inzercia, predaj, predám, bazár

obchodný referent - strana 7

Počet nájdených inzerátov OBCHODNÝ REFERENT : 1000 - strana 7

Na prenájom obchodný priestor vhodný pre fitness centrum na
Spoločnosť RECARE – Reality Care ponúka exkluzívne na prenájom skolaudovaný presklený obchodný priestor ideálny pre fitness centrum na frekventovanom mieste v lukratívnej časti Malaciek (Padzelek). Možnosť využitia priestoru aj na rôzne iné služby napr. zdravotnícke služby, súkromné kliniky, kaviareň, pekáreň, bar, potraviny, lekáreň, prípadne administratívne priestory... Podrobnejšie informácie o priestore č. B1.02: – úžitková plocha 444,04 m2, – terasa 92 m2 – celková plocha priestoru spolu s terasami 536,04 m2, - v prípade záujmu je možné priestor zmenšiť, zväčšiť alebo prenajať si k tomu aj vedľajší priestor. Prednosti: – dobre viditeľné a frekventované miesto, – skolaudovaná tehlová novostavba, – možnosť zmeny dispozície priestoru, – k priestoru prislúcha možnosť výlučného užívania vonkajšej terasy o rozlohe 92m2, – kamerový systém, – kompletná občianska vybavenosť v bezprostrednej blízkosti, – priame napojenie autom na diaľnicu D2, – parkovanie možné na vonkajšom parkovisku pre návštevy alebo v okolí na vonkajších parkoviskách. Technické parametre: – stav priestoru: holopriestor (fotky vizualizácie sú vytvorené pre inšpiráciu a sú priamo na mieru daného priestoru), – podlaha: cementový poter, – omietky: sadrové, – v priestore sa nachádzajú kompletne všetky rozvody: (elektroinštalácia, vodoinštalácia, kúrenie, odpad), – zvuková izolácia stropu, – požiarne vybavený priestor, – okná, dvere: hliníkové profily s izolačným trojsklom, – priestor je možné vybaviť prípadne dispozične zmeniť podľa ľubovoľnej požiadavky klienta. Cena prenájmu pre fitness centum: 2.000,- Eur + energie + 10% obratový nájom / mesiac Cena prenájmu pre ostatné prevádzky: dohodou. V prípade záujmu o obhliadku, alebo bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať na tel. č. alebo mailom Ak táto ponuka nenaplnila Vaše očakávania neváhajte a pozrite si ostatné rôzne dispozične riešené priestory na: Aj Vy potrebujete predať / prenajať nehnuteľnosť ? Radi Vám zabezpečíme komplexný realitný a finančný servis. © COPYRIGHT RECARE, s.r.o., všetky práva vyhradené. Fotografie, texty sú autorským dielom a majetkom realitnej kancelárie. Sledujte nás na sociálnych sieťach FB, INSTAGRAM.
Obchodný priestor na prenájom - po kompletnej rekonštrukcii
S rôznymi benefitmi ponúkame na dlhodobý prenájom (resp. predaj) modernú, nadčasovú kanceláriu / obchodný priestor, kt. sa nachádza na ulici Šarišskej v Stropkove, hneď pri záchranných zložkách (polícia, hasiči). Obchodný priestor je na 1 NP. Rôzne možnosti využitia Priestory majú široké možnosti využitia, napr: – pre sídlo firmy – kancelárie – apartmány na ubytovanie – showroom – školiaca / kongresová miestnosť – ateliér – catering – ambulancia – zázemie výrobnej / dopravnej / špedičnej firmy – a pod. Dôležité prednosti stavby – vysoký štandard – kvalitné materiály – odhlučnené priečky – nadčasový a nadštandardný priestor – parkovanie – vynikajúca poloha a dostupnosť do centra (30 sekúnd autom, 7 minút peši) – zaujímavá lokalita – oproti, v blízkej budúcnosti vyrastie nové obchodné centrum – vlastné meranie energií – plynový kotol na ohrev teplej vody a vykurovanie – v budúcnosti sa plánuje ešte altánok a sauna / kaďa Kompletná rekonštrukcia Stavba bola skolaudovaná 01/2023. Celá dokumentácia je zaznamenaná a záujemcom bude sprístupnená. V rámci rekonštrukcie zostali z budovy len obvodové múry, v predmetných priestoroch je tak všetko úplne nové – murivo, voda, elektrina, plyn, podlahy, veľkoformátová dlažba, sanita, bezpečnostné a protipožiarné dvere, predpríprava na klimatizáciu, TV, internet a pod. Alternatívy prenájmu priestorov 1. Možnosť si prenajať celý obchodný priestor 2. Prenájom s možnosťou zápočtu a odkúpenia priestorov do budúcna. 3. Predaj. Financovanie Suma za prenájom začína od 250€ (cca 45 m2) Kontakt v prípade otázok: Mgr. Ing. Jozef Pribocký
Na prenájom obchodný priestor 125 m2 Banská Bystrica
P50064-25BB Ponúkame na prenájom obchodný priestor v prvej línii na Zvolenskej ceste, Banská Bystrica. Ide o obchodný priestor s výkladmi a vstupom priamo od cesty. Rozloha: cca 125 m2. Priestor sa nachádza na prízemí, parkovanie priamo pred predajňou. Obchodný priestor je tvorený z veľkej miestnosti predelená stĺpmi. Sociálne zázemie k dispozícii. Priestor je voľný. Cena: 8,85 € / m2 / mesiac + dph + energie. V prípade záujmu o viac informácií, prípadne obhliadku, nás neváhajte kontaktovať: Zuzana Sliacka, alebo zuzana.sliacka@
Ponúkame na predaj obchodný priestor v Novostavbe v Poprade
Ponúkame na predaj veľmi zaujímavý obchodný priestor v Poprade. Jedná sa o novú lokalitu na ulici Dlhé Hony v kvalitne a precízne prevedenej novostavbe s veľmi peknou architektúrou. Ponúkaný obchodný priestor má možný bezbariérový vstup, je dverami prepojený so zaujímavou terasou medzi bytovými domami. Veľkosť priestoru je 91 m2, má dve vlastné toalety a dispozične je rozdelený na väčší priestor vpredu a menšiu kanceláriu v zadnej časti. Možnosť parkovať priamo pred budovou resp. v prípade záujmu dokúpiť garážové či skladové státie v suteréne bytového domu. Obchodný priestor môže byť vhodný na rôzne typy využitia ako gastro, apartmán, služby, administratívny priestor a iné. 3D obhliadka: Cena: 185 000 Eur bez DPH Priestor bude odovzdaný v stave v akom je na fotkách Bližšie informácie na resp. antoska.miroslav@
Referent/ka pozemkového oddelenia
Spoločnosť TONHOL, s.r.o. zaoberajúca sa poskytovaním administratívnych a podporných služieb pre poľnohospodárov prijme do svojho kolektívu referenta/tku pozemkového oddelenia. Náplň práce: - Administratívna príprava nájomných zmlúv a podkladov k vlastníckym a užívacím vzťahom - Komunikácia s vlastníkmi poľnohospodárskych a lesných pozemkov - Komunikácia s úradmi (PPA, ÚKSUP, NPPC, Okresné úrady, obecné úrady a pod.) - Príprava žiadostí o priame platby - Príprava podkladov pre výpočet dane z nehnuteľností - Čiastočne práca v teréne (meranie, fotenie, vytyčovanie hraníc a pod.) Zamestnanecké výhody, benefity - férové ohodnotenie - stabilný tím, veľmi nízka fluktuácia v spoločnosti - priateľská a otvorená kultúra - pekné a príjemné pracovné prostredie Odborné a vedomostné predpoklady: Nevyhnutnosťou je: - aspoň základná znalosť a orientácia v problematike pozemkovej evidencie a katastra nehnuteľností - počítačové zručnosti – word, excel – mierne pokročilý - Vodičský preukaz sk. B Výhodou je orientácia v oblasti problematiky priamych platieb, registra pôdy LPIS, registra JPRL. Osobnostné predpoklady: - pozitívne myslenie - ochota a chuť učiť sa nové veci - samostatnosť a zodpovednosť - dobré komunikačné schopnosti - dôveryhodnosť a diskrétnosť. Druh pracovného pomeru: - Trvalý pracovný pomer - Plný úväzok Mzdové podmienky: 1300 – 1500 €
Administratívna pracovníčka
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022. Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Priehradkový zamestnanec pošty, Administratívny pra/Predavač
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
ADMINISTRATÍVNY REFERENT na spracovanie údajov do počítača
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom v kancelárii a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Nie je to žiaden obchod ani oslovovanie zákazníkov. Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Zamestnanecké výhody, benefity: - zaškolenie - príjemné pracovné prostredia - možný odborný aj finančný rast - motivačný a rozvojový systém Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/ Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/ V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@
Referent predaja
* spracovanie a vybavenie prijatých objednávok • vypracovanie cenových ponúk • aktívna komunikáciu so zákazníkmi • poskytovanie včasných a presných informácií o stave objednávky • návrhy riešení reklamácií a ich operatívne vybavovanie • spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme • práca s informačným systémom, príprava reportov a podkladov Po zaučení limitovaná prémia priamo závislá od vlastných výkonov.
Hľadám prácu
Dobrý deň , hľadám prácu v oblasti administratívy, pomocné prace v účtovníctve resp.jednoduché účtovníctvo , fakturantky , samostatný odborný referent … na TPP ,pracovnej dobe sa prisposobim , mám 14 ročnú prax.
Referent,konzultant
Príjmeme na pobočku do Detvy a Zvolena referenta/konzultanta. Práca je vhodná aj pre študentov VŠ, absolventov SŠ, mamičky na materskej dovolenke a privyrobenie si popri zamestnaní. Náplň práce : objednávanie stretnutí/termínov, administratívne úkony, zápis zo stretnutí a vzdelávanie. Príjem : individuálne po dohode s uchádzačom, závisí od pracovného času + možnosť nadštandardného ohodnotenia (100-2.000€). Benefity : firemný telefón, flexibilný pracovný čas, firemné odmeny a možnosť kariérneho rastu. V prípade záujmu Vám rada poskytnem bližšie informácie na pohovore po zaslaní životopisu na emailovú adresu :
ADMINISTRATÍVNY REFERENT, kancelárska práca v centre BA
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu? Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Po zaškolení sa pracuje pol týždňa z domu a pol týždňa z kancelárie. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Plat: 900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/ Požiadavky: - SŠ s maturitou - pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa - spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení V prípade záujmu prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
SKLADOVÝ REFERENT, SKLADNÍK
Hľadáme spoľahlivú a svedomitú osobu na vedenie skladovej evidencie. Práca zahŕňa administratívne vedenie skladu, spravovanie evidencie materiálu a náradia, preberanie tovarov, výdaj náradia a jeho kontrola pri spätnom preberaní. Podmienkou sú základné zručnosti s PC, vzťah k poriadku a organizácii. Práca s VZV nutná len zriedka!
Montážny pracovník v cestnej infraštruktúre
Spoločnosť CitySafety, s.r.o. hľadá do svojich radov montážnych pracovníkov. Firma sa zaoberá osvetlením priechodov pre chodcov, bezpečnosťou cestnej premávky a stavebnou činnosťou. Pracovný pomer : TPP Privítame aj absolventov. Vodičský preukaz skupiny B je podmienkou. Odborná spôsobilosť podľa Vyhlášky č. 508/2009 - §21, §22 je výhodou pri mzdovom ohodnotení. Základná mzda : 816 € + prémie podľa dosiahnutých pracovných výsledkov. Možnosť dosiahnutia vysokého mzdového ohodnotenia a to do výšky viac než 1000 € v čistom. Výška nástupnej mzdy závisí od skúseností a kvalifikácie finálneho kandidáta a je predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. Kontakt : referent@
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 20.4.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
práca , brigáda
Hľadám prácu formou brigády alebo skráteného úväzku na farme alebo zaujmovom chove s možnosťou ustajnenia mojich dvoch koní. Možnosť ubytovania vítaná. Práca akákoľvek .Stredné Slovensko. Vzdelanie veterinárny technik + 13 ročná prax v chove vlastných koní. 17 rokov pracujem ako samostatný referent - zásobovanie + sprava vozoveho parku + 13 rokov chovám vlasné kone ponúkam skúsenosti,samostatnosť,zodpovednosť
Predajca/cenový referent
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o nášej spoločnosti nájdete tu: Náplň práce: - spracovávanie cenových ponúk; predaj - kontakt so zákazníkom; starostlivosť o zákazníka - príležitostné pomocné práce pri montáži rekuperácie vzduchu - skladové hospodárstvo - starostlivosť o prevádzku Platové podmienky: 800 Brutto + variabilná zložka 1% z predaja Pracovné benefity: - firemný paušál - firemný notebook - práca v mladom kolektíve - pravidelné teambuildingové akcie - firemné dovolenky Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu: - analyzovanie a riešenie problémov - fyzická zdatnosť - komunikatívnosť - kultivovaný slovný a písomný prejav - prezentovanie - pružnosť myslenia - samostatnosť - tímová práca - zodpovednosť Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov. Životopis môžete zaslať na: administrativa@
Referent zákazníckej podpory
Hľadáme šikovného a komunikatívneho referenta zákazníckej podpory do nášho tímu pre aplikácie na spracovanie daňových priznaní. Nejedná sa o telemarketing, ani o oslovovanie zákazníkov. Náplň práce: - vybavovanie objednávok klientov (e-mailom alebo cez online chat) - vybavovanie reklamácií - zákaznícka podpora formou online chatu a e-mailu - rôzne administratívne ad-hoc úlohy, tabuľky, reporty Práca je na 100 % homeoffice, je vhodná pre študentov na VŠ aj pre mamičky na materskej. Celé Slovensko. Platové ohodnotenie 6 Eur/hodina. Spolupráca na živnosť alebo na dohodu o pracovnej činnosti na dobu určitú do 31.03.2023. Pracovná doba od 15:00 do 20:00 h, prípadne od 17:00 do 22:00 h. Požadujeme: - vek nad 18 rokov - príjemné vystupovanie - kultivovaný prejav slovom aj písmom podmienkou - bezchybný slovenský jazyk v písanej forme podmienkou - odolnosť voči stresu - komunikatívna angličtina výhodou Životopis posielajte na e-mail podpora@ Viac o nás a našich službách nájdete na Tešíme sa na Vaše životopisy.
práca , brigáda
Hľadám prácu aj formou brigády alebo skráteného úväzku na farme alebo zaujmovom chove s možnosťou ustajnenia mojich dvoch koní. Možnosť ubytovania vítaná. Práca akákoľvek .Stredné Slovensko. Vzdelanie veterinárny technik + 13 ročná prax v chove vlastných koní. 17 rokov pracujem ako samostatný referent - zásobovanie + sprava vozoveho parku + 13 rokov chovám vlasné kone ponúkam skúsenosti,samostatnosť,zodpovednosť