Topoľčany- Tovarníky Odbojárov 461
Začiatok prac. pomeru 1.6.2023
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer
Mzdové podmienky do 1500 Eur v hrubom
Kvality uchádzača o prácu, nakoľko krútenie volantom je tak 20% ostatné je práca so zákazníkom, práca s počítačom a ďalšie. Najlepšie vysvetlím pri osobnom pohovore,
Životopis vrátane predchádzajúcich zamestnávateľov je potrebné zaslať na email kancelarialaha@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca v sklade+ rozvoz a dovoz tovaru
- príjem a výdaj tovaru
- uskladňovanie a vyskladňovanie tovaru
- práca na PC
- práca na VZV
-rozvoz tovaru
- vedenie motorového vozidla MAN 510 s zadným čelom
-vedenie dodávkových vozidiel Renaul Master
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca jednozmenná bez nočných zmien. /v jarnej a jesennej sezóne je potrebné potiahnuť nadčas.
- pracovná doba 7:00- 15:30
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Práca s počítačom – Word Excel, internet
Vodičský preukaz
C + Kvalifikačná karta vodiča
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Výpis z registra trestov
Nutná znalosť práce s počítačom!!!!!
Dobrý zdravotný stav!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LAHA s r.o. sa zaoberá dovozom a predajom umelých a živých kvetov z Holandska, Poľska , Čiech a rôznych doplnkov.
Počet zamestnancov
10-20 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba:
E-mail kancelarialaha@
Práca náborara s poľskym, bulharskym, rumunským chorvatskym alebo maďarskym jazykom.
Profesie ktoré je potrebne naborovať: všetky remeselné a opatrovanie.
Práca je v home office.
Náplň:
- zabezpečovanie pravidelnej inzercie na sociálnych sieťach, spracovanie životopisov, vedenie jednoduchých pohovorov.
Odmena vyplácana od umiestneného pracovníka raz mesačne fakturačne alebo na dohodu.
Bližšie podmienky vybraným kandidátom zašleme telefonicky / emailom.
Obsadzovane pozície môžete vidieť na FB
Praca EU
Záujemcovia zašlite životopis:
EMAIL pracaeu8@
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Prelistoval si už všetky nové pracovné ponuky, ktoré sa objavili začiatkom roka? Čo tak patriť do jedného z TOP skupín v našej spoločnosti?
Chceš robiť vo financiách pod najsilnejšou značkou?
Máš rád prácu s ľuďmi a tvoje komunikačné schopnosti sú na vysokej úrovni?
Nerobí ti problém zorganizovať si svoj osobný ale aj pracovný život tak aby ťa práca bavila?
Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás do najväčšej a najekologickejšej poisťovni na Slovensku na základe zmluvy o obchodnom zastúpení. Hľadáme šikovného a ambiciózneho človeka s chuťou a ochotou pracovať, ktorý posilní náš tím nie len pracovným výkonom, ale aj osobným duchom.
Sme síce najväčšia poisťovňa na trhu, ale garantujeme ti, že u nás nebudeš len číslo, ale plnohodnotná osoba. Dbáme na rovnosť a rozmanitosť v našom tíme.
Nie sme obyčajná poisťovňa, ale sme predovšetkým ľudia a priatelia s vášňou pre to, čo robíme :)
Poď k nám pracovať, ukáž svoje kvality a prines svoje nápady.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- aktívna podpora a starostlivosť o existujúcich/zverených klientov
- budovanie vzťahov s klientami
- komunikácia s klientom a hľadanie najvhodnejšieho produktu
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie behom stretnutí s klientom
- kontaktovanie nových potenciálnych klientov
- práca v interných systémoch spoločnosti
- účasť na školeniach, poradách, tréningoch
Zamestnanecké výhody, benefity:
- možnosť fixného zárobku až do 2500 € (podľa predchádzajúcich skúseností z oblasti predaja) + atraktívne provízne odmeňovanie
- kvartálne bonusy od 333 € do 999 €
- ročné bonusy od 666 € do 2 222 €
- tvorba pasívneho príjmu
- pridelenie už existujúcich klientov spoločnosti
- profesionálne vzdelávanie, osobnostné školenia, obchodné zručnosti, - všetky školenia sú plne hradené spoločnosťou
- pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností v danej oblasti
- práca s kombináciou a Home Office (práca z domu)
- zľavy na firemné produkty
- zľavy na kúpu nového auta Mercedes a Kia
- iné firemné aktivity hradené spoločnosťou (dovolenka v zahraničí...)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- obchodné a organizačné schopnosti
- orientácia na výsledky a efektivitu
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- samostatnosť
- potreba rásť finančne aj osobnostne
V prípade záujmu nám pošli Svoj životopis na e-mail:
Ak hľadáš Home Office, tu si správne!
Hľadáme nové tváre - kolegu/ kolegyňu na administratívnu prácu na personálnom alebo obchodnom oddelení.
Práca je vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných- na pár hodín denne.
Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením.
•200 - 1500,- +
Všetky ďalšie informácie budú vysvetlené osobne, tak isto aj platové podmienky - všetko je súčasťou pohovoru, na ktorom sa s Vami rada stretnem :).
Len vážny záujem.
Ak hľadáš Home Office, tu si správne!
Hľadáme nové tváre - kolegu/ kolegyňu na administratívnu prácu na personálnom alebo obchodnom oddelení.
Práca je vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných- na pár hodín denne.
Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením.
•200 - 1500,- +
Všetky ďalšie informácie budú vysvetlené osobne, tak isto aj platové podmienky - všetko je súčasťou pohovoru, na ktorom sa s Vami rada stretnem :).
Len vážny záujem.
Zdravím!
Predám málo používaný a plne funkčný notebook značky LENOVO, typ G580 ideálny na bežné používanie ako napr. sledovanie videí, práca s Officom, hranie hier ako napr. Minecraft alebo Counter Strike..
Batéria na plné nabitie vydrží zhruba 3-4 hodiny na šetriacom režime pri pozeraní videí, alebo pri práci vo wordu, powerpointe atd.
Notebook je vyčistený, novo nanesená teplovodivá pasta procesora pre lepšie chladenie a nižšie teploty, novo nainštalovaný operačný systém Windows 10 Home, updatovaný bios na najnovšiu verziu
PC nemá žiadne kozmetické nedokonalosti
Pri bežnom používaní nerozoznáte či je PC vôbec zapnutý, je veľmi tichý!
** ADAPTÉR NA NABÍJANIE V CENE **
Zapnutie PC trvá 30 sekúnd! Dôvodom je výmena HDD za 240GB SSD
Špecifikácie:
- operačný systém: Windows 10 Home 64bit
- procesor: Intel Pentium B960 @ 2.20 GHz
- pamäť RAM: DDR3 4,00 GB @ 1333 MHz
- základná doska: LENOVO G580
- grafická karta: NVIDIA GeForce 610M 1GB
- úložisko: 240GB SATA SSD (ADATA SU650)
Ostatné informácie:
- čistá inštalácia s inštaláciou základných programov (viď. foto)
- inštalácia balíkov Office (Word, PowerPoint..)
- aktitovaný produkt Office oficiálnou licenciou (doživotne)
- aktivovaný produkt ESET NOD32 oficiálnou licenciou na 3 roky
- optimalizácia Windowsu pre rýchlejší chod
Cena je 110€, pri rýchlom a serióznom jednaní dohoda možná
Viem doručiť osobne VT, PO, MI, KE, HE (k cene sa pripočíta cena za pohonnú látku)
Preferujem osobné doručenie, prípadne Packetou (5€ záloha na účet vopred)
Pre viac informácií ma kontaktujte mailom, SMS alebo telefonicky,
prípadne WhatsAppom
Zdravím!
Predám málo používaný a plne funkčný notebook značky SONY, typ VAIO SVF1532A1EW ideálny na bežné používanie ako napr. sledovanie videí, práca s Officom..
Batéria na plné nabitie vydrží zhruba 4-5 hodín na šetriacom režime pri pozeraní videí, alebo pri práci vo wordu, powerpointe atd.
Notebook je vyčistený, novo nanesená teplovodivá pasta procesora pre lepšie chladenie a nižšie teploty, novo nainštalovaný operačný systém Windows 10 Home, updatovaný bios na najnovšiu verziu
PC má menšie kozmetické nedokonalosti, ktoré nijak neovplyvňujú chod zariadenia..
Pri bežnom používaní nerozoznáte či je PC vôbec zapnutý, je veľmi tichý!
** ADAPTÉR NA NABÍJANIE V CENE **
** ČISTO NOVÁ BATÉRIA 2200mAh **
Zapnutie PC trvá 30 sekúnd! Dôvodom je výmena HDD za 256GB SSD
Špecifikácie:
- operačný systém: Windows 10 Home 64bit
- procesor: Intel Pentium 3556U @ 1.70 GHz
- pamäť RAM: DDR3 8,00 GB @ 1600 MHz
- základná doska: Sony Corporation VAIO
- grafická karta: Intel HD Graphics 1GB
- úložisko: 256B SATA SSD (VERBATIM Vi550)
Ostatné informácie:
- čistá inštalácia s inštaláciou základných programov (viď. foto)
- inštalácia balíkov Office (Word, PowerPoint..)
- aktitovaný produkt Office oficiálnou licenciou (doživotne)
- aktivovaný produkt ESET NOD32 oficiálnou licenciou na 3 roky
- optimalizácia Windowsu pre rýchlejší chod
Cena je 85€, pri rýchlom a serióznom jednaní dohoda možná
Viem doručiť osobne VT, PO, MI, KE, HE (k cene sa pripočíta cena za pohonnú látku)
Preferujem osobné doručenie, prípadne Packetou (5€ záloha na účet vopred)
Pre viac informácií ma kontaktujte mailom, SMS alebo telefonicky,
prípadne WhatsAppom
Hľadáme zodpovedného a dobre zorganizovaného človeka, ktorí bude mať na starosti aktivity spoločnosti hlavne v Litovskom Mikuláši a jeho okolí. Práca vyžaduje denne cestovanie na Liptov. V prípade potreby vieme poskytnúť pracovníkovi v Liptovskom Mikuláši služobný byt. Náplň práce je rôznorodá, jedná s hlavne o agendu spojenú s nehnuteľnosťami, najmä:
Agenda nájomných bytov
- denne obhliadkovanie voľných bytov, uzatváranie zmlúv, vedenie evidencií nájmov, výber nájmov, riešenie vzťahov s nájomcami (predlžovania zmlúv, dohľad na úhradou nájmu, riešenie neplatičov)
- denná starostlivosť o nehnuteľnosti v správe (kontrola čistoty a technického stavu objektu)
Agenda predajov
- v prípade ak má v lokalite spoločnosť nehnuteľnosti na predaj, ich obhliadkovanie so záujemcami a poskytovanie informácií o týchto nehnuteľnostiach, následne výpomoc pri uzatváraní zmluvnej dokumentácie (kontakt s klientom)
Agenda správy a údržby zverených nehnuteľností
- súčinnosť s technickým úsekom (revízie, údržba, opravy), sprístupnenie objektu, vybavenie základných úkonov
Iné práce
- drobné nákupy, vedenie evidencií, administratívne služby, základné úkony so štátnou správou (vybavovanie bežných vecí na úradoch), iné bežné služby podľa zadania.
- v prípade uchádzača mužského pohlavia, výpomoc pri prácach údržby (opravy, stavebné práce a pod.)
- v prípade uchádzača mužského alebo ženského pohlavia, výpomoc s ubytovacím zariadením (práca s rezervačným systémom, vybavovanie telefonátov a emailov v rámci ubytovania, sezónna výpomoc pri všetkých prácach súvisiacich s ubytovaním)
Pracovná doba:
- 8 hodín počas pracovných dní, pracovná doba nie je fixná, v závislosti od obhliadok nehnuteľností
- občasná práca cez víkend v prípade neodkladných situácií (napr. havárie, obhliadky v prípade väčšej obsadenosti a pod.)
- dvíhanie telefónu a obhliadkovanie do 20:00
Požadované znalosti:
- MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
- Práca s PC, stredne pokročilý
- Vodičský preukaz, aktívny šofér
- Minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie
Práca je vhodná aj pre absolventov alebo uchádzačov bez predošlých skúseností.
Vyžadujeme tieto osobnostné predpoklady:
- absolútna dochvíľnosť a zodpovednosť
- dôslednosť pri vedení evidencií
- schopnosť riešiť problémy a vzniknuté situácie aj samostatne
- časová flexibilita
- komunikačné znalosti, obchodný duch
Miesto výkonu prác
Liptovský Mikuláš a okolie (región Liptov)
Minimálne 1 x týždenne účasť na rokovaniach v prevádzke spoločnosti v Banskej Bystrici
Ponúkame
Pracovník bude mať k dispozícii automobil, notebook, firemný telefón a vlastnú kanceláriu.
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1400 - 1500 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti, v určitých prípadoch je možné mať pracovný pomer na dohodou.
V prípade potreby vieme poskytnúť pracovníkovi služobný byt v Liptovskom M
Hľadáme účtovníčku do účtovnej kancelárie.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Komplexné vedenie účtovníctva klientov.
Vedenie účtovníctva v programe POHODA a ochota učiť sa pracovať aj v iných programoch.
Príprava kompletných výkazov pre potreby štatistiky, ÚPSVAR, VÚC, bánk a pod.
Dohliadanie nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa daní a účtovníctva.
Spracovanie mzdovej agendy.
Poradenstvo a konzultácie s klientom.
Spolupráca a vedenie pridelených zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• home office (práca z domu) – v prípade potreby,
• služobný telefón,
• práca pre zabehnutú spoločnosť,
• možnosti vzdelávania,
• príjemné nové priestory,
• káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou,
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
Ekonomickom alebo skúsenosti v odbore
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office - Pokročilý
Elektronická schránka – začiatočník
Skúsenosti s finančným riadením
Vodičský preukaz B – aktívny šofér
Osobnostné predpoklady:
zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita, precíznosť
Prax na pozícii:
hlavná účtovníčka
Počet rokov praxe:
3
Nástup:
Ihneď
Informácie o výberovom konaní:
Životopis prosím zasielajte na adresu viglasky@
Inzerujúca spoločnosť
DNB TRANS s.r.o. je dopravná spoločnosť zaoberajúca sa medzinárodnou kamiónovou dopravou v rámci EÚ. Ponúkame prácu v príjemnom kolektíve, neobmedzený kariérny rast a možnosť podieľať sa na rozvoji spoločnosti.
Náplň práce:
- rozdeľovanie prepráv podľa prijatých objednávok
- práca so špedičnými databázami (raal, timocom atď)
- aktívna komunikácia s klientmi a vodičmi, riešenie vzniknutých problémov pri nakládke/vykládke
- naceňovanie prepráv a hľadanie vhodných riešení pre klienta
- aktívne vyťažovanie vozového parku
- minimálne základy ANJ alebo NJ
- komunikatívnosť a samostatnosť požadovaná
- aktívne ovládanie PC a mobilu, schopnosť rýchlo sa orientovať a reagovať
- ovládanie MS Office , MS Excel
- pracovný čas od 08:00 do 16:00 časom je možnosť aj Home office ..
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
1 rok ako špeditér / disponent
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Nutný NJ na dobrej komunikačnej úrovni + druhý jazyk výhodou
- Rýchle rozhodovanie sa
- Samostatnosť
- Proaktívny prístup
- Dobrá orientácia na trhu
Práca na TPP, Ponúkaná mzda 1000€ až 1500€ netto, po dohode aj vyššia podľa skúseností a šikovnosti uchádzača.
Možnosť dobrého zárobku ..
V prípade že Vás naša ponuka zaujala pošlite nám životopis na email: bucko@
Realitná kancelária INNREALITY Vám ponúka na prenájom kancelárske priestory v office budove v mestskej časti Martin - Sever.
PRIESTORY: kancelárie s rôznymi výmerami. K dispozícii celé poschodie, príp. jednotlivé kancelárie. Ku kanceláriám prináleží sociálne zariadenie a kuchynka. K office budove patrí veľké parkovisko.
LOKALITA: výborná dostupnosť.
PARKOVANIE: pred office budovou.
MESAČNÉ NÁJOMNÉ: 8,-€/m2/mes.
Realitná kancelária INNREALITY je členom Realitnej únie SR a riadi sa jej Realitným kódexom. Uvedená cena je konečná, zahŕňa províziu realitnej kancelárie, právny servis zabezpečovaný advokátskou kanceláriou a poradenstvo k prenájmu nehnuteľnosti.
⭕️Predám aktivačné kľúče s Windowsom 10
Professional.
{Na objednávku viem zohnať aj iné verzie}
◾️Špecifikácia:
-multijazyčná verzia (Slovensko,Česko)
-32/64 bitová verzia
-Lifetime (doživotná licencia) vrátane všetkých aktualizácii
◾️Pri kúpe obdržíte:
-aktivačný kľúč
-v prípade nefunkčnosti viem zaslať hneď ďalší.
✅Doručenie: Do 30 minút
◾️Cena za 1 kľúč je 7€
◾️Platbu preferujem bankovým prevodom prípadne cez PayPal. Po obdržaní potvrdenia o platbe Vám bude zaslaný kód s návodom na aktiváciu
☎️Kontaktovať ma môžete prostredníctvom e-mailu: samuel119954@ alebo cez telefónne číslo:
❗️BLACK FRIDAY AKCIA❗️
Windows 10 Professional + Office 2021 + ESET INTERNET SECURITY (3 roky) = 27€
Windows 10 Professional + Office 2016/2019 + ESET INTERNET SECURITY (3 roky) = 24€
Windows 10 Professional + Office 2016/2019 = 12€
Windows 10 Professional + Office 365 = 12€
❌Jedna sa o predaj digitálnej formy (aktivačný kľúč) nie o predaj krabicovej/cd verzie❌
3B OFFICE ponúka na prenájom posledné 4 voľné kancelárie s vyhradeným parkovacím miestom v novom obchodno-administratívnom komplexe na Zvolenskej ceste v Banskej Bystrici.
Kancelárie s výmerou 17-18 m2 sú situované na 2. poschodí obchodno-administratívneho objektu s vyhradeným parkovacím miestom pred budovou. Kancelária je vybavená kvalitným osvetlením, dlažbou, elektronickým vrátnikom a pripravené sú káblové rozvody pre internet. Vykurovanie objektu je ústredné, lokálne regulovateľné. Samotný objekt je zabezpečený elektronickým vrátnikom a vnútorným bezpečnostným a informačným systémom.
Spoločné priestory - kuchynka, sociálne zariadenia ženy/muži. Upratovanie spoločných priestorov je zabezpečené. V prípade záujmu klienta je možné dohodnúť aj upratovanie kancelárie.
Bezpečnosť - objekt je chránený bezpečnostnými kamerami a elektronickou protipožiarnou signalizáciou.
Vstup do objektu - časovo neobmedzený, s nepretržitou technickou údržbou (vrátane exteriéru) a 24 hodinovým monitoringom strážnou službou.
LOKALITA:
3B-Office prináša vďaka svojej blízkosti k centru mesta, ľahkej dostupnosti zo všetkých častí mesta a blízkeho okolia benefity pre nájomcov, ktorí môžu ťažiť zo strategickej polohy administratívnej budovy. Veľkou výhodou je vlastné parkovisko. V okolí budovy sa nachádza dostatočný počet parkovacích miest, ktoré Vám umožňujú pohodlné parkovanie vlastných áut a tiež áut Vašich klientov. Adresa: Zvolenská cesta 39, 974 05 Banská Bystrica
CENA PRENÁJMU je od 195 Eur bez DPH / mesiac.
Detailné informácie a pôdorysy nájdete na
Predám plne funkčný pracovný notebook Lenovo Thinkpad X260.
Notebook so svojou nízkou hmotnosťou je vhodný na cestovanie, prácu aj pre študenta.
Nakoľko je notebook nanovo preinštalovaný a sú v ňom zakúpené originál licencie Microsoft Windows 10 a Microsoft Office 2016 je ihneď určený na používanie.
K notebooku pridávam:
originál nabíjačku k notebooku,
kvalitnú tašku značky Trust,
novú bezdrôtovú myš.
Licenčné kódy na MS Windows 10 a MS Office 2016
V notebooku sú nainštalované tieto programy:
MS OFFICE 2016 (Word, Excel, Powerpoint..),
prehrávač multimédií KMPlayer,
antivírus AVG,
Adobe reader (program na prehliadanie PDF súborov),
Winrar (program na rozbaľovanie súborov)
Prehľadávač Google Chrome.
Parametre
Displej: 12,5" HD (1366 x 768), 16:9, IPS
CPU : INTEL 6100U
RAM : 4GB DDR4 (môžete si ho rozšíriť do 16 GB)
rýchle SSD: 118 GB
nízka hmotnosť: 1,5 kg
podsvietená klávesnica
WiFi
Bluetooth
3x USB 3.0
3,5 mm audio jack
čítačka SD kariet
HD kamera
1 Ethernet (koncovka na pevný internet)
1 miniDP
1 HDMI
Microsoft Windows 11/10 Professional 32/64 bit
* Je multi-jazyková, možno použiť akýkoľvek jazyk programu
* Licencia je určená pre 1 PC
* Aktivácia aj stiahnutie z oficiálneho webu Microsoftu
Ponúkam tiež balíčky za výhodnejšiu cenu:
Windows 10 Pro + office 2019 za 8eur
Windows 10 Pro + office 2021 za 8eur
Windows 11 Pro + office 2019 za 8eur
Windows 11 Pro + office 2021 za 8eur
Po zakúpení dostanete e-mailom:
* Licenčný kľúč
* Návod na aktiváciu a stiahnutie produktu
Predaj licencií sa deje v súlade so smernicou Európskeho parlamentu a rady 2009/24/ES (článok 4 ods. 2) a judikatúrou Európskeho súdneho dvora.
Licencia pochádza je obmedzený počet nejedná sa o firemný predaj.