inzercia, predaj, predám, bazár

marketingový manažér - strana 5

Počet nájdených inzerátov MARKETINGOVÝ MANAŽÉR : 277 - strana 5

Pomôcky farmasi
Predám pomôcky na predaj značky Farmasi Všetko je nové, nepoužité. Cena spolu je 25€ plus poštovné Je tam bieliaca pasta, dámsky parfém, roll on gulička, 2x krém na ruky, vzorky voňaviek, vzorky make-upu, 2x marketingovy plán, katalóg + kozmetická taštička
Pracovná pozícia : Grafik , Marketingový špecialista
Spoločnosť MMMTEXTIL, s.r.o. prijme šikovného, kreatívneho a felxibilného grafika z Košíc. Spoločnosť prevádzkuje viacero eshopov s oblečením a taktiež sa venujeme textilnej výrobe na zakazku. mzda: 5 eur/hod pracovná doba: po- pi 8 00 - 16 00 Pre viac informácii nás kontaktujte mailom mmmurin@
Rôzne knihy na predaj
Ponúkam na predaj niekoľko kníh, všetky knihy sú vo veľmi dobrom stave. Len osobný odber v Bratislave, prípadne podľa dohody. 1. Ekonomie - Paul A. Samuelson William D. Nordhaus - cena 7 EUR 2. Láska k Aziatkám - Ľubo Jurík - cena 5 EUR - nová 3. Kľúč - Joe Vitale - cena 2 EUR 4. Men are from Mars, women are from Venus - cena 2 EUR 5. Moja nová jar - M. Budayová - cena 2 EUR 6. Púštny kvet - W. Dirieová - 3 EUR 7. Marketing - Jaroslav Kita - 2 EUR 8. Teória a prax hospodárskej politiky - Pavol Vincúr - 2 EUR (popísaná) 9. Prieskumy pre marketingový manažment - K. Richterová - 2 EUR (popísaná)
Knihy - cestná doprava/zasielateľstvo
Predám knihy: - Technologia hromadnej osobnej dopravy - Modelovanie dopravneho a prepravneho procesu v cestnej nakladnej doprave - Marketingovy mic v cestnej doprave 5€/kus
marketingovy špecialista
Do nášho tímu hľadáme marketingového špecialistu, ktorý sa pohybuje v oblasti marketingu ako doma. Ponúkame kreatívnu a dynamickú prácu v príjemnom kolektíve. Náplň práce: -Tvorba a správa marketingových kampaní -Koordinácia a tvorba obsahu v marketingovej komunikácii -Správa sociálnych sietí Výhody: -Možnosť profesionálneho a osobného rozvoja, -Možnosť práce z domu -Férové platové ohodnotenie -Zamestnanecké výhody a benefity -Kreatívna práca -Priateľský kolektív Typ pracovného pomeru: podľa dohody - TPP/živnosť/dohoda Prosím uchádzačov aby svoj životopis poslali na e-mailovú adresu: info@
Marketingový špecialista (M/Ž)
Čo bude tvojim poslaním: • Podieľať sa na tvorbe marketingovej stratégie a následne dbať na jej realizáciu • Správa webových stránok spoločnosti a firemného blogu vrátane tvorby obsahu • Tvorba obsahu pre komunikáciu na sociálnych sieťach, správa firemného LinkedIn profilu • Organizovanie eventov pre klientov, promo akcie, interné akcie • Správa externých dodávateľov – objednávanie reklamných predmetov, objednávanie tlačových materiálov • Podpora obchodného tímu, generovanie leadov • Riadenie a komunikácia s externistami (SEO, sociálne siete, PR…) • Interná marketingová komunikácia • Komunikácia a spolupráca s marketingovým oddelením českej centrály • plnenie KPI´s vrátane reportingu Čím by si mal/a vynikať: • Samostatnosťou pri plnení úloh • Znalosťou marketingového prostredia, skúsenosť s B2B marketingom veľkou výhodou • Kreativitou a zaujímavými nápadmi • Znalosť online marketingu, princípy fungovania online komunikácie • Spoľahlivosťou, zodpovednosťou za zverené úlohy • Znalosťou AJ na úrovni B2, ČJ výhodou Čo ti ponúkame: • Spoluprácu na HPP, IČ alebo skrátený uväzok • Zodpovedajúce finančné ohodnotenie • Prácu v stabilnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou • Rôznorodú prácu, v ktorej sa nebudeš nikdy nudiť • Možnosť home office podľa dohody Mzda: 1500-2000 EUR
Marketingový špecialista - digitálny marketing
Ponúkam služby marketingového špecialistu pre online marketing. - tvorba webstránok vo Wix, Wordpress alebo Joomla (webdizajn, štruktúra webu, tvorba textov - copywriting, fotografie, videá, SEO) - prieskumy kľúčových slov - správa webových stránok (update textov, fotografií a SEO) - správa "Firemného profilu" na Google - posty a správa sociálnych sietí - newslettre - PPC reklama (Google ADS, Facebook & Instagram Ads) - reklamné fotenie a natáčanie Youtube videí - Google Analytics, sledovanie KPI Pracujem ako SZČO z domu, ideálne pre klienta z Bratislavského alebo Trnavského kraja. Cena: 17,- Eur/ 1 hod. Ponúkate skvelé produkty alebo poskytujete žiadané služby? Pomôžem vám podporiť rast vašej firmy účinným digitálnym marketingom.
Marketingove knihy
Predam: Marketing vzdelavacich institucii - 3€ Content management system - 2€ Marketingove strategie - 2 € Lexikon ustavneho prava - 4 € Autorske pravo - 8 € Marketing ve zdravonictvi - 2 € Psychologie pro ekonomy a manazery - 2 € Vysoce efekivni marketingovy plan - 3 € POP in store komunikace v praxi - 3 € Direct marketing - 3 € Strategicky marketing zdravonickych zarizeni - 8 € Strategic marketing for educational institutions - 4 € Teamwork - 1 € Život s reklamou - 1 € Reklama a podpora predaja - 4 € Marketing v svetove soucasne praxi - 3 € Grafologie pro personalisty a manazery - 3 €
Procesor CPU Intel Xeon E3-1240 v5 (8M vyr.pamäť, 3,5 GHz)
Podobná kategória ako i7-7.generacie Rodina procesorov Intel® Xeon® E3 Kódové meno Produkty predtým Sandy Bridge Vertikálny segment Server Číslo procesora  E3-1240 Litografia  32 nm Odporúčaná cena pre zákazníka  261,00 dolárov Špecifikácie CPU Celkový počet jadier  4 Celkový počet vlákien  8 Maximálna frekvencia turbo  3,70 GHz Technológia Intel® Turbo Boost 2.0 Frekvencia ‡  3,70 GHz Základná frekvencia procesora  3,30 GHz Cache  8 MB Intel® Smart Cache Rýchlosť autobusu  5 GT/s TDP  80 W Doplňujúce informácie Marketingový stav Prerušené Dátum spustenia  Q2'11 Servisný stav  Koniec životnosti Dátum ukončenia servisných aktualizácií  Utorok 31. decembra 2019 Dostupné vstavané možnosti  Nie Špecifikácie pamäte Maximálna veľkosť pamäte (v závislosti od typu pamäte)  32 GB Typy pamäte  DDR3 1066/1333 poločnosť Intel sa dlhodobo etablovala ako líder na trhu vo výrobe procesorov. Okrem toho je toto vedúce postavenie fixné naraz na dvoch trhoch, desktop (domáci) a server. Rozdelenie procesorov na server a desktop je často veľmi ľubovoľné, ale cena ekvivalentných procesorov rôznych radov sa často líši. Zároveň bude Core i7 stáť o 10 až 20 percent viac ako podobný procesor pre server základnej úrovne. Tu je taký procesor INTEL Xeon E3-1240 v5 , ktorý sa v interiéri nelíši od rovnakého Core i7 svojej generácie. Jediným rozdielom môže byť absencia grafického jadra v Xeone. Táto skutočnosť môže byť mínus aj plus. Tu si vyberie každý sám, ale napríklad na zostavenie nekompromisného herného PC môže byť plusom absencia grafického jadra, pretože Tradične pre výrobcu procesorov Intel dodáva na trh dva typy rovnakých komponentov. Ide o BOX a OEM verzie. Verzia BOX je určená na predaj v obchodných reťazcoch a dodáva sa v krabici vybavenej najjednoduchším chladiacim ventilátorom. Zvyčajne tento ventilátor nezodpovedá zaťaženiu, ktoré procesory zažijú po zložení PC. Týka sa to predovšetkým procesorov stredného a vyššieho segmentu. Všetko pod stredným segmentom sa cíti celkom pohodlne s bežným chladičom. OEM verzia je určená pre veľkoobchodný predaj veľkým montážnym firmám PC. Dodáva sa už bez krabice a chladiča, iba jeden procesor v ochrannom obale. Prečo sa však predávajú v obchodných reťazcoch? Z väčšej časti na podnietenie konkurencie v rámci jedného výrobcu. Nevýhodou je práve ročná záruka na OEM verziu procesorov, na rozdiel od štandardných 3 rokov na BOX verziu. Vďaka tomu je OEM cena nižšia ako BOX. Je len na vás, ktorú verziu si kúpite, ale z vlastnej skúsenosti poviem, že medzi nimi nie je žiadny rozdiel a životnosť akéhokoľvek procesora je oveľa vyššia ako tieto 3 roky, ktoré sú k BOXu poskytované. verzia
Manažérka/Manažér - Levice
Pre firmu s dlhoročnou podnikateľskou históriou v oblasti zdravotníctva obsadzujeme pozíciu Manager. Firma má záujem naštartovať spoluprácu s človekom, ktorý bude pravou rukou pre majiteľov spoločnosti a bude postupom času preberať do svojej kompetencie rôzne oblasti a zodpovednosti vo firme. Náplň práce a očakávania od uchádzača: Vzhľadom na oblasť, v ktorej firma pôsobí – zdravotníctvo – je hlavným očakávaním od uchádzača empatický prístup k pacientovi – klientovi. Personálna a mzdová agenda – skúsenosti z práce s ľuďmi, manažment a riadenie ľudí a organizácia práce sú výhodou. Ekonomická a finančná oblasť – ak máte skúsenosti s podnikaním a venovali ste sa riadeniu firmy, resp. ste pracovali v tejto oblasti, bude to pre vás taktiež výhoda pri štarte na pozícii. Marketing a PR – znalosť online prostredia, sociálne siete a iné komunikačné kanály a s tým súvisiaca komunikácia, budovanie značky a získavanie nových klientov – aj táto oblasť bude postupne patriť do kompetencií Managera. Podmienky spolupráce a finančné ohodnotenie: - firma má prioritne záujem o spoluprácu na živnosť. V prípade, že máte záujem o TPP, ohláste sa a podľa vašich zručností a skúseností bude hľadať spoločnosť možnosť dohody. - fin. ohodnotenie 1000 eur/mesiac + % zo zisku – mesačné vyhodnocovanie a vyplácanie! Výšku % budeme komunikovať telefonicky/osobne. Firma ponúka: - prácu v elegantnom a príjemnom prac. prostredí - je stabilný zamestnávateľ dlhodobo etablovaný v oblasti starostlivosti o zdravie pacientov Kontaktujte nás na tel. čísle alebo na email Radi si s vami prejdeme podmienky spolupráce podrobnejšie. Ďakujeme vopred serióznym uchádzačom za záujem.
Oblastný manažér, finančný konzultant
Pracuješ? Študuješ? Hladáš zmenu či možnosť privyrobiť si? Si na správnom mieste. Čaká ťa zaujímavá a podnetná príležitosť pre slovenskú spoločnosť, ktorá prináša možnosť na osobnostný a kariérny rast, nadštandardné platové ohodnotenie a benefity vo forme áut či dovoleniek. Prax a špeciálne vzdelanie nie sú potrebné stačí spraviť prvý krok. Kontaktuj nás a dozvieš sa, ako môžeš zarábať 1000€ a viac. Svoj životopis pošli na klaudia.ladanyiova@
Bezplatný online seminár pre SZČO a malé firmy
Národný projekt Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu, ktorý je realizovaný pod gesciou MH SR, si Vás dovoľuje pozvať v stredu 30. novembra 2022 /od 13,00 – 16,00 hod./na 3- hodinový bezplatný online seminár venovaný téme "Ako si dobre nastaviť obchodný model v kombinácii s kreatívnou činnosťou podnikania s využitím tzv. pamäťových máp“. Podujatie je určené subjektom - SZČO, firmám, umelcom v slobodnom povolaní/, ktoré/í majú v zápise v ORSR alebo v ŽL uvedenú niektorú z nasledovných podnikateľských činností: reklama a marketing, IKT – programovanie, architektúra alebo dizajn. Postačí mať jednu z týchto činností v portfóliu. Seminára sa môže zúčastniť aj zástupca neziskovej organizácie alebo OZ, pokiaľ subjekt vykazuje znaky podnikania /predáva za úhradu nejaké tovary alebo služby/. Našich vzdelávacích podujatí sa môže zúčastniť aj nepodnikateľ, akurát v takomto prípade je potrebné, aby ho delegoval na podujatie podnikateľský subjekt, ktorý má registrované IČO a v registri /ŽR alebo ORSR napr. reklamu a marketing/ alebo podnikateľ, ktorý má štatút slobodného umelca s DIČ. Na jedno IČO/firmu/živnosť/NO/štatút slobodného umelca sa môžu zúčastniť podujatia dve osoby. Kapacitne ide o malofomátové podujatia pre max. 10 - 15 osôb, aby mali účastníci a lektor na seba dostatok priestoru. Pozor: Jeden subjekt s IČO alebo DIČ sa má možnosť prihlásiť iba na jedno podujatie. Obsah podujatia Vám odpovie na otázky: - ako možno skĺbiť kreativitu s ekonomickým pragmatizmom pri tvorbe dobrého obchodného modelu; - čo robiť pri hľadaní efektívnych riešení v rámci podnikateľských aktivít a rozvojových projektov inak - ako robiť veci lepšie, aby prinášali zisk; - ako maximalizovať pridanú hodnotu predávanej služby, tovaru alebo nového projektu; - ako si upratať firemné financie aj vďaka možnostiam - kde a ako získavať ďalšie). Uvedenými témami Vás prevedie skúsená lektorka s praxou v oblasti podnikateľského mentoringu a optimalizácie biznisu podnikateľských subjektov. Zoznámite sa nielen s teóriou ale najmä s príkladmi dobrej praxe. Účastníci podujatia budú mať možnosť získať dôležité vstupy k vytvoreniu si efektívneho vlastného obchodného modelu, z ktorého môžu vychádzať pri podnikaní. Registráciu na podujatia Vám odporúčame neodkladať, aby sa Vám „ušlo“ miesto a mohli ste pred seminárom podpísať záväznú žiadosť o účasť, ktorú Vám po zaregistrovaní zašle manažér pre podujatia na podpis e-mailom. Zaregistrovať sa máte možnosť do 29. 11. 2022 na adrese: . Ak sa kapacity podujatia nenaplní, bude registrácia možná až do 30. 11. 2022. V prípade, že sa budete chcieť na niečo ohľadom seminára spýtať, kontaktujte manažérku pre podujatia pani Soňu Juríkovú / +421 , e-mail: . Tešíme sa na Vašu účasť!
Hľadáme nemčinára - manažéra
Do novootvorenej personálnej agentúry hľadáme človeka na pozíciu projektový manažér s predchádzajúcimi skúsenosťami pre vyhľadávanie nových kontaktov a spolupráce v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti personalistiky, stavebníctva, strojárstva a iných projektoch Osobnostné predpoklady a zručnosti - výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti - samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť - zručnosť s PC - prax v tejto oblasti veľmi vítaná - nemecký jazyk C1 slovom aj písmom Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - komunikácia s už existujúcimi klientami - vyhľadávanie nových obchodných partnerov Benefity - kvalitné a patričné ohodnotenie - priateľský kolektív -dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie Druh pracovného pomeru TPP / živnosť Kancelária sídli v Prešove. Všetky ostatné informácie ako aj mzda Vám budú predstavené pri osobnom pohovore. Životopisy prosím zasielajte na nižšie uvedený email. Tešíme sa na spoluprácu ! infoeuroper@
Ponúkam lacno audioknihy
Ponúkam tieto nepoužité audioknihy z oblasti sebarozvoj a motivácia: Jak řídit svůj čas "TIME MANAGEMENT", Profesní růst aneb Jak budovat kariéru, Dejte svému času jiný rozměr, Minutový manažér. 1€ za audioknihu.
Manažér gastro prevádzky 1400€ v čistom
Do prevádzky fast foodu v OC, hľadáme spoľahlivého, komunikatívneho človeka na pozíciu vedúceho. Lukratívne finančne ohodnotenie, za ktoré požadujeme seriózny prístup a adekvátne pracovné nasadenie. Vhodné aj pre absolventov, kompletné zaškolenie samozrejmosťou. Budeme radi ak pošlete Vaše CV na mail caufoodnitra@ Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Manažér plánovania a logistiky s nástupným bonusom 600€
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za riadenie a optimalizáciu procesov plánovania a logistiky Organizácia činností a vedenie tímu plánovania a logistiky Aktívna komunikácia so zahraničnými zákazníkmi, s výrobou a inými oddeleniami s cieľom splniť požiadavky zákazníka na včasné dodanie výrobkov Sledovanie objemu objednávok a plánov s cieľom pokrytia interných kapacít Sledovanie rozpracovanosti, pokrytia materiálom a zabezpečovanie plynulosti toku výrobkov Tvorba kapacitných prepočtov, analýz a výhľadov na nadchádzajúce obdobia Spolupráca s nákupom pri vyhodnocovaní materiálového pokrytia Vyhodnocovanie stanovených cieľov, ukazovateľov, reporting vrátane trendov Vyhodnocovanie spokojnosti zákazníka Využívanie a implementácia moderných nástrojov plánovania a logistických metód, projekty zlepšovania Zamestnanecké výhody, benefity Nástupný bonus 600 € 13. plat Prítomnostný bonus Príspevok na cestovné Kvartálne odmeny Príplatky nad rámec Zákonníka prace Vernostný bonus už po 1. odpracovanom roku Každoročná valorizácia miezd Pracovná zmluva do kmeňového stavu Perspektívny vývoj a rast spoločnosti Stravovanie vo vlastnej jedálni Príjemné pracovné prostredie a mnohé ďalšie Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore logistika, elektrotechnika, strojárstvo, ekonómia Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Office - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Microsoft Power BI - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti 4 Počet rokov praxe 5 Osobnostné predpoklady a zručnosti -dobré komunikačné a prezentačné zručnosti -analytické a logické myslenie -skúsenosti so spracovaním, analýzou a vyhodnocovaním veľkých dátových súborov -skúsenosti v oblasti plánovania a logistiky -samostatnosť -komunikatívnosť -zodpovednosť Plat bude závisieť od skúsenosti kandidáta, min.nástupný je však 2 000€
Obchodný zástupca/ Manažér
Hľadáme obchodných zástupcov na spoluprácu s nadnárodnou technologickou spoločnosťou. Jedná sa o spoluprácu/podnikanie. Nie TPP. Práca spočíva v marketingu a propagácie služieb spoločnosti a taktiež zaučenie nových zákazníkov. Nepotrebujete žiadne predošlé skúsenosti. Všetko Vás naučíme. Výhody sú: nadpriemerne platové ohodnotenie, možnosť naučiť sa zručnosti ako zhodnocovať svoje peniaze, možnosť cestovať po svete, vzdelanie od najlepších v danom obore a mnoho ďalšieho. Ak si myslite že je to niečo pre Vás neváhajte ma kontaktovať.
Security manažér Sereď
Pracovná náplň: - vedenie tímu - starostlivosť o zverený objekt Pracovná doba: - 8 hod zmeny /podľa potreby Požiadavky: - aktívny anglický jazyk ( podmienka ) - preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka ) - výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti - zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie - schopnosť pracovať s nasadením Mzda: - 1 050 € /mesiac Nástup: - Ihneď Výhody a benefity: - príspevok na dopravu 50€ - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť prispôsobiť služby - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom - priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
Security Manažér - Nutnosť preukazu OS
Pracovná náplň : - starostlivosť o zverené objekty ( prioritne recepcie, ženský kolektív ) - komunikácia s dennými manažérmi - školenia zamestnancov - kontrolná činnosť - obhliadky nových objektov - otváranie nových zákaziek - tvorba štatistík- pravidelné reporty - BOZP - komunikácia s klientmi - spracovanie podkladov k faktúram, mzdám- zároveň kontrola - vedenie objektovej dokumentácie Počítačové znalosti : - microsoft Outlook- pokročilý - microsoft Excel- pokročilý - microsoft Word- pokročilý Výhody a benefity : - služobné auto - NTB a telefón aj na súkromné účely - teambuildingy Požiadavky : - vodičský preukaz B - preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka ) - výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti - zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie - schopnosť pracovať s nasadením Mzda : 1150€ Nástup : Ihneď Miesto výkonu práce : Západné Slovensko
Klientský pracovník ASP
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť Životopis prosím poslať na: vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.