práca na polovičný úväzok bratislava - strana 21
Počet nájdených inzerátov PRÁCA NA POLOVIČNÝ ÚVÄZOK BRATISLAVA
: 1000 - strana 21

Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť, dohoda
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1200€ • nástupný bonus 300€ je vyplatený po odpracovaní prvých 3 mesiacov so 100% dochádzkou, t.j. musí byť odpracovaných minimálne 450 hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Čo budete u nás robiť?
Zameriavame sa na výrobu plastových komponentov pre automobilový priemysel. Spoločnosť vyrába clipy, fastenery, retainery a spájacie komponenty pre automobilový priemysel.
• práca podľa pracovného postupu
• práca podľa inštrukcií pod dohľadom zoraďovača a majstra
• zabezpečujete plynulý chod výrobného procesu podľa požiadaviek a inštrukcií
• dodržiavanie požiadaviek kvality, bezpečnosti a ochrany životného prostredia.
• práca v 3 a 4 zmennej nepretržitej prevádzke tj. zmeny sú 8hod alebo 12hod podľa zaradenia a typu výroby
Zamestnanecké výhody, benefity:
• zabezpečené UBYTOVANIE
• možnosť v prípade záujmu pracovať na nadčas
• Doprava ZADARMO
- Dochádzkový bonus
Informácie o výberovom konaní:
• Nástup IHNEĎ
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná:
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Pozícia je vhodná pre absolventa:
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť
• chuť učiť sa
• dôslednosť a precíznosť
• manuálne zručný
• vytrvalosť

Práca v Bowlingspot reštaurácii na Čermeli..
Príprava a vynášanie nápojov a jedál, práca s peniazmi, obsluha zákazníkov,práca na plný úväzok …
Minimálne vzdelanie stredná škola s maturitou..
-100% sprepitného dostanú zamestnanci
-Otváracia doba 10:00-24:00
Zavolajte nám, alebo nás navštívte a doneste si so sebou životopis. Termín pohovoru dohodneme buď po telefonickej dohode alebo priamo na mieste

Hľadáme:
Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management.
Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia.
Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu.
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB
Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023
Termín možného nástupu: Júl/August 2023
O spoločnosti
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.

Pracovná pozícia
Asistentka predaja/vedúca predajne ADMAR
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Miesto práce
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
900 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
životopis posielajte na : Dsimona.selecka@ alebo admar@

Máš rád leto, slnko, pláže a kontakt s ľuďmi?
Ak áno, ponúkame ti jedinečnú príležitosť stráviť leto 2023 prácou na slnečnom pobreží Španielska.
Pre nášho španielskeho partnera hľadáme čašníkov, barmanov, recepčných a iných zamestnancov na prácu v 4-hviezdičkovom kemping rezorte na východnom pobreží Španielska pri meste Tarragona.
Absolvuj online pohovor so zamestnávateľom v aplikácii Zoom a získaj prácu v Španielsku na rok 2023.
Práca je vhodná aj pre študentov, skupinky a páry, ktorých vieme umiestniť spolu a zabezpečiť spoločné ubytovanie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zmluva na plný úväzok
- plat 1150 v čistom mesačne
- stravovanie v rezorte zdarma
- ubytovanie v rezorte zdarma
- zdravotné a sociálne poistenie
práca v medzinárodnom tíme v peknom prostredí pri mori
- nové kontakty
- zlepšenie jazykových znalostí
- asistenčné služby našej agentúry pri práci v zahraničí
- práca vhodná aj pre študentov, minimálne na 1 mesiac počas leta
- maximálne trvanie zmluvy od júna do konca septembra
- minimálne trvanie zmluvy od polovice júla do polovice/konca augusta
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- konverzačná znalosť anglického jazyka
- konverzačná znalosť španielskeho jazyka
- skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícií
Ako získať prácu v Španielsku:
reaguj na tento inzerát
zaregistruj sa v našej databáze na
absolvuj online pohovor cez aplikáciu Zoom so španielskym zamestnávateľom 14.4.2023 o 10:00 hod.
ak si ťa vyberú, balíš kufre a letíš do Španielska!

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac , motivačný systém odmeňovania formou prémií, príplatky za nočné smeny + prémie). Konečná výška mzdy je závislá od výkonu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• príjem a výdaj tovaru
• prípravatovaru na expedíciu
• práca v sklade pomocou skenera
• inventarizácia skladových zásob, balenie tovaru
• evidencia tovaru v skladovom programe
• práca na smeny vrátane NOČNEJ SMENY
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• zaujímavú prácu v dynamicky sa rozvíjajúcej firme
• práca s najvyššími štandardami vybavenia za pomoci skenera
• motivačný systém odmeňovania formou prémií
• možnosť zvyšovania kvalifikácie a profesijného rozvoja
• firemné výhody
• nadštadardný príspevok na stravu
• PRÍPLATKY za nadčasy a nočné smeny
• zázemie silnej a prosperujúcej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou
Informácie o výberovom konaní
Na pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači. Prosíme o zaslanie životopisu s fotografiou a motivačného listu v slovenskom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
obchodné, technické
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosti z oblasti náhradných dielov a automobilového priemyslu výhodou
• praktická znalosť práce na počítači
• schopnosť učiť sa novým veciam
• presnosť, spoľahlivosť, pracovitosť
• časová flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma HART pôsobí na trhu náhradných dielov pre osobné, ľahké úžitkové vozidlá a motocykle s 30 ročnou históriou a patrí medzi popredných distribútorov náhradných dielov v strednej Európe. Firma HART rozširuje svoj tím a na uvedenú pozíciu hľadá vhodných kandidátov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov

Hľadáme kandidáta do obchodnej spoločnosti (kancelárska technika), ktorý bude zodpovedný za tovar a priestory skladu.
Pracovná náplň :
- Zabezpečenie vykládky/nakládky kamiónov s tovarom od dodávateľov
- Fyzické preberanie tovaru dodaného do skladu
- Triedenie, kontrola a ukladanie prijatého tovaru
- Kontrola dodacích listov a ďalších sprievodných dokumentov k tovaru, práca s čítačkou
- Príprava, balenie a výdaj tovaru odberateľom
- Rozvoz tovaru odberateľom
- Odvážanie tovaru z predajní
- Pomoc pri drobných opravách v sklade
- Spolupráca pri iných prácach v priestoroch skladu
- Udržiavanie čistoty v skladových priestoroch
- Spolupráca na inventúrach tovaru v sklade
- Starostlivosť o zverené motorové vozidlo, jeho údržba a čistota
- Ďalšie práce podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na kandidáta:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou (technické zameranie je výhodou)
- zodpovednosť, dochvíľnosť, pracovitosť
- fyzická zdatnosť
- tímová práca
- vodič ("B")
- VZV je výhodou, nie podmienkou
- znalosť skladového hospodárstva je výhodou
Ďalšie informácie o ponúkanej práci:
- zamestnanie na plný úväzok
- práca v menšom mladom kolektíve
- pevná pracovná doba (8:00 - 17:00 hod)
- mzda vyplácaná včas
- zabezpečená kvalitná strava (obedy) v blízkej kantíne
- seriózna, dlhodobo fungujúca spoločnosť na slovenskom a českom trhu
Ponúkaný plat: 900 Eur mesačne + pravidelné odmeny podľa výkonu
Prosíme záujemcov, aby posielali svoje životopisy na adresu: jakissova@

Hľadáme:
Asistenta na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- pomocné evidenčné a účtovnícke práce
- interné účtovníctvo (zápis položiek v MS Excel)
- vypracúvanie formulárových dokumentov
- administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.)
- ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, back office, projektového managementu alebo obchodu.
Pracovná doba:
Hlavný pracovný pomer, plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Práca rýchlo rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica, Zvolen
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: UČTOVNÝ ASISTENT BB

Hľadáme do nášho tímu nového kolegu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- inštalácia, konfigurácia a servis v oblasti IT (Počítače, notebooky, tlačiarne, výpočtová technika, štrukturovaná kabeláž,...)
- vzdialená a on-site technická podpora zákazníkov
- vykonávať a zabezpečovať servis a pravidelnú údržbu počítačovej siete, prenosných PC, pracovných staníc vrátane programového vybavenia, tlačiarní, inštalácie hardware a software,
- inštalácia ponúkaných služieb u zákazníka
- riešenie SW a HW problémov
- práca v teréne - výjazdy k zákazníkom po SR
- starostlivosť o existujúcich zákazníkov
- správa a návštevy existujúcich zákazníkov v oblasti IT
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavá a perspektívna práca v atraktívnom odvetví
- práca v malom a priateľskom kolektíve
- možnosti profesijného a odborného rozvoja- kurzy IT
- telefón aj na súkromné účely
- notebook aj na súkromné účely
- zľavy pri nákupe IT techniky
- provízie z predaja
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku na email HR@
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- stredoškolské s maturitou a výučným listom
- vysokoškolské I. alebo II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technický smer
Prax
Prax v IT odbore výhodou, nie podmienkou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B - podmienkou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- základná orientácia v IT, technická zručnosť, prozákaznícky prístup, samostatnosť,
- Základný prehľad v sieťovej infraštruktúre - štrukturovaná kabeláž
- Základy siete LAN/WAN
- Prax v odbore výhodou, odborná spôsobilosť elektrotechnika výhodou, aktívny vodič
Miesto práce
Slovensko, Dubnica nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 300 EUR/mesiac fix + odmeny a provízie z predaja neobmedzené hornou výškou
(konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta) (Mzda sa skladá z fixnej a pohyblivej zložky)
Viac informácií o tejto pracovnej pozícií e-mailom alebo na osobnom stretnutí.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail

Hľadáme zdravotnú sestru na ambulanciu praktického lekára v Jesenskom, okres Rim. Sobota
Práca na plný úväzok /podľa dohody aj na čiastočný/, s nástupom najneskôr od 01.10.2023.
Náplň práce:
všetky práce na ambulancii všeobecného lekára pre dospelých - odbery biologického materiálu, podávanie injekčnej terapie, kompletná administratíva vrátane vedenia zdravotnej dokumentácie, práca na PC, telef. konzultácie s pacientmi atď.
Výhody: práca v kolektíve 3 lekárov a ďalších 2 zdrav. sestier, stabilné zamestnanie s adekvátnym finančným ohodnotením /na konci každého roka odmeny/
V prípade záujmu prosím kontaktovať cez mail na mediol.jesenske@

Operátor výroby
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť, dohoda
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1200€ • nástupný bonus 300€ je vyplatený po odpracovaní prvých 3 mesiacov so 100% dochádzkou, t.j. musí byť odpracovaných minimálne 450 hod
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Čo budete u nás robiť?
Zameriavame sa na výrobu plastových komponentov pre automobilový priemysel. Spoločnosť vyrába clipy, fastenery, retainery a spájacie komponenty pre automobilový priemysel.
• práca podľa pracovného postupu
• práca podľa inštrukcií pod dohľadom zoraďovača a majstra
• zabezpečujete plynulý chod výrobného procesu podľa požiadaviek a inštrukcií
• dodržiavanie požiadaviek kvality, bezpečnosti a ochrany životného prostredia.
• práca v 3 a 4 zmennej nepretržitej prevádzke tj. zmeny sú 8hod alebo 12hod podľa zaradenia a typu výroby
Zamestnanecké výhody, benefity:
• zabezpečené UBYTOVANIE
• možnosť v prípade záujmu pracovať na nadčas
• Doprava ZADARMO
- Dochádzkový bonus
Informácie o výberovom konaní:
• Nástup IHNEĎ
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná:
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Pozícia je vhodná pre absolventa:
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť
• chuť učiť sa
• dôslednosť a precíznosť
• manuálne zručný
• vytrvalosť

Dobrý deň, som muž 33r. Hľadám si prácu alebo brigádu, či už v Bratislave, (bydlisko v Petržalke), alebo kľudne aj v zahraničí. Môže byť aj práca na turnusy alebo aj napriamo práca v zahraničí.
Prácu ako sťahovanie nehľadám, ale rôzne manuálne práce alebo práce v sklade ako skladník, mám platný preukaz VZV nad 5ton, 12 rokov prax z toho 11 v automobilke. Taktiež skúsenosti v SAPe. Môže byť práca aj ako vrátnik alebo recepčný, opatrovanie starších ľuďí a rôzne, ovládam ako tak angličtinu (dorozumiem sa) maďarčinu a trocha aj nemecky. Mám vychodenú obchodnú akadémiu s maturitou a čistý register trestov.
Primárne hľadám prácu na nejakú dohodu alebo skrátený úväzok, a s výplatou na ruku. Všetko záleží od "dohody" medzi mnou a zamestnávateľom. Samozrejme som diskrétny, spoľahlivý a učím sa rýchlo, nakoľko som pracoval pol života v logistike a za PC, rozumej...nespravím kúpelňu alebo podobné práce na stavbe okamžite ako skúsený pracovník s praxou, nakoľko niesom odborník, ale nebránim sa žiadnym ponukám na prácu.
V každom prípade prácu potrebujem a budem vďačný za akúkoľvek možnosť a príležitosť, a za akúkoľvek ponuku.
Ozvať sa môžte telefonicky, pokiaľ by som nedvihol, buď zavolám naspäť, prípadne môžte dať aj ponuku formou sms a ja sa ozvem.
Prajem pekný deň

Nakoľko sme výrazne rozšírili svoje pôsobenie z CZ stavebného trhu aj na SK pri realizácii fit-outov, potrebujeme náš tím doplniť o nových a kvalitných kolegov.
Náplň práce
Samostatný stavebný manažment- prevažná prítomnosť na stavbách po celej Slovenskej rebublike, práca v kancelárii cca 15 % pracovnej doby so zameraním na fit-out stavby.
Celková organizácia, plánovanie a koordinácia stavebných prác a zákaziek.
Kontrola priebehu prác, dodržiavanie harmonogramov.
Dohľad nad dodržiavaním predpisov v oblasti BOZP, kvality a technológii.
priebežná kontrola kalkulácie stavebných nákladov a zodpovednosť za dodržiavanie rozpočtu.
Priebežná komunikácia s projektovými manažérmi a koordinátormi výstavby.
Spolupráca a jednanie s ďalšími subjektmi (investori, prevádzkovatelia sietí, príslušné orgány).
Vedenie potrebnej stavebnej dokumentácie.
príprava fakturačných podkladov pre klientov.
schvaľovanie a kontrola zoznamov prác a objednávok od subdodávateľov.
Požadujeme
stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie v odbore stavebníctva - oblasť pozemné stavby,
Skúsenosti s realizáciou stavebných projektov, uveďte prosím prehľad stavebných projektov, ktoré ste realizovali a
skúsenosti s vedením ľudí.
Veľmi dobré organizačné schopnosti, kladieme dôraz na samostatnosť, rozhodnosť a flexibilitu.
Dobrá znalosť práce s PC.
Vodičský preukaz sk. B- aktívny vodič.
Autorizácia ako stavbyvedúci výhodou.
Ponúkame
Zázemie rodinnej firmy, práca v zabehnutom tíme.
Priateľský prístup a ochota cestovať.
Príležitosť na zvýšenie kvalifikácie a kariérny postup.
Rôznorodé využitie skúsenosti.
Systém kvartálnych a koncoročných odmien závislý od výsledkov.
3 dni sick day.
Osobné auto, notebook, telefón.
Káva a čaj zdarma, používanie plne vybavenej kuchyne, ovocie na pracovisku 2- krát týždenne.
Zamestnanecká zľava na tovar.
Firemné podujatia.
Príležitosť športovať s Multisportom.
Hľadáme práve TEBA, tak nám napíš a my sa s TEBOU radi stretneme!
Miesto pracoviska
Senec, stavby po SK,
Úroveň vzdelania
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou,
Vysokoškolské vzdelanie.
Typ úväzku: Práca na plný úväzok, prípadne živnosť.
Dĺžka trvania pracovného pomeru: Na dobu neurčitú.
Hrubá mzda: 2000 - 3000 EUR / mesiac

Miesto práce: Malacky
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 €
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Výroba strešných skiel pre automobilový priemysel,
montáž jednotlivých komponentov v rámci strešných skiel.
- obsluha výrobnej linky, kompletizácia dielov
- vykonávanie pracovných činnosti v súlade s prevádzkovou dokumentáciou
- vykonávanie činnosti, na ktorú ste vopred zaučený a preškolený
- dodržiavanie výrobnej dokumentácie
Práca vhodná pre mužov aj pre ženy.
DOPRAVA ZABEZPEČENÁ.
Volajte zdarma
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity pre zamestnancov od M&M Personal:
- Dochádzkový bonus 50 € - 100 €
- Výkonnostný bonus 150 € - 250 €
- Príplatok za poobednú zmenu
- Pravidelné prehodnotenie mzdy
- Možnosť čerpania týždenných záloh
- Možnosť sprostredkovania (zadarmo) finančných pôžičiek
- Právne poradenstvo
- Pravidelný teambuilding - family day
- Pravidelné súťaže o hodnotné ceny
- Spolupráca so stabilnou spoločnosťou s veľkým potenciálom
do budúcnosti
- Možnosť dlhodobej spolupráce
- Zaškolenie a priamu podporu od nadriadených
- zvýšenie mzdy vždy po polroku
- dlhodobá a stabilná práca na hlavný pracovný pomer
- práca v trojzmennej prevádzke
- stála podpora koordinátora
Volajte na číslo alebo na bezplatnú linku .

Prijmeme pracovnú silu do Fastfoodu na prípravu kebabu a burgrov - polovičný úväzok.
Plat 4,5€ v čistom
Sobota 5,89€ v čistom
13. Plat po ročnom odpracovaní.
Podmienka zdravotný preukaz,alebo vyučený v odbore, samostatný, starostlivosť o kuchyňu.

Do zubnej ambulancie v Košiciach prijmem zdravotnú sestru zatiaľ max. na polovičný úväzok.
V prípade záujmu,prosím, zasielať životopisy
Mzda po dohode. Závisí od počtu odpracovaných hodín.

Prijmeme na polovicny uvazok fyziaterapeuta a rehabilitacnu sestru
Zivotopisy zasielajte na adresu:
MADA MK sro
Jarmocna 592/73
99201 Modry Kamen
Email:aphadice@

Príjmem vodiča dodávky sk. B PEUGEOT BOXER, na rozvoz bielizne po Bratislave. Pracovná doba od 7:00 do 10:00 po - pi a 8:00 - 10:00 so - ne. Vhodné ako brigáda, alebo kto rozváža obedy, robí na smeny..... Požadujem spoľahlivosť. Plat 500 € v čistom ( je to polovičný úväzok ).

Do noveho, progresivne zmyslajuceho kadernictva hladame skusenych kadernikov/kadernicky, pripadne aj na poziciu junior.
Zabezpecujeme rozne skolenia, dobre pracovne prostredie v novych priestoroch, s moznostou profesijneho rastu, zabezpecene stravovanie v plnej vyske.
Pracujeme s vlasovou kozmetikou loreal.
Moznost pracovat na TPP alebo živnost, polovicny pracovny uvazok.
OD 1000 EUR.