marketingový manažér - strana 3
Počet nájdených inzerátov MARKETINGOVÝ MANAŽÉR
: 277 - strana 3

Využite možnosť pracovať ako realitný maklér, manažér v nitrianskej kancelárii. Výhoda cieľavedomosť, kreativita, vzdelávanie. Nadštandardný príjem, možnosť príjmu aj z investícií a z produktov spojených s bývaním. Práca vhodná pre cudzincov. Odmeňovanie 2000€ a viac, je závislé z časti od aktivít. Pôsobnosť, Západoslovenský kraj.

Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023.
miesto práce: Oravský Podzámok
druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú
mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 €
Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením.
Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:

Manažér(ka) predaja cez telefón má nasledujúce zručnosti:
1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky.
2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom.
3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami.
4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením.
5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele.
Internet obchod
asafonov34@

Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať

Predám knihy:
M.Kozlovská, I.Hyben - Stavbyvedúci manažér stavebného procesu (CD) – predané
K.M.Bayer - Staviame dom - 15 eur
Možný osobný odber, alebo poštou (poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty)

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.);
• Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek
• Interpretácia finančných výsledkov;
• Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie;
• Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov;
• Manažovanie tímu;
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi;
• Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny;
• Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií;
• Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry;
• Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi;
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ????
- 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona
- platený sick day
- platené narodeninové voľno, darčekové poukážky
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na šport - Multisport
- čiastočný home-office
- flexibilný pracovný čas
- krátke piatky do 12:00
- možnosť kariérneho a profesijného rastu
- školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
- výučba business angličtiny
- individuálny prístup
- teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti
- referral bonus pri odporučení nového kolegu
- kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie
- príjemné pracovné prostredie v skvelom teame
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor
Počet rokov praxe 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky
- vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod
- výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním
- komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz
- nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy
Mzda: od 3500,- EUR v čistom
Životopisy prosím zasielať na tento email: @

Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať

Dobrý deň,
do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci.
Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom.
Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie.
Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné)
Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu )
V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@
Ďakujem

:)
Predáme obchodný priestor v Nitre. Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj.
Bistro / reštaurácia sa nachádza v centre starého mesta Nitra.
Predmetom predaja / odstúpenia je
1.Odstúpenie priestoru
Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér
• Inventúra – zásoby )
2.Know – how :
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd
• Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines
• Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…
3. Dizajn manuál
• Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál)
• Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw.
• Google my business
Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu.
BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT!
1. Odstúpenie priestoru
2. Know - how
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…)
3. Dizajn manuál
• Grafika v editovateľnom formáte (logo)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS.
Počet poschodí 1
Úžitková plocha 66 m2
Zastavaná plocha 44 M2
Cena za nehnuteľnosť len 40 980€
Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala volajte :)

Realitná kancelária RE/MAX Vám ponúka na predaj / odstúpenie reštaurácie / bistra Tres Tacos v Nitre.
Podnikáte v gastronómii? Hľadáte prevádzku, ktorá je plne funkčná a už roky zabehnutá? Práve takú Vám ponúkame na predaj.
Bistro / reštaurácia sa nachádza na frekventovanej ulici Mostná v centre starého mesta Nitry.
Predmetom predaja / odstúpenia je :
1.Odstúpenie priestoru na Mostnej ulici č.20, 94901 Nitra
Inventarizácia - zariadenie (chladničky, grily, fritézy, vzduchotechnika, digestor, výhrevné pulty, drobné spotrebiče, pokladničný systém, audio systém, nábytok interiér/exteriér
• Inventúra – zásoby )
2.Know – how :
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Excel - Príprava mesačnej štatistiky, evidencia miezd
• Softvéry - dochádzkový systém, task manažér, fakturačný program, google bussines (vrátane firemného emailu info@)
• Softvér pokladničného systému - Menu, receptúry, skladové hospodárstvo
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…
3. Dizajn manuál
• Ochranné známky schválené úradom priemyselného vlastníctva SR (na celý dizajn manuál)
• Grafika v editovateľnom formáte (logo, menu tabule, interiér print, exteriér print, polepy cesta, malé dizajny, sezónne ponuky, razítka na odlíšenie jedla atď..)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw.
• Instagram 2500 followers • FB profil • Google my business
Prevádzka sa odovzdáva bez zamestnancov, aktuálny manažér je ochotný 2 mesiace v procese prechodu zotrvať v pracovnom pomere ako konzultant na polovičný úväzok TPP a pomôcť s hiringom nového tímu.
BONUS: CLOUD kitchen - EAT THAT!
1. Odstúpenie priestoru na Mostnej ulici č.20/B, 94901 Nitra
2. Know - how
• Receptúry a navzorcované kalkulácie receptúr
• Kompletný dodávateľský reťazec + kontakty na styčné osoby • Kompletné profily na food platformách (, Wolt, Bolt, Foodpanda)
• Prístupové heslá do všetkých admin účtov (platformy, dodávatelia, softvéry…)
3. Dizajn manuál
• Grafika v editovateľnom formáte (logo)
• Fotky - všetky položky menu vo formáte jpg.,raw. Nová prevádzka spustená iba na foodplatformách ako cloud kitchen. Bez profilov na SS.
Ak Vás táto exkluzívna ponuka zaujala, neváhajte a kontaktujte našu realitnú kanceláriu
Uvedená cena je vrátane provízie realitnej kancelárie RE/MAX, kompletného právneho servisu, autorizovaných zmlúv a poplatkov spojených s prevodom vlastníckych práv.

Hľadáme energického človeka, s výbornými organizačnými schopnosťami, ktorý má skúsenosť s riadením stredne veľkého tímu upratovacích služieb.
Náplň práce zahŕňa:
- riadenie a organizácia upratovacích služieb v dvoch prevádzkach (vzdialených od seba 10 minút),
- plná zodpovednosť za nábor, riadenie, školenie a motivovanie upratovacieho tímu,
- zabezpečenie včasného dokončenia upratovacích prác na vysokej úrovni,
- dohľad nad upratovacím tímom a plnenie vlastných upratovacích úloh,
- zabezpečenie včasných riešení otázok a problémov a dodržiavanie správnych postupov,
- zodpovednosť a dôslednosť pri vykonávaní úloh,
- schopnosť zaskočiť za kolegu v prípade choroby/dovolenky.
Ponúkaný plat záleží od skúseností. Výplata každý týždeň.
Pracovný úväzok je 40/50 hodín týždenne.
Do úvahy budú braní iba uchádzači s aspoň 2-3 ročnými skúsenosťami ako manažér upratovania/supervízor.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zorganizovaný a energický človek s dobrým time managementom a organizačnými schopnosťami
- skúsenosť s vedením ľudí (stredne veľký tím)
- zmysel pre poriadok
- flexibilita
- angličtina na komunikatívnej úrovni
- dobré komunikačné schopnosti
- tímový duch
- bezúhonnosť
Zamestnanecké výhody, benefity
- írska pracovná zmluva (nie práca na živnosť)
- výplata každý týždeň
- pravidelná letecká linka (Ryanair) Košice/Bratislava - Dublin
- 20 dní dovolenky + 10 dní platených bank holidays
- ubytovanie v rodinnom dome/apartmáne s vlastnou izbou
- bývaš a pracuješ blízko najkrajších pobreží v Írsku
- podpora počas celého procesu a umiestnenia
- pomôžeme ti s vycestovaním
- pred nástupom poskytnuté bezplatné zaškolenie
- dlhodobé a stabilné zamestnanie (práca je ponúkaná na min. 6 - 12 mesiacov)
- u nás neplatíš žiadne registračné ani sprostredkovateľské poplatky
Informácie o výberovom konaní
Ak ťa táto ponuka zaujala pošli nám svoj životopis v anglickom jazyku na e-mail: jwallnerova@

Hľadáme profesionálneho manažéra so znalosťami anglického jazyka do menšieho hotela v Holandsku- mesto Sluis, pre nášho dlhoročného partnera. Záujemca na pozíciu musí mať znalosti a predchádzajúce skúsenosti v danej oblasti- ako manažér hotela a gastro prevádzky. Samozrejmosťou má byť aj príjemné vystupovanie, samostatnosť, zodpovednosť či komunikačné zručnosti. Ubytovanie a strava je zabezpečená a uhradená. Práca je na živnostenský list.
PLATOVÉ PODMIENKY: 3000 eur netto mesiac + preplácané cestovné
POŽIADAVKY: Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
TERMÍN NÁSTUPU: dohodou
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.
PEOPLE24 s.r.o.
S.Chalupku 1237/4,
071 01 Michalovce
Tel/Mob: 0911 97 24 24
E-mail: info@

Stavebná spoločnosť AVA-stav, s.r.o. so sídlom v Galante obsadzuje pracovnú pozíciu
PROJEKTOVÝ MANAŽÉR V STAVEBNÍCTVE
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Plánovanie, riadenie a koordinovanie stavebných projektov.
Zodpovedanie za dodržiavanie schválených termínov a rozpočtu.
Kontrolovanie kvality vykonaných prác.
Spolupráca so stavebnými projektantmi a dozorom stavby.
Vedenie rokovaní s dodávateľmi a ich výber v spolupráci s investormi.
Vypracovávanie týždenných a mesačných reportov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebný priemysel
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
vedenie ľudí
organizovanie a plánovanie práce
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
tímová práca
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
analytické myslenie
precíznosť (presnosť)
komunikatívnosť
Mzda
od 2000€
2000-3000€ (finálna výška mzdy bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností)
Kontakt:
personalistka@

Reklamná spoločnosť príjme do svojich radov do TPP alebo aj na živnosť nových spolupracovníkov na pozíciu ,,marketingový poradca" pre regióny Košice a Prešov. Platové podmienky - od 1000€ plus podiel na zisku
Kontakt:

Ste študentky alebo absolventky SŠ alebo VŠ? Ponúkame Vám dlhodobú prácu asistentky predaja. Školenie poskytujeme úplne ZDARMA. Možnosť začať pracovať ihneď alebo podľa dohody.V prípade spokojnosti ponúkame dlhodobú spoluprácu. Motivujúce finančné ohodnotenie od 3,72 Eur + bonusy. Odpracovať treba minimálne 2 dni v týždni. Vaše CV očakávame na našom e-maily :nrpraca.marketing@ a po dôkladnom preštudovaní Vás budeme v krátkom čase kontaktovať.

Ponúkam tieto 4 nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Jak připravit a vést efektivní poradu, Jak učinit správné rozhodnutí, Jak sestavit marketingový plán, Jak motivovat svůj tým. 1€ za audioknihu.

Potrebujete zvýšiť povedomie o svojej značke? Máte vytvorené účty na sociálnych sieťach, ale obsah skôr konzumujete ako tvoríte? Popri svojej práci nemáte čas na efektívne fungovanie reklamy na sociálnych sieťach? Potrebujete svoje účty oživiť a dodať im šmrnc, aby sa zo sledovateľov stali zákazníci?
Pre firmy, malé firmy, podniky či podnikateľov ponúkam správu sociálnych sietí- Instagram, Facebook, TikTok, za účelom zvýšenia povedomia o spoločnosti a tým zvýšenia obratov vo firme.
Práca zahŕňa: analýzu cieľovej skupiny používateľov, marketingový plán sociálnych sietí, grafické práce, fotografické a video služby v rámci tvorenia obsahu na sociálne siete, komunikácia so zákazníkmi a klientmi + všetky potrebné úkony a analýzy pre správne fungovanie na soc.sieťach.
Neváhajte ma kontaktovať e-mailom, kde vám priblížim moju prácu, účty, ktoré spravujem a dohodneme sa na všetkých potrebných záležitostiach a cene.
Preferujem firmy z okolia DT, ZV, LC, BB,kvôli foteniu a natáčaniu, ale v prípade záujmu sa vieme dohodnúť na spolupráci aj s podnikateľmi z ďalej.
Cena služby je individuálna od 100€/mesiac