kancelársky zakladač - strana 6
Počet nájdených inzerátov KANCELÁRSKY ZAKLADAČ
: 1000 - strana 6
Ponúkame Vám na prenájom kancelárske a skladové priestory v rôznych výmerách, v novostavbe v lokalite Dolný Hričov s výbornou dopravnou dostupnosťou.
1.) I.NP - Kancelársky alebo skladový priestor o výmere 70m2 s vlastnou kuchynkou, toaletou a sprchou.
2.) II.NP - Kancelársky priestor o výmere 22m2, ktorý sa prenajíma zariadený. Na chodbe sa nachádzajú zdieľané toalety, sprcha a kuchynka.
3.) II.NP - Kancelársky priestor o výmere 11m2, ktorý sa prenajíma nezariadený. Na chodbe sa nachádzajú zdieľané toalety, sprcha a kuchynka.
4.) II.NP - Kancelársky priestor o výmere 70m2, ktorý sa prenajíma nezariadený. Na chodbe sa nachádzajú zdieľané toalety, sprcha a kuchynka.
Cena za prenájom 4,50 EUR/m2 bez DPH plus energie.
Pred budovou je možnosť prenajatia parkovacích miest podľa potreby.
Nájdete na stránke pod ID ZA013515. Call centrum tel: 0910 86 11 86.
Predam kvalitny a pevny kancelársky stol hobis. Stol je nepoškodeny v super stave. Konštrukcia stola urobena tak ze kabeláž je skryta a neposobi rusivo. Cena 70 eur. A kontajnery 39 eur. Rozmery stola na foto. Kancelársky stol, kancelársky nabytok
Délka: 200 cm
Šířka napravo 100 cm, na levo 78 cm
Popis:
Stolové dosky a nohy sú vyrobené z DCP hrúbky 38 mm a stolová doska je po obvode vybavená dvojfarebnou akrylovou 3D hranou, odolnou proti úderom
podnož je olepená hranou ABS hrúbky 2 mm
lub stola je z DCP 18 mm s hranou ABS 0,5 mm z viditeľnej strany
stôl je inštalovaný na dekoračných rektifikačných nôžkach D = 55 mm
stôl sa vyrába v pravom a ľavom prevedení v dvoch rozmeroch
KANCELÁRSKE STOLY WELS
Kancelárske pracovné stoly WELS sú charakteristické 38 mm vysokými pracovnými doskami stolov s dvojfarebnou akrilovou 3D hranou. Dosky s charakteristickou hranou spolu s drevenými dezénmi dotvárajú výnimočný dojem z kancelárskeho priestoru.
Písacie stoly WELS majú drevené podnože a ergonomicky oblúk. Výška stolov je 762 mm. Písacie stoly WELS sú vybavené nastaviteľnými pätkami, pomocou ktorých dorovnáte prípadné nerovností podlahy.
KANCELÁRSKY NÁBYTOK WELS
Kancelársky nábytok WELS je exkluzívny manažérsky nábytok, ktorý ponúka elegantný vzhľad, vysokú kvalitu spracovania. Vďaka tomu je kancelársky nábytok WELS je vhodný pre reprezentatívne pracovné prostredie a miestnosti.
Dobrý deň,
Ponúkam na predaj kancelárske stoly v počte:
- 12ks kancelársky stôl vid. foto č. 1, 2 - 150€ /kus
- 9ks kancelársky stôl vid. foto č. 3 - 150€ /kus
- 2ks kancelársky stôl vid. foto č. 4 - 150€/kus
- 2ks okrúhly stôl vid. foto č. 5 - 40€ /kus
- 2ks kancelársky stôl vid. foto č. 6, 7 - 150€ /kus
Kancelárske stoly sú plne zachované, minimálne používané, bez poškodenia v dobrom stave.
V prípade zúujmu o väčší počet možná dohoda.
V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na uvedenom čísle, dakujem.
Reality na kľúč vám ponúka na prenájom kancelársky, obchodný alebo podnikateľský priestor v centre mesta v Nových Zámkoch.
Kancelársky, obchodný alebo podnikateľský priestor
Podlahová plocha je od 31m2. Priestor je ideálny na kancelársky, obchodný alebo podnikateľský účel. Priestor je po rekonštrukcii: vymenené plastové okná, keramická dlažba, predpríprava na umývadlo a steny. Na chodbe sa nachádzajú sociálne zariadenia.
Výhody
• centrum mesta
Lokalita
Lokalita sa vyznačuje bohatou občianskou vybavenosťou: potraviny, pošta, lekáreň, obchody, zdravotnícke stredisko, kaviarne, reštaurácie, mestský úrad a centrum mesta.
Cena
Cena nájomného za priestor je 350 € + energie
U NÁS NÁJDETE IBA AKTUÁLNE PONUKY! POZRITE SI AJ OSTATNÉ NAŠE PONUKY!
© Fotografie a text je autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie Reality na kľúč.
Prenajmeme kancelársky priestor, Žilina - centrum, LEN V R2 SK. ✳️????
Lokalita : Žilina – centrum, Horný Val
Sekcia : prenájom
Druh : kancelársky priestor
Počet miestností : 1
Plocha : 54 m²
Poschodie : 1/4
Výťah : nie
Stav : po rekonštrukcii
Popis : Prenajmeme kancelársky priestor v centre Žiliny na Hornom Vale. Priestor pozostáva z jednej miestnosti. K priestoru prislúcha aj spoločné 2x WC (muži-ženy) a kuchynka. Voľné ihneď.
Cena : 380,- € /mesiac + energie
Kontakt :
Rozpredávame kancelársky nábytok.
Osobný odber na Prievozskej v Bratislave.
Kancelársky stôl s bielou doskou 160x80 cm - 60 € (k dispozícii 6 ks)
Kancelátsky stôl s bielou doskou 140x80 cm - 50 €
Kancelársky stôl dub dýha - 40 €
Konferenčný stolík s textom - 50 €
Kancelárske stoličky - 40 €
predám kancelársky nabytok - 3x - stol kancelarsky sklo - 70/kus,
2- kreslo - sive kancelarska - 30/kus
kožený kancelársky gauc - 140eur
skrinky - biele kancelarske 2x - 40/kus
predaj komplet - 400
dohoda mozna
Predam nevyužívaný kancelársky stôl antracitový
Ešte v záruke
# pc stôl # pc stolík # kancelársky stôl # kancelársky nábytok
Firma Dukas s.r.o. Vám ponúka kancelársky priestor na prenájom.
Uvedený priestor má 25 m2 a nachádza sa na 2 poschodí z 3. K priestoru Vás dovedú schody, či bezbariérový veľký výťah.
Zariadenie priestoru tvorí položený zachovalý koberec bordovej farby, stolička, stolík, zakladač, vertikálne žalúzie a stropné neónové svietidlá.
Dosah svojej firmy získate označením svojej prevádzky na poschodí a na recepcii reklamnou lištou, či tabuľkou pred parkoviskom na reklamnej tabuli.
Výhodou prenájmu priestoru v budove Biznis Centra Dukas je výhoda pozície budovy, široká občianska vybavenosť v okolí i priamo v budove.
Svoje služby Vám ponúknu klienti napríklad Jazykovej Agentúry Zaraz, pracovnej agentúry Staff ag., služby poisťovní majetku a osôb, stavebná firma, kaderníctvo, kozmetika, výroba a predaj dverí a okien, pedikúra, tvorba web stránok, účtovníctvo.
K prenajatému priestoru je možné zakúpiť parkovacie miesto s ovládačom na parkovaciu rampu.
Informujte sa aj o iných typoch a veľkostiach priestorov ktoré Vám vieme ponúknuť.
Predám ploter HP DesignJet 110 plus
4 kazety (po 1 z čiernej, azúrovej, purpurovej, žltej)
Štandardné jazyky tlačiarne
PCL 3-GUI
Kompatibilné typy atramentov
Čierny: pigmentovaný atrament HP; azúrový, purpurový, žltý: dye-based atrament HP
Podporované typy médií
Papier (kancelársky, pre atramentovú tlačiareň, s povrchovou úpravou, vysokogramážový, stredne lesklý, lesklý, nátlačkový, fotografický, na brožúry/letáky, prírodný pauzovací), priesvitný glejený, transparentné fólie formátu A4
Štandardné veľkosti médií
A1, A1+, A2, A3, A4, B2, B3, B4, A2 (metricky predĺžený), obálky
Vlastné veľkosti médií
Zásobník 1: 76 x 142 až 458 x 610 mm; ručný podávač listov: 110 x 205 až 625 x 1 625 mm; zadná dráha: 110 x 205 až 625 x 1 625 mm; podávač roliek: až 609 mm, zadnou dráhou
Okraje, počiatočné/koncové
Bal: hore a dole: 5 mm; List: hore: 5 mm, dole: 12 mm
Bočné okraje
Bal: vľavo a vpravo: 5 mm; list: vľavo a vpravo: 5 mm
Maximálna dĺžka kotúča
45,7 m
Maximálna šírka média
625 mm cez prednú dráhu na ručné podávanie
Maximálna dĺžka tlače
15,2 m (s použitím podávania rolky, závisí od aplikácie)
Manipulácia s papierom
Archový zakladač (automatický vstupný zásobník na 150 listov formátu až A2+, predný ručný podávač po jednom liste, zadný ručný podávač pre hrubé médiá), voliteľný podávač balu s automatickým orezávačom
Odporúčaná hmotnosť média
Zásobník 1: 65 až 150 g/m2; manuálny podávanie po jednom liste: 65 až 210 g/m2; zadný podávač: až 300 g/m2; podávanie balu: 65 až 150 g/m2
Kvalita tlače / technológia
Technológia tlače
Termálna atramentová tlačiareň HP
Trysky tlačovej hlavy
304
Technológia farebnej tlače
Technológia HP vrstvenia farieb
Kvalita tlače (farebná, najlepšia kvalita)
1200 x 600 dpi
Presnosť tlače
±0,2 %
Minimálna šírka čiar
0,04 mm
Tlačiareň HP Designjet 110plus, sieťový kábel, tlačové hlavy (4), tlačové kazety (4), vstupný zásobník papiera formátu A2, výstupný zásobník, CD s inštalačným softvérom pre Windows®
Nitra a okolie doveziem, odporučenie prečistenie tlačových dýz
Predám kancelársky nábytok podľa fotiek (kancelársky stôl, skrinky, nábytok, fotelky so stolíkom, konferenčné stoličky, rozkladacia sedačka). Cena dohodou
Ponúkame na prenájom kancelársky a skladový priestor v BA III - Vajnory s celkovou úžitkovou plochou 483m² (KP 288m² + SP 195m²). Zrekonštruovaný klimatizovaný samostatný kancelársky celok 288m² na 2.poschodí v administratívnej budove, pozostávajúci z 10-tich kancelárií (4x 36m² + 6x 18m²), chodby a vlastného WC Ženy a WC Muži. Podlaha - koberec, plastové okná, internet, štrukturovaná kabeláž s prípojkami, klimatizácia, bezbariérový prístup, 3x osobný výťah, 1x nákladný výťah s nosnosťou 500kg. Skladový priestor 195m² - prízemie, vlastné WC a príručný sklad / kancelária o výmere 27,5m² v rámci priestoru. Parkovanie pred budovou pre nájomcov aj návštevy zdarma. Stravovanie v reštaurácii s kapacitou 220 miest priamo v administratívnej budove. Voľné od 01.09.2019. Cena prenájmu je 3900,-€ / mesiac + DPH vrátane nákladov na energie a služby.
Nájomca neplatí províziu RK. Pre bližšie info kontaktujte uvedeného makléra.
Ponúkame na prenájom kancelársky priestor na 1. poschodí administratívnej budovy AB5, v ktorej sídli viacero klientov. Kancelária je orientovaná na západnú svetovú stranu a tvorí miestnosť obdĺžnikového tvaru. Samotná kancelária má rozlohu 18,49 m2 a pripočítava sa k nej zázemie s rozlohou 4,34 m2, ktoré tvoria spoločné priestory, chodba, 2x kuchynský kútik, 2 x dámske a pánske toalety. V kancelárii je položený koberec, na oknách sú horizontálne žalúzie. Priestor má klimatizáciu s vlastnou reguláciou teploty, ústredné kúrenie s reguláciou, a pripravenú štruktúrovanú kabeláž. V budove je na výber z internetových poskytovateľov: SWAN a Telecom.
Parkovanie v Areáli BRS: 50,00 € / státie / mesačne + DPH. Ďalšie možnosti parkovania predstavujú mestské bezplatné státia v okolí areálu na priľahlých uliciach Hraničná a Mlynské nivy.
Celkový nájom za kancelársky priestor bez parkovania = 310,72 € / mesačne + DPH (nezahŕňa internetové pripojenie a telefonické spojenie).
V prípade otázok nás, prosím, neváhajte kontaktovať.
Realitná kancelária RE/MAX ponúka na prenájom kancelársky priestor na prízemí, v širšom centre Martina.
Kancelária sa nachádzajú na prízemí s možnosťou umiestnenia reklamy viditeľnej priamo od frekventovanej hlavnej cesty.
Kancelársky priestor je o výmere cca 17 m2. Ku kancelárií prislúcha aj kuchynka a sociálne zariadenie na chodbe. Možnosť vstupu, teda využívania priestorov nie je ničím obmedzená. Kancelária je vybavená kamerovým systémom. Parkovanie je bezplatné a bezproblémové.
Vzhľadom na veľmi dobrú dostupnosť – oproti zástavky MHD, ako aj dobrá lokalita umožňuje široké využitie priestorov, napr. pre administratívne účely a široké spektrum služieb.
POPIS:
PODLAŽIE: prízemie
SOCIALNE ZARIADENIE: áno
KUCHYNKA: áno
PRÍSTUP: 24 hodín denne
PARKOVANIE: priamo pri budove
INTERNET: dostupný
CENA: 199,00 EUR/ mes. (s energiami)
K DISPOZÍCIÍ: ihneď
OKOLIE: Vybavenosť okolia je charakteristická pre centrum mesta: úrady, obchody, lekári, MHD a pod.
V prípade že Vás táto nehnuteľnosť zaujala a chceli by ste bližšie informácie alebo si dohodnúť obhliadku, neváhajte a kontaktujte našu realitnú kanceláriu RE/MAX alebo priamo nášho makléra.
ponúkana na prenájom moderný kancelársky priestor, Duklianska ulica, CENTRUM MODERNÉHO BÝVANIA R11, Spišská Nová Ves. Priestor o rozlohe 63,30m2, sa nachádza na prvom nadzemnom podlaží. Kancelársky priestor disponuje vlastnou toaletou. Obchodné centrum R11 sa nachádza vedľa frekventovanej ulice smer PP v blízkosti centra mesta a v úplnej blízkosti obchodných domov Kaufland a obchodnej zóny NEO. Súčasťou centra je aj dostatočný počet parkovacích miest, ktorý spolu so zelenými plochami vytvára príjemné prostredie pre ľudí, ako aj pre samotné podnikanie. Obchodné centrum R11 - moderné bývanie vychádza z myšlienky vytvorenia samostatného komplexu, ktorý poskytuje okrem obchodných, prezentačných a skladovacích priestorov aj kancelárske priestory. Cena prenájmu je 6,5€/m2/mesiac bez energií a bez DPH. Pre viac informácií a prípadnú obhliadku nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle: .
Ponúkame na prenájom kancelársky priestor na komerčné účely vo firemnom vlastníctve o celkovej výmere 35 m2 (vr. spol.užív. priestorov), Banská Bystrica, centrum. Stav je kompletná rekonštrukcia (stierky, pláv. podlahy, plastové okná, nové dvere, elektroinštalácia, zateplenie). Kúrenie je lokálne elektrické. Krytina strechy je pozinkovaný plech. Počet WC na chodbe sú 2. Kancelársky priestor má: internet, vyhradené státie, zavedená elektrina, kuchynka na poschodí, umývadlo vo wc. V budove je optický internet, alarm, elektr. vrátnik, kuchynka a soc. zariadenia na podlaží. Stavba má vek zhruba 5 rokov. Umiestnenie stavby: centrum. Stavba tvorí jeden objekt. Stavba má suterén. Energetický certifikát stavby je vyhotovený. Výška nájmu 275 Eur/mes. (+ energie a upratovacie služby), spolu 410 Eur/mes vr. DPH. Bezproblémové parkovanie pri budove. Priestor vhodný na admin/kancelárske účely (rôzne služby-poisťovacie, finančné, konzultačné, štúdio/salónik krásy ap.). Dĺžka nájmu min. 1 rok. Záujemca o priestory skladá k rukám majiteľa pri podpise nájomnej zmluvy vratný depozit vo výške 1-mesačného nájmu. Parkovanie v cene nájmu pri budove. Zabezpečíme vám prípravu kvalitnej a obojstranne vyváženej nájomnej zmluvy. Spýtajte sa na detaily prenájmu ešte dnes.
Typ: Kancelárie
Ulica: Štúrova
Mestská časť: Juh
Obec: Košice-Juh
Invest & Real |
Ponúkame Vám na predaj kancelársky priestor v širšom centre Košíc , na Štúrovej ulici v Košiciach.
Ak ste podnikateľ a plánujete mať vlastný priestor pre svoje podnikanie , kúpa vlastného priestoru do osobného vlastníctva je veľmi rozumným riešením , ako efektívne využiť svoje vlastné zdroje a neprerábať na nájomnom pre cudziu právnickú osobu.
Ponúkame Vám kancelársky priestor o výmere 26m2, na 3. poschodí, na Štúrovej ulici , pár krokov od Hlavnej ulice.
Priestor sa skladá zo samotnej kancelárie a malej predsiene pred kanceláriou.
Lokalita je veľmi vyhľadávaná , vlasniť office na Štúrovej je aj rozumným uložením svojich financií do nehnuteľnosti.
Kanceláriu je možné financovať aj ako právnická osoba alebo aj ako fyzická osoba - podnikateľ.
Pre viac informácii nás pokojne kontaktujte.
Status: aktívne
Vlastníctvo: osobné
Stav: čiastočne prerobený
Celková plocha: 26 m2
Úžitková plocha: 26 m2
Zateplený objekt: áno
Počet poschodí: 3
Počet izieb: 2
Výťah: nie
Parkovanie: verejné
Zariadenie: zariadený
Internet: áno - wi-fi
019-21-EDVRa
Ponúkame Vám na prenájom kancelársky priestor.
Priestor sa nachádza v obchodnom dome FIX v Dubnici nad Váhom priamo v centre mesta.
Kancelársky priestor má výmeru 20m2, cena nájmu je 195€ mesačne vrátane energií (upratovacie služby, energie, vývoz odpadu,...).
Priestor sa nachádza na druhom poschodí obchodného domu. K dispozícii je rampa na vyloženie tovaru, dva nákladné výťahy, jeden osobný výťah a súkromné parkovisko.
V budove sa taktiež nachádzajú potraviny, obchod s oblečením, kúpeľňové štúdio, solárium, zmenáreň a iné.
Vo vestibule obchodného domu je obrazovka kde je možné uverejniť Vašu reklamu, samozrejme je možné uverejniť reklamu aj zvonku na budovu.
PRIESTORY SÚ IHNEĎ K DISPOZÍCIÍ!!!
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.
Realitná kancelária BeMi je celoslovenskou realitnou kanceláriou, ktorá sa radí medzi špičku na realitnom trhu a ponúka svojim klientom individuálny, ľudský prístup a komplexné služby. V CENE JE UŽ ZAHRNUTÝ AJ KOMPLETNÝ PRÁVNY SERVIS, VYPRACOVANIE ZMLUVY, POPLATKY SPOJENÉ S PREVODOM VLASTNÍCKYCH PRÁV.
024-21-EDVRa
Ponúkame Vám na prenájom kancelársky priestor.
Priestor sa nachádza v obchodnom dome FIX v Dubnici nad Váhom priamo v centre mesta.
Kancelársky priestor má výmeru 9m2, cena nájmu je 120€ mesačne vrátane energií (upratovacie služby, energie, vývoz odpadu,...).
Priestor sa nachádza na druhom poschodí obchodného domu. K dispozícii je rampa na vyloženie tovaru, dva nákladné výťahy, jeden osobný výťah a súkromné parkovisko.
V budove sa taktiež nachádzajú potraviny, obchod s oblečením, kúpeľňové štúdio, solárium, zmenáreň a iné.
Vo vestibule obchodného domu je obrazovka kde je možné uverejniť Vašu reklamu, samozrejme je možné uverejniť reklamu aj zvonku na budovu.
PRIESTORY SÚ IHNEĎ K DISPOZÍCIÍ!!!
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.
Realitná kancelária BeMi je celoslovenskou realitnou kanceláriou, ktorá sa radí medzi špičku na realitnom trhu a ponúka svojim klientom individuálny, ľudský prístup a komplexné služby. V CENE JE UŽ ZAHRNUTÝ AJ KOMPLETNÝ PRÁVNY SERVIS, VYPRACOVANIE ZMLUVY, POPLATKY SPOJENÉ S PREVODOM VLASTNÍCKYCH PRÁV.