inzercia, predaj, predám, bazár

komunikácia so zákazníkom

Počet nájdených inzerátov KOMUNIKÁCIA SO ZÁKAZNÍKOM : 1000

Finančný agent - administratíva, sprostredkovanie
Finančný sprostredkovateľ je osoba, ktorá sa zaoberá poskytovaním finančných služieb a poradenských služieb zákazníkom. Hlavnou úlohou finančného sprostredkovateľa je pomôcť zákazníkom s riešením ich finančných potrieb a cieľov. Niektoré z hlavných činností finančného sprostredkovateľa sú: Poradenstvo: Finančný sprostredkovateľ poskytuje poradenské služby zákazníkom týkajúce sa ich finančných cieľov a potrieb. Môže tiež pomôcť s výberom vhodných finančných produktov a služieb. - Predaj finančných produktov Správa portfólia: Finančný sprostredkovateľ sleduje a správa portfólia svojich zákazníkov, aby zabezpečil, že ich finančné ciele sú na správnej ceste. Monitorovanie trhu: Finančný sprostredkovateľ sleduje finančný trh a aktualizácie týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohol poskytnúť aktuálne informácie svojim zákazníkom. Vzdelávanie zákazníkov: Finančný sprostredkovateľ tiež zodpovedá za vzdelávanie svojich zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb, aby mohli lepšie rozumieť svojim finančným možnostiam a rozhodnutiam. Nástup možný ihneď.
Špecialista sortimentu nábytok
Špecialista sortimentu nábytok v čistom dostanete +/- 950 až 1150 e Pri splnení požiadaviek , ktoré vyžadujeme PRAX v obore, plynulý maďarský jazyk . Hľadáme aj druhého predavača , kde prax nie je nutná ani jazykové znalosti . Mzda pri tejto pozícii je o niečo nižšia . V prípade zaslania životopisu prosíme o definícia či sa uchádzate o pozíciu 1 - Skúsený predavač s praxou a znalosťou maďarského jazyka , alebo pozíciu 2 - pomocný predavač bez praxe a znalosti maďarského jazyka Viete sa nadchnúť pre predaj? Chcete spolu s naším tímom poskytovať najlepší zákaznícky servis na Slovensku? Máte radi rôznorodosť práce, chcete pracovať v najkrajšom showroome s nábytkom na Slovenskú ? V tom prípade ste možno asistentom predaja, ktorého hľadáme! ČO BUDETE ROBIŤ ? Predávate: Našim zákazníkom s úsmevom ponúkate špičkový zákaznícky servis a poctivý nábytok z masívu v novej predajni Nábytok Mirek na Južnej trieda 82/ A Budete pomáhať pri prijímaní, naskladňovaní a dopĺňaní tovaru na predajnej ploche, Máte nezameniteľnú príležitosť získať zodpovednosť za svoj vlastný úsek predajne. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - profesionálna komunikácia so zákazníkom na kamennej predajni - vypočutie potrieb zákazníka - vytvorenie návrhu podľa požiadaviek zákazníka k jeho spokojnosti - spracovanie objednávky a s tým spojená administratívna činnosť - reporting nadriadenemu Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročne významnou pozíciou na trhu - kvalitná podpora v zaškoľovacom procese, podpora manažmentu - práca v najkrajšom showroome s nábytkom , v prijemnom prostredí - zamestnanecká zľava na produkty spoločnosti - kreatívna práca s možnosťou ďalšieho vzdelávania Požiadavky na zamestnanca Jazykové znalosti jeden z jazykov Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Maďarský jazyk plynule Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Vedenie prevádzky - Základy Komunikačné schopnosti - Pokročilý Kreativita - Pokročilý Asertívna komunikácia - Základy Prax na pozícii/v oblasti Nevyhnutné Osobnostné predpoklady a zručnosti komunikácia so zákazníkmi, kreativita, dôslednosť, základné znalosti s ovládaním grafických programov a iných predajných zručností výhodou Požadujeme : • minimálne stredoškolské vzdelanie (výučný list) • trestnú bezúhonnosť • skúsenosť s predajom (predaj v oblasti nábytku výhodou) • orientácia na zákazníka • časovú flexibilitu • samostatnosť a spoľahlivosť Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu prosím pošlite životopis s fotografiou na email manager@ , do predmetu správu prosím uvies
Pracovník reklamačného oddelenia v Bratislave
Ak radi komunikujete s ľuďmi a radi pomôžete pri preklamácii produktu zákazníkovi, neváhajte a pridajte sa ku nám. Ponúkame: - základná mzda 1080€ - motivačný príspevok 50€ - prémia z obratu 70€ - polročné prémie 500€ (vyplácané naraz po 6. mesiacoch) Náplň práce: - pomoc zákazníkom pri reklamácii tovaru - pomoc zákazníkom pri požičaní náradia, prívesného vozíka alebo vozidla - starostlivosť o chod oddelenia a jeho udržiavanie - jednoduchá práca na PC - zabezpečovanie dopravy, výdaja tovaru a doplnkových služieb Pracovná doba je na krátky a dlhý týždeň. Požiadavky: - komunikácia so zákazníkom - základné počítačové znalosti - zodpovednosť Benefity: - stravná karta v hodnote 5,30€ - zamestnanecká zľava na odber tovaru 10% - príspevok za narodeniny - príspevok 200€ za odporučenie nového zamestnanca - priebežné odborné vzdelávanie - príspevok na Vianoce V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle .
Voľné pracovné miesto v administratíve
Referentka obchodu a servisu v Bratislave Pracovná doba 8:00 - 17:00 Náplň práce - spracovávanie ponúk, objednávok, zmlúv, žiadostí, listov - každodenná komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi, komunikácia s predajcami úžitkových vozidiel - každodenná komunikácia so zákazníkmi - preberanie vozidiel do servisu , pokladňa , fakturácia - komunikácia s úradmi, banka, pošta a iné - komunikácia so zahraničnými obchodnými partnermi - dodávateľmi Mzda 1500€ brutto (v závislosti od skúseností kandidátky) Benefity - koncoročné odmeny - služobné vozidlo po skončení skúšobnej doby aj na súkromné účely, služobný telefón na súkromné účely - strava hradená v plnej výške zamestnávateľom, nápoje zdarma - zamestnanecké zľavy V prípade záujmu o prácu pošlite váš životopis s fotkou na mailovú adresu info@ Telefonický kontakt
Oprava, servis, čistenie, skladanie PC
PRÍDEME AŽ K VÁM DOMOV, BEZPLATNÁ DIAGNOSTIKA PROBLÉMOV, ZHODNOTÍME PROBLÉM A ZÁKAZNÍK SA ROZHODNE ČI CHCE PROBLÉM ODSTRÁNIŤ ZA POŽADOVANÚ CENU. (NIČ NEPLATÍTE, AŽ PO VYRIEŠENÍ PROBLÉMU A PO DOHODE SO ZÁKAZNÍKOM) Ceny sa odvíjajú podľa zložitosti vyriešenia problému a po dohode so zákazníkom. Naša firma ponúka spoľahlivé a cenovo dostupné služby pre všetky vaše počítačové potreby. Sme zameraní na kvalitnú prácu a snažíme sa poskytovať našim zákazníkom najlepšie služby za nízku cenu. Naši skúsení technici sú vybavení najmodernejšou technológiou a sú schopní rýchlo a efektívne identifikovať a vyriešiť vaše problémy s počítačom. Ponúkame široké spektrum služieb, vrátane opravy hardvéru, inštalácie operačného systému, montáže a konfigurácie počítačových súčastí a mnoho ďalších. Sme presvedčení, že kvalitná práca by nemala byť predražená, preto naše služby ponúkame za veľmi prijateľnú cenu. Okrem toho, poskytujeme aj rôzne zľavy a akcie pre našich stálych zákazníkov. Neváhajte nás kontaktovať, ak máte akékoľvek počítačové problémy. Sme k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni a rýchlo a profesionálne vám pomôžeme s vašimi požiadavkami. Dôverujte nám a získajte svoj počítač späť do pôvodného stavu za rozumnú cenu. Tešíme sa na spoluprácu s vami! V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky na číslo , , alebo mailom na opravypcpuchov@
Customer support CZ Iron Aesthetics, s.r.o.
Názov konania: Customer support CZ Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Barčianska 66, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny 1 250 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - Nutnosť ovládať Český jazyk na úrovni Expert (C2) - administratívne práce - komplexné zabezpečovanie fungovania e-shopu - spracovanie objednávok, - komunikácia so zákazníkmi (chat. tel.) (odpisovanie na maily a telefonická komunikácia so zákazníkom), - spravovanie reklamných kampaní google, instagram, facebook, - pridávanie nového obsahu na web, - vytváranie, úprava a kontrola existujúcich súčastí menu a podkategórií, - starostlivosť o zalistované produkty na e-shope a listing nových produktov, • vytváranie a zasielanie newsletterov, • spolupráca s externými dodávateľmi a internými oddeleniami, • zodpovednosť za výstupy svojej práce ako aj za ich prezentovanie, • ďalšie aktivity v rámci marketingového oddelenia, Zamestnanecké výhody, benefity: • nákup všetkého sortimentu vo firme za nákup firmy • príplatok za prácu počas víkendov a sviatkov • koncoročné prémie Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Máš support v krvi. - Komunikácia ti nerobí problém - či už ide o chat, email alebo telefón. - Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti. - Nečakáš na zadanie úlohy. - Samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi. - Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať. - Si flexibilný. Stručná charakteristika spoločnosti: Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa predajom športového oblečenia a doplnkov výživy na Slovenskom, Českom, Maďarskom, Rumunskom trhu. Jazykové znalosti: Český jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Office - Mierne pokročilý
Komunikacia zo zakaznikom
Prijmeme pracovnika na telefonicku a emailovu komunikaciu so zakaznikom.Ide o pracu v pneuservise,vybavovanie objednavok.Praca Po-Pi od 9.00 do 17.00.Plat 800-1000€.Plus stravne.Nastup mozny ihned
Práca v marketingu
Do nášho tímu hľadáme milého a spoľahlivého človeka s chuťou pracovať. Náplň práce: - rozširovanie eshopu - komunikácia so zákazníkom - objednávanie tovaru - prebaľovanie tovaru - odosielanie/ odovzdávanie tovaru zákazníkom - pracovné stretnutia - školenia - správa sociálnych sietí Požiadavky: -znalosť práce s PC -komunikatívnosť -kultivovaný rečový prejav -chuť vzdelávať sa -vodický preukaz výhodou ale nie nutnosť Termín nástupu: ihneď Miesto výkonu práce: -KE ( home office ) -celé Slovensko ( táto práca vyžaduje občasné cestovanie ) Plat: -dohodou na pohovore Kontakt emailom: zdraviekrasa.nd@ Telefonicky: kontaktovať sms-kou, všetkých uchádzačkou spätne kontaktujem
Obchodný zástupca
Hľadáme čľoveka, ktorý posilní náš tím obchodného oddelenia. Ak si komunikatívny, pružný a máš obchodného ducha, neváhaj nám poslať životopis. Máš aspoň 2 roky skúseností v oblasti obchodu Ovládáš základné techniky predaja Nenecháš sa odradiť prvými neúspechmi. Máte vynikajúce komunikačné schopnosti, ktoré sú základom každého dobrého predajcu. Tvojou náplňou práce bude: komunikácia so zákazníkom, návštevy zákazníkov osobný konkakt so zákazníkom oslovenie potenciálnych partnerov nahadzovanie do registračného systému CV: srncova.zuzana@
Administrativna praca
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - mailová, telefonizácia komunikácia so zákazníkmi - zhromažďovanie podkladov potrebných k uzatvoreniu obchodných prípadov - zodpovednosť za správnosť a aktualizáciu dát v systéme - spracovanie zmien a dodatkov u existujúcich obchodných prípadov - spracovanie pošty, archivácia zložiek - zastupovanie spoločnosti pri predaji a prenájme nehnuteľností - aktívne vyhľadávanie nehnuteľností a záujemcov o nehnuteľnosti - príprava inzercie ponúkaných nehnuteľností - zabezpečovanie obhliadok nehnuteľností s klientami Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti s tradíciou - možnosť vzdelávania a profesionálneho rastu - nadštandardné zamestnanecké benefity Informácie o výberovom konaní V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite: • profesný životopis v SLOVENSKOM a v MAĎARSKOM jazyku • Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: sunreality@ • kontakt • plat: 850,-€ - 1.350,-€ • Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vodičský preukaz B Jazykové znalosti Slovenský jazyk Maďarský jazyk Výhoda: anglický, nemecký jazyk Osobnostné predpoklady a zručnosti - znalosť práce s PC (MS Office) - prax v administratíve a samostatnosť podmienkou - proaktívny prístup k práci + zákazníkom - prax na podobnej pozícii výhodou - komunikatívnosť, vzťah k práci zo zákazníkom - zodpovednosť, precíznosť, odolnosť voči stresu - organizačné schopnosti, - flexibilita, schopnosť sa rýchlo učiť
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
Predavač na oddelení dreva v Bratislave
Staň sa členom našeho tímu a poď pracovať ako predavač na oddelení dreva. Ponúkame: základná mzda 1000€ - motivačný príspevok 50€ - prémia z obratu 70€ - polročné prémie 500€ (vyplácané naraz po 6. mesiacoch a 2 krát ročne) Náplň práce: - komunikácia so zákazníkmi a pomoc pri výbere tovaru a poskytovanie informácií na oddelení dreva - starostlivosť o chod oddelenia - jednoduchá práca na PC (vyhľadanie sortimentu, vybavenie zákazníckej objednávky, sledovanie noviniek atď.) Benefity: - stravná karta / finančný príspevok na stravovanie - zamestnanecká zľava na odber tovaru 10% - príspevok za narodeniny - príspevok 200€ za odporučenie nového zamestnanca - priebežné odborné vzdelávanie Poožiadavky: - komunikácia so zákazníkom - základné počítačové znalosti - komunikačné schopnosti Prácovné voľno si môžete prispôsobiť keďže u nás sa pracuje na dlhý a krátky týždeň. V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle .
Móda v Avione BA
Termín nástupu: ihneď alebo 11/22 Druh pracovného pomeru plný úväzok/skrátený úväzok mzda 762-1000 EUR (762 eur plus príplatky za víkendy a odmeny a benefity) Mzda bude prehodnotená na pohovore v závislosti od skúseností. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - aktívna komunikácia s klientom a predaj fashion produktov - aktívna prezentácia produktov - chuť a ochota, poradiť/vybrať našim zákazníčkam/zákazníkom výrobky, vďaka ktorým sa budú cítiť pekne a atraktívne - starať sa o celkový vizuál predajne a vyloženého tovaru - spracovanie tržieb/ odosielanie reportov - práca s pokladňou a terminálom - proklientský servis - podmienka min. 160 hod. mesačne (min. 2 x víkend v mesiaci) Pozícia je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké výhody, benefity - skvelý kolektív a príjemné pracovné prostredie - práca v tíme pohodových kolegov: špecialistov, ktorí ťa vedia inšpirovať - stabilné a dlhodobé zamestnanie - zamestnanecké zľavy, príspevok na stravné - zaujímavá a rozmanitá práca - príjemná a otvorená komunikácia vo firme, férovosť v jednaní - pocit že niekam patríš, že si súčasťou firmy a že s tebou počítame V prípade záujmu zašlite svoje CV s fotografiou na email: office@ a do predmetu uveďte AVION
Asistent/ka predaja Tommy Hilfiger Aupark Žilina
Chcel/a by si pracovať v retaily, no nemáš skúsenosti? Komunikácia s ľuďmi je tvoja silná stránka, ale nechceš sedieť v office? Naštartuj svoju kariéru ako predajca v stabilnej a rastúcej spoločnosti pre exkluzívne módne koncepty v Žiline. Pracovať budeš s komunikatívnymi, pozitívne naladenými milovníkmi módy s chuťou pracovať nielen v exkluzívnom prostredí, ale aj s exkluzívnym tovarom ako Tommy Hilfiger. Poď s nami rásť - kariérne, ale aj osobnostne. Čomu sa budeš venovať? • aktívny zákaznícky servis - komunikácia, predaj a odborné poradenstvo • budovanie vzťahov a aktívne zlepšovanie služieb zákazníkom • starostlivosť o tovar - príjem, kontrola, prezentácia tovaru • vykonávanie inventúry • reklamácie • účasť na školeniach a firemných stretnutiach - radosť z dynamickej práce s dôrazom na cieľ - skúsenosť s maloobchodným predajomi - komunikatívnosť, zodpovednosť a cit pre detail - proklientský prístup Aké benefity ti ponúkame? + atmosféra modernej fashion spoločnosti + atraktívne zamestnanecké zľavy na nákup značiek nášho portfólia + narodeninové a vianočné poukážky + ROČNÝ BUDGET vo výške 800€ na produkty našich konceptov Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 1 350 EUR/mesiac dohodnutá mzda môže byť upravená podľa skúseností kandidátov Nástup: ihneď Druh pracovného pomeru: plný úväzok V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám zašlite Váš životopis na mail: zlucanova@
Zatĺkačka a tvary Smallfoot 3+
KOMUNIKACIA MAILOM!!! Krásne zachovalá zatĺkačka s kladivkom, tvary do otvorov. Všetky vkladacie prvky, kompletná. Stav 100/100. Povodna cena 25 EUR. V pôvodnej nepoškodenej krabici. Nemecká značka Small Foot zameraná na predaj kvalitných drevených hračiek od roku 1996. Všetky drevené hračky značky Small Foot majú označenie CE a sú vyrábané podľa európskej normy pre bezpečnosť hračiek EN 71. Použité farby sú špeciálne vyvinuté pre drevené hračky a sú odolné aj proti slinám detí. Drevo, ktoré sa používa pre tieto hračky, väčšinou pochádza z lesníckych spoločností zapojených do zalesňovania. To ponúka všetkým zákazníkom možnosť prispieť k zachovaniu prirodzene rastúcich lesov. Drevené hračky Small Foot sú žiarivo farebné výrobky, ktoré sú vyrobené prevažne z prírodných surovín - dreva. Deťom robia radosť od útleho veku, rozvíjajú ich hmatové a zmyslové schopnosti. Cieľom značky Small foot je podporovať duševný a fyzický vývoj detí. KOMUNIKACIA MAILOM!!!
Prijímací (Hlavný) technik - servis nákladných vozidiel Ford
Servis nákladných a prípojných vozidiel v Senci prijme nového kolegu - prijímacieho - hlavného technika pre vozidlá Ford Trucks Druh pracovného pomeru plný úväzok Mzdové podmienky (brutto) 1.500 Náplň práce: • Administratívna správa servisných zákaziek, objednávanie vozidiel na servis, • Príjem vozidiel na opravu a ich odovzdanie zákazníkom po oprave, • Kontrola vykonaných servisných úkonov, • Vypracovanie kalkulácií na opravu, • Aktívna komunikácia so zákazníkmi a poradenstvo pri riešení ich potrieb, • Aktívne riešenie príp. reklamácií, • Organizácia práce mechanikov, • Komunikácia a spolupráca so skladom náhradných dielov, • Iná súvisiaca agenda Zamestnanecké výhody, benefity • Výkonnostné odmeny, • Služobné vozidlo aj na súkromé účely po zapracovaní, • Odborné školenia, • Strava na pracovisku hradená zamestnávateľom. Požiadavky na zamestnanca: Jazykové znalosti: • Technické znalosti vozidiel, • Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a/alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti: Znalosť práce s PC Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti • Aktívny prístup k práci so zmyslom dotiahnuť veci do konca, • Prax na obdobnej pozícii výhodou.
Pracovník reklamačného oddelenia v Bratislave
Staň sa členom našeho tímu a poď pracovať ako predavač/ka na oddelení dreva. Ponúkame: základná mzda 1080-1190€ - motivačný príspevok 50€ - prémia z obratu 70€ - polročné prémie 500€ (vyplácané naraz po 6. mesiacoch a 2 krát ročne) Náplň práce: - komunikácia so zákazníkmi a pomoc pri výbere tovaru a poskytovanie informácií na oddelení dreva - starostlivosť o chod oddelenia - jednoduchá práca na PC (vyhľadanie sortimentu, vybavenie zákazníckej objednávky, sledovanie noviniek atď.) Benefity: - stravná karta v hodnote 5,30€ - zamestnanecká zľava na odber tovaru 10% - príspevok za narodeniny - príspevok 200€ za odporučenie nového zamestnanca - priebežné odborné vzdelávanie Požiadavky: - komunikácia so zákazníkom - základné počítačové znalosti - komunikačné schopnosti Pracovné voľno si môžete prispôsobiť keďže u nás sa pracuje na dlhý a krátky týždeň. V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle .
Asistent/ka predaja - Sabinov
Práca v predajni s fitness výživovými doplnkami Prac. čas: pondelok až piatok, 9:00-17:00 Miesto výkonu práce: Námestie slobody 9, Sabinov Pracovný pomer: TPP Náplň práce: E-SHOP - spracovanie došlých objednávok a vybavovanie expedície objednávok - telefonická podpora a komunikácia so zákazníkmi cez email a telefón - príjem tovaru a kontrola produktov - udržiavanie čistoty a poriadku v sklade PREDAJŇA - komunikácia so zákazníkom, obsluha zákazníka - poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru - práca s pokladňou - dokladanie tovaru - udržiavanie čistoty a poriadku v predajni - výdaj balíkov Požadujeme: - zodpovednosť - komunikatívnosť - samostatnosť - znalosť práce s pc Životopis zaslať na: sales@ Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Inzerát platný do zmazania!
Obchodný zástupca pre Západné Slovensko
Obchodný zástupca pre Západné Slovensko Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vyhľadávanie a identifikovanie nových obchodných príležitostí - získavanie nových potencionálnych zákazníkov - starostlivosť a poskytovanie technických riešení podľa potrieb zákazníkov - konzultácie a rokovania so zákazníkmi s cieľom rozvoja a rastu obchodu vo zverenom regióne - osobné stretnutia so zákazníkmi - reportovanie obchodných výsledkov - telefonická a elektronická komunikácia s potenciálnymi klientmi - komunikácia s distribučnou spoločnosťou - iné administratívne úkony Zamestnanecké výhody, benefity: - motivujúce finančné ohodnotenie - možnosť kariérneho rastu - flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady a zručnosti: - aktívny prístup k zákazníkom - komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť - organizačné schopnosti - plnenie stanovených cieľov - záujem o moderné technológie a neustále vzdelávanie v danej oblasti - ochota cestovať v rámci západného Slovenska Mzdové podmienky: Dohodou - pohyblivá zložka závislá od plnenia stanovených cieľov Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť Miesto práce Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Termín nástupu ihneď Stručná charakteristika spoločnosti Spoločnosť Sunland Group s.r.o. je spoločnosť založená v roku 2019, zaoberajúca sa hlavne výstavbou fotovoltaických elektrárni v krajinách európskej únie a to hlavne v Nemecku a na Slovensku. Kontakt Kontaktná osoba: Ing. Klára Tejová Tel.: E-mail:
Zvončeková dráha Smallfoot 3+r.
KOMUNIKACIA MAILOM!!! Výborná zvončeková dráha. Komplet stav, v povodnej krabici. Stav 99/100. Autá jazdia, zvončeky zvonia. Decká okolo 3 rokov majú z auticiek rolujucich zemskou príťažlivosťou po drahe, kde zvonia zvončeky uzasnu radosť. Jemna odreninka na modrej časti, takmer nevidiet. Nemecká značka Small Foot zameraná na predaj kvalitných drevených hračiek od roku 1996. Všetky drevené hračky značky Small Foot majú označenie CE a sú vyrábané podľa európskej normy pre bezpečnosť hračiek EN 71. Použité farby sú špeciálne vyvinuté pre drevené hračky a sú odolné aj proti slinám detí. Drevo, ktoré sa používa pre tieto hračky, väčšinou pochádza z lesníckych spoločností zapojených do zalesňovania. To ponúka všetkým zákazníkom možnosť prispieť k zachovaniu prirodzene rastúcich lesov. Drevené hračky Small Foot sú žiarivo farebné výrobky, ktoré sú vyrobené prevažne z prírodných surovín - dreva. Deťom robia radosť od útleho veku, rozvíjajú ich hmatové a zmyslové schopnosti. Cieľom značky Small foot je podporovať duševný a fyzický vývoj detí. Pozri aj ostatné moje inzeráty, postovne sa potom viac oplatí. KOMUNIKACIA MAILOM!!!