inzercia, predaj, predám, bazár

polovicny uvazok - strana 46

Počet nájdených inzerátov POLOVICNY UVAZOK : 1000 - strana 46

Ponúkame prácu obsluha poľnohospodárskych strojov
Firma Agroprofit Boliarov s.r.o. ponúka prácu pre traktoristu/kombajnistu aj teleskopický nakladač a samochodný postrekovač na plný pracovný úväzok. Viac informácií na telefonicky alebo na osobnom pohovore. Potrebná prax s prácou na strojoch a vodičský preukaz skupiny T.
Pracovníci (m/ž) na zber úrody & balenie byliniek - Viedeň
Místo výkonu práce: 2301 Neu-Oberhausen (na východnom okraji Viedne) - plný úväzok - nástup možný ihneď Pre naše záhradníctvo na okraji Viedne hľadáme s nástupom ihneď: pracovníkov/pracovníčky na zber úrody & balenie byliniek (40 h/týždeň, pondelok – piatok) Pracovná náplň: - zber byliniek - balenie byliniek - sadenie byliniek do zeme / kvetináčov - pestovateľské práce. Váš profil: - zanietený/á & spoľahlivý/á - základné znalosti nemčiny - platné pracovné povolanie pre Rakúsko. Ponúkame vám: - pravidelnú pracovnú dobu: pondelok-piatok od 7:00 do 16:00 hod. - rodinné pracovné prostredie - pestrú prácu každý deň - mesačná mzda v hrubom počas 1. roka: 1 700 €. Ďalšie informácie o našom podniku nájdete na: Ak máte záujem, prosíme o zaslanie životopisu v nemeckom jazyku. Budeme sa tešiť na Vás v prvý skúšobný deň, ktorý Vám zaplatíme. Skúšobný deň začne o 8 hod. a trvá do 15 hod. Jeho cieľom je umožniť vám spoznať prácu v našej prevádzke. Prosíme, aby ste poslali životopis spolu s dátumom pre skúšobný deň panej Petra Altschachl na adresu: p.a@ Upozorňujeme, že ubytovanie nemôžeme zabezpečiť! Ďalšie informácie a kontaktný formulár:
Finančný konzultant
Náplň práce - administratívna práca - práca s firemným softvérom - komunikácia s klientmi a partnermi - kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení - navrhovanie efektívnejších riešení - starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi - personalistika Pracovné miesto vhodné aj pre absolventa Ponúkané výhody - flexibilný pracovný čas - možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€) - vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD - pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia - možnosť home office (podľa dohody) - garantovaný kariérny a osobnostný rast - pravidelné školenia a teambuildingy - možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch - rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.) Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte) Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.
Kolega do kancelárie
Hľadám kolegov do stabilnej realitnej kancelárie. Prax a vzdelanie nie je potrebné. Všetky školenia poskytne firma. Vysoké provízie a možnosť stať sa manažérom a viesť vlastný tým. Náplň práce by bola komunikácia s klientami. Práca je robená prevažne homeoffice. Typ pracovného pomeru:Plný úväzok,Práca z domu / Vzdialená Plat/mzda:1000 - 3000 EUR
Pracovník živočíšnej výroby
MIESTO PRÁCE - Rozhanovce TERMÍN NÁSTUPU - Ihneď DRUH PRACOVNÉHO POMERU Trvalý pracovný pomer, plný úväzok MZDOVÉ PODMIENKY Hodinová sadzba, podľa zaradenia POZÍCIA Ošetrovateľ hospodárskych zvierat, kŕmič NÁPLŇ PRÁCE, ZODPOVEDNOSŤ, PRÁVOMOCI Hľadáme pracovitého, manuálne zručného človeka s praxou v chove hovädzieho dobytka. Náplňou práce bude hlavne: - kŕmenie a ošetrovanie zvierat - pomoc pri veterinárnych a zootechnických úkonoch súvisiacich s chovom kráv Vzhľadom na charakter prevádzky je potrebné počítať aj s prácou cez víkendy alebo sviatky, v rozsahu cca 4 hodiny denne ZAMESTNANECKÉ VÝHODY - možnosť pracovať v stabilnej spoločnosti - primerané platové podmienky - príspevok na stravovanie - účasť na firemných akciách POŽIADÁVKY NA ZAMESTNANCA - základné vzdelanie - stredoškolské bez maturity / s maturitou - nadstavbové / vyššie odborné vzdelanie OSTATNÉ ZNALOSTI Základné počítačové znalosti (MS Office) Práca s Internetom VODIČSKÝ PREUKAZ B,T, prípadne Doklad obsluhy stavebných strojov 9 s obm. do 3,5 t PRAX NA POZÍCII / V OBLASTI Poľnohospodárstva – živočíšna výroba OSOBNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI - manuálna zručnosť - dobrý zdravotný stav - pracovitosť, zodpovednosť, dochvíľnosť, samostatnosť - pozitívny vzťah k zvieratám - dodržiavanie dohodnutých pravidiel KONTAKTNÁ OSOBA Ing. Peter Bokomlaško tel.: + 493 e-mail: atabov@
PRÍJMEME SESTRIČKU DO ZUBNEJ AMBULANCIE
hľadáme sestričku na plný uvazok do zubnej ambulancie, podmienka je mať ukončenú strednú zdravotnú školu. Prax nie je podmienkou. Základná mzda 800€ v čistom + platené nadčasy. Pre viac informácií volajte .
Sestra ADOS
Prijmeme zdravotnú sestru pre ADOS – KOŠICE a LIPANY na trvalý pracovný pomer, čiastočný úväzok alebo na dohodu. Práca sa vykonáva v domácom prostredí pacienta, alebo v zariadení soc. služieb. Podmienkou prijatia je minimálne 5 ročná prax v ošetrovateľstve a vodičské oprávnenie sk. B. Služobné auto je k dispozícii. Nástup je možný ihneď. Výška mzdy sa odvíja od poskytnutých výkonov. Mzda sa pohybuje vo výške od 1 000 - 1 500€.
hľadám prácu
Hľadám prácu v oblasti, administratívy, sociálnej práce alebo školstva v Trenčíne alebo v Dubnici a blízkom okolí. Hľadám prácu buď na plný alebo aj čiastočný úväzok, prípadne prácu na doma.
Koncipient, asistent riaditeľa
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu) 
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne 
 mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa. Náplň prace, právomoci a zodpovednosti správa pracovného kalendára riaditeľa príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty prieskum trhu Ponúkané benefity služobný telefón služobný počítač multisport karta príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu flexibilná pracovná doba 
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Power Point - pokročilý práca s MacOS výhodou nie podmienkou vodičský preukaz B znalosť cudzieho jazyka výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti základné znalosti a orientácia v oblasti financií prax v administratíve výhodou analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady obchodný duch a organizačne schopnosti dynamickosť a orientácia na detail dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Administratívnu pracovníčku
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok. Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod. Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto. Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@
Office asistent/asistentka
Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme. Náplň práce: • zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností • vybavovanie telefonickych hovorov • tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta • vypracovávanie reportov a štatistík • administratívne práce • personálna agenda • plánovanie a organizovanie meetingov a eventov, • administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok) • zabezpečenie chodu kancelárie • vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/ Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Druh pracovného pomer - plný úväzok Mzdové podmienky(brutto) 750-1050 € V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Prijmeme technikov do Švajčiarska
Prijmeme technikov na montáž a výmenu mobilných technológií. Švajčiarska zmluva na 70% úväzok Ponúkaný plat netto 250-275€/deň Podľa skúseností... Projekt SALT (Orange) pre CABLEX Ubytovanie zabezpečené, takisto zabezpečíme pracovné povolenie a kurzy ( saefty on site, first aid...) práca aj vo výškach Turnusy prio. 3+1, alebo prípadne 2+2 Pracuje sa v teamoch tzn. po dvaja Termín nástupu - 02-03/2023 minimálne požiadavky: prax v oblasti inštalácie mobilných technológii, alebo aspoň základné elektrotechnické zapojenia AJ,alebo NJ - aspoň základy Bližšie info po tel. poprosím poslať profesionálny životopis na mail: michal.bereznanin@
Customer support CZ Iron Aesthetics, s.r.o.
Názov konania: Customer support CZ Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Barčianska 66, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny 1 250 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - Nutnosť ovládať Český jazyk na úrovni Expert (C2) - administratívne práce - komplexné zabezpečovanie fungovania e-shopu - spracovanie objednávok, - komunikácia so zákazníkmi (chat. tel.) (odpisovanie na maily a telefonická komunikácia so zákazníkom), - spravovanie reklamných kampaní google, instagram, facebook, - pridávanie nového obsahu na web, - vytváranie, úprava a kontrola existujúcich súčastí menu a podkategórií, - starostlivosť o zalistované produkty na e-shope a listing nových produktov, • vytváranie a zasielanie newsletterov, • spolupráca s externými dodávateľmi a internými oddeleniami, • zodpovednosť za výstupy svojej práce ako aj za ich prezentovanie, • ďalšie aktivity v rámci marketingového oddelenia, Zamestnanecké výhody, benefity: • nákup všetkého sortimentu vo firme za nákup firmy • príplatok za prácu počas víkendov a sviatkov • koncoročné prémie Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Máš support v krvi. - Komunikácia ti nerobí problém - či už ide o chat, email alebo telefón. - Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti. - Nečakáš na zadanie úlohy. - Samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi. - Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať. - Si flexibilný. Stručná charakteristika spoločnosti: Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa predajom športového oblečenia a doplnkov výživy na Slovenskom, Českom, Maďarskom, Rumunskom trhu. Jazykové znalosti: Český jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Office - Mierne pokročilý
Pomocná sila do kuchyne
SPOLOčNOSť FOOD TIME s.r.o., prijme do pracovného pomeru pomocnú silu do závodnej kuchyne v Bánovciach. Pracovná doba od 5.30 do 14.00/ 8,5 hod. úväzok, Platové podmienky od 5 €/hod. brutto Podmienky na prijatie: platný zdravotný preukaz na prácu s potravinami V prípade záujmu životopisy posielať na email: adameova@
KOSICE HOTEL - Operátor v práčovni
Hľadáme zodpovednú a šikovnú pani na pozíciu: operátor v práčovni do nášho hotela Košice Hotel s.r.o., ktorý sa nachádza na Moldavskej ulici. Práca na 3/4 úväzok,6h, pondelok - piatok. Pranie, žehlenie, mangľovanie hotelového a kongresového textilu. Nástupný plat 550 eur/brutto. Preplácané nadčasy, víkendy, sviatky. Bližšie informácie poskytneme priamo uchádzačom. Životopisy môžete zasielať na email: info@, tel. č. .
Práca SBS detektív Nitra
Ponúkam prácu SBS - detektív na obchodnej prevádzke v Nitre. Práca je na 5 hod. smeny čiže je vhodná pre dohodára alebo skrátený úväzok. Mzdy je 5 € v čistom. Poskytujeme 50 € príspevok na cestovanie pre tých ktorí sú z okolia Nitri.
Hladame uctovnicku
Hladame skusenu uctovnicku do nasej firmy na zivnost/ skrateny uvazok. Praca v JU, potrebne ovladat zakony, uctovanie v cudzej mene, DPH, SV, OSS vykazy, cestovne nahrady, dan z MV...a.i.
Hľadáme samostatného servisného technika v oblasti IT.
Hľadáme samostatného servisného technika v oblasti IT. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - inštalácia, konfigurácia a servis v oblasti IT (Počítače, notebooky, tlačiarne, výpočtová technika, štrukturovaná kabeláž,...) - vzdialená a on-site technická podpora zákazníkov - vykonávať a zabezpečovať servis a pravidelnú údržbu počítačovej siete, prenosných PC, pracovných staníc vrátane programového vybavenia, tlačiarní, inštalácie hardware a software, - inštalácia ponúkaných služieb u zákazníka - riešenie SW a HW problémov - práca v teréne - výjazdy k zákazníkom po SR - starostlivosť o existujúcich zákazníkov a oslovovanie nových - správa a návštevy existujúcich zákazníkov v oblasti správy IT a v oblasti kybernetickej bezpečnosti Zamestnanecké výhody, benefity: - zaujímavá a perspektívna práca v atraktívnom odvetví - práca v malom a priateľskom kolektíve - možnosti profesijného a odborného rozvoja- kurzy IT - telefón aj na súkromné účely - notebook aj na súkromné účely - zľavy pri nákupe IT techniky Informácie o výberovom konaní V prípade Vášho záujmu nám prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku na email HR@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať ohľadom osobného pohovoru. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom, avšak dokážeme odpovedať iba vybraným záujemcom. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním - stredoškolské s maturitou - stredoškolské s maturitou a výučným listom - vysokoškolské I. alebo II. stupňa Vzdelanie v odbore technický smer so zameraním na IT, elektrotechnika Prax Prax v IT odbore výhodou Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - základná orientácia v IT, technická zručnosť, prozákaznícky prístup, samostatnosť, - Základný prehľad v sieťovej infraštruktúre - štrukturovaná kabeláž - Základy siete LAN/WAN - Prax v odbore výhodou, odborná spôsobilosť elektrotechnika výhodou, aktívny vodič Miesto práce Slovensko, Dubnica nad Váhom Druh pracovného pomeru plný úväzok Mzdové podmienky (brutto) 800 - 1 300 EUR/mesiac (konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta) (Mzda sa skladá z fixnej a pohyblivej zložky) Viac informácií o tejto pracovnej pozícií e-mailom alebo na osobnom stretnutí.
Hľadám prácu v SBS / VO - nástup možný ihneď
- platný POS - platný Odpis - absolvovaná lekárska prehliadka - prax viac ako 7 rokov, zameranie na administratívne budovy / vrátnice - od 3,70/h v čistom - nie obchod / stojka Hľadám prácu na TPP/plný úväzok, na vrátnici / recepcii a prípadne aj s obchôdzkami. Jednozmenná prevádzka alebo aj v prevádzke 24/7 a podobne, ak máte niekto, kto chce pracovať iba v noci, keďže nemám vykonávať nočnú prácu. Mám záujem aj o prácu mimo SBS / VO, na pozícii Vrátnik / Informátor / Recepčný. V prípade iného objektu, ako je uvedené, bude ponuka predmetom hovoru / stretnutia. Viac informácií Vám, v prípade záujmu, poskytnem telefonicky, prípadne na osobnom stretnutí. Nepijem, nefajčím, bez vážnej príčiny nemeškám.