inzercia, predaj, predám, bazár

marketingova komunikacia

Počet nájdených inzerátov MARKETINGOVA KOMUNIKACIA : 1000

Správca sociálnych sietí a grafik
Veľká zahraničná spoločnosť, pôsobiaca na poli kvalitnej a profesionálnej vlasovej a pleťovej kozmetiky hľadá do tímu správcu sociálnych sietí a grafika. Náplň práce: - návrh a tvorba grafických podkladov (letáky, bannery, katalógy, billboardy, prezentácie a pod.) - administrácia web stránky a e-shopu + úprava ich obsahu - vyhodnocovanie návštevnosti webových stránok - správa sociálnych sietí a marketingová komunikácia (facebook, google+, instagram, twitter, youtube ...) - samostatné vytváranie obsahu, dialóg s fanúšikmi (odpisovanie na komentáre, správy...), sledovanie nových trendov - príprava stratégií a realizácia kampaní online a na sociálnych sieťach v spolupráci s agentúrami - spracovanie pravidelných reportov - asistencia a pomoc pri tvorbe marketingových aktivít spoločnosti - sledovanie konkurenčných aktivít, mapovanie trhu, marketingová analýza - kooperácia s viacerými oddeleniami spoločnosti, najmä s obchodným oddelením - vytváranie direct mailov – newslettrov Ponúkame: - práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti - práca v mladom a motivovanom tíme s rodinnou atmosférou - nadštandardné pracovné prostredie - príležitosť pre profesijný rast - možnosť sebarealizácie - podpora osobného rozvoja - firemný telefón aj na súkromné účely - možnosť pracovať aj na živnosť (pri práci na živnosť je odmena vyššia) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - výborné komunikačné zručnosti - orientácia na detail, precíznosť - užívateľská znalosť práce s PC (Excel) - aktívny, zodpovedný prístup - flexibilita - usilovnosť - dôveryhodnosť - pracovitosť - kreatívnosť Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti: Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Google Ads - Základy Google AdSense - Základy Google Analytics - Základy Adobe InDesign - Pokročilý HTML - Základy Adobe Illustrator - Pokročilý Adobe Photoshop - Pokročilý CorelDRAW - Pokročilý Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 EUR/mesiac Miesto práce: Košice Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis na tdi.monplatin.cv@
Marketingový špecialista (M/Ž)
Čo bude tvojim poslaním: • Podieľať sa na tvorbe marketingovej stratégie a následne dbať na jej realizáciu • Správa webových stránok spoločnosti a firemného blogu vrátane tvorby obsahu • Tvorba obsahu pre komunikáciu na sociálnych sieťach, správa firemného LinkedIn profilu • Organizovanie eventov pre klientov, promo akcie, interné akcie • Správa externých dodávateľov – objednávanie reklamných predmetov, objednávanie tlačových materiálov • Podpora obchodného tímu, generovanie leadov • Riadenie a komunikácia s externistami (SEO, sociálne siete, PR…) • Interná marketingová komunikácia • Komunikácia a spolupráca s marketingovým oddelením českej centrály • plnenie KPI´s vrátane reportingu Čím by si mal/a vynikať: • Samostatnosťou pri plnení úloh • Znalosťou marketingového prostredia, skúsenosť s B2B marketingom veľkou výhodou • Kreativitou a zaujímavými nápadmi • Znalosť online marketingu, princípy fungovania online komunikácie • Spoľahlivosťou, zodpovednosťou za zverené úlohy • Znalosťou AJ na úrovni B2, ČJ výhodou Čo ti ponúkame: • Spoluprácu na HPP, IČ alebo skrátený uväzok • Zodpovedajúce finančné ohodnotenie • Prácu v stabilnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou • Rôznorodú prácu, v ktorej sa nebudeš nikdy nudiť • Možnosť home office podľa dohody Mzda: 1500-2000 EUR
Voľné pracovné miesto v administratíve
Referentka obchodu a servisu v Bratislave Pracovná doba 8:00 - 17:00 Náplň práce - spracovávanie ponúk, objednávok, zmlúv, žiadostí, listov - každodenná komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi, komunikácia s predajcami úžitkových vozidiel - každodenná komunikácia so zákazníkmi - preberanie vozidiel do servisu , pokladňa , fakturácia - komunikácia s úradmi, banka, pošta a iné - komunikácia so zahraničnými obchodnými partnermi - dodávateľmi Mzda 1500€ brutto (v závislosti od skúseností kandidátky) Benefity - koncoročné odmeny - služobné vozidlo po skončení skúšobnej doby aj na súkromné účely, služobný telefón na súkromné účely - strava hradená v plnej výške zamestnávateľom, nápoje zdarma - zamestnanecké zľavy V prípade záujmu o prácu pošlite váš životopis s fotkou na mailovú adresu info@ Telefonický kontakt
Hľadáme Realitného Makléra/Maklérku
Realitná kancelárie Leaders&Partners s.r.o Pobočka Živnostenská 4 Bratislava Hľadá realitných maklérov pre MALACKY. Hľadáme miestneho makléra so skúsenosťami, po dohode otvorenie pobočky v Malackách!!!!! Vašou pracovnou náplňou bude: . aktívna komunikácia s klientmi . nábor nehnuteľnosti . sprostredkovanie predaja, prenájmu . vykonávanie obhliadok . vypracovanie cenovej analýzy nehnuteľností . rokovania so záujemcami . monitoring realitného trhu v rámci Bratislavy . zabezpečenie výpisov z listu vlastníctva katastrálnych máp a znaleckých posudkov . fotenie a video nehnuteľností . 3D obhliadka, vizualizácia BENEFITY: . mladý kolektív . bezplatné školenia . bonusové odmeny pre maklérov . flexibilný pracovný čas . možnosť kariérneho rastu . komplexná marketingová a právna podpora . úvodne školenia . práca v etablovanej realitnej kancelárií ktorá má už 14 pobočiek v rámci Slovenska a jedna sa nachádza v Prahe. Požiadavky na uchádzačov o pozíciu: . komunikatívnosť . príjemné vystupovanie . pokročilé znalosti práce s PC . cudzí jazyk výhodou, nie však podmienkou . orientácia na sociálnych sieťach . diskrétnosť . ochota učiť sa nové veci Ak si sa v tomto inzeráte našiel a chceš svoj život zmeniť k lepšiemu tak neváhaj a zašli svoj životopis na jaroslav.vondracek@ alebo si dohodni stretnutie na Leaders&Partners je moderná a inovatívna realitná kancelária so zastúpením po celom slovensku.
REALITNÝ MAKLÉR ZLATÉ MORAVCE - AJ POPRI INEJ PRÁCI
Realitná kancelária Domus Real hľadá do svojho tímu realitného makléra pre Zlaté Moravce a okolie. Pridaj sa k nám a my ťa naučíme všetko potrebné! Prácu makléra je možné vykonávať aj popri inom zamestnaní. Stačí ak nám mailom pošlete váš životopis na mail: info@ alebo nás kontaktujete telefonicky na Pracovná náplň: • vyhľadávanie nehnuteľností a komunikácia s klientmi • obhliadky nehnuteľností • sprostredkovanie predaja a prenájmu Mzda: • progresívny odmeňovací systém - až do 80% z provízie z predaja/prenájmu Zamestnanecké výhody, benefity: • bezplatné zaškolenie – žiadne skryté poplatky • progresívny odmeňovací systém - neobmedzený príjem závislý iba od šikovnosti makléra • bonusové odmeny pre najlepších maklérov • bonus za firemnú reklamu na vašom aute • komplexná marketingová a právna podpora • flexibilný pracovný čas (buďte pánmi svojho času) - možnosť práce aj popri inom zamestnaní • možnosť kariérneho rastu Požiadavky na uchádzačov o prácu: • komunikatívnosť • príjemné vystupovanie • zodpovedný prístup k plneniu úloh Stručná charakteristika spoločnosti: Realitná kancelária DOMUS REAL ( úspešne pôsobí na slovenskom realitnom trhu od roku 2012. Od svojho vzniku poskytuje svojim klientom komplexné realitné služby v oblasti predaja a prenájmu nehnuteľností. Spolupracuje s renomovanými partnermi v oblasti právnych a finančných služieb. Realitná kancelária Domus Real je členom Realitnej únie Slovenskej republiky!
REALITNÝ MAKLÉR NOVÉ ZÁMKY - AJ POPRI INEJ PRÁCI
Realitná kancelária Domus Real hľadá do svojho tímu realitného makléra pre Nové Zámky a okolie. Pridaj sa k nám a my ťa naučíme všetko potrebné! Prácu makléra je možné vykonávať aj popri inom zamestnaní. Stačí ak nám mailom pošlete váš životopis na mail: info@ alebo nás kontaktujete telefonicky na Pracovná náplň: • vyhľadávanie nehnuteľností a komunikácia s klientmi • obhliadky nehnuteľností • sprostredkovanie predaja a prenájmu Mzda: • progresívny odmeňovací systém - až do 80% z provízie z predaja/prenájmu Zamestnanecké výhody, benefity: • bezplatné zaškolenie – žiadne skryté poplatky • progresívny odmeňovací systém - neobmedzený príjem závislý iba od šikovnosti makléra • bonusové odmeny pre najlepších maklérov • bonus za firemnú reklamu na vašom aute • komplexná marketingová a právna podpora • flexibilný pracovný čas (buďte pánmi svojho času) - možnosť práce aj popri inom zamestnaní • možnosť kariérneho rastu Požiadavky na uchádzačov o prácu: • komunikatívnosť • príjemné vystupovanie • zodpovedný prístup k plneniu úloh Stručná charakteristika spoločnosti: Realitná kancelária DOMUS REAL ( úspešne pôsobí na slovenskom realitnom trhu od roku 2012. Od svojho vzniku poskytuje svojim klientom komplexné realitné služby v oblasti predaja a prenájmu nehnuteľností. Spolupracuje s renomovanými partnermi v oblasti právnych a finančných služieb. Realitná kancelária Domus Real je členom Realitnej únie Slovenskej republiky!
REALITNÝ MAKLÉR LEVICE - AJ POPRI INEJ PRÁCI
Realitná kancelária Domus Real hľadá do svojho tímu realitného makléra pre Levice a okolie. Pridaj sa k nám a my ťa naučíme všetko potrebné! Prácu makléra je možné vykonávať aj popri inom zamestnaní. Stačí ak nám mailom pošlete váš životopis na mail: info@ alebo nás kontaktujete telefonicky na Pracovná náplň: • vyhľadávanie nehnuteľností a komunikácia s klientmi • obhliadky nehnuteľností • sprostredkovanie predaja a prenájmu Mzda: • progresívny odmeňovací systém - až do 80% z provízie z predaja/prenájmu Zamestnanecké výhody, benefity: • bezplatné zaškolenie – žiadne skryté poplatky • progresívny odmeňovací systém - neobmedzený príjem závislý iba od šikovnosti makléra • bonusové odmeny pre najlepších maklérov • bonus za firemnú reklamu na vašom aute • komplexná marketingová a právna podpora • flexibilný pracovný čas (buďte pánmi svojho času) - možnosť práce aj popri inom zamestnaní • možnosť kariérneho rastu Požiadavky na uchádzačov o prácu: • komunikatívnosť • príjemné vystupovanie • zodpovedný prístup k plneniu úloh Stručná charakteristika spoločnosti: Realitná kancelária DOMUS REAL ( úspešne pôsobí na slovenskom realitnom trhu od roku 2012. Od svojho vzniku poskytuje svojim klientom komplexné realitné služby v oblasti predaja a prenájmu nehnuteľností. Spolupracuje s renomovanými partnermi v oblasti právnych a finančných služieb. Realitná kancelária Domus Real je členom Realitnej únie Slovenskej republiky!
REALITNÝ MAKLÉR NITRA - AJ POPRI INEJ PRÁCI
Realitná kancelária Domus Real hľadá do svojho tímu realitného makléra pre Nitru a okolie. Pridaj sa k nám a my ťa naučíme všetko potrebné! Prácu makléra je možné vykonávať aj popri inom zamestnaní. Stačí ak nám mailom pošlete váš životopis na mail: info@ alebo nás kontaktujete telefonicky na Pracovná náplň: • vyhľadávanie nehnuteľností a komunikácia s klientmi • obhliadky nehnuteľností • sprostredkovanie predaja a prenájmu Mzda: • progresívny odmeňovací systém - až do 80% z provízie z predaja/prenájmu Zamestnanecké výhody, benefity: • bezplatné zaškolenie – žiadne skryté poplatky • progresívny odmeňovací systém - neobmedzený príjem závislý iba od šikovnosti makléra • bonusové odmeny pre najlepších maklérov • bonus za firemnú reklamu na vašom aute • komplexná marketingová a právna podpora • flexibilný pracovný čas (buďte pánmi svojho času) - možnosť práce aj popri inom zamestnaní • možnosť kariérneho rastu Požiadavky na uchádzačov o prácu: • komunikatívnosť • príjemné vystupovanie • zodpovedný prístup k plneniu úloh Stručná charakteristika spoločnosti: Realitná kancelária DOMUS REAL ( úspešne pôsobí na slovenskom realitnom trhu od roku 2012. Od svojho vzniku poskytuje svojim klientom komplexné realitné služby v oblasti predaja a prenájmu nehnuteľností. Spolupracuje s renomovanými partnermi v oblasti právnych a finančných služieb. Realitná kancelária Domus Real je členom Realitnej únie Slovenskej republiky!
Tvorba eshopu rýchlo a podla vaších predstáv
Máte záujem mať kompletný e-shop na mieru, do ktorého nemusíte stále investovať/platiť mesačné poplatky ? Ponúkam okrem komplexnej tvorby e-shopu na CMS WordPress aj množstvo skúseností. Ponúkam kvalitné služby za skvelé ceny. Zameriavam sa práve na tvorbu internetových obchodov a ich propagáciu na internete. Eshop Vám vytvorím, pomôžem s jeho propagáciou. Samozrejmosťou je bezplatná technická podpora aj po odovzdaní e-shopu. - technická a marketingová podpora + v cene školenie ako eshop používať - redakčný systém pre jednoduchú správu eshopu - prepojenie s porovnávačom cien , google nakupy - import tovaru od dodávateľa, prepojenie s kurierom - online platby - optimalizované aj pre jednoduché ovládanie cez mobil a tablet Neváhajte ma kontaktovať pre individuálne nacenenie Vášho projektu. Stránka nezahŕňa doménu a hosting, kde bude Vaša stránka uložená. Všetko však môžem zabezpečiť. Na záver podľa potreby zaučím. Inštrukcie: Konkrétnu predstavu a samozrejme podklady(možnosti dopravy, platby, kontaktne udaje a pod.). Dôležitá je tiež častá a presná komunikácia. VIAC Informácii na mojej stranke , alebo kludne telefonicky prípadne na kávičke. Zopár posledných referencií: a mnoho dalsích, ak bude potrebne rád poslem emailom. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovat. Určite sa dohodneme.
Realitný maklér
Realitná kancelária D & T reality s.r.o Pobočka Potočná 248, Skalica Hľadá realitných maklérov pre okres Skalica, Senica. Vašou pracovnou náplňou bude: . komunikácia s klientmi . náber nehnuteľnosti . sprostredkovanie predaja, prenájmu . vykonávanie obhliadok BENEFITY: . bezplatné pravidelnú školenia . flexibilný pracovný čas . možnosť kariérneho rastu . komplexná marketingová a právna podpora . úvodne školenia Požiadavky na uchádzačov o pozíciu: . komunikatívnosť . príjemné vystupovanie . znalosť práce s PC . cudzí jazyk výhodou, nie však podmienkou . orientácia na sociálnych sieťach . diskrétnosť . ochota učiť sa nové veci Ak Vás zaujala možnosť biznisu v realitách, ozvite sa na
Marketing pre VŠ
Marketing - Edita Hekelová : 3€ + poštovné PREDANÉ!!! Marketingová komunikácia - Pavel Horňák : 5€ + poštovné PREDANÉ!!! Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Barátková : 5€ + poštovné PREDANÉ!!! Marketing - Philip Kotler, Gary Armstrong : 35€ + poštovné Prosím kontaktujte ma prostredníctvom e-mailu alebo SMS.
Hľadáme Realitného Makléra/Maklérku
Realitná kancelárie Leaders&Partners s.r.o Pobočka Živnostenská 4 Bratislava Hľadá realitných maklérov pre MALACKY. Hľadáme miestneho makléra so skúsenosťami, po dohode otvorenie pobočky v Malackách!!!!! Vašou pracovnou náplňou bude: . aktívna komunikácia s klientmi . nábor nehnuteľnosti . sprostredkovanie predaja, prenájmu . vykonávanie obhliadok . vypracovanie cenovej analýzy nehnuteľností . rokovania so záujemcami . monitoring realitného trhu v rámci Bratislavy . zabezpečenie výpisov z listu vlastníctva katastrálnych máp a znaleckých posudkov . fotenie a video nehnuteľností . 3D obhliadka, vizualizácia BENEFITY: . mladý kolektív . bezplatné školenia . bonusové odmeny pre maklérov . flexibilný pracovný čas . možnosť kariérneho rastu . komplexná marketingová a právna podpora . úvodne školenia . práca v etablovanej realitnej kancelárií ktorá má už 14 pobočiek v rámci Slovenska a jedna sa nachádza v Prahe. Požiadavky na uchádzačov o pozíciu: . komunikatívnosť . príjemné vystupovanie . pokročilé znalosti práce s PC . cudzí jazyk výhodou, nie však podmienkou . orientácia na sociálnych sieťach . diskrétnosť . ochota učiť sa nové veci Ak si sa v tomto inzeráte našiel a chceš svoj život zmeniť k lepšiemu tak neváhaj a zašli svoj životopis na jaroslav.vondracek@ alebo si dohodni stretnutie na UPOZORNENIE: Prosíme záujemcov aby poslali svoj štrukturovaný životopis (CV) na uvedený mail, následne vybraných záujemcov budeme kontaktovať za účelom dohodnutia si termínu osobného pohovoru. Leaders&Partners je moderná a inovatívna realitná kancelária so zastúpením po celom slovensku.
Tvorba eshopu ktorý zarába
Máte záujem mať kompletný e-shop na mieru, do ktorého nemusíte stále investovať/platiť mesačné poplatky ? Ponúkam okrem komplexnej tvorby e-shopu na CMS WordPress aj množstvo skúseností. Ponúkam kvalitné služby za skvelé ceny. Zameriavam sa práve na tvorbu internetových obchodov a ich propagáciu na internete. Eshop Vám vytvorím, pomôžem s jeho propagáciou. Samozrejmosťou je bezplatná technická podpora aj po odovzdaní e-shopu. - technická a marketingová podpora + v cene školenie ako eshop používať - redakčný systém pre jednoduchú správu eshopu - prepojenie s porovnávačom cien , google nakupy - import tovaru od dodávateľa, prepojenie s kurierom - online platby - optimalizované aj pre jednoduché ovládanie cez mobil a tablet Neváhajte ma kontaktovať pre individuálne nacenenie Vášho projektu. Stránka nezahŕňa doménu a hosting, kde bude Vaša stránka uložená. Všetko však môžem zabezpečiť. Na záver podľa potreby zaučím. Inštrukcie: Konkrétnu predstavu a samozrejme podklady(možnosti dopravy, platby, kontaktne udaje a pod.). Dôležitá je tiež častá a presná komunikácia. VIAC Informácii na mojej stranke , alebo kludne telefonicky prípadne na kávičke. Zopár posledných referencií: a mnoho dalsích, ak bude potrebne rád poslem emailom. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovat. Určite sa dohodneme.
Hľadáme Realitného Makléra/Maklérku
Realitná kancelárie Leaders&Partners s.r.o Pobočka Živnostenská 4 Bratislava Hľadá realitných maklérov pre MALACKY. Hľadáme miestneho makléra so skúsenosťami, po dohode otvorenie pobočky v Malackách!!! Vašou pracovnou náplňou bude: . aktívna komunikácia s klientmi . nábor nehnuteľnosti . sprostredkovanie predaja, prenájmu . vykonávanie obhliadok . vypracovanie cenovej analýzy nehnuteľností . rokovania so záujemcami . monitoring realitného trhu v rámci Bratislavy . zabezpečenie výpisov z listu vlastníctva katastrálnych máp a znaleckých posudkov . fotenie a video nehnuteľností . 3D obhliadka, vizualizácia BENEFITY: . mladý kolektív . bezplatné školenia . bonusové odmeny pre maklérov . flexibilný pracovný čas . možnosť kariérneho rastu . komplexná marketingová a právna podpora . úvodne školenia . práca v etablovanej realitnej kancelárií ktorá má už 14 pobočiek v rámci Slovenska a jedna sa nachádza v Prahe. Požiadavky na uchádzačov o pozíciu: . komunikatívnosť . príjemné vystupovanie . pokročilé znalosti práce s PC . cudzí jazyk výhodou, nie však podmienkou . orientácia na sociálnych sieťach . diskrétnosť . ochota učiť sa nové veci Ak si sa v tomto inzeráte našiel a chceš svoj život zmeniť k lepšiemu tak neváhaj a zašli svoj životopis na jaroslav.vondracek@ alebo si dohodni stretnutie na UPOZORNENIE: Prosíme záujemcov aby poslali svoj štrukturovaný životopis (CV) na uvedený mail, následne vybraných záujemcov budeme kontaktovať za účelom dohodnutia si termínu osobného pohovoru. Leaders&Partners je moderná a inovatívna realitná kancelária so zastúpením po celom slovensku.
Seminárne práce
Ponúkame služby ohľadom vypracovania seminárnych a semestrálnych prác v odbore ekonómie (manažment, marketing, financie, atď). Každý autor z nášho tímu vyštudoval ekonomickú vysokú školu, z tohto dôvodu sa zameriavame iba na túto oblasť. Našim štandardom je pripraviť práce s obsahom, číslovaním strán a správnym zdrojovaním. Samozrejmosťou je tiež správna štylizácia textu, ekonomický žargón, správna gramatika, pravopis a úpravy vo Worde. Ak objednávku potvrdíme, stáva sa pre nás záväznou a garantujeme dodržiavanie dohodnutých termínov. Spolupráca s nami je vždy anonymná, nebudeme od Vás vyžadovať názov školy alebo fakulty. Garantujeme aj originalitu práce, ktorú podložíme potvrdením voľne dostupného, plateného antiplagiatorského systému, ktorý je zahrnutý v cene. Seminárna práca bude odovzdaná v stave, kde z Vašej strany nebudú potrebné žiadne ďalšie úpravy, jedine dopísať svoje meno :). Komunikácia prebieha prostredníctvom mailu: Vždy budete komunikovať priamo s autorom, ktorý pracuje na Vašej práci. Cena: 10,- / 1 strana -cenu účtujeme za každú stranu vrátane obsahu, úvodu, záveru a použitej literatúry -úvodná strana je grátis -v cene je zahrnuté potvrdenie o originalite -v cene sú zahrnuté všetky úpravy. Príklad: 15 stranová práca by Vás vyšla 140,- eur, bez ďalších príplatkov. Cena sa môže navýšiť jedine v prípade, ak sa jedná o neštandardne zložité témy, ktoré majú byť zamerané hlavne na praktickú časť (komparatívna ekonomika, ekonomická resp. marketingová analýza vybranej spoločnosti). V tomto prípade si cenu odkonzultujeme pred začatím písania práce. Tešíme sa na spoluprácu.
Hľadáme Realitného Makléra/Maklérku
Realitná kancelárie Leaders&Partners s.r.o Pobočka Živnostenská 4 Bratislava Hľadá realitných maklérov pre MALACKY. Hľadáme miestneho makléra so skúsenosťami, po dohode otvorenie pobočky v Malackách!!! SME FIRMA, KTOREJ ZÁKLADNÝM ŽIVOTNÝM KRÉDOM A HESLOM A FILOZOFIOU JE ÚSPECH. ÚSPECH VO VŠETKÝCH PODOBÁCH. A PRETO HĽADÁME ĽUDÍ, KTORÝ MAJÚ ZÁUJEM SPOZNÁVAŤ A DOSAHOVAŤ ÚSPECH A BOBATSTVO!!!!! Vašou pracovnou náplňou bude: . aktívna komunikácia s klientmi . nábor nehnuteľnosti . sprostredkovanie predaja, prenájmu . vykonávanie obhliadok . vypracovanie cenovej analýzy nehnuteľností . rokovania so záujemcami . monitoring realitného trhu v rámci Bratislavy . zabezpečenie výpisov z listu vlastníctva katastrálnych máp a znaleckých posudkov . fotenie a video nehnuteľností . 3D obhliadka, vizualizácia BENEFITY: . mladý kolektív . bezplatné školenia . bonusové odmeny pre maklérov . flexibilný pracovný čas . možnosť kariérneho rastu . komplexná marketingová a právna podpora . úvodne školenia . práca v etablovanej realitnej kancelárií ktorá má už 14 pobočiek v rámci Slovenska a jedna sa nachádza v Prahe. Požiadavky na uchádzačov o pozíciu: . komunikatívnosť . príjemné vystupovanie . pokročilé znalosti práce s PC . cudzí jazyk výhodou, nie však podmienkou . orientácia na sociálnych sieťach . diskrétnosť . ochota učiť sa nové veci Ak si sa v tomto inzeráte našiel a chceš svoj život zmeniť k lepšiemu tak neváhaj a zašli svoj životopis na jaroslav.vondracek@ alebo si dohodni stretnutie na UPOZORNENIE: Prosíme záujemcov aby poslali svoj štrukturovaný životopis (CV) na uvedený mail, následne vybraných záujemcov budeme kontaktovať za účelom dohodnutia si termínu osobného pohovoru. Leaders&Partners je moderná a inovatívna realitná kancelária so zastúpením po celom slovensku.
Tvorba eshopu ktorý zarába
Máte záujem mať kompletný e-shop na mieru, do ktorého nemusíte stále investovať/platiť mesačné poplatky ? Ponúkam okrem komplexnej tvorby e-shopu na CMS WordPress aj množstvo skúseností. Ponúkam kvalitné služby za skvelé ceny. Zameriavam sa práve na tvorbu internetových obchodov a ich propagáciu na internete. Eshop Vám vytvorím, pomôžem s jeho propagáciou. Samozrejmosťou je bezplatná technická podpora aj po odovzdaní e-shopu. - technická a marketingová podpora + v cene školenie ako eshop používať - redakčný systém pre jednoduchú správu eshopu - prepojenie s porovnávačom cien , google nakupy - import tovaru od dodávateľa, prepojenie s kurierom - online platby - optimalizované aj pre jednoduché ovládanie cez mobil a tablet Neváhajte ma kontaktovať pre individuálne nacenenie Vášho projektu. Stránka nezahŕňa doménu a hosting, kde bude Vaša stránka uložená. Všetko však môžem zabezpečiť. Na záver podľa potreby zaučím. Inštrukcie: Konkrétnu predstavu a samozrejme podklady(možnosti dopravy, platby, kontaktne udaje a pod.). Dôležitá je tiež častá a presná komunikácia. VIAC Informácii na mojej stranke , alebo kludne telefonicky prípadne na kávičke. Zopár posledných referencií: a mnoho dalsích, ak bude potrebne rád poslem emailom. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovat. Určite sa dohodneme.
Kvalitná Tvorba eshopu aj na splátky
Máte záujem mať kompletný e-shop na mieru, do ktorého nemusíte stále investovať/platiť mesačné poplatky ? Ponúkam okrem komplexnej tvorby e-shopu na CMS WordPress aj množstvo skúseností. Ponúkam kvalitné služby za skvelé ceny. Zameriavam sa práve na tvorbu internetových obchodov a ich propagáciu na internete. Eshop Vám vytvorím, pomôžem s jeho propagáciou. Samozrejmosťou je bezplatná technická podpora aj po odovzdaní e-shopu. - technická a marketingová podpora + v cene školenie ako eshop používať - redakčný systém pre jednoduchú správu eshopu - prepojenie s porovnávačom cien , google nakupy - import tovaru od dodávateľa, prepojenie s kurierom - online platby - optimalizované aj pre jednoduché ovládanie cez mobil a tablet Neváhajte ma kontaktovať pre individuálne nacenenie Vášho projektu. Stránka nezahŕňa doménu a hosting, kde bude Vaša stránka uložená. Všetko však môžem zabezpečiť. Na záver podľa potreby zaučím. Inštrukcie: Konkrétnu predstavu a samozrejme podklady(možnosti dopravy, platby, kontaktne udaje a pod.). Dôležitá je tiež častá a presná komunikácia. VIAC Informácii na mojej stranke , alebo kludne telefonicky prípadne na kávičke. Zopár posledných referencií: a mnoho dalsích, ak bude potrebne rád poslem emailom. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovat. Určite sa dohodneme. V prípade tvorby na splátky je potrebné zaplatiť 50% dopredu a zvyšných 50% v mesačných splátkach na 12 mesiacov bez navýšenia
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
 - Kvalitné eshopy, weby, portály a marketing
Ponúkame tvorbu eshopov, webstránok, portálov, applikácií (iOS a Android) a taktiež programovanie na mieru pre vaše interné firemné procesy. Prešlo cez nás: - pribl. 30 webstránok - vyše 25 eshopov (buď našich klientských alebo programovanie na mieru napr. pre , ) - 5 portálov a custom riešení na mieru pre firmy. Ku všetkým projektom máme zabezpečený kvalitné servery s 99% garanciou služieb, ktoré máme prevádzkované vo Viedni. To sa odzrkadľuje aj na rýchlosti stránok prevádzkovaných u nás. Naše hlavné benefity sú: • One-Stop firma - zastrešíme pre Vás služby od programovania po marketing • Cena a kvalita • Programovanie na mieru podľa firemných potrieb • 1 rok záruka o dielo a aj pozáručný support • Profi prekladanie do jazykov - Angličtina, Nemčina, Ruština, Španielčina, Portugalčina a Čeština (iné jazyky na vyžiadanie) • Zaučenie na prácu s našim extra rýchlym admin. systémom (poskytujeme DEMO účet na vyžiadanie) • Kvalitný hosting • Poradenstvo v oblasti online predaja a reklamy na internete • Máme ľudský prístup a vieme poradiť + Ku každému projektu marketingová analýza na vyžiadanie ZDARMA + SSL certifikát ku každej doméne ZDARMA (pokiaľ máte webhosting u nás) Orientačný cenník -------------------------- Cena firemných webstránok: od 450€ Cena eshopov na Wordpresse: od 750€ Cena custom eshopov na našom systéme: od 2 000€ / alebo mesačne Cena aplikácií: od 600€ Cena marketingu: od 200€ Cena portálov a admin. systémov: na mieru Výsledná cenová ponuka sa odvíja od požadovaných funkcií a časovej náročnosti. Kompletný rozpis našich služieb a referencií si môžete prečítať na Pozývame Vás na spoločné stretnutie v našich kancelárskych priestoroch v Michalovciach. Pred osobným stretnutím je potrebné si zarezervovať termín schôdzky. S nami Váš projekt uspeje!