marketingova komunikacia - strana 8
Počet nájdených inzerátov MARKETINGOVA KOMUNIKACIA
: 1000 - strana 8

KOMUNIKACIA MAILOM!!!
Rozmer:
Stôl:
Dĺžka:
76 cm
Šírka:
50 cm
Výška:
50 cm
Stolička:
Šírka:
28 cm
Hĺbka:
29 cm
Výška:
55 cm
Šírka sedadla:
28 cm
Hĺbka sedadla:
26 cm
Výška sedadla:
29 cm
Stav viď na foto, pevné, nerozhegané, detská samotvorba na ploche stolíka a zvrchu stoličky, nič, čo ohrozuje funkčnosť. Ak vadí, domáci majster zbrúsi a znova natrie. Ale stavím sa 99 ku 100,že ďalšie dieťa sa samotvorbe urcite nebude brániť. Doska sa dá tiez zakryť pracovnou foliou, ale časom, keď mama odbehne, sa detskej samotvorbe zrejme ani upravená doska stola nevyhne. Pôvodná cena s naterom sivohnedej farby a so sedakom 65 EUR.
Hodí sa k:
Pozri aj you tube diy:
IKEA HACK | DIY IKEA LATT CHILDREN'S TABLE
Len osobný odber. Zmestí sa do bežného auta.
KOMUNIKACIA MAILOM!!!

KOMUNIKACIA MAILOM!!!
Krásne zachovalá zatĺkačka s kladivkom, tvary do otvorov. Všetky vkladacie prvky, kompletná. Stav 100/100. Povodna cena 25 EUR.
V pôvodnej nepoškodenej krabici. Nemecká značka Small Foot zameraná na predaj kvalitných drevených hračiek od roku 1996. Všetky drevené hračky značky Small Foot majú označenie CE a sú vyrábané podľa európskej normy pre bezpečnosť hračiek EN 71. Použité farby sú špeciálne vyvinuté pre drevené hračky a sú odolné aj proti slinám detí. Drevo, ktoré sa používa pre tieto hračky, väčšinou pochádza z lesníckych spoločností zapojených do zalesňovania. To ponúka všetkým zákazníkom možnosť prispieť k zachovaniu prirodzene rastúcich lesov. Drevené hračky Small Foot sú žiarivo farebné výrobky, ktoré sú vyrobené prevažne z prírodných surovín - dreva. Deťom robia radosť od útleho veku, rozvíjajú ich hmatové a zmyslové schopnosti. Cieľom značky Small foot je podporovať duševný a fyzický vývoj detí.
KOMUNIKACIA MAILOM!!!

Ponuka práce: Administratívna pracovníčka
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predbežný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky: od 700 €
Pracovný čas: 8:00 - 17:00
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť.
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
analyzovanie a riešenie problémov
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@

ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc.
Náplň práce:
- aktívne správa nehnuteľností
- komunikácia s klientmi
- obhliadky nehnuteľností
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností.
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 900€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Košice
Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc.
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Základná podmienka: Znalosť Maďarského slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC.
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: info@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku.
Miesto práce: Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe
Náplň práce
- starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.)
- starostlivosť o návštevy
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- ochota spolupracovať a učiť sa
Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou.
V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@

Servis nákladných a prípojných vozidiel v Senci prijme nového kolegu - prijímacieho - hlavného technika pre vozidlá Ford Trucks
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1.500
Náplň práce:
• Administratívna správa servisných zákaziek, objednávanie vozidiel na servis,
• Príjem vozidiel na opravu a ich odovzdanie zákazníkom po oprave,
• Kontrola vykonaných servisných úkonov,
• Vypracovanie kalkulácií na opravu,
• Aktívna komunikácia so zákazníkmi a poradenstvo pri riešení ich potrieb,
• Aktívne riešenie príp. reklamácií,
• Organizácia práce mechanikov,
• Komunikácia a spolupráca so skladom náhradných dielov,
• Iná súvisiaca agenda
Zamestnanecké výhody, benefity
• Výkonnostné odmeny,
• Služobné vozidlo aj na súkromé účely po zapracovaní,
• Odborné školenia,
• Strava na pracovisku hradená zamestnávateľom.
Požiadavky na zamestnanca:
Jazykové znalosti:
• Technické znalosti vozidiel,
• Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a/alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti:
Znalosť práce s PC
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aktívny prístup k práci so zmyslom dotiahnuť veci do konca,
• Prax na obdobnej pozícii výhodou.

Staň sa členom našeho tímu a poď pracovať ako predavač/ka na oddelení dreva.
Ponúkame:
základná mzda 1080-1190€
- motivačný príspevok 50€
- prémia z obratu 70€
- polročné prémie 500€ (vyplácané naraz po 6. mesiacoch a 2 krát ročne)
Náplň práce:
- komunikácia so zákazníkmi a pomoc pri výbere tovaru a poskytovanie informácií na oddelení dreva
- starostlivosť o chod oddelenia
- jednoduchá práca na PC (vyhľadanie sortimentu, vybavenie zákazníckej objednávky, sledovanie noviniek atď.)
Benefity:
- stravná karta v hodnote 5,30€
- zamestnanecká zľava na odber tovaru 10%
- príspevok za narodeniny
- príspevok 200€ za odporučenie nového zamestnanca
- priebežné odborné vzdelávanie
Požiadavky:
- komunikácia so zákazníkom
- základné počítačové znalosti
- komunikačné schopnosti
Pracovné voľno si môžete prispôsobiť keďže u nás sa pracuje na dlhý a krátky týždeň.
V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle .

Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Budujte spolu s nami internetový obchod, vytvárajte franšízy a majte príjem z obratov.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Manažér v priemere 1800€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste niekedy uvažovali nad vlastným podnikaním, je to jedinečná príležitosť ako bezplatne rozbehnúť svoj internetový obchod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.

Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.

Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa.
Náplň práce:
- administratíva, vyplňanie formulárov
- komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne)
- komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb)
- korešpondencia
- zastupovanie konateľa v neprítomnosti
Podmienky:
- SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP
- anglický jazyk - úroveň B2
Odmena:
- nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne
- výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu)
Benefity:
- wellness day (raz do mesiaca)
- firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook
- flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby
Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:

Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.

Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia
o bežné administratívne práce
o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme )
o komunikácia s obchodnými partnermi
o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát
o telefonická komunikácia
o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby)
o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Powerpoint - pokročilý
Vodičské oprávnenie: typ B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy
o spoľahlivosť a presnosť
o odolnosť voči stresu
o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme
o ochota pracovať nadčas
Podmienka je zaslanie životopisu.
1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.

Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: Marec 2023
Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády)
Termín nástupu dohodou
Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Akvizícia nových klientov, príprava databázy spoločnosti, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@

Dobrý deň, mám záujem o prácu, brigádne popri MD. Skúsenosti a prax mám v administratíve (e-mailová a telefonická komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi , vystavenie objednávok, fakturácie, dodacie listy, objednávanie materiálu do výroby, škodové udalosti a iná administratívna činnosť ), na pozícii dispečerka 3r. (vypracovanie cenovej kalkulácie prepravy, komunikácia s vodičmi a špedičnými spoločnostiami, plánovanie a realizácia dopravy, spracovanie prepravných dokumentov a dokladov a pod.
Kontaktovať ma môžete aj na e-mailovej adrese : lenkahessova035@

Ponúkam administratívne služby vo forme dlhodobej spolupráce ale aj príležitostnej či jednorazovej výpomoci.
-základná korešpondencia
-telefonická a e-mailová komunikácia
-komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi
-príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov
-vyhľadávanie nových zamestnancov
-kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov
-hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi
-zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov
-príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr
-tvorba cenových ponúk
-tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov
-formulácia a štylizácia textov
-správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX
-a mnohé iné administratívne práce podľa zadania
Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese

Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu (rýchloobratkový sortiment tj. pre každodennú spotrebu z oblasti zdravia a krásy), starostlivosť o klientov, obchodné tímy, marketing. Budujte eshop, starajte sa o obraty a majte príjem z tržieb.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých príjmov sa pracuje na živnosť. Po 3 mesiacoch cca. príjem 1000€.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste osoba, ktorá uvažovala niekedy nad podnikaním a budovať niečo vlastné, môžete viesť internetový obchod bez nutnosti kapitálu, skladu, tovaru, logistika apod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR, keďže pôsobíme medzinárodne - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.

Ponúkame na predaj záhradu nad Račou s krásnym výhľadom na mesto. Lokalita Frýdky, výmera 1068 m2.
Ideálna na prímestskú rekreáciu, záhradkárčenie ale aj vytvorenie oázy oddychu v obkolesení záhrad a viníc.
Podľa aktuálnej územnoplánovacej informácie ide o lokalitu s funkciou záhrady, záhradkárske a chatové osady a lokality.
Možnosť výstavby stavby pre individuálnu rekreáciu.
Prístupová cesta - betónová komunikácia, posledných 250 metrov udržiavaná účelová vinohradnícka komunikácia. Prístup je od ulice Pri vinohradoch, alebo zospodu z Kamilkovej ulice.
Bez sietí, možnosť navŕtania studne (susedné pozemky majú studňu do hĺbky 12 m) a elektrina na solárne panely.
Na predaj 7/8 pozemku s výmerou 1068 m2, zvyšnú 1/8 vlastní Magistrát hl. mesta SR Bratislavy.
V prípade záujmu možnosť odkúpiť v štatúte osobitého zreteľa z pozície väčšinového vlastníka za cenu stanovenú znalcom magistrátu.
Záhrada voľná od 1/2023.
Cena je 139 000 €
V prípade záujmu kontaktujte _ Ing. Miroslav Bernáth - , alebo bernath@

V PONUKE AJ SOLÁRNE PANELY A PRÍSLUŠENSTVO A MONTÁŽ, OŽIVENIE A NASTAVENIE , Cena uvedená bez DPH, sme platcovia DPH
XN séria meničov je novou generáciou kompaktných off-grid meničov(ostrovný systém), s bezúdržbovou prevádzkou. Zariadenie integruje funkciu sieťového meniča a funkciu dobíjača batérie,Menič je schopný komunikovať s BMS obvodom batérie po rozhraní RS485. Samozrejmosťou je vzdialený dohľad pomocou BlueTooth modulu a mobilnej aplikácie.
-možnosť pripojenia batérie
-pre nabíjanie slúži integrovný solárny nabíjač MPPT, prípadne je možné nabíjať aj zo siete
-možnosť pripojenia siete (sieť sa pripojí na vstup meniča a výstup meniča na záťaž, menič nemožno pripojiť paralelne k sieti) ako zálohy v prípade nedostaku energie z batérie alebo PV panelov
-bez prietoku energie do siete
-je možné nastaviť rôzne módy priorít a zákazov nabíjania a rôzne módy priorít a zákazov toku energie do záťaže
-power faktor 1, čistý sinusový priebeh na výstupe
-preťaženie 200%
-možnosť zapojenia troch meničov pre trojfázovú sieť, možnosť paralelného zapojenia - podľa modelu
-jednoduchá montáž, malé rozmery a hmotnosť
-LCD displej
-podľa modelu: komunikácia USB / RS232 / RS485 / WiFi / monitorovacie relé
-podľa modelu: komunikácia s batériami Pylontech, Weco, Soltaro
-IP21, -10°C až +50°C

Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý:
• ovláda SLOVENSKÝ a SLOVINSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty)
• má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie
• je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu
• orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov.
Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou?
• prekladanie textov zo slovenského do slovinského jazyka, prípadne opačne
• zabezpečenie zákazníckej podpory v slovinskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach)
• vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia
• komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí
• dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní
Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame?
• Slovinský jazyk na úrovni C1/C2
• Anglický jazyk na úrovni B1/B2
• Samostatnosť
• Komunikatívnosť
• Príjemné vystupovanie
• Schopnosť pracovať aj v tíme
• Microsoft Office - mierne pokročilý
• sociálne siete - mierne pokročilý
Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás!
Pozícia je vhodná pre absolventa.
Mzda - podľa spoločnej dohody.
Stručná charakteristika našej spoločnosti:
Naša firma sa primárne zaoberá zákazníckou podporou, prekladmi a podporou pre Influencer marketing. Zabezpečujeme spolupráce s kvalitnými influencermi na sociálnych sieťach, na Slovensku a zahraničných trhoch. Taktiež zabezpečujeme zákaznícku podporu a prekladateľskú činnosť v rôznych jazykoch. (web:
Kontaktná osoba: Karina Vörösová - office@

Ponúkame Vám kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, miezd a daňových priznaní na základe dlhoročných skúseností v oblasti účtovníctva a daní.
Vypracujeme Vám:
- daňové priznania k dani z príjmov fyzických osôb – typ A, typ B pre: živnostníkov s paušálnymi výdavkami, živnostníkov so skutočnými výdavkami, zamestnancov, študentov pracujúcich na dohodu, dôchodcov pracujúcich na dohodu, slovenských občanov pracujúcich v zahraničí, a pod.,
- daňové priznania k dani z príjmov právnických osôb,
- jednoduché a podvojné účtovníctvo,
- kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov,
- DPH agendu,
- interné smernice vašej firmy
- virtuálne meny
- účtovanie e-shopov
Komunikácia a zasielanie dokladov môžeme osobne, E-mailom alebo poštou. Daňové priznania, alebo odklad podania DP je možné poslať na daňový úrad elektronicky na základe plnej moci.
Pracujeme v účtovnom programe Pohoda.