inzercia, predaj, predám, bazár

kurz uctovnictva - strana 40

Počet nájdených inzerátov KURZ UCTOVNICTVA : 1000 - strana 40

Hľadáme asistentku
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom Miesto výkonu práce Malé Zálužie. Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem. Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.
Hľadám prácu na doma/z domu (home office)
Dobrý deň, hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni. Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku. Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov. Ďakujem.
Asistenka/sekretárka
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Miesto výkonu práce Malé Zálužie. Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Hľadáme externú účtovníčku
Účtovná kancelária ponúka prácu externej účtovníčke s praxou týždenne 20 hod. Znalosť slovenského a maďarského jazyka nutná. Účtovanie podvojného účtovníctva v programe POHODA, spracovanie miezd (5), spracovanie DPH a DPPO.
Administratívna pracovníčka – účtovníčka
Pracovná náplň : ekonomika , analytická evidencia , postupne preberanie agendy hlavnej účtovníčky firmy . Pracovne predpoklady : vzdelanie v príslušnom smere , ovládanie min. základov podvojného účtovníctva , ovládanie min anglického jazyka , komunikačné schopnosti , Ponúkame : mzda minimálne 1100 Eur po zaškolení a viacero firemných benefitov nastavených podlá konkrétnych potrieb Miesto výkonu práce : Spišská Nová Ves , možnosť flex prac času . Nástup : ASAP Prosím pripadne uchádzačky aby posielali svoje žiadosti na cv@
DoBPŠ - asistentka k účtovníčke.
Ponúkame pre študentov VŠ prácu (dlhodobého charakteru) v oblasti účtovníctva. Podmienky: Obchodná akadémia. Ovládanie programu OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy. WORD, EXCEL - pokročilý. Náplň práce: pomocné účtovnícke práce bez uzávierok a DP, - administratíva - spracovanie mesačných podkladov k účtovníctvu, triedenie dokladov a pod. . Práca pod dohľadom. Odmena 4,10€/hod.(na začiatok). Životopis posielajte na: Telefonicky budú pozvaní na pohovor vybraní záujemcovia.
Účtovníčka PU
Hľadám účtovníčku na vedenie podvojného účtovníctva, s praxou, nástup ihneď. Bližšie info tel.
Administratíva
Pozdravujem, Hľadám si brigádu v administratíve formou homeoffice (s občasnou možnou prácou z kancelárie-vramci Košíc). Skúsenosti s administratívou a základmi účtovníctva mám. Brigádu hľadám popri TPP, pričom svoj čas viem ponúknuť počas víkendov a v poobedňajších hodinách počas pracovného týždňa. Ovládam účtovnícke programy Kros a Pohodu, zároveň sa dokážem rýchlo naučiť ovládať aj v interný systém firmy. -pomocné účtovnícke práce -fakturácia -správa eshopu -personalistika -štatistiky -finančne reporty a ďalšie… Som zodpovedná a prácu vždy odovzdávam na čas. Na odmene za vykonanú prácu sa vieme dohodnúť. Prvý kontakt uprednostňujem formou e-mailu, následne sa vieme dohodnúť na ďalšej komunikácii (tel.c. v inzeráte je vymyslené)
Pomocná účtovníčka, mzdová účtovníčka
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku,náplň práce bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác,komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo. Znalosť v programoch Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň. Životopisy zasielať na email:info@ alebo sa informovať telefonicky na tel. Miesto výkonu práce: Turzovka. Mzda: 920 eur brutto/mes. Nástup: ihneď. Benefity: náhrada cestovného, mzda vždy v stanovenom termíne.
Účtovníctvo
Ponúkam spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, DPH, mzdy a personalistika. Cena dohodou.
Daňové priznania a účtovníctvo
Vyplniť daňové priznanie nie je jednoduché. Neriskujte chybu. Obráťte sa na nás. Spracujeme daňové priznanie pre fyzické aj právnické osoby. Ponúkame komplexné spracovanie účtovníctva a miezd. Cena závisí od náročnosti práce.
účtovnictvo na dohodu, dôchodca
Ponúkam komplexné vedenie podvojného účtovníctva , vypracovanie daňových priznaní, DPH, mzdy. Prax 25 rokov. Cena dohodou.
Daňové priznania v rámci celej SR, účtovníctvo
Ponúkam vedenie účtovníctva, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov fyzických osôb (typ A, typ B), k dani z príjmov právnických osôb, vypracovanie DP k DPH vypracovanie DP k dani z motorových vozidiel, spracovanie personálnej a mzdovej agendy... Cena dohodou, individuálny prístup, mám dlhoročné skúsenosti.
Účtovníctvo
:) externé vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky :) vypracovanie daňových priznaní (typ A, B, DPH, daň z motorových vozidiel) :) 10-ročná prax, VŠ vzdelanie, práca v programoch spoločnosti Kros :) na rozumnej cene sa určite dohodneme
SPRACOVANIE DP+účtovné služby
PONÚKAM VYPRACOVANIE DAŇOVÉHO PRIZNANIA typ FO A a B. Daňové priznanie zasielam v pdf a xml forme na email. Následne si ho viete kdekoľvek vytlačiť.TYP A VIEM AJ PODAT ak ste Trnavský-Bratilavský kraj!ZBIERAM DOKLADY raz týždenne u Vás DOMA!!!!TRNAVSKý+BRATISLAVSKÝ KRAJ!ALEBO zašlem vypracované na emailVY si len podáte ak na príslušnom danovom úrade CELÁ SR!!!ROBÍM AJ CUDZINCOM AK MAJÚ PRECHODNÝ POBYT A MALI ZDANITELNÉ PRÍJMY NA SK!TAKISTO POMOŽEM so všetkými potrebnými úkonmi ak si NEVIETE DAT RADY(cudzinecká polícia,sociálna+zdravotná poistivna+finančná správa,zakladanie živnosti,s.r.o,vedenie účtovníctva fyzickým aj právnickým osobám,všetky druhy DANOVÝCH PRIZNANÍ+VRÁTENIE DANE zo zahraničia) Diskrétnosť, dodržiavanie GDPR, elektronické podanie - zdarma typ A - príjmy zo závislej činnosti zamestnanie, brigády, dohody 20e typ B - živnosť (paušálne výdavky) 40e zyp B . živnosť (reálne výdavky ) 50e typ B - osobná asistencia, iné príjmy 35e typ B - kombinácia zamestnanie + príjmy z prenájmu nehnuteľnosti 35e daň z motorových vozidiel 10€ Elektronické podanie daňového priznania - ZDARMA (ak máte vybavené prístupy na daňový úrad) DOKLADY VIEM V TRNAVE A OKOLÍ VYZBIERAŤ!m.stefakova@
Účtovnícke služby
Ponúkam vedenie externého podvojného účtovníctva pre obchodné spoločnosti a neziskové organizácie, spracovanie mzdovej agendy, spracovanie daňových priznaní (DPH, Daň s príjmov a daň z motorových vozidiel), komunikácia s poisťovňami a Finančnou správou. Viem aj prísť osobne do ktoréhokoľvek z miest Košického kraja ako aj do mesta Prešov.
externé účtovníctvo
externá účtovníčka s viac ako 25 ročnou praxou ponúkam služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva, príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmov FO, PO a k DPH. Spracovanie personalistiky a miezd, komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Účtovníctvo spracovávam v programe Omega a mzdy v programe Olymp od firmy KROS. Dodanie dokladov osobne, alebo mailom. Oblasť Galanta, Sereď, Šaľa, Nitra, Trnava, Dunajská Streda, pri mailovom doručení dokladov celé Slovensko. Teším sa na spoluprácu. kontakt: uctovnictvosaga@
Príjmeme účtovníčku / účtovníka
Do našej prevádzky v Prešove prijmeme internú účtovníčku/účtovníka s praxou. Prac. náplň: vedenie podvojného účtovníctva a skladu v programe Omega alebo MKsoft, pomocné práce v administratíve. Pracovná doba cca 7.30 - 15.30, TPP alebo ŽL, ovládanie anglického alebo maďarského jazyka výhodou. Viac info telefonicky alebo osobne. Mzda podľa formy úväzku. Životopis prosím pošlite na
Účtovník/ účtovníčka
Hľadáme spoľahlivého účtovníka alebo účtovníčku, ktorý sa chce ďalej učiť nové veci, má rád výzvy a baví ho práca. Ako benefit poskytujeme možnosť pracovať aj z domu a možnosť odborne napredovať. Podmienkou je samostatnosť, znalosť legislatívy, účtovníctva, dani z príjmov a DPH. Samozrejme rýchlosť, presnosť a pro-klientsky prístup.
Administratívny pracovník/asistent/nemecky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup: ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@