inzercia, predaj, predám, bazár

ponuka prace nemecko bez znalosti jazyka - strana 41

Počet nájdených inzerátov PONUKA PRACE NEMECKO BEZ ZNALOSTI JAZYKA : 1000 - strana 41

Asistentka Telekom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude: - starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov, - práca s PC (Office 365), - Nahrávanie dokumentov do interného systému, - dôraz na kvalitu spracovania dokumentov, - evidencia zamestnancov, - kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie, - bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov - iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného Zamestnanecké výhody, benefity - priateľský kolektív - flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne) - práca v mladom a dynamickom kolektíve - firemné akcie Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý Informácie o výberovom konaní • Termín nástupu: ASAP, ihneď • Lokalita: Nitra • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť • Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina) Osobnostné predpoklady a zručnosti • Flexibilita • zodpovedný prístup k práci • dôraz na kontrolu • schopnosť pracovať v tíme • bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť • komunikatívnosť Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Kontakt Kontaktná osoba: Patrik Šindler Tel. č. : E-mail:
Výkonný riaditeľ personálnej agentúty
Personálna agentúra, so sídlom v Bardejove, zaoberajúca sa vysielaním pracovníkov do Nemecka, hľadá do svojho tímu výkonného riaditeľa spoločnosti, s predošlými skúsenosťami v danej oblasti, ktorého hlavnou náplňou bude analýza doterajšieho fungovania firmy, nastavenie vnútorných procesov spoločnosti a dohľad nad ich dodržiavaním, priame podieľanie sa na ďalšom rozvoji firmy a vytvorenie novej divízie spoločnosti, zaoberajúcej sa poskytovaním personálnych služieb na území Slovenska (doposiaľ na tomto trhu spoločnosť nepôsobila). Hlavná náplň práce: * rozvoj aktuálnych projektov v Nemecku, zabezpečenie rastu spoločnosti * vytvorenie novej štruktúry spoločnosti, nastavenie vnútorných procesov a dohľad nad ich dodržiavaním * koordinácia a motivácia interného tímu spoločnosti * neustále zlepšovanie poskytovaných služieb a zabezpečenie nízkej fluktuácie vyslaných pracovníkov * tvorba cenových ponúk a kalkulácií, realizácia obchodných stretnutí a vyjednávanie podmienok spolupráce * zavedenie pravidelného reportingu spoločnosti, naprieč všetkými oddeleniami a ich následne vyhodnocovanie, počas firemných porád interného tímu spoločnosti Zamestnanecké výhody, benefity: * variabilná zložka, počítaná ako podiel z celkovej mesačnej fakturácie spoločnosti * štedré bonusy, za dosiahnutie stanovených ročných cieľov * firemný automobil * firemný notebook a telefón * pre uchádzačov, ktorí budú musieť za prácou dochádzať z iného mesta, poskytujeme ubytovanie zdarma Informácie o výberovom konaní: Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vašim životopisom sa budeme dôkladne zaoberať, avšak dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritéria. Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti: Microsoft Excel - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti: * preukázateľné skúsenosti na obdobnej pozícií * príjemný a profesionálny prejav a vystupovanie * zameranie na dosahovanie výsledkov * time management * odolnosť voči stresu * flexibilita * skúsenosť s vedením a riadením tímu * samostatnosť Miesto práce: Bardejov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu: ihneď Mzdové podmienky: Výška mzdy bude upresnená po vzájomnej dohode, na osobnom stretnutí Inzerujúca spoločnosť: Royce Agency s.r.o. Stručná charakteristika spoločnosti: Personálna agentúra, s pôsobením prevažne v Nemecku Počet zamestnancov: 100-149 zamestnancov E-mail: royceagency@
Fakturant/ka – pomocný ekonomický pracovník
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - fakturácia, evidencia vydaných faktúr, evidencia došlých faktúr, ppd, vpd, interné doklady, ostatné pohľadávky a záväzky - administratívne práce - práca s MRP atď., Zamestnanecké výhody, benefity - práca v malom zohratom kolektíve - keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží (nie sme korporát v ktorom si len poradovým číslom) - otvorená obojstranná komunikácia - finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné) - rozvoj, podpora a pohoda v práci, príjemné pracovné prostredie - dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia, sladkostí a pitného režimu - možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy - firemné večierky a teambuildingové akcie - možnosť vzdelávať sa na tematických konferenciách Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Fakturácia - Expert Microsoft Excel - Pokročilý Open Office - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť - záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti - aktívny prístup - MRP výhodou - príjemné vystupovanie Mzdové podmienky 800 - 1300€ (brutto) V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Referent predaja - rakusko
Referent predaja - rakusko FABROS drevostavby, a.s. Miesto práce Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády) Termín nástupu január 2023 Mzdové podmienky (brutto) Od 700 EUR/mesiac základná mzda + bonus z predaja Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Komunikácia so zákazníkmi, spravovanie objednávok, tvorba cenových ponúk Zamestnanecké výhody, benefity po dohode Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.1.2023 (ostáva ešte 42 dní) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Internet Information Services IIS - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti komunikatívny typ, skúsenosti s predajom, práca s ľudmi, vedenie tímu E-mail: info@
Hľadáme 3 elektrikárov a 3 vodárov-potrubárov
Náplň práce elektrikára : montáž žľabov, ťahanie káblov a zapájanie rozvádzačov práca s plošinou/stačí jeden ak partia/ Náplň práce vodára-potrubára : montáž medeného, nerezového a plastového potrubia DN25-80 práca s plošinou/Stačí jeden ak partia/ Požadujeme : Pracovné skúsenosti v odbore Jazykové znalosti z AJ /stačí jeden ak partia/ Vodičský preukaz sk. B a vlastné auto – je výhodou A1 Informácie pre uchádzača : Hodinovka od 21-23 eur podľa skúseností a jazykových znalostí Práca na živnosť Zabezpečené a preplatené ubytovanie Príspevok na cestu Miesto výkonu: Švédsko V prípade záujmu prosíme o zaslanie kópie životopisu, živnosti na: kariera@ V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu, živnosti na : kariera@ Pre bližšie informácie u Projektanta: Všetky naše ponuky nájdete na :
Hľadáme 2 zámočníkov-mechanikov
Nástup 9.1.2023- v trvaní min. 3 týždne Náplň práce : Jedná sa o závod na výrobu asfaltu,v ktorom sa budú vykonávať rôzne údržbárske práce Požadujeme : Pracovné skúsenosti v odbore Jazykové znalosti z NJ minimálne B1 Vodičský preukaz sk. B a vlastné auto – je výhodou A1 Informácie pre uchádzača : Hodinovka od 20-22 eur podľa skúseností a jazykových znalostí Práca na živnosť Zabezpečené a preplatené ubytovanie Miesto výkonu:Moers,Legden V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu, živnosti na : kariera@ Pre bližšie informácie u Projektanta: Všetky naše ponuky nájdete na :
Asistentka do účtovnej kancelárie.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie. Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov, • nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi. Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa. Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo. Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy. Odmena:4,10 €/hod.(nástup). Žiadosti prosíme posielať na sk
HR KOORDINATOR Vysoké Mýto
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora. Tvou náplní práce bude: - zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky - komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích - telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor - zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách; - zpracovávání docházky zaměstnanců; - příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance; - komunikace s účetním oddělením; - komunikace s ubytovacími zařízeními; - řešení problémů a požadavků zaměstnanců; - a jiné. Výhody: • Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst • Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností • Nástup na pracovní smlouvu i osvč • Mladý tým spolupracovníků • Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon • Služební mobil a notebook, tankovací karta • Nástup 1.3.2023 Náborový příspěvek/odměna za doporučení 10000kč. Platové podmínky: 35 000kč brutto Počítačové znalosti: Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý Ostatní znalosti: řidičský průkaz B, aktivní řidič - vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou Osobnostní předpoklady a dovednosti: • Schopnost vést lidi • Komunikativnost • Empatie • Asertivita
Asistentka do účtovnej kancelárie.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie. Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov, • nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi. Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa. Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo. Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy. Odmena:4,10 €/hod.(nástup). Žiadosti prosíme posielať na email:office@
Obchodný zástupca
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Do našej firmy sídliacej v Bratislave - petržalka hľadáme ambicióznu, odborne zdatnú, spoľahlivú a zodpovednú kolegyňu/ kolegu so skúsenosťami z oblasti obchodu, autodielov, náhradných dielov. Náplňou práce bude aktívna obchodná činnosť v kancelárii a terénne. Požadované sú komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie s ambíciou kariérneho a osobnostného rastu. Ak máte záujem sa stať súčasťou výborného kolektívu, ktorý svoju prácu a servis poskytuje na najvyššej kvalitatívnej úrovni, neváhajte nás osloviť. Nájdete u nás naplnenie osobných kariérnych ambícií, ale aj pevné zázemie a zamestnávateľa, ktorý Vám vytvorí príjemné prostredie pre dlhoročnú spoluprácu. Zamestnanecké výhody, benefity - školenia osobnostného rozvoja - auto na domov Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore ekonómia, manažment Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Anglický jazyk - mierne pokročilý Nemecký jazyk - mierne pokročilý/ dôležitá je ústna komunikácia v cudzom jazyku. Ostatné znalosti Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Office - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Vodičský preukaz B Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - aktívny prístup k práci - flexibilita - komunikatívnosť - príjemné a ústretové vystupovanie - schopnosť sústredenia sa aj pod časovým stresom - tímovosť Platové podmienky 850 - 2000 Eur (Brutto) - záleži od šikovnosti a zapálenia pre prácu. Sme firma zaoberajúca sa predajom autodielov, náhradných dielov, originálnych dielov a autokozmetiky a rozvozom dielov konečnému spotrebiteľovi. Rozvoz máme v rámci Bratislavy Životopisy prosím zasielať na email: mrsdielypraca@
ZVÁRAČ - Francúzsko
Na pozíciu: ZVÁRAČ hľadáme spoľahlivých a zodpovedných pracovníkov. Druh pracovného pomeru: Slovenská živnosť Termín nástupu: február/marec 2023 Mzdové podmienky: živnosť: 25 až 28€/hod. v závislosti od kvalifikácie, skúseností a znalostí. príspevok na dopravu vo výške 100€/mesiac Náplň práce: - zváranie Argónom na pozícii (50%), potrubia v priemere od 40 – 250 mm, hrúbka 1,5 – 3 mm. Pracovný čas: 44h pracovný týždeň + víkendy po dohode s vedúcim. Miesto výkonu práce: Hombugr, Francúzsko Zamestnanecké výhody, benefity: - Firma hradí ubytovanie a prispieva na dopravu. - Pravidelné úhrady faktúr sú samozrejmosťou. - Možnosť zálohy po odpracovaných 2 týždoch. - Práca min. na 6 týždňov Požiadavky na zamestnanca: - min. stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie. Jazykové znalosti: - Anglický jazyk - základy - nie je nutné vedieť anglický jazyk, ale je to výhoda. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - manuálna technická zručnosť a technické myslenie, - samostatná práca podľa a inštrukcií nadriadeného, - zdravotná spôsobilosť. Telefonický kontakt: , e-mail: office@
HR koordinator Ostrava
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora. Tvou náplní práce bude: - zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky - komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích - telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor - zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách; - zpracovávání docházky zaměstnanců; - příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance; - komunikace s účetním oddělením; - komunikace s ubytovacími zařízeními; - řešení problémů a požadavků zaměstnanců; - a jiné. Výhody: • Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst • Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností • Nástup na pracovní smlouvu i osvč • Mladý tým spolupracovníků• Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon • Služební mobil a notebook, tankovací karta • Nástup 1.5.2023 Platové podmínky: 35 000kč brutto Počítačové znalosti: Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý Ostatní znalosti: - řidičský průkazB, aktivní řidič - vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou Osobnostní předpoklady a dovednosti: • Schopnost vést lidi • Komunikativnost • Empatie • Asertivita
Graffik + marketing
Hlavnou náplňou práce je tvorba a úprava fotografií a videí z nehnuteľností a vykonaných prác. Z vytvorených materiálov následne vyhotovovať jednoduchú grafiku a vytvárať príspevky na sociálne siete - FB , IG , LinkedIN , Youtube Okrem toho vieme využiť aj ďalšie Vaše schopnosti, ktoré Vám môžu zvýšiť dohodnutú mzdu: správa webovej stránky v systéme Wordpress,vytváranie platených reklamných kampaní na Facebooku, Instagrame, YouTube a podobne, copywriting a vytváranie propagačných textov... Zamestnanecké výhody, benefity - Priateľská neformálna pracovná atmosféra - Exkluzívne vlastné pracovné priestory v GA - Technické vybavenie k dispozícii - Záujem o dlhodobú stabilnú mnohoročnú spoluprácu - Nesedíte iba v kancelárii, budete mať možnosť nahliadnuť do rôznych zaujímavých nehnuteľností a stavieb, nových projetov špecialných zariadení a pod. - Ponúkame prácu, ktorá má zmysel a vie napĺňať. Ak to tak je, tešíme sa na Váš životopis, prípadne aj ukážku doterajšej práce (fotografií), zaslané na e-mail : info@ Vyhovujúcich kandidátov následne pozveme na pohovor do našej kancelárie. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 30.4.2023 Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti: PC znalosti +  ( macbook, imac, ipad ) Digitálna zrkadlovka - Pokročilý CorelDRAW Graphics Suite - základy Meta Business Suite - Základy Google Ads a Analytics - Základy Google Disk + nástroje - základy Sociálne siete - pokročilý Vodičský preukaz : B Prax na pozícii/v oblasti Vytváranie a úprava fotografií a videí, správa sociálnych sietí Pozícia je vhodná pre absolventa Pri tejto pozícii nie je až tak podstatné, aké máte vzdelanie alebo koľko rokov máte prax. Ak k nám príde hoci aj čerstvý absolvent poľnohospodárskej fakulty, ktorý však aktívne roky fotí a točí videá s digitálnou zrkadlovkou, vie vytvárať grafické výstupy a má aspoň základný prehľad v oblasti marketingu, veľmi radi ho pozveme na pracovný pohovor. TPP / SZČO PROSÍM komunikáciu mailom.
operátor kamerového systému UTO /CCTV   SAMSUNG GALANTA
Informácie o pracovnom mieste Do nášho tímu v spoločnosti Bonul Security Nitra s.r.o., pracovisko Samsung Electronics Slovakia s.r.o. Hviezdoslavova 807 924 27 Galanta, hľadáme šikovných kolegov na pozíciu : operátor kamerového systému UTO /CCTV Druh pracovného pomeru plný úväzok Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 816,00 EUR/mesiac +140/€ bonus Príplatok za prácu v sobotu a nedeľu a vo sviatok podľa aktuálnej legislatívy ZP SR Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • vykonáva službu v zmysle zákona o súkromných bezpečnostných službách, smerníc pre výkon vlastnej ochrany a ich príloh ako aj iných interných predpisov zamestnávateľa • priamo dohľadá na dodržiavanie zákonných predpisov a interných predpisov zamestnávateľa • vykonáva ďalšie činnosti v zmysle zákona o SBS a riadi sa pokynmi nadriadených • vykonáva denné kontroly vonkajšieho stavu chráneného objektu • plní úlohy na úseku ochrany pred požiarmi /obsluhuje EPS/ • monitoruje dodržiavanie zásad BOZP zamestnancami odberateľa v priestoroch chráneného objektu • vykonáva obchádzkovú činnosť • monitoruje činnosť osôb v chránených objektoch kamerovým systémom detaily ohľadom pracovných zmien budú dohodnuté osobne na pracovnom pohovore Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej a perspektívnej spoločnosti - príjemné a moderné pracovné prostredie Požiadavky na zamestnanca Všeobecne požadované znalosti: - Znalosť práce s PC - Znalosť Excel / Word / Internet / Mail - Nutný preukaz odbornej spôsobilosti - s preukazom odbornej spôsobilosti typu -S - Spoľahlivosť - Trestná bezúhonnosť Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné cudzie jazyky výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti • samostatnosť • flexibilita • odolnosť voči stresu • zodpovednosť • spoľahlivosť Oznamujeme všetkým uchádzačom o zamestnanie, aby svoje žiadosti o prijatie do zamestnania spolu s priloženým profesijným životopisom a súhlasom so spracúvaním osobných údajov zasielali na emailovú: jozef.skulecz@, p.galambos@ alebo osobne doručili ...................... Zároveň uchádzačom o zamestnanie oznamujeme, že kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, a to telefonicky alebo mailom. Za pochopenie ďakujeme.
ELEKTRIKARI práca ihneď
Dobrý deň, od polovice marca štartujeme na projekte v Nórsku kde hľadáme jednotlivcov, prípadne skupinu elektrikárov, aby doplnili náš pracovný tím. I. partia nástup → 13.3. II. partia nástup → 27.3. – prípadne skôr Miesto výkonu prác: Halden (NO) Náplň prác: elektroinštalačné práce ( prvé týždne čiste ťahanie káblov ) Pracovná doba: 48-53h týždenne/ podľa dohody s objednávateľom Dĺžka turnusu: 6 týždňov / 2 týždne pauza → letecky Dĺžka projektu: Min. 6 mesiacov Cenové ohodnotenie: TPP: SK pracovná zmluva Od 16€ - 19€ (podľa praxe, znalostí a zručností vo svojej profesii, podľa jazykových znalostí – anglický jazyk na komunikatívnej úrovni výhodou) Naša spoločnosť vybavuje a uhrádza: - Všetky legálne záležitosti - Registráciu (vstupné karty, školenia) - Trajekt - Ubytovanie - Auto na prepravu do práce Požiadavky na kandidátov: Elektrikárska vyhláška, prax v priemyselnej elektrárčine aspoň 2 roky V prípade seriózneho záujmu nás neváhajte kontaktovať na maile kariera@ zaslaním Vášho CV, prípadne sms alebo telefonicky na čísle: v pracovnom týždni v čase od 8:00 – 16:30 hod. Firma si vyhradzuje právo osloviť len vybraných uchádzačov na pracovný pohovor. Tešíme sa na spoluprácu s Vami !
Obchodný zástupca pre oblasť reklamy
Obchodný zástupca pre oblasť reklamy Miesto práce Bratislavský kraj Termín nástupu ihneď Druh pracovného pomeru živnosť Mzdové podmienky (brutto) až 3600€ Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi vo zverenom regióne - Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby) - Dosahovanie stanovených predajných výsledkov - Pravidelné reportovanie výsledkov Zamestnanecké výhody, benefity - Zamestnanecké výhody, benefity - Motivačné platové ohodnotenie Informácie o výberovom konaní Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk – Expert(C2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Práca s počítačom - Pokročilý Obchodná komunikácia - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti - Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou - Prezentačné a komunikačné schopnosti - Chuť pracovať s ľuďmi - Proaktivita - Spoľahlivosť - Osobný automobil Koho hľadáme Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť. Prosíme kontaktujte nás len mailom. Pre tento druh inzercie je mobilné číslo nesprávne. Kontaktovať telefonicky budeme len vybraných kandidátov. Ďakujeme. E-mail: paliatka@
Prípravár stavieb/ Stavebný prípravár
Stavebná spoločnosť Ava-stav Sro so sídlom v Galante, obsadzuje voľnú pracovnú pozíciu: STAVEBNÝ PRÍPRAVÁR Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Kompletná príprava stavby z materiálového a realizačného hľadiska - Kontrola projektovej dokumentácie - Spracovávanie a vyhodnocovanie cenových ponúk od dodávateľov - Vyhľadávanie subdodávateľov - Objednávanie materiálov a prác - Komunikácia s dodávateľmi a klientmi Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním - stredoškolské s maturitou - nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - vysokoškolské I. stupňa - vysokoškolské II. stupňa - vysokoškolské III. stupňa Vzdelanie v odbore Stavebné Ostatné znalosti Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý AutoCAD - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - organizovanie a plánovanie práce vyjednávanie - analyzovanie a riešenie problémov - pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) - analytické myslenie - komunikatívnosť Mzdové podmienky (brutto) od 1500€ - 2000€ (finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného uchádzača) Kontakt: Tel.: E-mail: personalistka@
Finančný manažér/Controller
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.); • Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek • Interpretácia finančných výsledkov; • Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie; • Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov; • Manažovanie tímu; • Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi; • Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny; • Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií; • Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry; • Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi; Zamestnanecké výhody, benefity - stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ???? - 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona - platený sick day - platené narodeninové voľno, darčekové poukážky - príspevok na rekreáciu - príspevok na cestovanie do práce - príspevok na šport - Multisport - čiastočný home-office - flexibilný pracovný čas - krátke piatky do 12:00 - možnosť kariérneho a profesijného rastu - školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti - výučba business angličtiny - individuálny prístup - teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti - referral bonus pri odporučení nového kolegu - kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie - príjemné pracovné prostredie v skvelom teame Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania - doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky - vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod - výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním - komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz - nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy Mzda: od 3500,- EUR v čistom Životopisy prosím zasielať na tento email: @
Asistentka konateľa
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • administratíva • timemanagement kalendára a sledovanie termínov • komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi (nie obchodná resp. akvizičná činnosť) • evidencia firemnej korešpondencie • nepravidelný výjazd za obchodnými partnermi (napr. za účelom vyzdvihnutia dokumentov) Zamestnanecké výhody, benefity Výhody pre zamestnanca: • flexibilný pracovný čas na základe dohody • príjemné a komfortné pracovné prostredie • firemný telefón • firemný notebook • jeden krát do mesiaca wellness deň zamestnanca na oddych a regeneráciu • možnosť homeoffice na základe dohody Platové ohodnotenie: 1100 netto + variabilná zložka mzdy Životopisy zasielajte na email info@ Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Office - Mierne pokročilý Fakturácia - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Slušnosť, precíznosť, dôslednosť a chuť sa vzdelávať a posúvať vpred. Preferujeme osoby s kritickým myslením a so schopnosťou sebarozvoja a realizácie nápadov. V prípade osvedčenia sa a úplej samostatnosti vieme prehodnotiť Vašu odmenu za vykonanú prácu. • Uprednostníme uchádzačov s fotografiou. • Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať pred ukončením výberového konania. • Preferujeme uchádzačov s vlastným vozidlom, nie však nevyhnutne. O spoločnosti Sme spoločnosť, ktorá sa aktívne už viac, ako 5 rokov venuje poradenstvu cudzincom v otázkach získania prechodných alebo trvalých pobytov a zabezpečenia cestovateľských či národných víz vo vzťahu so Slovenskou republikou. Naším klientom poskytujeme rokmi zúročené skúsenosti formou konzultácie a poradenstva. Vieme, že právne formy a zákony sú pre cudzincov častokrát ťažko pochopiteľné, a preto naši pracovníci a partneri majú túto problematiku kvalitné naštudovanú. Naším cieľom pre klientov je, čo najefektívnejšie zjednodušiť proces získania potrebnej dokumentácie a zabezpečenie procesu konania udelenie pobytu.
Consultant/ Koordinátor - Sládkovičovo
Náplň práce: - starostlivosť o klientov zamestnávateľa, komunikácia s klientmi zamestnávateľa - vyhľadávanie a zabezpečovanie zamestnancov, nábor zamestnancov - registrácia uchádzačov, vedenie databázy uchádzačov, vedenie pohovorov - kompletná starostlivosť o zamestnancov, spracovávanie dokladov, vyhotovenie pracovných zmlúv a ich podpisovanie - zodpovednosť za správnosť údajov a prípravu podkladov v stanovenom termíne (dochádzka, odpracované hodiny, poskytovanie dopravy, vyplatené bonusy za dochádzku, čerpanie PN a dovoleniek, podklady na výpočet miezd a faktúr,...) - príprava výberových konaní - vedenie personálnej evidencie - spolupráca so štátnymi orgánmi - vybavovanie požiadaviek zamestnancov - pravidelné reportovanie nadriadenému na týždennej báze - ostatné práce podľa pokynov nadriadeného Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer Termín nástupu: apríl 2023 Mzdové podmienky (brutto) 900 EUR/mesiac+ príplatky za odpracované hodiny zverených zamestnancov, príplatky za znáborovaných ľudí; po zaučení mzda s príplatkami od 1000€/netto/mesiac Zamestnanecké výhody, benefity - služobný telefón - služobný notebook Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Ľudské zdroje Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax na podobnej pozícii vítaná - aktívny vodič (podmienka) - komunikatívnosť a slušný prejav (verbálny aj písomný) - zodpovednosť - spoľahlivosť - anglický jazyk na komunikačnej úrovni výhodou Výberové konanie bude prebiehať v priebehu mesiaca marec a apríl. V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu nám zašlite Váš štruktúrovaný životopis. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu.