práca v kancelárii - strana 5
Počet nájdených inzerátov PRÁCA V KANCELÁRII
: 1000 - strana 5

- náplň práce: komunikácia s klientom, plnenie úloh zadaných manažérom
- práca vhodná aj pre absolventa
- pracovná doba: 08:00 - 17:00 (flexibilná)
- platové ohodnotenie: fixná zložka 800€-1400€ v čistom
- požiadavky na zamestnanca: komunikatívnosť, bezúhonnosť, zodpovednosť, chuť učiť sa novým veciam, prax nieje nutná
- výhody: práca v kancelárii, firemný telefón, flexibilný pracovný čas, nadštandardné platové ohodnotenie, možnosť kariérneho rastu
V prípade záujmu ma kontaktujte na mail: robinpekarovic@, alebo volajte na:

Ponúkam administratívnu prácu v advokátskej kancelárii 2 dni v týždni od
pondelka do štvrtka od 17:00 do 21:00 hod.
Nie je možný home office.
Práca spočíva v písaní diktovaného textu, odosielaní e-mailov, skenovaní,
kopírovaní a iných podobných administratívnych činnostiach.
Práca je mimoriadne vhodná pre študentov právnickej fakulty, ale aj iných
študentov, nie je však podmienkou.
Nevyhnutnou podmienkou je ovládanie písania na počítači, znalosť slovenskej
gramatiky na vysokej úrovni a základné počítačové zručnosti.
Mzda: 4,50 € za hodinu v čistom
Nástup ihneď.

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s

Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkon

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom.
Vašou náplňou práce bude:
aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum,
návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií,
fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností,
administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie,
návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami.
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú:
vyhotovujeme firemné vizitky,
callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia,
maklérom sú k dispozícií reklamné plachty,
inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch,
sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov,
zabezpečujeme právny servis u našich právnikov,
provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu,
školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu,
možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ...
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti:
samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita
príjemné vystupovanie,
serióznosť, presnosť,
dochvíľnosť, korektnosť,
obchodný duch,
a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom!
Stručná charakteristika spoločnosti
Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie.
Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí.
Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny.
Pôsobíte vo s

Hľadáme administratívneho pracovníka / pracovníčku pre maďarský trh
Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh.
1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč
Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP.
Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail

OD POPRADU AŽ PO SNINU, PRIDAJTE SA K NÁM DO NÁŠHO TÍMU!
Rozširujeme náš tím o realitnú maklérku a realitného makléra do miest Michalovce a Vranov nad Topľou!
Náplň práce realitného makléra, realitnej maklérky:
- vyhľadávanie nových klientov a nehnuteľností na predaj a prenájom,
- aktívna práca v regióne,
- aktívna práca s klientmi,
- návšteva nehnuteľností a prehliadky so záujemcami,
- administratívna práca v kancelárii.
Výhody a benefity:
- nadštandardné ohodnotenie,
- kariérny rast s možnosťou vybudovania vlastnej pobočky,
- možnosť zarábať aj za obhliadky nehnuteľností,
- neplatíte a nestaráte sa o inzerciu Vašich nehnuteľností,
- neplatíte žiadne mesačné poplatky.
Koho hľadáme?
- kto má ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie,
- kto vie dobre komunikovať s ľuďmi,
- kto ovláda prácu s PC,
- kto má vodičský preukaz sk. B,
- kto má čistý register trestov.
Čo ponúkame my Vám?
- prácu v realitnej kancelárii, ktorá má bohaté skúsenosti pre zaškolenie nových, ale aj už zabehnutých realitných maklérov a manažérov,
- vzájomnú podporu a spoluprácu medzi realitnými maklérmi,
- 24-hodinový prístup do kancelárie
Kontaktujte nás na:
zuzana@
info@
Mgr. Zuzana Harasimová
personálna riaditeľka

Ponuka práce, hľadáme projektovú manažérku do nášho tímu .
Ovládaš, nemecký jazyk ? Staň sa súčasťou našej spoločnosti v stavebnom odvetví.
Do nášho tímu hľadáme šikovnú manažérku ktorá bude mat na starosti komunikáciu s nemeckými obchodnými partnermi ( komunikácia so stálymi obchodnými partnermi, ale aj vyhľadávanie nových obchodných partnerov v rámci stavebníctva.
Radi uvítame pozitívnu novú kolegyňu, ktorej primárnou úlohou bude:
- na dennej báze: telefonická a emailová komunikácia v Nemeckom jazyku spojená s vyhľadavaním nových obchodných partnerov, komunikácia so stálymi nemeckými obchodnými partnermi ( v rámci stavebných prác )
-administratívne práce ( vytváranie zmlúv, ponúk )
-starostlivosť o existujúcich zákaznikov
- zodpovednosť
- akčnosť a ťah na bránu
- flexibilitu
- obchodného ducha
-tímovu spoluprácu
Práca v priateľskom kolektíve v stabilnej a rýchlo rozrastajúcej sa spoločnosti.
ČO PONÚKAME:
- Plat 1200€ ( pravidelné prémie podľa výkonu, koncoročné prémie.
- Dostaneš prácu na trvalý pracovný pomer
-služobný telefón, notebook
- zaškolenie v rámci pracovnej pozícii
- preplácané obedy v plnej výške
- pitný režim na pracovisku a kvalitná káva
-2 x do roka preplatený wellness pobyt ( 1x zima, 1x leto )
- v prípade potreby možnosť využitia firemných vozidiel
- kariérny a finančný rast
- služobné cesty v rámci Nemecka ( plne preplatené )
- ľudský a ferový prístup ( od vedenia až po kolegov )
Pri nástupe je samozrejmosťou adaptácia na zoznámenie sa s fungovaním firmy. Vo firme dostanete vhodný priestor na osobný aj kariérny rast. Na tejto pozícii budete cítiť podporu od vedenia a aj od svojích kolegov . K dispozícii budete mať podoporný tím, ktorý bude zabezpečovať personálne obsadenie projektov. Firma Vám vie zabezpečiť stabilné zázemie a zaškolenie, stačí ak kandidát ovláda nemecky jazyk ( slovom aj písmom.)
Práca v kancelárii v Humennom.
Ak ťa ponuka oslovila pošli nám svoj životopis spoločne s motivačným listom na email : praca@
Vhodných adeptov budeme telefonicky kontaktovať. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime. Spätnú väzbu dostane každý záujemca po ukončení výberového procesu.
Vyberové konanie bude pozostávať z dvoch častí. Prvá časť bude pozostávať z osobného pohovoru s manažérom spoločnosti .Druhá časť bude pozostávať z jedného dňa kedy sa kandidát bude zaškoľovať v rámci pracovnej pozície.
Humenne, Vranov nad Topľou, Snina , Michalovce, Strážske
Ďakujeme a tešíme sa na novú kolegyňu.
email: praca@

AirTaxi Košice ponúka pracovnú pozíciu - Dispečer.
Práca vykonávaná na TPP.
Miesto výkonu práce - Letisko Košice.
Podmienky prijatia - Znalosť anglického jazyka , práca s PC, flexibilnosť.
Pracovné zmeny - Po - Ne
Zabezpečená teplá strava.
Práca v klimatizovanej kancelárii.
Náplň práce - Komunikácia so zákazníkmi, vybavovanie objednávok, kontrola vodičov, práca s PC.
Individuálne platové podmienky na základe praxe.
V prípade záujmu prosíme zaslať CV s fotkou na : airtaxi.kuba@

PRÁCA V HERNI KRUPIÉR / KRUPIÉRKA BREZNO - STARBAR
Dobrý deň, naša spoločnosť hľadá do trvalého pracovného pomeru krupiéra alebo krupiérku - stály dohľad herne v meste Brezno na Chalupkovej ulici herňa ***STAR-BAR***
Naša spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním exkluzívnych herní.
Nástup a zaučenie možné ihneď !!!
***Výhodné platobné podmienky***
***Odmeňovanie podľa tržieb***
Náplň práce: -obsluha zákazníkov,- práca s hotovosťou,- práca na smeny,- práca v nočných hodinách,-
Potrebný zdravotný preukaz.
Ďalšie bližšie informácie poskytneme na osobnom pohovore.
Životopis nám posielajte na
belagiopp@
Meno: Mirrage, s.r.o.
Telefon:
E-mail: belagiopp@
Cena: 600

Ponúkame voľné pracovné miesta vhodné pre ženy aj mužov s nástupom od 28.11.22.
Pozícia: Operátor/ka
Pracovná náplň: jednoducha manualna praca – skladanie/oprava dialkových ovládani pre TV podla navodu – nic zlozite, praca vhodná pre ženy aj mužov
Miesto výkonu práce: Galanta.
Platové podmienky:
4,30 eur / hodina v zitom (netto), možnosť získania motivačného bonusu! Práca je zatiaľ na pol roka s možnostou predlženia spolupráce.
Pracovný čas: 6:00 - 14:30 (po-pia), možná práca cez sviatok a sobotu za príplatok!
UBYTOVANIE ZDARMA!
Doprava zadarmo je zabezpečená na určitých trasách
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na telefónnom čísle .
Ďakujeme a tešíme sa na spoluprácu

Práca v stabilnej spoločnosti u renomovaného zamestnávateľa v priateľskom prostredí.
-Práca podľa pracovných, procesných a kvalitatívnych pokynov na výrobných linkách
-Obsluha strojov, zariadení a testerov
-Práca s dielmi používanými v elektronike
-Zhodnotenie a vizuálna kontrola vyrobených dielov
-Eliminovanie chýb pri procese výroby a návrhy zlepšujúcich opatrení
-Dodržiavanie čistoty a poriadku na pracovisku podľa zásad 5S
Požiadavky:
- Prax s výrobou v automotive - VÝHODOU
- Ochota pracovať na 8/12 hod. zmeny
- Ochota učiť sa nové výrobné postupy
- Manuálna zručnosť / vzťah k výrobe
- Práca v tempe (práca je v stoji)
- Zodpovednosť
Mzda:
- 814 € - nástupná mzda + príplatky
- Navýšenie základnej mzdy po skúšobnej dobe
- 13.plat garantovaný zamestnávateľom
- Nadštandardné príplatky
- Príspevok zamestnávateľa na stravné
- Príspevok na cestovné
- Zabezpečené OOPP, lekárske prehliadky
- Starostlivosť konzultanta prideleného našou spoločnosťou
V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis na adresu

Miesto práce:
Trnava
Druh pracovného pomeru:
živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky (brutto):
8 EUR/hod.
- plat 8€/hod + príplatky
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame prácu pre záujemcov, ktorí majú záujem o prácu operátora / výpomoc na linkách - montáž.
Táto práca zahŕňa:
- vozenie aut z linky do testovacích kabín
- práca sa vykonáva na linke
- práca je na živnosť
- práca na 3 zmeny
- vodičské oprávnenie skupiny B – výhodou manuál a aj automat
Práca je vhodná aj pre ženy. Pre záujemcov poskytujeme komplexné zaškolenie na každý vykonávaný post.
Vhodné aj pre kandidátov bez predchádzajúcich skúseností v automobilovom priemysle.
Pracuje sa na tri zmeny s dĺžkou zmeny 7,5 hod. Možnosť privyrobiť si na dobrovoľných nadčasových a víkendových zmenách.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- plat 8€/hod + príplatky
Možnosť kariérneho postupu v rámci oddelenia aj spoločnosti.

Hľadáme vodičov VZV (retrak) na prácu do skladov v Nemeckej republike. Pracuje sa 8 hodín denne, možné nadčasy a práca počas víkendov po dohode so zákazníkom. Ponúkame stabilnú a celoročnú prácu v teplých a suchých skladoch. Práca je na turnusy. Znalosť nemeckého jazyka sa nevyžaduje. O ubytovanie sa postará zamestnávateľ plus príspevok na cestu.
Mzda v čistom 2000 - 2200 eur/mesiac, podľa počtu odpracovaných hodín. Jazdí sa na retráku (dokladač tovaru).
Zákazník dodržiava prísne hygienické predpisy a postupy k zabráneniu šírenia vírusov.
Práca zahrňuje:
- vyskladňovanie paliet
- uskladňovanie paliet
- vyberanie tovaru z regálov
- nakladanie tovaru do regálov
- rozrezávanie fólií
- upratovanie
Nadčasy sú možné. Pracuje sa aj cez víkendy, podľa dohody so zákazníkom.
Práca je vhodná aj pre utečencov z Ukrajiny.
NÁSTUP MOŽNÝ IHNEĎ.
V prípade vážneho záujmu, pošlite nám svoj životopis s aktuálnou fotografiou na
Pre viac informácií ohľadne práce nás kontaktujte na dole uvedenom telefónnom čísle počas pracovných dní od 9:00 do 17:00.
Podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov udeľujem súhlas spoločnosti Wasil, s.r.o. so spracúvaním osobných údajov na účely výkonu zamestnania a zároveň udeľujem súhlas na prenos osobných údajov do zahraničia.

Hľadáme pracovitých zamestnancov na prácu do skladov v Nemeckej republike. Práca je v teplých skladoch, pracuje sa 8-10 hodín denne, možné nadčasy a práca počas víkendov po dohode so zákazníkom. Znalosť nemeckého jazyka sa nevyžaduje. O ubytovanie sa postará zamestnávateľ plus príspevok na cestu. Mzda v čistom 1550-2000 eur/mesiac.
Práca je vhodná pre mužov, ženy, páry aj pre utečencov z Ukrajiny.
Zákazník dodržiava prísne hygienické predpisy a postupy k zabráneniu šírenia vírusov.
Práca zahrňuje:
- pickovanie
- nakladanie tovaru na palety
- nakladanie tovaru do krabíc
- vyberanie tovaru z regálov
- upratovanie
Nadčasy sú možné. Pracuje sa aj cez víkendy, podľa dohody so zákazníkom.
NÁSTUP MOŽNÝ IHNEĎ.
V prípade vážneho záujmu, pošlite nám svoj životopis s aktuálnou fotografiou na:
work4wasil@
Pre viac informácií ohľadne práce nás kontaktujte na dole uvedenom telefónnom čísle počas pracovných dní od 9:00 do 18:00.
Podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov udeľujem súhlas spoločnosti Wasil, s.r.o. so spracúvaním osobných údajov na účely výkonu zamestnania a zároveň udeľujem súhlas na prenos osobných údajov do zahraničia.

Miesto práce:
Trnava
Druh pracovného pomeru:
živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky (brutto):
8,-EUR/hod.
8,-€/hod +príplatky
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- triedenie a manipulácia komponentov podľa pracovných inštrukcií (vizuálna kontrola, meranie, kontrola zhodnosti voči pracovnému postupu)
- práca na linke (montáž)
- ukladanie dielov podľa baliacej inštrukcie
- práca sa vykonáva na linke - kontrola + manuálne montovanie komponentov do vozidiel
- označovanie vytriedených komponentov
- dodržiavanie príkazov nadriadeného
- udržiavanie poriadku na pracovisku
- manuálna práca na linke
- práca je na živnosť
- práca na 3 zmeny vhodná pre mužov
- vodičsky preukaz B
Zamestnanecké výhody, benefity:
- plat 8,-/hod.
- príplatky za nadčas a nočnú, víkend a sviatok
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná:
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské bez maturity
- stredoškolské s maturitou
- študent vysokej školy
Vodičský preukaz:
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Požiadavky na kandidáta:
- skúsenosť s kontrolou min. 1 rok
- manuálne zručný
- zmysel pre detail
Bližšie informácie na tel.čísle alebo info@

Prijmeme nemecky hovoriaceho pracovníka do Nemecka-Biebesheim am Rhein.
Pracovná náplň: montáž kancelárskych kontajnerov u klientov, externá montáž: spájanie spojov na kontajnerov: stien, stropov/striech.
Manuálna zručnosť a prax v montážach je výhodou. Dorozumieť sa nemecky je podmienkou, plynulá nemčina nemusí byť.
Pracuje sa minimálne 50 hodín týždenne, 10hod denne, ubytovanie zabezpečené a platené, auto do práce na montáž dodá klient.
Bývate v svojej samostatnej izbe s vlastnou kúpelňou.
Turnusová práca, dovolenky nahlasujete u majstra.
Stabilná práca počas celého roka, práca v dobrom kolektíve.
Práca na živnosť, 17 Eur na hodinu. Nástup do práce čím skôr.
Výplata každý mesiac načas, zálohy možné. Práca v solídnej firme. Je dobré mať vlastné auto na cestovanie do Nemecka (striedanie v partii)
Životopis s fotografiou posielajte na email info@
Benefity a ďalšie výhody:
Dobré ubytovanie s vlastnou izbou a sociálnym zariadením, kuchyňa sa zdieľa s kolegami, poskytnuté auto na montáž, možnosť dohodnúť turnusy, do Nemecka je možnosť cestovať s kolegami

POHOVOR KAŽDÝ TÝŽDEŇ !!! ????
Vhodný sú aj uchádzači z okolia: Šaľa-Veča,Galanta,Sládkovičovo,Matúškovo!!
Práca v strojárskom priemysle na výrobu výstuží do pneumatík.⚙➿
Práca je vhodná pre mužov!????
Náplň práce:
-obsluha strojov na výrobu a spravovanie oceľových drôtov
Mzda:
-nástupný plat priemerne 1300 eur v hrubom/mesiac????
- priemerný plat po odpracovaní prvého mesiaca 1500 eur v hrubom/mesiac????
-práca je na pracovnú zmluvu????
-práca je na 2 zmeny (12h)⏰
-poskytujeme zálohy každý týždeň vo výške 100 eur!!
Požiadavky na uchádzača:
- technické myslenie
- pracovitosť
- prax v strojárstve výhodou
-miesto výkonu práce : Sládkovičovo okr. Galanta????
Ubytovanie zdarma!????
Viac info: ????
Bezplatná linka: ☎️
E-mail: naborar.rwa@????

Hľadáme pracovité zamestnankyne na prácu do skladov v Nemeckej republike. Práca je v teplých skladoch, pracuje sa 8 hodín denne, možné nadčasy a práca počas víkendov po dohode so zákazníkom. Znalosť nemeckého jazyka sa nevyžaduje. O ubytovanie sa postará zamestnávateľ plus príspevok na cestu. Mzda v čistom (1500-1800 eur/mesiac).
Zákazník dodržiava prísne hygienické predpisy a postupy k zabráneniu šírenia vírusov.
Práca zahrňuje:
- rozbaľovanie a etiketovanie tovaru (malé predmety)
- skenovanie tovaru - nakladanie tovaru do krabíc
- vyberanie tovaru z regálov
- nakladanie tovaru na pásy
- upratovanie
Nadčasy sú možné. Pracuje sa aj cez víkendy, podľa dohody so zákazníkom.
Práca je vhodná ja pre utečencov z Ukrajiny.
NÁSTUP MOŽNÝ IHNEĎ.
V prípade vážneho záujmu, pošlite nám svoj životopis s aktuálnou fotografiou na:
work4wasil@
Pre viac informácií ohľadne práce nás kontaktujte na dole uvedenom telefónnom čísle počas pracovných dní od 9:00 do 18:00.
Podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov udeľujem súhlas spoločnosti Wasil, s.r.o. so spracúvaním osobných údajov na účely výkonu zamestnania a zároveň udeľujem súhlas na prenos osobných údajov do zahraničia.