inzercia, predaj, predám, bazár

marketingova komunikacia - strana 4

Počet nájdených inzerátov MARKETINGOVA KOMUNIKACIA : 1000 - strana 4

Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do našej firmy Rontech s.r.o. hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre Projektový manažér pre nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko. Vašou úlohou bude vyhľadávanie a kontaktovanie Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácie), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu s Nemeckými firmami. Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem (existujúce databázy) - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie kontaktu s už partnerskými firmami - Vedenie databázy firiem a komunikácie. Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - Firemný počítač (notebook) - práca 8:00 - 16:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 1000 € (v čistom) + pohyblivá zložka od výkonu, dohodnutia projektov (percento zo zisku stavby) Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý a komunikatívny - Maximálne flexibilný - potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovanie v nezvičajnom časovom období - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom (podmienka) - Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Vašou úlohou je hlavne komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo na môj mail pavel.roncak@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva v Lučenci v našej kancelárii.
Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre
Špecialista sortimentu nábytok
Špecialista sortimentu nábytok v čistom dostanete +/- 950 až 1150 e Pri splnení požiadaviek , ktoré vyžadujeme PRAX v obore, plynulý maďarský jazyk . Hľadáme aj druhého predavača , kde prax nie je nutná ani jazykové znalosti . Mzda pri tejto pozícii je o niečo nižšia . V prípade zaslania životopisu prosíme o definícia či sa uchádzate o pozíciu 1 - Skúsený predavač s praxou a znalosťou maďarského jazyka , alebo pozíciu 2 - pomocný predavač bez praxe a znalosti maďarského jazyka Viete sa nadchnúť pre predaj? Chcete spolu s naším tímom poskytovať najlepší zákaznícky servis na Slovensku? Máte radi rôznorodosť práce, chcete pracovať v najkrajšom showroome s nábytkom na Slovenskú ? V tom prípade ste možno asistentom predaja, ktorého hľadáme! ČO BUDETE ROBIŤ ? Predávate: Našim zákazníkom s úsmevom ponúkate špičkový zákaznícky servis a poctivý nábytok z masívu v novej predajni Nábytok Mirek na Južnej trieda 82/ A Budete pomáhať pri prijímaní, naskladňovaní a dopĺňaní tovaru na predajnej ploche, Máte nezameniteľnú príležitosť získať zodpovednosť za svoj vlastný úsek predajne. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - profesionálna komunikácia so zákazníkom na kamennej predajni - vypočutie potrieb zákazníka - vytvorenie návrhu podľa požiadaviek zákazníka k jeho spokojnosti - spracovanie objednávky a s tým spojená administratívna činnosť - reporting nadriadenemu Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročne významnou pozíciou na trhu - kvalitná podpora v zaškoľovacom procese, podpora manažmentu - práca v najkrajšom showroome s nábytkom , v prijemnom prostredí - zamestnanecká zľava na produkty spoločnosti - kreatívna práca s možnosťou ďalšieho vzdelávania Požiadavky na zamestnanca Jazykové znalosti jeden z jazykov Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Maďarský jazyk plynule Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Vedenie prevádzky - Základy Komunikačné schopnosti - Pokročilý Kreativita - Pokročilý Asertívna komunikácia - Základy Prax na pozícii/v oblasti Nevyhnutné Osobnostné predpoklady a zručnosti komunikácia so zákazníkmi, kreativita, dôslednosť, základné znalosti s ovládaním grafických programov a iných predajných zručností výhodou Požadujeme : • minimálne stredoškolské vzdelanie (výučný list) • trestnú bezúhonnosť • skúsenosť s predajom (predaj v oblasti nábytku výhodou) • orientácia na zákazníka • časovú flexibilitu • samostatnosť a spoľahlivosť Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu prosím pošlite životopis s fotografiou na email manager@ , do predmetu správu prosím uvies
Práca: HR/ Headhunter asistent part-time alebo živnosť
Chceš sa dostať do sveta HR? U nás dostaneš príležitosť začať pracovať na pozícii HR ASISTENT. Stačí ak si proaktívna, dynamická osobnosť, výborne zorganizovaná a dobre ovládaš anglický jazyk. Tvojou hlavnou úlohou bude : Aktívne oslovovanie a headhunting IT špecialistov na projekty v SR a v zahraničí. Telefonická a mailová komunikácia s kandidátmi. Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre aktuálne projekty. Práca so sociálnymi sieťami a recruiterskými databázami. Iná administratívna podpora. Požadujeme: Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA, ovládanie iného jazyka výhodou. Komunikačné zručnosti, slušný prejav. Znalosť IT výhodou. Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.
Maklér - predaj jazdených vozidiel
Staň sa súčasťou Autorealitky ako obchodný zástupca / maklér(ka) / predajca Najrýchlejšie rastúca spoločnosť v oblasti sprostredkovania predaja vozidiel hľadá cieľavedomého človeka na pozíciu maklér/maklérka. Tvojou úlohou bude aktívna starostlivosť o nami pridelených zákazníkov, ktorým by si pomáhal s predajom ich vozidiel. Tvoja práca bude veľmi pestrá nakoľko so zákaznikmi budeš riešiť všetky úkony spojené s predajom áut ako napríklad fotenie, zverejňovanie inzerátov, komunikácia s potencionálnymi záujemcami o vozidlá, obhliadky, predaj vozidiel, vykonávanie úkonov na dopravnom inšpektoráte. Ak si vieš predstaviť robiť všetky tieto činnosti, tak potom hľadáme práve teba. Ak ťa navyše baví obchod a máš blízko k autám, tak ti ponúkame dream job. Nehľadáme zamestnancov, ale ľudí, ktorí chcú byť súčasťou už 5 rokov fungujúceho STARTUPU, s ktorým máme v pláne obsadiť celú Európu. Ľudí ktorí sa chcú realizovať a ukázať čo je v nich. Ak chceš byť pri tom a myslíš, že by si mohol byť prínosom pre Autorealitku tak čítaj ďalej. Aké by si mal/a mať vlastnosti: - samostatnosť - zodpovednosť - časová flexibilita - ochota učiť sa nové veci - cieľavedomosť - orientácia na výsledky - komunikatívnosť - zdravé sebavedomie - skúsenosti v obchode výhodou - dochvílnosť - príjemné vystupovanie - ochota pracovať aj cez víkend ak to bude nevyhnutné - Anglický jazyk výhodou Čo budeš u nás robiť: - pomáhať ľudom s predajom ich vozidiel - riešenie administrátivy spojenej s predajom áut - fotenie vozidiel do ponuky - aktívna komunikácia a stretávanie sa so zákazníkmi - predaj úverov a poistenia pre vozidlá - úzka spolupráca s vedením spoločnosti - práca s našim internym systémom Čo ti ponúkame my: - vlastné callcentrum - vlastnú kanceláriu - zázemie v stabilnej spoločnosti - aktívne pridelovanie vozidiel zo strany firmy - príslušenstvo potrebné k výkonu tvojej práce - pravidelné školenia, teambuildingy - štedrý odmeňovací systém - neobmedzený príjem - možnosť kariérneho rastu - nulové vstupné náklady - prepracovaný školiaci systém - flexibilný pracovný čas Podmienky: - vodičský preukaz - vlastné auto - skúsenosti v obchode
SBS - Obsluha CCTV Bratislava - Brigáda na záskok
Prijmeme šikovného kolegu na brigádu na vzdialený kamerový dohľad. Pracovná náplň: - Obsluha CCTV - Spracovávanie pravidelných reportov - Komunikácia s Výjazdovými skupinami, Klientmi, Záchrannými zložkami a pod. - Práca s PC /s programom- Word, Excel, Outlook/ - Dvojzmenná prevádzka - Okamžité riešenie vzniknutých udalostí - Telefonická komunikácia Požiadavky: - Základy PC /Outlook, Word, Excel/ - Čistý odpis z registra trestov - Zdravotná spôsobilosť - Preukaz odbornej spôsobilosti typu S - Záujemci najlepšie z Bratislavy a blízkeho okolia Hodinová mzda : - 4,70 € /hod. Miesto výkonu práce: - Shopping Palace- Obchodné Centrum - Cesta na Senec 2 - 821 04 Bratislava - Ružinov Pracovný pomer: - Dohoda o pracovnej činnosti Pracovná doba: - dohodou Nástup: - Ihneď
Security Manažér - Nutnosť preukazu OS
Pracovná náplň : - starostlivosť o zverené objekty ( prioritne recepcie, ženský kolektív ) - komunikácia s dennými manažérmi - školenia zamestnancov - kontrolná činnosť - obhliadky nových objektov - otváranie nových zákaziek - tvorba štatistík- pravidelné reporty - BOZP - komunikácia s klientmi - spracovanie podkladov k faktúram, mzdám- zároveň kontrola - vedenie objektovej dokumentácie Počítačové znalosti : - microsoft Outlook- pokročilý - microsoft Excel- pokročilý - microsoft Word- pokročilý Výhody a benefity : - služobné auto - NTB a telefón aj na súkromné účely - teambuildingy Požiadavky : - vodičský preukaz B - preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka ) - výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti - zodpovednosť, samostatnosť a analytické myslenie - schopnosť pracovať s nasadením Mzda : 1150€ Nástup : Ihneď Miesto výkonu práce : Západné Slovensko
Slovinský jazyk - zákaznícka podpora, marketing
Dobrý deň! Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý: • ovláda SLOVENSKÝ a SLOVINSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty) • má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie • je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu • orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov. Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou? • prekladanie textov zo slovenského do slovinského jazyka, prípadne opačne • zabezpečenie zákazníckej podpory v slovinskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach) • vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia • komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí • dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame? • Slovinský jazyk na úrovni C1/C2 • Anglický jazyk na úrovni B1/B2 • Samostatnosť • Komunikatívnosť • Príjemné vystupovanie • Schopnosť pracovať aj v tíme • Microsoft Office - mierne pokročilý • sociálne siete - mierne pokročilý Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás!
Koordinátor- Nemecko, výroba káblových zväzkov
Ponúkame prácu pre koordinátorov, v oblasti spájkovania kablových zväzkov. Náplň práce: -aktívna komunikácia s nemeckou stranou, hlavne pri zaučení nových pracovníkov, komunikácia a pomoc v práci slovenským pracovníkom/skupina cca 30ľudí/ Je potrebná znalosť nemčiny aspoň B2. Práca je na TPP-slovenská zmluva. Práca je vhodná aj pre ženy. Požiadavky: -Vodičský preukaz sk.B -znalosť nemčiny min.B2 Garantujeme -príplatky za poobedné smeny, sviatky, víkendy podľa nemeckých zákonov. -možnosť záloh -turnusy 6 týždňové- neskôr podľa dohody -firemné vozidlo k dispozícii -ubytovanie hradíme a zabezpečujeme -mzda cca 2500-3000 eur v čistom -celoročná práca -nástup ihneď záujemcovia zasielajte životopisy s telefonickým kontaktom na prá@ tel.: volať od 8-16
Fotovoltaicke panely 460Wp čierny rám LEAPTON
CENA UVEDENÁ s DPH V PONUKE AJ MENIČE, PRÍSLUŠENSTVO A MONTÁŽ Jednofázový ostrovný menič XN50IM-48 1080€ -možnosť pripojenia batérie -pre nabíjanie slúži integrovný solárny nabíjač MPPT, prípadne je možné nabíjať aj zo siete -možnosť pripojenia siete (sieť sa pripojí na vstup meniča a výstup meniča na záťaž, menič nemožno pripojiť paralelne k sieti) ako zálohy v prípade nedostaku energie z batérie alebo PV panelov -bez prietoku energie do siete -je možné nastaviť rôzne módy priorít a zákazov nabíjania a rôzne módy priorít a zákazov toku energie do záťaže -power faktor 1, čistý sinusový priebeh na výstupe -preťaženie 200% -možnosť zapojenia troch meničov pre trojfázovú sieť, možnosť paralelného zapojenia - podľa modelu -jednoduchá montáž, malé rozmery a hmotnosť -LCD displej -podľa modelu: komunikácia USB / RS232 / RS485 / WiFi / monitorovacie relé -podľa modelu: komunikácia s batériami Pylontech, Weco, Soltaro -IP21, -10°C až +50°C Najväčší japonský výrobca panelov (najväčší japonský výrobca panelov!) - spoločnosť zapísaná v zozname Tier 1 Bloomberg - 15 roky záruka na produkt! Solar Panel Leapton Solar 460W LP182-M-60-MH čierny rám Dodatočné výhody panelov LEAPTON: - články 9BB - Zlepšený tok prúdu umožňuje zníženie strát v dôsledku vyhrievaných článkov. - Vyšší výstupný výkon - Výstupný výkon modulov s polorezanými článkami 120 môže byť až 460 Wp. - Prispôsobenie sa drsnému prostrediu - Prešiel prísnymi testami korózie so soľou a amoniakom , ktoré vykonala TUV Nord. - Prevádzka s nízkym osvetlením - Zvýšená účinnosť v podmienkach nízkeho osvetlenia. -PID ochrana -Minimalizované straty na výnose v dôsledku unikajúceho prúdu. - Vysoká odolnosť proti zaťaženiu - Odolnosť proti zaťaženiu vetrom do 2400 Pa a zaťaženiu snehom do 5400 Pa (TUV Nord). -Panely majú všetky certifikáty požadované dodávateľmi na pripojenie do siete operátora. - Vysoko kvalitné konektory. 15 ročná záruka na produkt. 25 ročná záruka výkonu (po 10 rokoch 90% maximálneho výkonu, po 25 rokoch 80%). fotovoltaické panely, fotovoltaický panel
Znížená cenaPonúkame Vám na predaj penzión v Dolnom Chotári,
Typ: Hotely a penzióny Ulica: Dolný Chotár Obec: Dolný Chotár !!!Znížená cena!!!Ponúkame Vám na predaj penzión v Dolnom Chotári, postavený v roku 2013. Táto obec sa nachádza medzi Dunajskou Stredou a Novými Zámkami! Penzión je postavený na rovinatom pozemku predáva sa aj so zariadením reštaurácie a vybavením izieb. Na poschodí je vytvorený penzión s 10 tými izbami, apartmánom a zázemím. Celková úžitková plocha je 932 m2. Prízemie ma celkovú plochu 528 m2 Reštauračná časť 352m2 Technické vybavenie a sklady 103m2 Hygienické zariadenie 49 m2 Komunikácia a schodisko 23 m2  Nadzemné podlažie (podkrovie) 403 m2 Ubytovacie priestory 313 m2 Technické vybavenie 32 m2 Komunikácia a schodisko 58 m2 Budova je pripojená na všetky inžinierske siete, má vlastné parkovacie plochy. Zariadenie: kompletné vybavenie reštaurácie a izieb. Odporúčame osobnú obhliadku! Cena je: 360 000,- € V cene je zahrnutý kompletný právny a katastrálny servis ako aj všetky poplatky súvisiace s prevodom nehnuteľnosti. V prípade záujmu ponúkame bezplatné finančné poradenstvo! Status: zľava Vlastníctvo: firemné Stav: novostavba Celková plocha: 1150 m2 Úžitková plocha: 1150 m2 Počet podlaží: 1 Počet izieb: 10 Energetický certifikát: B Káblová televízia: áno El. napätie: 230/400V Parkovanie: áno Voda: verejný vodovod Zariadenie: zariadený Inžinierske siete: áno Kanalizácia: septik Internet: áno - káblový rozvod Materiál: Zmiešané Zateplený objekt: áno Vykurovanie: áno
Staňte sa koordinátorom v našom tíme - práca aj z domu
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Hľadáme mzdové účtovníčky
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Vedenie mzdovej agendy zamestnancov. • Mesačné spracovanie miezd. • Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu. • Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou. • Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov • Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce. • Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier. • Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné. • Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd. • Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu. • Spracovanie štatistických výkazov. • Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti •znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý •znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý •znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou •znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou •ovládanie mzdového programu Human - výhodou Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Referent/ka pozemkového oddelenia
Spoločnosť TONHOL, s.r.o. zaoberajúca sa poskytovaním administratívnych a podporných služieb pre poľnohospodárov prijme do svojho kolektívu referenta/tku pozemkového oddelenia. Náplň práce: - Administratívna príprava nájomných zmlúv a podkladov k vlastníckym a užívacím vzťahom - Komunikácia s vlastníkmi poľnohospodárskych a lesných pozemkov - Komunikácia s úradmi (PPA, ÚKSUP, NPPC, Okresné úrady, obecné úrady a pod.) - Príprava žiadostí o priame platby - Príprava podkladov pre výpočet dane z nehnuteľností - Čiastočne práca v teréne (meranie, fotenie, vytyčovanie hraníc a pod.) Zamestnanecké výhody, benefity - férové ohodnotenie - stabilný tím, veľmi nízka fluktuácia v spoločnosti - priateľská a otvorená kultúra - pekné a príjemné pracovné prostredie Odborné a vedomostné predpoklady: Nevyhnutnosťou je: - aspoň základná znalosť a orientácia v problematike pozemkovej evidencie a katastra nehnuteľností - počítačové zručnosti – word, excel – mierne pokročilý - Vodičský preukaz sk. B Výhodou je orientácia v oblasti problematiky priamych platieb, registra pôdy LPIS, registra JPRL. Osobnostné predpoklady: - pozitívne myslenie - ochota a chuť učiť sa nové veci - samostatnosť a zodpovednosť - dobré komunikačné schopnosti - dôveryhodnosť a diskrétnosť. Druh pracovného pomeru: - Trvalý pracovný pomer - Plný úväzok Mzdové podmienky: 1300 – 1500 €
Farmaceut  lekáreň Mýtna Bratislava
Do našej menšej lekárne hľadáme do tímu ďalšieho šikovného kolegu alebo kolegyňu! 8. hodinová pracovná náplň, sobota a nedeľa je voľná Plnenie úloh pre zabezpečenie plynulého chodu lekárne Príprava liekov na recepty Expedícia a výdaj liekov a ZP viazaných na recepty a poukazy Poskytovanie odborných informácií a konzultácií Výdaj liekov neviazaných na recepty a predaj doplnkového sortimentu Vedenie evidencie a dokumentácie Komunikácia so zástupcami farmaceutických firiem Komunikácia s lekármi Sledovanie dodržiavania zásad správnej lekárenskej praxe Vybavovanie a riešenie reklamácií, a iné Férové finančné ohodnotenie Stravné lístky plne hradené nami Firemné akcie Zamestnanecké zľavy na nákup tovaru Preplatíme poplatky do komory v plnej výške Dostanete finančný bonus na nákup oblečenia Vzdelávanie Práca v stabilnej a rastúcej spoločnosti Mzda 1300-1600 € plus odmeny
Náborár/ka s nemeckým jazykom Žilina, plat: 1 200-1 500€
Náplň práce: - nábor nových pracovníkov na požadované projekty - telefonická komunikácia a pohovory s uchádzačmi - komunikácia s uchádzačmi v nemeckom jazyku - tvorba databázy, - starostlivosť už o existujúce projekty - aktívne oslovovanie obchodných kontaktov - hľadanie ubytovania pre zamestnancov a iné administratívne práce. Pracovný čas: PO-PIA od 7.30 -16.00 Zamestnanecké výhody, benefity Dlhodobá stabilná práca v mladom kolektíve Firemný telefón Notebook Možnosť kariérneho a finančného rastu Plat od 1 200€ do 1 500€ Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis prostredníctvom profesie s možnosťou absolvovať pracovný pohovor v kancelárii v Žiline. Pozíciu obsadzujeme do nášho interného teamu pracovníkov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Vzdelanie v odbore nerozhoduje Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Strojopis - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni - samostatnosť - spoľahlivosť - odolnosť voči stresu
Asistent/ka manažéra
*** MOMENTÁLNE OBSADENÉ *** Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda) Termín nástupu: SEPTEMBER 2022 Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády) Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Akvizícia nových klientov, príprava databázy spoločnosti, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Kontaktná osoba: Anton Longauer Životopis zasielať na: longauer@
Brigáda pre Študentov - Finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor. Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko. Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Vyžadujeme: - stredné odborné vzdelanie - chuť sa učiť nové veci Príležitosť aj pre: - zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Finančný konzultant - administratíva - servis - pomoc klientom - mailová komunikácia - telefonická komunikácia Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Benefity a ďalšie výhody: - zaujímavé finančne ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - osobnostný rast - kolektív - dovolenky platené firmou - home office Platové ohodnotenie: - Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore) V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@
Asistent(-ka) pre inžinierske činnosti
Prijmeme asistenta, asistentku pre inžinierske činnosti ( územné konania, stavebné konania, kolaudačné konania, ...) pre komerčné aj energetické líniové stavby Výkon práce Považská Bystrica Denná dochádzka, SZČO, TPP Náplň práce: - vypisovanie a rozosielanie žiadostí - komunikácia s úradmi - komunikácia s vlastníkmi - vedenie evidencie - zoraďovanie vyjadrení - ostatné asistenčné činnosti Požadujeme: - bezúhonnosť - znalosť práce s PC - vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič - komunikatívnosť - vzdelávanie sa v obore ( stavebný zákon) - dochvíľnosť - prax výhodou - bydlisko Považská Bystrica a blízke okolie Ponúkame: - stabilnú dlhodobú prácu - adekvátne ohodnotenie - profesijný rast - zvyšovanie kvalifikácie Ak Ťa táto ponuka zaujala pošli mail, alebo volaj či SMS na číslo
Účtovník + administratívny pracovník
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, hlavný pracovný pomer Pracovná doba: od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné Termín nástupu: 01. 08. 2022 Odmena: minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov - vedenie mzdovej agendy/účtovníctva - vedenie jednoduchého účtovníctva - komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa - ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut Požiadavky na zamestnanca: Požadované vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie - vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné Jazykové znalosti: - slovenský jazyk (slovom i písmom) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou - nutná znalosť MS Office - Word a Excel - príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami - spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť - ochota učiť sa Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Inzerujúca spoločnosť: Autoservis FURMAN, s.r.o. Myslavská 58/77 040 16 Košice-Myslava Počet zamestnancov: 7 - 10