náuka o spoločnosti - strana 45
Počet nájdených inzerátov NÁUKA O SPOLOČNOSTI
: 1000 - strana 45

Ponúkame pracovnu pozíciu: predavac- asistent predaja do internetového a kamenneho obchodu-
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Od 900 EUR/mesiac
Moznost pracovat na dohodu alebo aj brigadne, odmena 7eur/Hod + prispevok na obed.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-komplexné vykonávanie predajných činnosti prevádzkovej jednotky v predajni
-vykladanie a dokladanie tovaru na predajni,
-nahrávanie tovaru do e-shopu a pripisovanie položiek do skladového systému Profit365,
-následná upráva ceny podla porovnávaču cien ,
-objednávanie tovaru podla poklesu skladových zásob,
-priamy predaj tovaru na kamennej predajni v Bratislave,
Predajna je otvorena v pracovne dni od 10:00- 18:00 Hod.
-obsluhovanie zákazníkov,
-práca s pokladňou a interným ekonomickým a informačným systémom (Profit 365),
-realizácia bezhotovostných platieb, obsluha platobného terminálu,
-komunikovanie so zákazníkmi, ktorí preferujú komunikáciu po
telefóne, alebo e-mailom.
- príprava objednávok, ktoré si zákazníci objednajú cez e-shop,
-kreatívna práca s tovarom najvyššej kvality,
-práca v stabilnej, rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti,
-Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru.
-Príspevok na stravné nad rámec zákona.
Zamestnanecké výhody, benefity
-Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru.
-Príspevok na stravné nad rámec zákona.
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Ostatné znalosti
world + excel - Základy
Spoločnosť sa zaoberá predajom parfumov a kozmetiky cez internet, a v Kamennej predajni v Bratislave na Mierovej145 za internetove ceny !

Do nášho kolektívu hľadáme zamestnanca na pozíciu: Manažéra riadenia chovu hospodárskych zvierat, ktorého náplňou práce bude:
- zabezpečovanie plynulej prevádzky na farme
- organizovanie pracovných zmien
- sledovanie zdravotného stavu zvierat a vykonávanie veterinárnych zákrokov spolu s veterinárnym lekárom
- zabezpečovanie reprodukcie hospodárskych zvierat
- sledovanie úžitkovosti chovných zvierat
- zodpovednosť za kŕmenie a výživu hospodárskych zvierat
- stanovovanie dávky a zloženia kŕmenia
- zasielanie pravidelných hlásení o stave, presunoch a úhynoch zvierat kontrolným inštitúciám
- vedenie evidencie zvierat
- mesačný reporting pre vedenie spoločnosti
Mzdové podmienky:
Nástupný plat : 1100 + 20 % prémie,
13.plat pri plnení plánu,
Vianočné prémie,
Prehodnocovanie (možnosť navýšenia) mzdy na ročnej báze.
Benefity:
Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou.
Služobné auto aj na súkromné účely
Možnosť kariérneho rastu.
Flexibilná pracovná doba
Možnosť nákupu produktov družstva za zvýhodnené ceny.
Osobné predpoklady a zručnosti:
Vzťah k práci so zvieratami.
Proaktívny prístup, zameranie na cieľ a výsledky. Odolnosť voči stresu.
Schopnosť viesť kolektív a organizovať prácu.
Viac info na tel. čísle:

Dobrý deň,
Netrápte sa v zákonoch a zmenách v legislatíve a v účtovníctve.
Ponúkam vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ )
Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska
Ponúkam:
- vedenie účtovníctva
- vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky
- zasielanie výkazov
Individuálny prístup, všetko za prijateľnú cenu.
Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti, ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros.
V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo uvedenom v inzeráte.

Čo bude tvojim poslaním:
• Podieľať sa na tvorbe marketingovej stratégie a následne dbať na jej realizáciu
• Správa webových stránok spoločnosti a firemného blogu vrátane tvorby obsahu
• Tvorba obsahu pre komunikáciu na sociálnych sieťach, správa firemného LinkedIn profilu
• Organizovanie eventov pre klientov, promo akcie, interné akcie
• Správa externých dodávateľov – objednávanie reklamných predmetov, objednávanie tlačových materiálov
• Podpora obchodného tímu, generovanie leadov
• Riadenie a komunikácia s externistami (SEO, sociálne siete, PR…)
• Interná marketingová komunikácia
• Komunikácia a spolupráca s marketingovým oddelením českej centrály
• plnenie KPI´s vrátane reportingu
Čím by si mal/a vynikať:
• Samostatnosťou pri plnení úloh
• Znalosťou marketingového prostredia, skúsenosť s B2B marketingom veľkou výhodou
• Kreativitou a zaujímavými nápadmi
• Znalosť online marketingu, princípy fungovania online komunikácie
• Spoľahlivosťou, zodpovednosťou za zverené úlohy
• Znalosťou AJ na úrovni B2, ČJ výhodou
Čo ti ponúkame:
• Spoluprácu na HPP, IČ alebo skrátený uväzok
• Zodpovedajúce finančné ohodnotenie
• Prácu v stabilnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
• Rôznorodú prácu, v ktorej sa nebudeš nikdy nudiť
• Možnosť home office podľa dohody
Mzda:
1500-2000 EUR

Hľadám si/uchádzam sa o hlavný alebo vedľajší úväzok v spoločnosti rôznych oblastiach ako prokurista - zástupca konateľa (riaditeľa spoločnosti).
Som SZČO, mám aj živnosť.
Prax v oblasti práva, správy pohľadávok, realít. Zabezpečím podpis a uzatváranie obchodných zmlúv a iných dokumentov, pracovné stretnutia, obchodné rokovania a vyjednávania ako aj zastupovanie pred súdom.
Odbremenie konateľa od vykonávania bežných činností súvisiacich s prevádzkovaním podniku. Byť jeho pravá ruka, zástupca. Som zbehlá v administratíve, na úradoch, viem veci vybehať za Vás.
Ponúkam obidve formy prokúry - bežnú aj rozšírenú prokúru. Mám dlhoročnú prax ako právnička a realitná maklérka.
Práca v teréne, mám k dispozícii automobil. Som časovo fleibilná, možnosť cestovania či dochádzania. Som samostatná, zodpovedná, dochvíľna, zameraná na riešenie rôznych situácií a problémov.
Vy sa rozhodujete, ja konám za Vás. Otvorená som konzultácii, brainstorming, rady v rozhodovaní, nastavení stratégie.
Platové podmienky na základe dohody alebo ponuky.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti :
- Nástup do zmeny na vedúce/riadiace pozície z dôvodu zabezpečenia plynulého chodu a odstránenia nedostatkov
- Riadenie a kontrola výkonu služby na zverených objektoch
- Zabezpečenie a zodpovednosť za úplnosť technickej vybavenosti objektu, zabezpečenie obmeny uniforiem, dodávka kancelárskych, hygienických potrieb na objekt apod.
- Príprava podkladov pre mzdy
- Plnenie úloh podľa potrieb Projektového Manažéra a riadenie sa jeho pokynmi
- Vypracovávanie inštrukcií, smerníc na objekty a plán služieb podľa potrieb Regionálneho Manažéra
- Vykonávanie tréningu bezpečnostných zamestnancov
- Kontrola postupov a smerníc pre výkon služby
- Vykonávanie plánovaných a náhodných kontrol na objektoch
- Komunikácia so zodpovednými osobami odberateľa, dodávateľa apod.
- Zabezpečenie personálneho obsadenia objektov, realizovanie pohovorov apod.
- Operatívne riešia požiadaviek klientov a vzniknuté mimoriadne situácie na jednotlivých objektoch
Zamestnanecké výhody a benefity :
- Podpora skúsených kolegov
- Samostatná, zodpovedná pozícia
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- Možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie
- Účasť na firemných akciách
- Možnosť ďalšieho vzdelávania a absolvovania kurzov
Požiadavky :
- Preukaz odbornej spôsobilosti typu S ( podmienka )
- Výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- Zodpovednosť, samostatnosť
- Schopnosť pracovať s nasadením
Mzda :
1200€
Miesto výkonu práce :
Bratislavský kraj a práca si vyžaduje aj cestovanie

Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .

Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@

Realitná kancelária GOFAR ponúka EXKLUZÍVNE na predaj viacúčelovú halu s využitím ako sklad alebo na ľahkú výrobu + administratívnu budovu vo vynikajúcej lokalite Gabčíkova.
Administratívnu budovu je možné po miernej prestavbe používať aj ako rodinný dom.
HLAVNÉ VÝHODY
• Administratívna budova vhodná ako sídlo spoločnosti
• Veľká viacúčelová hala vhodná na sklad, veľkosklad, alebo ľahkú výrobu
• Administratívnu budovu je možné po miernej úprave používať aj ako rodinný dom
• Bezproblémové parkovanie pre zamestnancov a zákazníkov spoločnosti na dvore a na vyhradenej ploche pred budovou
• Možnosť nadstavby ďalšieho poschodia na hale
Forma vlastníctva: Firemné
Výmera parcely: 877m2
Zastavaná plocha: Administratívna budova: 417 m2, Viacúčelová hala: 320 m2
Zastavaná plocha celkom: 737 m2
Pozemok: Rovinatý
Príjazdová cesta: Asfalt
Podlahová plocha administratívnej budovy: 181,32m2
Podlahová plocha priemyselnej haly: 320,6 m2
Administratívna budova:
Administratívna budova: 6 miestností + predsieň, sekretariát a sociálne zariadenia
Počet nadzemných podlaží: 1
Podpivničený: Áno, jedna miestnosť čiastočne podpivničená
Alarm komplet
Privedený optický kábel internetu pred budovu
Vchodové dvere drevené, okná plastové, Stierky na stenách, okrem umyvárne a toaliet. Podlaha: plávajúca podlaha v drevo dekóre, v kancelárii s pivnicou PVC podlaha v zladenom drevo dekóre. V umyvárni a na toaletách keramická dlažba a obklady.
Viacúčelová hala:
Liata podlaha, na stenách a na strope omietka.
Oplotenie: zo strany cesty celokovová odťahovacia brána a pred predzáhradkou oplotenie z drevených líšt, ostatné oplotenie drôtené, alebo plechové.
Inžinierske siete: elektrina, kanalizácia, verejný vodovod
Kúrenie: Kotol na tuhé palivá, vykurovanie radiátormi
Elektrický prúd: 220/380V
Možnosti využitia: Sídlo firmy, alebo po miernej úprave aj ako rodinný dom. Viacúčelovú halu je možné využiť ako sklad, alebo na ľahkú výrobu.
LOKALITA
Administratívna budova a hala sa nachádzajú v Gabčíkove priamo na ceste 506 vedúcej z Bratislavy smerom na Gyór. Lokalita poskytuje výbornú dopravnú dostupnosť tak pre kamionovú ako aj pre osobnú prepravu.
CENA
Cena administratívnej budovy a viacúčelovej haly spolu: 458.000,- € bez DPH
Voľný okamžite !
BEZ TIARCH !
FINANCOVANIE
Kúpu je možné financovať aj z hypotekárneho úveru.
Zabezpečíme bezplatný finančný servis, kompletné vybavenie hypotekárneho úveru a poistenia nehnuteľnosti našim interným hypotekárnym špecialistom. Gofar je registrovaným finančným sprostredkovateľom v NBS.
OBHLIADKY
Po predchádzajúcej dohode v pracovné dni: 8:30 - 18:00 hod, alebo tiež cez víkendy.
KONTAKT
Ing. Ladislav Szabo
mobil:
e-mail: ladislav.szabo@
web:
© Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie GOFAR.

Stabilná firma s dlhoročnými skúsenosťami v hutníckej oblasti hľadá operátorov výroby na obslužné práce.
Náplň práce:
- obsluha jednotlivých úsekov linky
Mzdové podmienky:
-nástupná mzda na živnosť od 9€/N/hod. - vrátane príplatkov
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Perspektívne zamestnanie v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti ktorá dlhodobo spolupracuje s U.S.Steel Košice
- Garancia vyplácania faktúr v dohodnutých termínoch (mesačná fakturácia)
- Výkonnostný a dochádzkový bonus
- Príležitosť privyrobiť si platenými nadčasmi
- Možnosť odborného rastu
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- odborné stredoškolské bez maturity
- stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- fyzická zdatnosť,
- zodpovednosť a chuť pracovať
- manuálna zručnosť
- bezúhonnosť
- dobrá pracovná morálka
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť Panda-Košice má dlhoročnú prax v zabezpečovaní a poskytovaní rôznych druhov prác (žeriavnik, operátor výroby, palič, viazač, strojník, skladník, pomocný pracovník- čistiace práce) predovšetkým pre U.S.Steel Košice.
Kontaktná osoba: Ongyíková Laura
Tel.:
E-mail: personalne@
V prípade záujmu posielať štruktúrovaný životopis na mailovú adresu: personalne@
Kontaktovaní a následne zaradení do výberového konania budú len tí uchádzači, ktorí najviac vyhovujú uvedeným požiadavkám.

Prijmeme záujemcov na upratovanie v OC Trenčín.
Pracovná náplň:
- Voľné pracovné miesto je EXTERIÉR
- Poriadok okolo OC, zber odpadkov, lístia, zametanie, vysýpanie košov
Plat:
- 4,03 € /hod brutto
Pracovný pomer:
- Dohoda
Miesto výkonu práce:
- Obchodné Centrum- JUŽANKA
- Gen. Svobodu 1
- 911 08 Trenčín
Nástup:
- Ihneď
Pracovná doba:
- Podelok - Piatok: Od: 7:00 hod - Do: 9:00 hod
- Sobota - Nedeľa: Od: 7:00 hod - Do: 8:00 hod
Benefity:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- korektný prístup k zamestnancom
- priateľský kolektív a príjemné pracovné prostredie

Pracovná náplň:
- kontrola a evidencia vozidiel
Pracovná doba:
- Pondelok až Nedeľa
- 12 hod /denné a nočné/
- od: 6:00 hod - do: 18:00 hod
Plat:
- 5,03 € brutto /hod
Miesto výkonu práce:
- CCS Agátová 22, 841 01 Bratislava
Pracovný pomer:
- Dohoda
Nástup:
- Ihneď
Požiadavky:
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí osvedčenie o absolvovaní kurzu/
- čistý odpis z registra trestov
- zdravotná spôsobilosť
- vhodnejšie pre záujemcov z Lozorna a blízkeho okolia
Benefity:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- možnosť prispôsobenia služieb
- možnosť nadčasov
- korektný prístup k zamestnancom

Prijmeme viacero záujemcov na stráženie v Administratívnej budove v Bratislave.
Pracovná náplň:
- evidencia návštev, občasná pochôdzková činnosť, kontrola interiéru
Požiadavky:
- Zdravotná spôsobilosť
- Čistý odpis Registra trestov
- Preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí osvedčenie o absolvovaní kurzu POS/
Deň nástupu:
- Ihneď
Druh pracovného pomeru:
- Hlavný pracovný pomer
Miesto výkonu práce:
- Administratívna buova, 831 04 Bratislava
Zmeny:
- 12 hod /denné a nočné/
Plat:
- 5,003 € hod /brutto + príplatky
- Po odpracovaní 3 mesiacov - 5,20 € /hod
Benefity:
- náborový príspevok 100 € po prvom odpracovanom mesiaci
- po odpracovaní 3 mesiacov mzda 5,20 € /hod
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- možnosť prispôsobiť služby
- možnosť nadčasov
- korektný prístup k zamestnancom

Prijmeme väčší počet SBS záujemcov na rôzne pozície v Bratislave.
Pracovná náplň:
- Dohliadanie na stav a vybavenie objektu
- Ochrana majetku klienta
- Pochôdzková činnosť
Operačný dôstojník:
- Obsluha CCTV, Spracovávanie pravidelných reportov, Komunikácia s výjazdovými skupinami, klientmi, záchrannými zložkami a pod.
- Práca s PC /s programom- Word, Excel, Outlook/
Zmeny:
- 12 hod zmeny /denné
Požiadavky:
- čistý odpis registra trestov
- zdravotná spôsobilosť
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí mať osvedčenie o absolvovaní kurz POS/
Mzda:
- 5,003 € hod /brutto + príplatky
Pracovný pomer:
- Hlavný pracovný pomer
- Dohoda o pracovnej činnosti
Termín nástupu:
- Dohodou
Miesto výkonu práce:
- Einsteinova, 851 01 Bratislava
Benefity:
- Preplatíme preukaz OS do výšky 200 € po odpracovaní 3 mesiacov, ktorý pomôžeme vyriešiť
- Náborový príspevok v sume 50 €
- Akcia: Dohoď kamaráta 100 €
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- možnosť prispôsobiť služby
- možnosť nadčasov
- korektný prístup k zamestnancom

Hľadám skladníka s papiermi na vysokozdvižný vozík do strojárskej spoločnosti v Novom Meste nad Váhom.
Požiadavky:
-papiere na VZV
-ochota pracovať na 3 zmeny
Ponúkame:
-mzdu od 1100€/v čistom
-dopravu do spoločnosti
-príspevok na stravu
-práca na trvalý pracovný pomer
-stabilné zamestnanie
-možnosť pracovať na živnosť, mzda od 1300€/v čistom
Pre viac info:

BMW Rad 5
11 000 €
Značka:
BMW
Model:
Rad 5
Mesiac / Rok:
-- / 2010
Palivo:
Diesel
Prevodovka:
8-st. automatická
Výkon:
150 kW
Najazdené km:
270 000 km
VIN:
-----------------
Interná poznámka:
1
Stav:
Používané
Karoséria:
Sedan
Pohon:
Zadný
Počet dverí:
4
Miest na sedenie:
5
EČV:
-------
Farba:
Čierna
Objem:
2993 cm3
Norma emisií:
Euro 5
Spotreba v meste:
7.8 lit. /100 km
Mimo mesta:
-- lit. /100 km
Kombinovaná:
6.1 lit. /100 km
Bezpečnosť:
ABS, Airbagy, Alarm, Centrálne zamykanie, DSC, EBD, Imobilizér, Isofix
Komfort:
Klimatizácia automatická, Lakťová opierka, Bluetooth handsfree, Tempomat, Elektrické ovládanie kufra, Elektrické zrkadlá, Elektrické sedadlá, Elektrické okná, Fólie, Vyhrievané zrkadlá, Kožený paket, Kožený interiér, Multifunkčný volant, Navigačný systém, Palubný počítač, Parkovacie senzory, Autorádio, Tónované sklá, Xenónové svetlomety
Výbava:
Hliníkové disky, Doťahovanie dverí, Hmlovky, Svetelný senzor, Dažďový senzor, Stop&start systém
"Možnosť financovania cez všetky úverove spoločnosti a banky uz s 0% akontaciou formou autoúveru". Vybavenie uz do 60 minut, pracovnikom priamo v uverovej spolocnosti, alebo v banke".
Doplňujúce údaje:
1.majiteľ, Garážované, Dovezené, Nehavarované, ODO-Pass, Servisná knižka, Možný leasing, Možný úver
Poznámka:
Auto má úplne novú komplet palivovú sústavu Dovoz Belgicko uvedená cena je na slovenských špz !!!
už je prihlásené na ŠPZ

Prijmeme SBS záujemcov na stráženie v NR.
Pracovná náplň:
- Operačný /pochôdzkár
- operačný dohľad nad objektom, technológiami (CCTV, EPS, SHZ)
- pochôdzková činnosť
- zabezpečenie objektu
Požiadavky:
- čistý odpis z registra trestov
- zdravotná spôsobilosť
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S
Plat:
- 5,003 € /hod + príplatky
Zmeny:
- 12 hod /denné a nočné/
- denné od: 6:00 hod - do: 18:00 hod
- denné od: 9:00 hod - do: 21:00 hod
- nočné od: 18:00 hod - do: 6:00 hod
Pracovný pomer:
- Dohoda o pracovnej činnosti
Adresa:
- OC MAX, Chrenovská 30, 949 01 Nitra - Chrenová
Benefity:
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- možnosť prispôsobiť služby
- možnosť nadčasov
- korektný prístup k zamestnancom

Prijmeme väčší počet záujemcov na stráženie v Rohožníku na Záhorií.
Pracovná náplň:
- Dohliadanie na stav a vybavenie objektu
- Pochôdzková činnosť
- Ochrana majetku klienta
Pracovná doba:
- 12 hod /denné a nočné/
Plat:
- 5,003 € brutto /hod
Miesto výkonu práce:
- 906 38 Rohožník, Slovensko
Požiadavky:
- preukaz odbornej spôsobilosti typu S /stačí osvedčenie o absolvovaní kurzu/
- čistý odpis z registra trestov
- zdravotná spôsobilosť
Benefity:
- Preplatíme preukaz OS do výšky 200 € po odpracovaní 3 mesiacov, ktorý pomôžeme vyriešiť
- Náborový príspevok v sume 50 €
- Akcia: Dohoď kamaráta 100 €
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov
- možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti
- možnosť nadčasov
- korektný prístup k zamestnancom

,,Chceš byť aj ty Leader vo vlastnom Teame elektromontérov?’’
,,Nebojíš sa prevziať zodpovednosť?’’
,,Chces sa posunúť o krok vpred?’’
,,Na každom projekte vynikáš svojimi skúsenosťami?"
,,Chceš lepšie uplatniť svoj potenciál?’’
Potom hľadáme práve teba!!!
Pre stabilnú, úspešnú, rýchlo rastúcu firmu MS Gruppe s.r.o. hľadáme skúseného TEAM LEADERA / HLAVNÉHO ELEKTROMONTÉRA s dlhoročnou praxou(nejedná sa o prácu stavbyvedúceho, 70-80% manuálna práca/20-30% komunikácia s majstrom, projektovým oddelením atď...).
Náplň práce:
- spolu s chlapmi z partie vykonáva elektromontážne práce, zadeľuje im prácu
- technická podpora pre rôzne projekty v Nemecku
- organizovanie a vedenie montážnych tímov v odborných oblastiach celého projektu
- kontrola jednotlivých pokrokov na stavbe, dodržiavanie termínov, kontrola kvality
vykonaných prác
- plánovanie nákladov a kontrolovanie nákladov spoločne s projektovým manažérom
- hodnotenie výkonov jednotlivých pracovníkov
- príprava stavebných denníkov v nemeckom jazyku (Bautagesbuch)
- zúčastňovať sa na pravidelných stavebných poradách ako zástupca našej spoločnosti
- konzultácie s projektovým manažérom o postupe jednotlivých etáp projektu, pred a počas
jeho realizácie
Pracovný čas:
- pracuje sa 5-6 dní v týždni (v priemere 200hodín)
Čo ponúkame:
- PRÁCA NA ŽIVNOSŤ, alebo pracovnú zmluvu v stabilnej, úspešnej, rýchlo rastúcej firme.
- hodinová mzda od 30-32,- Eur/hod
- ubytovanie zabezpečené a zúčtované za rovnaké časové obdobie
- práca na turnusy
- fakturácia každé 2 týždne
- dlhodobá spolupráca a celoročne zákazky pre živnostníkov, stabilná práca
- pomoc pri vybavovaní administratívnych záležitosti pri práci v Nemecku, výkazy, fakturácia, dane, poistenie, Freistellung, ubytovanie, atď.,
Čo očakávame:
- ukončené elektrikárske vzdelanie, alebo porovnateľná kvalifikácia
- platná vyhláška - min. §22
- viacročná prax v oblasti elektrotechniky
- znalosť odborných predpisov v oblasti elektrotechniky
- dobrá znalosť PC, MS Office
- samostatný, štruktúrovaný a zodpovedný prístup k práci
- skúsenosti s vedením a organizovaním pracovného tímu
- otvorenosť a odhodlanie učiť sa novým veciam
- ochota pracovať a cestovať v rámci celého Nemecka, flexibilita (vodičský preukaz skupiny B)
- veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka (Stredne pokročilý- B1)
Stručná charakteristika spoločnosti:
MS Gruppe, s.r.o. je spoločnosť zameraná na nábor a výber personálu pre prácu v zahraničí so sídlom na Slovensku.
MS GRUPPE s.r.o.
R.Nedeckého 12
97401 Banská Bystrica
Životopis v nemeckom jazyku môžete poslať na uvedený email. V prípade ďalších otázok nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu: l.hrubec@,
alebo telefonicky na čísle: .

Do novootvorenej spoločnosti hľadáme skladníka
Podmienky:
- VZV preukaz alebo prax na vozíku
- časová flexibilita výhodou
Miesto:
- Bratislava - Devínska Nová Ves
Mzda:
1200€
Finančné príspevky na stravu, ubytovanie
Náplň práce:
1.Nakládky/vykládky kontajnerov (dodacie listy ,CMR ,skenovanie ,zakladanie ,potvrdzovanie papierov, manuálny dodací list na prázdne obaly, práca s Excelom atď.... ).
2.Prijem do systému na základe ASN, alebo manuálne, alebo skenerom.
3.Logistické nezhody a ich zapisovanie.
4.Akčný plán – dopĺňanie údajov/kontrola/zapisovanie.
5.Inventúra stropov na základe požiadaviek.
6.Inventúra prázdnych obalov.
7.Komunikácia s OST.
8.Komunikácia s logistikou/výrobou/kvalitou.
9.Obsluhovanie kvality pri sortačných akciách.
10.Práca so skenerom (na vysokej úrovni).
11.A mnoho ďalších dodatočných činností.
12.Nakládky reklamácii a administratíva s tým spojená, kontrola šrotu.
Opis spoločnosti:
Novootvorená spoločnosť, príjemné a čisté prostredie, priateľský kolektív