inzercia, predaj, predám, bazár

marketingova komunikacia - strana 19

Počet nájdených inzerátov MARKETINGOVA KOMUNIKACIA : 1000 - strana 19

Epilátor
Predám tento výborný epilátor dôvod predaja mam dva. Jednoduché dotykové ovládanie. Zadarmo pridám kozmetiku na fotke. Poprosím písať sms alebo mailova komunikácia
pilenie stromov vyskove
Realizujeme vyrub pilenie orez i vo vyske.Tam kde je ohrozeny i neohrozeny priestor nehnutelnost vedenie komunikacia v chatovych zahradnych osadach zastavbe i intravilane.pracujeme lezecky a postupnym orezom sa odstrani strom.cena k spokojnosti.Cele zapadne Sk.
Mimoriadná pracovná príležitosť -  šanca v ISTOTE
Hľadáte cestu za vlastným rozvojom a úspechom? Tak potom je táto pracovná príležitosť ako stvorená pre Vás... Prijmeme posilu do nášho tímu v Košiciach. Náplňou práce je komunikácia a starostlivosť o klientov, dopĺňanie informácii do databázy, plánovanie stretnutí... Odmenou je atraktívne ohodnotenie a flexibilný pracovný čas. Pracovná činnosť môže byť vedená kompletne aj z domu s využitím PC. Na Vaše otázky rád odpoviem na osobnom stretnutí.
Vedenie účtovníctva pre s.r.o. externe
Hľadáte účtovníčku, ktorá Vám pomôže s vaším podnikaním? Nemáte čas a ani chuť viesť si účtovníctvo sami?Zabezpečím Vám spracovanie podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky,DPH a DPPO. Komunikácia s daňovým úradom a poisťovňami, podávanie výkazov elektronicky. Odmena podľa rozsahu prác a množstva dokumentov na spracovanie ale tiež možný aj mesačný paušál vhodný pre obe strany(všetko je dohodou).Som flexibilná a na spolupráci sa vieme dohodnúť podľa potreby klienta v BA aj TT. Tiež možnosť spracovať účtovníctvo priamo vo vašej firme alebo zaslaním dokumentov online. Kontaktovať ma môžete na:0948 48 58 31 alebo info@ a vypracujeme vám obratom cenovú ponuku.
Klientsky sprostredkovateľ - aktuálne do vymazania
Od Októbra 2022 hľadáme viacero uchádzačov na pozície v obchode a strednom manažmente. Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady, vysokoškolské štúdium alebo špeciálne zamestnanie, rozhodujúci je prístup uchádzača a jeho ochota sa naučiť nové skúsenosti Náplň: - práca so zmluvami - komunikácia - práca s PC - práca s klientmi - vzdelávanie, osobnostný a komunikačný rozvoj - postupné zaúčanie na vedúce pozície Benefity: - rýchly kariérny posun - firemné paušály, mobily - firemné dovolenky - skvelý kolektív Práca je vhodná aj pre vysokoškolákov, prípadne ako privyrobenie popri inej práci/MD. V prípade záujmu posielajte životopis na uchadzaci.zivotopisy@
účtovníctvo - celá SR
spracujem účtovníctvo na VPP, dohodu či živnosť, mám viac než 25 ročnú prax. Ponúkam možnosť celoročne viesť a spracúvať jednoduché a podvojné účtovníctvo, personalistiku a mzdy. Spracovanie daňových priznaní za FO aj PO, zamestnancov ako aj DPH. Podávanie výkazov na SP a ZP, štatistický úrad aj komunikácia s DÚ. Cena podľa vzájomnej dohody. Dodanie dokladov osobne alebo emailom.
Partia do 3 elektrikárov
Hľadáme do kolektívu elektrikára- partiu pre zapájanie klimatizácií. Jedná sa o pracovný pomer na živnosť, pozor minimálne jeden z partie musí ovládať Nemecký jazyk. Nejedná sa o projekt ale o dlhodobú spoluprácu v Nemeckej firme. Turnusy Nemecko/Slovensko sú individuálne a prispôsobené Vašim potrebám, ktoré však musia byť pochopiteľne vopred odkomunikované. Náplň práce: • Montáž klimatizácií a vzduchotechniky (len elektrikári) Osobnostné predpoklady a zručnosti: • 5 rokov prax ako elektrikár • Certifikáty min. §22 • Čítanie výkresovej dokumentácie a E-plánov • flexibilitu a ochotu cestovať (práca v turnusoch) • podmienkou je znalosť nemeckého jazyka jeden z partie • manuálna zručnosť Benefity: • Dlhodobá spolupráca • Motivujúce finančné ohodnotenie na základe Vašich skúseností s zručností. • Osobný prístup a komunikácia • Výborný kolektív ako Slovenských tak aj Nemeckých kolegov • Splatnosť faktúry: na začiatok podľa Vašich predstáv, po vybudovaní dôvery 20ty deň v mesiaci. • Zálohová platba po osobnom dohovore možná ODMENA: do 25€/hod - podľa skúseností Tešíme sa na Váš kontakt. personal@
sprostredkovateľ
Hľadáme šikovných a ambicióznych ľudí do kancelárie významnej spoločnosti v Dubnici nad Váhom. Ponúkame možnosť zvýšiť si svoj príjem prácou, ktorú si budete môcť zorganizovať podľa Vašich potrieb a v ktorej získate maximálnu podporu pre Váš rozvoj a úspech a možnosť mať u nás neobmedzený príjem. Voľné miesta vieme obsadiť aj v N.DCa,Ilava, Púchov, Pov.Bystrica,Trenčín Náplň práce: -poskytovanie najkvalitnejších sprostredkovateľských služieb -efektívne vyhľadávanie a oslovovanie potenciálnych klientov -komunikácia s finančnými partnermi a inštitúciami V prípade záujmu pošlite mail so životopisom na k.pisonova@
Elektrikár  28 Eur/hod Rozvádzače pre tech.zariadenia
Hľadáme do kolektívu elektrikára pre rozvádzače na technologické zariadenia Jedná sa o TPP alebo živnosť, pozor DE jazyk podmienkou. Firma sa nachádza 10 km od českých hraníc Nejedná sa o projekt ale o dlhodobú spoluprácu v Nemeckej firme. Turnusi Nemecko/Slovensko sú individuálne a prispôsobené Vašim potrebám. Akurát musia byt pochopiteľne vopred odkomunikované. Náplň práce: • Montáž priemyslených rovádzačov a technologických liniek Osobnostné predpoklady a zručnosti: • 5 rokov prax ako elektrikár a stavby rozvádzačov • Certifikáty min. §22 • Čítanie výkresovej dokumentácie a E-planov • flexibilitu a ochotu cestovať (práca v turnusoch) • podmienkou je znalosť nemeckého jazyka • manuálna zručnosť Benefity: • Dlhodobá spolupráca • Motivujúce finančné ohodnotenie na základe Vašich skúseností s zručností. • Osobný prístup a komunikácia • Výborný kolektív ako Slovenských tak aj Nemeckých kolegov • Splatnosť faktúry: na začiatok podla Vašich predstav, po vybudovaní dôvery 20ty den v mesiaci. • Zálohová platba po osobnom dohovore možná ODMENA: do 28 €/hod - podľa skúseností Tešíme sa na Váš kontakt. personal@
Vedúci reprezentant
Náplň práce: Kontakt s ľuďmi Dlhodobé plánovanie s klientami Finančná analýza, servis zmlúv Profesionálne finančné sprostredkovanie Administratívna práca Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami, servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom. Vedenie ľudí Zamestnanecké výhody, benefity: Po skúšobnej dobe odmena 300euro Flexibilný pracovný čas Individuálnu možnosť kariérneho rastu Vzdelávanie Podporu a pomoc od centrály Benefitný program firmy Teambuilding Pracovné cesty, dovolenky Požiadavky: stredoškolské vzdelanie s maturitou Microsoft Office 365 - Pokročilý Internet, Zoom - Pokročilý
Privyrobenie ako klientsky poradca v oblasti financií
Ponúkame možnosť privyrobenia si popri zamestnaní, VŠ, alebo rod. dovolenke .... hľadáme na doplnenie prac. kolektívu klientskeho poradcu, finančného konzultanta ponúkame: -flexibilný prac. čas -možnosť home office -bezplatné profesionálne zaškolenie -odovzdávanie osobných skúseností a znalostí z praxe -využívanie kancelárie/ práce v teréne -mladý priateľský kolektív požadujeme: -ukončené sš vzdelanie -komunikatívnosť -flexibilitu -zodpovednosť -samostatnosť náplň práce: -práca s databázou spoločnosti -administratíva -vypracovávanie ponúk pre klientov -príprava zmlúv -telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi formou konzultácií plat 500eur/mesačne a viac, záleží podľa počtu odpracovaných hodín a aktivít pre ambicióznych uchádzačov aj možnosť kariérneho rastu v prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle
Hľadáme šikovných ľudí do nášho tímu
Obchodné, manažérske, administratívne pracovné pozície Náplň práce a zodpovednosti - práca možná aj online - poskytovanie poradenstva zákazníkom - komunikácia, starostlivosť a budovanie dlhodobých obchodných vzťahov so zákazníkmi - spoluúčasť na výberových konaniach - podpisovanie zmlúv s obchodnými partnermi a zákazníkmi Zamestnanecké výhody, benefity - pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia - možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu - časová flexibilita - príjemne, čisté pracovné prostredie - možnosť získania certifikátu - osobný rozvoj - zmluvne garantovaný kariérny postup - práca možná aj z domu - dovolenkovo-motivačný program pre najlepších spolupracovníkov - spoločné teambuildingy, akcie, semináre - možnosť medzinárodného pôsobenia Stručná charakteristika spoločnosti Nemecká spoločnosť objektive vermögensberatung má zastúpenie v 15 európskych krajinách a je tak jediným poskytovateľom finančných služieb, ktorý pôsobí v celej Európe. Na Slovenskom trhu pôsobí od roku 1993. Sústreďuje sa na dlhodobé, komplexné finančné spotredkovanie so zameraním na klientov. Zároveň poskytuje našim finančným sprostredkovateľom spoľahlivý rámec pre ich samostatnú podnikateľskú činnosť v kariérnom systéme. Z dôslednej orientácie na klientov pramení ich spokojnosť, vernosť a ochota odporúčať naše služby aj ďalším ľuďom.
Ponuka práce či dlhodobej brigády
V rámci neustáleho dopytu po našich službách obsadzujem voľné pracovné pozície v oblasti sprostredkovania obchodu a financií. Náplň práce : - mailová, telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom - plánovanie - práca s PC - administratíva výhody : - pravidelné napredovanie - flexibilný pracovný čas - kvalitný systém zaučenia Možnosť aj pre absolventov SŠ alebo VŠ v rámci naberania skúseností pre trh práce. Plat formou úkolu. Životopis prosím zaslať na mail.
Izbový termostat
Predám izbové termostaty SOLUS RT520 - programovateľný. OpenTherm komunikácia (OT+ 4.0) umožňuje obojsmernú komunikáciu medzi kotlom a termostatom. Termostat moduluje výkon kotla tak, aby dosiahol maximálnu účinnosť a komfort. Termostat má automatickú detekciu protokolu OT +, zobrazenie chybových kódov kotla a reguláciu TÚV. možnosť výberu hysterézie alebo TPI algoritmu (pre systémy podlahového, radiátorového alebo elektrického vykurovania) funkcia optimálneho štartu a zastavenia je k dispozícii pre presnejšie udržanie nastavenej teploty veľký, prehľadný a podsvietený LCD displej – ľahko čitateľný, ideálny pre seniorov k dispozícii sú režimy vykurovanie / chladenie nástenná montáž alebo volne stojaci servisné menu zabezpečené PIN kódom možnosť rozhodnúť sa, akú maximálnu / minimálnu teplotu môže užívateľ nastaviť Na predaj sú 3 termosty. Cena za kus je 55€. Pri kúpe všetkých troch cena spolu 150€
Práca v kancelárií PB a okolie
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií. Náplň práce: -Poskytovanie poradenstva klientovi -administratíva -podpisovanie zmlúv s klientmi -komunikácia s klientom -starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -flexibilný pracovný čas -možnosť kariérneho rastu - možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody - práca na agentúrnej kancelárii Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Mamičku na materskej dovolenke Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - pozitívny prístup k práci - ochota učiť sa nové veci Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Zvárač
Hľadáme do kolektívu šikovaných zváračov v okolí Levice, Šahy na konštrukcie z čierneho materiálu. Nástup:ihneď Nejedná sa o projekt ale o dlhodobú spoluprácu Práca v dielni s motivujúcim platovým ohodnotením a veľmi prijemným kolektívom s osobným prístupom. Náplň práce: • Prípravné práce pre zváranie • Zváračské práce Osobnostné predpoklady a zručnosti: • 5 rokov prax ako zvárač a certifikát • Čítanie výkresovej dokumentácie • flexibilitu a ochotu cestovať • manuálna zručnosť Benefity: • Dlhodobá spolupráca • Motivujúce finančné ohodnotenie na základe Vašich skúseností s zručností. • Osobný prístup a komunikácia • Výborný kolektív • Splatnosť faktúry 2 týždne - prevažne hradíme na druhý deň • Zálohová platba po osobnom dohovore možná • Náradie zabezpečené ODMENA: do 18 €/hod - podľa skúseností Tešíme sa na Váš kontakt. Meno: MAS Services, s.r.o.
Účtovníctvo, mzdy a daňové priznania
Ponúkam služby komplexného vedenia účtovníctva (jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, daňové priznania a iné). Taktiež ponúkam spracovanie miezd - 8€/osoba. Mám 20 rokov praxe. Ponúkam vypracovanie rôznych druhov daňových priznaní: daň z príjmu typ A (zamestnanci) - 15€ daň z príjmu zo zahraničia - 17€ daň z príjmu typ B (SZČO) paušálne výdavky - 25€ skutočné výdavky - 55€ daňové priznanie motorového vozidla - 15€ Komunikácia cez mail alebo telefonicky. Po doklady si viem aj prísť alebo pošlete mailom: emiliakajabova@ Môžem poslať aj cez elektronickú podateľňu daňového úradu. Účtovníctvo spracujem v programoch ALFA PLUS a OMEGA, mzdy v programe OLYMP. Ponuka platná pre celé Slovensko.
Do novootvorenej kancelárie prijímame dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
2 voľné pozície
Asistent obchodného vedúceho - administratívna práca, telefonická, mailová a osobná komunikácia, spracovanie agendy ..... Vedúci obchodnej skupiny - koordinácia, vedenie tímu, zaškolenie nových pracovníkov - príprava projektov - nutné zaškolenie Podmienky - komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie - kreativita, bezúhonnosť, - minimálne stredoškolské vzdelanie - znalosti MS OFFICE, EXCEL, WORD, platforma ZOOM Ponúkame: - kancelársky priestor - možná i práca z domu - bezplatné profesionálne vzdelávanie - variabilná pracovná doba, - firemné akcie a dovolenky, firemný mobil. - vhodné na hlavnú, vedľ.činnosť, absolventskú prax - kariérny rast, Odmena je v závislosti od vykonanej práce a vykonávanej pozície, - zvyšovanie príjmu už po treťom mesiaci V prípade záujmu životopis zašlite e-mailom na adresu: blaskovavlasta@, vybratých uchádzačov budeme kontaktovať na osobný pohovor.
Externé spracovanie účtovníctva
Ponúkam komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické a právnické osoby, daňového priznania PO, FO, miezd a personalistiky, DPH, DzMV. Komunikácia s DU, SP, ZP. Celá SR