inzercia, predaj, predám, bazár

náuka o spoločnosti - strana 45

Počet nájdených inzerátov NÁUKA O SPOLOČNOSTI : 1000 - strana 45

Predavač - Asistent do internetového obchodu
Ponúkame pracovnu pozíciu: predavac- asistent predaja do internetového a kamenneho obchodu- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny Od 900 EUR/mesiac Moznost pracovat na dohodu alebo aj brigadne, odmena 7eur/Hod + prispevok na obed. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -komplexné vykonávanie predajných činnosti prevádzkovej jednotky v predajni -vykladanie a dokladanie tovaru na predajni, -nahrávanie tovaru do e-shopu a pripisovanie položiek do skladového systému Profit365, -následná upráva ceny podla porovnávaču cien , -objednávanie tovaru podla poklesu skladových zásob, -priamy predaj tovaru na kamennej predajni v Bratislave, Predajna je otvorena v pracovne dni od 10:00- 18:00 Hod. -obsluhovanie zákazníkov, -práca s pokladňou a interným ekonomickým a informačným systémom (Profit 365), -realizácia bezhotovostných platieb, obsluha platobného terminálu, -komunikovanie so zákazníkmi, ktorí preferujú komunikáciu po telefóne, alebo e-mailom. - príprava objednávok, ktoré si zákazníci objednajú cez e-shop, -kreatívna práca s tovarom najvyššej kvality, -práca v stabilnej, rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti, -Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru. -Príspevok na stravné nad rámec zákona. Zamestnanecké výhody, benefity -Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru. -Príspevok na stravné nad rámec zákona. Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Ostatné znalosti world + excel - Základy Spoločnosť sa zaoberá predajom parfumov a kozmetiky cez internet, a v Kamennej predajni v Bratislave na Mierovej145 za internetove ceny !
Manažér riadenia chovu hospodárskych zvierat
Do nášho kolektívu hľadáme zamestnanca na pozíciu: Manažéra riadenia chovu hospodárskych zvierat, ktorého náplňou práce bude: - zabezpečovanie plynulej prevádzky na farme - organizovanie pracovných zmien - sledovanie zdravotného stavu zvierat a vykonávanie veterinárnych zákrokov spolu s veterinárnym lekárom - zabezpečovanie reprodukcie hospodárskych zvierat - sledovanie úžitkovosti chovných zvierat - zodpovednosť za kŕmenie a výživu hospodárskych zvierat - stanovovanie dávky a zloženia kŕmenia - zasielanie pravidelných hlásení o stave, presunoch a úhynoch zvierat kontrolným inštitúciám - vedenie evidencie zvierat - mesačný reporting pre vedenie spoločnosti Mzdové podmienky: Nástupný plat : 1100 + 20 % prémie, 13.plat pri plnení plánu, Vianočné prémie, Prehodnocovanie (možnosť navýšenia) mzdy na ročnej báze. Benefity: Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou. Služobné auto aj na súkromné účely Možnosť kariérneho rastu. Flexibilná pracovná doba Možnosť nákupu produktov družstva za zvýhodnené ceny. Osobné predpoklady a zručnosti: Vzťah k práci so zvieratami. Proaktívny prístup, zameranie na cieľ a výsledky. Odolnosť voči stresu. Schopnosť viesť kolektív a organizovať prácu. Viac info na tel. čísle:
Účtovníctvo, poradenstvo 2023
Dobrý deň, Netrápte sa v zákonoch a zmenách v legislatíve a v účtovníctve. Ponúkam vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ ) Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska Ponúkam: - vedenie účtovníctva - vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky - zasielanie výkazov Individuálny prístup, všetko za prijateľnú cenu. Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti, ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros. V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo uvedenom v inzeráte.
Marketingový špecialista (M/Ž)
Čo bude tvojim poslaním: • Podieľať sa na tvorbe marketingovej stratégie a následne dbať na jej realizáciu • Správa webových stránok spoločnosti a firemného blogu vrátane tvorby obsahu • Tvorba obsahu pre komunikáciu na sociálnych sieťach, správa firemného LinkedIn profilu • Organizovanie eventov pre klientov, promo akcie, interné akcie • Správa externých dodávateľov – objednávanie reklamných predmetov, objednávanie tlačových materiálov • Podpora obchodného tímu, generovanie leadov • Riadenie a komunikácia s externistami (SEO, sociálne siete, PR…) • Interná marketingová komunikácia • Komunikácia a spolupráca s marketingovým oddelením českej centrály • plnenie KPI´s vrátane reportingu Čím by si mal/a vynikať: • Samostatnosťou pri plnení úloh • Znalosťou marketingového prostredia, skúsenosť s B2B marketingom veľkou výhodou • Kreativitou a zaujímavými nápadmi • Znalosť online marketingu, princípy fungovania online komunikácie • Spoľahlivosťou, zodpovednosťou za zverené úlohy • Znalosťou AJ na úrovni B2, ČJ výhodou Čo ti ponúkame: • Spoluprácu na HPP, IČ alebo skrátený uväzok • Zodpovedajúce finančné ohodnotenie • Prácu v stabilnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou • Rôznorodú prácu, v ktorej sa nebudeš nikdy nudiť • Možnosť home office podľa dohody Mzda: 1500-2000 EUR
Prokúra - zastupovanie na základe špeciálnej plnej moci
Hľadám si/uchádzam sa o hlavný alebo vedľajší úväzok v spoločnosti rôznych oblastiach ako prokurista - zástupca konateľa (riaditeľa spoločnosti). Som SZČO, mám aj živnosť. Prax v oblasti práva, správy pohľadávok, realít. Zabezpečím podpis a uzatváranie obchodných zmlúv a iných dokumentov, pracovné stretnutia, obchodné rokovania a vyjednávania ako aj zastupovanie pred súdom. Odbremenie konateľa od vykonávania bežných činností súvisiacich s prevádzkovaním podniku. Byť jeho pravá ruka, zástupca. Som zbehlá v administratíve, na úradoch, viem veci vybehať za Vás. Ponúkam obidve formy prokúry - bežnú aj rozšírenú prokúru. Mám dlhoročnú prax ako právnička a realitná maklérka. Práca v teréne, mám k dispozícii automobil. Som časovo fleibilná, možnosť cestovania či dochádzania. Som samostatná, zodpovedná, dochvíľna, zameraná na riešenie rôznych situácií a problémov. Vy sa rozhodujete, ja konám za Vás. Otvorená som konzultácii, brainstorming, rady v rozhodovaní, nastavení stratégie. Platové podmienky na základe dohody alebo ponuky.
Security Manažér
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti : - Nástup do zmeny na vedúce/riadiace pozície z dôvodu zabezpečenia plynulého chodu a odstránenia nedostatkov - Riadenie a kontrola výkonu služby na zverených objektoch - Zabezpečenie a zodpovednosť za úplnosť technickej vybavenosti objektu, zabezpečenie obmeny uniforiem, dodávka kancelárskych, hygienických potrieb na objekt apod. - Príprava podkladov pre mzdy - Plnenie úloh podľa potrieb Projektového Manažéra a riadenie sa jeho pokynmi - Vypracovávanie inštrukcií, smerníc na objekty a plán služieb podľa potrieb Regionálneho Manažéra - Vykonávanie tréningu bezpečnostných zamestnancov - Kontrola postupov a smerníc pre výkon služby - Vykonávanie plánovaných a náhodných kontrol na objektoch - Komunikácia so zodpovednými osobami odberateľa, dodávateľa apod. - Zabezpečenie personálneho obsadenia objektov, realizovanie pohovorov apod. - Operatívne riešia požiadaviek klientov a vzniknuté mimoriadne situácie na jednotlivých objektoch Zamestnanecké výhody a benefity : - Podpora skúsených kolegov - Samostatná, zodpovedná pozícia - Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - Možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - Priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie - Účasť na firemných akciách - Možnosť ďalšieho vzdelávania a absolvovania kurzov Požiadavky : - Preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka ) - Výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti - Zodpovednosť, samostatnosť - Schopnosť pracovať s nasadením Mzda : 1200€ Miesto výkonu práce : Bratislavský kraj a práca si vyžaduje aj cestovanie
Administratívny pracovník v dopravnej spoločnosti
Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .
Mzdový/á účtovník/čka / Personalista/ka
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy. Náplň práce: - komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov - komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP - vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní - zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie - zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou - spracovanie mesačných výkazov poistného, - mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov - vydávanie potvrdení o výške príjmov - spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti Zamestnanecké výhody, benefity - možnosť vzdelávania - moderné pracovné prostredie - práca v dynamickom kolektíve - adekvátne finančné ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - práca v modernom a dynamickom prostredí - možnosť práce z domu - sick day - ročná prémia - stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí. V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Viacúčelová skladovacia hala + Admin. budova, Gabčíkovo
Realitná kancelária GOFAR ponúka EXKLUZÍVNE na predaj viacúčelovú halu s využitím ako sklad alebo na ľahkú výrobu + administratívnu budovu vo vynikajúcej lokalite Gabčíkova. Administratívnu budovu je možné po miernej prestavbe používať aj ako rodinný dom. HLAVNÉ VÝHODY • Administratívna budova vhodná ako sídlo spoločnosti • Veľká viacúčelová hala vhodná na sklad, veľkosklad, alebo ľahkú výrobu • Administratívnu budovu je možné po miernej úprave používať aj ako rodinný dom • Bezproblémové parkovanie pre zamestnancov a zákazníkov spoločnosti na dvore a na vyhradenej ploche pred budovou • Možnosť nadstavby ďalšieho poschodia na hale Forma vlastníctva: Firemné Výmera parcely: 877m2 Zastavaná plocha: Administratívna budova: 417 m2, Viacúčelová hala: 320 m2 Zastavaná plocha celkom: 737 m2 Pozemok: Rovinatý Príjazdová cesta: Asfalt Podlahová plocha administratívnej budovy: 181,32m2 Podlahová plocha priemyselnej haly: 320,6 m2 Administratívna budova: Administratívna budova: 6 miestností + predsieň, sekretariát a sociálne zariadenia Počet nadzemných podlaží: 1 Podpivničený: Áno, jedna miestnosť čiastočne podpivničená Alarm komplet Privedený optický kábel internetu pred budovu Vchodové dvere drevené, okná plastové, Stierky na stenách, okrem umyvárne a toaliet. Podlaha: plávajúca podlaha v drevo dekóre, v kancelárii s pivnicou PVC podlaha v zladenom drevo dekóre. V umyvárni a na toaletách keramická dlažba a obklady. Viacúčelová hala: Liata podlaha, na stenách a na strope omietka. Oplotenie: zo strany cesty celokovová odťahovacia brána a pred predzáhradkou oplotenie z drevených líšt, ostatné oplotenie drôtené, alebo plechové. Inžinierske siete: elektrina, kanalizácia, verejný vodovod Kúrenie: Kotol na tuhé palivá, vykurovanie radiátormi Elektrický prúd: 220/380V Možnosti využitia: Sídlo firmy, alebo po miernej úprave aj ako rodinný dom. Viacúčelovú halu je možné využiť ako sklad, alebo na ľahkú výrobu. LOKALITA Administratívna budova a hala sa nachádzajú v Gabčíkove priamo na ceste 506 vedúcej z Bratislavy smerom na Gyór. Lokalita poskytuje výbornú dopravnú dostupnosť tak pre kamionovú ako aj pre osobnú prepravu. CENA Cena administratívnej budovy a viacúčelovej haly spolu: 458.000,- € bez DPH Voľný okamžite ! BEZ TIARCH ! FINANCOVANIE Kúpu je možné financovať aj z hypotekárneho úveru. Zabezpečíme bezplatný finančný servis, kompletné vybavenie hypotekárneho úveru a poistenia nehnuteľnosti našim interným hypotekárnym špecialistom. Gofar je registrovaným finančným sprostredkovateľom v NBS. OBHLIADKY Po predchádzajúcej dohode v pracovné dni: 8:30 - 18:00 hod, alebo tiež cez víkendy. KONTAKT Ing. Ladislav Szabo mobil: e-mail: ladislav.szabo@ web: © Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie GOFAR.
Prijmeme OPERÁTOROV VÝROBY
Stabilná firma s dlhoročnými skúsenosťami v hutníckej oblasti hľadá operátorov výroby na obslužné práce. Náplň práce: - obsluha jednotlivých úsekov linky Mzdové podmienky: -nástupná mzda na živnosť od 9€/N/hod. - vrátane príplatkov Zamestnanecké výhody, benefity: - Perspektívne zamestnanie v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti ktorá dlhodobo spolupracuje s U.S.Steel Košice - Garancia vyplácania faktúr v dohodnutých termínoch (mesačná fakturácia) - Výkonnostný a dochádzkový bonus - Príležitosť privyrobiť si platenými nadčasmi - Možnosť odborného rastu Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: - odborné stredoškolské bez maturity - stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - fyzická zdatnosť, - zodpovednosť a chuť pracovať - manuálna zručnosť - bezúhonnosť - dobrá pracovná morálka Stručná charakteristika spoločnosti: Spoločnosť Panda-Košice má dlhoročnú prax v zabezpečovaní a poskytovaní rôznych druhov prác (žeriavnik, operátor výroby, palič, viazač, strojník, skladník, pomocný pracovník- čistiace práce) predovšetkým pre U.S.Steel Košice. Kontaktná osoba: Ongyíková Laura Tel.: E-mail: personalne@ V prípade záujmu posielať štruktúrovaný životopis na mailovú adresu: personalne@ Kontaktovaní a následne zaradení do výberového konania budú len tí uchádzači, ktorí najviac vyhovujú uvedeným požiadavkám.
Upratovanie - OC JUŽANKA /Exteriér/ - Trenčín
Prijmeme záujemcov na upratovanie v OC Trenčín. Pracovná náplň: - Voľné pracovné miesto je EXTERIÉR - Poriadok okolo OC, zber odpadkov, lístia, zametanie, vysýpanie košov Plat: - 4,03 € /hod brutto Pracovný pomer: - Dohoda Miesto výkonu práce: - Obchodné Centrum- JUŽANKA - Gen. Svobodu 1 - 911 08 Trenčín Nástup: - Ihneď Pracovná doba: - Podelok - Piatok: Od: 7:00 hod - Do: 9:00 hod - Sobota - Nedeľa: Od: 7:00 hod - Do: 8:00 hod Benefity: - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - korektný prístup k zamestnancom - priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
SBS pracovník - CCS - Bratislava
Pracovná náplň: - kontrola a evidencia vozidiel Pracovná doba: - Pondelok až Nedeľa - 12 hod /denné a nočné/ - od: 6:00 hod - do: 18:00 hod Plat: - 5,03 € brutto /hod Miesto výkonu práce: - CCS Agátová 22, 841 01 Bratislava Pracovný pomer: - Dohoda Nástup: - Ihneď Požiadavky: - preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí osvedčenie o absolvovaní kurzu/ - čistý odpis z registra trestov - zdravotná spôsobilosť - vhodnejšie pre záujemcov z Lozorna a blízkeho okolia Benefity: - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť prispôsobenia služieb - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom
SBS pracovník - Administratívna budova - Bratislava
Prijmeme viacero záujemcov na stráženie v Administratívnej budove v Bratislave. Pracovná náplň: - evidencia návštev, občasná pochôdzková činnosť, kontrola interiéru Požiadavky: - Zdravotná spôsobilosť - Čistý odpis Registra trestov - Preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí osvedčenie o absolvovaní kurzu POS/ Deň nástupu: - Ihneď Druh pracovného pomeru: - Hlavný pracovný pomer Miesto výkonu práce: - Administratívna buova, 831 04 Bratislava Zmeny: - 12 hod /denné a nočné/ Plat: - 5,003 € hod /brutto + príplatky - Po odpracovaní 3 mesiacov - 5,20 € /hod Benefity: - náborový príspevok 100 € po prvom odpracovanom mesiaci - po odpracovaní 3 mesiacov mzda 5,20 € /hod - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť prispôsobiť služby - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom
SBS pracovník - Bratislava
Prijmeme väčší počet SBS záujemcov na rôzne pozície v Bratislave. Pracovná náplň: - Dohliadanie na stav a vybavenie objektu - Ochrana majetku klienta - Pochôdzková činnosť Operačný dôstojník: - Obsluha CCTV, Spracovávanie pravidelných reportov, Komunikácia s výjazdovými skupinami, klientmi, záchrannými zložkami a pod. - Práca s PC /s programom- Word, Excel, Outlook/ Zmeny: - 12 hod zmeny /denné Požiadavky: - čistý odpis registra trestov - zdravotná spôsobilosť - preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí mať osvedčenie o absolvovaní kurz POS/ Mzda: - 5,003 € hod /brutto + príplatky Pracovný pomer: - Hlavný pracovný pomer - Dohoda o pracovnej činnosti Termín nástupu: - Dohodou Miesto výkonu práce: - Einsteinova, 851 01 Bratislava Benefity: - Preplatíme preukaz OS do výšky 200 € po odpracovaní 3 mesiacov, ktorý pomôžeme vyriešiť - Náborový príspevok v sume 50 € - Akcia: Dohoď kamaráta 100 € - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť prispôsobiť služby - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom
Skladník s VZV
Hľadám skladníka s papiermi na vysokozdvižný vozík do strojárskej spoločnosti v Novom Meste nad Váhom. Požiadavky: -papiere na VZV -ochota pracovať na 3 zmeny Ponúkame: -mzdu od 1100€/v čistom -dopravu do spoločnosti -príspevok na stravu -práca na trvalý pracovný pomer -stabilné zamestnanie -možnosť pracovať na živnosť, mzda od 1300€/v čistom Pre viac info:
Bmw F10 525
BMW Rad 5 11 000 € Značka: BMW Model: Rad 5 Mesiac / Rok: -- / 2010 Palivo: Diesel Prevodovka: 8-st. automatická Výkon: 150 kW Najazdené km: 270 000 km VIN: ----------------- Interná poznámka: 1 Stav: Používané Karoséria: Sedan Pohon: Zadný Počet dverí: 4 Miest na sedenie: 5 EČV: ------- Farba: Čierna Objem: 2993 cm3 Norma emisií: Euro 5 Spotreba v meste: 7.8 lit. /100 km Mimo mesta: -- lit. /100 km Kombinovaná: 6.1 lit. /100 km Bezpečnosť: ABS, Airbagy, Alarm, Centrálne zamykanie, DSC, EBD, Imobilizér, Isofix Komfort: Klimatizácia automatická, Lakťová opierka, Bluetooth handsfree, Tempomat, Elektrické ovládanie kufra, Elektrické zrkadlá, Elektrické sedadlá, Elektrické okná, Fólie, Vyhrievané zrkadlá, Kožený paket, Kožený interiér, Multifunkčný volant, Navigačný systém, Palubný počítač, Parkovacie senzory, Autorádio, Tónované sklá, Xenónové svetlomety Výbava: Hliníkové disky, Doťahovanie dverí, Hmlovky, Svetelný senzor, Dažďový senzor, Stop&start systém "Možnosť financovania cez všetky úverove spoločnosti a banky uz s 0% akontaciou formou autoúveru". Vybavenie uz do 60 minut, pracovnikom priamo v uverovej spolocnosti, alebo v banke". Doplňujúce údaje: 1.majiteľ, Garážované, Dovezené, Nehavarované, ODO-Pass, Servisná knižka, Možný leasing, Možný úver Poznámka: Auto má úplne novú komplet palivovú sústavu Dovoz Belgicko uvedená cena je na slovenských špz !!! už je prihlásené na ŠPZ
SBS pracovník /OPD/ - MAX - Nitra
Prijmeme SBS záujemcov na stráženie v NR. Pracovná náplň: - Operačný /pochôdzkár - operačný dohľad nad objektom, technológiami (CCTV, EPS, SHZ) - pochôdzková činnosť - zabezpečenie objektu Požiadavky: - čistý odpis z registra trestov - zdravotná spôsobilosť - preukaz odbornej spôsobilosti typu S Plat: - 5,003 € /hod + príplatky Zmeny: - 12 hod /denné a nočné/ - denné od: 6:00 hod - do: 18:00 hod - denné od: 9:00 hod - do: 21:00 hod - nočné od: 18:00 hod - do: 6:00 hod Pracovný pomer: - Dohoda o pracovnej činnosti Adresa: - OC MAX, Chrenovská 30, 949 01 Nitra - Chrenová Benefity: - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť prispôsobiť služby - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom
SBS pracovník - Rohožník
Prijmeme väčší počet záujemcov na stráženie v Rohožníku na Záhorií. Pracovná náplň: - Dohliadanie na stav a vybavenie objektu - Pochôdzková činnosť - Ochrana majetku klienta Pracovná doba: - 12 hod /denné a nočné/ Plat: - 5,003 € brutto /hod Miesto výkonu práce: - 906 38 Rohožník, Slovensko Požiadavky: - preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí osvedčenie o absolvovaní kurzu/ - čistý odpis z registra trestov - zdravotná spôsobilosť Benefity: - Preplatíme preukaz OS do výšky 200 € po odpracovaní 3 mesiacov, ktorý pomôžeme vyriešiť - Náborový príspevok v sume 50 € - Akcia: Dohoď kamaráta 100 € - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom
Skvelá ponuka pre TEAM LEADERA/ELEKTROMONTÉR - NEMECKO
,,Chceš byť aj ty Leader vo vlastnom Teame elektromontérov?’’ ,,Nebojíš sa prevziať zodpovednosť?’’ ,,Chces sa posunúť o krok vpred?’’ ,,Na každom projekte vynikáš svojimi skúsenosťami?" ,,Chceš lepšie uplatniť svoj potenciál?’’ Potom hľadáme práve teba!!! Pre stabilnú, úspešnú, rýchlo rastúcu firmu MS Gruppe s.r.o. hľadáme skúseného TEAM LEADERA / HLAVNÉHO ELEKTROMONTÉRA s dlhoročnou praxou(nejedná sa o prácu stavbyvedúceho, 70-80% manuálna práca/20-30% komunikácia s majstrom, projektovým oddelením atď...). Náplň práce: - spolu s chlapmi z partie vykonáva elektromontážne práce, zadeľuje im prácu - technická podpora pre rôzne projekty v Nemecku - organizovanie a vedenie montážnych tímov v odborných oblastiach celého projektu - kontrola jednotlivých pokrokov na stavbe, dodržiavanie termínov, kontrola kvality vykonaných prác - plánovanie nákladov a kontrolovanie nákladov spoločne s projektovým manažérom - hodnotenie výkonov jednotlivých pracovníkov - príprava stavebných denníkov v nemeckom jazyku (Bautagesbuch) - zúčastňovať sa na pravidelných stavebných poradách ako zástupca našej spoločnosti - konzultácie s projektovým manažérom o postupe jednotlivých etáp projektu, pred a počas jeho realizácie Pracovný čas: - pracuje sa 5-6 dní v týždni (v priemere 200hodín) Čo ponúkame: - PRÁCA NA ŽIVNOSŤ, alebo pracovnú zmluvu v stabilnej, úspešnej, rýchlo rastúcej firme. - hodinová mzda od 30-32,- Eur/hod - ubytovanie zabezpečené a zúčtované za rovnaké časové obdobie - práca na turnusy - fakturácia každé 2 týždne - dlhodobá spolupráca a celoročne zákazky pre živnostníkov, stabilná práca - pomoc pri vybavovaní administratívnych záležitosti pri práci v Nemecku, výkazy, fakturácia, dane, poistenie, Freistellung, ubytovanie, atď., Čo očakávame: - ukončené elektrikárske vzdelanie, alebo porovnateľná kvalifikácia - platná vyhláška - min. §22 - viacročná prax v oblasti elektrotechniky - znalosť odborných predpisov v oblasti elektrotechniky - dobrá znalosť PC, MS Office - samostatný, štruktúrovaný a zodpovedný prístup k práci - skúsenosti s vedením a organizovaním pracovného tímu - otvorenosť a odhodlanie učiť sa novým veciam - ochota pracovať a cestovať v rámci celého Nemecka, flexibilita (vodičský preukaz skupiny B) - veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka (Stredne pokročilý- B1) Stručná charakteristika spoločnosti: MS Gruppe, s.r.o. je spoločnosť zameraná na nábor a výber personálu pre prácu v zahraničí so sídlom na Slovensku. MS GRUPPE s.r.o. R.Nedeckého 12 97401 Banská Bystrica Životopis v nemeckom jazyku môžete poslať na uvedený email. V prípade ďalších otázok nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu: l.hrubec@, alebo telefonicky na čísle: .
Hľadáme SKLADNÍKA
Do novootvorenej spoločnosti hľadáme skladníka Podmienky: - VZV preukaz alebo prax na vozíku - časová flexibilita výhodou Miesto: - Bratislava - Devínska Nová Ves Mzda: 1200€ Finančné príspevky na stravu, ubytovanie Náplň práce: 1.Nakládky/vykládky kontajnerov (dodacie listy ,CMR ,skenovanie ,zakladanie ,potvrdzovanie papierov, manuálny dodací list na prázdne obaly, práca s Excelom atď.... ). 2.Prijem do systému na základe ASN, alebo manuálne, alebo skenerom. 3.Logistické nezhody a ich zapisovanie. 4.Akčný plán – dopĺňanie údajov/kontrola/zapisovanie. 5.Inventúra stropov na základe požiadaviek. 6.Inventúra prázdnych obalov. 7.Komunikácia s OST. 8.Komunikácia s logistikou/výrobou/kvalitou. 9.Obsluhovanie kvality pri sortačných akciách. 10.Práca so skenerom (na vysokej úrovni). 11.A mnoho ďalších dodatočných činností. 12.Nakládky reklamácii a administratíva s tým spojená, kontrola šrotu. Opis spoločnosti: Novootvorená spoločnosť, príjemné a čisté prostredie, priateľský kolektív