inzercia, predaj, predám, bazár

komunikácia so zákazníkom - strana 14

Počet nájdených inzerátov KOMUNIKÁCIA SO ZÁKAZNÍKOM : 1000 - strana 14

Staňte sa manažérom internet. obchodu - práca aj z domu
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Budujte spolu s nami internetový obchod, vytvárajte franšízy a majte príjem z obratov. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Manažér v priemere 1800€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste niekedy uvažovali nad vlastným podnikaním, je to jedinečná príležitosť ako bezplatne rozbehnúť svoj internetový obchod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Hľadáme asistentku
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Asistent/asistentka konateľa
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa. Náplň práce: - administratíva, vyplňanie formulárov - komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne) - komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb) - korešpondencia - zastupovanie konateľa v neprítomnosti Podmienky: - SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP - anglický jazyk - úroveň B2 Odmena: - nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne - výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu) Benefity: - wellness day (raz do mesiaca) - firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook - flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Asistenka/sekretárka
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Asistent/ka manažéra
Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda) Termín nástupu: Marec 2023 Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády) Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Akvizícia nových klientov, príprava databázy spoločnosti, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Kontaktná osoba: Anton Longauer Životopis zasielať na: longauer@
Hľadám prácu popri MD
Dobrý deň, mám záujem o prácu, brigádne popri MD. Skúsenosti a prax mám v administratíve (e-mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi , vystavenie objednávok, fakturácie, dodacie listy, objednávanie materiálu do výroby, škodové udalosti a iná administratívna činnosť ), na pozícii dispečerka 3r. (vypracovanie cenovej kalkulácie prepravy, komunikácia s vodičmi a špedičnými spoločnostiami, plánovanie a realizácia dopravy, spracovanie prepravných dokumentov a dokladov a pod. Kontaktovať ma môžete aj na e-mailovej adrese : lenkahessova035@
Administratívne služby
Ponúkam administratívne služby vo forme dlhodobej spolupráce ale aj príležitostnej či jednorazovej výpomoci. -základná korešpondencia -telefonická a e-mailová komunikácia -komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi -príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov -vyhľadávanie nových zamestnancov -kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov -hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi -zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov -príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr -tvorba cenových ponúk -tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov -formulácia a štylizácia textov -správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX -a mnohé iné administratívne práce podľa zadania Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese
Naučte sa viesť a rozvíjajte medzinárodný eshop
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu (rýchloobratkový sortiment tj. pre každodennú spotrebu z oblasti zdravia a krásy), starostlivosť o klientov, obchodné tímy, marketing. Budujte eshop, starajte sa o obraty a majte príjem z tržieb. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých príjmov sa pracuje na živnosť. Po 3 mesiacoch cca. príjem 1000€. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste osoba, ktorá uvažovala niekedy nad podnikaním a budovať niečo vlastné, môžete viesť internetový obchod bez nutnosti kapitálu, skladu, tovaru, logistika apod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR, keďže pôsobíme medzinárodne - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Záhrada na predaj - Rača v lokalite Frýdky - Fongová ul., 11
Ponúkame na predaj záhradu nad Račou s krásnym výhľadom na mesto. Lokalita Frýdky, výmera 1068 m2. Ideálna na prímestskú rekreáciu, záhradkárčenie ale aj vytvorenie oázy oddychu v obkolesení záhrad a viníc. Podľa aktuálnej územnoplánovacej informácie ide o lokalitu s funkciou záhrady, záhradkárske a chatové osady a lokality. Možnosť výstavby stavby pre individuálnu rekreáciu. Prístupová cesta - betónová komunikácia, posledných 250 metrov udržiavaná účelová vinohradnícka komunikácia. Prístup je od ulice Pri vinohradoch, alebo zospodu z Kamilkovej ulice.  Bez sietí, možnosť navŕtania studne (susedné pozemky majú studňu do hĺbky 12 m) a elektrina na solárne panely. Na predaj 7/8 pozemku s výmerou 1068 m2, zvyšnú 1/8 vlastní Magistrát hl. mesta SR Bratislavy. V prípade záujmu možnosť odkúpiť v štatúte osobitého zreteľa z pozície väčšinového vlastníka za cenu stanovenú znalcom magistrátu. Záhrada voľná od 1/2023. Cena je 139 000 € V prípade záujmu kontaktujte _ Ing. Miroslav Bernáth - , alebo bernath@
Fotovoltaický menič, solárny menič 5kW Off-Grid XN50IM-48
V PONUKE AJ SOLÁRNE PANELY A PRÍSLUŠENSTVO A MONTÁŽ, OŽIVENIE A NASTAVENIE , Cena uvedená bez DPH, sme platcovia DPH XN séria meničov je novou generáciou kompaktných off-grid meničov(ostrovný systém), s bezúdržbovou prevádzkou. Zariadenie integruje funkciu sieťového meniča a funkciu dobíjača batérie,Menič je schopný komunikovať s BMS obvodom batérie po rozhraní RS485. Samozrejmosťou je vzdialený dohľad pomocou BlueTooth modulu a mobilnej aplikácie. -možnosť pripojenia batérie -pre nabíjanie slúži integrovný solárny nabíjač MPPT, prípadne je možné nabíjať aj zo siete -možnosť pripojenia siete (sieť sa pripojí na vstup meniča a výstup meniča na záťaž, menič nemožno pripojiť paralelne k sieti) ako zálohy v prípade nedostaku energie z batérie alebo PV panelov -bez prietoku energie do siete -je možné nastaviť rôzne módy priorít a zákazov nabíjania a rôzne módy priorít a zákazov toku energie do záťaže -power faktor 1, čistý sinusový priebeh na výstupe -preťaženie 200% -možnosť zapojenia troch meničov pre trojfázovú sieť, možnosť paralelného zapojenia - podľa modelu -jednoduchá montáž, malé rozmery a hmotnosť -LCD displej -podľa modelu: komunikácia USB / RS232 / RS485 / WiFi / monitorovacie relé -podľa modelu: komunikácia s batériami Pylontech, Weco, Soltaro -IP21, -10°C až +50°C
Slovinský jazyk - zákaznícka podpora, marketing
Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý: • ovláda SLOVENSKÝ a SLOVINSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty) • má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie • je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu • orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov. Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou? • prekladanie textov zo slovenského do slovinského jazyka, prípadne opačne • zabezpečenie zákazníckej podpory v slovinskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach) • vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia • komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí • dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame? • Slovinský jazyk na úrovni C1/C2 • Anglický jazyk na úrovni B1/B2 • Samostatnosť • Komunikatívnosť • Príjemné vystupovanie • Schopnosť pracovať aj v tíme • Microsoft Office - mierne pokročilý • sociálne siete - mierne pokročilý Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás! Pozícia je vhodná pre absolventa. Mzda - podľa spoločnej dohody. Stručná charakteristika našej spoločnosti: Naša firma sa primárne zaoberá zákazníckou podporou, prekladmi a podporou pre Influencer marketing. Zabezpečujeme spolupráce s kvalitnými influencermi na sociálnych sieťach, na Slovensku a zahraničných trhoch. Taktiež zabezpečujeme zákaznícku podporu a prekladateľskú činnosť v rôznych jazykoch. (web: Kontaktná osoba: Karina Vörösová - office@
Spracovanie daňových priznaní, účtovníctvo, mzdy
Ponúkame Vám kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, miezd a daňových priznaní na základe dlhoročných skúseností v oblasti účtovníctva a daní. Vypracujeme Vám: - daňové priznania k dani z príjmov fyzických osôb – typ A, typ B pre: živnostníkov s paušálnymi výdavkami, živnostníkov so skutočnými výdavkami, zamestnancov, študentov pracujúcich na dohodu, dôchodcov pracujúcich na dohodu, slovenských občanov pracujúcich v zahraničí, a pod., - daňové priznania k dani z príjmov právnických osôb, - jednoduché a podvojné účtovníctvo, - kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov, - DPH agendu, - interné smernice vašej firmy - virtuálne meny - účtovanie e-shopov Komunikácia a zasielanie dokladov môžeme osobne, E-mailom alebo poštou. Daňové priznania, alebo odklad podania DP je možné poslať na daňový úrad elektronicky na základe plnej moci. Pracujeme v účtovnom programe Pohoda.
Pracovník marketingu a pracovník predaja
Personálna agentúra JOBCHECK hľadá pre klienta - českú IT spoločnosť, pracovníkov marketingového oddelenia (príprava marketingového mixu, komunikácia s médiami, správa sociálnych sietí, príprava tlačových správ a rozhovorov pre média). Práca je možná priamo v centrále v Brne, alebo na pobočkách v zahraničí. Mesačný plat 2.063 euro Taktiež je v ponuke miesto Riaditeľ marketingového oddelenia ohodnotené mesačným platom vo výške 3.301 euro. Ďalšie pozície sú pracovník predaja v obchodnom oddelení (predaj licenčných kariet obchodným partnerom, distribútorom software a iným predajným kanálom, predaj kurzov a školení pre školiace agentúry, spolupráca so školami v obore IT, komunikácia s obchodnými partnermi) Mesačný plat 3.301 euro V prípade záujmu zasielajte životopis na Viac pracovných ponúk na
Paulownia rocné korene- pniky.Drevo na vsetko.
Predám rocné pniky ,po pripade mózete zarezervovat na jar,viac druhov,aj superhibridy. Mnozené vegetatyvne z vyskúsanych materskych rastlin-neinváznost. Kvytnú modrofialovo. Mimoriadne sú dobré na rezivo. Pre vcelári-modrofialové kvety. Po pripade na kúrenie. Vyska stromov 2,5-3 meter,sirka kmena 3-4,5cm. Osobny odber,ale od 20 kusov poslem aj na dobierku. Mnozené vegetatyvne nie zo semena. 11 -rocny skúsenost. Mám obmedzené mnozstvo treba zarezervovat. Cena je od 5,50 do 4,50 podla kusov. Komunikácia telefonicky. Mózete volat aj cez vykend. Tel- --------------------------------- Ponúkám ,sadenice byely agát.-Robinia pseudoacacia L. cv. Turbo.- Velmi rychlo rastúcá odroda. Vysadba dokedy nemrazne zem. Mózete zarezervovat na jar, mám obmedzené mnozstvo. Vyprodukuje o 50 percen viac dreva. Za 14-16 rok hotovy les. Prvé zrezávanie uz po 5-6 rok. Medonostnejsi ako normálny agát. Cena je 1 eur kus. Osobny odber,ale od 50 kusov poslem aj na dobierku. Vyska stromov 1 meter. Inviduálny spon. Dobry moznost na 3x1 meter. Do záhrady 2x1 meter. Komunikácia telefonicky. Tel- Mózete volat aj cez vykend. Pekny den prajem. Ernest.
Telefonická obchodná asistentka
Hľadáme spoľahlivú telefonistku / asistentku na 2 hodinny denne. Náplň práce: - Navolávanie stretnutí. - Aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientami. - Telefonovanie a aktívne oslovovanie. - Zaznamenávanie a plánovanie výsledkov hovorov. - Základná administrátíva. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Komunikácia a schopnosť telefonovať a znášať odmietnutia z telefonátov. - Schopnosť pohotovo reagovať a improvizovať. - Schopnosť pracovať samostatne. - Ochota učiť sa nové veci a byť zodpovedný. - Vystupovanie na úrovni verbálne aj písomne. V prípade záujmu ma kontaktujte TELEFONICKY.
Category Sales Manager
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii: VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA. AVION - PETOMAR cca 30min. Mzdové podmienky (brutto) 1 600 - 2 300 EUR/mesiac + odmeny zo zisku sekcie + dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru, skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Čo bude tvojou náplňou práce? • Zodpovednosť za zverené portfólio produktov • Rozširovanie sortimentu v produktových kategóriách • Vyhľadávanie a analýza potenciálu nových produktov • Komunikácia a vyjednávanie tých najlepších podmienok s dodávateľmi • Analýza trhu, marže a nastavenie cenotvorby, riadenie zásob • Komunikácia a vyhľadávanie veľkoobchodných partnerov • Príprava podkladov pre marketingové oddelenie • Spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za obchodné výsledky z maloobchodného a veľkoobchodného predaja. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? • Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti • Možnosť rozšírenia pôsobenia kategórie do ČR • Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike • Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky • Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou • Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné teambuildingy Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov viac na Profesii.
Fotovoltaicke panely 460Wp čierny rám LEAPTON
CENA UVEDENÁ s DPH V PONUKE AJ MENIČE, PRÍSLUŠENSTVO A MONTÁŽ Jednofázový ostrovný menič XN50IM-48 912€ -možnosť pripojenia batérie -pre nabíjanie slúži integrovný solárny nabíjač MPPT, prípadne je možné nabíjať aj zo siete -možnosť pripojenia siete (sieť sa pripojí na vstup meniča a výstup meniča na záťaž, menič nemožno pripojiť paralelne k sieti) ako zálohy v prípade nedostaku energie z batérie alebo PV panelov -bez prietoku energie do siete -je možné nastaviť rôzne módy priorít a zákazov nabíjania a rôzne módy priorít a zákazov toku energie do záťaže -power faktor 1, čistý sinusový priebeh na výstupe -preťaženie 200% -možnosť zapojenia troch meničov pre trojfázovú sieť, možnosť paralelného zapojenia - podľa modelu -jednoduchá montáž, malé rozmery a hmotnosť -LCD displej -podľa modelu: komunikácia USB / RS232 / RS485 / WiFi / monitorovacie relé -podľa modelu: komunikácia s batériami Pylontech, Weco, Soltaro -IP21, -10°C až +50°C Najväčší japonský výrobca panelov (najväčší japonský výrobca panelov!) - spoločnosť zapísaná v zozname Tier 1 Bloomberg - 15 roky záruka na produkt! Solar Panel Leapton Solar 460W LP182-M-60-MH čierny rám Dodatočné výhody panelov LEAPTON: - články 9BB - Zlepšený tok prúdu umožňuje zníženie strát v dôsledku vyhrievaných článkov. - Vyšší výstupný výkon - Výstupný výkon modulov s polorezanými článkami 120 môže byť až 460 Wp. - Prispôsobenie sa drsnému prostrediu - Prešiel prísnymi testami korózie so soľou a amoniakom , ktoré vykonala TUV Nord. - Prevádzka s nízkym osvetlením - Zvýšená účinnosť v podmienkach nízkeho osvetlenia. -PID ochrana -Minimalizované straty na výnose v dôsledku unikajúceho prúdu. - Vysoká odolnosť proti zaťaženiu - Odolnosť proti zaťaženiu vetrom do 2400 Pa a zaťaženiu snehom do 5400 Pa (TUV Nord). -Panely majú všetky certifikáty požadované dodávateľmi na pripojenie do siete operátora. - Vysoko kvalitné konektory. 15 ročná záruka na produkt. 25 ročná záruka výkonu (po 10 rokoch 90% maximálneho výkonu, po 25 rokoch 80%). fotovoltaické panely, fotovoltaický panel
Spracovanie účtovníctva
Dobrý deň, sme účtovníčky, s dlhoročnou praxou, ktoré vedú externé účtovníctvo viacerým spoločnostiam. Máme skúsenosti s účtovaním rôznych typov podnikov, vrátane občianskych združení. Aktuálne hľadáme nových klientov. Ponúkame: - komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, - spracovanie miezd, - spracovanie daňových priznaní k DPH, - spracovanie daňových priznaní k dani z motorových vozidiel, - spracovanie daňových priznaní k dani z príjmov FO a PO, - elektronická komunikácia s daňovým úradom zdravotnou a sociálnou poisťovňou, - komunikácia so štatistickým úradom. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na telefónnom čísle , alebo .
Manažérske a obchodnícke pozície
Obsadzujeme nové manažérske a obchodnícke pozície po celom Slovensku.. Sme Slovenská obchodno-sprostredkovateľská spoločnosť poskytujúca komplexný prístup. Náš profesionálny tím tvoria skúsení manažéri a obchodníci, ktorí na trhu pôsobia už viac ako 10 rokov. Spoločne si zakladáme na profesionálnom prístupe a záleží nám na spokojnosti našich klientov. Spolu tvoríme budúcnosť a považujeme sa za stabilného partnera, ktorý vám pomôže rozhodnúť sa správne v otázke financií.. flexibilná pracovná doba Atraktívny príjem bez horného limitu Prístup k odbornému vzdelávaniu Možnosť pracovať na home office Možnosť spoznávať svet Priateľská, rodinná atmosféra Séria firemných benefitov Náplň práce: - poskytnúť čo najkvalitnejšie služby, - tvorba databázy - komunikácia s partnermi a inštitúciami. - komunikácia s klientami - poskytovať klientský servis Vlastnosti, schopnosti, zručnosti: - zodpovednosť, - chuť pomáhať - chuť sa vzdelávať - chceš v živote niečo dostiadnuť - timový hráč - komunikatívny - zvládaš plánovanie - praca v MS Office Prax nie je potrebná. Požadované vzdelanie Stredoškolské úplné a vyššie. Ak sme Ťa zaujali a máš predpoklady na tieto pozície pošli svoj životopis a motivačný list na email: