inzercia, predaj, predám, bazár

kolko stoji uctovnicka - strana 7

Počet nájdených inzerátov KOLKO STOJI UCTOVNICKA : 1000 - strana 7

Účtovníčka
Si šikovná, flexibilná, spoľahlivá osoba, ktorú napĺňa účtovníctvo? Potom je toto jedinečná príležitosť práve pre Teba. Práca v príjemnom pracovnom prostredí, pre nemeckú spoločnosť s dlhodobou tradíciou a na Slovensku v Trenčíne. / priemyselný park/ Potrebná znalosť nemeckého jazyka B2 Anglický jazyk výhodou. Týždenný úväzok je 40 hod. Nástupný plat od 1 500 € brutto plus zamestnanecké benefity. / v závislosti od skúsenosti kandidáta/ Nástup dohodou. Oslovení budú kandidáti vyhovujúci požiadavkam. V prípade záujmu poprosím zasielať vaše CV na e-mail: workhousemanager@ Zároveň prosím uviesť do tela mailu názov pracovnej pozície a kontakt na Vás.
Samostatný účtovník / Účtovníčka
WELDING s.r.o., Topoľčany Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné účtovanie v podvojnom účtovníctva, archivácia a likvidácia faktúr (dodávateľských /odberateľských) - príprava podkladov pre spracovanie finančných výkazov a rozborov výsledkov spoločnosti - účtovanie na účtoch hlavnej knihy - spracovanie hlásení DPH, KV, SV - účtovanie zákazkovej výroby - rozúčtovanie miezd - vystavovanie odberateľských faktúr - spracovanie štatistických hlásení - spolupráca na inventarizácii - evidencia a účtovanie majetku, zatrieďovanie do odpisových skupín - spolupráca na vyhotovení účtovných smerníc - skladová evidencia - ďalšie úlohy súvisiace s vedením účtovníctva Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Ekonomika; Účtovníctvo Ostatné znalosti Fakturácia - Mierne pokročilý Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý Skladové hospodárstvo - Základy Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Hospodárska korešpondencia - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v podvojnom účtovníctve - skúsenosti s programom ABRA výhodou - samostatnosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci - komunikatívnosť, tímový duch a lojálnosť Mzdové podmienky (brutto) Od 1200,-€ v závislosti aj od pracovných skúseností, po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy. Kontakt: cagalova@
ÚČTOVNÍK/ÚČTOVNÍČKA
Realitná kancelária SANTA Real, s.r.o. v Leviciach, ponúka prácu pre účtovníka/účtovníčku. Náplň práce: - vedenie podvojného, jednoduchého, mzdového účtovníctva, fakturácia, personalistika Požadujeme: - minimálne úplné stredné odborné vzdelanie - znalosť účtovných programov - finančná a ekonomická gramotnosť - zodpovedný prístup a príjemné vystupovanie voči klientom - komunikatívnosť, dochvíľnosť, spoľahlivosť - samostatnosť Mzdové ohodnotenie: 1.000,-€ V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis na: gafrik@, santareal@ prípadne kontaktujte tel. č.
Mzdová účtovníčka - externe, online
Ponúkam komplexné spracovanie miezd a personálnej agendy externým spôsobom. Som skúsená mzdárka s VŠ ekonomickým vzdelaním a dlhoročnou praxou. Pracujem v softwari MRP. Iný program nie je problém. Keďže pracujem online, ponuka spracovania miezd platí pre celú SR. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte cez formulár tu na bazosi. Ďakujem pekne. Príjemný deň
Hľadáme ekonómku, účtovníčku
Do stabilnej firmy v Banskej Bystrici (vznik 1991) hľadáme pre ekonomické odd. pracovníčku EKONÓMKA - účtovníčka. požiadavky: ekonomické vzdelanie, skúsenosti s vedením podvojného účtovníctva, bezúhonnosť, spoľahlivosť miesto práce : ALFEX a.s., Zvolenská cesta 5, Banská Bystrica
Pomocná účtovníčka
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky. Požadujeme znalosť: • podvojného účtovníctva, • skladového hospodárstva, • hospodárskej korešpondencie, • ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké benefity: • práca v stabilnej firme, • výplata vždy v stanovenom termíne, • stravné lístky v hodnote 4,80 €. Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti • od 4,379 € hod./ brutto, • osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto Miesto výkonu práce sú Košice. Nástup ihneď. Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
PRIJMEM EKONOMKU-UCTOVNIK, UČTOVNIČKA
PRIJMEME EKONÓMKU DO ZAMESTNANIA NA TPP MIESTO VÝKONU PRACE TREBIŠOV NÁPLŇ PRACE: VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA DOPRAVNÁ SPOLOČNOSŤ, MZDY, EVIDENCIA DPH, MZDA 1200€ FIRMA VERA TV- TREBIŠOV
Daňové priznanie 2021 aj na poslednú chvíľu- férová cena
Dobrý deň, som skúsená účtovníčka a už niekoľko rokov ponúkam: - vypracovanie daňového priznania pre živnostníkov, zamestnancov, aj pracujúcim v zahraničí. - príprava a podanie Odkladu podania DP - elektronické podanie DP za vás. Všetko vyriešime cez internet, prosím kontaktujte ma emailom a pošlem Vám informácie, o podkladoch, ktoré budem od Vás potrebovať. Hotové daňové priznanie vám zašlem emailom, aj vo formáte na elektronické podanie cez portál Finančnej správy. Ponúkam možnosť priznanie podať elektronicky za Vás za dodatočný poplatok. Teším sa na spoluprácu. Cena od 40€
Externá účtovníčka s dlhoročnou praxou ponúka:
- komplexné spracovanie účtovníctva pre fyzické a právnické osoby - miezd a personalistiky - elektronickú komunikáciu s úradmi a spracovanie všetkej zákonnej dokumentácie a ďalšie ... Vaša spokojnosť je prioritou. Celá SR
ÚČTOVNÍČKA
Spracujem jednoduché a podvojné účtovníctvo. Posielanie výkazov, daňových priznaní a poradenstva. KE, PO, MI,… KE-JUH-doklady si viem vyzdvihnúť aj sama. Cena na základe vzájomnej dohody.
Uctovnicka
Vedenie účtovníctva, daňové priznania Ponúkam vedenie účtovníctva pre malé a stredné firmy, platcov DPH aj neplatcov, s.r.o. SZČO... Spracovanie daňového priznania typ A , typ B Ponúkam komplexné vedenie podvojného účtovníctva,jednoduchého účtovníctva, SZČO, daňové priznania, DPH. Zastúpim Vás pri komunikácií s Finančnou správou, SP, ZP, Živnostenským a Obchodným registrom. Viac informácií telefonicky alebo e-mailom. Ceny podľa dohody Meno: M. Zajacová Telefon: E-mail: mischelzajacova@ Cena: V texte
Vedenie účtovníctva
Spracujeme Vám jednoduché a podvojné účtovníctvo, mzdy, personalistiku.Ponúkame Vám svoje viac ako 25 ročné skúsenosti ako externá účtovníčka. Zastúpime Vás pred finančnou správou, sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami. Súčasťou poskytovaných služieb je aj kompletné spracovanie DPH priznaní, účtovnej závierky, daňového priznania k dani z príjmov právnických aj fyzických osôb, daní z motorových vozidiel a iné súvisiace práce. Účtovníctvo je možné spracovávať elektronicky. Cena dohodou
Účtovníčka
Hladáte externú účtovníčku pre jednoduché,podvojné účtovníctvo a mzdy?Tak napíšte,zavolajte.V oblasti účtovníctva pracujem 15 rokov,spracovávam v programoch kros.Som flexibilná a pracovitá.
Účtovníčka
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva. Dlhoročná prax, účtovanie v programoch od spoločnosti KROS, cena dohodou. Daňové priznanie majú moji klienti ZDARMA. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte emailom.
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
ÚČTOVNIČKA / ÚČTOVNIK pre pobočku Košice
Stabilná spoločnosť v Košiciach príjme na pracovnú pozíciu Účtovníčku Naša spoločnosť je dopravno logistická spoločnosť Náplň práce: - učtovanie bankových dokladov a pokladne - vystavovanie faktúr na základe podkladov - spracovanie ekonomickej agendy v podvojnom účtovníctve PRAX v odbore NUTNA Ponúkame: - prácu v stabilnej spoločnosti - podpora vzdelávania a osobného rozvoja - práca v mladom kolektíve - na TPP - sídlo v centre mesta Košic Nástup je od 1.12.2022 resp od 1.1.2023 Kontakt: Mail: info@
Spracovanie miezd, administratívne práce, finančné služby
Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr: - prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne - elektronická komunikácia s daňovým úradom - daňová evidencia - zapisovanie údajov - vedenie databázy - prepis textov do elektronickej podoby, aj z rukopisov Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať. Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie. Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí. Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou. Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť Na odmene sa určite dohodneme.
učtovník / učtovníčka
Zdravím, hľadáme účtovníčku na HPP, alebo na SPÚ ( 4 hodiny). Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - samostatné vedenie podvojného účtovníctva, - komunikácia s daňovým úradom, - účtovanie a kontrola došlých faktúr, - príprava a účtovanie odberateľských faktúr, - účtovanie bankových výpisov, - účtovanie interných dokladov, - kontrola a príprava daňových priznaní k DPH, - kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia, - spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti - min. 2 ročná prax v účtovníctve, - vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca - dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve - zodpovednosť, logické a analytické myslenie, - práca v programoch Omega alebo MRP K/S. Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam. Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom. Ostatné znalosti Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý OMEGA - Pokročilý Výkon Práce: Turzovka Kontakt : Nastúp do práce podľa dohody.
Účtovníčka - Ekonómka
Hľadám si prácu účtovníčky popri zamestnaní (s možnosťou práce z domu). Ponúkam niekoľkoročnú prax a skúsenosti s vedením kompletnej ekonomickej agendy (účtovníctvo, dane, mzdy, personalistika); mám VŠ vzdelanie. V prípade záujmu prosím o zaslanie primárnych základných informácií cez kontaktný formulár. Ďakujem.
Komplexné účtovníctvo
Externá účtovníčka ponúka služby v oblasti : * komplexné celoročné vedenie a spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva * komplexné vedenie a spracovanie personalistiky a miezd * daňové priznania - DPH ,daň z príjmu FO a PO * Cena dohodou : a.) paušálne podľa množstva dokladov , kde pri pravidelnom mesačnom spracovaní dokladov je cena vrátane všetkých daňových priznaní a výkazov , ako aj ročnej závierky b.) cena za účtovnú položku + podanie daňových priznaní a výkazov. Dodanie dokladov osobne alebo mailom. * Garancia - dlhoročná prax, maximálna kvalita a spoľahlivosť.