inzercia, predaj, predám, bazár

moja stručná história - strana 32

Počet nájdených inzerátov MOJA STRUČNÁ HISTÓRIA : 1000 - strana 32

Odborný predajca / Rozpočtár / Kalkulant gabionov | LEMON
Hľadáme kolegu - odborný predajca/ rozpočtár/ kalkulant gabionov - firma Gabiony Lemon SK Plat: cca 1300€/mesiac BRUTTO (6€/hod v čistom) Miesto výkonu práce: Nižná Požiadavky: Technické myslenie, MS Word, MS Excel Kontakt: ---- Náplň práce: - Vypracovanie cenových ponúk (MS Excel) a 3D vizualizácií plotov (SketchUp) - Telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi - Poskytovanie odborného poradenstva v oblasti gabionov (zaučíme) - Spracovanie dopytov a objednávok (zaučíme) ---- Základnou podmienkou prijatia je mať technické myslenie. Dôležité je nebáť sa komunikovať so zákazníkom a mať príjemné vystupovanie. Je potrebné vedieť vytvárať tabuľky v exceli a písať vo worde. SketchUp je výhodou, nie však podmienkou. Uprednostňujeme záujemcov z okresu Tvrdošín. Mzda 6€/hod v čistom, v hrubom cca 1300€/mesiac + koncoročné odmeny + zvášenie platu o 10% po skúšobnej dobe a následne zvýšenie po 1.roku. --- V prípade, že máte záujem o túto pracovnú pozíciu, kontaktujte nás telefonicky - kde Vám poskytneme viac informácii, dohodneme si osobné stretnutie, ukážeme Vám pracovisko, kolegov a odpovieme na všetky Vaše otázky. Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej a prosperujúcej rodinnej firme na Orave - Lemon trade, s.r.o. - výhodné platové ohodnotenie - zvýšenie mzdy po 3 mesiacoch skúšobnej doby, po 1 roku. - firemný telefón - stravné lístky - koncoročné odmeny - firemné akcie, vzdelávanie zamestnancov - príjemný a stály pracovný kolektív Stručná charakteristika spoločnosti Spoločnosť LEMON trade, s.r.o. - GABIONY LEMON je výrobno-obchodná spoločnosť v oblasti výroby gabionových a plotových konštrukcií sídliaca v Nižnej na Orave. O nás: - sme tu od roku 1997 - sme rodinná slovenská firma s ľudským prístupom ku svojim zamestnancom - je nás spolu 65 zamestnancov - kladieme dôraz na osobný prístup a príjemné medziľudské vzťahy - prijímame akékoľvek návrhy a nápady na zlepšenie produktov/ výroby/predaja/fungovania podniku - zaslúžene prideľujeme koncoročné odmeny - organizujeme firemné akcie a večierky - pracujeme na spoločnom cieli a preto si navzájom pomáhame. Staň sa aj ty jedným z nás a poď pracovať do firmy LEMON TRADE :)
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Administratívno-klientský pracovník agentúrne kancelárie
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac 1000€ fix + bonusy a odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v kancelárii Pracovná doba od 8:00 - 16:00 Sviatky a víkendy VOĽNO Administratívna činnosť Starostlivosť a obsluha klientov Poradenstvo pre klientov Predaj produktov a služieb, osobne aj online Plnenie predajných plánov Práca s databázou a marketingom Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity Odmeny mesačné, kvartálne a ročné Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj Možnosť kariérneho rastu V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka Práca vo veľmi dobrom kolektíve Bonifikácie Zamestnanecké zľavy Reklamné predmety Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál Home office a flexibilná pracovná doba Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti Informácie o výberovom konaní Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list ) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Word, - Základy Microsoft Excel - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach Presnosť a precíznosť Kultivovaný slovný a písomný prejav Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu Precíznosť, presnosť Ochota učiť sa nové veci Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb. V prípade záujmu posielať CV na e-mail
ekonóm/ekonómka
Do našej firmy hľadáme ekonómku/ekonóma s praxou na plný úväzok. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - podvojné účtovníctvo - mesačné a ročné uzávierky - spracovanie výkazov DPH a DPPO - mzdová agenda vrátane výkazov - banka, pokladňa požiadavky na zamestnanca: - prax v odbore - samostatnosť a zodpovednosť - znalosť účtovných programov výhody: -flexibilný pracovný čas -mladý kolektív -pracovný telefón -obedy hradené zamestnávateľom mzda závisí od znalostí a praxe uchádzača 700-1000€ Stručná charekteristika spoločnosti: Spoločnosť Quadro SNV, s.r.o. sa zaoberá predajom tuhého paliva- drevo, brikety a pelety. Sprostredkováva prepravu aj pre externých zákazníkov a ponúka špedičné služby. Uchádzačov poprosíme zaslať životopis na e-mail: erika.quadrosnv@
OC Eurovea
Pomocný kuchár krátky/dlhý, pracovná doba 7-21 OC Eurovea Hľadáme Pomocného kuchára na krátky/dlhý týždeň, pracovná doba 7-21 OC Eurovea * Hlavná náplň: * Príprava denného menu a stálej ponuky * Príprava a spracovanie mäsa * Kontrola vydávaných jedál * Kontrola stavu zásob, objednávanie tovaru * Čistota a poriadok na pracovisku * Dodržiavanie noriem HACCP * Pracovná doba krátky/dlhý týždeň. Plat: 1200€-1300€ v čistom/mesiac + zaujímavé prémie ohodnotené podľa tržieb a bonusy, po dohode preplatenie dovolenky, výrazné zamestnanecké zľavy a iné. Nástup možný ihneď. Požadujeme: spoľahlivosť, pracovitosť, dochvíľnosť, čestnosť požadujeme aj ponúkame. Stručná charakteristika spoločnosti: * Spoločnosť má viacero FastFood prevádzok Koliba v nákupných centrách zameraných na tradičnú slovenskú kuchyňu a catering v Bratislave, ktorá má okruh svojich verných a spokojných zákazníkov. Koliba je tradičná domáca slovenská kuchyňa pre celú rodinu. Jedlá varíme podľa starých domácich receptúr. Každý deň ponúkame čerstvé polievky, denné menu a stálu ponuku jedál z čerstvých surovín od slovenských dodávateľov. Koliba je miesto kde sa najedia malí aj veľkí. Volajte len vážny záujemcovia, ktorý máte chuť pracovať a dlhodobo sa podieľať na kvalitnej slovenskej kuchyni.
Hlavný kuchár, pracovná doba 7-17 krátky/dlhý, OC Eurovea
Hlavný kuchár, pracovná doba 7-17 krátky/dlhý, OC Eurovea Hľadáme Hlavného kuchára na krátky/dlhý týždeň, pracovná doba 7-17 OC Eurovea * Hlavná náplň: * Príprava denného menu a stálej ponuky * Príprava a spracovanie mäsa * Kontrola vydávaných jedál * Kontrola stavu zásob, objednávanie tovaru * Čistota a poriadok na pracovisku * Dodržiavanie noriem HACCP * Pracovná doba krátky/dlhý týždeň. Plat: 1300€-1500€ v čistom/mesiac + zaujímavé prémie ohodnotené podľa tržieb a bonusy, po dohode preplatenie dovolenky, výrazné zamestnanecké zľavy a iné. Nástup možný ihneď. Požadujeme: spoľahlivosť, pracovitosť, dochvíľnosť, čestnosť požadujeme aj ponúkame. Stručná charakteristika spoločnosti: * Spoločnosť má viacero FastFood prevádzok Koliba v nákupných centrách zameraných na tradičnú slovenskú kuchyňu a catering v Bratislave, ktorá má okruh svojich verných a spokojných zákazníkov. Koliba je tradičná domáca slovenská kuchyňa pre celú rodinu. Jedlá varíme podľa starých domácich receptúr. Každý deň ponúkame čerstvé polievky, denné menu a stálu ponuku jedál z čerstvých surovín od slovenských dodávateľov. Koliba je miesto kde sa najedia malí aj veľkí. Volajte len vážny záujemcovia, ktorý máte chuť pracovať a dlhodobo sa podieľať na kvalitnej slovenskej kuchyni
Zmenový technológ
Zmenový technológ Informácie o pracovnom mieste • Obsluha a kontrola parných kotlov • Nastavovanie a obsluha, nábeh lisov na výrobu plastových dielov • Účasť na školeniach a kurzoch (VZV, viazač bremien..) • Dodržovanie noriem a postupov • Čítanie technickej dokumentácie • Možnosť návrhov na zlepšenie výrobných procesov Zamestnanecké výhody, benefity • Odborné a technické školenia • Zvýšenie kvalifikácie zamestnanca • Možnosť ubytovania v Galante (len 10 min pešo od závodu) • Doprava zabezpečená zo smerov: Dunajská Streda, Nové Zámky, Kolárovo a Trstice • Príplatok za prácu cez víkendy, nočné, nadčasy a sviatky Mzdové podmienky (brutto) • 1 400 EUR/mesiac + variabilná zložka mzdy do výšky 220,- EUR + dochádzkový bonus 50,- Eur Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním • Stredoškolské s maturitou Pozícia je vhodná pre absolventa • Áno /s technickým vzdelaním a praxou Osobnostné predpoklady a zručnosti • Technická zručnosť • Ochota pracovať na 12 hodinové zmeny (ranná, nočná, voľno) Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Dodávateľ plastových dielov pre elektrotechnický a automobilový priemysel. Stručná charakteristika spoločnosti Personálna agentúra ParkoStaff poskytuje komplexné HR služby. Sme schopní riešiť neštandardné úlohy akéhokoľvek rozsahu a zložitosti. Pracujeme na výsledkoch a obojstrannom úspechu. Našim heslom je „Reputácia nemá konkurenciu”. Kontakt Kontaktná osoba: Vladyslav Bobryshev Tel.: E-mail: v.bobryshev@
Mzdová účtovníčka a hospodárka školy
SZUŠ Kláštor pod Znievom, Gymnaziálna 197 Informácie o pracovnom mieste Miesto výkonu práce - Elokované pracovisko – Základná škola, Benice 96 Termín nástupu Ihneď/dohodou Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Máj 2023 Rozsah úväzku 100% Stručná charakteristika školy Súkromná Základná Umelecká škola v Kláštore pod Znievom je vzdelávacia inštitúcia zameraná na výučbu umeleckých smerov v odboroch: hudobný, tanečný, výtvarný a literárno-dramatický. V súčasnosti máme cca 700 žiakov. Platové podmienky Plat zamestnanca bude zohľadňovať zákon 553/2003 Z. z. a Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 220/2022 Z. z., ktorými sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme plus bonus podľa vašich vkladov a dosiahnutých výsledkov. Požiadavky na uchádzača Vzdelanie • Minimálne úplné stredoškolské s maturitou – ekonomické zameranie • Prax na obdobnej pozícii výhodou Znalosť práce s PC • Internet, word, excel – pokročilý, mzdový softvér (WinPAM), aScAgenda + EduPage- výhodou Osobnostné predpoklady a zručností • Ekonomické myslenie a práca s financiami • Organizačné a plánovacie schopnosti • Spoľahlivosť, dôslednosť a zodpovedný prístup k práci • Samostatnosť, slušné vystupovanie a komunikácia na profesionálnej úrovni (slovom aj písmom) • Chuť pracovať a učiť sa nové veci, schopnosť samostatne a tvorivo riešiť problémy Rámcová náplň práce • vedenie mzdovej a personálnej agendy školy • mesačné výkazy, štatistické výkazy do poisťovní a iných inštitúcií(SP, ZP, ÚPSV aR,...) • rozpočet, financovanie, predbežná kontrola • administrácia školského informačného systému aScAgenda + EduPage • zmluvy, smernice, správa majetku, evidencie hnuteľného a nehnuteľného majetku • zabezpečovanie prevádzky školy, evidencia pošty, evidencia školských potrieb, práca s pokladňou • a ďalšie práce určené nadriadeným Informácie pre uchádzača: Štruktúrovaný životopis s motivačným listom v ktorom popíšete konkrétne príklady vašich znalostí, osobnostných predpokladov a zručností požadovaných na túto pozíciu zasielajte na adresu :zita.lickova@ do 12. mája 2023. Vybraní uchádzači budú pozvaní na ústny pohovor (predpokladaný termín 19. máj 2023) Kontaktné informácie Adresa školy alebo zariadenia Súkromná základná umelecká škola Kláštor pod Znievom Gymnaziálna 197 038 43 Kláštor pod Znievom zita.lickova@ Kontaktná osoba Mgr. Zita Ličková
Hľadáme čašníkov, barmanov a kuchárov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: prijímanie objednávok od zákazníkov, servis, zúčtovanie, udržiavanie poriadku na pracovisku, dodržiavanie hygienických štandardov, Zamestnanecké výhody, benefity: stravné lístky za každý odpracovaný deň 20% zľava v našom bistre počas voľna 50% zľava v pracovnom čase teambuildingy pitný režim káva Odmeny Informácie o výberovom konaní Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa Vzdelanie v odbore gastro, cestovný ruch Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Prax na pozícii/v oblasti 1 Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti: dochvíľnosť pracovitosť zmysel pre humor príjemné vystupovanie Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti: Koncept Bearded Brothers vznikol v roku 2016, kedy sme sa s bratom dohodli, že zhmotníme svoj sen a rozbehneme streetfood. Vďaka tomu, že si nás ľudia zamilovali po foodtrucku sme s hrdosťou otvorili svoje prvé bistro v Nitre. Momentálne máme rozbiehame novú Potravinársku výrobu Food Factory. Životopis posielajte na prevadzkar@ Alebo
La donuteria Žilina
Mariánske námestie, Žilina Druh pracovného pomeru: Na dohodu (brigáda) Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (netto) 5e/hod.pecenie, obsluha 4e,vikendy 20% priplatok Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Pozicia: pekar/ka -práca pri príprave a výrobe donutov , ich glazúrovanie a zdobenie, všetko vas zaučíme - príprava glazúr a ich obmieňanie, hľadanie a vymýšľanie inovácii a noviniek v produktovej ponuke, obsluhovanie strojno-technologických zariadení a pravidelná výmena oleja - predaj donutov, nápojov a zmrzliny, príprava kávy preberanie telefonických a on-line objednávok predaj produktov na rôznych street-food a kultúrnych akciách inventarizácia skladových zásob a hlásenie chýbajúcich - práca za pokladňou, práca s kávovarom Zamestnanecké výhody, benefity: Tringelty ostávajú vám v plnej výške Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa Vzdelanie v odbore Pekár/Cukrár je vyhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti naozaj príjemné správanie k zákazníkom a veľa úsmevov dodržiavanie všetkých pravidiel a postupov udržiavať prevádzku čistú a peknú počas a aktívny predaj a snahu o zvyšovanie tržieb. Stručná charakteristika spoločnosti: La Donuteria prináša do vášho mesta lahodné, exkluzívne a ručne robené donuty! Vždy čerstvé, vždy sladké a vždy neodolateľne chutné. Naše gurmánske šišky sú každé ráno ručne vyrobené s láskou. Dávame si na čas a robíme ich v malých várkach. V pripade zaujmu, zašlite životopis na: ladonuteriazilina@
Obchodny zastupca
Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€) ZAREN s.r.o. Miesto práce Poprad , Kežmarok , Liptovsky Mikulaš , Stará Ľubovňa , (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu po zaškolení Mzdové podmienky (brutto) 2 600 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - starostlivosť o stálych alebo nových klientov - priama komunikácia s klientom - prezentácia a distribúcia produktov - zodpovednosť za objednávky - pracovná doba od 15:00 - 21:00 Zamestnanecké výhody, benefity - služobný automobil po zaškolení -flexibilná pracovná doba - stabilná a dlhodobá spolupráca - práca vo vlastnom regióne - nadštandardný príjem - bezplatné školenia a firemné akcie - kariérny rast - fungujeme bez problémov aj počas pandémie Informácie o výberovom konaní Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikačné a prezentačné schopnosti - flexibilita, zodpovednosť, empatia - príjemné vystupovanie - vysoké pracovné nasadenie - skúsenosti v oblasti obchodu výhodou Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky. Počet zamestnancov 100-149 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík E-mail:matus.kovalcik@
Realitný maklér - Nitra
Práca realitného makléra v našej spoločnosti Vám dáva možnosť svojej vlastnej sebarealizácie v oblasti obchodu. Máte možnosť, aby ste sami rozhodovali o svojom pracovnom čase a zároveň zastupovali silnú spoločnosť s viac ako 20-ročnými skúsenosťami. Vašou pracovnou náplňou bude: vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom, s čím Vám aktívne pomáha aj naše callcentrum, návšteva nehnuteľností a získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D vizualizácia, administratívna práca v kancelárií, spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie o nové nehnuteľnosti, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami o kúpu a prenájom. Zamestnanecké výhody, benefity Našim maklérom ponúkame benefity a to: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis našim vlastným právnym oddelením možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti. Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Od svojich kolegov vyžadujeme najmä: príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť, ochotu učiť sa nové veci a samozrejme mať k dispozícii motorové vozidlo. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkonom. Je to len na Vás. Vďaka našej Akadémií vzdelávania Vás naučíme všetko, čo potrebujete k tomu, aby ste boli úspešní obchodníci.
Vodič s VP sk. C – Bratislava a okolie
Miesto výkonu práce – Bratislava a okolie Druh pracovného pomeru - Plný úväzok Termín nástupu – Podľa dohody Mzda a ďalšie odmeny (v čistom): Počas sezóny (apríl až september) - 75 EUR/deň Mimo sezóny (október až marec) – 55 EUR/deň Odpracovaná sobota (nie je povinná) – 130 EUR/deň Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zvoz prázdnych obalov. Pracovná doba od pondelku do piatku. Nie je manipulácia s hotovosťou. Informácie o výberovom konaní Prosíme na inzerát reagovať len tých uchádzačov, ktorí disponujú s vodičským preukazom skupiny C. V prípade skupiny C požadujeme aj psychotesty a platnú kvalifikačnú kartu vodiča. Životopisy prosím zasielať výlučne mailom na adresu martinkovic.richard@ (uprednostňujeme mailovú komunikáciu). Požiadavky na zamestnanca Vodičský preukaz – C Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno INZERUJÚCA SPOLOČNOSŤ Stručná charakteristika spoločnosti Spoločnosť MAYER TRANSPORT SK spol. s r.o. je jednou zo 4 dcérskych spoločností MAYER TRANSPORT Group a.s.. Zaoberáme sa medzinárodnou a vnútroštátnou kamiónovou dopravou plachtovými vozidlami. Pôsobíme na trhu od roku 1993. Na Slovensku zamestnávame 80 zamestnancov. Sme rodinná firma a každý zamestnanec je členom našej rodiny. Budeme veľmi radi keď sa pridáte do nášho tímu. Kontaktná osoba: Richard Martinkovič Tel.: E-mail: martinkovic.richard@
Obchodný zástupca
Firma UDO s.r.o. v Považskej Bystrici hľadá do svojho kolektívu obchodného zástupcu pre rozvoj predaja tovarov a služieb po celom Slovensku. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - rozvoj predaja v zverenej oblasti - budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov na celom Slovensku a v ČR, každodenné cestovanie za zákazníkmi - starostlivosť o zákazníkov - monitorovanie trhu, reporty - prezentácia spoločnosti - spolupráca s obchodným oddelením Zamestnanecké výhody, benefity - fixný plat aj provízie z predaja - prémie za získanie a udržanie zákazníkov - služobné auto, notebook a mobil - potrebné školenia a vzdelávanie Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - zodpovednosť - samostatnosť v organizovaní aktivít - práca na PC - dobrý šofér - prax/zručnosti v stavebníctve výhodou Stručná charakteristika spoločnosti Firma UDO s.r.o. s prevádzkou v Považskej Bystrici, Považské Podhradie č.346 Činnosť firmy je zameraná na poradenstvo, predaj, montáž, dopravu v oblasti: - plastových, hliníkových, drevených okien - interiérových, exteriérových dverí - garážových brán - laminátových a kompozitných podláh od 1 000 EUR/mesiac + k základnej mzde provízie z predaja + ročná odmena podľa dosiahnutých výsledkov Životopisy posielajte na udo@ /
Montéri-Fotovoltaicke panely (strechy DC strana) Nemecko
Montéri-Fotovoltaicke panely (strechy DC strana) Nemecko -München,Leipzig,Freiburg,Nürnberg -Montáž Fotovoltaických Panelov DC strana (inštalácia po menič DC strana) Náplň práce: -Príchod rano na sklad -Naklad materialu -Cesta ku zákazníkovi v okruhu 100 km (Firemné auto+cesta sa započítava do pracovného času -Komunikacia so zakaznikom -Stavba jednoduchého lešenia+bespečnostnej techniky -Montáž konštrukcie -Nahodenie panelov -Skontrolovať či. je všetko podľa noriem -Upratat pracovisko Informácie o výberovom konaní: V prípade že máte záujem o pracovnú pozíciu môžete nás kontaktovať na tel. čísle alebo e-mailom na gerath@ Zamestnanecké výhody, benefity Odmena: od 18-22€/hod. netto v záležitosti od kvalifikácie a znalosti jazyka a praxe -Odmena na ukol kWp podla dohody -Dlhodobá a stabilná práca -Možnosť pracovať nadčasy -Pracovný čas 55-60 hodín týždenne -Zabezpečené a hradené ubytovanie (Byty a penzióny) -Fakturácia každých 7 dní -Firemne auto -Preplacaju sa cestovné náklady v Nemecku -Pracovné oblečenie (Strauss zimne/letne) -Kompletne naradie -Pomoc pri vybavovaní všetkých potrebných administratívnych dokumentov: A1,Freistellung,Faktury, Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti -znalosť nemeckého jazyka stavebná nemčina jeden z partie komunikatívnosť,samostatnosť,zodpovednosť,flexibilita,zručnost -Platna živnost -záujem sa vzdelávať a zdokonaľovať v oblasti Fotovoltaniky. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Gerath BAU GmbH je firma pôsobiaca v oblasti stavebníctva, elektromontáži a dodávok pre stavby priemyselného typu ale aj bytovú výstavbu. Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Dušan Gerath Tel.: E-mail: gerath@ dusan.gerath26@
Montážnik/montér - fotovoltických panelov
Práca pre montérov spočíva v montáži spodnej hliníkovej konštrukcie, kabeláži a inštalácií solárnych panelov na strechách prevažne rodinných domov ale aj priemyselných objektov. Požadujeme predchádzajúcu prax v tejto alebo obdobnej oblasti. Ak si manuálne zručný, fyzicky zdatný, máš skúsenosti s montážnou prácou, nemáš strach z malých výšok a rád sa učíš nové veci tak je to ponuka práve pre TEBA. ✔️ Bližšie informácie k pracovnému miestu: Miesto práce - Západné Nemecko Nemecký jazyk VÝHODOU nie podmienkou Nástup do práce možný ihneď Druh pracovného pomeru - živnosť, TPP Práca vhodná pre jednotlivcov alebo ucelené partie Výhody pracovného miesta: ✅ Ubytovanie zabezpečené, hradené - v rodinných domoch ✅ Práca na dlhodobú spoluprácu ✅ Ide o turnusovú prácu - podľa dohody ✅ Zabezpečené pracovné oblečenie ✅ Firemné náradie ✅ Firemné dodávky ✅ Hradené pracovné cesty ✅ Práca v 3-člennom tíme ✅ Možnosť pracovať v sobotu ✅ Možnosť kariérneho rastu ✅ Možnosť záloh Stručná charakteristika spoločnosti Spoločnosť Sunland Group s.r.o. je spoločnosť založená v roku 2019, zaoberajúca sa hlavne výstavbou fotovoltaických elektrárni v krajinách európskej únie a to hlavne v Nemecku. V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle ☎️ alebo emailom na
Hladame casnika
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Obsluhovanie zákazníkov v reštaurácii a komunikácia s nimi. Dodržiavanie stanovených gastronomických pravidiel obsluhy hostí. Prestieranie stolov, dodržiavanie správnych zásad stolovania. Uvádzanie hostí k voľným miestam na stolovanie. Komplexná starostlivosť o zákazníka (poskytovanie servisu pri výbere jedál a nápojov). Prijímanie objednávok od zákazníkov, ich vybavovanie a vyúčtovanie. Riešenie reklamácií a sťažností zákazníkov. Kontrolovanie stavu gastronomického zriadenia, udržiavanie poriadku a čistoty. Evidovanie rezervácií a objednávok prijatých mailom, telefonicky alebo osobne Kazdy casnik ma samostatne sprepitne Zamestnanecké výhody, benefity Stravovanie v reštaurácii Možnosť vzdelania a zvýšenia kvalifikacie Teambuilding Informácie o výberovom konaní Životopis Vás prosíme zasielať na annahronska1111@ a volajte na Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.5.2023 (ostáva ešte 36 dní) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Gastronómia Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Prax na pozícii/v oblasti 2 Počet rokov praxe 5 Osobnostné predpoklady a zručnosti samostatnosť lojálnosť zodpovednosť profesionalita príjemné vystupovanie schopnosť pracovat v tíme Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Spoločnosť Fine Family Group s.r.o. ma skúsenosti 15 rokov v oblasti gastro biznisu, a otvorila novu reštauráciu európskej kuchyne INSIDE v Bratislave-Ružinove so zámerom priniesť novu úroveň gastro zážitku a servisu. Zamestnancov čaká práca v mladom kamarátskom kolektíve profesionálov, pod vedením kreatívneho riaditeľa, s konkurenčnými platobnými podmienkami a zamestnaneckými benefitmi. Počet zamestnancov 20-24 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Anna Hronská Tel.: E-mail: annahronska1111@
Údržbár / elektrikár/ vodár v aquaparku Senec
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - vykonávať preventívnu údržbu a kontrolu technologických zariadení - elektrikárske práce - slaboprúd a silnoprúd - zabezpečovanie chodu bežnej aj špecifickej prevádzky technologických zariadení a strojov potrebných na bezporuchový chod prevádzky bazénov a sáun - drobné remeselné práce na objektoch (maliarske, vodárske, zámočnícke,...) - dodržiavať a aplikovať bezpečnostné pokyny a pracovné štandardy Zamestnanecké výhody, benefity Možnosť využitia relaxačných služieb spoločnosti Informácie o výberovom konaní Váš životopis nám zašlite mailom na adresu: varga@ Vybraných uchádzačov pozveme na pracovný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Vzdelanie v odbore elektrikár, technické, elektrotechnické, strojárske Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti - elektrikár/vodár - zručnosť - pracovitosť - zodpovednosť - samostatnosť a flexibilita Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Spoločnosť AQUATHERMAL Senec a.s. pod svojou hlavičkou prevádzkuje v jednom areáli v Senci 3 zariadenia zamerané na relax - AQUAPARK Senec s relaxačnými bazénmi a tobogánmi, SWIMARÉNA Senec - 25 m plavecký bazén a moderné wellness centrum SAI Wellness Senec (8 sáun).
Skladník/vodič nákladne auto solo  bez navesu/prívesu/  VZV
Skladník/vodič nákladne auto solo bez navesu/prívesu/ VZV Firma LAHA sro prijme do zamestnania na trvalý pracovný pomer: Skladník/vodič nákladne auto sólo bez návesu/prívesu/ VZV pre pobočku Topoľčany LAHA sro – HURTOVŇA Miesto práce Topoľčany- Tovarníky Odbojárov 461 Začiatok prac. pomeru 1.6.2023 Druh pracovného pomeru hlavný pracovný pomer Mzdové podmienky do 1500 Eur v hrubom Kvality uchádzača o prácu, nakoľko krútenie volantom je tak 20% ostatné je práca so zákazníkom, práca s počítačom a ďalšie. Najlepšie vysvetlím pri osobnom pohovore, Životopis vrátane predchádzajúcich zamestnávateľov je potrebné zaslať na email kancelarialaha@ Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - práca v sklade+ rozvoz a dovoz tovaru - príjem a výdaj tovaru - uskladňovanie a vyskladňovanie tovaru - práca na PC - práca na VZV -rozvoz tovaru - vedenie motorového vozidla MAN 510 s zadným čelom -vedenie dodávkových vozidiel Renaul Master Zamestnanecké výhody, benefity - práca jednozmenná bez nočných zmien. /v jarnej a jesennej sezóne je potrebné potiahnuť nadčas. - pracovná doba 7:00- 15:30 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Ostatné znalosti Práca s počítačom – Word Excel, internet Vodičský preukaz C + Kvalifikačná karta vodiča Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti Výpis z registra trestov Nutná znalosť práce s počítačom!!!!! Dobrý zdravotný stav! Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti LAHA s r.o. sa zaoberá dovozom a predajom umelých a živých kvetov z Holandska, Poľska , Čiech a rôznych doplnkov. Počet zamestnancov 10-20 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: E-mail kancelarialaha@
Operátor baliacej linky - Sereď
Operátor baliacej linky - Sereď ARP MANUFACTORY, s. r. o. Miesto práce Sereď Druh pracovného pomeru ŽIVNOSŤ Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) Od 7,8 EUR/hod. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - balenie kancelárskych výrobkov - zabezpečovanie obalových úprav tovaru - realizovanie operatívnych úloh podľa požiadaviek nadriadeného Zamestnanecké výhody, benefity - možnosť mesačnej zálohy po prvom odpracovanom týždni - možnosť ubytovania - starostlivosť prideleným koordinátorom Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Spoločnosť sa zaobera outsourcingom výroby. Kontakt Kontaktná osoba: Viktor Truong Tel.: