microsoft surface go 2 - strana 47
Počet nájdených inzerátov MICROSOFT SURFACE GO 2
: 1000 - strana 47

Predám, darujem knihy na foto.
Peter Adamko, Ján Zelem - Základy hardvéru personálnych počítačov
Pavel Roubal - Počítače pro úplné začátečníky
Milan Brož - Microsoft Excel 2003
Michal Politzer, Jakub Pecha - 1001 tipu a triku pro Microsoft Windows XP
Knihy sú ako nové.

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Služobné vozidlo
- Služobný mobil
- Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Práca v teréne
- Výhodné zamestnanecké nákupy
Platové podmienky:
- Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto
- Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email:
Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské
Jazykové znalosti:
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz - B
Prax v oblasti predaja výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie a vzhľad
- Časová flexibilita
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam

Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do novootvorenej prevádzky v TREBIŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor

Predám tento starý Microsoft MS-DOS, asi skôr pre zberateľov. Je originál zabalený vo fólií.
Verzia 3.3 aj s manuálom.
1ks po 30€
Prosím nevolať, iba email alebo SMS, ďakujem.

Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do prevádzky v PREŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor

➡️Ak máš technické zameranie a si flexibilný, je táto pozícia ako stvorená pre teba.
➡️A čo bude Tvojou úlohou?
Vozový park spoločnosti:
- Prihlasovanie a odhlasovanie vozidiel, vykonávanie zmien v osvedčení o evidencii
vozidla
- Preberanie a odovzdávanie vozidiel
- Zabezpečovanie opráv, servisných prehliadok, prezúvania pneumatík, umývania a
tankovania.
- Zabezpečenie pravidelných STK, EK
- Riešenie poistných udalostí.
- Pravidelný reporting týkajúci sa vozového parku
Sklad:
- Zabezpečenie komplexných informácií, plánovanie a realizácia požiadaviek
zákazníka na nákup priameho, prípadne nepriameho materiálu
- Vyjednávanie cien a dodacích termínov
- Zodpovednosť za správnosť objednávok a ich potvrdení, sledovanie dodacej lehoty
- Udržovanie prehľadu o skladových zásobách
- riadenie logistických procesov na sklade
- evidencia v skladovom systéme (rôzne príklad: náradie, oblečenie)
- vedenie príslušnej dokumentácie
- v spojitosti s náradím: revízie, údržba, záručný a pozáručný servis
- vytváranie a zavádzanie nových procesov v sklade
➡️ Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný telefón
➡️ Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním :
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz : B
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.

Ponúkam na predaj Microsoft Windows 10 Pro 32/64-Bit SK. Je to ALL language verzia, obsahujúca slovenský jazyk. 100% Originál. Doživotná licencia.
Cena: 5€ (1 PC, Doživotná licencia - cena na od 20 eur)
Možnosti platby:
Bankovým prevodom (po zaslaní potvrdenia o platbe)
PayPal (Ochrana kupujúceho - záruka vrátenie platby do 180 dní po zakúpení)
Dodanie: do 10 minút
Viac informácií Vám poskytnem v správe alebo na
V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať
Fotografia je ilustračná

Ponúkam na predaj Microsoft Office 2021 Pro. Je to ALL language verzia, obsahujúca slovenský jazyk. 100% Originál. Doživotná licencia.
Je to online aktivácia, žiadne telefonické overovanie. Len stiahnete, zadáte kód a nainštalujete.
Cena: 9€ (1 PC, Doživotná licencia)
V prípade záujmu inštalácia softwaru (Na diaľku cez internet prostredníctvom Teamviewer alebo Ultraviewer)
Možnosti platby:
Bankovým prevodom (uhrádzate až po dodaní softwaru)
PayPal (Ochrana kupujúceho - záruka vrátenie platby do 180 dní po zakúpení)
Dodanie: do 10 minút
Viac informácií Vám poskytnem v správe alebo na
V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať
Fotografia je ilustračná

Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku a fakturantku do Michaloviec. Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- mzdové účtovníctvo, fakturácia,
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- možnosť vzdelávať sa
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.6.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
850€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Miesto práce: Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI:
Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi.
- komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov
-komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov
- koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov
- riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí
- práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy
- výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne)
- v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting
- veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Služobný mobil,
- Notebook,
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Možnosť zálohy
- V prípade potreby služobné vozidlo
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@
alebo nás kontaktujte telefonicky na .
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Hr koordinátor / Tlmočník
Počet rokov praxe
1
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Komunikatívnosť
Chuť pracovať
Stručná charakteristika spoločnosti:
Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail

Predám Microsoft Lumia 650 v TOP stave bez jediného šrabanca - vyzerá ako nový.
Systém : Windows 10 mobile
Pamäť : 16GB
K mobilu mám krabicu a nabíjačku
Preferujem osobný odber v Bratislave
Cena 30€

Aktivácia cez setup. prepojená s vaším kontom.
Doživotná aktivácia cez oficiálnu stránku Microsoftu.
Žiadna aktivácia cez telefón a pod. !!!
Rýchle doručenie mailom
Kontaktujte ma cez formulár alebo WhatsApp, iMessage, Telegram ☎️. Prosím NEVOLAŤ
Trvalá licencia. Žiadne ďalšie poplatky. Určená iba pre 1 počítač s operačným systémom MS Windows 10 a Windows 11.Sada kancelárskych aplikácií Microsoft Office 2021 pre domácnosti a podnikateľov s aktualizovanými aplikáciami, množstvom nových funkcií a nástrojov. Obsahuje kancelárske aplikácie Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Access a Publisher.
==========
Mam v ponuke aj:
Disney+
NETFLIX Premium 4K UHD
HBO Max
FilmBox+
Spotify
TREND MICRO Maxımum Security (Antivírus)
ESET Internet Security (Antivírus)
MS Windows 11 Pro
Windows 10 Pro
MS Office 365
MS Office 2019
MS Office 2021

Aktivácia cez setup. prepojená s vaším kontom.
Doživotná aktivácia cez oficiálnu stránku Microsoftu.
Žiadna aktivácia cez telefón a pod. !!!
Rýchle doručenie mailom
Kontaktujte ma cez formulár alebo WhatsApp, iMessage, Telegram ☎️. Prosím NEVOLAŤ
Office 2019 Professional Plus je výkonný softvér vhodný pre spoločnosti a podnikateľov. Vám a vášmu tímu umožní zvládať úlohy jednoduchšie a efektívnejšie ako kedykoľvek predtým. Užite si nové vylepšené nástroje, intuitívnejší dizajn, šikovné preklady a nástroje na úpravu, lepšiu integráciu s Windows Rights Management Services pre Windows Server, Exchange Data Loss Prevention a omnoho viac!
Dôležité: Produkty Microsoft Office 2019 sú podporované len na systéme Windows 10 a Winodws 11
==========
Mam v ponuke aj:
Disney+
NETFLIX Premium 4K UHD
HBO Max
FilmBox+
Spotify
TREND MICRO Maxımum Security (Antivírus)
ESET Internet Security (Antivírus)
MS Windows 11 Pro
Windows 10 Pro
MS Office 365
MS Office 2021

Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€)
ZAREN s.r.o.
Miesto práce
Poprad , Kežmarok , Liptovsky Mikulaš , Stará Ľubovňa , (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
po zaškolení
Mzdové podmienky (brutto)
2 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- starostlivosť o stálych alebo nových klientov
- priama komunikácia s klientom
- prezentácia a distribúcia produktov
- zodpovednosť za objednávky
- pracovná doba od 15:00 - 21:00
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný automobil po zaškolení
-flexibilná pracovná doba
- stabilná a dlhodobá spolupráca
- práca vo vlastnom regióne
- nadštandardný príjem
- bezplatné školenia a firemné akcie
- kariérny rast
- fungujeme bez problémov aj počas pandémie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné a prezentačné schopnosti
- flexibilita, zodpovednosť, empatia
- príjemné vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
- skúsenosti v oblasti obchodu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík
E-mail:matus.kovalcik@

Práca realitného makléra v našej spoločnosti Vám dáva možnosť svojej vlastnej sebarealizácie v oblasti obchodu. Máte možnosť, aby ste sami rozhodovali o svojom pracovnom čase a zároveň zastupovali silnú spoločnosť s viac ako 20-ročnými skúsenosťami.
Vašou pracovnou náplňou bude:
vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom, s čím Vám aktívne pomáha aj naše callcentrum,
návšteva nehnuteľností a získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D vizualizácia,
administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie o nové nehnuteľnosti,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami o kúpu a prenájom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim maklérom ponúkame benefity a to:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis našim vlastným právnym oddelením
možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti.
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od svojich kolegov vyžadujeme najmä:
príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, ochotu učiť sa nové veci a samozrejme mať k dispozícii motorové vozidlo.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkonom. Je to len na Vás. Vďaka našej Akadémií vzdelávania Vás naučíme všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste boli úspešní obchodníci.

PONUKA PRÁCE
Hľadáme OBSLUHU
Remeselná a rodinná pekáreň Letia sa zaoberá výrobou pekárenských výrobkov zo zdravých surovín. Ponúkame prácu v príjemnom prostredí, v malej pekárni, ktorá je spojená s predajnou časťou kaviarne, zdravou výživou a detským kútikom. Keďže sa jedná o rodinnú pekáreň, na pozíciu hľadáme človeka, ktorý do tejto práce vloží svoje srdce a um.
Miesto výkonu práce: Hanušovce nad Topľou
Počet pozícií: 1
Druh pracovného pomeru: brigáda
Hľadáme obsluhu, ktorej úlohou bude:
• obsluha zákazníka,
• obsluha pokladni,
• dokladanie tovaru,
• udržiavanie čistej prevádzky,
• príprava kávy a nápojov,
• každodenný úsmev na tvári
Zamestnanecké výhody, benefity:
• pracovné oblečenie,
• pravidelný stabilný príjem, mzda vyplatená načas,
• školenia a firemné akcie,
• zvýhodnený nákup výrobkov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.5.2023
Predpokladaný termín nástupu
Jún 2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
obsluha - čašník, skúsenosti s obsluhou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Slovenský jazyk
Ostatné znalosti
Microsoft Word – Základy
Microsoft Excel - Základy
Počet rokov praxe
1-2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Stačí, ak máš:
• chuť pracovať a učiť sa nové veci,
• chuť pracovať v kolektíve
• dávku zodpovednosti,
• príjemné vystupovanie,
• úsmev na tvári,
• flexibilitu,
• platný Zdravotný preukaz na prácu s potravinami, hygienické minimum,
pozitívny prístup k zákazníkom
Mzda
3-4 hod. denne
3,80€ / hodina prvý mesiac
V prípade spokojnosti zamestnávateľa, možnosť aj dlhodobej spolupráce.
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, pošlite nám Váš životopis na pekarenletia@
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať len vybratých uchádzačov, ktorí spĺňajú naše kritériá.

Predám myš Microsoft Wheel Mouse Optical 1.1 PS/2 a Basic Optical Mouse 1.0A , obe sú plne funkčné. Cena za jednu 30 Eur + poštovné. V prípade záujmu je aj notebook na predaj , cena za notebook Lenovo IdeaPad U310 100 Eur.

Predam vykonnu graficku kartu pre PCI Express x16 2.0 ASUS NVIDIA GeForce EN9600GT SILENT/HTDI. Karta ma mohutne pasivne chladenie a je nehlucna. Kompatilna s Windows 10,11 a ovladace pre starsie windowsy je mozne v pripade potreby stiahnut aj zo stranky vyrobcu assus.
Vykonna grafická karta s unikátnym pasívnym chladením V-cool, ktoré dosahuje oveľa nižších teplôt ako bežné chladenie.Karta je postavená na grafickom čipe NVIDIA GeForce 9600GT vyrobenom 65 nm technológiou a obsahujúce 64 stream procesorov.DDR3 pamäťové moduly s kapacitou 512 MB pracujú na efektívnom takte 1800 MHz a využívajú šírku 256-bitovej pamäťovej zbernice.Samozrejmosťou je podpora grafického rozhrania Microsoft DirectX 10.Nechýba ani technológie NVIDIA SLi dovoľujúce prepojenie viac grafických akcelerátorov a zvýšenie celkového výkonu v grafických operáciách.
Parametre a špecifikácie:
Čip: NVIDIA GeForce 9600 GT (G94) 65 nm technológie 64 stream procesorov
Pamäť:
512 MB DDR3
256-bitová zbernica
Frekvencia:
Jadro:650 MHz
Pamäť:1800 MHz
Rozhranie:
PCI Express x16 2.0
Výstupy:
2 x DVI-I
TV výstup
Podporované štandardy:
Podpora Shader Model 4.0
Podpora OpenGL 2.0, Microsoft DirectX 10
NVIDIA SLi
NVIDIA PureVideo HD
Podpora HDTV
NVIDIA GigaThread
NVIDIA Quantum Effects
NVIDIA Lumenex