odsavacka oleja z motora - strana 23
Počet nájdených inzerátov ODSAVACKA OLEJA Z MOTORA
: 1000 - strana 23

Šetríč Paliva
JAZDI LACNEJŠIE so svojim AUTOM,KAMIÓNOM - TRAKTOROM Vyskúšané-funguje - úradne merané hodnoty , referencie užívateľov.....
Po vložení tejto zliatiny do nádrže Tvojho auta sa zníži spotreba o 6-19%.
Účinok je z toho,že katalyzátor preorganizuje uhlíkovodíkový reťazec benzínu alebo nafty.Takto vie na seba naviazať viac kyslíku,ktorý podporuje horenie a tak sa uvolní viac energie z toho istého množstva benzínu alebo nafty.
Výhody :
Znižuje spotrebu paliva o 8 % až 19 % v závislosti od typu paliva a veľkosti motora;
Znižuje množstvo emisií oxidov dusíka, oxidu uhoľnatého a oxidu uhličitého až o 32 % v závislosti od stavu motora;
Zvyšuje oktánové číslo benzínových palív;
Predlžuje životnosť zapaľovacích sviečok až o 50 %;
Znižuje teplotu výfukových plynov pri niektorých motoroch;
Znižuje množstvo emisií častíc z dieselových motorov;
V niektorých prípadoch znižuje spotrebu motorového oleja;
Poskytuje čistejšie spaľovanie paliva, a tým zvyšuje krútiaci moment a vý kon motora;
Znižuje rast baktérií v dieselových palivách;
Znižuje (a v mnohých prípadoch ničí) nánosy uhlíka; od 170Eur do ..... podľa obsahu motora..

Predám diely motora 2.0 TDI kód motora BMP.
Chladič oleja. Zotrvačnik dsg, Hlava valcov Na Kódy motora: BMM , AXR , BLS , BSW , BXE , BMP , AVF , AWX , BPZ , BSS , AJM , AUY , BKC , BJB , BRS , BRR , AXC , AXB ... a iné diely. Ceny dielov dohodou

Predam tento blok motora z pajera 1 . Obsah 2,5 70kw. Blok je z plne funkčneho motora. Blok je neumyty od oleja aby neskorodoval.kod bloku je 4D56. Možna zhoda z galloperom, a pajerom 2, l200 .
Viac info po telefone. Vyhladavanie: Pajero 1,galloper, pajero 2,l 200, blok motora,valce,ostreky ojnic,olejova vaňa,saci koš,kluka,ojnice,piesty...

Ľudia čítajte prosím pozorne celý inzerát!!!ČERPADLO NEMÁM!!!
Rozpredám motor z Fiat Doblo rok 2002 je to motor 46 KW hladký diesel.Motor je rozobratý a predávam z neho hocičo:
Spodok motora aj s piestami,olejovým čerpadlom a olejovou vaňou-40€
Ďalšie diely ako:Zotrvačník,spojková lamela,spojkové ložisko,konzola vstrekovacieho čerpadla,konzola hliníková na servočerpadlo,mierka oleja,hadice,EGR-ventil,relé žavičov,nasávacie koleno vzduchu,výfukový zvod atď...Ceny dohodou
Riadiaca jednotka motora,kabeláž motora,
!!!PREDANÉ!!!:Hlava valcov,vstrekovacie čerpadlo,remenica čerpadla,vstreky,domec termostatu aj s čidlom,kryt motora s nasávaním,vys.tlakové rúry vstrekov
Info po telefóne,nemám čas mailovať,ďakujem za pochopenie.Inzerát platí do zmazania!!!Pozri aj moje ostatné inzeráty.Len volať!

Predám Fiat Croma (194), so ZÁVADOU MOTORA, r.v. 9/2008, naftový motor 1.9 JTD 16V, 110kW, 150hp, najazdené 349000 km, automatická prevodovka (6 stupňov). Výbava: 2 kľúče, centrálne zamykanie s otváraním/zatváraním okien, automatická dvojzónová klimatizácia, tempomat, rádio s CD a AUX vstupom, elektrické vyhrievané spätné zrkadlá, 16" ALU disky (zimné Bridgestone Blizzak), elektricky ovládané okná, predné hmlovky, Parot Blouetooth handsfree.
Na motore je závada (znížená kompresia v 2.valci), avšak na palubnom displeji žiadna závada nesvieti. Auto je plne pojazdné (má však zvýšenú spotrebu o cca 20% kvoli spomínanej chybe), prvý ranný štart je trochu "chaotický" ale po zahriatí už štartuje normálne. STK/EK platné do 26.9.2024 (prešlo bez problémov).
Auto bolo dovezené z Talianska (kontrola originality). Všetko na aute je funkčné, podvozok je v poriadku. Výmenu oleja (Selenia WR 5W40) sme robili každý rok (+ všetky filtre) a ostatný servis podľa potreby. Olej v prevodovke bol naposledy menený pri 260000 (nebolo treba - len pre istotu sme nechali vymeniť). Rozvod motora sa menil pri cca 270000 km (aj pomocný rozvod). Vstrekovače BOSCH sa menili 10/2022. Spotrebné diely sa menili podľa potreby alebo servisného intervalu (komplet predná náprava, turbo, kondenzátor klimatizácie, komplet zadná náprava, váha vzduchu, brzdy, žhaviče, baterka, výfuk komplet (DPF čistené 9/2022), mechanizmus sťahovania LP okna, náplne, čistenie motora vodíkom...) momentálne auto nevyžaduje žiadne investície (okrem motora).
Auto má už svoje roky aj km, tak sa samozrejme nájdu drobné poškodenia karosérie a interiéru z bežného použitia (drobné preliačeniny, škrabance na laku). Karoséria je však vo všeobecnosti bez hrdze. Jedniná väčšia optická vada je na zadnom nárazníku a LZ blatníku. V aute sa nefajčilo, interiér je na svoj vek zachovalý. Auto je na zimných pneu.
Viem poskytnúť viac detailných foto (exteriér, interiér) cez Viber alebo Whatsapp
Km: 349000
VIN: ZFA7

Centrála je ako nová pár krat použita, top stav, kontaktujte má SMS správou dakujem. Preferujem osobny odběr. Výrobca
Scheppach
Typ motora
štvortaktové
Spotreba
1.27 l/hod
S podvozkom
nie
Kufríkové
áno
Druh paliva
benzínové
Hmotnosť
17.5 kg
Štartovanie
manuálne
Parametre produktu
Výrobca
Scheppach
Typ motora
štvortaktové
Spotreba
1.27 l/hod
S podvozkom
nie
Kufríkové
áno
Zobraziť ďalšie parametre
Popis produktu
Tento indukčný generátor je ideálnou voľbou, ak hľadáte tichý, kompaktný a ľahko prenosný zdroj elektrickej energie. Menič využíva najmodernejšiu elektroniku s mikroprocesorom a špičkové magnety na výrobu striedavého prúdu. V dôsledku toho je krivka tohto prúdu mimoriadne hladká a pravidelná a nemôže byť ovplyvnená napríklad kolísaním otáčok motora. K ústredni tak môžete pripojiť nielen bežné spotrebiče, ale aj náročnú elektroniku, ako sú počítače alebo herné konzoly. Motor elektrárne sa vyznačuje veľmi úspornou prevádzkou a je vybavený ochranou proti preťaženiu vrátane funkcie automatického vypnutia v prípade nedostatku oleja.
Kompaktný a veľmi tichý
Ak generátor používate v kempe, na lodi, v karavane alebo na vonkajšej párty, oceníte jeho veľmi nízku hlučnosť a kompaktné rozmery. Stroj je tiež vybavený gumovými topánkami, ktoré účinne tlmia vibrácie. Veľká rukoväť sa potom používa na jednoduché prenášanie.
Kompaktný a veľmi tichý
Nižšia spotreba benzínu
Veľkou výhodou modelu Scheppach SG 2500i je technológia úspory paliva, ktorá zabezpečuje optimálne otáčky motora v závislosti od aktuálneho zaťaženia. Vďaka tomu sa celková spotreba benzínu môže znížiť až o 40 % v porovnaní s bežnými generátormi.
Nižšia spotreba benzínu
Nemecká tradícia a kvalita
Spoločnosť Scheppach s viac ako 80-ročnou tradíciou je jednou z najstarších, najznámejších a najväčších nemeckých spoločností, ktorá ponúka široký sortiment strojov pre dielňu, záhradu a stavebníctvo vo vynikajúcej kvalite a za dostupné ceny.

Predam traktorovu kosacku Husqvarna 238 TX
Zakupena 27/4/2021
Velmi spolahlivy stroj vo vybornom technickom stave. Pocet motohodin 62.
Servisovana v autorizovanom servise
Dovod predaja: Prikupenie pozemku, nutnost vacsieho stroja.
Pri rychlom jednani mierna dohoda.
motnosť: 272 kg
Napätie batérie: 12 V
Výstupný výkon: 11.1 kW
Rýchlosť dopredu, min – max: 6.7 – 4.16 km/h
Rýchlosť dozadu, min – max: 3.5 – 2.2 km/h
Rýchlosť dopredu, max., km/h: 6.7 km/h
Rýchlosť dozadu, max., km/h: 3.5 km/h
Polomer otáčania, palce: 16 palec
Záruky pre vlastníkov domov a záhrad: 3 Years
Hrubá hmotnosť výrobku, konečná: 336565 g
Čistá hmotnosť výrobku, konečná: 265351 g
Základný stroj, výška, cm: 127 cm
Základný stroj, dĺžka, cm: 240 cm
Základný stroj, šírka (kryt vyhadzovacieho otvoru dole), cm: 102 cm
Základný stroj, šírka (kryt vyhadzovacieho otvoru nahor), cm: 102 cm
Základný stroj, šírka, cm: 102 cm
Výška kosenia, min – max: 38 – 102 mm
Ovládač pre nastavenie výšky kosenia: Na blatníku
Nastavenie výšky kosenia: Centrálne, s pomocnou pružinou
Výška kosenia, max., mm: 102 mm
Výška kosenia, min., mm: 38 mm
Polohy pre nastavenie výšky kosenia: 6
Šírka záberu, cm: 97 cm
Výška operadla sedadla: Vysoké 15"
Rozmery pneumatiky, predná, palce: 15X6-6
Rozmery pneumatiky, zadná, palce: 18X9.5-8
Rázvor náprav, cm: 122 cm
Počet valcov: 2
Zdvihový objem valca: 656 см³
Chladenie motora: Vzduchom
Názov motora: Endurance Series V-Twin
Výrobca motora: Briggs & Stratton
Výrobca prevodovky: Tuff Torq
Model prevodovky: K46
Typ prevodu/náhonu: Hydrostatický
Predná ochrana: Rúrkový nárazník
Počítadlo prevádzkových hodín: Digitálne s predprogramovanými servisnými intervalmi
Zberný kôš: Súčasť dodávky
Typ vzduchového filtra: Auto-typ papierový
Antiskalpovacie kolieska: 2
Súprava BioClip®: K dispozícii ako príslušenstvo
Zapínanie žacích nožov: Elektrická spojka
Typ noža: High Performance
Počet žacích nožov: 2 ks
Držiak na pohárik: Áno
Typ žacieho ústrojenstva: Lisované, vystužené
Metóda(y) kosenia: Zber/Mulčovanie
Prípojka vodovodnej hadice: Áno
Pojazd: Ovládaný pedálom
Reflektory: Áno
Povrchová úprava žacieho ústrojenstva práškovaním: Áno
Typ sedadla: Komfortné vysoké operadlo
HUS Garden Serie: 200-serie
Typ mazania motora: Plne tlakové s olejovým filtrom
Umiestnenie palivovej nádrže: Predné
Objem palivovej nádrže, litre: 13.3 l
Množstvo oleja, litre: 1.9 l
Olejový filter: Áno
Zdroj energie: Benzín
Materiál skeletu: Oceľ
Materiál sedadla: Vinyl
Výška balenia: 1270 mm
Dĺžka balenia: 2261 mm
Objem balenia: 3171.13 dm³
Šírka balenia: 1168 mm

ZÁRUKA 24 MESIACOV. MONTÁŽ STROJA V CENE.
✓ Benzínový štiepkovač LUMAG RAMBO-HC10PRO bez námahy rozdrví konáre až do hrúbky Ø 100 mm.
✓ Vďaka zosilnenej profesionálnej duplexnej reznej hlave sa sila vtiahnutia výrazne zvyšuje, takže RAMBO-HC10PRO teraz spracováva ešte odolnejší materiál ako základná verzia RAMBO-HC10.
✓ Pohodlná obsluha vďaka veľkému podávaciemu zásobníku.
✓ S krytom a počítadlom prevádzkových hodín.
✓ Plniaci a vypúšťací lievik je možné sklopiť do strany a vyčistiť tak rezaciu hlavu.
Typ motora 4-taktný benzínový motor, OHV
Výkon motora 4,4 kW pri 3600 ot/min
Objem motora 212 cm³
Palivo bezolovnatý benzín
Benzínová nádrž 3,0 l
Množstvo motorového oleja 0,6 l
Systém štartovania motora ručné štartovanie
Max. hladina hluku LWA 118 dB
Max. priemer drvených vetví 100 mm
Otáčky rezacieho valca 2000 ot./min
Rozmery stroja (D x Š x V) 1900 x 800 x 1500 mm
Hmotnosť netto/brutto 135/145 kg
Rozmery balenia (D x Š x V) 880 x 565 x 860 mm

Šetríč Paliva
JAZDI LACNEJŠIE so svojim AUTOM,KAMIÓNOM - TRAKTOROM Vyskúšané-funguje - úradne merané hodnoty , referencie užívateľov.....
Po vložení tejto zliatiny do nádrže Tvojho auta sa zníži spotreba o 6-19%.
Účinok je z toho,že katalyzátor preorganizuje uhlíkovodíkový reťazec benzínu alebo nafty.Takto vie na seba naviazať viac kyslíku,ktorý podporuje horenie a tak sa uvolní viac energie z toho istého množstva benzínu alebo nafty.
Výhody :
Znižuje spotrebu paliva o 8 % až 19 % v závislosti od typu paliva a veľkosti motora;
Znižuje množstvo emisií oxidov dusíka, oxidu uhoľnatého a oxidu uhličitého až o 32 % v závislosti od stavu motora;
Zvyšuje oktánové číslo benzínových palív;
Predlžuje životnosť zapaľovacích sviečok až o 50 %;
Znižuje teplotu výfukových plynov pri niektorých motoroch;
Znižuje množstvo emisií častíc z dieselových motorov;
V niektorých prípadoch znižuje spotrebu motorového oleja;
Poskytuje čistejšie spaľovanie paliva, a tým zvyšuje krútiaci moment a vý kon motora;
Znižuje rast baktérií v dieselových palivách;
Znižuje (a v mnohých prípadoch ničí) nánosy uhlíka; od 150Eur do ..... podľa obsahu motora..

Predám súčiastky z motora 1.8 tsi CDAA (CDAB a pasuje aj na BZB). Všetko funkčné, motor mal cca 120 tisíc km. Je tam plno vecí z motora, napr. komplet spojka, alternátor, sanie so vstreki, turbo, výmenník oleja, kabeláž,... Viď foto.
Predám najlepšie ako celok (zbytočne mi to zavadzia v pivnici, už nemám tento typ motora).
Cena za komplet je symbolická 70€.

Rozpredám náhradné diely z motora CKFC 2.0tdi 110kw. Nájazd 154000km
-Vstreky (trisky): 90€ kus
-Vstrekovacie čerpadlo:190€
- railova rampa zo snimačmi tlaku: 150€
- naftové prepady: 15€
-naftove trubky: 20€
-obal palivového filtra: 30€
-hlava motora kompletná: 400€
-veko hlavy:40€
-olejové čerpadlo: 80€
-obal olejoveho filtra z chladičom oleja: 100€
-Klukovy hriadeľ: 200€
-Klima kompresor: 80€
-olejova vaňa: 65€
-poloos ľavá DSG: 60€
Remenice, hliníkové držiaky motora, snímače,čidla, elektrika, plastové diely
Vodné hadice, trubky, olejové trubky treba napísať číslo dielu dohodou.
Všetky diely sú z funkčného motora diely sú funkčné záruka na odskušanie. V prípade záujmu píšte sms alebo volajte ďakujem.

Centrála je ako nová pár krat použita, top stav, kontaktujte má SMS správou dakujem. Preferujem osobny odběr. Výrobca
Scheppach
Typ motora
štvortaktové
Spotreba
1.27 l/hod
S podvozkom
nie
Kufríkové
áno
Druh paliva
benzínové
Hmotnosť
17.5 kg
Štartovanie
manuálne
Parametre produktu
Výrobca
Scheppach
Typ motora
štvortaktové
Spotreba
1.27 l/hod
S podvozkom
nie
Kufríkové
áno
Zobraziť ďalšie parametre
Popis produktu
Tento indukčný generátor je ideálnou voľbou, ak hľadáte tichý, kompaktný a ľahko prenosný zdroj elektrickej energie. Menič využíva najmodernejšiu elektroniku s mikroprocesorom a špičkové magnety na výrobu striedavého prúdu. V dôsledku toho je krivka tohto prúdu mimoriadne hladká a pravidelná a nemôže byť ovplyvnená napríklad kolísaním otáčok motora. K ústredni tak môžete pripojiť nielen bežné spotrebiče, ale aj náročnú elektroniku, ako sú počítače alebo herné konzoly. Motor elektrárne sa vyznačuje veľmi úspornou prevádzkou a je vybavený ochranou proti preťaženiu vrátane funkcie automatického vypnutia v prípade nedostatku oleja.
Kompaktný a veľmi tichý
Ak generátor používate v kempe, na lodi, v karavane alebo na vonkajšej párty, oceníte jeho veľmi nízku hlučnosť a kompaktné rozmery. Stroj je tiež vybavený gumovými topánkami, ktoré účinne tlmia vibrácie. Veľká rukoväť sa potom používa na jednoduché prenášanie.
Kompaktný a veľmi tichý
Nižšia spotreba benzínu
Veľkou výhodou modelu Scheppach SG 2000 je technológia úspory paliva, ktorá zabezpečuje optimálne otáčky motora v závislosti od aktuálneho zaťaženia. Vďaka tomu sa celková spotreba benzínu môže znížiť až o 40 % v porovnaní s bežnými generátormi.
Nižšia spotreba benzínu
Nemecká tradícia a kvalita
Spoločnosť Scheppach s viac ako 80-ročnou tradíciou je jednou z najstarších, najznámejších a najväčších nemeckých spoločností, ktorá ponúka široký sortiment strojov pre dielňu, záhradu a stavebníctvo vo vynikajúcej kvalite a za dostupné ceny.

▶️ Volvo s40 2009 1.6D 80Kw s výbornou spotrebou !
➡️ Nájazd: 205.000 KM
➡️ STK/EK: 4/2024
➡️ NEBÚRANÉ/NESTRIEKANÉ
Airbag 12X, Posilňovač riad., ABS, ESP(VDC), ASR(TC,EDS), Manuálna klimatizácia, Rádio/CD, Centrálne uzamykanie, El. predné okná, El. zrkadlá, Diaľkové ovládanie, Vonkajší teplomer, Imobilizér, Palubný počítač, Isofix, Vyhrievané spätné zrkadlá, 2 x kľúč, Elektróny, a pod....
✅ SERVIS ZA POSLEDNÉ DESIATKY TISÍC KM.✅ :
➡️Výmena oleja a filtrov, kontrola vozidla bola vykonávaná každých 10.000 KM prípadne 1 rok !
➡️190.000 km - Výmena brzdového systému na celom aute, výmena brzdovej kvapaliny, servis motora ( egr, vstrekovací systém, preplňovanie motora- turbo ), snímač DPF filtra
➡️200.000 km - Výmena rozvodu motora vr. vodnej pumpy a sady klínoveho remeňa, výmena chladiacej kvapaliny, výmena silenblokov motora
➡️204.000 km - Nová autobatéria, doplnenie aditíva ( eolys na 120.000 km )
✅ VOZIDLO JE BEZ INVESTÍCIÍ, Aktuálne obuté na zimných pneumatikách na ALU diskoch
spotreba: Priemerná 5 L, v meste 6 L, mimo mesto 4,2 L
Najazdené KM: 205 000

Predám Škoda Octavia 2, r.v.2009 1,8 TSi 118 kW, benzín / plyn, 4x4. 373xxx km, čierna metalíza, 6 st.manuálna prevodovka.
ABS, ESP, 8x Airbag, palubný počítač (maxidot), tempomat, vyhrievané predné sedadlá, dvojzonová klimatizácia, 4x el.okná, el. zrkadlá, multifunkčný kožený volant, lakťová opierka pozdlžne nastaviteľná, telefonovanie cez Bluetooth, parkovacie senzory vzadu, ťažné zariadenie, AUX vstup, xenonové svetlá s novými výbojkami Osram, sada nový gumových rohoží, vaňa kufra, deflektory predných okien, 2x kľúč, Defent Lock.
STK a EK platné do 11/23.
Výmena všetkých kotúčov a dosiek (ATE) + repas všetkých brzdičov, vymeneý chladič vody, doplnená klimatizácia.
Výmena spodných čapov ramena+tyčiek stabilizátora, vymenená ľavá predná poloos.
Nové čelné sklo.
Pri 350 tis. km roben kompletná GO motora.
Honovaný a zrovnaný blok motora
Zrovnaná a odtlakovaná hlava
Kalené sedlá ventilov kvôli LPG
Vymenené ventily, guferá a sedlá
Nové piesty širšie o 0,51 mm kvôli honovaniu valcov
Modifikované piestne krúžky
Vymenené ojničné a kľukové ložiská
Kompletne pretesnený motor
Nová olejová vaňa + kryt rozvodov
Rozvodová sada OEM VW
Nová spojka SACHS
Repasované turbo (AMJ Restart)
Vymeneé cievky , vstrekovače, sviečky
Vymenený olej v prevodovke, rozvodovke, zadnom diferienciáli, olej Haldex.
Vady: Ukazovateľ stavu plynu ukazuje vždy plnú, počuť zadný diferenciál, menej kultivovaný chod motora na LPG, mierna korozia hlavne zadných lemov, únik oleja a chladiacej kvapaliny, svieti kontrolka motora kvôli LPG.
Vozidlo má vyšší nájazd km, no spoľahlivo funguje.
Prosím len vážný záujem, dohoda možná pri obhliadke auta

▶️ Volvo s40 2009 1.6D 80Kw s výbornou spotrebou !
➡️ Nájazd: 205.000 KM
➡️ STK/EK: 4/2024
➡️ Dialnicna znamka 2023
➡️ NEBÚRANÉ/NESTRIEKANÉ
Airbag 12X, Posilňovač riad., ABS, ESP(VDC), ASR(TC,EDS), Manuálna klimatizácia, Rádio/CD, Centrálne uzamykanie, El. predné okná, El. zrkadlá, Diaľkové ovládanie, Vonkajší teplomer, Imobilizér, Palubný počítač, Isofix, Vyhrievané spätné zrkadlá, 2 x kľúč, Elektróny, a pod....
✅ SERVIS ZA POSLEDNÉ DESIATKY TISÍC KM.✅ :
➡️Výmena oleja a filtrov, kontrola vozidla bola vykonávaná každých 10.000 KM prípadne 1 rok !
➡️190.000 km - Výmena brzdového systému na celom aute, výmena brzdovej kvapaliny, servis motora ( egr, vstrekovací systém, preplňovanie motora- turbo ), snímač DPF filtra
➡️200.000 km - Výmena rozvodu motora vr. vodnej pumpy a sady klínoveho remeňa, výmena chladiacej kvapaliny, výmena silenblokov motora
➡️204.000 km - Nová autobatéria, doplnenie aditíva ( eolys na 120.000 km )
✅ VOZIDLO JE BEZ INVESTÍCIÍ, Aktuálne obuté na zimných pneumatikách na ALU diskoch
spotreba: Priemerná 5 L, v meste 6 L, mimo mesto 4,2 L
Najazdené KM: 205 000

Pohon: 4x4 4WD
Motor: Kvapalinou chladený 3-valcový diesel
s priamym vstrekovaním paliva Delphi CRDI (Common Rail Direct Injection)
Model motora: Yanmar 3TNV80F
Výkon: 24,7HP
Objem motora (cm3 / ccm): 1,267
Menovité otáčky motora (ot./min.): 3000
Krútiaci moment motora (Nm/ot./min.): 69
Objem palivovej nádrže (L): 25
Prevodovka: Hydrostatická
Počet predných / zadných prevodových stupňov: 2 / 2
Rýchlosť jazdy: 0 - 14,6
PTO (pohon riadený (priamy)): 1 rýchlosť, 540 (rpm), Nezávislý PTO / PTO s mokrou spojkou aktivovanou gombíkom
PTO (stredná náprava): 2500 ot./min
Zadné spojenie: 3 - bod KAT I
Nosnosť trojbodového závesu na koncoch guľôčok (kg): 450
Hydraulické výkony (ks (EA) / počet sekcií): 4/2 (vpredu)
Hydraulické vyrovnanie zadného zavesenia: NIE
Rozmer pneumatík vpredu / vzadu: 18 x 8,5-10 / 26 x12,00-12
Výška k okraju ROPS (mm): 2325 (s rozloženou rukoväťou ROPS)
Rázvor náprav (mm): 1425
Polomer otáčania (mm): 2400
Celková šírka s pneumatikami (mm): 1050
Maximálny uhol natočenia predného kolesa (°): +/- 54,5
Hydraulické čerpadlo (menovitý prietok oleja l/min): 17
Hmotnosť (kg): 655

Nový, nepoužitý, so zárukou. Doprava v SR zdarma. 580 € s DPH
SG 2500i Scheppach 1fázová odhlučnená elektrocentrála-invert
Typ motora: benzínový, 1-valec, 4-takt, vzduchom chladený
Objem motora (ccm): 79
Výkon motora - maximálny (kW/HP): 2,2 / 3
Štartovanie: ručné
Palivo: bezolovnatý benzín
Objem palivovej nádrže (l): 4,1
Spotreba paliva (centrály) (l/hod): cca 1,07
Regulácia napájania: digitálny invertor
Výkon (max./trvalý)-e-centrály (kW): 2/1,6
Výstupné napätie: 2x230 V striedavý, 2x USB port
Výstupné frekvencia (Hz): 50
Menovitý prúd: 7 A (230 V)
Ochrana proti preťaženiu: Áno
Kontrolka nízke hladiny oleje: Áno
Druh krytí: IP 23M
Hmotnosť (Kg): 17,50
Rozmery (cm): 52 x 27 x 44
Rozmery balenia (cm): 57 x 32 x 48.5
Obj.č.: 5906226901
Všeobecné vlastnosti:
Invertorová elektrocentrála Scheppach SG 2500 je skvele vybavený, moderný, tichý a skladný zdroj toho najkvalitnejšieho prúdu, ku ktorému môžete bez obáv pripojiť nielen bežné spotrebiče, ale aj tie najcitlivejšie elektronické zariadenia.
Invertor je postavený na najmodernejšej technológii.
Motor je prepojený s alternátorom, vyrábajúcim striedavý prúd.
Ten však, ako u bežných generátorov, nenapája spotrebiče priamo, ale je najskôr opätovne transformovaný na jednosmerný prúd a potom ich pomocou najmodernejšej elektroniky, mikroprocesora a high-tech magnetov znovu prevedený na striedavý prúd.
Vďaka riadenému prevodu je krivka tohto prúdu neobyčajne hladká a pravidelná a nemôže byť ovplyvnená trebárs kolísaním otáčok motora, ako u iných centrál.
Na taký generátor môžete bez obáv pripojiť nielen bežné elektrické náradie, zdroje svetla, chladenie piva, ale aj všetky spotrebiče, ktoré obsahujú mikroprocesor, citlivý na kvalitu prúdu – telefóny, počítače, tlačiarne, herné konzoly, moderná kuchynská zariadenia a pod.
Ďalšou výhodou generátora Scheppach je technológia úspory paliva Smart Throttle, kedy si motor pri nízkej záťaži sám upraví otáčky.
Vďaka tomu možno dosiahnuť úsporu paliva až 40% oproti bežným generátorom.
Ďalšou užitočnou vlastnosťou stroja, ktorá chráni motor pred zničením alebo drahou opravou je funkcia automatického vypnutia v prípade, že poklesne hladina oleja v motore pod požadovanú hladinu a rovnako tiež ochrana proti preťaženiu.
Pokiaľ generátor užívate v kempe, na lodi, v karavane alebo na vonkajšej párty, oceníte veľmi nízku hlučnosť agregátu, ktorá patrí ku špičke.
Nežiadúce vibrácie sú tiež utlmené pryžovými bodkami.
Veľké madlo je skvelé pri prenášaní a kompaktný design usporí množstvo skladovacieho miesta.

Predam traktorovu kosacku Husqvarna TC 238 TX
Zakupena 27/4/2021
Inzerat plati do zmazania.
Velmi spolahlivy stroj vo vybornom technickom stave. Pocet motohodin 62.
Servisovana v autorizovanom servise
Dovod predaja: Prikupenie pozemku, nutnost vacsieho stroja.
Pri rychlom jednani mierna dohoda.
motnosť: 272 kg
Napätie batérie: 12 V
Výstupný výkon: 11.1 kW
Rýchlosť dopredu, min – max: 6.7 – 4.16 km/h
Rýchlosť dozadu, min – max: 3.5 – 2.2 km/h
Rýchlosť dopredu, max., km/h: 6.7 km/h
Rýchlosť dozadu, max., km/h: 3.5 km/h
Polomer otáčania, palce: 16 palec
Záruky pre vlastníkov domov a záhrad: 3 Years
Hrubá hmotnosť výrobku, konečná: 336565 g
Čistá hmotnosť výrobku, konečná: 265351 g
Základný stroj, výška, cm: 127 cm
Základný stroj, dĺžka, cm: 240 cm
Základný stroj, šírka (kryt vyhadzovacieho otvoru dole), cm: 102 cm
Základný stroj, šírka (kryt vyhadzovacieho otvoru nahor), cm: 102 cm
Základný stroj, šírka, cm: 102 cm
Výška kosenia, min – max: 38 – 102 mm
Ovládač pre nastavenie výšky kosenia: Na blatníku
Nastavenie výšky kosenia: Centrálne, s pomocnou pružinou
Výška kosenia, max., mm: 102 mm
Výška kosenia, min., mm: 38 mm
Polohy pre nastavenie výšky kosenia: 6
Šírka záberu, cm: 97 cm
Výška operadla sedadla: Vysoké 15"
Rozmery pneumatiky, predná, palce: 15X6-6
Rozmery pneumatiky, zadná, palce: 18X9.5-8
Rázvor náprav, cm: 122 cm
Počet valcov: 2
Zdvihový objem valca: 656 см³
Chladenie motora: Vzduchom
Názov motora: Endurance Series V-Twin
Výrobca motora: Briggs & Stratton
Výrobca prevodovky: Tuff Torq
Model prevodovky: K46
Typ prevodu/náhonu: Hydrostatický
Predná ochrana: Rúrkový nárazník
Počítadlo prevádzkových hodín: Digitálne s predprogramovanými servisnými intervalmi
Zberný kôš: Súčasť dodávky
Typ vzduchového filtra: Auto-typ papierový
Antiskalpovacie kolieska: 2
Súprava BioClip®: K dispozícii ako príslušenstvo
Zapínanie žacích nožov: Elektrická spojka
Typ noža: High Performance
Počet žacích nožov: 2 ks
Držiak na pohárik: Áno
Typ žacieho ústrojenstva: Lisované, vystužené
Metóda(y) kosenia: Zber/Mulčovanie
Prípojka vodovodnej hadice: Áno
Pojazd: Ovládaný pedálom
Reflektory: Áno
Povrchová úprava žacieho ústrojenstva práškovaním: Áno
Typ sedadla: Komfortné vysoké operadlo
HUS Garden Serie: 200-serie
Typ mazania motora: Plne tlakové s olejovým filtrom
Umiestnenie palivovej nádrže: Predné
Objem palivovej nádrže, litre: 13.3 l
Množstvo oleja, litre: 1.9 l
Olejový filter: Áno
Zdroj energie: Benzín
Materiál skeletu: Oceľ
Materiál sedadla: Vinyl
Výška balenia: 1270 mm
Dĺžka balenia: 2261 mm
Objem balenia: 3171.13 dm³
Šírka balenia: 1168 mm

Krajina pôvodu
Nemecko
Ochrana proti skratu
Áno Preťaženie
ochrana
Áno
Počet fáz
1
Konštrukcia
Prenosný
Maximálny výkon
2,8 kW
Napätie
220 V
Menovitý výkon
2,6 kW
Prevádzkový režim
Kontinuálny
Podmienka
Nový
Typ Generátora
Synchrónny
Druh paliva
Benzín
Aktuálna frekvencia
50 Hz
Ďalšie funkcie
Počet kolies
2
Režimy spustenia
Manuálny štart
Rukoväť na prenášanie
Áno
Hlučnosť
74 dB
Motor
Výkon motora
7 hp
Objem motora
208 ccm
Objem systému motorového oleja
0,6 l
Objem palivovej nádrže
15 l
Chladiaci systém motora
Vzduch
Časovanie motora
Štvortaktné

Predam motor po celkovej generalnej oprave Mercedes Benz OM 651 vhodny do Sprinter 906 C CLS CLK E G GLK M R S SL SLK VITO VIANO 2.2 2.1 cdi 2009 - 2018
Motor po celkovej GO znamena ze motor je v stave ako novy,
Novy rozvod
Nova klukovka pripadne vylestena/vybrusena
Nove gufera klukovky
Nove klukove, ojnicne, axialne loziska
Honovany blok motora
Nove / repasovane ceepadlo oleja
Nove piesty/kruzky
Hlava motora odtlakovana, zrovnana, zabrusene ventily
Vahadla skontrolovane/vymenene vratane hydrauliky
Vas stary motor na vymenu, pokial nie je diera v bloku neuctujem dalsie poplatky, doprava motora k vam v cene, pri vymene motora u nas v servise, zaruka na motor 1 rok inak 10000km
2350€