inzercia, predaj, predám, bazár

marketingova komunikacia - strana 3

Počet nájdených inzerátov MARKETINGOVA KOMUNIKACIA : 1000 - strana 3

CERWIN VEGA D5 MADE IN USA
Predám kvalitnú VINTAGE reprosústavu.Poctiva výroba žiadna marketingová konzumno-komerčná záležitosť penové závesi na basákoch sú odborne vymenené v zadnej časti je továrenský istič a regulácia výškových hornov.Boxi sú osadené citlivými meničmi tieto sú veľmi účinné takže na "rozdýchanie" nepotrebujú lokomotívu,vystačia si aj s priemerne výkonným zosilovačom.TOP stav bez buchancov vrátane pôvodnch krycích sieťok.V Európe sa na predaj moc často neobjavujú. Poctivé americké reproduktory zo zlatej éry HI-FI overenej 3oj pásmovej konštrukcie s predným BASSREFLEXom,zvukovo prehrajú akúkoľvek novodobú sústavu dovolím si po vlastnej skúsenosti tvrdiť v cenovej kategórii do 1000€.sedí im najmä ROCK POP DISCO tanečná hudba.Dovod predaje je prechod na 4or pásmové stĺpy. kontaktovať telefonicky inzerát platí do zmazania.Recenzie sú dostupné na internete cena 400€.Pri slušnom jednaní je rozumna dohoda možná poprípade k nim dám aj drevené stojany. Výška je 63 CM šírka je 38 CM a hrúbka je 30 CM, hmotnosť 1ks 20kg 150W 96 DB 32HZ 20KHZ 12"(30 CM)crossower TECHNICS SONY AKAI VINTAGE MARANTZ ONKYO TESLA PHILIPS AIWA BOSE JVC SANSUI DENON Magnat, jamo, yamaha, quadral, heco, b&w, canton, pioneer, klipsch, tannoy,JBL
Obch. priestor 111m, Krížna ul, variabilné možnosti využitia
Prenájom nadštandardného obchodného priestoru 111m2 v lukratívnej lokalite širšieho centra mesta na Krížnej ul. v blízkosti rezidenčného bytového projektu STEIN a rezidencie BLUMENTAL. Priestor je situovaný na prízemí bytového domu vo frekventovanej lokalite v blízkosti zastávky električky a križovatky ulíc Krížna a Karadžičova s vysokou celodennou frekvenciou pasantov. Priestor je po kompletnej rekonštrukcii, vstup aj výklady sú orientované do ulice Krížna (možnosť sprístupnenia zadného vchodu do vnútrobloku s veľkým parkoviskom za účelom zásobovania). Výmera obchodného priestoru je 111m2 vrátane zázemia. Dispozične priestor pozostáva z odbytovej /predajnej plochy, kancelárie, kuchynskej časti a 1x WC s variabilnými možnosťami úprav odbytovej časti (sadrokartónové alebo sklenené priečky, policové systémy ap.) Priestor má široké možnosti komerčného využitia (showroom, módny salón, GASTRO, kníhkupectvo, kozmetický/kadernícky salón, dentálne medicínske zariadenie, finančné, poisťovacie a maklérske služby (CK, reklamná, marketingová agentúra ap.) Náklady na prevádzku priestoru sú cca 250,- eur mesačne (TUV, SUV, vykurovanie, elektrina). Priestor je k prenájmu ihneď voľný. ____________________________________________ Volajte alebo píšte ešte dnes, obhliadku nehnuteľnosti Vám radi zabezpečíme, aj cez víkend: tel: , , e-mail: monika.novakova@ ____________________________________________ ©Text, fotografie, obrázky a 3D virtuálna prezentácia sú autorským dielom a majetkom spoločnosti IVMO-real, s.r.o. a podliehajú autorským právam.
Personalistika, logistika, manažment, podnikanie, obchod
Prodejní techniky. Prezentační dovednosti, zvládání námitek, neverbální komunikace (Vojtěch Černý) - 20,50 € - čistá, nepopísaná, CD obsahuje knihu v elektronickej podobe + testy pre tréning obchodníckych zručností, za prehrateľnosť CD neručím (rok vydania 2003) Radikální otevřenost. Jak být silným lídrem a přitom neztrácet lidskost (Kim Scott) - 9 € - stav 100 % Lean Startup. Jak budovat úspěšný byznys na základě neustálé inovace (Eric Ries) - 15,50 € - stav 100 % Personalistika (Margaret Foot, Caroline Hook) - 29 € - podčiarkované mäkkou ceruzkou, na pár stranách zelenou zvýrazňovačkou Logistika. Procesy a jejich řízení (Ivo Drahotský, Bohumil Řezníček) - 19 € - krátko použitá, čistá, nepopísaná Komunikační dovednosti v praxi (Milan Mikuláštík) - 18,50 € - väčší formát, 362 strán, stav 100 % 1001 způsob, jak motivovat zaměstnance (Bob Nelson) - 8 € - stav 100 % Innovation Management (Pavol Molnár) - 5 € - skriptum, vydanie z roku 2007, anglický jazyk, podčiarkované zvýrazňovačkami Cesta k vítězství (Jack Welch, Suzy Welch) - 14 € - raz prečítaná Podnikání malé a střední firmy (Jaromír Veber, Jitka Srpová a kol.) - 19,50 € - stav 100 % Marketingová komunikace (Patrick De Pelsmacker a kol.) - 41,50 € - veľmi krátko použitá k štúdiu, nikde nie je podčiarkované, ani vpisované Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání (Dale Carnegie) - 7,50 € - čítaná, drobné poškodenie (nemá vplyv na čitateľnosť textu) Rozhodujúce stretnutie. Príručka pre sieťový marketing (Tamás Kasza) - 13,80 € - stav 100 % Pocit naliehavosti. Zavádzanie zmien v rámci organizácií (John P. Kotter) - 11,50 € - stav 100 % Mám všetky knihy, t. j. aj tie, ktoré tu nemajú fotku (pošlem mailom). Ceny sú bez poštovného, posielam iba na dobierku poštou. Komunikujem mailom. Rezervované (Filip): 60-sekundový líder. Všetko, čo potrebujete vedieť o vedení, v minútových sústach (Phil Dourado) - 6 € - na obálke je trochu ohnutý pravý horný roh, čistá, nepopísaná
Prenájom obchodných priestorov na Bajkalskej v Bratislave
Hľadáte priestor pre svoj rast a úspech v oblasti krásy? Máme pre vás skvelú správu! Ponúkame prenájom krásnych priestorov na Bajkalskej ulici 22 v Bratislave, v hoteli Aston, ktoré sú ideálne pre manikérku, pedikérku a kaderníčku, ktoré hľadajú miesto, kde môžu svojim zákazníkom poskytnúť špičkové služby v príjemnom prostredí. Tieto priestory budú k dispozícii na dlhodobý prenájom od 1. apríla. Súčasťou nášho prenájmu sú výhody, ako napríklad marketingová podpora vrátane vytvorenia web-stránky a propagácie na sociálnych sieťach. Navyše, tieto priestory sú zrekonštruované a nadizajnované tak, aby splnili vaše očakávania a potreby. Rozmery: Pracovať sa bude v open space, a rozmery budú presne zodpovedať hygienickým požiadavkám. cena: 350 ,-EUR mesačne + DPH Lokalita Bajkalskej ulice 22 v Bratislave je vynikajúcou voľbou pre vaše podnikanie. Nachádza sa v tichej časti mesta, ktorá je dobre dostupná z rôznych častí Bratislavy. Okolie ponúka množstvo služieb a obchodov, ako aj rôzne stravovacie možnosti, čo ocenia nielen vaši zákazníci, ale aj vy. Okrem toho, ponúkame aj parkovanie zdarma pre vašich zákazníkov (2 hodiny), ktoré je veľkou výhodou v tejto lokalite. Ak máte záujem o prenájom týchto priestorov a chcete sa stať súčasťou nášho komunitného prostredia, neváhajte nás kontaktovať. Tel.kontakt: Tešíme sa na vás a vaše úspešné podnikanie!
Personalistika, logistika, manažment, podnikanie, obchod
Prodejní techniky. Prezentační dovednosti, zvládání námitek, neverbální komunikace (Vojtěch Černý) - 20,50 € - čistá, nepopísaná, CD obsahuje knihu v elektronickej podobe + testy pre tréning obchodníckych zručností, za prehrateľnosť CD neručím (rok vydania 2003) Radikální otevřenost. Jak být silným lídrem a přitom neztrácet lidskost (Kim Scott) - 9 € - stav 100 % Lean Startup. Jak budovat úspěšný byznys na základě neustálé inovace (Eric Ries) - 15,50 € - stav 100 % Personalistika (Margaret Foot, Caroline Hook) - 29 € - podčiarkované mäkkou ceruzkou, na pár stranách zelenou zvýrazňovačkou Logistika. Procesy a jejich řízení (Ivo Drahotský, Bohumil Řezníček) - 19 € - krátko použitá, čistá, nepopísaná Komunikační dovednosti v praxi (Milan Mikuláštík) - 18,50 € - väčší formát, 362 strán, stav 100 % 1001 způsob, jak motivovat zaměstnance (Bob Nelson) - 8 € - stav 100 % Innovation Management (Pavol Molnár) - 5 € - skriptum, vydanie z roku 2007, anglický jazyk, podčiarkované zvýrazňovačkami Cesta k vítězství (Jack Welch, Suzy Welch) - 14 € - raz prečítaná Podnikání malé a střední firmy (Jaromír Veber, Jitka Srpová a kol.) - 19,50 € - stav 100 % Marketingová komunikace (Patrick De Pelsmacker a kol.) - 41,50 € - veľmi krátko použitá k štúdiu, nikde nie je podčiarkované, ani vpisované Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání (Dale Carnegie) - 7,50 € - čítaná, drobné poškodenie (nemá vplyv na čitateľnosť textu) Rozhodujúce stretnutie. Príručka pre sieťový marketing (Tamás Kasza) - 13,80 € - stav 100 % Pocit naliehavosti. Zavádzanie zmien v rámci organizácií (John P. Kotter) - 11,50 € - stav 100 % Mám všetky knihy, t. j. aj tie, ktoré tu nemajú fotku (pošlem mailom). Ceny sú bez poštovného, posielam iba na dobierku poštou. Komunikujem mailom.
Obchodný zástupca – predajca vozidiel
Informácie o pracovnom mieste - aktívna akvizícia a nábor vozidiel do ponuky - fotenie vozidiel, dojednávanie podmienok s klientmi - tvorba a správa inzercie - pravidelné obhliadky vozidiel, predaj a zákaznícky servis Zamestnanecké výhody, benefity - plná podpora spoločnosti – od školení až po hardvér potrebný na vykonávanie práce - marketingová podpora jednotlivcov - maximálna pomoc a podpora s náborom vozidiel - príjemný a ochotný kolektív - zaujímavý odmeňovací systém - dodatočné mesačné a kvartálne odmeny - vlastný time management – flexibilná pracovná doba Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti -vodičský preukaz sk.B -spoľahlivosť, dochvíľnosť, samostatnosť -príjemné a priame vystupovanie -prax v obchodnej sfére výhodou -skúsenosti s fotením výhodou Nitra a okolie, Levice a okolie Stručná charakteristika spoločnosti: Carbi je unikátna služba odborného predaja jazdených áut, ktorá nie je autobazár. V tíme Carbi máme veľa šikovných a vzdelaných ľudí, ktorý roky pôsobia v auto biznise a spolu vytvárame digitálnu platformu umožňujúcu rýchly, bezpečný a bezstarostný predaj vozidiel. Na druhej strane táto platforma ponúka najväčšie portfólio súkromných preverených vozidiel na Slovensku. Zabezpečujeme pre našich zákazníkov komplexný servis pri predaji ich vozidiel od nafotenia a správy inzercie až po odhlásenie. Každé vozidlo v ponuke je osobne preverené naším Carbíkom/maklérom, ktorý zhodnotí optický a technický stav vozidla, zmeria lak a v neposlednej rade preverí v systémoch pravosť odometra, ťarchy, záložné práva a poistné udalosti pre maximálnu ochranu kupujúceho. Staňte sa súčasťou tímu Carbi a pomôžte nám predávať kvalitné autá. Sme perfektný kolektív, ktorý tvoria odborníci a vytvárajú uvoľnenú atmosféru.
Personalistika, logistika, manažment, podnikanie, obchod
Prodejní techniky. Prezentační dovednosti, zvládání námitek, neverbální komunikace (Vojtěch Černý) - 20,50 € - čistá, nepopísaná, CD obsahuje knihu v elektronickej podobe + testy pre tréning obchodníckych zručností, za prehrateľnosť CD neručím (rok vydania 2003) Radikální otevřenost. Jak být silným lídrem a přitom neztrácet lidskost (Kim Scott) - 9 € - stav 100 % Lean Startup. Jak budovat úspěšný byznys na základě neustálé inovace (Eric Ries) - 15,50 € - stav 100 % Personalistika (Margaret Foot, Caroline Hook) - 25 € - podčiarkované mäkkou ceruzkou, na pár stranách zelenou zvýrazňovačkou Logistika. Procesy a jejich řízení (Ivo Drahotský, Bohumil Řezníček) - 19 € - krátko použitá, čistá, nepopísaná Komunikační dovednosti v praxi (Milan Mikuláštík) - 18,50 € - väčší formát, 362 strán, stav 100 % 1001 způsob, jak motivovat zaměstnance (Bob Nelson) - 8 € - stav 100 % Innovation Management (Pavol Molnár) - 5 € - skriptum, vydanie z roku 2007, anglický jazyk, podčiarkované zvýrazňovačkami Cesta k vítězství (Jack Welch, Suzy Welch) - 11,50 € - raz prečítaná Podnikání malé a střední firmy (Jaromír Veber, Jitka Srpová a kol.) - 18,50 € - stav 100 % Marketingová komunikace (Patrick De Pelsmacker a kol.) - 33,50 € - krátko použitá k štúdiu, nikde nie je podčiarkované, ani vpisované Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání (Dale Carnegie) - 7,50 € - čítaná, drobné poškodenie (nemá vplyv na čitateľnosť textu) Rozhodujúce stretnutie. Príručka pre sieťový marketing (Tamás Kasza) - 13,80 € - stav 100 % Pocit naliehavosti. Zavádzanie zmien v rámci organizácií (John P. Kotter) - 11,50 € - stav 100 % Mám všetky knihy, t. j. aj tie, ktoré tu nemajú fotku (pošlem mailom). Ceny sú bez poštovného, posielam iba na dobierku poštou. Komunikujem mailom.
Predám fungujúci e-shop
Predám fungujúci e-shop, . V jeho ponuke je sortiment ako: nábytok, nábytok pre deti, záhradný nábytok, príslušenstvo do záhrady, bazény... Ponuka zahŕňa doménu, platformu, prístupy k e- mailu, dodávateľom a facebookovú stránku ktorá má 6700 sledovateľov, instagramový účet má 197 sledovateľov. Príspevky tvorila marketingová firma takže disponujú určitou kvalitou. Administrácia e-shopu je jednoduchá, prostredníctvom platformy shoptet. E-shop ma vysoký potenciál, ale vyžaduje veľa času. Cena e-shopu je 1600e € Cena s s.r.o je 1800 €
Predám knihy o marketingu a podnikaní
Predám: Patrick De Pelsmacker - Marketingová komunikace - 12€ PREDANÉ Edward Nash - Direct Marketing (poškodený obal) - 8€ Jiří Jambor Jan Kyselý - Social Selling - 10€ PREDANÉ Zdeněk Křížek - Jak psát reklamní text - 5€ Elaine Weinmannova - QuarkXPress 6 pro Windows a Macintosh - 5€ Guy Kawasaki - Umění rozjezdu - 7€ Poštovné pripočítam k cene podľa váhy balíka. Osobný odber v Bratislave zadarmo. Na dobierku neposielam.
Obchodník a technik pre pokladničné systémy
Práca obchodníka: -prijímanie klientov do servisu -vybavovanie emailov a telefonátov -obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom -evidencia klientov -nákup a predaj tovaru a služieb -komunikácia s dodávateľmi Práca technika: -montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta -komunikácia s klientami -zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou -evidencia klientov Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou. Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú: -platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla ! -znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer) -ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom. Miesto výkonu práce: Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava Požadované zručnosti (minimum): -práca s MS Word a Excel -mailová komunikácia -MS Windows XP/7/10 -vodičský preukaz sk.B -komunikatívnosť -ochota učiť sa Firemné benefity: -služobné auto, motocykel, telefón a notebook -flexibilný pracovný čas AKTUÁLNE HĽADÁME ŠIKOVNÉHO BRIGÁDNIKA NA VÝPOMOC, neskôr ak by sa práca po zaučení páčila a kandidát by nám vyhovoval možnosť trvalého zamestnania s výrazne lepším finančným ohodnotením. Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať. Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť :). V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na , prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať. Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo) V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 900.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.
Recepčný 12hod smeny/ nočné aj denné
Mzdové podmienky (brutto) Od 1 100 EUR/mesiac + provízie z predaja služieb + €200 mesačné odmeny na základe výsledkov spoločnosti + koncoročné odmeny + odmeny pre dlhodobých zamestnancov Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - spracovanie rezervácií základe pravidiel hotela, vykonáva ubytovanie pultového hosťa, skupiny na základe potvrdených objednávok v programe Hores, - spracovanie rezervácií z on-line systémov - spracovanie wellness rezervácií a úkony spojené s wellness - vykonáva správne zúčtovanie s hosťom na základe platných cenníkov, akciových cien a pripravuje podklady na fakturáciu - zodpovedá a vykonáva počas služby dennú uzávierku a odvod tržieb do pokladne hotela - aktívna telefonická komunikácia (aj v angličtine) a emailová komunikácia - komunikácia a plnenie požiadaviek hostí - rozmanitá náplň práce v príjemnom pracovnom prostredí v mladom kolektíve Zamestnanecké výhody, benefity - zamestnanecké ubytovanie - využitie wellness (suchá sauna, parná sauna, vírivka, oddychová miestnosť) - zvýhodnené strava a nápoje (aj mimo pracovného času) - 1x ročne víkendový pobyt pre 2 osoby + deti na 4 dni (v partnerských hoteloch v Tatrách) - kolektívne športové aktivity počas roka, - požičiavanie služobného vozidla na súkromné účely - lístky do divadla grátis - veľa ďalších aktivít... Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Dispečer
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca špeditéra/dispečera: • Práca je časovo náročná – štandardná pracovná doba je od 08:00 do 16:00, no bežne sa stáva, že kvôli dopytu po našich službách ostávajú zamestnanci aj po pracovnej dobe. • Vyžadujeme od všetkých zamestnancov, aby boli dostupní na telefóne 24/7, v prípade, že by niečo súrne vyskočilo. (Z praxe to je skôr výnimka ako pravidlo.) • Sme kolektív mladých ľudí a hľadáme ľudí, ktorí by k nám zapadli. V práci prirodzene trávime väčšinu nášho aktívneho času v priebehu dňa, preto je pre nás dôležité budovať tím ľudí, ktorí nám budú hodnotovo blízki, aby nám čas na pracovisku plynul rýchlejšie a hlavne príjemnejšie a práca šla viac od ruky. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: • Organizovanie a plánovanie vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy tovarov nákladnou cestnou dopravou. • Komunikácia s dopravcami. o Vypracovanie on spot cenových ponúk na dopyty ohľadom prepráv tovaru od klientov, o Komunikácia, vyjednávanie cien a podmienok prepravy s dopravcom v anglickom jazyku, o Sledovanie dostupnosti vozidiel, o Plánovanie trás vozidiel, priama komunikácia s vodičmi, o Zodpovednosť za bezproblémový priebeh prepravy. • Zadávanie údajov do interného informačného systému a overovanie správnosti informácií. • Zabezpečenie plynulosti prepravných procesov a aktívne riešenie vzniknutých problémov. • Aktívna spolupráca v rámci celého tímu. Zamestnanecké výhody, benefity • príležitosť na osobný aj kariérny rozvoj, • služobný telefón aj na súkromné účely, • odmena na základe výkonu • do budúcna možnosť práce z domu a flexibilnej pracovnej doby. Osobnostné predpoklady a zručnosti • proaktívny prístup k práci a riešeniu problémov, • zmysel pre zodpovednosť, • chuť učiť sa nové veci, • organizačné a komunikačné schopnosti, • zvládanie stresových situácií, • flexibilita, • dostupnosť 24/7, • tímovosť a čestnosť, Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Sme mladý, dynamický tím, ktorý je Vám neustále k dispozícii. Vkladáme všetko úsilie do spolupráce s Vami, aby ste boli vždy spokojní s našimi službami. Skúsenosti v medzinárodnej preprave nám umožňujú využiť všetky dostupné prostriedky k realizácii klientovej požiadavky. Náš tím každoročne rozširujeme o nových členov, čo nám neustále zvyšuje flexibilitu a aktuálny prehľad o dianí na trhu v celej Európe. Jazykové znalosti Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti eCargo - Základy
Bezdrôtový Bluetooth reproduktor E13
Názov značky: TOPROAD Komunikácia: AUX Komunikácia: bluetooth Komunikácia: USB Batéria: áno Typ reproduktora: prenosný Zdroj energie: DC Počet puzdier reproduktora: 1 Materiál skrinky: plast Zvukový crossover: obojsmerný Kanály: 2 (2,0) Vstupný výkon (W):
Administratívna pracovníčka
Ponúkame prácu na TPP v hoteli SUN**** nachádzajúceho sa na Slnečných jazerách v Senci na pozíciu Administratívna pracovníčka. Náplň práce: - komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov - tvorba a evidencia všetkých pracovno-právnych dokumentov a listín - komunikácia s ÚPSVaR a inými úradmi - spolupráca s účtovníčkou - vyzdvihovanie poštovej korešpondencie - fakturácia -príprava účtovných a štatistických výkazov - ďalšie úlohy podľa pokynov priameho nadriadeného - emailová komunikácia V prípade záujmu nás kontaktujte na e mailovej adrese: media@
Koordinátor/ka - Manager/náborár
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Customer support CZ Iron Aesthetics, s.r.o.
Názov konania: Customer support CZ Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Barčianska 66, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny 1 250 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - Nutnosť ovládať Český jazyk na úrovni Expert (C2) - administratívne práce - komplexné zabezpečovanie fungovania e-shopu - spracovanie objednávok, - komunikácia so zákazníkmi (chat. tel.) (odpisovanie na maily a telefonická komunikácia so zákazníkom), - spravovanie reklamných kampaní google, instagram, facebook, - pridávanie nového obsahu na web, - vytváranie, úprava a kontrola existujúcich súčastí menu a podkategórií, - starostlivosť o zalistované produkty na e-shope a listing nových produktov, • vytváranie a zasielanie newsletterov, • spolupráca s externými dodávateľmi a internými oddeleniami, • zodpovednosť za výstupy svojej práce ako aj za ich prezentovanie, • ďalšie aktivity v rámci marketingového oddelenia, Zamestnanecké výhody, benefity: • nákup všetkého sortimentu vo firme za nákup firmy • príplatok za prácu počas víkendov a sviatkov • koncoročné prémie Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Máš support v krvi. - Komunikácia ti nerobí problém - či už ide o chat, email alebo telefón. - Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti. - Nečakáš na zadanie úlohy. - Samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi. - Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať. - Si flexibilný. Stručná charakteristika spoločnosti: Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa predajom športového oblečenia a doplnkov výživy na Slovenskom, Českom, Maďarskom, Rumunskom trhu. Jazykové znalosti: Český jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Office - Mierne pokročilý
Obchodník a technik pre pokladničné systémy
Práca obchodníka: -prijímanie klientov do servisu -vybavovanie emailov a telefonátov -obvolávanie a zasielanie emailých ponúk existujúcim klientom -evidencia klientov -nákup a predaj tovaru a služieb -komunikácia s dodávateľmi Práca technika: -montáž registračných pokladníc (na začiatok), pokladničných systémov a platobných terminálov (neskôr) na pracovisku a na prevádzke klienta -komunikácia s klientami -zaškolenie klienta na prácu s pokladnicou -evidencia klientov Ideálne je zvládnutie obidvoch funkcií, nie je to však podmienkou. Podmienky vykonávania práce na trvalý pomer sú: -platné vodičské oprávnenie skupiny B a schopnosť samostatného používania a vedenia osobného motorového vozidla ! -znalosť v oblasti IT (pre trvalý prac. pomer) -ako príjemný bonus uvítame schopnosť viesť malý motocykel (do 125cc) ktorý je používaný na výjazdy ku klientom. Miesto výkonu práce: Ivanská cesta 7, 821 04 Bratislava Požadované zručnosti (minimum): -práca s MS Word a Excel -mailová komunikácia -MS Windows XP/7/10 -vodičský preukaz sk.B -komunikatívnosť -ochota učiť sa Firemné benefity: -služobné auto, motocykel, telefón a notebook -flexibilný pracovný čas Príjmeme aj človeka bez praxe, základom je však aspoň základná znalosť v IT a ochota flexibilne pracovať. Na všetkom ďaľšom je možné sa dohodnúť. V prípade nedovolania sa prosím zašlite SMS alebo správu na WhatsApp na , prípadne email na: markovic@ a budeme Vás kontaktovať. Platové podmienky: BRIGÁDA - DOHODOU (hodinovo) V PRÍPADE TRVALÉHO ZAMESTNANIA - od 1000.- v čistom +flexibilná zložka podľa odpracovaného času /predaných služieb a tovaru. Neskôr po zaučení možnosť výraznejšieho zvýšenia mzdy.
Manažerka- projektový manažér Nemecko
Ponuka práce, hľadáme projektovú manažérku do nášho tímu . Ovládaš, nemecký jazyk ? Staň sa súčasťou našej spoločnosti v stavebnom odvetví. Do nášho tímu hľadáme šikovnú manažérku ktorá bude mat na starosti komunikáciu s nemeckými obchodnými partnermi ( komunikácia so stálymi obchodnými partnermi, ale aj vyhľadávanie nových obchodných partnerov v rámci stavebníctva. Radi uvítame pozitívnu novú kolegyňu, ktorej primárnou úlohou bude: - na dennej báze: telefonická a emailová komunikácia v Nemeckom jazyku spojená s vyhľadavaním nových obchodných partnerov, komunikácia so stálymi nemeckými obchodnými partnermi ( v rámci stavebných prác ) -administratívne práce ( vytváranie zmlúv, ponúk ) -starostlivosť o existujúcich zákaznikov - zodpovednosť - akčnosť a ťah na bránu - flexibilitu - obchodného ducha -tímovu spoluprácu Práca v priateľskom kolektíve v stabilnej a rýchlo rozrastajúcej sa spoločnosti. ČO PONÚKAME: - Plat 1200€ ( pravidelné prémie podľa výkonu, koncoročné prémie. - Dostaneš prácu na trvalý pracovný pomer -služobný telefón, notebook - zaškolenie v rámci pracovnej pozícii - preplácané obedy v plnej výške - pitný režim na pracovisku a kvalitná káva -2 x do roka preplatený wellness pobyt ( 1x zima, 1x leto ) - v prípade potreby možnosť využitia firemných vozidiel - kariérny a finančný rast - služobné cesty v rámci Nemecka ( plne preplatené ) - ľudský a ferový prístup ( od vedenia až po kolegov ) Pri nástupe je samozrejmosťou adaptácia na zoznámenie sa s fungovaním firmy. Vo firme dostanete vhodný priestor na osobný aj kariérny rast. Na tejto pozícii budete cítiť podporu od vedenia a aj od svojích kolegov . K dispozícii budete mať podoporný tím, ktorý bude zabezpečovať personálne obsadenie projektov. Firma Vám vie zabezpečiť stabilné zázemie a zaškolenie, stačí ak kandidát ovláda nemecky jazyk ( slovom aj písmom.) Práca v kancelárii v Humennom. Ak ťa ponuka oslovila pošli nám svoj životopis spoločne s motivačným listom na email : praca@ Vhodných adeptov budeme telefonicky kontaktovať. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime. Spätnú väzbu dostane každý záujemca po ukončení výberového procesu. Vyberové konanie bude pozostávať z dvoch častí. Prvá časť bude pozostávať z osobného pohovoru s manažérom spoločnosti .Druhá časť bude pozostávať z jedného dňa kedy sa kandidát bude zaškoľovať v rámci pracovnej pozície. Humenne, Vranov nad Topľou, Snina , Michalovce, Strážske Ďakujeme a tešíme sa na novú kolegyňu. email: praca@
Hikvision AX PRO-DS-PWA64-Kit-WE-set
Predám sadu iba vystavenu na predajni. Plus k sade aj prístupova klavesnica v cene 90€. Nikdy pouzita, detektory boli namontovane ako predvádzacia sada. Komplet vrátane krabice a záruky. Samozrejmosťou je doklad o kupe Set bezdrotoveho alarmu obsahuje HIKVISION DS-PK1-E-WE - KLÁVESNICA DS-PWA64-L-WE : 64 bezdrôtových vstupov max. 8 bezdrôtových kľúčeniek max. 2 bezdrôtové sirény Wifi/LAN 3G/4G Prepojenie s mobilnou aplikáciou a IP kamerami Hikvision Komunikácia s PCO : SIA, CONTACT ID Napájanie 5VDC, 10W Bezdrôtový vnútorný PIR detektor DS-PDP15P-EG2-WE Volumetrická charakteristika Dosah 10m Inštalačná výška 1,8 - 2,4.m PET do 25kg Obojsmerná komunikácia Tamper - vpredu,vzadu a držiak Bluewave technológia Automatická citlivosť Indikátor kvality signálu S držiakom na strop/stenu Bezdrôtový vnútorný magnetický kontakt DS-PDMC-EG2-WE 868Mhz RF bezdrôtová obojsmerná komunikácia Napájanie batériou (CR123A, 3.0V, výdrž cca 2 roky) Šifrovanie AES-128 Tamper Dosah 800m v otvorenom priestore Rozmery : 84 x 25 x 20.99mm Ďiaľkový ovládač pre zabezpečovací systém Axiom. Dosah do 300m Napájané batériou 1.3V/210mAh Hmotnosť 25g Materiál : plast Rozmery : 63 x 49 x 16 mm DS-PKF1-WE- dialkový ovládač.
špediterka / dispečerka
Prijmeme špeditérku / dipečerku pre administratívnu a organizačnú činnosť spojenú s logistikou - zberná služba - práca v databázach RAAL, TRANS, TIMOCOM - vyhľadávanie nový prepráv - komunikácia so zákazníkmi - predkladanie cenových ponúk a časového harmonogramu realizácie prepráv - špedícia - objednávanie prepráv u dopravcov a dojednanávanie so zákazníkmi - komunikácia s dopravnými spoločnosťami v cudzom jazyku - angličtina/nemčina - hľadanie riešení pre klientov , možnosti nakládok, typu vozidla, ceny a dostupnosti - poskytovanie informácií klientom o čase príchodu a odchodu vozidla - komunikácia s vodičmi a vytváranie trasy a časového harmonogramu nakládok a vykládkok - párovanie dokladov a archivácia - spacovanie dokladov pre fakturáciu a účtovníctvo Bližšie info telegefonicky alebo mailom