obchodný referent - strana 7
Počet nájdených inzerátov OBCHODNÝ REFERENT
: 1000 - strana 7

Spoločnosť RECARE – Reality Care ponúka exkluzívne na prenájom skolaudovaný presklený obchodný priestor ideálny pre fitness centrum na frekventovanom mieste v lukratívnej časti Malaciek (Padzelek). Možnosť využitia priestoru aj na rôzne iné služby napr. zdravotnícke služby, súkromné kliniky, kaviareň, pekáreň, bar, potraviny, lekáreň, prípadne administratívne priestory...
Podrobnejšie informácie o priestore č. B1.02:
– úžitková plocha 444,04 m2,
– terasa 92 m2
– celková plocha priestoru spolu s terasami 536,04 m2,
- v prípade záujmu je možné priestor zmenšiť, zväčšiť alebo prenajať si k tomu aj vedľajší priestor.
Prednosti:
– dobre viditeľné a frekventované miesto,
– skolaudovaná tehlová novostavba,
– možnosť zmeny dispozície priestoru,
– k priestoru prislúcha možnosť výlučného užívania vonkajšej terasy o rozlohe 92m2,
– kamerový systém,
– kompletná občianska vybavenosť v bezprostrednej blízkosti,
– priame napojenie autom na diaľnicu D2,
– parkovanie možné na vonkajšom parkovisku pre návštevy alebo v okolí na vonkajších parkoviskách.
Technické parametre:
– stav priestoru: holopriestor (fotky vizualizácie sú vytvorené pre inšpiráciu a sú priamo na mieru daného priestoru),
– podlaha: cementový poter,
– omietky: sadrové,
– v priestore sa nachádzajú kompletne všetky rozvody: (elektroinštalácia, vodoinštalácia, kúrenie, odpad),
– zvuková izolácia stropu,
– požiarne vybavený priestor,
– okná, dvere: hliníkové profily s izolačným trojsklom,
– priestor je možné vybaviť prípadne dispozične zmeniť podľa ľubovoľnej požiadavky klienta.
Cena prenájmu pre fitness centum: 2.000,- Eur + energie + 10% obratový nájom / mesiac
Cena prenájmu pre ostatné prevádzky: dohodou.
V prípade záujmu o obhliadku, alebo bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať na tel. č. alebo mailom
Ak táto ponuka nenaplnila Vaše očakávania neváhajte a pozrite si ostatné rôzne dispozične riešené priestory na:
Aj Vy potrebujete predať / prenajať nehnuteľnosť ? Radi Vám zabezpečíme komplexný realitný a finančný servis.
© COPYRIGHT RECARE, s.r.o., všetky práva vyhradené. Fotografie, texty sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie.
Sledujte nás na sociálnych sieťach FB, INSTAGRAM.

S rôznymi benefitmi ponúkame na dlhodobý prenájom (resp. predaj) modernú, nadčasovú kanceláriu / obchodný priestor, kt. sa nachádza na ulici Šarišskej v Stropkove, hneď pri záchranných zložkách (polícia, hasiči).
Obchodný priestor je na 1 NP.
Rôzne možnosti využitia
Priestory majú široké možnosti využitia, napr:
– pre sídlo firmy
– kancelárie
– apartmány na ubytovanie
– showroom
– školiaca / kongresová miestnosť
– ateliér
– catering
– ambulancia
– zázemie výrobnej / dopravnej / špedičnej firmy
– a pod.
Dôležité prednosti stavby
– vysoký štandard
– kvalitné materiály
– odhlučnené priečky
– nadčasový a nadštandardný priestor
– parkovanie
– vynikajúca poloha a dostupnosť do centra (30 sekúnd autom, 7 minút peši)
– zaujímavá lokalita – oproti, v blízkej budúcnosti vyrastie nové obchodné centrum
– vlastné meranie energií
– plynový kotol na ohrev teplej vody a vykurovanie
– v budúcnosti sa plánuje ešte altánok a sauna / kaďa
Kompletná rekonštrukcia
Stavba bola skolaudovaná 01/2023. Celá dokumentácia je zaznamenaná a záujemcom bude sprístupnená. V rámci rekonštrukcie zostali z budovy len obvodové múry, v predmetných priestoroch je tak všetko úplne nové – murivo, voda, elektrina, plyn, podlahy, veľkoformátová dlažba, sanita, bezpečnostné a protipožiarné dvere, predpríprava na klimatizáciu, TV, internet a pod.
Alternatívy prenájmu priestorov
1. Možnosť si prenajať celý obchodný priestor
2. Prenájom s možnosťou zápočtu a odkúpenia priestorov do budúcna.
3. Predaj.
Financovanie
Suma za prenájom začína od 250€ (cca 45 m2)
Kontakt v prípade otázok:
Mgr. Ing. Jozef Pribocký

P50064-25BB
Ponúkame na prenájom obchodný priestor v prvej línii na Zvolenskej ceste, Banská Bystrica.
Ide o obchodný priestor s výkladmi a vstupom priamo od cesty.
Rozloha: cca 125 m2.
Priestor sa nachádza na prízemí, parkovanie priamo pred predajňou. Obchodný priestor je tvorený z veľkej miestnosti predelená stĺpmi. Sociálne zázemie k dispozícii.
Priestor je voľný.
Cena: 8,85 € / m2 / mesiac + dph + energie.
V prípade záujmu o viac informácií, prípadne obhliadku, nás neváhajte kontaktovať: Zuzana Sliacka, alebo zuzana.sliacka@

Ponúkame na predaj veľmi zaujímavý obchodný priestor v Poprade. Jedná sa o novú lokalitu na ulici Dlhé Hony v kvalitne a precízne prevedenej novostavbe s veľmi peknou architektúrou.
Ponúkaný obchodný priestor má možný bezbariérový vstup, je dverami prepojený so zaujímavou terasou medzi bytovými domami.
Veľkosť priestoru je 91 m2, má dve vlastné toalety a dispozične je rozdelený na väčší priestor vpredu a menšiu kanceláriu v zadnej časti.
Možnosť parkovať priamo pred budovou resp. v prípade záujmu dokúpiť garážové či skladové státie v suteréne bytového domu.
Obchodný priestor môže byť vhodný na rôzne typy využitia ako gastro, apartmán, služby, administratívny priestor a iné.
3D obhliadka:
Cena: 185 000 Eur bez DPH
Priestor bude odovzdaný v stave v akom je na fotkách
Bližšie informácie na resp. antoska.miroslav@

Spoločnosť TONHOL, s.r.o. zaoberajúca sa poskytovaním administratívnych a podporných služieb pre poľnohospodárov prijme do svojho kolektívu referenta/tku pozemkového oddelenia.
Náplň práce:
- Administratívna príprava nájomných zmlúv a podkladov k vlastníckym a užívacím vzťahom
- Komunikácia s vlastníkmi poľnohospodárskych a lesných pozemkov
- Komunikácia s úradmi (PPA, ÚKSUP, NPPC, Okresné úrady, obecné úrady a pod.)
- Príprava žiadostí o priame platby
- Príprava podkladov pre výpočet dane z nehnuteľností
- Čiastočne práca v teréne (meranie, fotenie, vytyčovanie hraníc a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
- férové ohodnotenie
- stabilný tím, veľmi nízka fluktuácia v spoločnosti
- priateľská a otvorená kultúra
- pekné a príjemné pracovné prostredie
Odborné a vedomostné predpoklady:
Nevyhnutnosťou je:
- aspoň základná znalosť a orientácia v problematike pozemkovej evidencie a katastra nehnuteľností
- počítačové zručnosti – word, excel – mierne pokročilý
- Vodičský preukaz sk. B
Výhodou je orientácia v oblasti problematiky priamych platieb, registra pôdy LPIS, registra JPRL.
Osobnostné predpoklady:
- pozitívne myslenie
- ochota a chuť učiť sa nové veci
- samostatnosť a zodpovednosť
- dobré komunikačné schopnosti
- dôveryhodnosť a diskrétnosť.
Druh pracovného pomeru:
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Mzdové podmienky:
1300 – 1500 €

Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022.
Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@

Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.

Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom v kancelárii a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Nie je to žiaden obchod ani oslovovanie zákazníkov.
Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaškolenie
- príjemné pracovné prostredia
- možný odborný aj finančný rast
- motivačný a rozvojový systém
Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/
Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/
V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@

* spracovanie a vybavenie prijatých objednávok
• vypracovanie cenových ponúk
• aktívna komunikáciu so zákazníkmi
• poskytovanie včasných a presných informácií o stave objednávky
• návrhy riešení reklamácií a ich operatívne vybavovanie
• spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme
• práca s informačným systémom, príprava reportov a podkladov
Po zaučení limitovaná prémia priamo závislá od vlastných výkonov.

Dobrý deň , hľadám prácu v oblasti administratívy, pomocné prace v účtovníctve resp.jednoduché účtovníctvo , fakturantky , samostatný odborný referent … na TPP ,pracovnej dobe sa prisposobim , mám 14 ročnú prax.

Príjmeme na pobočku do Detvy a Zvolena referenta/konzultanta.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ, absolventov SŠ, mamičky na materskej dovolenke a privyrobenie si popri zamestnaní.
Náplň práce : objednávanie stretnutí/termínov, administratívne úkony, zápis zo stretnutí a vzdelávanie.
Príjem : individuálne po dohode s uchádzačom, závisí od pracovného času + možnosť nadštandardného ohodnotenia (100-2.000€).
Benefity : firemný telefón, flexibilný pracovný čas, firemné odmeny a možnosť kariérneho rastu.
V prípade záujmu Vám rada poskytnem bližšie informácie na pohovore po zaslaní životopisu na emailovú adresu :

Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol týždňa z domu a pol týždňa z kancelárie.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Plat:
900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/
Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť
Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení
V prípade záujmu prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@

Hľadáme spoľahlivú a svedomitú osobu na vedenie skladovej evidencie. Práca zahŕňa administratívne vedenie skladu, spravovanie evidencie materiálu a náradia, preberanie tovarov, výdaj náradia a jeho kontrola pri spätnom preberaní. Podmienkou sú základné zručnosti s PC, vzťah k poriadku a organizácii. Práca s VZV nutná len zriedka!

Spoločnosť CitySafety, s.r.o. hľadá do svojich radov montážnych pracovníkov.
Firma sa zaoberá osvetlením priechodov pre chodcov, bezpečnosťou cestnej premávky a stavebnou činnosťou.
Pracovný pomer : TPP
Privítame aj absolventov.
Vodičský preukaz skupiny B je podmienkou.
Odborná spôsobilosť podľa Vyhlášky č. 508/2009 - §21, §22 je výhodou pri mzdovom ohodnotení.
Základná mzda : 816 € + prémie podľa dosiahnutých pracovných výsledkov.
Možnosť dosiahnutia vysokého mzdového ohodnotenia a to do výšky viac než 1000 € v čistom.
Výška nástupnej mzdy závisí od skúseností a kvalifikácie finálneho kandidáta a je predmetom individuálnej dohody počas výberového konania.
Kontakt : referent@

Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.

Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 20.4.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.

Hľadám prácu formou brigády alebo skráteného úväzku na farme alebo zaujmovom chove s možnosťou ustajnenia mojich dvoch koní. Možnosť ubytovania vítaná. Práca akákoľvek .Stredné Slovensko.
Vzdelanie veterinárny technik + 13 ročná prax v chove vlastných koní.
17 rokov pracujem ako samostatný referent - zásobovanie + sprava vozoveho parku + 13 rokov chovám vlasné kone
ponúkam skúsenosti,samostatnosť,zodpovednosť

Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o nášej spoločnosti nájdete tu:
Náplň práce:
- spracovávanie cenových ponúk; predaj
- kontakt so zákazníkom; starostlivosť o zákazníka
- príležitostné pomocné práce pri montáži rekuperácie vzduchu
- skladové hospodárstvo
- starostlivosť o prevádzku
Platové podmienky:
800 Brutto + variabilná zložka 1% z predaja
Pracovné benefity:
- firemný paušál
- firemný notebook
- práca v mladom kolektíve
- pravidelné teambuildingové akcie
- firemné dovolenky
Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu:
- analyzovanie a riešenie problémov
- fyzická zdatnosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- pružnosť myslenia
- samostatnosť
- tímová práca
- zodpovednosť
Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov.
Životopis môžete zaslať na: administrativa@

Hľadáme šikovného a komunikatívneho referenta zákazníckej podpory do nášho tímu pre aplikácie na spracovanie daňových priznaní.
Nejedná sa o telemarketing, ani o oslovovanie zákazníkov.
Náplň práce:
- vybavovanie objednávok klientov (e-mailom alebo cez online chat)
- vybavovanie reklamácií
- zákaznícka podpora formou online chatu a e-mailu
- rôzne administratívne ad-hoc úlohy, tabuľky, reporty
Práca je na 100 % homeoffice, je vhodná pre študentov na VŠ aj pre mamičky na materskej. Celé Slovensko.
Platové ohodnotenie 6 Eur/hodina.
Spolupráca na živnosť alebo na dohodu o pracovnej činnosti na dobu určitú do 31.03.2023.
Pracovná doba od 15:00 do 20:00 h, prípadne od 17:00 do 22:00 h.
Požadujeme:
- vek nad 18 rokov
- príjemné vystupovanie
- kultivovaný prejav slovom aj písmom podmienkou
- bezchybný slovenský jazyk v písanej forme podmienkou
- odolnosť voči stresu
- komunikatívna angličtina výhodou
Životopis posielajte na e-mail podpora@
Viac o nás a našich službách nájdete na Tešíme sa na Vaše životopisy.

Hľadám prácu aj formou brigády alebo skráteného úväzku na farme alebo zaujmovom chove s možnosťou ustajnenia mojich dvoch koní. Možnosť ubytovania vítaná. Práca akákoľvek .Stredné Slovensko.
Vzdelanie veterinárny technik + 13 ročná prax v chove vlastných koní.
17 rokov pracujem ako samostatný referent - zásobovanie + sprava vozoveho parku + 13 rokov chovám vlasné kone
ponúkam skúsenosti,samostatnosť,zodpovednosť