práca administratíva - strana 3
Počet nájdených inzerátov PRÁCA ADMINISTRATÍVA
: 1000 - strana 3

Administratívna budova na Budyšínskej ulici v Novom Meste poskytuje veľkolepý priestor. Na 800 m2 spája administratívu so showroomom. Budova tvorí dva spojené celky. Showroom s nadštandardnou výškou stropu (3,90 m) a skrytým zázemím (skladom) predstavuje plochu o výmere 380 m2. Predajná plocha má výmeru 230 m2. Priestor showroomu je možné variovať priečkami, podľa dohody.
Administratívna časť budovy ponúka niekoľko samostatných kancelárií od 10 m2 až do 54 m2, spolu o výmere 400 m2, vrátane zázemia (sociálne priestory, sklad, technická miestnosť, chodba).
Priestory showroomu sú vhodné ako moderný koncept open space prevádzky, administratíva zas ponúka niekoľko samostatných kancelárií. Vítané sú tiež prevádzky lekárskej (zubnej) kliniky.
Administratívny objekt na Budyšínskej ulici ponúka možnosť prenájmu parkovacích miest priamo pri budove a pripojenie na vysokorýchlostný internet.
PLATBY
SHOWROOM:
Typ: prenájom bez DPH/ mesiac
Cena: 12,50 €/m2 + PN + E
Kaucia: vo výške 1-mesačného nájmu
+ Nájomné
ADMINISTRATÍVA
Typ: prenájom bez DPH/ mesiac
Cena: 9,50 €/m2 + PN + E
Kaucia: vo výške 1-mesačného nájmu
+ Nájomné

Do našej fabriky na reklamu KPK Reklama príjmeme zodpovedných zamestnancov na novootvorenú na pozíciu pracovník callcentra - obchod + administratíva. Pozícia je vhodná pre každého /ženy aj muži/, kto má zmysel pre detail a telefonovanie.
Ak máte skúsenosti v callcentre tak máte výhodu.
Možnosť pracovať na TPP, živnosť alebo brigádne.
Pracovná doba je flexibilná na úkol.
Pre viac info o nás fb KPK Reklama alebo
Svoj životopis posielajte na
office@
plat podla zapracovania 4-6 eur v čistom.
Ďalšie volné pracovné pozície: výlepár aut a výkladov, montážny pracovník, finalizácia tlačovín.
o nás:
"Vyrobíme všetko, čo k Vášmu podnikaniu potrebujete. Vytlačíme pre Vás všetko - od vizitiek až po fóliu na lietadlo, ktorú aj radi nalepíme. Vyrobíme Vám svetelnú reklamu na mieru, tabule, tapety, logá na stenu, banery, plachty na fasádu, sieťovinu na lešenie. Samozrejme tlačíme aj plagáty a letáky, katalógy o Vašej spoločnosti alebo produktoch, ktoré roznesieme do schránok. Polepíme Vaše auto reklamou alebo zmeníme jeho farbu."

Vybavíme za Vás všetky administratívne úkony spojené s prihlásením do distribučnej spoločností VSD, komunikáciou s dodávateľmi el. energie až po spustenie Vašej fotovoltaickej elektrárne.
Administratíva VSD - 250 €/ s DPH
Východzia revízia projektu - 300 €/s DPH

Hľadám prácu v oblasti administratíva, asistentka, pomocné práce v administratíve. Pracovná doba môže byť aj skrátený úväzok, npr. 6h. Mám ukončenú ekonomickú školu. Plat normálny, neočakávam nejakú veľkú sumu. Len aby mi časovo vyhovovalo. Najlepšie by boli ponuky mailom. Potom vás budem kontaktovať. Trnava a blízke okolie. mjuriel@

administratíva, 1.mája, Zlaté Moravce, Zlaté Moravce - Priestory na prenájom
Popis: Directreal Exkluziv ponúka na prenájom kancelárske priestory v Zlatých Moravciach - ulica 1. mája, v budove detského dopravného ihriska.
Priestory sú vhodné na zriadenie sídla firmy, s perspektívou poskytovania právnych, ekonomických, IT a obdobných foriem služieb.
V ponuke sú 3 miestnosti. Dispozične sú dve vzájomne prepojené a tretia je aj so samostatným vstupom priamo z exteriéru.
Po dohode s prenajímateľom je možné vykonať interiérové úpravy so zabudovaním samostatných vstupov da každého priestoru.
Celková plocha priestorov je 70 m 2, vykurovanie je elektrické - zabudované sú samostatné merače EE.
Priestory sa nachádzajú v areáli dopravného ihriska, kde je k dispozícii dostatok parkovacích miest aj pre dochádzajúcich klientov.
Výška prenájmu je 840,- Eur/mesiac + energie fakturované podľa aktuálnej spotreby.
Pri podpise nájomnej zmluvy sa platí depozit vo výške jedného až trojmesačného nájmu + energie v súvislosti s dohodnutou dobou nájmu a potrebnými interiérovými úpravami.
Bližšie info Vám rada poskytnem na tel. .
V prípade záujmu o obhliadku ma prosím kontaktujte telefonicky alebo na emial: j.galovicova@
Zariadenie: -
Pozemok: Rovinatý
Celková úžitková plocha administratívy: 70
Príjazdová cesta: Asfalt
Inžinierske siete: Elektrina, Kanalizácia, Mestská voda
Kúrenie: Elektrické
Forma vlastníctva: Osobné
Viac informácií:
Obhliadky a ďalšie informácie: Mgr. Jarmila Galovičová
j.galovicova@
Detail realitnej kancelárie:
Directreal Exkluziv
Adresa: Párovská 42,
949 01 Nitra
Telefón:

administratíva, Palackého, Trenčín, Trenčín - Prenájom kancelárskych priestorov
Popis: Ponúkame na prenájom kancelársky priestor v centre mesta Trenčín na Palackého ulici.
Priestor je o rozlohe 53 m2 a sa nachádza na 2. poschodí bez výťahu. Jedná sa o jednu miestnosť, toalety su spoločné na poschodí.
Cena prenájmu je 8 Eur/m2 bez DPH + energie.
Pre viac informácií volajte:
Zariadenie: Bez zariadenia
Pozemok: Rovinatý
Celková úžitková plocha administratívy: 53
Príjazdová cesta: Asfalt
Inžinierske siete: Elektrina, Plyn, Kanalizácia, Mestská voda
Kúrenie: Ústredné
Forma vlastníctva: Osobné
Viac informácií:
Obhliadky a ďalšie informácie: Kristína Weldlová
k.weldlova@
Detail realitnej kancelárie:
Directreal Pro
Adresa: Masaryčky - business center
Legionárska 3735/5
91101 Trenčín
Telefón:

administratíva, Bernolákova, Nová Baňa, Žarnovica - Priestor na prenájom
Popis: Ponúkame na prenájom kancelárske priestory v centre mesta. Podrobnejšie informácie v RK.
Zariadenie: stolík, stolička,skrinka
Počet stoličiek: 2
Pozemok: Rovinatý
Celková úžitková plocha administratívy: 10
Príjazdová cesta: Asfalt
Inžinierske siete: Elektrina, Mestská voda
Kúrenie: Ústredné
Forma vlastníctva: Firemné
Počítačová sieť: Nie
Viac informácií:
Obhliadky a ďalšie informácie: Mgr. Katarína Pacalajová
k.pacalajova@
Detail realitnej kancelárie:
Directreal PNB
Adresa: A. Kmeťa 12
968 01 Nová Baňa
Telefón:

Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1500€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Pohovor sa vykonáva v Košiciach.

Podmienky práce:
od €1100-€1600.
€900 základ/mesačne
€200 bonus / mesačne
+2 % z obratu predaja (cca od 500 mesačne a viac)
+ služobné auto + tankovacia karta + mobil. telefón + laptop
Pracovná činnosť:
Obchodný zástupca predajca pre veľkoobchod a maloobchod. Jedná sa o zmiešaný tovar (pracovná odev, obuv, ošatenie spodná bielizeň, papuče, ponožky detská obuv, čižmy, gumáky, posteľná bielizeň, uteráky, ikebany a umelé kvety)
K dispozícii máte firemný katalóg, kde máte v popise všetky dostupné produkty. Práca si vyžaduje starostlivosť o súčasných klientov ale aj vyhľadávanie nových klientov, osobný kontakt a dojednanie jednorázoveho alebo permanentného odberu tovaru. Pracujete 80% v teréne - osobný kontakt s klientom, napr: obchodné reťazce, Kaufland, Tesco, ale aj maloobchod, butiky a predajne s podobným sortimentom. 20 % vašej činnosti je práca home office administratíva, tvorba cennových ponuk, marketing, email komunikácia, tel. komunikácia s klientom, zabezpečovanie a kontrola objednávky a doručenie tovaru klientovi. Vyžaduje sa, aby ste boli aktívný vodič.
Požiadavky na zamestnanca:
Pracovné skúsenosti predajca alebo obchdný zástupca 2 roky min a viac. Skúsenosti a prax s priamym predajom tovaru konečnému zákaznikový. Skúsenosti s vyhľadavaním nový odberateľov klientov.Dobré komunikačné schopnosti, orietácia na zákaznika.
Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič.
Práca s MS office, tvorba cenových ponuk.
AK máte záujem zašlite životopis, v prípadne Vášho súhlasu profilové foto, referencia výhodou. Kontakt: info@

Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na telefonické vybavovanie našich rakúskych klientov + administratíva
Práca v CRM Pipedrive- zaškolíme
Práca na TPP alebo na dohodu
Podmienka: Nemecký jazyk - aktívne
Čas práce: PO - PIA 08:00 - 16:00
Miesto výkonu práce: Office Nitra, Bratislavská 21
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a katalógom

Do tímu Schniererlighting hľadáme komunikatívnu osobu na telefonické vybavovanie našich Rumunských klientov + administratíva
Práca v CRM Pipedrive- zaškolíme
Práca na TPP alebo na dohodu
Podmienka: Rumunský jazyk - aktívne
Čas práce: PO - PIA 08:00 - 16:00
Miesto výkonu práce: Office Nitra, Bratislavská 21
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a katalógom

Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na telefonické vybavovanie našich klientov + administratíva
Práca v CRM Pipedrive- zaškolíme
Práca na TPP alebo na dohodu
Podmienka: Maďarský jazyk - aktívne
Čas práce: PO - PIA 08:00 - 16:00
Miesto výkonu práce: Office Nitra, Bratislavská 21
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a katalógom
Životopisy posielajte na matej.schnierer@ Následne Vás budeme kontaktovať telefonicky a poskytneme ďaľšie informáci

Hľadáme zdravotnú sestru na ambulanciu praktického lekára v Jesenskom, okres Rim. Sobota
Práca na plný úväzok /podľa dohody aj na čiastočný/, s nástupom najneskôr od 01.10.2023.
Náplň práce:
všetky práce na ambulancii všeobecného lekára pre dospelých - odbery biologického materiálu, podávanie injekčnej terapie, kompletná administratíva vrátane vedenia zdravotnej dokumentácie, práca na PC, telef. konzultácie s pacientmi atď.
Výhody: práca v kolektíve 3 lekárov a ďalších 2 zdrav. sestier, stabilné zamestnanie s adekvátnym finančným ohodnotením /na konci každého roka odmeny/
V prípade záujmu prosím kontaktovať cez mail na mediol.jesenske@

Baví Ťa práca skladníka a preferuješ prácu len na denné zmeny?
Poď k nám pracovať ako skladník/čka do našej spoločnosti v Zavare na 2 zmennú prevádzku!
Tvojou náplňou práce bude:
- riadenie výrobných objednávok
- príprava dokumentácie k jednotlivým dodávkam
- príprava a balenie zásielok na expedíciu
- práca na VZV
- manuálna práca v sklade, cca 60% je fyzická práca
- spolupráca s výrobou a ostatnými operátormi v sklade
Pracovný čas:
6:00 - 14:00
14:00 - 22:00
AUTOBUSOVÁ DOPRAVA je zabezpečená priamo z Trnavy aj okolitých obcí!
Mzdové podmienky:
885€ brutto - základná mesačná mzda
120€ brutto - mesačný bonus
35€ brutto - príplatok za poobednú zmenu
= 1040€ brutto spolu, cca 800€ v čistom
Benefity:
- práca len na dve 8 hodinové zmeny s navyše príplatkami za poobedné zmeny!
- dostupná AUTOBUSOVÁ doprava
- ročný bonus vo výške základnej mzdy vyplatený na konci roka
- ročný príspevok na dopravu 75/115€ brutto podľa vzdialenosti trvalého bydliska do/nad 30km
- príspevok pri svadbe a narodení dieťaťa 70€
- firemné akcie (letné akcie, vianočný večierok)
- príspevok v prípade mimoriadnej životnej situácie až do 500€ brutto
- príspevok pri pracovných výročiach (5/10/15 rokov)
Požiadavky:
- skúsenosť s prácou v sklade
- osvedčenie na VZV
- zodpovednosť
- zručnosť
- spoľahlivosť
Pre viac informácií sa ozvi na číslo .

Rád/a pracuješ manuálne a nevadia ti nočné zmeny?
Poď pracovať ako operátor/ka výroby do výrobnej spoločnosti v Zavare na 3 zmeny!
AUTOBUSOVÁ DOPRAVA je zabezpečená priamo z Trnavy aj okolitých obcí!
Práca je vhodná aj pre ženy, keďže sa nejedná o fyzicky náročnú prácu.
Môžeš si vybrať z 2 možností:
a) práca v sede - montovanie a spájkovanie malých komponentov a ich následné testovanie v čistom a tichom prostredí za podmienky dobrého zraku
b) práca v stoji - práca pri linke, ktorá obnáša balenie hotových výrobkov a následnú manipuláciu s nimi
Ponúkame Ti:
Základná mzda- 745€
Mesačný bonus- 140€
Príplatok za poobednú zmenu- 3,5€
Príplatky za nočné zmeny- 3€/hod
Príplatok za obtiažnosť- 45€/mesiac
Benefity:
- príplatok za poobednú zmenu, nočnú zmenu a za obtiažnosť
- ročný bonus vo výške základnej mzdy vyplatený na konci roka
- dostupná AUTOBUSOVÁ doprava
- voľné víkendy - práca v sobotu len príležitostne
- čisté, tiché a teplé prostredie
- jedáleň
- odmena za odporúčanie kolegu 150€
- pracovný odev a obuv
- odmeny pri pracovných výročiach
Požiadavky:
- fyzická zdatnosť
- dobrý zrak
- zručnosť so zmyslom pre detail
- zodpovedný prístup k práci
- základná znalosť s prácou s počítačom
Ubytovanie nie je k dispozícii!
V prípade otázok nám pošlite životopis alebo nás kontaktujte na telefónnom čísle .

Hľadáme nových šikovných ľudí na prípravu jedál a ich dekoráciu, servírovanie zákazníkom a obsluhovanie cestujúcich vo vlaku.
Náplň práce:
- príprava jedál
- servírovanie pripravovaných pokrmov s vysokým dôrazom na estetickú stránku
servírovania
- dekorovanie servírovaných jedál
- obsluha cestujúcich
- práca s pokladničným systémom
- objednávanie tovaru
- účasť na inventúrach
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- príjemné pracovné prostredie v priateľskom kolektíve
Upresňujúce informácie:
za odpracovaný mesiac predpokladaná priemerná mzda od 1 000,00 € v čistom (základ+odmeny+diéty)
Informácie o výberovom konaní:
Práca si vyžaduje cestovanie po Slovensku s centrálou v Košiciach s možnosťou bezplatného ubytovania pre mimokošických zamestnancov.
- práca bude vykonávaná počas výkonu vlaku priamo v
reštauračnom vozni
- práca bude vykonávaná na zmeny podľa výkonov vlakov.
- pracovná doba bude bližšie určená na osobnom pohovore
- práca bude vykonávaná na trase vlakov medzi KE a BA.
- nástup a ukončenie zmeny je vždy v Košiciach/Bratislava,
nástup v iných miestach Slovenska nie je možný
- pre prácu v reštauračnom vozni je potrebný nielen
zdravotný preukaz, ale aj hygienické minimum-
resp. osvedčenie o spôsobilosti, tj. výučný list, maturita z potravinárskeho odboru - podmienkou prijatia je
absolvovanie vstupnej preventívnej prehliadky.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore:
- kuchár, čašník
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- predajné zručnosti
- tímová práca
- flexibilita
- ochota cestovať
- hospodárenie so surovinami
- hygienické návyky
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybratých kandidátov, na základe zaslaných materiálov.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktné údaje na zasielanie žiadostí spolu so životopisom:
email: thbusiness888@

Chceš zažiť život pri mori?
Chceš mať slnečný každý deň?
Chceš spoznať novú kultúru?
Tak teraz máš príležitosť!
Pre našich zahraničných partnerov z Cypru (hotelové siete v Pafose a Agia Napa) hľadáme hotelový personál na sezónu 2022 na rôzne pozície.
Obsadzované pozície:
• čašník/-čka v reštaurácii
• čašník/-čka v bare
• recepčný / -á
• porter
• pomocník v kuchyni
• pool attendant
Čistý mesačný príjem:
Hotelová sieť v Pafose: 937 - 1 080 EUR netto mesačne + strava zdarma + ubytovanie za poplatok 180 EUR mesačne.
(937 € netto bez skúseností, 1080 € netto s skúsenosťami)
Sieť hotelov v Agia Napa a Protaras: 850 € netto mesačne + strava zdarma + ubytovanie zdarma
Práca je vhodná aj pre študentov, skupinky a páry, ktorých vieme umiestniť spoločne v jednom hoteli a zabezpečiť spoločné ubytovanie.
Ponúkame:
• práca v 4-hviezdičkových alebo 5-hviezdičkových hoteloch, v peknom prostredí pri mori
• stravovanie zabezpečené zdarma, ubytovanie za poplatok 180 EUR mesačne/zdarma
• zabezpečené zdravotné a sociálne poistenie
• práca 8 hodín denne / 6 dní v týždni
• vyzdvihnutie z letiska po prílete zdarma
• práca pre renomovanú hotelovú sieť
• asistenčné služby našej agentúry pri práci v zahraničí
• práca minimálne na 3 mesiace
požadujeme:
• základná až konverzačná znalosť anglického jazyka
• skúsenosti sú potrebné
• nástupy do zamestnania:od júla/augusta 2022, min. na 3 - 12 mesiacov
Ako získať prácu:
- Zaregistrujte sa v našej databáze na adrese
- napíšte nám, o ktorú pozíciu máte záujem
- absolvovať online pohovor s cyperským zamestnávateľom
- ak vás vyberú, zbalíte si kufre a pôjdete na Cyprus!
Tešíme sa na vás!
Viac informácií nájdete na

Náplň (druh) práce
- Inštalácia antén a kabeláže,
- práca aj vo výškach,
- nastavovanie wifi zariadení,
- servis počítačov,
- servis počítačových sietí a sieťových zariadení,
- zaškolíme,
- práca na živnosť.
Ponúkané výhody
Preplácanie PHM.
Pracovné podmienky
Pracovný čas: od 8:00 do 16:30
Miesto výkonu práce:
okres Zlaté Moravce
Neverice 250
95172
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Ďalšie požiadavky:
- Vlastný automobil, notebook, základné náradie na montáž antén,
- uprednostňujeme absolventov,
- práca na živnosť,
- práca v mladom kolektíve.
Životopis zasielať, prosím, na e-mail: admin@
alebo externa spolopraca praca na ukol

Hľadáme vhodných kandidátov na voľné pracovné miesta šoférov (s vodičským oprávnením kat. C) nákladnej medzinárodnej dopravy pre našu spoločnosť so sídlom v Novom Meste nad Váhom. Naša spoločnosť už s 30 ročnou históriou vlastní svoj objekt v ktorom je zabezpečené parkovisko pod kamerami pre súkromné vozidlá a firemné vozidlá , budova v ktorej sú servisné haly , administratívna časť , kuchynka, sprchy a šatne pre šoférov.
Vozový park sa priebežne obmieňa. Vozidlá majú vekový priemer 3 roky. Všetky vozidlá sú s nezávislým kúrením , nezávislou klimatizáciou , tempomatom , s bezpečnostnými asistentami, rádiom , komfortnými sedadlami , navigáciou.
Každé naše vozidlo je ďalej vybavené základnými vecami , ako sú hevier , kľúče na kolesá , gola sada , šrobováky , blicky kombinačky , zimné reťaze , lekárničky , vesty , rukavice , štartovacie káble , vzduchové káble a mnoho ďalšieho.
Samozrejmosťou sú gurtne , račne , bezpečnostné rohy a podložky.
Vo vozidlách máme namontované gps jednotky s kompletnou kontrolou vozidla.
V každom vozidle sú všetky mýtne jednotky po celej Európe. Zamestnanec ich nemusí dobíjať ale musí si strážiť aby mal dobre zapnuté nápravy a mýtna jednotka mu išla (prípadné pokuty za mýto firma na seba neberie). Mýto platíme formou faktúr.
Každý šofér ma vlastný firemný smart telefón.
Druh pracovného pomeru na plný úväzok.
Všetci zamestnanci sú na zmluvu s prvými 3 mesiacami skúšobnej doby.
Mzda 800,- euro v hrubom
+ čiastka za výkon
+ príplatok za čakačku (24h) 30,-euro
+ príplatok za odstáty víkend 60,- euro
+ francúzska minimálna mzda
+ odmeny
Ponúkame čistý prijem vrátane náhrad cca 1100-1700 euro (podľa náročnosti práce v daný mesiac)
Požiadavky na zamestnanca:
Platné psychotesty a lekárska prehliadka
Platná KKV karta
Platná tachografová karta
Znalosť ciest po Európe
Príjemné vystupovanie ku zákazníkom
Flexibilita
Bydliskom v okruhu NMnV ideálne do par km , z dôvodu dochádzania do práce 2-3 do týždňa
Nutnosť vodičského oprávnenia kat. C
Nejazdíme na turnusy
Ponuku práce:
•Práca Solo 7,5t Daf alebo 12t Man + dodávka
Práca v jednotke
Kolečková práca
1x mesačne víkend vonku
Práca na destinácie hlavne SK/CZ/DE sem tam FR/IT/NL/BE
Každý deň medzi 14:00 a 16:00 rozdeľujeme práce na ďalší deň aby si šofér vedel plánovať svoj deň.
Práca je nadstavená od dodávky po solo z toho dôvodu , keď je menej tovaru posielame tým pádom menšie auto.
Šofér má pridelené svoje vozidlo , bohužiaľ však nejazdí len na ňom keď váha a počty tovaru sa nám stále menia.