práca administratíva - strana 6
Počet nájdených inzerátov PRÁCA ADMINISTRATÍVA
: 1000 - strana 6

Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny
Oblasť práce
- Manažment a marketing,
- Administratíva,
- Kontrola a štatistika,
- Podnikové financie,
- Obchod,
- Finančné služby.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Nástup ihneď
Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch
Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina.
V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@

Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na agentúrnej kancelárii
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na

Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@

Súrne hladam prácu na TPP. Nakolko NEVHODNÁ je premna DLHODOBÁ PRÁCA V STOJI tak jedine pracovná oblasť administratíva alebo niečo podobné. Iba SERIÓZNE PONUKY.ZIADNA PRÁCA Z DOMU. e-mail:

Do nášho tímu hľadáme skúseného koordinátora/ku s praxou pre pobočku na Morve (Ostrava).
Náplň práce:
- nábor a výber nových zamestnancov
- starostlivosť o pridelených zamestnancov
- zabezpečenie objednávok od klienta
- koordinácia nástupov u klienta
- administratíva
Benefity:
- zabezpečené a hradené ubytovanie
- možnosť týždenných turnusov
- služobný automobil
- služobný mobil
- notebook
- práca v stabilnej spoločnosti
- výhodné platové podmienky
- možnosť záloh
Kontakt:
praca@

Home office práca/brigáda-administratíva
Flexibilný pracovný čas
Prax nie je potrebná, budete zaučení.
Všetky bližšie informácie budú poskytnuté na osobnom pohovore, čo je podmienkou.

Ponúkame voĺné pracovné miesto Poliakovi žijúcemu na Slovensku alebo Slovákovi ktorý ovláda aktívne poľštinu Slovom aj písmom.
Jedná sa o komunikáciu na zákazke so zákazníkom z Poľska, dlhodobo.
Pracuje sa 4 dni do týždňa, možná práca z domu odkiaľkoľvek.
Nástupná mzda 900€ brutto, možnosť rastu.

Firma zaoberajúca sa obchodom (predaj, montáž, administratíva...) hľadá obchodných zástupcou z celého SK.
Práca aj pre pracujúcich, ktorý si chcú prívyrobiť, študentov ale aj dôchodcov, mamičky na materskej- chytťe sa šance si zaobstarať prácu a hlavne zarobiť , čo je v dnešnej dobe obtiažne!
Požiadavky:
-živnosť
-vlastné auto
-PC/ tablet
-samozrejme mobilný telefón
-chuť zarábať
-skúsenosť s obchodom len uvítame, ale k nie aj zaučíme - školenie zdarma
Výhody:
- flexibilná pracovná doba
- stabilná a dlhodobá spolupráca
- práca vo vlastnom regióne
- naozaj nadštandardný príjem!
- bezplatné školenia a firemné akcie
Viac na tel. čísle alebo e-maily.
Nečakajte a podťe ZARÁBAŤ !!!

Príjmem 4 asistentky/ov - brigádnikov na administratívne práce v kancelárii na 4 hod. denne. Práca na pozícii - administratívny pracovník na náborovom oddelení, ktorá sa vykonáva z domu. Náplň práce: telefonická, e-mailová komunikácia, práca na internete. Osobný pohovor je nutný pre viac informácie, nie písomne. Ponuka hlavne pre lokalitu Košice, Košice - okolie. Odmena od 100€ až 1000,-€ + /, podľa šikovnosti aj viac. Príď medzi nás!

Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na agentúrnej kancelárii na adrese OC Šípok, Malinovského 1706
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na

Príjmeme šikovných ľudí na pozíciu administratívny pracovník. Práca v stabilnej spoločnosti na personálnom alebo obchodnom odd. Výhodou je že to môžete vykonávať z domu. Flexibilná pracovná doba. Práca vhodná popri práci, pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD 2-3 hod. denne. Len vážny záujem. Nutnosť prijímacieho pohovoru v Košiciach alebo v Bratislave.

Hľadám študenta/študentku VŠ odbor právo, vhodné pre nižšie ročníky bc. štúdia na brigádnickú prácu.
Nápĺň práce: administratíva, vedenie spisovej agenty, príprava podkladov pred pojednavaním.
Miesto: kancelária Senica, Robotnícka 58/21, čiastočne možná práca z domu
Rozsah: 10-12 hodín týždenne
Mzda: 4 eura/hod.
Od asistenta/asistentky požadujem dochvíľnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť samostatnej práce.
Potrebné znalosti/zručnosti: práca na pc - word/excel
Ponúkam prácu v prijemnom prostredí, flexibilnú pracovnú dobu, možnosť osobného rastu a ziskania skúseností.
Záujemcov prosím o zaslanie životopisu a stručného motivačného listu na email kancelárie

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude:
- starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov,
- práca s PC (Office 365),
- Nahrávanie dokumentov do interného systému,
- dôraz na kvalitu spracovania dokumentov,
- evidencia zamestnancov,
- kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie,
- bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov
- iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- priateľský kolektív
- flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- firemné akcie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
Informácie o výberovom konaní
• Termín nástupu: ASAP, ihneď
• Lokalita: Nitra
• Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
• Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Flexibilita
• zodpovedný prístup k práci
• dôraz na kontrolu
• schopnosť pracovať v tíme
• bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť
• komunikatívnosť
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontakt
Kontaktná osoba: Patrik Šindler
Tel. č. :
E-mail:

Dobrý deň,
hľadáme kolegu/kolegyňu na administratívnu pozíciu s možnosťou kariérneho vzrastu. Práca je vhodná pre mamičky na MD, pre študentov, pre nezamestnaných alebo aj popri práci. Kontaktujte ma e-mailom suzane.rouvia@

Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Povinný osobný pohovor Košice/Bratislava.

Dobrý deň,
Ponúkame príležitosť práce pre asistentku, administratívnu pracovníčku v našich priestoroch v meste Basel vo Švajčiarsku.
Náplň Vašej práce:
Práca s dokumentmi výlučne v angličtine
Komunikácia s klientmi
Práca s dátami - Microsoft Office
Iná, aktuálna administratíva
Vaše znalosti:
Angličtina - B2, plynule
Nemčina - B1/B2 plynule
Predošlá skúsenosť alebo náklonnosť k administratíve
Microsoft office zdatnosť
Pozitívny prístup
Typ prac. pomeru:
HPP ekvivalent, 2 ročná zmluva s opciou na predĺženie
Váš plat:
5255 CHF, = cca. 5319 EUR
Lokácia: mesto Basel, Kanton Basel-Stadt, Švajčiarsko
Ak spĺňate podmienky a máte záujem o ponuku, prosím pošlite nám Váš životopis, prípadne aj motivačný list na e-mail: @
Prijímame len e-maily so serióznym záujmom a priloženým životopisom, tel. č. slúži len na overenie inzerátu, nie na kontakt s uchádzačkou. Ďakujeme

PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom.
Práca vhodná pre osobu (vek 19-30) flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ, aj prípadne popri inej práci
V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@

Hľadáme recepcneho do klasickeho penzionu. Tento penzion sa nachadza v Nemecku v mestecku Grainau.
Náplňou práce je najmä komunikácia so zákazníkmi, check in/out hostí, praca s inkasom + ostatna administrativa suvisiaca s chodom recepcie.
požadujeme zodpovednosť, spolahlivost, prijemne vystupovanie.
Pracuje sa 5 dni v tyzdni 8 hodin denne
K dispozícii je ubytovanie a strava zadarmo.
Podmienkou je prax , ovládanie Nemeckeho alebo Anglickeho jazyka na pokrocilej úrovni.
Práca je na Nemecku pracovnú zmluvu.
mesacny zarobok je 2000 Eur / netto

Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o nášej spoločnosti nájdete tu:
Náplň práce:
- spracovávanie cenových ponúk; predaj
- kontakt so zákazníkom; starostlivosť o zákazníka
- príležitostné pomocné práce pri montáži rekuperácie vzduchu
- skladové hospodárstvo
- starostlivosť o prevádzku
Platové podmienky:
800 Brutto + variabilná zložka 1% z predaja
Pracovné benefity:
- firemný paušál
- firemný notebook
- práca v mladom kolektíve
- pravidelné teambuildingové akcie
- firemné dovolenky
Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu:
- analyzovanie a riešenie problémov
- fyzická zdatnosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- pružnosť myslenia
- samostatnosť
- tímová práca
- zodpovednosť
Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov.
Životopis môžete zaslať na: administrativa@

Dobrý deň,
hľadám si prácu výhradne v podnikovej sfére, projektový manažment, objednávky, fakturácie, administratíva, kalkulácie, rozpočty, asistent architekta-ky, VŠ II.stupňa, nemecký jazyk aktívne, som spoľahlivý, zodpovedný a ak mi dáte šancu, nesklamem Vás. Určite nie je problém si vyhrnúť rukávy..., práca môže byť aj na skrátený úväzok, ale určite nie formou, napr. 4 hodky denne. Ďakujem za každú ponuku, kontaktujte ma prostredníctvom e-mailu project.sb.b7@