karierny poradca - strana 6
Počet nájdených inzerátov KARIERNY PORADCA
: 1000 - strana 6
Nebaví ťa už robiť od nevidím do nevidím za smiešny peniaz? Prípadne si chceš privyrobiť a zabezpečiť si lepší život? Tak neváhaj a ozvi sa nám!
Sme personálna agentúra Jump and Work, ktorá ponúka jedinečnú pracovnú príležitosť v zahraničí so skvelými podmienkami a možno si to práve TY koho hľadáme.
Ponúkané benefity
Plat od 3500 netto + bonusy
Individuálne podmienky
Flexibilný čas
Ubytovanie
Prostredie na osobný rozvoj
Karierny & platobný rast
Ak ťa naša ponuka zaujala, tak nás určite kontaktuj a zašli životopis na:
info@
Radi zodpovieme všetky Vaše otázky
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-vedenie bežnej administratívy
-kontaktovanie klientov
-komunikácia medzi našimi obchodnými partnermi a klientmi
-starostlivosť o klientov, riešenie požiadaviek klientov
-audit a spracovanie dát
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nejedná sa o priamy predaj
-pozícia vhodná pre absolventov VŠ
Zamestnanecké výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas
-nezávislosť
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu
-profesionálni školitelia
-zaujímavý systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície v priemere 800 až 1200€
Stavebno - montážna spoločnosť hľadá na dlhodobú zákazku do NEMECKA šikovných, samostatných a spoľahlivých, MECHANIKOV, ZÁMOČNÍKOV.
Ponuka práce je pre jednotlivcov ale aj partie.
Miesto výkonu práce: Celé Nemecko
Náplň práce mechanik:
• Montáž a demontáž automatizovaných strojov a zariadení pre automobilový priemysel
• Montáž mechanických a pneumatických komponentov podľa technickej dokumentácie
• Rezanie hutníckeho materiálu
• Kompletné mechanické práce - osadenie strojov, dopravníkov a zariadení ovládacích panelov, robotov a rozvodových skríň podľa technickej dokumentácie v súlade s platnou legislatívou
• Identifikácia jednoduchých porúch a ich následné odstraňovanie
• Plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného v súvislosti s výkonom činnosti
Požiadavky na pracovníka:
- nemecký jazyk je výhodou
- znalosť práce vo svojom odbore
- čítanie z technických výkresov
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovedný prístup ku práci
Ponúkame:
* pravidelné úhrady faktúr
* zabezpečené a hradené ubytovanie
* stabilnú prácu počas celého roka
* kariérny rast
* prácu v interiéroch výrobných hál
* dlhodobú spoluprácu spojenú so vzájomnou spokojnosťou
Finančné ohodnotenie mechanik do 4000€.
Práca je vykonávaná turnusovo a to 3-4 týždne sa robí 1 týždeň voľno. Pracovná doba je od Po-Pia po dohode aj soboty 10 hodín denne.
Práca je na živnosť.
Finančné ohodnotenie podľa znalosti, kvalifikácie a skúsenosti daného uchádzača sa navyšuje.
V prípade záujmu zasielajte životopis na mailovú adresu kristina.dutkova@
Uchádzačov, ktorí zašlú svoj životopis na uvedenú e-mailovú adresu kontaktujeme medzi prvými. Firma si vyhradzuje právo, kontaktovať iba vybraných uchádzačov!
Pre viac informácií nás kontaktujte na:
Web:
Telefón:
E-mail: kristina.dutkova@
Náplň (druh) práce
- Budovanie finančnej spoločnosti.
- Efektívne vedenie, vzdelávanie a delegovanie systému práce.
- Tvorba stabilného teamu.
- Účasť na stretnutiach s obchodnými partnermi.
- Zabezpečenie komplexných finančných služieb klientom.
Ponúkané výhody
zmysluplná a finančne dobre ohodnotená práca
flexibilná pracovná doba
firemné benefity, renty
kariérny rast garantovaný výsledkami
kvalitné vzdelávanie na všetkých stupňoch plánu kariéry
Typ pracovného pomeru:Plný úväzok,Skrátený uväzok
Plat/mzda:1000 - 3000 EUR
Zaujímavá a podnetná príležitosť pre slovenskú rýchlo rastúcu spoločnosť, ktorá prináša možnosť na osobnostný a kariérny rast, nadštandardné platové ohodnotenie a benefity vo forme áut či dovoleniek.
Náplň práce:
- spracovávanie databáz a tvorba jednoduchých štatistík,
- riešenie nových ako aj existujúcich klientskych zložiek,
- spolupráca s realitnými kanceláriami a finančnými inštitúciami
Prax a špeciálne vzdelanie nie sú potrebné, ćloveka zaučíme, stačí spraviť prvý krok a zaslať životopis.
Náplň práce
- administratívna práca
- práca s firemným softvérom
- komunikácia s klientmi a partnermi
- kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení
- navrhovanie efektívnejších riešení
- starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi
- personalistika
Pracovné miesto vhodné aj pre
absolventa
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€)
- vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD
- pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia
- možnosť home office (podľa dohody)
- garantovaný kariérny a osobnostný rast
- pravidelné školenia a teambuildingy
- možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
- rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.)
Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte)
Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.
Spoločnosť PALFINGER Ladebordwände s.r.o. patrí do skupiny Palfinger Gruppe, ktorá už 50 rokov vyrába a predáva nakladacie zdvíhacie plošiny, ktoré sú hospodárne, flexibilné a ľahko sa ovládajú, čím podstatne uľahčujú nakladanie a vykladanie tovaru z nákladného vozidla. Vo svojom portfóliu má spoločnosť 40 produktov a celoplošnou sieťou servisu garantuje servis bez hraníc pre klientov z oblastí prepravy potravín, logistiky prepravy, odpadového hospodárstva, záchranných a bezpečnostných zložiek. Okrem predaja takisto prenajíma a požičiava.
Na uvoľnenú pozíciu spoločnosť hľadá s nástupom čo najskôr
Medzinárodného Sales Manager (m/ž/iné)
Česká republika/Slovensko/Maďarsko
s miestom výkonu práce v Bratislave
Ste odborníkom na získavanie a starostlivosť o zákazníkov?
Tak potom ste ten správny človek pre nás!
Vaša budúca pracovná náplň
- Práca v nadnárodnom prostredí (v medzinárodnom obchode) a profitujete zo svojich jazykových znalostí.
-Získavanie a starostlivosť o podniky akejkoľvek veľkosti. Od malých-stredných podnikov až po významných „globálnych aktérov“.
- S riadením zákazníkov už máte skúsenosti.
- Nielen vy, ale najmä vaši zákazníci budú prekvapený mnohorakými možnosťami, ktoré ponúkajú naše produkty (riešenia pre nakladacie zdvíhacie plošiny).
- U nás nie ste len samostatným pracovníkom, ale s podporou nášho Zákazníckeho servisu úspešne zrealizujete projekty, a to najmä v tíme.
- Máte intuíciu pre potenciálne projekty
- Radi sa vydávate do neznáma, pričom sa všade cítite ako doma, počnúc firmami so základným vybavením cez firmy, ktoré chcú upgradovať svoje vybavenie, až po komunálnu oblasť.
Váš profil
- Absolvovali ste technické vzdelanie a máte ho zmysel pre obchod. Skúsenosti s predajom nakladacích zdvíhacích plošín sú výhodou.
- Dobre ovládate nemčinu (C1) alebo angličtinu (B1), ďalšie jazyky sú výhodou.
- Radi cestujete, ste otvorený/á, zanietený/á a nevzdávate sa. Kontakty nadväzujete bez problémov.
- Okrem toho sa zaujímate o súvislosti, ktoré sú významné pre rozvoj obchodu.
Benefity:
- Moderná globálna firemná kultúra
- Náročné a v žiadnom prípade nie nudné, medzinárodné projekty
- Pravidelne možnosť práce z domu
- Atraktívna pracovná doba, ktorá zohľadňuje aj vaše súkromie prostredníctvom modelov flexibilnej pracovnej doby & za svoju energickú prácu nesiete zodpovednosť sám/sama
- Osobný kariérny plán & ďalšie vzdelávanie podľa potreby
- Významné benefity pre vaše zdravie.
Minimálna základná zložka mzdy pre túto pozíciu – v závislosti od vašej kvalifikácie a skúseností – je 2000 - 2500 EUR v hrubom, plus provízie z predaja.
Miesto výkonu práce je v Bratislave. V prípade potreby vám radi pomôžeme nájsť byt.
Ak máte záujem o túto zodpovednú pozíciu, tak sa budeme tešiť na vašu žiadosť o zamestnanie e-mailom na: bewerbung@
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Budujte spolu s nami internetový obchod, vytvárajte franšízy a majte príjem z obratov.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Manažér v priemere 1800€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste niekedy uvažovali nad vlastným podnikaním, je to jedinečná príležitosť ako bezplatne rozbehnúť svoj internetový obchod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu (rýchloobratkový sortiment tj. pre každodennú spotrebu z oblasti zdravia a krásy), starostlivosť o klientov, obchodné tímy, marketing. Budujte eshop, starajte sa o obraty a majte príjem z tržieb.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých príjmov sa pracuje na živnosť. Po 3 mesiacoch cca. príjem 1000€.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste osoba, ktorá uvažovala niekedy nad podnikaním a budovať niečo vlastné, môžete viesť internetový obchod bez nutnosti kapitálu, skladu, tovaru, logistika apod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR, keďže pôsobíme medzinárodne - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Do novootvorenej prevádzky BENZE na františkánskej ulici hľadáme možno práve teba. Ak máš v sebe prirodzenú autoritu,dôraz na detail,poriadok a disciplínu si to práve ty koho hľadáme. Ponúkaná mzda v skúšobnej dobe je od 1100eur brutto. Možný kariérny rast.
Samozrejmosťou je zabezpečenie teplej stravy a pitného režimu. Výhodou su 8 hod zmeny.
Podmienky prijatia:
- vstupný pohovor
- prax
- znalosť anglického jazyka úroveň B1
Ak ťa pracovná ponuka oslovila neváhaj a pošli CV s fotkou na : aircafe.kuba@
Hľadáme auditora - 3000€ -
V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior.
Audit Senior sa u nás stará o:
- riadenie zakázok auditu u klienta
- junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja
- zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov
- komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov
- identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.)
Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi.
Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru
Zamestnanecké výhody, benefity
- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars)
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie)
- letné krátke piatky
- 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy
- sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona)
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP)
- Mentoring program
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov)
- vianočné a darčeky k výročiam
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo je pre nás u Teba dôležité?
- min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu
- znalosť ISA štandardov
- znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov
- schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov
- tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi
- flexibilita cestovania v rámci Slovenska
Stručná charakteristika spoločnosti
- Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok
Životopis zasielajte na certifikat@
Zamestnáme väčší počet most. žeriavnikov/žeriavničky, skupiny A3.
Žeriavnické práce vhodne aj pre ŽENY.
Ponúkame dlhodobú spoluprácu a kariérny rast.
Záujemcov bez praxe radi preškolíme, zaučíme.
Pomôžeme vám začleniť sa do tímu a postaráme sa o vašu spokojnosť.
Možnosť pracovať na živnosť aj na trvalý pracovný pomer.
Práca je na zmeny, 11,25 h denná, nočná, dva dni voľno. Od 06:00 - 18:00, 18:00 - 06:00.
Žeriavnici mzda živnosť od 7,40 až nad 10 a viac v čistom.
Trvalý pracovný pomer od 6,50 eur na hodinu v čistom s príplatkami - nočné, víkendy, sviatky a ďalšie.
Bližšie info.
Hľadám 3 ľudí, ktorí chcú:
-získať prax v ekonomickom obore
-zlepšiť sa v komunikácii
-zvýšiť svoj príjem
Podmienky:
-ukončené stredoškolské vzdelanie -maturita- vek min. 19 rokov, VŠ vzdelanie výhodou
-komunikatívnosť
-cieľavedomosť
-serióznosť
-výhodou - vodičský preukaz skupiny B + vlastné vozidlo (nie je to podmienka)
Aké vieš získať benefity?
-zaškolenie v obore + preplatenie skúšok k vykonávaniu činnosti
-kariérny rast
-pracovný tablet
-pracovné akcie -teambuildingy
-flexibilná pracovná doba
Platové ohodnotenie - podľa dohody pri pohovore.
Cez link jednoducho výplň formulár:
Kontaktovaní budú vybraní uchádzači.
Ak však hľadáš istotu - práca 8h denne, rýchle peniaze- nie si vhodný kandidát.
Hľadám ľudí, ktorí chcú na sebe pracovať, posunúť sa - ako osobnostne, tak aj finančne.
Ďakujem za vyplnenie, čas a teším sa na spoločné stretnutie.
Chceš mať druhý zdroj príjmu? Chceš niečo vo svojom živote zmeniť? Chceš byť v práci dôležitý? Je pre teba zaujímavý kariérny rast? Ak si sa v niečom našiel, neváhaj volať / písať mail. Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných a ambicióznych ľudí. Myslíš, že práve ty si vhodný/á do nášho tímu? Pošli životopis na: alebo volaj na číslo .
Máš rád prácu s ľuďmi?
Chceš si zorganizovať svoj pracovný čas tak aby si mal dostatok času aj na svoj osobný život?
Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás. Do svojho obchodného tímu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií-klientsky pracovník, vedúci obchodnej skupiny.
Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou, flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity .
Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy.
Asistent predaja 1000,-
Obchodný manažér 1800,-
Realitný maklér 2000,-
Viac informácii na čísle
Si -koučovateľný -ochotný sa vzdelávať
-učenlivý -zodpovedný
-hladný po úspechu -príjemne vystupuješ
Ak máš tieto vlastnosti, tak neváhaj a kontaktuj nás, pretože máme viac ako 10 rokov skúseností v oblasti osobnostného rozvoja a budovaní vlastnej firmy.
JEDINÁ ISTOTA V DOBE DNEŠNEJ NEISTOTY SÚ KVALITNÉ
INFORMÁCIE A TY SÁM.
TAK ZÍSKAJ NÁSKOK PRED OSTATNÝMI.
ZÍSKAŠ: - osobnostný a kariérny rast formou podporných seminárov
-možnosť vybudovania vlastnej firmy
-teambuildingové aktivity
-firemné dovolenky do celého sveta
-flexibilný pracovný čas
-neobmedzený príjem
-po splnení podmienok fix 1200E/M + provízie
Ako bude prebiehať naša spolupráca:
Postupné kroky si vzájomne dohodneme na osobnom stretnutí.
KONTAKT: Zuzana Rosypálková Martina Talapková
Tel: Tel:
Mail: z.rosypalkova@ m.talapkova@
Dávam príležitosť šikovným, komunikatívnym ľuďom na spoluprácu vo finančnom a poisťovacom sektore, Poisťovňa Allianz.
Náplň práce:
-vedenie bežnej administratívy
-kontaktovanie klientov
-starostlivosť o klientov, riešenie požiadaviek klientov
-servis a spracovanie dát
-pozícia vhodná aj pre absolventov VŠ
Zamestnanecké výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas
-nezávislosť
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu
-profesionálni školitelia
-zaujímavý systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície
Hľadám 10 mladých a ambicióznych ľudí.
Ako podnikateľ ponúkam 12rokov svojich skúseností a zámer otvoriť 3 nové kancelárie v 3 rôznych mestách.
Na začiatok sa absolvuje vzdelávací program spolu s ukážkou v praxi, následne sa rozhodne
či to bude práca:
- popri (zamestnaní/ štúdiu/ materskej). priemer 300-800€
- full time JOB. priemer 1000 - 2000€
- alebo manažérska pozícia a začiatok vlastného podnikania. 3000€ +
Dôraz kladieme na kvalitu a výber ľudí. Nadštandardné finančné ohodnotenie si vyžaduje
naozaj proklientsky prístup a profesionálne vystupovanie.
Pri úspešnom budovaní kariéry, sa tí najlepší časom osamostatnia.
Podmienky:
-Vek min. 19 - 35r.
-stredné , maturita, VŠ vzdelanie výhodou
-Komunikatívnosť
-Cieľavedomosť a serióznosť nutnosťou
-ideálne VP sk. B a vlastné vozidlo, nie je to však podmienka.
Benefity:
-Zaškolenie (aj skúsení aj ľudia nový v obore)
-Kariérny rast
-celoeurópska spoločnosť (15krajin EU) 50r. na trhu
-Preplatenie skúšok k vykonávaniu činnosti
-Pracovný tablet
-Tímové akcie - teambuilding.
-Flexibilný pracovný čas
-Rozvoj osobnosti
Práca vhodná aj pre ľudí, ktorí nemajú predošlé skúsenosti
profesia sa dá vykonávať podľa dohody na
-brigádnu činnosť alebo SZČO - príjem podľa vykonanej práce.
Poprosím, cez link nižšie vyplňte formulár -
IBA TÍ ĽUDIA, KTORÍ CHCÚ naozaj NA SEBE PRACOVAŤ !
nestrácajme navzájom čas, ak chcete rýchle peniaze , zamestnanie na 8h - nieste vhodný kandidát.
Naopak ak máte seriózny záujem svoj život zmeniť, mať násobne vyšší príjem , firemné dovolenky ale aj ochotu na sebe pracovať,. budem veľmi rád za naše stretnutie a Váš čas.
Požiadavky :
- min.učňovské vzdelanie
- telefonovanie
- práca 3-4 hod. denne od pondelka do štvrtka
- je potrebné mať počítač alebo notebook
- min.prax v používaní pc
Čo ponúkame :
- jednoduchá nenáročná práca
-podrobne zaškolíme aj bez praxe
- dlhodobá stabilná práca
- kvartálne a ročné odmeny
- portfólio existujúcich klientov
- zázemie úspešnej a silnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- moderný systém vzdelávania podporujúci osobný a kariérny rast
- zaujímavé finančné ohodnotenie
Mzda a pracovná zmluva po dohode na pohovore
Mzda/plat: V texte
V prípade záujmu mi pošlite Váš životopis na e-mailovú adresu cintulapalo1@
V prípade otázok ma kontaktujte na tel.čísle : od 8:30hod. - 18hod.
Keď neberiem zavolám naspäť