inzercia, predaj, predám, bazár

hr manažér - strana 2

Počet nájdených inzerátov HR MANAŽÉR : 230 - strana 2

Stavbyvedúci manažer, Staviame dom
Predám knihy: M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) - 70 eur K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)
Ponúkam audioknihy
Ponúkam tieto nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Ako riadiť svoj čas "TIME MANAGEMENT", Profesionálny rast alebo ako budovať kariéru, Dajte svojmu času iný rozmer, Minutový manažér // Jak řídit svůj čas "TIME MANAGEMENT", Profesní růst aneb Jak budovat kariéru, Dejte svému času jiný rozměr, Minutový manažér.
Ekonómia,Manažment
JOBBER:Management prodeje /česky/-13eur GOGA:Kvantitatívny manažment-5eur COLLINS:Firmy ktoré pretrvávajú-12eur Parkinsonúv management úspěšnosti /česky/-3eurá COLEMAN:525 zpúsobú jak se stát lepším manažerem /česky/-3eurá VIEIRA:Obchodní manažer /česky/-3eurá BLANCHARD:Minutový manažer /česky/-4eurá CHAJDIAK:Pomerové ukazovatele ekonomiky firmy-4eurá PIŠKANIN:EÚ a medzinárodné podnikanie-3eurá LORINCOVÁ:Ekonomické teórie-2eurá McCORMACK:Co vás nenaučí na Harwardu /česky/-3eurá ŠULAJOVÁ:Politika financovania verejného sektora-4eurá BOJŇANSKÁ:Tovaroznalectvo-3eurá MEDLÍKOVÁ:Jak řešit konflikty s podřízenýma /česky/-4eurá CARLSON:Netrápte sa a zarábajte-5eur GAGE:Jak si vybudovat stroj na peníze /česky/-10eur WILSON:Rotschildové /česky/-9eur
Finančný sprostredkovateľ a manažér
Finančný sprostredkovateľ a manažér Pracovné miesto: Námestovo, Tvrdošín a Dolný Kubín Zodpovednosť: - Poskytovanie finančných poradenských služieb zákazníkom - Predaj finančných produktov, ako sú komplexné finančné služby ,investičné produkty a poistenie ,benefity - Monitorovanie finančného trhu a ponúkanie aktuálnych informácií zákazníkom - Správa portfólia zákazníkov a sledovanie ich finančných cieľov - Vzdelávanie zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb Požadované zručnosti: - Skúsenosti v oblasti finančných služieb a poradenstva - Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti -Schopnosť analyzovať a porozumieť finančným produktom a trhom - Zodpovednosť a precíznosť - Vysoko rozvinuté zručnosti v oblasti správy času a úloh Vzdelanie: Stredné alebo vysoké školské vzdelanie v oblasti financií alebo podobnej oblasti je výhodou. Certifikáciu v oblasti financi zabezpečíme Ak máte záujem o túto pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na [anton.jadron@] poprípade telefonisky Upozorňujeme, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za prejavený záujem o túto pozíciu.
Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do našej firmy Rontech s.r.o. hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre Projektový manažér pre nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko. Vašou úlohou bude vyhľadávanie a kontaktovanie Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácie), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu s Nemeckými firmami. Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem (existujúce databázy) - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie kontaktu s už partnerskými firmami - Vedenie databázy firiem a komunikácie. Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - Firemný počítač (notebook) - práca 8:00 - 16:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 1000 € (v čistom) + pohyblivá zložka od výkonu, dohodnutia projektov (percento zo zisku stavby) Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý a komunikatívny - Maximálne flexibilný - potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovanie v nezvičajnom časovom období - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom (podmienka) - Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Vašou úlohou je hlavne komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo na môj mail pavel.roncak@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva v Lučenci v našej kancelárii.
Realitný maklér, manažér
Využite možnosť pracovať ako realitný maklér, manažér v nitrianskej kancelárii. Výhoda cieľavedomosť, kreativita, vzdelávanie. Nadštandardný príjem, možnosť príjmu aj z investícií a z produktov spojených s bývaním. Práca vhodná pre cudzincov. Odmeňovanie 2000€ a viac, je závislé z časti od aktivít. Pôsobnosť, Západoslovenský kraj.
Miestna akčná skupina hľadá administratívneho manažéra
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023. miesto práce: Oravský Podzámok druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 € Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením. Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
Predajný manažér/manažérka
Manažér(ka) predaja cez telefón má nasledujúce zručnosti: 1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky. 2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom. 3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami. 4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením. 5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele. Internet obchod asafonov34@
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Stavbyvedúci manažer, Staviame dom
Predám knihy: M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) – predané K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)
Efektívny Manažér
Efektívny Manažér Perspektívy a príklady. Zostavil Jon Billsberry.
Finančný manažér/Controller
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.); • Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek • Interpretácia finančných výsledkov; • Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie; • Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov; • Manažovanie tímu; • Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi; • Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny; • Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií; • Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry; • Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi; Zamestnanecké výhody, benefity - stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ???? - 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona - platený sick day - platené narodeninové voľno, darčekové poukážky - príspevok na rekreáciu - príspevok na cestovanie do práce - príspevok na šport - Multisport - čiastočný home-office - flexibilný pracovný čas - krátke piatky do 12:00 - možnosť kariérneho a profesijného rastu - školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti - výučba business angličtiny - individuálny prístup - teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti - referral bonus pri odporučení nového kolegu - kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie - príjemné pracovné prostredie v skvelom teame Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania - doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky - vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod - výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním - komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz - nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy Mzda: od 3500,- EUR v čistom Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Obchodník-manažér-administratíva
Dobrý deň, do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci. Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom. Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie. Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné) Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu ) V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@ Ďakujem
Obchodné priestory Nitra
:) Predáme obchodný priestor v Nitre. Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj. Bistro / reštaurácia sa nachádza v centre starého mesta Nitra. Predmetom predaja / odstúpenia je 1.Odstúpenie priestoru Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér • Inventúra – zásoby ) 2.Know – how : • Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr • Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd • Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines • Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo • Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda) • Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry… 3. Dizajn manuál • Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál) • Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..) • Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. • Google my business Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu. BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT! 1. Odstúpenie priestoru 2. Know - how • Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr • Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda) • Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…) 3. Dizajn manuál • Grafika v editovateľnom formáte (logo) • Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS. Počet poschodí 1 Úžitková plocha 66 m2 Zastavaná plocha 44 M2 Cena za nehnuteľnosť len 40 980€ Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala volajte :)
Na predaj reštaurácia / bistro Tres Tacos
Realitná kancelária RE/MAX Vám ponúka na predaj / odstúpenie reštaurácie / bistra Tres Tacos v Nitre. Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj. Bistro / reštaurácia sa nachádza na frekventovanej ulici Mostná v centre starého mesta Nitry. Predmetom predaja / odstúpenia je : 1.Odstúpenie priestoru na Mostnej ulici č.20, 94901 Nitra Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér • Inventúra – zásoby ) 2.Know – how : • Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr • Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd • Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines (vrátane firemného emailu info@) • Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo • Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda) • Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry… 3. Dizajn manuál • Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál) • Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..) • Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. • Instagram 2500 followers • FB profil • Google my business Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu. BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT! 1. Odstúpenie priestoru na Mostnej ulici č.20/B, 94901 Nitra 2. Know - how • Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr • Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda) • Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…) 3. Dizajn manuál • Grafika v editovateľnom formáte (logo) • Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS. Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala, neváhajte a kontaktujte našu realitnú kanceláriu Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie RE/MAX, kompletného právneho servisu, autorizovaných zmlúv a poplatkov spojených s prevodom vlastníckych práv.
Horizontálny káblový manažér APC, 1U x 4" hlboký
Predam Horizontálny káblový manažér APC, 1U x 4" hlboký, viac kusov, 40e kus, osobny odber BA.
Horizontálny káblový manažér APC 2U, 6"
Predam Horizontálny káblový manažér APC 2U, 6" hlboky, viac kusov, 50e kus, osobny odber BA.
Manažér upratovacieho tímu - Írsko. Ubytovanie aj strava.
Hľadáme energického človeka, s výbornými organizačnými schopnosťami, ktorý má skúsenosť s riadením stredne veľkého tímu upratovacích služieb. Náplň práce zahŕňa: - riadenie a organizácia upratovacích služieb v dvoch prevádzkach (vzdialených od seba 10 minút), - plná zodpovednosť za nábor, riadenie, školenie a motivovanie upratovacieho tímu, - zabezpečenie včasného dokončenia upratovacích prác na vysokej úrovni, - dohľad nad upratovacím tímom a plnenie vlastných upratovacích úloh, - zabezpečenie včasných riešení otázok a problémov a dodržiavanie správnych postupov, - zodpovednosť a dôslednosť pri vykonávaní úloh, - schopnosť zaskočiť za kolegu v prípade choroby/dovolenky. Ponúkaný plat záleží od skúseností. Výplata každý týždeň. Pracovný úväzok je 40/50 hodín týždenne. Do úvahy budú braní iba uchádzači s aspoň 2-3 ročnými skúsenosťami ako manažér upratovania/supervízor. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zorganizovaný a energický človek s dobrým time managementom a organizačnými schopnosťami - skúsenosť s vedením ľudí (stredne veľký tím) - zmysel pre poriadok - flexibilita - angličtina na komunikatívnej úrovni - dobré komunikačné schopnosti - tímový duch - bezúhonnosť Zamestnanecké výhody, benefity - írska pracovná zmluva (nie práca na živnosť) - výplata každý týždeň - pravidelná letecká linka (Ryanair) Košice/Bratislava - Dublin - 20 dní dovolenky + 10 dní platených bank holidays - ubytovanie v rodinnom dome/apartmáne s vlastnou izbou - bývaš a pracuješ blízko najkrajších pobreží v Írsku - podpora počas celého procesu a umiestnenia - pomôžeme ti s vycestovaním - pred nástupom poskytnuté bezplatné zaškolenie - dlhodobé a stabilné zamestnanie (práca je ponúkaná na min. 6 - 12 mesiacov) - u nás neplatíš žiadne registračné ani sprostredkovateľské poplatky Informácie o výberovom konaní Ak ťa táto ponuka zaujala pošli nám svoj životopis v anglickom jazyku na e-mail: jwallnerova@
Manažér hotela v Holandsku- mesto Sluis
Hľadáme profesionálneho manažéra so znalosťami anglického jazyka do menšieho hotela v Holandsku- mesto Sluis, pre nášho dlhoročného partnera. Záujemca na pozíciu musí mať znalosti a predchádzajúce skúsenosti v danej oblasti- ako manažér hotela a gastro prevádzky. Samozrejmosťou má byť aj príjemné vystupovanie, samostatnosť, zodpovednosť či komunikačné zručnosti. Ubytovanie a strava je zabezpečená a uhradená. Práca je na živnostenský list. PLATOVÉ PODMIENKY: 3000 eur netto mesiac + preplácané cestovné POŽIADAVKY: Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni TERMÍN NÁSTUPU: dohodou V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. PEOPLE24 s.r.o. S.Chalupku 1237/4, 071 01 Michalovce Tel/Mob: 0911 97 24 24 E-mail: info@