inzercia, predaj, predám, bazár

kurz uctovnictva - strana 34

Počet nájdených inzerátov KURZ UCTOVNICTVA : 1000 - strana 34

Obchodné figuríny - busty dámske a pánske
Predám pevné plastové busty dámskeho a pánskeho trupu farba čierna, aj viac kusov.Nové busty môžete kúpiť v MEDCOME za 60,30€ bez DPH / model BU9450 a BU9460/. Rozmery dámskej 89cm v x44cm š, pánskej 96cm v x50cm š. Môžnosť upevnenia na stojan. Busty sú v pefektnom stave. V prípade potreby aj doklad do účtovníctva.
účtovníctvo/mzdy
Ponúkam komplexné vedenie účtovníctva, podvojné aj jednoduché, vypracovanie daňových priznaní, DPH. Mzdové účtovníctvo - prihlasovanie zamestnancov, mesačné výkazy. Prax 10 rokov. Cena dohodou.
Ponúkam spracovanie účtovníctva, celé Slovensko
Dobrý deň spracujem účtovnictvo dane mzdy, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. kontaktovať emailom Nitra a okolie, Bratislava okolie, Zvolen okolie
účtovníctvo
Externá účtovníčka s 25 ročnou praxou rozširujúca svoju klientelu ponúka služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva,personalistiky a miezd.Účtovníctvo spracúvam pre fyzické osoby,právnické osoby a neziskové organizácie. Zaúčtovanie dokladov a účtovných prípadov v cene 1euro za zápis,spracovanie mzdy 12eur/osoba,mesiac.V cene spracovania miezd je aj komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Výkazy súvisiace s Dph,daňové priznania a daŇ z motorových vozidiel sú v cene účtovných prípadov. Dodanie dokladov osobne alebo mailom. Tešíme sa na spoluprácu s Vami.
Asistentka spoločnosti
Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku. Miesto práce: Bratislava Mzdové podmienky (brutto) 1 100 EUR/mesiac Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe Náplň práce - starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.) - starostlivosť o návštevy - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Internet - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - ochota spolupracovať a učiť sa Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou. V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@
Administratívny pracovník pri predaji motorových vozidiel
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - administratívna činnosť súvisiaca s predajom vozidiel - prihlasovanie vozidiel do evidencie - komunikácia so zákazníkom - príprava podkladov pre účtovníčku Zamestnanecké výhody, benefity - služobný mobilný telefón Pracovná doba od 9:00 hod do 17:00 hod. Každá druhá sobota od 9:00 hod do 13:00 hod. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Windows - Pokročilý Vodičský preukaz - B Osobnostné predpoklady a zručnosti Znalosti v oblasti fakturácie, účtovníctva a kompletného vedenia administratívy, ovládanie práce s PC, vodičský preukaz sk. B, základný prehľad o automobiloch, aktívny vodič Od 900 -1500 EUR/mesiac Mzda pozostáva zo základnej a výkonovej zložky. Viac informácii poskytneme na osobnom pohovore.
Práca z domu
Hľadám neaku osvedčenú prácu ktorú môžem vykonávať aj z domu na PC. Mam prax v oblasti fakturácie(kontrola a spracovanie faktúr) , základy účtovníctva,administratívne práce . Prosím nepisat ohladom predaja kozmetiky, ani vypĺňanie dotazníkov, financovania Preferujem administratívu. Mam vážny záujem o pracu v oblasti administratívy,práca v e- shope ,praca vo Worde,administratívny pracovník, zákaznícky servis... , formou Home office . Anglický jazyk úplný začiatočník . Nie je problém kombinovať prácu z domu aj s prácou v kancelárii Poprosím o seriózne ponuky
Ponuka práce účtovníctvo+administratívne práce
Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný. Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis Miesto výkonu práce Trnava. Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Účtovníctvo a personalistika
Dobrý deň, ponúkam spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva, miezd. Mám VŠ vzdelanie a 22 ročnú prax. Venujem sa aj OZ. Pracujem so softvérom Kros, ale ani iný program nie je problém. Spracujem aj kompletné závierky a daňové priznania.
Účtovníctvo a mzdy
Ponúkam: - vedenie jednoduchého/podvojného účtovníctva - fakturácia - výkazy DPH, KV, SV - vedenie miezd a personalistiky - prihlášky/odhlášky SP, ZP - mesačne výkazy SP, ZP - prehľady, hlásenie FS - daňové priznania - atď......
Spracujem daňové priznania + účtovníctvo
Ponúkam kompletné spracovanie účtovníctva vrátane: -> daňové priznanie FO, -> daňové priznanie PO, -> daňové priznanie z motorových vozidiel, -> daňové priznanie z nehnuteľností, a pod. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať mailom, telefonicky alebo prostredníctvom WhatsApp. Cena dohodou
Daňové priznanie LACNO
Ponúkam vypracovanie daňových priznaní pre fyzické aj právnické osoby. DP typ A od 10 eur, DP typ B /paušál/ od 15 eur. Vedenie jednoduchého aj podvojného účtovníctva, spracovanie miezd za prijateľné ceny. Vypracované účtovníctvo, DP Vám pošlem elektronicky e-mailom v rámci celej SR vo formáte pdf aj xml. V prípade potreby viem poslať DP, alebo odklad podania DP na DÚ elektronicky za Vás. Vopred ďakujem.
Daňové priznania, účtovníctvo, dane, mzdy v POHODE
Ponúkam spracovanie daňových priznaní za rok 2022 + komplexné spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva - program POHODA. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na telefónne číslo uvedené v inzeráte.
Daňové priznanie, účtovnictvo, poradenstvo
Dobrý deň, ponúkam služby týkajúce sa jednoduchého a podvojneho účtovníctva pre szčo, neziskovky, sro., male podniky. Daňové priznanie od 35€. Stači mi poslat online podklady a v ten isty deň vám vypracujem a zašlem cez portal finančnej správy daňové priznanie.
Hľadáme účtovníka/čku
Hľadáme flexibilného, zodpovedného a samostatného kandidáta s praktickými skúsenosťami vedenia podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky. Náplň práce: - spracovanie účtovnej agendy pre klientov spoločnosti - komunikácia s klientom, s daňovým úradom a inými štátnymi inštitúciami - sledovanie a odsúhlasovanie zostatkov na súvahových účtoch - skladové hospodárstvo - posudzovanie správnosti faktúr z účtovného hľadiska - zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek - pripravovanie účtovných a štatistických výkazov - mzdy a personalistika - skúsenosti v práci s programom Pohoda, MRP-K/S sú výhodou Miesto práce: Bytčická, Žilina Kontakt: info@, Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá. Zašlite nám prosím svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme na info@ a do predmetu správy uveďte „účtovník/účtovníčka“ Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte, aby spoločnosť Matea RT, s.r.o. spracovávala Vaše osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a to až do odvolania písomnou formou.
Externá účtovníčka
Ponúkam externé spracovanie jednoduchého, podvojného a mzdového účtovníctva. Dlhoročná prax, účtovanie v programoch od spoločnosti KROS, cena dohodou. Daňové priznanie majú moji klienti ZDARMA. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte emailom.
Účtovníctvo, mzdy a daňové priznania
Ponúkam služby komplexného vedenia účtovníctva (jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, daňové priznania a iné). Taktiež ponúkam spracovanie miezd - 8€/osoba. Mám 20 rokov praxe. Ponúkam vypracovanie rôznych druhov daňových priznaní: daň z príjmu typ A (zamestnanci) - 15€ daň z príjmu zo zahraničia - 20€ daň z príjmu typ B (SZČO) paušálne výdavky - 30€ skutočné výdavky - 60€ daňové priznanie motorového vozidla - 20€ Komunikácia cez mail alebo telefonicky. Po doklady si viem aj prísť alebo pošlete mailom: emiliakajabova@ Môžem poslať aj cez elektronickú podateľňu daňového úradu. Účtovníctvo spracujem v programoch ALFA PLUS a OMEGA, mzdy v programe OLYMP. Ponuka platná pre celé Slovensko.
Obchodný riaditeľ spoločnosti
Výberové konanie na obchodného riaditeľa spoločnosti. Vzdelanie VŠ ekonomika, právo, IT technologie Základy podvojného účtovníctva Životopis a kontakt len e-mailom: info@
Hľadáme asistentku
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Asistenka/sekretárka
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží. Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.