ponuka prace nemecko bez znalosti jazyka - strana 41
Počet nájdených inzerátov PONUKA PRACE NEMECKO BEZ ZNALOSTI JAZYKA
: 1000 - strana 41

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude:
- starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov,
- práca s PC (Office 365),
- Nahrávanie dokumentov do interného systému,
- dôraz na kvalitu spracovania dokumentov,
- evidencia zamestnancov,
- kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie,
- bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov
- iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- priateľský kolektív
- flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- firemné akcie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
Informácie o výberovom konaní
• Termín nástupu: ASAP, ihneď
• Lokalita: Nitra
• Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
• Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Flexibilita
• zodpovedný prístup k práci
• dôraz na kontrolu
• schopnosť pracovať v tíme
• bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť
• komunikatívnosť
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontakt
Kontaktná osoba: Patrik Šindler
Tel. č. :
E-mail:

Personálna agentúra, so sídlom v Bardejove, zaoberajúca sa vysielaním pracovníkov do Nemecka, hľadá do svojho tímu výkonného riaditeľa spoločnosti, s predošlými skúsenosťami v danej oblasti, ktorého hlavnou náplňou bude analýza doterajšieho fungovania firmy, nastavenie vnútorných procesov spoločnosti a dohľad nad ich dodržiavaním, priame podieľanie sa na ďalšom rozvoji firmy a vytvorenie novej divízie spoločnosti, zaoberajúcej sa poskytovaním personálnych služieb na území Slovenska (doposiaľ na tomto trhu spoločnosť nepôsobila).
Hlavná náplň práce:
* rozvoj aktuálnych projektov v Nemecku, zabezpečenie rastu spoločnosti
* vytvorenie novej štruktúry spoločnosti, nastavenie vnútorných procesov a dohľad nad ich dodržiavaním
* koordinácia a motivácia interného tímu spoločnosti
* neustále zlepšovanie poskytovaných služieb a zabezpečenie nízkej fluktuácie vyslaných pracovníkov
* tvorba cenových ponúk a kalkulácií, realizácia obchodných stretnutí a vyjednávanie podmienok spolupráce
* zavedenie pravidelného reportingu spoločnosti, naprieč všetkými oddeleniami a ich následne vyhodnocovanie, počas firemných porád interného tímu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity:
* variabilná zložka, počítaná ako podiel z celkovej mesačnej fakturácie spoločnosti
* štedré bonusy, za dosiahnutie stanovených ročných cieľov
* firemný automobil
* firemný notebook a telefón
* pre uchádzačov, ktorí budú musieť za prácou dochádzať z iného mesta, poskytujeme ubytovanie zdarma
Informácie o výberovom konaní:
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vašim životopisom sa budeme dôkladne zaoberať, avšak dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritéria.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
* preukázateľné skúsenosti na obdobnej pozícií
* príjemný a profesionálny prejav a vystupovanie
* zameranie na dosahovanie výsledkov
* time management
* odolnosť voči stresu
* flexibilita
* skúsenosť s vedením a riadením tímu
* samostatnosť
Miesto práce:
Bardejov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky:
Výška mzdy bude upresnená po vzájomnej dohode, na osobnom stretnutí
Inzerujúca spoločnosť: Royce Agency s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Personálna agentúra, s pôsobením prevažne v Nemecku
Počet zamestnancov:
100-149 zamestnancov
E-mail: royceagency@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- fakturácia, evidencia vydaných faktúr, evidencia došlých faktúr, ppd, vpd, interné doklady, ostatné pohľadávky a záväzky
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží (nie sme korporát v ktorom si len poradovým číslom)
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- rozvoj, podpora a pohoda v práci, príjemné pracovné prostredie
- dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia,
sladkostí a pitného režimu
- možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy
- firemné večierky a teambuildingové akcie
- možnosť vzdelávať sa na tematických konferenciách
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Open Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
800 - 1300€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Referent predaja - rakusko
FABROS drevostavby, a.s.
Miesto práce
Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
január 2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 700 EUR/mesiac
základná mzda + bonus z predaja
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komunikácia so zákazníkmi, spravovanie objednávok, tvorba cenových ponúk
Zamestnanecké výhody, benefity
po dohode
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.1.2023 (ostáva ešte 42 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Internet Information Services IIS - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívny typ, skúsenosti s predajom, práca s ľudmi, vedenie tímu
E-mail: info@

Náplň práce elektrikára :
montáž žľabov, ťahanie káblov a zapájanie rozvádzačov
práca s plošinou/stačí jeden ak partia/
Náplň práce vodára-potrubára :
montáž medeného, nerezového a plastového potrubia DN25-80
práca s plošinou/Stačí jeden ak partia/
Požadujeme :
Pracovné skúsenosti v odbore
Jazykové znalosti z AJ /stačí jeden ak partia/
Vodičský preukaz sk. B a vlastné auto – je výhodou
A1
Informácie pre uchádzača :
Hodinovka od 21-23 eur podľa skúseností a jazykových znalostí
Práca na živnosť
Zabezpečené a preplatené ubytovanie
Príspevok na cestu
Miesto výkonu: Švédsko
V prípade záujmu prosíme o zaslanie kópie životopisu, živnosti na:
kariera@
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu, živnosti na :
kariera@
Pre bližšie informácie u Projektanta:
Všetky naše ponuky nájdete na :

Nástup 9.1.2023- v trvaní min. 3 týždne
Náplň práce :
Jedná sa o závod na výrobu asfaltu,v ktorom sa budú vykonávať rôzne údržbárske práce
Požadujeme :
Pracovné skúsenosti v odbore
Jazykové znalosti z NJ minimálne B1
Vodičský preukaz sk. B a vlastné auto – je výhodou
A1
Informácie pre uchádzača :
Hodinovka od 20-22 eur podľa skúseností a jazykových znalostí
Práca na živnosť
Zabezpečené a preplatené ubytovanie
Miesto výkonu:Moers,Legden
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu, živnosti na :
kariera@
Pre bližšie informácie u Projektanta:
Všetky naše ponuky nájdete na :

Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie.
Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov,
• nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi.
Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.
Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo.
Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy
Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy.
Odmena:4,10 €/hod.(nástup).
Žiadosti prosíme posielať na sk

Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora.
Tvou náplní práce bude:
- zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky
- komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích
- telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor
- zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách;
- zpracovávání docházky zaměstnanců;
- příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance;
- komunikace s účetním oddělením;
- komunikace s ubytovacími zařízeními;
- řešení problémů a požadavků zaměstnanců;
- a jiné.
Výhody:
• Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst
• Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností
• Nástup na pracovní smlouvu i osvč
• Mladý tým spolupracovníků
• Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon
• Služební mobil a notebook, tankovací karta
• Nástup 1.3.2023
Náborový příspěvek/odměna za doporučení 10000kč.
Platové podmínky: 35 000kč brutto
Počítačové znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Ostatní znalosti:
řidičský průkaz
B, aktivní řidič - vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
• Schopnost vést lidi
• Komunikativnost
• Empatie
• Asertivita

Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie.
Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov,
• nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi.
Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.
Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo.
Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy
Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy.
Odmena:4,10 €/hod.(nástup).
Žiadosti prosíme posielať na email:office@

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do našej firmy sídliacej v Bratislave - petržalka hľadáme ambicióznu, odborne zdatnú, spoľahlivú a zodpovednú kolegyňu/ kolegu so skúsenosťami z oblasti obchodu, autodielov, náhradných dielov.
Náplňou práce bude aktívna obchodná činnosť v kancelárii a terénne.
Požadované sú komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie s ambíciou kariérneho a osobnostného rastu.
Ak máte záujem sa stať súčasťou výborného kolektívu, ktorý svoju prácu a servis poskytuje na najvyššej kvalitatívnej úrovni, neváhajte nás osloviť. Nájdete u nás naplnenie osobných kariérnych ambícií, ale aj pevné zázemie a zamestnávateľa, ktorý Vám vytvorí príjemné prostredie pre dlhoročnú spoluprácu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- školenia osobnostného rozvoja
- auto na domov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonómia, manažment
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Anglický jazyk - mierne pokročilý
Nemecký jazyk - mierne pokročilý/
dôležitá je ústna komunikácia v cudzom jazyku.
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívny prístup k práci
- flexibilita
- komunikatívnosť
- príjemné a ústretové vystupovanie
- schopnosť sústredenia sa aj pod časovým stresom
- tímovosť
Platové podmienky 850 - 2000 Eur (Brutto) - záleži od šikovnosti a zapálenia pre prácu.
Sme firma zaoberajúca sa predajom autodielov, náhradných dielov, originálnych dielov a autokozmetiky a rozvozom dielov konečnému spotrebiteľovi.
Rozvoz máme v rámci Bratislavy
Životopisy prosím zasielať na email:
mrsdielypraca@

Na pozíciu: ZVÁRAČ hľadáme spoľahlivých a zodpovedných pracovníkov.
Druh pracovného pomeru: Slovenská živnosť
Termín nástupu: február/marec 2023
Mzdové podmienky:
živnosť: 25 až 28€/hod. v závislosti od kvalifikácie, skúseností a znalostí.
príspevok na dopravu vo výške 100€/mesiac
Náplň práce:
- zváranie Argónom na pozícii (50%), potrubia v priemere od 40 – 250 mm, hrúbka 1,5 – 3 mm.
Pracovný čas:
44h pracovný týždeň + víkendy po dohode s vedúcim.
Miesto výkonu práce: Hombugr, Francúzsko
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Firma hradí ubytovanie a prispieva na dopravu.
- Pravidelné úhrady faktúr sú samozrejmosťou.
- Možnosť zálohy po odpracovaných 2 týždoch.
- Práca min. na 6 týždňov
Požiadavky na zamestnanca:
- min. stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie.
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - základy - nie je nutné vedieť anglický jazyk, ale je to výhoda.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- manuálna technická zručnosť a technické myslenie,
- samostatná práca podľa a inštrukcií nadriadeného,
- zdravotná spôsobilosť.
Telefonický kontakt: ,
e-mail: office@

Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora.
Tvou náplní práce bude:
- zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky
- komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích
- telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor
- zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách;
- zpracovávání docházky zaměstnanců;
- příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance;
- komunikace s účetním oddělením;
- komunikace s ubytovacími zařízeními;
- řešení problémů a požadavků zaměstnanců;
- a jiné.
Výhody:
• Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst
• Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností
• Nástup na pracovní smlouvu i osvč
• Mladý tým spolupracovníků•
Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon
• Služební mobil a notebook, tankovací karta
• Nástup 1.5.2023
Platové podmínky: 35 000kč brutto
Počítačové znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Ostatní znalosti:
- řidičský průkazB, aktivní řidič
- vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
• Schopnost vést lidi
• Komunikativnost
• Empatie
• Asertivita

Hlavnou náplňou práce je tvorba a úprava fotografií a videí z nehnuteľností a vykonaných prác. Z vytvorených materiálov následne vyhotovovať jednoduchú grafiku a vytvárať príspevky na sociálne siete - FB , IG , LinkedIN , Youtube
Okrem toho vieme využiť aj ďalšie Vaše schopnosti, ktoré Vám môžu zvýšiť dohodnutú mzdu: správa webovej stránky v systéme Wordpress,vytváranie platených reklamných kampaní na Facebooku, Instagrame, YouTube a podobne, copywriting a vytváranie propagačných textov...
Zamestnanecké výhody, benefity
- Priateľská neformálna pracovná atmosféra
- Exkluzívne vlastné pracovné priestory v GA
- Technické vybavenie k dispozícii
- Záujem o dlhodobú stabilnú mnohoročnú spoluprácu
- Nesedíte iba v kancelárii, budete mať možnosť nahliadnuť do rôznych zaujímavých nehnuteľností a stavieb, nových projetov špecialných zariadení a pod.
- Ponúkame prácu, ktorá má zmysel a vie napĺňať.
Ak to tak je, tešíme sa na Váš životopis, prípadne aj ukážku doterajšej práce (fotografií), zaslané na e-mail : info@ Vyhovujúcich kandidátov následne pozveme na pohovor do našej kancelárie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.4.2023
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti:
PC znalosti + ( macbook, imac, ipad )
Digitálna zrkadlovka - Pokročilý
CorelDRAW Graphics Suite - základy
Meta Business Suite - Základy
Google Ads a Analytics - Základy
Google Disk + nástroje - základy
Sociálne siete - pokročilý
Vodičský preukaz : B
Prax na pozícii/v oblasti
Vytváranie a úprava fotografií a videí, správa sociálnych sietí
Pozícia je vhodná pre absolventa
Pri tejto pozícii nie je až tak podstatné, aké máte vzdelanie alebo koľko rokov máte prax. Ak k nám príde hoci aj čerstvý absolvent poľnohospodárskej fakulty, ktorý však aktívne roky fotí a točí videá s digitálnou zrkadlovkou, vie vytvárať grafické výstupy a má aspoň základný prehľad v oblasti marketingu, veľmi radi ho pozveme na pracovný pohovor.
TPP / SZČO
PROSÍM komunikáciu mailom.

Informácie o pracovnom mieste
Do nášho tímu v spoločnosti Bonul Security Nitra s.r.o., pracovisko Samsung Electronics Slovakia s.r.o. Hviezdoslavova 807 924 27 Galanta,
hľadáme šikovných kolegov na pozíciu : operátor kamerového systému UTO /CCTV
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
816,00 EUR/mesiac +140/€ bonus
Príplatok za prácu v sobotu a nedeľu a vo sviatok podľa aktuálnej legislatívy ZP SR
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• vykonáva službu v zmysle zákona o súkromných bezpečnostných službách, smerníc pre výkon vlastnej ochrany a ich príloh ako aj iných interných predpisov zamestnávateľa
• priamo dohľadá na dodržiavanie zákonných predpisov a interných predpisov zamestnávateľa
• vykonáva ďalšie činnosti v zmysle zákona o SBS a riadi sa pokynmi nadriadených
• vykonáva denné kontroly vonkajšieho stavu chráneného objektu
• plní úlohy na úseku ochrany pred požiarmi /obsluhuje EPS/
• monitoruje dodržiavanie zásad BOZP zamestnancami odberateľa v priestoroch chráneného objektu
• vykonáva obchádzkovú činnosť
• monitoruje činnosť osôb v chránených objektoch kamerovým systémom
detaily ohľadom pracovných zmien budú dohodnuté osobne na pracovnom pohovore
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej a perspektívnej spoločnosti
- príjemné a moderné pracovné prostredie
Požiadavky na zamestnanca
Všeobecne požadované znalosti:
- Znalosť práce s PC
- Znalosť Excel / Word / Internet / Mail
- Nutný preukaz odbornej spôsobilosti - s preukazom odbornej spôsobilosti typu -S
- Spoľahlivosť
- Trestná bezúhonnosť
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné cudzie jazyky výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť
• flexibilita
• odolnosť voči stresu
• zodpovednosť
• spoľahlivosť
Oznamujeme všetkým uchádzačom o zamestnanie, aby svoje žiadosti o prijatie do zamestnania spolu
s priloženým profesijným životopisom a súhlasom so spracúvaním osobných údajov
zasielali na emailovú: jozef.skulecz@, p.galambos@
alebo osobne doručili ......................
Zároveň uchádzačom o zamestnanie oznamujeme, že
kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, a to telefonicky alebo mailom.
Za pochopenie ďakujeme.

Dobrý deň,
od polovice marca štartujeme na projekte v Nórsku kde hľadáme jednotlivcov, prípadne skupinu elektrikárov, aby doplnili náš pracovný tím.
I. partia nástup → 13.3.
II. partia nástup → 27.3. – prípadne skôr
Miesto výkonu prác: Halden (NO)
Náplň prác: elektroinštalačné práce ( prvé týždne čiste ťahanie káblov )
Pracovná doba: 48-53h týždenne/ podľa dohody s objednávateľom
Dĺžka turnusu: 6 týždňov / 2 týždne pauza → letecky
Dĺžka projektu: Min. 6 mesiacov
Cenové ohodnotenie: TPP: SK pracovná zmluva
Od 16€ - 19€ (podľa praxe, znalostí a zručností vo svojej profesii, podľa jazykových znalostí – anglický jazyk na komunikatívnej úrovni výhodou)
Naša spoločnosť vybavuje a uhrádza:
- Všetky legálne záležitosti
- Registráciu (vstupné karty, školenia)
- Trajekt
- Ubytovanie
- Auto na prepravu do práce
Požiadavky na kandidátov:
Elektrikárska vyhláška, prax v priemyselnej elektrárčine aspoň 2 roky
V prípade seriózneho záujmu nás neváhajte kontaktovať na maile kariera@ zaslaním Vášho CV, prípadne sms alebo telefonicky na čísle: v pracovnom týždni v čase od 8:00 – 16:30 hod.
Firma si vyhradzuje právo osloviť len vybraných uchádzačov na pracovný pohovor.
Tešíme sa na spoluprácu s Vami !

Obchodný zástupca pre oblasť reklamy
Miesto práce
Bratislavský kraj
Termín nástupu
ihneď
Druh pracovného pomeru
živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
až 3600€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi vo zverenom regióne
- Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby)
- Dosahovanie stanovených predajných výsledkov
- Pravidelné reportovanie výsledkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert(C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou
- Prezentačné a komunikačné schopnosti
- Chuť pracovať s ľuďmi
- Proaktivita
- Spoľahlivosť
- Osobný automobil
Koho hľadáme
Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť.
Prosíme kontaktujte nás len mailom. Pre tento druh inzercie je mobilné číslo nesprávne.
Kontaktovať telefonicky budeme len vybraných kandidátov.
Ďakujeme.
E-mail: paliatka@

Stavebná spoločnosť Ava-stav Sro so sídlom v Galante, obsadzuje voľnú pracovnú pozíciu:
STAVEBNÝ PRÍPRAVÁR
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kompletná príprava stavby z materiálového a realizačného hľadiska
- Kontrola projektovej dokumentácie
- Spracovávanie a vyhodnocovanie cenových ponúk od dodávateľov
- Vyhľadávanie subdodávateľov
- Objednávanie materiálov a prác
- Komunikácia s dodávateľmi a klientmi
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebné
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
AutoCAD - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizovanie a plánovanie práce
vyjednávanie
- analyzovanie a riešenie problémov
- pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
- analytické myslenie
- komunikatívnosť
Mzdové podmienky (brutto)
od 1500€ - 2000€ (finálna mzda bude upravená v závislosti od znalostí a odborných skúseností vybraného uchádzača)
Kontakt:
Tel.:
E-mail: personalistka@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plná zodpovednosť za oblasť financií (účtovníctvo, budgeting, dane, audit, atď.);
• Finančný reporting / kontroling podľa požiadaviek
• Interpretácia finančných výsledkov;
• Nastavovanie KPIs, ich sledovanie a vyhodnocovanie;
• Zavádzanie, automatizácia a zefektívňovanie procesov;
• Manažovanie tímu;
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti a s účtovníkmi;
• Monitoring a riadenie cash-flow v jednotlivých entitách skupiny;
• Sledovanie rizík a proaktívny prístup pri ich odvracaní a/alebo mitigácií;
• Komunikáciu s bankami a udržiavanie vhodnej kapitálovej štruktúry;
• Komunikáciu s finančnými, daňovými úradmi a ďalšími externými subjektmi;
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné v hodnote 5,10€/deň a to aj počas dovolenky ????
- 5 dní dovolenky navyše nad rámec zákona
- platený sick day
- platené narodeninové voľno, darčekové poukážky
- príspevok na rekreáciu
- príspevok na cestovanie do práce
- príspevok na šport - Multisport
- čiastočný home-office
- flexibilný pracovný čas
- krátke piatky do 12:00
- možnosť kariérneho a profesijného rastu
- školenia a vzdelávacie kurzy v danej oblasti
- výučba business angličtiny
- individuálny prístup
- teambulidingy, playstation v oddychovej miestnosti
- referral bonus pri odporučení nového kolegu
- kávička, koláčiky, ovocie a iné pravidelné občerstvenie
- príjemné pracovné prostredie v skvelom teame
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Váš aktuálny životopis.
Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Dynamics NAV - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Finančný manažér, Hlavný účtovník, Controller, Auditor
Počet rokov praxe 3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- doterajšia prax v oblasti finančného riadenia minimálne 3 roky
- vynikajúci prehľad v oblasti účtovníctva, controllingu, auditu, reportingu, tvorbe rozpočtov a pod
- výhodou je skúsenosť s komunikáciou s bankami a projektovým financovaním
- komunikatívnosť, praktickosť, schopnosť riešiť a držať si prehľad o viacerých aktivitách naraz
- nekonfliktná osobnosť, schopná vytvárať priateľské a dobré kolegiálne vzťahy
Mzda: od 3500,- EUR v čistom
Životopisy prosím zasielať na tento email: @

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• administratíva
• timemanagement kalendára a sledovanie termínov
• komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi (nie obchodná resp. akvizičná činnosť)
• evidencia firemnej korešpondencie
• nepravidelný výjazd za obchodnými partnermi (napr. za účelom vyzdvihnutia dokumentov)
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody pre zamestnanca:
• flexibilný pracovný čas na základe dohody
• príjemné a komfortné pracovné prostredie
• firemný telefón
• firemný notebook
• jeden krát do mesiaca wellness deň zamestnanca na oddych a regeneráciu
• možnosť homeoffice na základe dohody
Platové ohodnotenie: 1100 netto + variabilná zložka mzdy
Životopisy zasielajte na email info@
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Slušnosť, precíznosť, dôslednosť a chuť sa vzdelávať a posúvať vpred. Preferujeme osoby s kritickým myslením a so schopnosťou sebarozvoja a realizácie nápadov.
V prípade osvedčenia sa a úplej samostatnosti vieme prehodnotiť Vašu odmenu za vykonanú prácu.
• Uprednostníme uchádzačov s fotografiou.
• Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať pred ukončením výberového konania.
• Preferujeme uchádzačov s vlastným vozidlom, nie však nevyhnutne.
O spoločnosti
Sme spoločnosť, ktorá sa aktívne už viac, ako 5 rokov venuje poradenstvu cudzincom v otázkach získania prechodných alebo trvalých pobytov a zabezpečenia cestovateľských či národných víz vo vzťahu so Slovenskou republikou. Naším klientom poskytujeme rokmi zúročené skúsenosti formou konzultácie a poradenstva. Vieme, že právne formy a zákony sú pre cudzincov častokrát ťažko pochopiteľné, a preto naši pracovníci a partneri majú túto problematiku kvalitné naštudovanú. Naším cieľom pre klientov je, čo najefektívnejšie zjednodušiť proces získania potrebnej dokumentácie a zabezpečenie procesu konania udelenie pobytu.

Náplň práce:
- starostlivosť o klientov zamestnávateľa, komunikácia s klientmi zamestnávateľa
- vyhľadávanie a zabezpečovanie zamestnancov, nábor zamestnancov
- registrácia uchádzačov, vedenie databázy uchádzačov, vedenie pohovorov
- kompletná starostlivosť o zamestnancov, spracovávanie dokladov, vyhotovenie pracovných zmlúv a ich podpisovanie
- zodpovednosť za správnosť údajov a prípravu podkladov v stanovenom termíne (dochádzka, odpracované hodiny, poskytovanie dopravy, vyplatené bonusy za dochádzku, čerpanie PN a dovoleniek, podklady na výpočet miezd a faktúr,...)
- príprava výberových konaní
- vedenie personálnej evidencie
- spolupráca so štátnymi orgánmi
- vybavovanie požiadaviek zamestnancov
- pravidelné reportovanie nadriadenému na týždennej báze
- ostatné práce podľa pokynov nadriadeného
Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer
Termín nástupu: apríl 2023
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac+ príplatky za odpracované hodiny zverených zamestnancov, príplatky za znáborovaných ľudí; po zaučení mzda s príplatkami od 1000€/netto/mesiac
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný telefón
- služobný notebook
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii vítaná
- aktívny vodič (podmienka)
- komunikatívnosť a slušný prejav (verbálny aj písomný)
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni výhodou
Výberové konanie bude prebiehať v priebehu mesiaca marec a apríl.
V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu nám zašlite Váš štruktúrovaný životopis. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu.