inzercia, predaj, predám, bazár

nábor zamestnancov - strana 8

Počet nájdených inzerátov NÁBOR ZAMESTNANCOV : 1000 - strana 8

KAVIAREŇ / ZMRZLINÁREŇ - Čašník, barman, obsluha
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Náplň práce: Obsluha zákazníkov a komunikácia s nimi, predaj našich výrobkov a tovarov, udržiavanie poriadku a čistoty, objednávky a vyúčtovanie, kontrola správneho chodu prevádzky. Zamestnanecké výhody, benefity - nadštandardné platové podmienky a možnosť posunu na vyššie pozície v krátkej dobe - Zľavy na chutné produkty v našich prevádzkach - Práca v mladom tíme ľudí , ktorý sú do svojej práce zamilovaní. - možnosť karierneho rastu bez obmedzenia Pridajte sa k nám a môžete aj vy prispieť k zveľadeniu úžasnej myšlienky priniesť do modernej doby kus tradície a tiež pomôcť s rozvojom úžasných miest s nezameniteľnou atmosférou. Informácie o výberovom konaní Aktuána ponuka práce je pre prevádzky ZMRZLINKA KRASŇANY, ZMRZLINKA RAČA, DOMČEK MEDICKÁ Prijmeme sympatickú a pracovitú posilu do niektorých z naších malých, útulných Kaviarní - Zmrzlinárníul na pozíciu - čašník / barman / obsluha. Naše prevádzky sú trvalo otvorené a preto je práca v našej spoločnosti stabilná a s veľkými výziami pre korektných, pracovitých a spolahlivých pracovníkov. Skúsenosti v obore nie sú podmienkou ( nášho nového kolegu radi zaučíme ), avšak sú vítané a môžu byť nápomocné pri zaúčaní, či pri možnosti karierneho rastu na ďalšie pozície ako vedúci zmeny, či vedúci prevádzky a daľšie. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 15.3.2023 (ostáva ešte 36 dní) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie študent strednej školy stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vzdelanie v odbore Gastronómia Prax na pozícii/v oblasti prax v gastronómii / kaviarni / zmrzlinárni je vítaná Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Sieť Kaviarní / Zmrzlinární s myšlienkou priniesť kus tradície a pohody do modernej doby s nezameniteľnou atmosférou. Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Ras Ujlaky Tel.: E-mail: poslať životopis
Ponuka prace Obchodny Zastupca
Obchodný zástupca - 15:00-21:00hod (2 600€) ZAREN s.r.o. Miesto práce Prešovský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu po zaškolení Mzdové podmienky (brutto) 2 600 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - starostlivosť o stálych alebo nových klientov - priama komunikácia s klientom - prezentácia a distribúcia produktov - zodpovednosť za objednávky - pracovná doba od 15:00 - 21:00 Zamestnanecké výhody, benefity - služobný automobil po zaškolení -flexibilná pracovná doba - stabilná a dlhodobá spolupráca - práca vo vlastnom regióne - nadštandardný príjem - bezplatné školenia a firemné akcie - kariérny rast - fungujeme bez problémov aj počas pandémie Informácie o výberovom konaní Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikačné a prezentačné schopnosti - flexibilita, zodpovednosť, empatia - príjemné vystupovanie - vysoké pracovné nasadenie - skúsenosti v oblasti obchodu výhodou Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2009 ešte ako súčasť ZAREN a ECOHOME Group. V roku 2018 sme sa pretransformovali na samostatnú organizáciu poskytujúcu služby nielen materskej firme, ale aj externému prostrediu. Firma stojí na ľuďoch s 20-ročnými skúsenosťami v tomto biznise. Dokážeme dohodnúť viac ako 4000 obchodných stretnutí za mesiac. Doposiaľ sme spolupracovali na 115 individuálnych projektoch. Víziou spoločnosti je poskytovať služby v súlade s ekológiou a udržateľným rozvojom pre domácnosti a firmy na území Slovenskej republiky. Počet zamestnancov 100-149 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Matúš Kovalčík E-mail : matus.kovalcik@
Category Sales Manager
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii: VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA. AVION - PETOMAR cca 30min. Mzdové podmienky (brutto) 1 600 - 2 300 EUR/mesiac + odmeny zo zisku sekcie + dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru, skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Čo bude tvojou náplňou práce? • Zodpovednosť za zverené portfólio produktov • Rozširovanie sortimentu v produktových kategóriách • Vyhľadávanie a analýza potenciálu nových produktov • Komunikácia a vyjednávanie tých najlepších podmienok s dodávateľmi • Analýza trhu, marže a nastavenie cenotvorby, riadenie zásob • Komunikácia a vyhľadávanie veľkoobchodných partnerov • Príprava podkladov pre marketingové oddelenie • Spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za obchodné výsledky z maloobchodného a veľkoobchodného predaja. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? • Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti • Možnosť rozšírenia pôsobenia kategórie do ČR • Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike • Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky • Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou • Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné teambuildingy Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov viac na Profesii.
Holandsko, Viac lokalít - Skladník/Operátor - Od €12.12
Nástupy Ihneď! Team leader, sklad s potravinami- Holandsko, Nijmegen - od €15.94 n/h Brutto Operátor v práčovni - Holandsko,Schiphol, Nederhorst den Berg - od €12.40 p/h Brutto Práca v second hand - Holandsko , Deventer - od €11.60 p/h brutto Sklad s potravinami plus výroba - Holandsko, Nijmegen - od €12.08 p/h Brutto Sklad s mäsom - Holandsko, Veenendaal - od €12.40 p/h Brutto Sklad s Detskými Produktmi - Holandsko, Cuijk- od €11.16 n/h Práca s kvetmi - Holandsko, Huissen - Od €11.75 n/h Brutto Sklad s jedlom - Holandsko, Wijchen - od €11.75 n/h Brutto Príplatky: Nedeľa 200% Nočná zmena 120% Bonus za produktivitu Výplata: Týždenne Garantované hod.: 40 h/ týždenne, možné nadčasy Pracovné zmeny: *podľa pracoviska 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 Ubytovanie: - zdieľané izby v cene €98 týždenne vrátane všetkých energii (alebo podľa dostupného ubytovania) - v dome sa zdieľajú obývacia izba, kuchyňa a kúpeľňa - býva sa v priemere na dom vo štvoriciach, paticiach - dom je plne vybavený na bývanie Doprava do práce: - autom, bicyklom, mestská doprava - € 0.19/km príspevok na vlastný transport, max €130 mesačne -zamestnávateľ Vám môže poskytnúť zapožičanie bicykla, elekt. bicykla, auta na cestovanie do práce Požiadavky na zamestnancov: - základy anglického jazyka - pracovné pozície je vhodná pre mužov aj ženy Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - podľa vybraných a aktuálnych pozícií - Práca s kvetmi, výroba šišiek, pri výrobe potravín, sklady s oblečením Benefity: - práca na holandskú zmluvu, u certifikovaného zamestnávateľa s možnosťou prechodu na prácu TPP - zabezpečené ubytovanie, ktoré netreba platiť dopredu - zamestnávateľ za vás odvádza dane a prídavky podľa platnej legislatívy - asistencia s vybavením BSN čísla, bankovým účtom a zdravotným poistením - mzda každý týždeň - pomoc pri hľadaní dostupných možností pri vycestovaní zo Slovenska a ČR - nástupy sú možné každý týždeň Doplňujúce informácie: Prosím kontaktujte Nás, ak hľadáte prácu v zahraničí. Naša spoločnosť hľadá zamestnancov do skladov, hotelierstvo ale aj kvalifikované práce v rôznych štátoch. Barbora Ziaťková 0589 info@ Nájdete Nás-
Pomocná sila v závodnej kuchyni s výdajom BAGSEY s. r. o.
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Náplň práce: - Výkon všetkých pomocných prác potrebných k príprave stravy na výdaj, t. j. najmä čistenie ovocia a zeleniny, - Výdaj stravy (servírovanie, dekorovanie) - Umývanie riadu a umývanie všetkých kuchynských zariadení, - Dodržiavanie pokynov udelených kuchárom a pomocným kuchárom, - Udržiavanie čistoty v kuchyni, - Dodržiavanie všetkých hygienických a bezpečnostných predpisov. Práca na 3 zmeny (týždenná zmennosť), víkendy voľné Zamestnanecké výhody, benefity - stabilné miesto - celoročná prevádzka ( v čase pandémie nebol ani jeden náš zamestnanec prepustený) - doprava Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti Zdravotný preukaz Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzka, ktorá sa zameriava na sortovanie a balenie spojovacieho materiálu. Počet zamestnancov 20-24 zamestnancov E-mail: poslať životopis
Hľadáme: Prevádzkara apartmánového domu, vrátane upratovania
Hľadáme zodpovedného a dobre zorganizovaného človeka pracovníka/pracovníčku pre prevádzku apartmánového domu v blízkosti Liptovského Mikuláša. Apartmánový dom pozostáva z 12 apartmánov. V prípade potreby je v apartmánovom dome dostupná ubytovacia miestnosť pre zamestnancov zdarma. Náplň práce je rôznorodá, hlavne sa jedná o zabezpečenie upratania izieb, prácu s hosťami a iné práce podľa potreby. V rámci práce s hosťami sa jedná najmä o: - odovzdávanie/preberanie izieb po hosťoch - základná komunikácia s hosťami (zodpovedanie otázok hostí cez rezervačný systém, telefonicky a email) - práca s pokladňou (výber miestnych daní a depozitov) V rámci upratovania sú to najmä práce: - upratanie izieb (vysávanie, výmena prádla, riady, umývanie okien atď.) - pranie a mangľovanie (žehlenie) posteľnej bielizne - upratovanie spoločných častí apartmánového domu - údržba okolitého pozemku (sezónne podľa potreby) - výber a dohľad nad výkonom sezónnych brigádnikov, alebo pomocnej chyžnej V rámci ostatných prác sa jedná napríklad o: - administratívne práce, denne vybavovanie evidencie a mailovej komunikácie - výpomoc s obhliadkovaním nájomných bytov ktoré spoločnosť na Liptove vlastní - výpomoc s prevádzkou penziónu, dohľad nad každodenným chodom zariadenia - drobné nákupy rôzneho druhu, kontrola skladových zásob, príjem a evidencia tovaru, kontrola kotolne, a akékoľvek iné práce ktoré sú potrebné pre bežný chod prevádzky Pracovná doba: - práca je počas pracovných dní alebo víkendov, pracovná doba nie je fixná, v závislosti od príchodu/odchodu hostí - dvíhanie telefónu do 21:00 Požadované znalosti: - MS Office (MS Word a Excel) - Práca s PC, stredne pokročilý - Minimálne ukončené stredoškolské vzdelanie - Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil Vyžadujeme tieto osobnostné predpoklady: - absolútna dochvíľnosť a zodpovednosť - dôslednosť pri vedení evidencií - schopnosť riešiť problémy a vzniknuté situácie aj samostatne - časová flexibilita Miesto výkonu prác Liptovský Mikuláš Minimálne 1 x týždenne výjazd do prevádzky spoločnosti v Banskej Bystrici Ponúkame Zdarma ubytovanie v apartmánovom dome v miestnosti pre zamestnancov V prípade potreby poskytneme aj vlastný samostatný firemný byt za zvýhodnených podmienok Pracovník bude mať k dispozícii telefón, notebook, kanceláriu a v prípade potreby firemné auto. Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas Mzda Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1350 Eur / mesačne. Preferujeme spoluprácou formou živnosti, v určitých prípadoch je možné mať pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o. Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, Predmet emailu: UBYTOVANIE LM tel. kontakt:
Hľadáme nových zamestnancov - kuchár, čašník | nová práca
Staň sa súčasťou nášho kolektívu :) V rámci naších prevádzok: Chata pod Soliskom, Horský hotel na Popradskom Plese, Majláthova chata, Slalom Reštaurácia a Apreski bar hľadáme nových zamestnancov na pozície: kuchár, časník a výpomoc do kuchyne. Taktiež príjmame do našej partie nových brigádnikov. Pre viac info nám pošlite email! :))
Mechanik elektronických zariadení na živnosť
Mechanik elektronických zariadení na živnosť DRAFTCOM s.r.o. Miesto práce Detva Druh pracovného pomeru živnosť Termín nástupu ihneď Mzdové podmienky (brutto) 10 - 12 EUR/hod. základná mzda 10€/hodina + 2€/hodina bonus za dochádzku a kvalitu Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - vykonávanie opráv a údržby vyhradených technických zariadení - vykonávanie preventívnych prehliadok a skúšok technických zariadení - diagnostika porúch a chýb - spracovanie a zabezpečenie kompletnej dokumentácie pre zariadenia - iné práce a činnosti potrebné pre plynulý chod prevádzky - pracuje sa na 12 hodinové zmeny v nepretržitej prevádzke Zamestnanecké výhody, benefity - bezplatné stravovanie Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov Výroba komponentov pre automobilový priemysel Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore elektromechanik Prax na pozícii/v oblasti elektromechanik, elektrikár, elektroúdržbár Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti -vzdelanie elektrotechnického zamerania -odborná spôsobilosť - minimálne §21, výhodou §22 -aktívna práca s PC -tímová spolupráca, zodpovednosť, spoľahlivosť Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví. Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje. Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. Počet zamestnancov 500-999 zamestnancov Kontakt Tel.:
Administratívno-logistické centrum Košice/Rozvojová ulica
Ponúkame na prenájom výrobný, skladový a administratívny priestor na Rozvojovej 2 v Košiciach, v susedstve s OC CASSOVIA s výborným napojením na obchvat Košíc. Plocha pre výrobu a sklad má 9 186 m2 a jej súčasťou sú 4 doky pre kamióny. Priestory majú denné svetlo, priemyselné liate podlahy so svetlou výškou 4m, 8m a 12m. Priestory je možné členiť a prenajať po častiach. Výrobné priestory sú vybavené žeriavmi, vzduchotechnikou, vlastnou trafostanicou so záložným diesel agregátom a kompresorovou stanicou. Administratívne priestory majú 1 686 m2 a sú v dvoch podlažiach. Priestory sú ako samostatné kancelárie ale aj ako „open space offices“ ktoré je možné prispôsobiť podľa potreby nájomcu. Objekt má priestor pre výdaj stravy a šatne pre zamestnancov. V areáli a jeho bezprostrednej blízkosti je dostatok parkovacích miest pre zamestnancov aj návštevy. MHD je hneď pri OC Cassovia (3min) Budovy majú napojenie na všetky inžinierske siete a centrálne vykurovanie. Objekt je ihneď k dispozícií na prenájom. Pre viac informnácií prosím kontaktujte nás telefonicky.
The Face Club, Košice
Miesto práce The Face Club- Boženy Nemcovej 28, 04001 Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok Termín nástupu ihneď Mzdové podmienky (brutto) EUR/hod.+tringelt Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Reštaurácia The Face Club rozširuje svoj team a hľadá práve TEBA. Zaujímaš sa o gastronómiu, máš príjemné vystupovanie, máš rád kvalitný servis, a je pre Teba samozrejmosťou profesionálne správanie? Podmienka: prax Tak si to práve Ty koho hľadáme. V prípade, že ťa naša ponuka oslovila zašli svoj životopis na e-mail Zamestnanecké výhody, benefity • práca v podniku s dobrým menom a dlhoročnou tradíciou • dodržiavanie výplatného termínu • fixný plat Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Jazykové znalosti Anglický jazyk – základy Ostatné znalosti Pokladňa - Vzdelanie v odbore čašník/servírka, Počet rokov praxe Prax v obore vítaná Osobnostné predpoklady a zručnosti -flexibilita -zodpovednosť -komunikatívnosť - USMIEVAŤ SA - silná orientácia na zákazníka - prívetivé a ochotné správanie Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti spoločnosť podnikajuca v oblasti gastronómie a iných služieb Počet zamestnancov 12 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba:JALC s.r.o. Tel.: E-mail:thefaceclubke@
Prevádzkar reštaurácie
Hľadáme šikovného prevádzkara Hostinca u Klačkov v Bielych Karpatoch. Na tejto pozícii budeš zodpovedať za celkový chod hostinca. Môžeš sa veľa naučiť pri práci na rôznych pozíciách, s cieľom priniesť hosťom autentický zážitok. Ochota komunikovať s hosťami i kolegami je zárukou spokojnosti. - zabezpečenie a starostlivosť o bezproblémový chod prevádzky s dôrazom na úroveň a kvalitu poskytovaných služieb - dodržiavanie hygienických a bezpečnostných predpisov - pravidelné hodnotenie výkonnosti zamestnancov a ich rozvoj a podpora - kontrola kvality poskytovaných služieb hosťom - vytváranie objednávok a ich spracovanie v systéme - spolupráca pri tvorbe jedálneho a nápojového lístka - dohľad nad skladovými zásobami a spracovávanie mesačných inventúr Zamestnanecké výhody, benefity - unikátne prostredie hostinca - možnosť ďalšieho profesionálneho rozvoja a rastu - motivačné a férové finančné ohodnotenie - výborné jedlo v rámci hostinca - tímbuildingové aktivity pre zamestnancov - zľavy na produkty a služby hostinca Ak ťa oslovila naša ponuka, neváhaj nám poslať svoj životopis, motivačný list tiež poteší. Vážime si všetky reakcie na naše pracovné ponuky, ktoré si starostlivo pozrieme a s výsledkom výberového konania budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Osobnostné predpoklady a zručnosti - máš aspoň rok skúsenosti s prácou čašníka - plynule rozprávaš po slovensky a anglicky - máš skúsenosti s pokladňou alebo terminálom - dôležité je príjemné vystupovanie, zodpovednosť, vždy úsmev na tvári a proaktívny prístup - skúsenosť s vedením ľudí je výhoda - si silná osobnosť a vieš zvládať stresové situácie Výška nástupnej mesačnej mzdy závisí od tvojich individuálnych skúseností a zručností, je predmetom partnerskej dohody.
PREDAJ - Reštauračná budova (objekt) - Vináreň pod kostolom
Realitná kancelária RE/MAX vo výhradnom zastúpení majiteľa ponúka na predaj nehnuteľnosť - VINÁREŇ POD KOSTOLOM s prislúchajúcimi pozemkami, na ulici Benková v Novom Meste nad Váhom. Budova Vinárne pod kostolom je prízemnou jednopodlažnou budovou s čiastočným podpivničením, ktorá od kompletnej prestavby a modernizácie v rokoch 1999 - 2003 bola využívaná ako stravovacie zariadenie (reštaurácia) a vďaka svojej rozlohe vnútorných priestorov aj s možnosťami väčších osláv, svadieb a iných spoločenských akcií. Hlavný vstup do priestorov Vinárne je cez spoločný pozemok s prevádzkou Pivárne pod kostolom, ktorá je toho času taktiež predávanou nehnuteľnosťou (kontaktuj makléra tejto ponuky). Budova Vinárne dispozične pozostáva: Prízemie (1NP): ► hlavný vstup pre hostí, banketová hala, banketová miestnosť, sociálne zariadenia pre hostí osobitne pre mužov a ženy, priestor jedálne, vstup pre prísun potravín s chodbou, WC pre zamestnancov, sklady, kancelária, schody do suterénu, kuchyňa, sociálne zariadenie pre zamestnancov kuchyne, miestnosť pre hrubú prípravu jedál a mraziace boxy. Suterén: ► schody, chodby, kotolňa pre vináreň a skladové priestory. Konštrukčné riešenie budovy: Prízemie (1NP so zastavanou plochou 440m2): Obvodové a vnútorné nosné a nenosné steny sú murované z plných pálených tehál. Stropná nosná konštrukcia je železobetónová. Vstupné dvere sú drevené s ochrannou otváracou mrežou. Okná v budove sú drevené zdvojené, v prístavbe a v jedálni sú nové plastové okná. Vnútorné omietky stien sú vápenné, štukové. Na stenách kuchyne, sociálnych zariadeniach s WC a mraziarenských boxov sú keramické obklady. Vonkajšie fasádne omietky sú brizolitové. Podlahy vo všetkých miestnostiach sú z keramickej dlažby. (výška stropu v 1NP je 3m) Strecha budovy je plochá s pozinkovaného plechu. Suterén (zastavaná plocha 47m2): Základy budovy sú betónové, pásové. Betónové sú aj obvodové a vnútorné nosné a nenosné priečky v suteréne. Priečky sú murované z plných pálených tehál. Vnútorné omietky sú štukové, vápenné. Všetky podlahy v suteréne sú betónové, s povrchovou úpravou s cementového poteru. VINÁREŇ POD KOSTOLOM je napojená na všetky inžinierske siete (voda, plyn, kanalizácia, elektrika, telefón). Priestory sú vykurované vlastným kotlom ústredného kúrenia (plynový kotol). Teplá úžitková voda je ohrievaná plynovým kotlom do zásobníka vody. V prípade pokračovania prevádzkovania vinárne sa priestor ponúka s vybavením a zariadením (podľa dohody). K priestorom prislúchajú aj vonkajšie priestory s terasou a posedením. Priestor je kompletne oplotený s vonkajšou bránou. Vzhľadom na možnosť kúpi nehnuteľnosti VINÁRNE spolu so susediacou nehnuteľnosťou (hľadaj: "PREDAJ - PIVÁREŇ POD KOSTOLOM", alebo sa kontaktuj u makléra tejto ponuky), stavby spolu vonkajším priestorom ponúkajú aj ďalšie príležitosti s potenciálom dobudovania do stavu s možnosťami ubytovania (Penzión), alebo vybudova
Disponent / Asistent v dopravno -logistickej spoločnosti SNI
Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa) Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody Termín nástupu: ihneď / podľa dohody Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom. okrem toho: - Realizuje obchodnú stratégiu - Vyhľadáva a získava nových odberateľov, - Pripravuje cenové ponuky, - Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek, - Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho, - Neustále sleduje priebeh dopravy, - Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie, - Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software, - Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia - Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok - na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky Zamestnanecké výhody, benefity - firemné auto škoda fabia - mobil - notebook - spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce - perspektíva dlhodobej práce Informácie o výberovom konaní Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I stupňa vysokoškolské II stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník Ostatné znalosti Fakturácia - Začiatočník Microsoft Office - Začiatočník Vodičský preukaz B Počet rokov praxe Prax výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti - slušné vystupovanie - zodpovenosť, pracovitosť - flexibilita - komunikačné zručnosti (soft skills) - odolnosť stresu Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte. Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. Stručná charakteristika spoločnosti Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Adresa spoločnosti DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
ZÁHRADNÍK – VEDÚCI PRACOVNÍK SKUPINY
Miesto práce celé Slovensko, zahraničie Druh pracovného pomeru plný úväzok/ živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky /brutto/ 1800 EUR/mesiac + príplatky za víkendy, sviatky Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme kolegu do realizačného tímu , ktorého náplňou práce bude riadenie a koordinácia záhradných prác na zverenom objekte. Koordinácia a riadenie činností zverených zamestnancov. Zabezpečovanie cenových ponúk na materiál s prieskumom cien na trhu, zabezpečenie dodania na miesto realizácie, komunikácia so subdodávateľmi, komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi, realizácia v zmysle schválenej projektovej a rozpočtovej dokumentácie. Vhodná motivácia zamestnancov, analýza potrieb klientov a hľadanie a navrhovanie vhodných a efektívnych riešení. Efektívne využívanie zverených pracovných strojov a zariadení, zabezpečovanie pravidelného servisu a údržby Zamestnanecké výhody, benefity . Zľavy na všetok tovar zakúpený v našej predajni . polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov . flexibilný pracovný čas . 5 dní dovolenky nad rámec zákona . poskytnutie služobného motorového vozidla . firemný notebook . firemný mobilný telefón . pravidelné školenia . výborný pracovný kolektív, ľudský a ústretový prístup POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I., II. stupeň Jazykové znalosti Slovenský jazyk – Expert /C2/ Nemecký jazyk – stredne pokročilý / B2 / Anglický - /B2/ Vodičský preukaz Skupina „ B“ Osobné predpoklady a zručnosti . prax v oblasti záhradníckych prác vítaná . skúsenosti s riadením teamu . príjemné, profesionálne vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti . nástroja balíka excel, word, power point na užívateľskej úrovni . trestná a priestupková bezúhonnosť . spoľahlivosť a zodpovedný prístup
MČ BA-Petržalka - Predák asfaltérov ciest a chodníkov
s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO Užívate si prácu vonku na vzduchu a pod holým nebom? Máte skúsenosti s mechanizmami určenými na asfaltovanie ciest a chodníkov? Ovládate technologické postupy pri práci s teplým a studeným asfaltom? Máte skúsenosti s vedením tímu ľudí? Viete efektívne prerozdeľovať pridelené úlohy? Dbáte počas práce na bezpečnosť seba, kolegov aj okoloidúcich? Záleží vám na tom, ako Petržalka vyzerá a viete s úsmevom urobiť to, čo práve treba? činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať zaškoľovanie zamestnancov do procesov obsluhy strojov a zariadení koordinovanie pridelených zamestnancov a rozdelenie úloh vykonávanie práce v súlade s pracovnými postupmi zabezpečovanie opráv a údržby miestnych komunikácii a chodníkov manuálna práca s náradím a strojmi pri príprave podkladov pre pokládku asfaltu prevádzka a obsluha odlievacích strojov práca s teplým a vrecovaným asfaltom, rezanie asfaltu, frézovanie asfaltu výstavba bariér a pomoc s vyrovnaním staveniska zimná údržba a iné práce mimo sezóny asfaltovania k vašej práci pre Petržalku budete určite potrebovať minimálne SŠ vzdelanie bez maturity, SŠ s maturitou alebo vyššie odborné vzdelanie príslušné pracovné skúsenosti skúsenosti s vedením tímu ľudí, rozdeľovanie úloh záujem o rozširovanie vedomostí a zručností Počas leta budete pracovať od 06:00 do 14:00 a cez zimu zase od 07:00 do 15:00. Mesačný plat: od 1100€ do 1620€ / na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov a v závislosti od výšky výkonnostných odmien a dochádzkového bonusu. výhody a benefity spojené s vašou novou prácou pre Petržalku 5 dní dovolenky navyše možnosť ubytovania na zamestnaneckej ubytovni v Petržalke kvalitné technické vybavenie príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1 roku) dochádzkový bonus do výšky 70 Eur mesačne výkonnostné odmeny do výšky 20% z platu stabilná práca v prívetivom kolektíve potrebné školenia a kurzy teambuildingy s občerstvením samozrejme príspevok na stravovanie a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy po skúšobnej dobe možnosť úpravy platu Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku môžete posielať na e-mail V prípade záujmu môžete kontaktovať aj pána Petra Slováka na tel. čísle alebo e-maile peter.slovak@ Vaše osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzavretia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely.
SENICA - MONTÁŽY PRACOVNÍK - PRACA S UBYTOVANÍM
Hľadáme zamestnancov na pozíciu operátor výroby v SENICI. Práca pre spoločnosť Mahle Behr Senica s.r.o. - práca pre nových aj bývalých zamestnancov - trojzmenný pracovný režim Náplň práce - montáž , výroba klimatizačnej jednotky pre automobilový priemysel Mzda od 770€ po skúšobnej dobe 790 € Brutto 100€ bonus + príplatky podľa ZP Výhody - práca na pracovnú zmluvu - stravné lístky v hodnote 5,10 € - UBYTOVANIE ZABEZPEČENÉ - zálohy Požiadavka zamestnania - aktívny prístup k práci - zodpovednosť - precíznosť - pozornosť Môžete ma kontaktovať na tel. číslo: Email: info@ Nástup možný ihneď!!!
Zvárač Co2, TATRAVAGÓNKA Tlmače spol. s r.o.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • zváranie od jednoduchých malých komponentov • zložitejšie zvárané podskupiny (náročnosť zváraných objektov záleží od Vašich skúseností) • čítanie výkresovej dokumentácie Zamestnanecké výhody, benefity • bonus za dochádzku 80 € mesačne po uplynutí skúšobnej doby (suma za skúšobnú dobu bude doplatená po jej uplynutí); • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie vo výške 3 % z vymeriavacieho základu; • príspevok na dopravu do zamestnania (75% z cenníka dopravcu Arriva, bez dokladania potvrdenia); • mesačné prémie vo výške 15% po uplynutí skúšobnej doby; • odmena pri životnom jubileu 50 rokov veku ak je pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú; • deň dodatkovej dovolenky; • stravovanie zabezpečené v priestoroch firmy (výber zo 7 jedál), zamestnanec uhrádza stravné len vo výške 1 € Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Prax na pozícii/v oblasti strojárenske zváranie Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti Odborné znalosti a zručnosti • preukaz viazača bremien • oprávnenie na obsluhu zdvíhacích zariadení • Certifikát podľa EN ISO 9606-1 135 P BW FM1 S s10 PA ss nb, zároveň musí obsahovať aj skúšku podľa EN ISO 135 P FW FM1 S t10 PB ml. • čítanie výkresovej dokumentácie • základná znalosť strojárskych výrobných technológii Všetky z vyššie uvedeného sú výhodou, ak zručnosti ovládate no nemáte platný certifikát nevadí, obnovíte si ho priamo u nás :) Mzdové podmienky (brutto) 5,7 - 6,85 EUR/Nhod (uvedená mzda je v normohodinách,konečná výška hodinovej mzdy závisí od Vášho výkonu) +15% prémia, + 80Eur dochádzkový bonus, + príspevok na dopravu (príplatky nad rámec odpracovanej mzdy) Stručná charakteristika spoločnosti Obnovujeme strojársku výrobu v meste Tlmače a v regióne Dolného Pohronia máme ambíciu patriť medzi najlepších zamestnávateľov. Hľadáme odvážnych a cieľavedomých ľudí, ktorí chcú patriť k najlepším. Radi medzi sebou privítame tých, ktorí sa neboja prijať nové výzvy a cieľavedome kráčajú vpred. Hľadáme talenty a netajíme sa tým. Obsadzujeme rôzne pracovné pozície a rozširujeme náš tím. Navzájom si vytvárame inšpirujúce prostredie a sme radi, ak naši zamestnanci prijímajú nové výzvy, ktoré zvyšujú ich odbornosť. Hľadáte prácu v stabilnej spoločnosti, zaujíma Vás svet strojárov, máte radi vagóny, chcete využiť svoje znalosti, skúsenosti a stať sa súčasťou nášho tímu? Neváhajte a kontaktujte nás. Počet zamestnancov: 250-499 zamestnancov Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Hozáková Tel.: E-mail: personalne@
Elektrikar/pomocny elektrikar Lipsko
Gerath Agentur GmbH ponúka prácu pre jednotlivcov alebo aj partie elektrikárov a pomocnikov na živnost s nástupom ihneď. Miesto výkonu prace: Nemecko Lipsko Nástup : ihneď, počas celého roka, práca dlhodoba (turnusy podľa dohody) Podmienky pre uchádzača: -Prax 1-2 roky -Znalosť v obore (vyučený elektrikár)(pomocný elektrikár) -Podmienka nemecký jazyk stačia základy ! Informácie o práci - podľa projektu: 1, Montáž elektroinštalácie v halách (interér, čisto a teplo) 2, Montáž elektroinštalácie v bytoch 3, Montáž a zapájanie FOTOVOLTAICKÝCH PANELOV (inštalácie na dome a na poliach ) -tahanie káblov -zapájanie rozvodových skríň, -nenáročná práca + úvodné zaučenie Informácie o výberovom konaní: V prípade že mate záujem o pracovnú pozíciu môžete nás kontaktovať na tel. čísle alebo e-mailom na gerath@ Gerath Agentur GmbH Zamestnanecké výhody, benefity Odmena: 18-21 €/hod -Zabezpečené ubytovanie (Hradené) -Dlhodobá práca -Možnosť nadčasov (50-60 hodin tyždenne) Stručná charakteristika spoločnosti Gerath BAU GmbH je firma pôsobiaca v oblasti stavebníctva, elektromontáži a dodávok pre stavby priemyselného typu ale aj bytovú výstavbu. Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Dušan Gerath Tel.: E-mail: gerath@
Váženie a balenie materiálu, náradia BAGSEY s. r. o.
Miesto práce Rybničná, Bratislava Druh pracovného pomeru plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky 4,5 EUR/hod. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - balenie a váženie strojárskeho materiálu-skrutky, náradie a pod. - jednoduchá, nenáročná práca vhodná aj pre ženy Zamestnanecké výhody, benefity - práca na jednozmennú prevádzku (iba ranné zmeny 6-14:30) - víkendy voľné Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti - presnosť - spoľahlivosť - manuálna zručnosť Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzka, ktorá sa zameriava na sortovanie a balenie spojovacieho materiálu. Počet zamestnancov 20-24 zamestnancov
Preprava zamestnancov
Hľadám šoféra na Renault trafic 8 miestny. Práca je vhodná pre človeka v dôchodkovom veku. Jedná sa o prepravu zamestnancov z Bratislavy do Lozorna 3 x denne. Auto má k dispozícii iba na túto robotu. Žiadosti posielajte písomne na mail bobotaxi1971@ Práca je aktuálna cca od februára budúceho roku 2023. Plat až pri osobnom stretnutí z ľudmi ktorých si vyberiem zo žiadostí.