inzercia, predaj, predám, bazár

náuka o spoločnosti - strana 30

Počet nájdených inzerátov NÁUKA O SPOLOČNOSTI : 1000 - strana 30

Sales-manager/ka (Nemecky jazyk) do stavebnej spoločnosti
Do stavebnej spoločnosti hľadá sa Sales manažér/ka so znalosťou Nemeckého jazyka Pracovná náplň: - práca v kancelárii v Bratislave (prvý mesiac home office) - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Nástup ihneď Mzdové podmienky- od 1000 eur( prvý mesiac-pokiaľ bude home office, ďalej 1200 a možnosť rastu ( ostatné dohodnime na osobnom stretnutí) Pre akékoľvek otázky neváhajte sa kontaktovať na číslo,radi odpovedáme
Ecommerce špecialista (správa eshopu) Magento 2 PETOMAR s. r
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii: Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky. Mzdové podmienky (brutto) 900 - 1 300 EUR/mesiac + dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. •Ak si hotový administrátor s niekoľkoročnou praxou, radi si s tebou pri kávičke preberieme individuálnu ponuku. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Čo bude tvojou náplňou práce? Rutinné práce • Kompletná správa a riešenie agend (backend) internetového obchodu na platforme Magento 2 • Zodpovednosť za zobrazenie portfólia produktov na frontende • Správa produktov na stránkach: Heureka, Zboží, Najnakup, Google shopping • Tvorba základných reportov z Google Analytics • Úprava rôznych atribútov a parametrov produktov • Práca s dodávateľskými feedmi • Jednoduché úpravy produktových fotografií • Listing nových produktov do eshopu a ich zaraďovanie do kategórií na základe podkladov od kolegov z rôznych predajných sekcii • Importy dodávateľských cenníkov • Importy rôznych parametrov produktov z Excelových tabuliek • Práca s Excelom Development eshopu • Vedenie prípravy podkladov nových funkcionalít a zmien na eshope, pre web developera v spolupráci s kolegami • Vedenie pracovných call-ov s web developerom na týždennej báze Dlhodobé ciele • Riadenie prechodu niekoľkých firemných e shopov na platformu Magento 2, pod jeden backend. Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za bezproblémový chod všetkých funkcionalít eshopu na platforme magento 2, ktorý je momentálne tesne pred spustením. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? • Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti • Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike • Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky • Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou • Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné team buildingy. Informácie o výberovom konaní VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA. AVION - PETOMAR cca 30min. Firma je situovaná 1minútu od diaľnice R1. Do práce a z práce by si chodil presne opačne ako ide hlavná vlna. Ráno smer Trnava prázdna diaľnica do práce a večer smer Bratislava prázdna diaľnica z práce. Miesto výkonu práce je v sídle našej spoločnosti v Dolnej Strede, Váhovská 870 (areál Velba) • Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV na tomas@, životopisy vyhodnocujeme v prvom kole a v prípade, že nás tvoje CV osloví, budeme ťa kontaktovať. • Termín nástupu dohodou. • V prípade potreby
Rýchle založenie sro
Ponúkame odborné založenie spoločnosti s ručením obmedzeným. Cena obsahuje už aj súdny poplatok. Pre viac info nás kontaktujte. Spoločnosti, spoločnosť s ručením obmedzeným, sro, s.r.o., firma, založenie firmy, firma na predaj.
Strojník v živočíšnej výrobe
Poľnohospodárske družstvo Poriadie Miesto práce Stará Myjava Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu ihneď Mzdové podmienky (brutto) 4,60 EUR/hod.+10% Variabilná zložka mzdy, mimoriadne odmeny, vianočný príspevok Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • vyhŕňanie maštaľného hnoja • práca zo slamou – nastielanie pomocou UNC nakladača Zamestnanecké výhody, benefity Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou Školenia Možnosť nákupu produktov družstva za zvýhodnené ceny Možnosť kariérneho rastu poukážka na družstevné výrobky Informácie o výberovom konaní Kontaktujte nás emailom alebo telefonicky. Vyhradzujeme si právo oslovovať len vybraných uchádzačov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Vodičské oprávnenie B,T, platný preukaz na VZV Osobnostné predpoklady a zručnosti manuálna zručnosť vzťah k zvieratám Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Poľnohospodárske družstvo, ktoré sa zaoberá rastlinnou aj živočíšnou výrobou. V živočíšnej výrobe sa družstvo zameriava na chov ošípaných vo wellfare podmienkach , s cieľom produkovať zdravé kvalitné ošípané pre slovenský trh. Kontakt Kontaktná osoba: Ing. Kalinová Stanislava Tel.: E-mail: zvos@
Skvelá ponuka pre TEAM LEADERA/ELEKTROMONTÉRA V NEMECKU
,,Chceš byť aj ty Leader vo vlastnom Teame elektromontérov?’’ ,,Nebojíš sa prevziať zodpovednosť?’’ ,,Chces sa posunúť o krok vpred?’’ ,,Na každom projekte vynikáš svojimi skúsenosťami?" ,,Chceš lepšie uplatniť svoj potenciál?’’ Potom hľadáme práve teba!!! Pre stabilnú, úspešnú, rýchlo rastúcu firmu MS Gruppe s.r.o. hľadáme skúseného TEAM LEADERA / HLAVNÉHO ELEKTROMONTÉRA s dlhoročnou praxou(nejedná sa o prácu stavbyvedúceho, 70-80% manuálna práca/20-30% komunikácia s majstrom, projektovým oddelením atď...). Náplň práce: - spolu s chlapmi z partie vykonáva elektromontážne práce, zadeľuje im prácu - technická podpora pre rôzne projekty v Nemecku - organizovanie a vedenie montážnych tímov v odborných oblastiach celého projektu - kontrola jednotlivých pokrokov na stavbe, dodržiavanie termínov, kontrola kvality vykonaných prác - plánovanie nákladov a kontrolovanie nákladov spoločne s projektovým manažérom - hodnotenie výkonov jednotlivých pracovníkov - príprava stavebných denníkov v nemeckom jazyku (Bautagesbuch) - zúčastňovať sa na pravidelných stavebných poradách ako zástupca našej spoločnosti - konzultácie s projektovým manažérom o postupe jednotlivých etáp projektu, pred a počas jeho realizácie Pracovný čas: - pracuje sa 5-6 dní v týždni (v priemere 200hodín) Čo ponúkame: - PRÁCA NA ŽIVNOSŤ, alebo pracovnú zmluvu v stabilnej, úspešnej, rýchlo rastúcej firme. - hodinová mzda od 26-30,- Eur/hod - ubytovanie zabezpečené a zúčtované za rovnaké časové obdobie - práca na turnusy - fakturácia každé 2 týždne - dlhodobá spolupráca a celoročne zákazky pre živnostníkov, stabilná práca - pomoc pri vybavovaní administratívnych záležitosti pri práci v Nemecku, výkazy, fakturácia, dane, poistenie, Freistellung, ubytovanie, atď., Čo očakávame: - ukončené elektrikárske vzdelanie, alebo porovnateľná kvalifikácia - platná vyhláška - min. §22 - viacročná prax v oblasti elektrotechniky - znalosť odborných predpisov v oblasti elektrotechniky - dobrá znalosť PC, MS Office - samostatný, štruktúrovaný a zodpovedný prístup k práci - skúsenosti s vedením a organizovaním pracovného tímu - otvorenosť a odhodlanie učiť sa novým veciam - ochota pracovať a cestovať v rámci celého Nemecka, flexibilita (vodičský preukaz skupiny B) - veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka (Stredne pokročilý- B1) Stručná charakteristika spoločnosti: MS Gruppe, s.r.o. je spoločnosť zameraná na nábor a výber personálu pre prácu v zahraničí so sídlom na Slovensku. MS GRUPPE s.r.o. R.Nedeckého 12 97401 Banská Bystrica Životopis v nemeckom jazyku môžete poslať na uvedený email. V prípade ďalších otázok nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu: l.hrubec@, alebo telefonicky na čísle: .
Ošetrovateľ ošípaných- Pôrodná
Poľnohospodárske družstvo Poriadie Miesto práce Stará Myjava Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu ihneď Mzdové podmienky (brutto) 4,1 EUR/hod.+10%, po skúšobnej dobe sa základná mzda prehodnocuje , mimoriadne odmeny, vianočný príspevok Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Starostlivosť a ošetrovanie zvierat a všetky s tým súvisiace práce • Kontrola pôrodov a starostlivosť o malé prasiatka • Kŕmenie, kontrola stavu vody a krmiva • Umývanie a dezinfekcia maštalí • Čistenie maštalí od hnoja, kladenie podstielok • Manipulácia so zvieratami pri presunoch a vyskladnený Zamestnanecké výhody, benefity Poskytovanie ubytovania Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou Školenia Možnosť nákupu produktov družstva za zvýhodnené ceny Možnosť kariérneho rastu Poukážka na družstevné výrobky Informácie o výberovom konaní Kontaktujte nás emailom alebo telefonicky. Vyhradzujeme si právo oslovovať len vybraných uchádzačov. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním Základné vzdelanie Stredoškolské bez maturity Stredoškolské s maturitou Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Osobnostné predpoklady a zručnosti manuálna zručnosť vzťah k zvieratám Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Poľnohospodárske družstvo, ktoré sa zaoberá rastlinnou aj živočíšnou výrobou. V živočíšnej výrobe sa družstvo zameriava na chov ošípaných vo wellfare podmienkach , s cieľom produkovať zdravé kvalitné ošípané pre slovenský trh. Kontakt Kontaktná osoba: Ing. Kalinová Stanislava Tel.: E-mail: zvos@
Finančný konzultant
Do zabehnutej kancelárie v Prievidzi hľadáme ambicióznych obchodníkov Čo sa od teba očakáva: - aktívne oslovovanie nových a zverených klientov a následná starostlivosť o nich - dojednávanie poistných produktov ocenených zlatými mincami - podávanie informácii klientom o produktoch spoločnosti - preberanie žiadostí a hlásení poistných udalostí od klientov - pozitívny prístup A ja ti zabezpečím: príjemné pracovné prostredie moderný systém vzdelávania zaujímavé finančné ohodnotenie zázemie v medzinárodnej spoločnosti Výhody, benefity: - nadštandardné finančné ohodnotenie - fixný príjem až do výšky 2500 Eur - závislý od skúseností uchádzača v poisťovníctve a bankovníctve - školenia, workshopy a firemné akcie hradené spoločnosťou - motivačné súťaže o pobytové zájazdy v zahraničí - možnosť kariérneho rastu z obchodnej na manažérsku pozíciu - kvartálne, ročné a ďalšie finančné odmeny a bonusy - zľavy až do výšky 50% na firemné produkty - flexibilita pracovného času Informácie o výberovom konaní: Práca je vhodná pre kandidátov so skúsenosťami v poisťovníctve a bankovníctve, ale aj bez nich Osobnostné predpoklady a zručnosti: - komunikatívnosť - zodpovednosť - pozitívny prístup - motivácia neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe
NAJLACNEJŠIE NAKUPOVANIE NA VŠETKO
Dobrý deň, ponúkame Vám prémiovú službu/y: Hľadáte výrobok, tovar, produkt či službu pre svoju firmu alebo pre svoju súkromnú potrebu za bezkonkurenčnú cenu? Sme tu pre Vás! Zabezpečíme Vám so zárukou najnižšej ceny všetky Vaše požiadavky čo sa týka oblasti obchodu a služieb. Je jedno či hľadáte tovar, výrobky, súčiastky alebo služby pre firmu. Môžete tiež hľadať oblečenie, módne doplnky, bicykel, korčule, chladničku, televízor, motorku, auto atď. pre svoju vlastnú potrebu. MY VÁM ZABEZPEČÍME NAJLEPŠIU CENU NA TRHU !!! Ponúkame Vám dlho-dobú spoluprácu v oblasti obstarávania výrobkov, tovaru, produktov či služieb pre Vašu spoločnosť alebo pre Vás, ako fyzickú osobu, s garanciou NAJNIŽŠEJ CENY. Je jedno či ste podnikateľ, spoločnosť alebo fyzická osoba, ktorá hľadá tovar či službu za najlepšiu cenu na trhu. MY VÁM TU CENU ZABEZPEČÍME A GARANTUJEME NAJNIŽŠIE OBSTARÁVACIE NÁKLADY/CENY. Ročne takto dokážete ušetriť ako fyzická osoba niekoľko STO až TISÍC EUR na nákupoch. V prípade firiem/spoločností/podnikateľov sa jedna o úsporu niekoľko TISÍC až STO TISÍC EUR ročne. U niektorých veľkých spoločností sa dokáže ušetriť až niečo vyše MILIÓNA EUR. SPLNÍME VAŠE VŠETKY POŽIADAVKY A NÁROKY NA AKÝKOĽVEK TYP TOVARU ČI SLUŽBY, A TO STÁLE ZA BEZKONKURENČNÚ CENU. Je jedno či sa jedna o tovar, produkt, službu, atypickú požiadavku, používaný (bazárový tovar) alebo o čokoľvek. Vašu požiadavku vždy spracujeme a sprostredkujeme za NAJNIŽŠIU sumu na trhu. V prípade, ak niečo zháňate, kupujete, objednávate, hľadáte za najlepšiu cenu s Vašimi požiadavkami, neváhajte Nás kontaktovať a my Vám to zabezpečíme vždy s najnižšou cenou a v kvalite v ktorej potrebujete. PRINCÍP FUNGOVANIA: (Je veľmi jednoduchý) 1. VY NÁM ZAŠLETE POŽIADAVKU (TOVAR/SLUŽBU atď) O KTORÝ/Ú MÁTE ZÁUJEM S AKTUÁLNOU CENOU (resp. cenovou ponukou). 2. MY VAŠU POŽIADAVKU SPRACUJEME A PREVERÍME. 3. NÁSLEDNE VÁM DOPYTOVANÝ TOVAR/SLUŽBU ZABEZPEČÍME ZA BEZKONKURENČNÚ CENU. BEZKONKURENČNÁ CENA, KTORÁ JE VÁM NÁSLEDNE PREDLOŽENÁ JE SAMOZREJME NAJNIŽŠIA NA TRHU A BEZ AKÝCHKOĽVEK ĎALŠÍCH POPLATKOV !!! Sme tu pre Vás Rýchlo, efektívne a úsporne
NAJNIŽŠIE SPROSTREDKOVANÉ CENY NA VŠETKO
Hľadáte výrobok, tovar, produkt či službu pre svoju firmu alebo pre svoju súkromnú potrebu za bezkonkurenčnú cenu? Sme tu pre Vás! Zabezpečíme Vám so zárukou najnižšej ceny všetky Vaše požiadavky čo sa týka oblasti obchodu a služieb. Je jedno či hľadáte tovar, výrobky, súčiastky alebo služby pre firmu. Môžete tiež hľadať oblečenie, módne doplnky, bicykel, korčule, chladničku, televízor, motorku, auto atď. pre svoju vlastnú potrebu. MY VÁM ZABEZPEČÍME NAJLEPŠIU CENU NA TRHU !!! Ponúkame Vám dlho-dobú spoluprácu v oblasti obstarávania výrobkov, tovaru, produktov či služieb pre Vašu spoločnosť alebo pre Vás, ako fyzickú osobu, s garanciou NAJNIŽŠEJ CENY. Je jedno či ste podnikateľ, spoločnosť alebo fyzická osoba, ktorá hľadá tovar či službu za najlepšiu cenu na trhu. MY VÁM TU CENU ZABEZPEČÍME A GARANTUJEME NAJNIŽŠIE OBSTARÁVACIE NÁKLADY/CENY. Ročne takto dokážete ušetriť ako fyzická osoba niekoľko STO až TISÍC EUR na nákupoch. V prípade firiem/spoločností/podnikateľov sa jedna o úsporu niekoľko TISÍC až STO TISÍC EUR ročne. U niektorých veľkých spoločností sa dokáže ušetriť až niečo vyše MILIÓNA EUR. SPLNÍME VAŠE VŠETKY POŽIADAVKY A NÁROKY NA AKÝKOĽVEK TYP TOVARU ČI SLUŽBY, A TO STÁLE ZA BEZKONKURENČNÚ CENU. Je jedno či sa jedna o tovar, produkt, službu, atypickú požiadavku, používaný (bazárový tovar) alebo o čokoľvek. Vašu požiadavku vždy spracujeme a sprostredkujeme za NAJNIŽŠIU sumu na trhu. V prípade, ak niečo zháňate, kupujete, objednávate, hľadáte za najlepšiu cenu s Vašimi požiadavkami, neváhajte Nás kontaktovať a my Vám to zabezpečíme vždy s najnižšou cenou a v kvalite v ktorej potrebujete. PRINCÍP FUNGOVANIA: (Je veľmi jednoduchý) 1. VY NÁM ZAŠLETE POŽIADAVKU (TOVAR/SLUŽBU atď) O KTORÝ/Ú MÁTE ZÁUJEM S AKTUÁLNOU CENOU (resp. cenovou ponukou). 2. MY VAŠU POŽIADAVKU SPRACUJEME A PREVERÍME. 3. NÁSLEDNE VÁM DOPYTOVANÝ TOVAR/SLUŽBU ZABEZPEČÍME ZA BEZKONKURENČNÚ CENU. BEZKONKURENČNÁ CENA, KTORÁ JE VÁM NÁSLEDNE PREDLOŽENÁ JE SAMOZREJME NAJNIŽŠIA NA TRHU A BEZ AKÝCHKOĽVEK ĎALŠÍCH POPLATKOV !!! Sme tu pre Vás Rýchlo, efektívne a úsporne
Viacúčelová skladovacia hala + Admin. budova, Gabčíkovo
Realitná kancelária GOFAR ponúka EXKLUZÍVNE na predaj viacúčelovú halu s využitím ako sklad alebo na ľahkú výrobu + administratívnu budovu vo vynikajúcej lokalite Gabčíkova. Administratívnu budovu je možné po miernej prestavbe používať aj ako rodinný dom. HLAVNÉ VÝHODY • Administratívna budova vhodná ako sídlo spoločnosti • Veľká viacúčelová hala vhodná na sklad, veľkosklad, alebo ľahkú výrobu • Administratívnu budovu je možné po miernej úprave používať aj ako rodinný dom • Bezproblémové parkovanie pre zamestnancov a zákazníkov spoločnosti na dvore a na vyhradenej ploche pred budovou • Možnosť nadstavby ďalšieho poschodia na hale Forma vlastníctva: Firemné Výmera parcely: 877m2 Zastavaná plocha: Administratívna budova: 417 m2, Viacúčelová hala: 320 m2 Zastavaná plocha celkom: 737 m2 Pozemok: Rovinatý Príjazdová cesta: Asfalt Podlahová plocha administratívnej budovy: 181,32m2 Podlahová plocha priemyselnej haly: 320,6 m2 Administratívna budova: Administratívna budova: 6 miestností + predsieň, sekretariát a sociálne zariadenia Počet nadzemných podlaží: 1 Podpivničený: Áno, jedna miestnosť čiastočne podpivničená Alarm komplet Privedený optický kábel internetu pred budovu Vchodové dvere drevené, okná plastové, Stierky na stenách, okrem umyvárne a toaliet. Podlaha: plávajúca podlaha v drevo dekóre, v kancelárii s pivnicou PVC podlaha v zladenom drevo dekóre. V umyvárni a na toaletách keramická dlažba a obklady. Viacúčelová hala: Liata podlaha, na stenách a na strope omietka. Oplotenie: zo strany cesty celokovová odťahovacia brána a pred predzáhradkou oplotenie z drevených líšt, ostatné oplotenie drôtené, alebo plechové. Inžinierske siete: elektrina, kanalizácia, verejný vodovod Kúrenie: Kotol na tuhé palivá, vykurovanie radiátormi Elektrický prúd: 220/380V Možnosti využitia: Sídlo firmy, alebo po miernej úprave aj ako rodinný dom. Viacúčelovú halu je možné využiť ako sklad, alebo na ľahkú výrobu. LOKALITA Administratívna budova a hala sa nachádzajú v Gabčíkove priamo na ceste 506 vedúcej z Bratislavy smerom na Gyór. Lokalita poskytuje výbornú dopravnú dostupnosť tak pre kamionovú ako aj pre osobnú prepravu. CENA Cena administratívnej budovy a viacúčelovej haly spolu: 458.000,- € bez DPH Voľný okamžite ! BEZ TIARCH ! FINANCOVANIE Kúpu je možné financovať aj z hypotekárneho úveru. Zabezpečíme bezplatný finančný servis, kompletné vybavenie hypotekárneho úveru a poistenia nehnuteľnosti našim interným hypotekárnym špecialistom. Gofar je registrovaným finančným sprostredkovateľom v NBS. OBHLIADKY Po predchádzajúcej dohode v pracovné dni: 8:30 - 18:00 hod, alebo tiež cez víkendy. KONTAKT Ing. Ladislav Szabo mobil: e-mail: ladislav.szabo@ web: © Text a fotografie sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie GOFAR.
Obchodný riaditeľ spoločnosti
Výberové konanie na obchodného riaditeľa spoločnosti. Vzdelanie VŠ ekonomika, právo, IT technologie Základy podvojného účtovníctva Životopis a kontakt len e-mailom: info@
Servisný technik priemyselných kompresorov
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Dobrý deň, Do našej mladej rýchlo rastúcej inžinierskej spoločnosti, hľadáme servisného technika pre zariadenia stlačeného vzduchu - kompresorov a ich príslušenstva. Servisný technik by mal ovládať základe znalosti z oblasti stlačeného vzduchu, elektrotechniky, techniky a strojárstva ako takého všeobecne. Náplňou práce servisného technika by bola každodenná údržba zariadení u zákazníkov v teréne po celej SR a v niektorých prípadoch aj práca mimo hraníc SR. Vzhľadom na charakter práce bude rozdelená práca na prácu v teréne a na prácu na dielni 90 % ku 10 % v prospech práce v teréne. Predpoklady na servisného technika sú: samostatnosť, tvorivé myslenie, pro-zákaznícky orientovaná myseľ a dochvíľnosť, technická zručnosť, schopnosť čítať elektrotechnické schémy a orientovať sa v nich. Požiadavky na technika: Elektrotechnik paragraf 21 minimum. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, práca s najnovšími technológiami, mladý kolektív, pri dobre odvedenej práci a pri kvalitných výsledkoch benefit v podobe odmien Informácie o výberovom konaní Svoje CV a motivačné listy posielajte na adresu: industryvision@ Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 28.2.2023 (ostáva ešte 23 dní) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Strojárske, Elektrotechnické, Technické Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Word, Excel, Outlook - Základy Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti Servisný technik Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Elektrotechnik - paragraf 21 - minimum Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Inžinierska spoločnosť zaoberajúca sa servisom / predajom / poradenstvom a prenájmom zariadení pre výrobu stlačeného vzduchu, priemyselného chladenia, vzduchotechniky a jej úprave. Počet zamestnancov 3-4 zamestnanci Kontakt Kontaktná osoba: Ing. Jozef Libant Tel.: E-mail: poslať životopis
Nábytok MIREK hľadá stolára
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Dobrý deň , firma Nábytok MIREK hľadá stolára – stabilná práca v stabilnej firme . Nie je potrebný výučný list - dôležitá je prax . Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -práce v nábytkárskej výrobe - servisné práce na nábytku – olejovanie , brúsenie skladanie , a iné odborné práce týkajúce sa servisu záručného a pozáručného na nábytku z masívu . - montáž nábytku Podmienkou je prax v obore a skúsenosti minimálne 2 roky Zamestnanecké výhody, benefity -Stabilná a dlhodobá spolupráca -Výhodné platové podmienky -Pravidelné vyplácanie -Zamestnanecké ceny na produkty firmy Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore Stolár , nábytkár Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti -precíznosť -technická predstavivosť -dôslednosť -optimizmus -schopnosť dotiahnuť veci do konca Informácie o výberovom konaní Prosím životopis poslať na manager@ ! Do predmetu správy uviesť pozícia stolár Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Vzdelanie v odbore Stolár Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Prax na pozícii/v oblasti 2 Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Skúsený stolár Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Firma nábytok Mirek zameraná na bývanie, špecializujeme sa na nábytok z masívu. Sídlo spoločnosti je v Košiciach. Firma existuje viac ako 20 rokov, pôsobíme v SR,ČR,HU a AT. Neustále rozširujeme naše pôsobenie. Hlavnou činnosťou je predaj nábytok prostredníctvom kamenného a internetového obchodu. Stabilná firma s každoročným rastom. Možnosť podieľať sa na spoločnom raste firmy. Kontakt Kontaktná osoba: Ing. Jakub Mirek Tel.: E-mail: manager@
Penzión v Trnovom vhodné aj ako sídlo spoločnosti
Ponúkame Vám na predaj veľmi pekný penzión s reštauráciou v Žiline. Penzión sa nachádza v časti Trnové a jeho zastavaná plocha je 271 m2. Celková plocha pozemku je 1 875m2. Penzión prešiel kompletnou rekonštrukciou v roku 2011 a je vhodný aj ako sídlo spoločnosti. Z jednej časti (juhovýchodnej) je penzión dvojpodlažný so samostatným vchodom. Tu sa nachádza aj pohostinstvo s kapacitou 40 osôb, vedie k nemu samostatná prístupová cesta slúžiaca na zásobovanie. Súčasťou je aj salónik s kapacitou 25 osôb, ktorému patrí letná terasa s kapacitou 40 osôb. Druhá, severozápadná strana je jednopodlažná s možnosťou využitia obytného podkrovia. Prízemie slúži ako reštaurácia pre 100 hostí, nachádza sa tu plne vybavená kuchyňa, sklad, kancelária, šatňa a sociálne zariadenie, súčasťou ktorého je aj bezbariérové WC. Celý tento priestor sa dá využiť aj ako školiaca či konferenčná miestnosť. V podkroví sa nachádza 7 izieb (14 lôžok) so sociálnym zariadením a sprchovacím kútom. Priestory v tomto objekte sú vybavené multimediálnou technikou (WiFi, audio, video, satelitná televízia). Objekt je zabezpečený prostredníctvom kamerového systému. Vykurovanie je zabezpečené plynovým kotlom. 3D sken nehnuteľnosti:  Parkovanie pri objekte je bezproblémové s kapacitou 35 miest. V prípade záujmu o túto nehnuteľnosť Vám rada zodpoviem všetky otázky na tel.čísle . Naša spoločnosť poskytuje služby realitného sprostredkovania, celoslovenskej inzercie, právneho  poradenstva už 13 rokov.
Hľadáme auditora - 3000€
Hľadáme auditora - 3000€ - V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior. Audit Senior sa u nás stará o: - riadenie zakázok auditu u klienta - junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja - zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov - komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov - identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.) Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi. Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru Zamestnanecké výhody, benefity - dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars) - flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie) - letné krátke piatky - 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity - firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy - sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona) - notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely - podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP) - Mentoring program - Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov) - vianočné a darčeky k výročiam - pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Čo je pre nás u Teba dôležité? - min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu - znalosť ISA štandardov - znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov - schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov - tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi - flexibilita cestovania v rámci Slovenska Stručná charakteristika spoločnosti - Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok Životopis zasielajte na certifikat@
Microsoft Office 365 licencie [automatické doručenie]
aplikácia Office 365 umožňuje prístup k najnovšej sade aplikácií balíka Microsoft Office. Získate všetky vaše obľúbené aplikácie Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access, OneNote, OneDrive 1000GB, Outlook, Publisher Špecifikácia: Získate tiež 1TB cloudový priestor OneDrive na ukladanie všetkých Vašich osobných dokumentov. Jedná sa o licenciu pre 5 zariadení (PC/MAC/MOBIL) Po zakúpení dostanete licenciu k spoločnosti Microsoft spolu s veľmi jednoduchými pokynmi, ako Office stiahnuť a aktivovať kópiu softvéru Microsoft Office. Ide o nový účet - tento produkt neslúži na predĺženie Vášho predplatného. Platíte len raz a to je všetko! Získate všetky budúce verzie balíka Microsoft Office vrátane drobných aktualizácií a opráv zabezpečenia. Čo dostanete pri kúpe: Licenciu - účet k spoločnosti Microsoft s Office 365. Odkaz na stiahnutie a aktiváciu Návod na aktiváciu Licenciou je obmedzený počet nejedná sa o firemný predaj!
SBS pracovník - OC VIVO - Bratislava
Prijmeme väčší počet záujemcov na stráženie v OC VIVO Bratislava. Pracovná náplň: - 1 pozícia: Operačný dôstojník /OPD /Práca s CCTV - 2 pozícia: Pochôdzková činnosť v Obchodnom Centre /komunikácia so zákazníkmi, nájomcami, pochôdzková činnosť a pod. Požiadavky: - Zdravotná spôsobilosť - Čistý odpis Registra trestov - Preukaz odbornej spôsobilosti typu S - Záujemca z Bratislavy a blízkeho okolia výhodou Deň nástupu: - Ihneď Druh pracovného pomeru: - Hlavný pracovný pomer Miesto výkonu práce: - OC VIVO, Vajnorská 100, 831 04 Bratislava Zmeny: - 12 hod /denné a nočné/ Plat: - 5,03 € hod /brutto + príplatky - Po odpracovaní 3 mesiacov - 5,20 € /hod Benefity: - príspevok na ubytovanie 100 € - príspevok na cestovné 50 € - náborový príspevok 100 € po prvom odpracovanom mesiaci - po odpracovaní 3 mesiacov mzda 5,20 € /hod - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť prispôsobiť služby - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom
Recepcia - Bratislava
Ak máš záuem o recepciu v Bratislave a ovládaš Anglický jazyk, je to práca práve pre teba. Náplň práce: - Práca vhodná pre ženy aj mužov /DRESSCODE zabezpečíme/ - Evidencia a ohlasovanie návštev - Komunikácia s klientmi a návštevníkmi - Starostlivosť o recepciu - Poskytovanie informácií návštevníkom, nájomcom aj klientom - Riešenie telefonickým požiadaviek zákazníkov, nájomcov a klienta - Administratívne činnosti Požiadavky: - Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni - Milá, ústretová, komunikatívna, odolná voči stresu - Dodržiavanie ustrojenosti Zmeny: - od: 9:00 hod - do: 17:00 hod /Pondelok až Piatok/ Pracovný pomer: - Dohoda o pracovnej činnosti Nástup: - Ihneď Mzda: - 5,00 € / hod netto Benefity: - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej na slovenskom trhu už viac ako 25 rokov - možnosť kariérneho rastu v dynamicky rozvíjajúcej sa spoločnosti - možnosť nadčasov - korektný prístup k zamestnancom - možnosť parkovania priamo pri objekte - priateľský kolektív - príjemné prostredie - možnosť kariérneho rastu
Facility Špecialista
Náplň práce : - zodpovednosť za zverené objekty - budovanie a posilňovanie vzťahov s klientom - optimalizácia všetkých nákladov spojených s prevádzkou nehnuteľností - príprava a kontrola plnenia plánov - management prevádzky a údržby nehnuteľností - kontrola a zodpovednosť za kvalitu dodávaných služieb - spolupráca s dodávateľmi - zabezpečenie cenových ponúk a obstarávaní - spracovanie podkladov k fakturácii - pravidelný reporting vedeniu spoločnosti - vedenie technického tímu na objekte - kontrola plnenia zmluvných činností na zverených objektoch Zamestnanecké výhody a benefity : - zázemie stabilnej spoločnosti - zamestnanecké benefity - osobný automobil aj na súkromné účely - notebook - mobil Miesto výkonu práce : západoslovenský kraj Osobné predpoklady a zručnosti : - vzdelanie v technickom smere - prax na oddelení správy budov min. 2 roky - technické vzdelanie - silná osobnosť s dobrými organizačnými schopnosťami Požiadavky : - Microsoft Excel - pokročilý - Microsoft Word - pokročilý - Microsoft Outlook - pokročilý Zmeny : - 8 hodinové PO-Pia Mzda : 1500€/brutto ( výška mzdy bude osobne dohodnutá s vybraným uchádzačom a to na základe zručností a skúseností )
ZNÍŽENÁ CENA_NA PREDAJ_3 izbový byt, ul. Šoltésovej, Prešov
Divízia BROKERAGE REAL ESTATE spoločnosti Keys Partners, a.s. v zastúpení nášho Klienta Vám v portfóliu ponúka na PREDAJ 3 izbový byt originál s očarujúcou atmosférou 90-tich rokov v pôvodnom stave na ul. Šoltésovej 1 v Prešove. Základné informácie k bytu: - Nachádza sa na ul. Šoltésovej 1 na Sídlisku Sekčov pod Šalgovíkom v Prešove na 1. Poschodí. 1/8 - Pozostáva zo vstupnej chodby, kúpeľne, samostatného WC, kuchyne, obývacej izby s východom na balkón a dvoch izieb – detskej izby a spálne. - Svetové strany: obývačka S/Z, spálňa J/V, detská izba J/V, kuchyňa S/Z. - V blízkosti bytového domu zastávka MHD a kompletná občianska vybavenosť (MŠ, ZŠ, SŠ, potraviny, zdravotnícke zariadenie, kostol) - Vonku pri bytovom dome sa nachádza ihrisko pre deti vrátane pieskoviska. - Verejné parkovanie pri bytovom dome. - Celková úžitková plocha je 72 m². - K bytu patrí aj pivnica a spoločné priestory na odkladanie kočiarov, bicyklov a pod. - Jadro umakartové. - Okná plastové. Základné informácie k bytovému domu: - Komplexne zateplený. - V bytovom dome na schodisku dlažba. - Nové vchodové bunky. V prípade záujmu viacerých Záujemcov o kúpu si Majiteľ ponecháva právo licitácie k cene formou aukcie. Kúpou je predmetná Nehnuteľnosť voľná okamžite. Táto nehnuteľnosť je bez akýchkoľvek tiarch. Marketingové video: Cenová kalkulácia – predajná cena vrátane sprostredkovateľskej provízie – 135.900,- Eur V prípade záujmu o bližšie informácie respektíve o obhliadku Nehnuteľnosti kontaktujte nášho Realitného makléra. Realitný maklér spoločnosti Keys Partners, a.s. : Meno a priezvisko: Peter DUDA Mobil: E-mail: peter_duda@ ID prípadu: 09 08 77 00 01