inzercia, predaj, predám, bazár

microsoft surface go 2 - strana 47

Počet nájdených inzerátov MICROSOFT SURFACE GO 2 : 1000 - strana 47

PC knihy
Predám, darujem knihy na foto. Peter Adamko, Ján Zelem - Základy hardvéru personálnych počítačov Pavel Roubal - Počítače pro úplné začátečníky Milan Brož - Microsoft Excel 2003 Michal Politzer, Jakub Pecha - 1001 tipu a triku pro Microsoft Windows XP Knihy sú ako nové.
Obchodná zástupkyňa
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: - Služobné vozidlo - Služobný mobil - Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti - Práca v teréne - Výhodné zamestnanecké nákupy Platové podmienky: - Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto - Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií. Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov Požiadavky na zamestnanca: Vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - študent vysokej školy - vysokoškolské Jazykové znalosti: Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti: Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz - B Prax v oblasti predaja výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Komunikatívnosť - Príjemné vystupovanie a vzhľad - Časová flexibilita - Schopnosť pracovať pod stresom - Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam
Odborný predajca - Dvere, Podlahy,nábytkové kovania TREBIŠOV
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu: Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do novootvorenej prevádzky v TREBIŠOVE Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu ihneď, jún 2023 Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania - práca s registračnou pokladňou - príjem a evidencia objednávok - zodpovednosť za finančnú hotovosť - celková starostlivosť o predajné miesto Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti: Poľský jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti: MK Soft - Základy Pokladňa - Základy Fakturácia - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti: komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť Mzdové podmienky: 900 - 2 000 EUR/mesiac mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja Svoj životopis zasielajte na praca@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Microsoft MS-DOS originál zabalený (1ks - 30€)
Predám tento starý Microsoft MS-DOS, asi skôr pre zberateľov. Je originál zabalený vo fólií. Verzia 3.3 aj s manuálom. 1ks po 30€ Prosím nevolať, iba email alebo SMS, ďakujem.
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania PREŠOV
Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu: Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do prevádzky v PREŠOVE Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu ihneď, jún 2023 Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania - práca s registračnou pokladňou - príjem a evidencia objednávok - zodpovednosť za finančnú hotovosť - celková starostlivosť o predajné miesto Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti: Poľský jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti: MK Soft - Základy Pokladňa - Základy Fakturácia - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti: komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť Mzdové podmienky: 900 - 2 000 EUR/mesiac mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja Svoj životopis zasielajte na praca@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor
Špecialista logistiky s technickým zameranim
➡️Ak máš technické zameranie a si flexibilný, je táto pozícia ako stvorená pre teba. ➡️A čo bude Tvojou úlohou? Vozový park spoločnosti: - Prihlasovanie a odhlasovanie vozidiel, vykonávanie zmien v osvedčení o evidencii vozidla - Preberanie a odovzdávanie vozidiel - Zabezpečovanie opráv, servisných prehliadok, prezúvania pneumatík, umývania a tankovania. - Zabezpečenie pravidelných STK, EK - Riešenie poistných udalostí. - Pravidelný reporting týkajúci sa vozového parku Sklad: - Zabezpečenie komplexných informácií, plánovanie a realizácia požiadaviek zákazníka na nákup priameho, prípadne nepriameho materiálu - Vyjednávanie cien a dodacích termínov - Zodpovednosť za správnosť objednávok a ich potvrdení, sledovanie dodacej lehoty - Udržovanie prehľadu o skladových zásobách - riadenie logistických procesov na sklade - evidencia v skladovom systéme (rôzne príklad: náradie, oblečenie) - vedenie príslušnej dokumentácie - v spojitosti s náradím: revízie, údržba, záručný a pozáručný servis - vytváranie a zavádzanie nových procesov v sklade ➡️ Zamestnanecké výhody, benefity - služobný telefón ➡️ Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním : stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore technické zameranie Jazykové znalosti Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz : B Stručná charakteristika spoločnosti Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.
Microsoft Windows 10 Pro 32/64-Bit SK
Ponúkam na predaj Microsoft Windows 10 Pro 32/64-Bit SK. Je to ALL language verzia, obsahujúca slovenský jazyk. 100% Originál. Doživotná licencia. Cena: 5€ (1 PC, Doživotná licencia - cena na od 20 eur) Možnosti platby: Bankovým prevodom (po zaslaní potvrdenia o platbe) PayPal (Ochrana kupujúceho - záruka vrátenie platby do 180 dní po zakúpení) Dodanie: do 10 minút Viac informácií Vám poskytnem v správe alebo na V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať Fotografia je ilustračná
Microsoft Office 2021 Pro SK - online aktivacia
Ponúkam na predaj Microsoft Office 2021 Pro. Je to ALL language verzia, obsahujúca slovenský jazyk. 100% Originál. Doživotná licencia. Je to online aktivácia, žiadne telefonické overovanie. Len stiahnete, zadáte kód a nainštalujete. Cena: 9€ (1 PC, Doživotná licencia) V prípade záujmu inštalácia softwaru (Na diaľku cez internet prostredníctvom Teamviewer alebo Ultraviewer) Možnosti platby: Bankovým prevodom (uhrádzate až po dodaní softwaru) PayPal (Ochrana kupujúceho - záruka vrátenie platby do 180 dní po zakúpení) Dodanie: do 10 minút Viac informácií Vám poskytnem v správe alebo na V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať Fotografia je ilustračná
Mzdová účtovníčka a fakturantka - Michalovce
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku a fakturantku do Michaloviec. Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - mzdové účtovníctvo, fakturácia, - administratívne práce - práca s MRP atď., Zamestnanecké výhody, benefity - práca v malom zohratom kolektíve - keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží - otvorená obojstranná komunikácia - finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné) - možnosť vzdelávať sa Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.6.2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Mzdové účtovníctvo - Expert Fakturácia - Expert Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť - záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti - aktívny prístup - MRP výhodou - príjemné vystupovanie Mzdové podmienky 850€ (brutto) V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@ Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Administratívno-klientský pracovník agentúrne kancelárie
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac 1000€ fix + bonusy a odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v kancelárii Pracovná doba od 8:00 - 16:00 Sviatky a víkendy VOĽNO Administratívna činnosť Starostlivosť a obsluha klientov Poradenstvo pre klientov Predaj produktov a služieb, osobne aj online Plnenie predajných plánov Práca s databázou a marketingom Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity Odmeny mesačné, kvartálne a ročné Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj Možnosť kariérneho rastu V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka Práca vo veľmi dobrom kolektíve Bonifikácie Zamestnanecké zľavy Reklamné predmety Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál Home office a flexibilná pracovná doba Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti Informácie o výberovom konaní Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list ) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Word, - Základy Microsoft Excel - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach Presnosť a precíznosť Kultivovaný slovný a písomný prejav Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu Precíznosť, presnosť Ochota učiť sa nové veci Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb. V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Microsoft Lumia 650
Predám Microsoft Lumia 650 v TOP stave bez jediného šrabanca - vyzerá ako nový. Systém : Windows 10 mobile Pamäť : 16GB K mobilu mám krabicu a nabíjačku Preferujem osobný odber v Bratislave Cena 30€
Microsoft Office 2021 Pro Plus
Aktivácia cez setup. prepojená s vaším kontom. Doživotná aktivácia cez oficiálnu stránku Microsoftu. Žiadna aktivácia cez telefón a pod. !!! Rýchle doručenie mailom Kontaktujte ma cez formulár alebo WhatsApp, iMessage, Telegram ☎️. Prosím NEVOLAŤ Trvalá licencia. Žiadne ďalšie poplatky. Určená iba pre 1 počítač s operačným systémom MS Windows 10 a Windows 11.Sada kancelárskych aplikácií Microsoft Office 2021 pre domácnosti a podnikateľov s aktualizovanými aplikáciami, množstvom nových funkcií a nástrojov. Obsahuje kancelárske aplikácie Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access a Publisher. ========== Mam v ponuke aj: Disney+ NETFLIX Premium 4K UHD HBO Max FilmBox+ Spotify TREND MICRO Maxımum Security (Antivírus) ESET Internet Security (Antivírus) MS Windows 11 Pro Windows 10 Pro MS Office 365 MS Office 2019 MS Office 2021
Microsoft Office 2019 Pro Plus
Aktivácia cez setup. prepojená s vaším kontom. Doživotná aktivácia cez oficiálnu stránku Microsoftu. Žiadna aktivácia cez telefón a pod. !!! Rýchle doručenie mailom Kontaktujte ma cez formulár alebo WhatsApp, iMessage, Telegram ☎️. Prosím NEVOLAŤ Office 2019 Professional Plus je výkonný softvér vhodný pre spoločnosti a podnikateľov. Vám a vášmu tímu umožní zvládať úlohy jednoduchšie a efektívnejšie ako kedykoľvek predtým. Užite si nové vylepšené nástroje, intuitívnejší dizajn, šikovné preklady a nástroje na úpravu, lepšiu integráciu s Windows Rights Management Services pre Windows Server, Exchange Data Loss Prevention a omnoho viac! Dôležité: Produkty Microsoft Office 2019 sú podporované len na systéme Windows 10 a Winodws 11 ========== Mam v ponuke aj: Disney+ NETFLIX Premium 4K UHD HBO Max FilmBox+ Spotify TREND MICRO Maxımum Security (Antivírus) ESET Internet Security (Antivírus) MS Windows 11 Pro Windows 10 Pro MS Office 365 MS Office 2021
Obchodny zastupca
Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€) ZAREN s.r.o. Miesto práce Poprad , Kežmarok , Liptovsky Mikulaš , Stará Ľubovňa , (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu po zaškolení Mzdové podmienky (brutto) 2 600 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - starostlivosť o stálych alebo nových klientov - priama komunikácia s klientom - prezentácia a distribúcia produktov - zodpovednosť za objednávky - pracovná doba od 15:00 - 21:00 Zamestnanecké výhody, benefity - služobný automobil po zaškolení -flexibilná pracovná doba - stabilná a dlhodobá spolupráca - práca vo vlastnom regióne - nadštandardný príjem - bezplatné školenia a firemné akcie - kariérny rast - fungujeme bez problémov aj počas pandémie Informácie o výberovom konaní Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikačné a prezentačné schopnosti - flexibilita, zodpovednosť, empatia - príjemné vystupovanie - vysoké pracovné nasadenie - skúsenosti v oblasti obchodu výhodou Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky. Počet zamestnancov 100-149 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík E-mail:matus.kovalcik@
Realitný maklér - Nitra
Práca realitného makléra v našej spoločnosti Vám dáva možnosť svojej vlastnej sebarealizácie v oblasti obchodu. Máte možnosť, aby ste sami rozhodovali o svojom pracovnom čase a zároveň zastupovali silnú spoločnosť s viac ako 20-ročnými skúsenosťami. Vašou pracovnou náplňou bude: vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom, s čím Vám aktívne pomáha aj naše callcentrum, návšteva nehnuteľností a získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D vizualizácia, administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie o nové nehnuteľnosti, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami o kúpu a prenájom. Zamestnanecké výhody, benefity Našim maklérom ponúkame benefity a to: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis našim vlastným právnym oddelením možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti. Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Od svojich kolegov vyžadujeme najmä: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, ochotu učiť sa nové veci a samozrejme mať k dispozícii motorové vozidlo. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkonom. Je to len na Vás. Vďaka našej Akadémií vzdelávania Vás naučíme všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste boli úspešní obchodníci.
Ponuka práce - Pekáreň Letia
PONUKA PRÁCE Hľadáme OBSLUHU Remeselná a rodinná pekáreň Letia sa zaoberá výrobou pekárenských výrobkov zo zdravých surovín. Ponúkame prácu v príjemnom prostredí, v malej pekárni, ktorá je spojená s predajnou časťou kaviarne, zdravou výživou a detským kútikom. Keďže sa jedná o rodinnú pekáreň, na pozíciu hľadáme človeka, ktorý do tejto práce vloží svoje srdce a um. Miesto výkonu práce: Hanušovce nad Topľou Počet pozícií: 1 Druh pracovného pomeru: brigáda Hľadáme obsluhu, ktorej úlohou bude: • obsluha zákazníka, • obsluha pokladni, • dokladanie tovaru, • udržiavanie čistej prevádzky, • príprava kávy a nápojov, • každodenný úsmev na tvári Zamestnanecké výhody, benefity: • pracovné oblečenie, • pravidelný stabilný príjem, mzda vyplatená načas, • školenia a firemné akcie, • zvýhodnený nákup výrobkov. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.5.2023 Predpokladaný termín nástupu Jún 2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Vzdelanie v odbore obsluha - čašník, skúsenosti s obsluhou Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Slovenský jazyk Ostatné znalosti Microsoft Word – Základy Microsoft Excel - Základy Počet rokov praxe 1-2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Stačí, ak máš: • chuť pracovať a učiť sa nové veci, • chuť pracovať v kolektíve • dávku zodpovednosti, • príjemné vystupovanie, • úsmev na tvári, • flexibilitu, • platný Zdravotný preukaz na prácu s potravinami, hygienické minimum, pozitívny prístup k zákazníkom Mzda 3-4 hod. denne 3,80€ / hodina prvý mesiac V prípade spokojnosti zamestnávateľa, možnosť aj dlhodobej spolupráce. Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, pošlite nám Váš životopis na pekarenletia@ Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať len vybratých uchádzačov, ktorí spĺňajú naše kritériá.
Microsoft myš
Predám myš Microsoft Wheel Mouse Optical 1.1 PS/2 a Basic Optical Mouse 1.0A , obe sú plne funkčné. Cena za jednu 30 Eur + poštovné. V prípade záujmu je aj notebook na predaj , cena za notebook Lenovo IdeaPad U310 100 Eur.
ASUS NVIDIA GeForce EN9600GT SILENT/HTDI
Predam vykonnu graficku kartu pre PCI Express x16 2.0 ASUS NVIDIA GeForce EN9600GT SILENT/HTDI. Karta ma mohutne pasivne chladenie a je nehlucna. Kompatilna s Windows 10,11 a ovladace pre starsie windowsy je mozne v pripade potreby stiahnut aj zo stranky vyrobcu assus. Vykonna grafická karta s unikátnym pasívnym chladením V-cool, ktoré dosahuje oveľa nižších teplôt ako bežné chladenie.Karta je postavená na grafickom čipe NVIDIA GeForce 9600GT vyrobenom 65 nm technológiou a obsahujúce 64 stream procesorov.DDR3 pamäťové moduly s kapacitou 512 MB pracujú na efektívnom takte 1800 MHz a využívajú šírku 256-bitovej pamäťovej zbernice.Samozrejmosťou je podpora grafického rozhrania Microsoft DirectX 10.Nechýba ani technológie NVIDIA SLi dovoľujúce prepojenie viac grafických akcelerátorov a zvýšenie celkového výkonu v grafických operáciách. Parametre a špecifikácie: Čip: NVIDIA GeForce 9600 GT (G94) 65 nm technológie 64 stream procesorov Pamäť: 512 MB DDR3 256-bitová zbernica Frekvencia: Jadro:650 MHz Pamäť:1800 MHz Rozhranie: PCI Express x16 2.0 Výstupy: 2 x DVI-I TV výstup Podporované štandardy: Podpora Shader Model 4.0 Podpora OpenGL 2.0, Microsoft DirectX 10 NVIDIA SLi NVIDIA PureVideo HD Podpora HDTV NVIDIA GigaThread NVIDIA Quantum Effects NVIDIA Lumenex