inzercia, predaj, predám, bazár

kurzy uctovnictva - strana 49

Počet nájdených inzerátov KURZY UCTOVNICTVA : 995 - strana 49

DANE | ÚČTOVNÍCTVO | MZDY Bratislava
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami. Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Bolt, Bolt Food, Uber - vedenie účtovnictva
Jazdíš Bolt alebo Uber, maš živnosť/s.r.o. a hľadáš účtovníka? Ponúkame účtovnícke služby a daňové poradenstvo a zastupovanie, špecializované na taxi a kuriérov cez Bolt a Uber. Dlhodobo spolupracujeme s jednou najväčších flotíl - Coffee Taxi & Courier, pre ktorú zabezpečujeme mzdové účtovníctvo pre viac ako 80 vodičov a zároveň zabezpečujeme účtovníctvo a daňové zastupovanie pre viac ako 20 jej partnerských vodičov. Ponúkame 4 základné programy: Kuriér 25: - základný program, vhodný pre kuriérky a kuriérov - jednoduché účtovníctvo - cena 25 € / mesiac - 20 účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Taxi 40: - základný program, vhodný pre taxikárky a taxikárov - jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH - cena 40 € / mesiac - 400 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše - 20 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Taxi 100 - program, vhodný pre taxikárky a taxikárov, ktorí dosahujú tržby 3000 € a viac - jednoduché účtovníctvo, neplatca DPH - cena 100 € / mesiac - 1000 faktúr cestujúcich, 0,10 € za každú faktúru cestujúcich navyše - 50 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - mesačné daňové priznanie DPH podľa §7a - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 25 € Flotila 200 - program, vhodný pre flotily, ktoré dosahujú tržby cez 10000 € / mesiac - podvojné účtovníctvo, platca DPH - cena 200 € bez DPH / mesiac - 5000 faktúr cestujúcich, 0,10 € bez DPH za každú faktúru cestujúcich navyše - 100 ostatných účtovných položiek mesačne - 0,40 € bez DPH za účtovnú položku nad rámec - kvartálne súhrnné výkazy DPH - daňové priznanie DPH podľa §4 - podanie daňového priznania pre daň z príjmu 100 € bez DPH Doplnkový program: Flotila Mzdy - mzdové účtovníctvo a poradenstvo - spracovanie miezd a výkazov do poisťovní a na daňový úrad - prihlášky a odhlášky do poisťovní na základe splnomocnenia - cena za spracovanie mzdy 10 € bez DPH za zamestnanca / mesiac - založenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH - ukončenie pracovného vzťahu 10 € bez DPH Pre všetkých záujemcov vieme urobiť aj individuálnu ponuku na základe ich požiadaviek. Ak by si stal alebo stala partnerským vodičom alebo kuriérom flotily Coffee Taxi & Courier a tvoje tržby presiahnu 1000 € (kuriér), resp. 1700 € (taxi) za mesiac, Coffee Taxi & Courier Ti účtovné služby komplet zaplatí. Ak nie, aj tak môžeš mať účtovné služby za zvýhodnených podmienok, iba 15 € za mesiac. MB ART & MEDIA, s.r.o. Ulica svornosti 42 82106 Bratislava Volať len v pr. čase
DANE | ÚČTOVNÍCTVO | MZDY Trenčín
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami. Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
DANE | ÚČTOVNÍCTVO | MZDY Trnava
Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia podvojného účtovníctva, spracovanie miezd, daňovej a ostatnej konzultačnej agendy, s viac ako 25 ročnými skúsenosťami. Cena za služby je stanovená individuálne, na základe rozsahu a náročnosti, s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.
Účtovníctvo a iné
Dobrý deň,ponúkam svoje dlhoročné znalosti a konzultácie ako externý účtovník a ekonóm v oblasti podvojného účtovníctva (aj jednoduchého) - aj pre platcov a neplatcov DPH. Ponúkam konzultácie aj pri otvorení firmy + mám skúsenosti aj z poisťovníctva a úverov. Ing.Stanislav Palík,
Ekonóm/ka - Zvolen- ihneď
Náplň - druh - práce: - znalosť podvojného účtovníctva - znalosť mzdovej oblasti - vedenie pokladne - spracovanie štatistických výkazov - daňové priznanie Ponúkané výhody: - poskytnutie služobného telefonu - pružný pracovný čas - možnosť vzdelávania sa - stravovacia karta - pracovné miesto je vhodné aj pre uchádzača so zníženou pracovnou schopnosťou nad 41% - invalidný Mzda : 1100,-€/mesiac Požadovaná prax - min 3 roky - vedenie 2 účtovníčok Všeobecné spôsobilosti: - analyzovanie a riešenie problémov - ekonomická a finančná gramotnost - komunikácia - jednanie s ľuďmi - kultivovaný písomný prejav - organizovanie a plánovanie práce - tímová práca - informačná gramotnosť - pružnosť v myslení /adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti/ - samostatnosť Ďalšie požiadavky: - na pohovor budú pozvaní len uchádzači spĺňajúci požiadavky. Osobnostné predpoklady: - pozornosť - praktické myslenie - trpezlivosť - spoľahlivosť KONTAKT na zamestnávateľa - miesto výkonu práce : SENIORKA n.o. Námestie SNP 35/48 960 01 Zvolen Mgr.Alena Hulinová - personalistka tel.: , mail.: administrativa@, www:
účtovníctvo
Ponúkam spracovanie účtovníctva- jednoduché aj podvojné, celej firemnej agendy vrátane miezd aj daňových priznaní. Mám 22 ročnú prax a VŠ vzdelanie.
Ponuka
Ponúkam spracovanie mzdového účtovníctva pre firmy resp. živnostníkov .Zároveň sa zaoberám personalistikou a administratívnou činnosťou.Bližšie informácie pošlem mailom
Mzdové účtovníctvo
Ponúkam externé spracovanie mzdového účtovníctva. Program Humanet-fy HOUR. Mám 30 ročnú prax. Mzdy spracujem komplexne, komunikujem s dotknutými inštitúciami /sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad, štatistický úrad/.Kompletná personálna agenda je samozrejmosťou. Cena dohodou
Učebnice pre fakultu manažmentu
Predám učebnice: Štefko-Personálna práca v hyperkunkurenčnom prostredí, Peter, Boušková-Základy systému podvojného účtovníctva, Kotler, Armstrong-Marketing, Koubek-Řízení lidských zdrojú, Holková-Základy mikroekonómie, Lisý a kol.-Ekonómia, Kleibl-Stimulace pracovníku a tvorba mzdových soustav, Lipková-Štatistika, Šlosár-Základy ekonómie a ekonomiky, Dicsová-Matematika I. Cena 2€/ks
Asistentka
Dobrý deň volám sa Lenka, mám 44 rokov a hľadám si prácu popri zamestnaní najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, skúsenosti s vedením jednoduchého účtovníctva tvorbou tabuliek, komplex. zabezpečením chodu firmy Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.// Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
vypracovanie mzdy, mzdovej agendy, účtovníctva
vykonávam administratívne práce, mzdy, jednoduché aj podvojné účtovníctvo .
Samostatný účtovník/účtovníčka
Hľadáme špecialistu v oblasti vedenia účtovníctva, spoľahlivého, precízneho, samostatného s pozitívnym prístupom. Hlavnou pracovnou náplňou je: - vedenie komplexnej účtovnej agendy . - spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve okrem mzdovej agendy - práca v ekonomickom software Navision - spracovanie účtovných a daňových výkazov - zadávanie platieb - styk s finančnými a štátnymi inštitúciami - reporting (príprava podkladov pre vedenie) Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:30 od Pondelka do Piatka Plat : od 1000 Eur/mesiac + variabilná zložka Konečná výška mzdy závisí od schopností kandidáta a jeho výkonu. Nástup možný ihneď. Ďalšie požiadavky: V prípade, ak spĺňate podmienky na obsadenie voľnej pracovnej pozície, neváhajte nás kontaktovať telefonicky , kariera@ alebo osobne na Rastislavovej 110 v Košiciach.
Prijmeme ekonóma spoločnosti.
Prijmeme pracovníka na pozíciu ekonóm spoločnosti. Náplňou práce bude komplexné vedenie podvojného účtovníctva, mzdovej a personálnej agendy, podávanie daňových priznaní, tvorenie finančných analýz, komunikácia s poisťovňami. Znalosť programu Pohoda je výhodou. Termín nástupu ASAP.
Asistentka / asistent obchodu a predaja stavebného centra
Spoločnosť HGC centrum Poprad obsadzuje pracovnú pozíciu Asistentka / asistent predaja a administratívy. Hlavnou činnosťou spoločnosti je Malo a veľkoobchodný predaj exterierových dizajnových stavebných materiálov, realizácia stavebných prác a predaj a výroba drevených architektonických konštrukcií a slnečných clon. Náplň práce: administratívne práce, objednávky tovaru, príprava účtovníctva, práca so skladovým systémom a fakturácie, tvorba cenových ponúk, komunikácia so zákazníkmi a správa eshopov a firemných sociálnych sieti a web stránok resp. resp zadávanie podkladov IT správcom webu, vybavovanie pošty a zásielok a iné klasické administrativne a asistenčné práce. Základné potrebné požiadavky na uchádzača: - Vodičský preukaz sk. B - Znalosti MS Office Pokročilý - Znalosť zakl. správy soc. sieti FB, INST. Pozícia nie je vhodná pre absolventa bez základných znalosti horeuvedených podmienok. Samozrejme sme schopný akceptovať ak neovláda uchádzač jednu z vecí a ma záujem sa v nej doškoliť. Výhodou: - Znalosť Sketchup a grafické programy - Znalosť jazykov ANJ a PL - Skúsenosti s pracou v stavebnom odvetví Nastúp: okamžite, inzerát platný do zmazania Forma TPP resp. živnosť podľa dohody Pracovná doba: pon - pia 8:00-17:00 Miesto výkonu: Poprad Ohodnotenie: Dohodou podľa znalosti a rozsahu možnosti výkonu a formy zamestnania. ŽIVOTOPIS ZASIELAŤ NA ADRESU: centrum@ Prosíme vo veci žiadosti o prijatia do zamestnania nás nekontaktovať telefonicky ale splniť základné podmienky zaslania CV. Vybraný uchádzači budú kontaktovaný a prizvaný na pohovor.
Účtovník
Hľadáme účtovníka, buď na plný alebo čiastočný úväzok - cca 30 hodín. Práca je v lokalite na Zlatých Pieskoch v Bratislave. Je potrebné mať znalosť jednoduchého účtovníctva, prax v Alfe vítaná. Iné jazyky okrem SJ nie sú potrebné. Nástup dohodou. V prípade záujmu prosíme o stručný životopis.
pomocná administratíva
Príjmeme pomocnú administratívnu silu na vypomoc 4 hod. denne do kancelárie v PP. Znalosť mzdového účtovníctva výhodou. Nástup ASAP, práca na dohodu, živnosť, Mzda 5e/hod
Účtovníctvo, dane, mzdy, daňové priznania s.r.o.,szčo
Ponúkam kompletné účtovné vedenie firmy-spracovanie účtovníctva,miezd,dph, daňových priznaní pre s.r.o., szčo vrátane poradenstva a daňovej optimálizácie. Ponúkam vypracovanie príspevkov z úradu práce. V prípade záujmu je možnosť účtovania aj na Vašom programe externe. Ponúkam dlhoročné skúsenosti,zodpovednosť,flexibilitu, spokojnosť zaručená. č.t. Trebuňová mail trebunovaj@
Jednoduché, podvojné účtovníctvo
Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva. Vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov a DPH. Cenu služby stanovujem individuálne po zhodnotení rozsahu a náročnosti, vždy s dôrazom na vzájomnú spokojnosť. Pre akékoľvek bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať.
Účtovníctvo/ Könyvelés
Účtovníctvo Ponúkame komplexné služby slovenského účtovníctva, vždy podľa aktuálnych zmien na najvyššej úrovni, na základe 15 ročnej praxe v Komárne (Slovensko) a blízkom okolí pre malých a stredných podnikateľov. Mzdové účtovníctvo a personalistika Naša spoločnosť sa v rámci účtovných služieb zameriava aj na spracovanie miezd a personalistiky. Dane a poradenstvo na Slovensku Založenie spoločnosti s.r.o. na Slovensku Sídlo spoločnosti s.r.o. v Komárne Könyvelés Szlovákia Könyvelés Komárom Kontakt Finance Box s.r.o. IČO: 54758807 Sídlo: Priateľstva 13/32, 945 01 Komárno, Slovensko Web: Mail: info@