práca administratíva - strana 7
Počet nájdených inzerátov PRÁCA ADMINISTRATÍVA
: 1000 - strana 7

Vedúci zmeny
Pre medzinárodnú spoločnosť hľadáme pracovníkov.
miesto práce – Sihoť Chocholná Velčice
Druh pracovného pomeru
hlavný pracovný pomer, živnosť
Náplň práce:
• práca s rôznym obalovým materiálom, obsluha VZV, príp. systémový zakladač
• manipulovanie, ukladanie paliet, kontajnerov a prepraviek s materiálom
• práca v 2 zmennej prevádzke / 7,5 hodinový prac. čas.
• Riadenie ľudí na prevádzke, administratíva, SAP
Ponúkaný plat: od 1.200€/mesiac + príplatky za nadčasy a sviatky a bonusy
(na živnosť dohodnutá mesačná odmena)
Ponúkame:
• dlhodobá spolupráca,
• atraktívne finančné ohodnotenie, odmeny a príplatky
Termín nástupu - INHEĎ
Požiadavky na pracovníka:
• vzdelanie SOU, stredoškolské s maturitou/ bez maturity
• preukaz VZV - obnovujeme a rozširujeme platnosť preukazov
• ochota manuálne pracovať
• dobrý zdravotný stav
• zmysel pre tímovú prácu
• trestná bezúhonnosť
• skúsenosti s prácou v automobilovom priemysle sú výhodou
Kontaktná osoba:
Pilous spol. s r.o.
Tomáš Nemec
Telefón:: 6
Mail: veduciskladu.tb@

Si priebojná , cieľavedomá, komunikatívna a ovládaš nemecký jazyk na veľmi dobrej úrovni?
Potom máš všetky elementárne predpoklady stať sa členom nášho tímu.
Čo bude tvoja náplň práce?
- denná komunikácia s už existujúcimi klientmi v Nemecku (emailová , telefonická )
- vyhľadávanie nových partnerov a zákazok pre našich živnostníkov ( stavebné práce pre elektrikárov , zváračov a pod. )
- vytváranie zmlúv
Čo by mali byť tvoje silné stránky?
- zodpovednosť
- dochvíľnosť
- flexibilita
- schopnosť predať ( obchodný duch )
- komunikatívnosť na výbornej úrovni
- schopnosť zvládať stres
- dať si poradit ak niečo robíš zle ( v našom tíme sa denne učíme jeden od druhého )
Čo ti vieme ponúknuť my ?
- kvalitné finančné ohodnotenie
- systém odmeňovania, mesačné bonusy
- príjemné pracovné prostredie ( nová , priestranná zrekonštruovaná kancelária )
- príjemný kolektív ktorý je nepretržite k dispozícii pomôcť jeden druhému
- zabezpečený pitný režím , taktiež káva , čaj a podobne
-profesionálny , zároveň priateľský prístup od vedenia našej spoločnosti až po kolegov
- služobný smartphone , notebook
V našej spoločnosti ti pri obojstrannej spokojnosti garantujeme stabilitu, zázemie a patričné ohodnotenie.
Ak ťa ponuka zaujala , pošli mi svoj životopis aj krátky sprievodný email.
Tešíme sa na novú kolegyňu.
office@
( administratíva , práca v administratíve, práca v nemeckom jazyku )

Predajca
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca na plný úväzok
- predaj materiálu cez pokladňu na predajni
- starostlivosť o zákazníkov prichádzajúcich na predajňu
- zodpovednosť za zverený materiál a pokladňu
- poradenstvo
- objednávanie a príjem tovaru na predajňu
- preberanie a vykladanie tovaru na predajni
- administratíva spojená s chodom predajne
- fakturácia
Zamestnanecké výhody, benefity
- nákup tovaru za zamestnanecké zľavy
- technické a obchodné zaškolenie
- príjemné pracovné prostredie
- zázemie silnej a stabilnej spoločnosti
Termín nástupu - IHNEĎ
Požiadavky na zamestnanca:
stavebníctvo - prax výhodou
Prax na pozícii/v oblasti
stavebníctvo - výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť stavebného materiálu výhodou
- skúsenosti s predajom stavebného materiálu výhodou
- komunikatívnosť, pracovitosť, tímová práca
- plat 1100,-€/Brutto
Tešíme sa na Vás.

PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom.
Práca vhodná pre osobu (vek 19-30bez záväzkov) flexibilná pracovná doba - , podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ,
V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@

Súkromná firma príjme spolupracovníkov na pozíciu administratívny pracovník. Práca v stabilnej spoločnosti na personálnom alebo obchodnom odd. Výhodou je že to môžete vykonávať z domu. Flexibilná pracovná doba. Práca vhodná popri práci, pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD 4 hod. denne. Len vážny záujem. Nutnosť prijímacieho pohovoru.

Hľadáme výnimočnú osobu ktorá sa rada priučí znalostiam v oblasti environmentalistiky s excelentným dorazom pre detail a presnosť. Ak máš talent pre zdokonaľovanie a uľahčovanie práce, digitalizovanie a automatizovanie procesov, radi tvoje nápady uvítame.
Náplň práce
- komplexné zabezpečenie agendy odpadového hospodárstva
- vedenie evidencie odpadov a kvartálne uzatváranie evidencie
- spracovanie a podávanie ročné hlásenia o vzniku odpadov na Okresné úrady a úrady Životného prostredia,
- administratíva spojená s pozíciou;
- zostavenie školiaceho manuálu pre pozíciu
Požiadavky na pozíciu uchádzača
Vzdelanie a prax v oblasti evidencie odpadového hospodárstva nie je nutná bude však výhodou. Uchádzača plne zaškolíme s možnosťou odborného školenia a rastu. Pokročilé znalosti MS Excel, Korešpondencia v MS Word, emailový klient MS Outlook. Základná znalosť Angličtiny bude výhodou, nie podmienkou. Nástup - ihneď.
Ohodnotenie a benefity
- Mzda je v rozmedzí od 500 - 1000€ za polovičný pracovný pomer (20h/týždeň) a flexibilné hodiny
- Štvrťročné výkonnostné odmeny
- Flexibilný pracovný čas po zaškolení a preukázaní samostatnosti
- Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti
- Dlhodobo perspektívna práca s možnosťou ďalšieho odborného rastu
Životopis prosíme zaslať na info@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi.
Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
Služobné vozidlo
Služobný mobil
Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
Práca v teréne
Výhodné zamestnanecké nákupy
Po skúšobnej dobe odmeny za vybavenie novej prevádzky a za starostlivosť o aktívnych zákazníkov
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Prax v oblasti predaja výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť
Príjemné vystupovanie a vzhľad
Časová flexibilita
Schopnosť pracovať pod stresom
Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam

Pracovná ponuka v Devínskej Novej Vsi ako Skladník na TPP s nástupom ASAP
Základná zložka mzdy: 963€/mesiac (brutto) + variabilná zložka 100€ + 85 € zvýšenie základnej mzdy s platnosťou od 01.04.2023 + bonusy a príplatky
Náplň práce:
-nakládka, vykládka kontajnerov (spisovanie potrebnej dokumentácie, práca so skenerom, atď.)
- príjem do systému na základe ASN,
- akčný plán - dopĺňanie údajov, kontrola, zapisovanie,
- účasť na pravidelných inventúrach stropov, prázdnych obalov,
- komunikácia s oddelením Logistiky, Výroby, Kvality,
- práca so skenerom (na vysokej úrovni),
- nakládky reklamácií (následná administratíva), kontrola šrotu,
- iné činnosti podľa pokynov nadriadeného.
Ponúkané výhody
• príspevok na ubytovanie
• odmeny pri pracovných a životných jubileách
• príspevok na cestovanie do práce
• príspevok pri narodení dieťaťa
• vzdelávacie kurzy a školenia
• príspevok na šport, kultúru alebo voľný čas
• nefajčiarsky príspevok 10€ mesačne.
• vitamínové balíky.
• osvieženie v letnom období.
• a mnoho iných.
3 zmenná prevádzka
Nástup dohodou ASAP
Manuálna zručnosť, zodpovednosť, precíznosť, ochota pracovať v trojzmennej prevádzke.
PODMIENKA: Platný preukaz na VZV a PRAX ! ! !
Pre bližšie informácie nás kontaktujte
V prípade záujmu je nutné poslať životopis na martina.adamuscinova@

Ponuka práce na pozíciu:
SKLADNÍK
Miesto výkonu práce:
Devínska Nová Ves
Náplň práce:
1. Nakládky/vykládky kontajnerov (dodacie listy ,CMR ,skenovanie ,zakladanie ,potvrdzovanie papierov, manuálny dodací list na prázdne obaly, práca s Excelom atď.... ).
2. Prijem do systému na základe ASN, alebo manuálne, alebo skenerom.
3. Logistické nezhody a ich zapisovanie.
4. Akčný plán – dopĺňanie údajov/kontrola/zapisovanie.
5. Inventúra stropov na základe požiadaviek.
6. Inventúra prázdnych obalov.
7. Komunikácia s OST.
8. Komunikácia s logistikou/výrobou/kvalitou.
9. Obsluhovanie kvality pri sortačnych akciách.
10. Práca so skenerom ( na vysokej úrovni).
11. A mnoho ďalších dodatočných činností.
12. Nakládky reklamácii a administratíva s tým spojená, kontrola šrotu.
Podmienkou platný VZV preukaz a prax na vozíku!!!
-trojzmenná prevádzka
Nástupný plat 963eur základ. mzda + 100eur variabilná zložka + 85eur zvýšenie základnej mzdy s platnosťou od 01.04.2023.
Stravné lístky máme v hodnote 6,80 / pracovný deň, resp. 7,5 pracovnej zmeny
V prípade záujmu nám pošlite životopis:
viktoria.harcekova@
Vhodných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať a pozveme ich na osobný pohovor.

PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1800 e v cistom.
Práca vhodná pre osobu (vek 19-30bez záväzkov) flexibilná pracovná doba - , podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ,
V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@

Do novootvorenej spoločnosti hľadáme skladníka
Podmienky:
- VZV preukaz alebo prax na vozíku
- časová flexibilita výhodou
Miesto:
- Bratislava - Devínska Nová Ves
Mzda:
1200€
Finančné príspevky na stravu, ubytovanie
Náplň práce:
1.Nakládky/vykládky kontajnerov (dodacie listy ,CMR ,skenovanie ,zakladanie ,potvrdzovanie papierov, manuálny dodací list na prázdne obaly, práca s Excelom atď.... ).
2.Prijem do systému na základe ASN, alebo manuálne, alebo skenerom.
3.Logistické nezhody a ich zapisovanie.
4.Akčný plán – dopĺňanie údajov/kontrola/zapisovanie.
5.Inventúra stropov na základe požiadaviek.
6.Inventúra prázdnych obalov.
7.Komunikácia s OST.
8.Komunikácia s logistikou/výrobou/kvalitou.
9.Obsluhovanie kvality pri sortačných akciách.
10.Práca so skenerom (na vysokej úrovni).
11.A mnoho ďalších dodatočných činností.
12.Nakládky reklamácii a administratíva s tým spojená, kontrola šrotu.
Opis spoločnosti:
Novootvorená spoločnosť, príjemné a čisté prostredie, priateľský kolektív

Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície.
Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny
Oblasť práce
- Manažment a marketing,
- Administratíva,
- Kontrola a štatistika,
- Podnikové financie,
- Obchod,
- Finančné služby.
Požadované vzdelanie
- ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa.
Nástup ihneď
Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch
Pohyblivý mesačný príjem bude záležať hlavne od vašich ambícií, šikovnosti, flexibilite a schopnosti skĺbiť pracovný a súkromný život.
Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina.
V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Služobné vozidlo
- Služobný mobil
- Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Práca v teréne
- Výhodné zamestnanecké nákupy
Platové podmienky:
- Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto
- Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email:
Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské
Jazykové znalosti:
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz - B
Prax v oblasti predaja výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie a vzhľad
- Časová flexibilita
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam

Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o našej spoločnosti nájdete tu:
Náplň práce:
- spracovanie cenových ponúk a predaj zákazníkom
- kompletná starostlivosť o predané zákazky
- skladové hospodárstvo
- starostlivosť o zverenú prevádzku v Kežmarku
Platové podmienky:
850€ Brutto + variabilná zložka 1% z predaja (+cca 250 - 400€ mesačne)
Pracovné benefity:
- firemný paušál
- firemný notebook
- práca v mladom kolektíve
- pravidelné teambuildingové akcie
- firemné dovolenky
Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu:
- analyzovanie a riešenie problémov
- fyzická zdatnosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- pružnosť myslenia
- samostatnosť
- tímová práca
- zodpovednosť
- potrebný
- precíznosť pri práci a kvapka perfekcionizmu
Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov.
Životopis môžete zaslať na: administrativa@

Manažér/ka recepcie a styku s verejnosťou v kempingu neďaleko Benátok (Taliansko)
Druh pracovného pomeru: ŽIVNOSŤ
Ubytovanie: zadarmo
Nemecký tour operator Albatross Reisen hľadá do svojho tímu flexibilného a zodpovedného človeka, ktorého napĺňa práca s ľuďmi a dokáže pracovať samostatne.
Náplň práce:
-budete kontaktnou osobou pre našich hostí v obľúbenom kempingu na Jadranskom mori
-vybavovanie check-in a check-out a administratíva spojená s ubytovaním hostí
-profesionálne riešenie problémov a požiadaviek zo strany hostí
-drobné opravy v mobilných domoch
-kontrola kvality a výkonu našich externých poskytovateľov služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Anglický jazyk aktívna znalosť podmienkou
Znalosť ďalšieho svetového jazyka /NJ, TJ/ výhodou
Príjemné vystupovanie a profesionálne správanie v súlade s internými postupmi a štandardami
Silná proklientská orientácia a výborné komunikačné zručnosti
Zodpovednosť
Platové podmienky:podľa dohody

Pracovná ponuka v Devínskej Novej Vsi ako Skladník na TPP s nástupom ASAP
Základná zložka mzdy: 1048 €/mesiac (brutto) + variabilná zložka 100€ + bonusy a príplatky
Náplň práce:
- nakládka, vykládka kontajnerov (spisovanie potrebnej dokumentácie, práca so skenerom, atď.)
- príjem do systému na základe ASN,
- akčný plán - dopĺňanie údajov, kontrola, zapisovanie,
- účasť na pravidelných inventúrach stropov, prázdnych obalov,
- komunikácia s oddelením Logistiky, Výroby, Kvality,
- práca so skenerom (na vysokej úrovni),
- nakládky reklamácií (následná administratíva), kontrola šrotu,
- iné činnosti podľa pokynov nadriadeného.
Ponúkané výhody:
• dochádzkovo - výkonnostný bonus
• príspevok na ubytovanie
• odmeny pri pracovných a životných jubileách
• príspevok na cestovanie do práce
• príspevok pri narodení dieťaťa
• vzdelávacie kurzy a školenia
• príspevok na šport, kultúru alebo voľný čas
• nefajčiarsky príspevok 10€ mesačne.
• vitamínové balíky.
• osvieženie v letnom období.
• a mnoho iných.
3 zmenná prevádzka
Nástup dohodou ASAP
Manuálna zručnosť, zodpovednosť, precíznosť, ochota pracovať v trojzmennej prevádzke.
! ! ! PODMIENKA: Platný preukaz na VZV a PRAX ! ! !
Pre bližšie informácie nás kontaktujte
V prípade záujmu je nutné poslať životopis na martina.adamuscinova@

PRÁCA V HERNI KRUPIÉR / KRUPIÉRKA BREZNO - STARBAR
Dobrý deň, naša spoločnosť hľadá do trvalého pracovného pomeru krupiéra alebo krupiérku - stály dohľad herne v meste Brezno na Chalupkovej ulici herňa ***STAR-BAR***
Naša spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním exkluzívnych herní.
Nástup a zaučenie možné ihneď !!!
***Výhodné platobné podmienky***
***Odmeňovanie podľa tržieb***
Náplň práce: -obsluha zákazníkov,- práca s hotovosťou,- práca na smeny,- práca v nočných hodinách,-
Potrebný zdravotný preukaz.
Ďalšie bližšie informácie poskytneme na osobnom pohovore.
Životopis nám posielajte na
belagiopp@
Meno: Mirrage, s.r.o.
Telefon:
E-mail: belagiopp@
Cena: 600

Ponúkame voľné pracovné miesta vhodné pre ženy aj mužov s nástupom od 28.11.22.
Pozícia: Operátor/ka
Pracovná náplň: jednoducha manualna praca – skladanie/oprava dialkových ovládani pre TV podla navodu – nic zlozite, praca vhodná pre ženy aj mužov
Miesto výkonu práce: Galanta.
Platové podmienky:
4,30 eur / hodina v zitom (netto), možnosť získania motivačného bonusu! Práca je zatiaľ na pol roka s možnostou predlženia spolupráce.
Pracovný čas: 6:00 - 14:30 (po-pia), možná práca cez sviatok a sobotu za príplatok!
UBYTOVANIE ZDARMA!
Doprava zadarmo je zabezpečená na určitých trasách
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na telefónnom čísle .
Ďakujeme a tešíme sa na spoluprácu

Práca v stabilnej spoločnosti u renomovaného zamestnávateľa v priateľskom prostredí.
-Práca podľa pracovných, procesných a kvalitatívnych pokynov na výrobných linkách
-Obsluha strojov, zariadení a testerov
-Práca s dielmi používanými v elektronike
-Zhodnotenie a vizuálna kontrola vyrobených dielov
-Eliminovanie chýb pri procese výroby a návrhy zlepšujúcich opatrení
-Dodržiavanie čistoty a poriadku na pracovisku podľa zásad 5S
Požiadavky:
- Prax s výrobou v automotive - VÝHODOU
- Ochota pracovať na 8/12 hod. zmeny
- Ochota učiť sa nové výrobné postupy
- Manuálna zručnosť / vzťah k výrobe
- Práca v tempe (práca je v stoji)
- Zodpovednosť
Mzda:
- 814 € - nástupná mzda + príplatky
- Navýšenie základnej mzdy po skúšobnej dobe
- 13.plat garantovaný zamestnávateľom
- Nadštandardné príplatky
- Príspevok zamestnávateľa na stravné
- Príspevok na cestovné
- Zabezpečené OOPP, lekárske prehliadky
- Starostlivosť konzultanta prideleného našou spoločnosťou
V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis na adresu

Miesto práce:
Trnava
Druh pracovného pomeru:
živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky (brutto):
8 EUR/hod.
- plat 8€/hod + príplatky
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame prácu pre záujemcov, ktorí majú záujem o prácu operátora / výpomoc na linkách - montáž.
Táto práca zahŕňa:
- vozenie aut z linky do testovacích kabín
- práca sa vykonáva na linke
- práca je na živnosť
- práca na 3 zmeny
- vodičské oprávnenie skupiny B – výhodou manuál a aj automat
Práca je vhodná aj pre ženy. Pre záujemcov poskytujeme komplexné zaškolenie na každý vykonávaný post.
Vhodné aj pre kandidátov bez predchádzajúcich skúseností v automobilovom priemysle.
Pracuje sa na tri zmeny s dĺžkou zmeny 7,5 hod. Možnosť privyrobiť si na dobrovoľných nadčasových a víkendových zmenách.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- plat 8€/hod + príplatky
Možnosť kariérneho postupu v rámci oddelenia aj spoločnosti.