inzercia, predaj, predám, bazár

komunikácia so zákazníkom - strana 19

Počet nájdených inzerátov KOMUNIKÁCIA SO ZÁKAZNÍKOM : 1000 - strana 19

Predaj pozemku v Ochodnica (165-14-MACHa)
(165-14-MACHa) Ponúkame Vám na predaj stavebný pozemok v obci Ochodnica. Pozemok je situovaný v zastavanom území obce. Vedený ako dvor a záhrada. Prístup na pozemok: asfaltová komunikácia. Tvar pozemku: obdĺžnikový s miernym zaoblením pri vstupnej časti. Šírka pozemku 30m, dĺžky 35m. K zadnej časti pozemku prináleží ešte obdĺžniková parcela 13m x 20m. Predávaná plocha pozemku je 1500m2. Pozemok je mierne svahovitý, slnečný, z dvoch strán oplotený. IS( elektrina, voda, plyn) sú vedené na hranici pozemku v RIS skrini. Majiteľ ponúka k pozemku možnosť prikúpiť aj ostatnú časť pozemku o ploche 48m2 s prefabrikovanou garážou v cene 10 000€.Vstup: asfaltová komunikácia. Výhody: slnečný, dobrý prístup od hlavnej aj vedľajšej komunikácie, výhodná poloha v strede obce s IBV rodinných domov, blízko úrady, škola, škôlka, obchody, zastávka BUS. Parcela poskytuje dostatočné možnosti pre výstavbu rodinného domu poprípade aj objektu na komerčnú činnosť. Cena pozemku : 140 000€. Cena zahŕňa kompletný právny a finančný servis. Pre viac informácii nás kontaktujte na tel.č. , chrensc@
Nike Path Winter Brown hnedé BQ4223 700
Nenosené, ani neskúšané. Veľkosť: 42,5 | US 9 Originál krabica, má malé nedokonalosti, v prípade potreby nafotím. Prevod predom na účet Na dobierku neposielam Osobný odber Prešov Rýchla komunikácia s odberom -> dám zľavu V prípade, že si chcete byť istí bezpečnosťou, mám ich na Vinted účte, môžete ich kúpiť odtiaľ. Link Vám poskytnem. Komunikácia skrze e-mail, číslo je neplatné. Pekný deň prajem. :)
Slovinský trh - zákaznícka podpora, marketing
Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý: • ovláda SLOVENSKÝ a SLOVINSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty) • má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie • je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu • orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov. Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou? • prekladanie textov zo slovenského do slovinského jazyka, prípadne opačne • zabezpečenie zákazníckej podpory v slovinskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach) • vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia • komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí • dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame? • Slovinský jazyk na úrovni C1/C2 • Anglický jazyk na úrovni B1/B2 • Samostatnosť • Komunikatívnosť • Príjemné vystupovanie • Schopnosť pracovať aj v tíme • Microsoft Office - mierne pokročilý • sociálne siete - mierne pokročilý Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás! Pozícia je vhodná pre absolventa. Mzdu určíme podľa vzájomnej dohody. Stručná charakteristika našej spoločnosti: Naša firma sa primárne zaoberá zákazníckou podporou, prekladmi a podporou pre Influencer marketing. Zabezpečujeme spolupráce s kvalitnými influencermi na sociálnych sieťach, na Slovensku a zahraničných trhoch. Taktiež zabezpečujeme zákaznícku podporu a prekladateľskú činnosť v rôznych jazykoch. (web: Kontaktná osoba: Karina Vörösová - office@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc. Náplň práce: - aktívne správa nehnuteľností - komunikácia s klientmi - obhliadky nehnuteľností - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností. Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 900€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Košice Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc. Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Základná podmienka: Znalosť Maďarského jazyka slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC. Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: info@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
POZOR VEĽKÁ ZĽAVA Jedinečná príležitosť Znížená cena-25000Eu
Typ: Hotely a penzióny Ulica: Dolný Chotár Obec: Dolný Chotár !!!Znížená cena!!!Ponúkame Vám na predaj penzión v Dolnom Chotári, postavený v roku 2013. Táto obec sa nachádza medzi Dunajskou Stredou a Novými Zámkami! Penzión je postavený na rovinatom pozemku predáva sa aj so zariadením reštaurácie a vybavením izieb. Na poschodí je vytvorený penzión s 10 tými izbami, apartmánom a zázemím. Celková úžitková plocha je 932 m2. Prízemie ma celkovú plochu 528 m2 Reštauračná časť 352m2 Technické vybavenie a sklady 103m2 Hygienické zariadenie 49 m2 Komunikácia a schodisko 23 m2  Nadzemné podlažie (podkrovie) 403 m2 Ubytovacie priestory 313 m2 Technické vybavenie 32 m2 Komunikácia a schodisko 58 m2 Budova je pripojená na všetky inžinierske siete, má vlastné parkovacie plochy. Zariadenie: kompletné vybavenie reštaurácie a izieb. Odporúčame osobnú obhliadku! Cena je: 335 000,- € DOHODA ISTÁ!!! Celková zastavaná plocha má 932m2, cena je za 1m2 LEN za 360€!!! V cene je zahrnutý kompletný právny a katastrálny servis ako aj všetky poplatky súvisiace s prevodom nehnuteľnosti. V prípade záujmu ponúkame bezplatné finančné poradenstvo! Status: zľava Vlastníctvo: firemné Stav: novostavba Celková plocha: 1150 m2 Úžitková plocha: 1150 m2 Zateplený objekt: áno Kúpeľňa: áno Počet podlaží: 1 Počet izieb: 10 Klimatizácia: áno Káblová televízia: áno El. napätie: 230/400V Parkovanie: áno Voda: verejný vodovod Zariadenie: zariadený Inžinierske siete: áno Kanalizácia: septik Internet: áno - káblový rozvod Materiál: Zmiešané Zateplený objekt: áno Vykurovanie: áno
Hľadáme SKLADNÍKA
Do novootvorenej spoločnosti hľadáme skladníka Podmienky: - VZV preukaz alebo prax na vozíku - časová flexibilita výhodou Miesto: - Bratislava - Devínska Nová Ves Mzda: 1200€ Finančné príspevky na stravu, ubytovanie Náplň práce: 1.Nakládky/vykládky kontajnerov (dodacie listy ,CMR ,skenovanie ,zakladanie ,potvrdzovanie papierov, manuálny dodací list na prázdne obaly, práca s Excelom atď.... ). 2.Prijem do systému na základe ASN, alebo manuálne, alebo skenerom. 3.Logistické nezhody a ich zapisovanie. 4.Akčný plán – dopĺňanie údajov/kontrola/zapisovanie. 5.Inventúra stropov na základe požiadaviek. 6.Inventúra prázdnych obalov. 7.Komunikácia s OST. 8.Komunikácia s logistikou/výrobou/kvalitou. 9.Obsluhovanie kvality pri sortačných akciách. 10.Práca so skenerom (na vysokej úrovni). 11.A mnoho ďalších dodatočných činností. 12.Nakládky reklamácii a administratíva s tým spojená, kontrola šrotu. Opis spoločnosti: Novootvorená spoločnosť, príjemné a čisté prostredie, priateľský kolektív
Vrchná sestra
Prijmeme VRCHNÚ SESTRU do nášho Domu seniorov Hrnčiarovce nad Parnou. Informácie o pracovnom mieste: - komunikácia s lekárom - komunikácia s ostatným personálom - vedenie zdravotného úseku - objednávanie plienok, zdravotníckych pomôcok - objednávanie, dávkovanie a podávanie liekov, - meranie a zaznamenávanie fyziologických funkcií, - vedenie príslušnej dokumentácie, - starostlivosť o seniorov, - riešenie jednoduchých zdravotných problémov. Zamestnanecké výhody, benefity - pracovná doba po-pia 7-15.30 h/dohodou - mzda 1600,-- eur +odmeny, -pravidelné zvyšovanie platu -zabezpečovanie školení zamestnancom -stravovanie, možnosť ubytovania, pracovná zmluva na hlavný pracovný pomer, na dobu neurčitú Záujemcovia môžu zaslať životopis na adresu: personalne.pokora@ Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Zdravotná sestra Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie, vzťah k starším ľudom Tel.: E-mail: personalne.pokora@
Personalista,  mzdový účtovník
Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku. Náplň práce: - samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy - komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...) - spracovanie miezd, príprava podkladov - orientácia v mzdovej problematike výhodou - sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov - rôzna iná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: - práca v príjemnom prostredí - zamestnanecká zľava na naše produkty - čerstvé ovocie k výplate - pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú Predpoklady na uchádzača Vzdelanie: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: - Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ - znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - finančná a ekonomická gramotnosť - samostatnosť - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - prax v odbore vítaná Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.
Predaj prírodnej kozmetiky v Eurovea
Hľadáme nového člena tímu na predaj prírodnej kozmetiky do nákupného centra Eurovea do zabehnutého kiosku. Práca je možná na skrátený uväzok, na plný uväzok aj na živnosť. Odmeňovanie závisí od pracovnej doby a druhu pracovného pomenu. Ak hľadáte prácu s príjemným pracovným prostredím, atraktívnymi benefitmi a možnosťou rastu v zaujímavej oblasti, neváhajte a pošlite nám svoj životopis na info@ vrátane profilnej fotografie a informácie o Vašich časových možnostiach. Náplň práce: Predaj sortimentu prírodnej kozmetiky v predajni v bratislavskom nákupnom centre Eurovea Aktívna starostlivosť o zákazníka a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi. Príjem, dopĺňanie a inventarizácia tovaru, sledovanie záručných dôb. Profesionálna prezentácia tovaru. Riešenie zákazníckych otázok a prianí. Starostlivosť o reprezentatívny vzhľad predajne. Aktívna komunikácia a pohotové riešenie akejkoľvek situácie. Ochota učiť sa novým veciam, pracovitosť a spoľahlivosť. Práca s e-kasou. Zamestnanecké výhody, benefity: Stabilné, dlhodobé zamestnanie v slovenskej spoločnosti. Príjemné, pozitívne a voňavé pracovné prostredie. Atraktívne zamestnanecké zľavy na nákup produktov. Motivačné zamestnanecké súťaže. Odmeny za skvelý výkon. Prémie podľa odpredajov. Možnosť realizácie vlastných nápadov. Otvorená komunikácia v rámci pracovného tímu.
Ponuka práce Špeditér/ Disponent/ Dispečer
Do nášho tímu prijmeme novú posilu na pozíciu špeditér/dispečer/disponent . Vašou náplňou práce bude plánovanie, organizácia a logistika vnútroštátnych a medzinárodných prepráv .Plynule plánovanie nakladania a vykladania vlastných vozidiel . Komunikácia s vodičmi a kontrola priebehu prepravy . Komunikácia s obchodnými partnermi a so zákazníkmi, spracovanie cenových ponúk, preberanie objednávok a ich evidencia. Minimálne jazykové znalosti : Anglicky jazyk (B2) ,alebo Nemecký jazyk (B2) MS Office prax v špedičných programoch ( RAAL , TimoCom etc.) výhodou . Mzdové ohodnotenie od 1700 EUR , avšak nebránime sa ani dohode , prípadne si radi vypočujeme Vašu predstavu .
Finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor. Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko. Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Vyžadujeme: - stredné odborné vzdelanie - chuť sa učiť nové veci Príležitosť aj pre: - študentov - mamičky na materskej - zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Finančný konzultant - administratíva - servis - pomoc klientom - mailová komunikácia - telefonická komunikácia Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Benefity a ďalšie výhody: - zaujímavé finančne ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - osobnostný rast - kolektív - dovolenky platené firmou - home office Platové ohodnotenie: - Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore) V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou.
administratívny pracovník / fakturant Nižná nad Oravou
• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku • vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic • evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov • pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov • starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov • spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov • kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou. Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas. Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách. Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore. Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na email kontakt@
Administratívny asistent/asistentka
Firma DELENA s.r.o so sídlom v Prievidzi, hľadá šikovného uchádzača alebo uchádzačku na pracovnú pozíciu : ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK (pre komunikáciu so zahraničnými klientami) Náplň práce: - aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku - zodpovednosť za pridelený projekt Druh pracovného pomeru : - TPP Platové podmienky : TPP : 850€/mesačne v čistom Iné výhody : - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC Miesto práce : Kancelária - Prievidza (po dohode možný aj striedavý home office) Požadované vzdelanie : minimálne úplné SŠ s maturitou Základná podmienka: - nemeckého jazyka úroveň A1/A2 - anglický jazyk úroveň B1/B2 - ovládanie internetu, mobilu a PC - vodičský preukaz sk. B, - Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý. Ďalšie požiadavky : - príjemné vystupovanie, komunikácia - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@
Vaša nová virtuálna asistentka
Ak hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku viem vám ponúknuť služby v oblasti administratívy a marketingu. Mám 25 rokov, vyštudovala som Obchodnú akadémiu a 2r som študovala marketingovú komunikáciu. Doteraz som pracovala v oblasti administratívy a marketingu. Rada Vás odbremením od týchto povinností. Moje služby: e-mailová komunikácia upráva a dizajn fotiek v programe Canva správa sociálnych sietí ( FB, Instagram) tvorba tabuliek vypracovanie podkladov v programoch Excel, Word reporty práce pohotová komunikácia Prosím kontaktujte ma v prípade záujmu a môžme sa dohodnúť na presnej cenovej ponuke. Je možné sa dohodnúť na mesačnom alebo jednorázovom balíku. Teším sa na našu spoluprácu.
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Hľadáme mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami, opravou motorových vozidiel. POPIS PRÁCE: * príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov * komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov * spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...) * doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach * spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu * telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda * plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď) * práca v teréne POŽIADAVKY: * ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne * aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve * schopnosť pracovať s Excelom a Wordom * otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju * schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou! Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme. FINANCIE: * Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia. BENEFITY: * Mladý a dynamický kolektív. * Flexibilná pracovná doba. * Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely. * Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu. Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu. Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
Administratívna pracovníčka
Do našej spoločnosti hľadáme kolegyňu na TPP, ktorej náplňou práce bude telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi, príprava cenových ponúk, podpora obchodu, plánovanie harmonogramu prác pre montérov, aktívna komunikácia s kolegami, spracovanie montážnych podkladov, fakturácia Pracovná doba od Po-Pi od 8:00 do 16:00 hod , miesto výkonu práce Bratislava Kramáre. Výhodou je prax v administratíve. Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom word, excel, zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť. V prípade záujmu nám prosím zašlite svoj životopis na adresu: Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. Naša spoločnosť sa orientuje na výmenu a montáž určených meradiel. Zaoberá sa aj vodoinštalatérskymi a kurenárskymi prácami.
Finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor. Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko. Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Vyžadujeme: - stredné odborné vzdelanie - chuť sa učiť nové veci Príležitosť aj pre: - študentov - mamičky na materskej - zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Finančný konzultant - administratíva - servis - pomoc klientom - mailová komunikácia - telefonická komunikácia Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Benefity a ďalšie výhody: - zaujímavé finančne ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - osobnostný rast - kolektív - dovolenky platené firmou - home office Platové ohodnotenie: - Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore) V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou.
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR -
Bratislava , - okolie a Zahraničné Developerske projekty .
 Náplň práce: - aktívne vyhladávanie investorov - komunikácia s klientmi - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností, a Kryptomien Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 1250€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Bratislava Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: office.manager@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: office.manager@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Obchodný zástupca / Predajca.
Podmienky práce: Fix plat €1.400 + 2% premie z objemu predaja. + služobné auto takovacia karta. + Notebook , mobil . Pracovná činnosť: Práca je na SZČO - živnostník, hľadáme Obchodného zástupcu predajca pre veľkoobchod a maloobchod. Jedná sa o zmiešaný tovar (pracovná odev, obuv, ošatenie spodná bielizeň, papuče, ponožky detská obuv, čižmy, gumáky, posteľná bielizeň, uteráky, ikebany a umelé kvety) K dispozícii máte firemný katalóg, kde máte v popise všetky dostupné produkty. Práca si vyžaduje starostlivosť o súčasných klientov ale aj vyhľadávanie nových klientov, osobný kontakt a dojednanie jednorázoveho alebo permanentného odberu tovaru. Pracujete 80% v teréne - osobný kontakt s klientom, napr: obchodné reťazce, Kaufland, Tesco, Veľkosklady, ale aj maloobchod, butiky a predajne s podobným sortimentom. 20 % vašej činnosti je práca home office administratíva, tvorba cennových ponuk, marketing, email komunikácia, tel. komunikácia s klientom, zabezpečovanie a kontrola objednávky a doručenie tovaru klientovi. Vyžaduje sa, aby ste boli aktívný vodič. Požiadavky na zamestnanca: Pracovné skúsenosti predajca alebo obchodný zástupca 2 roky min a viac. Skúsenosti a prax s priamym predajom tovaru konečnému zákaznikový. Skúsenosti s vyhľadavaním nový odberateľov klientov.Dobré komunikačné schopnosti, orietácia na zákaznika. Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič. Práca s MS office. AK máte záujem zašlite životopis,s Vášim súhlas profilové foto, referencia výhodou. Kontakt: info@