polovicny uvazok - strana 46
Počet nájdených inzerátov POLOVICNY UVAZOK
: 1000 - strana 46

Firma Agroprofit Boliarov s.r.o. ponúka prácu pre traktoristu/kombajnistu aj teleskopický nakladač a samochodný postrekovač na plný pracovný úväzok.
Viac informácií na telefonicky alebo na osobnom pohovore.
Potrebná prax s prácou na strojoch a vodičský preukaz skupiny T.

Místo výkonu práce: 2301 Neu-Oberhausen (na východnom okraji Viedne) - plný úväzok - nástup možný ihneď
Pre naše záhradníctvo na okraji Viedne hľadáme s nástupom ihneď:
pracovníkov/pracovníčky na zber úrody & balenie byliniek
(40 h/týždeň, pondelok – piatok)
Pracovná náplň:
- zber byliniek
- balenie byliniek
- sadenie byliniek do zeme / kvetináčov
- pestovateľské práce.
Váš profil:
- zanietený/á & spoľahlivý/á
- základné znalosti nemčiny
- platné pracovné povolanie pre Rakúsko.
Ponúkame vám:
- pravidelnú pracovnú dobu: pondelok-piatok od 7:00 do 16:00 hod.
- rodinné pracovné prostredie
- pestrú prácu každý deň
- mesačná mzda v hrubom počas 1. roka: 1 700 €.
Ďalšie informácie o našom podniku nájdete na:
Ak máte záujem, prosíme o zaslanie životopisu v nemeckom jazyku. Budeme sa tešiť na Vás v prvý skúšobný deň, ktorý Vám zaplatíme.
Skúšobný deň začne o 8 hod. a trvá do 15 hod. Jeho cieľom je umožniť vám spoznať prácu v našej prevádzke.
Prosíme, aby ste poslali životopis spolu s dátumom pre skúšobný deň panej Petra Altschachl na adresu:
p.a@
Upozorňujeme, že ubytovanie nemôžeme zabezpečiť!
Ďalšie informácie a kontaktný formulár:

Náplň práce
- administratívna práca
- práca s firemným softvérom
- komunikácia s klientmi a partnermi
- kontrolovanie a analýza aktuálnych riešení
- navrhovanie efektívnejších riešení
- starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi
- personalistika
Pracovné miesto vhodné aj pre
absolventa
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- možnosť privyrobenia si (v priemere 500-1500€)
- vhodné aj pre študentov VŠ či mamičky na MD
- pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia
- možnosť home office (podľa dohody)
- garantovaný kariérny a osobnostný rast
- pravidelné školenia a teambuildingy
- možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
- rôzne benefity (dovolenky, firemný paušál, zľavy na produkty a pod.)
Pokiaľ máte záujem o danú prácu, na plný úväzok alebo len ako privyrobenie si, zašlite váš životopis na: praca.asistent@ (mail je uvedený aj v tomto inzeráte)
Následne Vás budeme kontaktovať ohľadom pracovného pohovoru. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov spĺňajúcich stanovené kritéria.

Hľadám kolegov do stabilnej realitnej kancelárie. Prax a vzdelanie nie je potrebné. Všetky školenia poskytne firma.
Vysoké provízie a možnosť stať sa manažérom a viesť vlastný tým.
Náplň práce by bola komunikácia s klientami.
Práca je robená prevažne homeoffice.
Typ pracovného pomeru:Plný úväzok,Práca z domu / Vzdialená
Plat/mzda:1000 - 3000 EUR

MIESTO PRÁCE - Rozhanovce
TERMÍN NÁSTUPU - Ihneď
DRUH PRACOVNÉHO POMERU
Trvalý pracovný pomer, plný úväzok
MZDOVÉ PODMIENKY
Hodinová sadzba, podľa zaradenia
POZÍCIA
Ošetrovateľ hospodárskych zvierat, kŕmič
NÁPLŇ PRÁCE, ZODPOVEDNOSŤ, PRÁVOMOCI
Hľadáme pracovitého, manuálne zručného človeka s praxou v chove hovädzieho dobytka.
Náplňou práce bude hlavne:
- kŕmenie a ošetrovanie zvierat
- pomoc pri veterinárnych a zootechnických úkonoch súvisiacich s chovom kráv
Vzhľadom na charakter prevádzky je potrebné počítať aj s prácou cez víkendy alebo sviatky, v rozsahu cca 4 hodiny denne
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY
- možnosť pracovať v stabilnej spoločnosti
- primerané platové podmienky
- príspevok na stravovanie
- účasť na firemných akciách
POŽIADÁVKY NA ZAMESTNANCA
- základné vzdelanie
- stredoškolské bez maturity / s maturitou
- nadstavbové / vyššie odborné vzdelanie
OSTATNÉ ZNALOSTI
Základné počítačové znalosti (MS Office)
Práca s Internetom
VODIČSKÝ PREUKAZ
B,T, prípadne Doklad obsluhy stavebných strojov 9 s obm. do 3,5 t
PRAX NA POZÍCII / V OBLASTI
Poľnohospodárstva – živočíšna výroba
OSOBNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI
- manuálna zručnosť
- dobrý zdravotný stav
- pracovitosť, zodpovednosť, dochvíľnosť, samostatnosť
- pozitívny vzťah k zvieratám
- dodržiavanie dohodnutých pravidiel
KONTAKTNÁ OSOBA
Ing. Peter Bokomlaško
tel.: + 493
e-mail: atabov@

hľadáme sestričku na plný uvazok do zubnej ambulancie, podmienka je mať ukončenú strednú zdravotnú školu. Prax nie je podmienkou.
Základná mzda 800€ v čistom + platené nadčasy. Pre viac informácií volajte .

Prijmeme zdravotnú sestru pre ADOS – KOŠICE a LIPANY na trvalý pracovný pomer, čiastočný úväzok alebo na dohodu. Práca sa vykonáva v domácom prostredí pacienta, alebo v zariadení soc. služieb. Podmienkou prijatia je minimálne 5 ročná prax v ošetrovateľstve a vodičské oprávnenie sk. B. Služobné auto je k dispozícii. Nástup je možný ihneď. Výška mzdy sa odvíja od poskytnutých výkonov. Mzda sa pohybuje vo výške od 1 000 - 1 500€.

Hľadám prácu v oblasti, administratívy, sociálnej práce alebo školstva v Trenčíne alebo v Dubnici a blízkom okolí.
Hľadám prácu buď na plný alebo aj čiastočný úväzok, prípadne prácu na doma.

miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu)
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne
mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP
INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ
Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa.
Náplň prace, právomoci a zodpovednosti
správa pracovného kalendára riaditeľa
príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa
zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa
komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu
praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk
vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov
kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti
príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty
prieskum trhu
Ponúkané benefity
služobný telefón
služobný počítač
multisport karta
príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
flexibilná pracovná doba
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Power Point - pokročilý
práca s MacOS výhodou nie podmienkou
vodičský preukaz B
znalosť cudzieho jazyka výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
základné znalosti a orientácia v oblasti financií
prax v administratíve výhodou
analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania
kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady
obchodný duch a organizačne schopnosti
dynamickosť a orientácia na detail
dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci
Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@

Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia
o bežné administratívne práce
o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme )
o komunikácia s obchodnými partnermi
o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát
o telefonická komunikácia
o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby)
o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Powerpoint - pokročilý
Vodičské oprávnenie: typ B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy
o spoľahlivosť a presnosť
o odolnosť voči stresu
o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme
o ochota pracovať nadčas
Podmienka je zaslanie životopisu.
1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.

Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok.
Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod.
Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto.
Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@

Do nášho tímu hľadáme priateľskú a usmievavú posilu, ktorá bude zastávať úlohu nielen recepčnej, ale bude supportným článkom pre ostatné oddelenia. Dôležité je, aby si vedela komunikovať s ľuďmi, bola ochotná pomôcť keď treba, bola zodpovedná a precízna a ostatné ťa naučíme.
Náplň práce:
• zabezpečenie plynulého chodu recepcie - evidencia a ohlasovanie návštev, príprava zasadacích miestností
• vybavovanie telefonickych hovorov
• tímová komunikácia, spolupráca a riešenie požiadaviek klienta
• vypracovávanie reportov a štatistík
• administratívne práce
• personálna agenda
• plánovanie a organizovanie meetingov a eventov,
• administrácia pošty (preberanie, evidencia, triedenie podľa oddelení, balenie balíkov, vybavovanie kuriérskych zásielok)
• zabezpečenie chodu kancelárie
• vodičský preukaz skupiny B /aktívny vodič/
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Druh pracovného pomer - plný úväzok
Mzdové podmienky(brutto)
750-1050 €
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Prijmeme technikov na montáž a výmenu mobilných technológií.
Švajčiarska zmluva na 70% úväzok
Ponúkaný plat netto 250-275€/deň
Podľa skúseností...
Projekt SALT (Orange) pre CABLEX
Ubytovanie zabezpečené, takisto zabezpečíme pracovné povolenie a kurzy ( saefty on site, first aid...) práca aj vo výškach
Turnusy prio. 3+1, alebo prípadne 2+2
Pracuje sa v teamoch tzn. po dvaja
Termín nástupu - 02-03/2023
minimálne požiadavky:
prax v oblasti inštalácie mobilných technológii, alebo aspoň základné elektrotechnické zapojenia
AJ,alebo NJ - aspoň základy
Bližšie info po tel.
poprosím poslať profesionálny životopis na mail: michal.bereznanin@

Názov konania:
Customer support CZ
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Barčianska 66, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1 250 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Nutnosť ovládať Český jazyk na úrovni Expert (C2)
- administratívne práce
- komplexné zabezpečovanie fungovania e-shopu
- spracovanie objednávok,
- komunikácia so zákazníkmi (chat. tel.) (odpisovanie na maily a telefonická komunikácia so zákazníkom),
- spravovanie reklamných kampaní google, instagram, facebook,
- pridávanie nového obsahu na web,
- vytváranie, úprava a kontrola existujúcich súčastí menu a podkategórií,
- starostlivosť o zalistované produkty na e-shope a listing nových produktov,
• vytváranie a zasielanie newsletterov,
• spolupráca s externými dodávateľmi a internými oddeleniami,
• zodpovednosť za výstupy svojej práce ako aj za ich prezentovanie,
• ďalšie aktivity v rámci marketingového oddelenia,
Zamestnanecké výhody, benefity:
• nákup všetkého sortimentu vo firme za nákup firmy
• príplatok za prácu počas víkendov a sviatkov
• koncoročné prémie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Máš support v krvi.
- Komunikácia ti nerobí problém - či už ide o chat, email alebo telefón.
- Máš aspoň minimálne skúsenosti v podobnej oblasti.
- Nečakáš na zadanie úlohy.
- Samostatne sa chopíš práce a prichádzaš s nápadmi.
- Chceš sa neustále zlepšovať, učiť nové veci a napredovať.
- Si flexibilný.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Dynamicky rozvíjajúca sa spoločnosť zaoberajúca sa predajom športového oblečenia a doplnkov výživy na Slovenskom, Českom, Maďarskom, Rumunskom trhu.
Jazykové znalosti:
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Office - Mierne pokročilý

SPOLOčNOSť FOOD TIME s.r.o., prijme do pracovného pomeru pomocnú silu do závodnej kuchyne v Bánovciach.
Pracovná doba od 5.30 do 14.00/ 8,5 hod. úväzok,
Platové podmienky od 5 €/hod. brutto
Podmienky na prijatie: platný zdravotný preukaz na prácu s potravinami
V prípade záujmu životopisy posielať na email: adameova@

Hľadáme zodpovednú a šikovnú pani na pozíciu: operátor v práčovni do nášho hotela Košice Hotel s.r.o., ktorý sa nachádza na Moldavskej ulici. Práca na 3/4 úväzok,6h, pondelok - piatok.
Pranie, žehlenie, mangľovanie hotelového a kongresového textilu. Nástupný plat 550 eur/brutto. Preplácané nadčasy, víkendy, sviatky. Bližšie informácie poskytneme priamo uchádzačom. Životopisy môžete zasielať na email: info@, tel. č. .

Ponúkam prácu SBS - detektív na obchodnej prevádzke v Nitre. Práca je na 5 hod. smeny čiže je vhodná pre dohodára alebo skrátený úväzok. Mzdy je 5 € v čistom. Poskytujeme 50 € príspevok na cestovanie pre tých ktorí sú z okolia Nitri.

Hladame skusenu uctovnicku do nasej firmy na zivnost/ skrateny uvazok. Praca v JU, potrebne ovladat zakony, uctovanie v cudzej mene, DPH, SV, OSS vykazy, cestovne nahrady, dan z MV...a.i.

Hľadáme samostatného servisného technika v oblasti IT.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- inštalácia, konfigurácia a servis v oblasti IT (Počítače, notebooky, tlačiarne, výpočtová technika, štrukturovaná kabeláž,...)
- vzdialená a on-site technická podpora zákazníkov
- vykonávať a zabezpečovať servis a pravidelnú údržbu počítačovej siete, prenosných PC, pracovných staníc vrátane programového vybavenia, tlačiarní, inštalácie hardware a software,
- inštalácia ponúkaných služieb u zákazníka
- riešenie SW a HW problémov
- práca v teréne - výjazdy k zákazníkom po SR
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov a oslovovanie nových
- správa a návštevy existujúcich zákazníkov v oblasti správy IT a v oblasti kybernetickej bezpečnosti
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavá a perspektívna práca v atraktívnom odvetví
- práca v malom a priateľskom kolektíve
- možnosti profesijného a odborného rozvoja- kurzy IT
- telefón aj na súkromné účely
- notebook aj na súkromné účely
- zľavy pri nákupe IT techniky
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku na email HR@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať ohľadom osobného pohovoru.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom, avšak dokážeme odpovedať iba vybraným záujemcom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- stredoškolské s maturitou a výučným listom
- vysokoškolské I. alebo II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický smer so zameraním na IT, elektrotechnika
Prax
Prax v IT odbore výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- základná orientácia v IT, technická zručnosť, prozákaznícky prístup, samostatnosť,
- Základný prehľad v sieťovej infraštruktúre - štrukturovaná kabeláž
- Základy siete LAN/WAN
- Prax v odbore výhodou, odborná spôsobilosť elektrotechnika výhodou, aktívny vodič
Miesto práce
Slovensko, Dubnica nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 300 EUR/mesiac
(konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta) (Mzda sa skladá z fixnej a pohyblivej zložky)
Viac informácií o tejto pracovnej pozícií e-mailom alebo na osobnom stretnutí.

- platný POS
- platný Odpis
- absolvovaná lekárska prehliadka
- prax viac ako 7 rokov, zameranie na administratívne budovy / vrátnice
- od 3,70/h v čistom
- nie obchod / stojka
Hľadám prácu na TPP/plný úväzok, na vrátnici / recepcii a prípadne aj s obchôdzkami.
Jednozmenná prevádzka alebo aj v prevádzke 24/7 a podobne, ak máte niekto, kto chce pracovať iba v noci, keďže nemám vykonávať nočnú prácu.
Mám záujem aj o prácu mimo SBS / VO, na pozícii Vrátnik / Informátor / Recepčný.
V prípade iného objektu, ako je uvedené, bude ponuka predmetom hovoru / stretnutia.
Viac informácií Vám, v prípade záujmu, poskytnem telefonicky, prípadne na osobnom stretnutí.
Nepijem, nefajčím, bez vážnej príčiny nemeškám.