práca vo viedni bez znalosti jazyka - strana 14
Počet nájdených inzerátov PRÁCA VO VIEDNI BEZ ZNALOSTI JAZYKA
: 1000 - strana 14

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- fakturácia, evidencia vydaných faktúr, evidencia došlých faktúr, ppd, vpd, interné doklady, ostatné pohľadávky a záväzky
- administratívne práce
- práca s MRP atď.,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom zohratom kolektíve
- keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží (nie sme korporát v ktorom si len poradovým číslom)
- otvorená obojstranná komunikácia
- finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné)
- rozvoj, podpora a pohoda v práci, príjemné pracovné prostredie
- dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia,
sladkostí a pitného režimu
- možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy
- firemné večierky a teambuildingové akcie
- možnosť vzdelávať sa na tematických konferenciách
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Open Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť
- záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti
- aktívny prístup
- MRP výhodou
- príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky
800 - 1300€ (brutto)
V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- príprava izieb pre hostí
- starostlivosť o spoločné priestory zariadenia
- obsluha sauny
- emailová komunikácia, vystavovanie účtov hosťom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom kolektíve
- čiastočne flexibilný pracovný čas
- možnosť ubytovania
- príjemná atmosféra, spokojní hostia.
- nerobíme pobyty na jednu noc, v sezóne sa zameriavame na týždňové pobyty.
- v prípade záujmu možnosť venovať sa aj marketingu a ďalším aktivitám.
- možnosť rozvoja v oblasti cestovného ruchu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
email, internet - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Základom je, aby práca človeka bavila a tešila ho následná spokojnosť hosťa. Zmysel pre detail. Flexibilita, komunikatívnosť.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme menšie ubytovacie zariadenie s rodinnou pohodovou atmosférou na Štrbskom Plese, vysoko hodnotené hosťami. Hostia sa k nám radi vracajú. Keďže sme mini kolektív, naše fungovanie je celkom flexibilné.
Mzda:800-1000 euro/mesačne brutto
Prosím zaslať stručnú žiadosť a životopis na našu emailovú adresu

Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom.
okrem toho:
- Realizuje obchodnú stratégiu
- Vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- Pripravuje cenové ponuky,
- Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek,
- Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho,
- Neustále sleduje priebeh dopravy,
- Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie,
- Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software,
- Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia
- Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok
- na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemné auto škoda fabia
- mobil
- notebook
- spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce
- perspektíva dlhodobej práce
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I stupňa
vysokoškolské II stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník
Ostatné znalosti
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovenosť, pracovitosť
- flexibilita
- komunikačné zručnosti (soft skills)
- odolnosť stresu
Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte.
Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Adresa spoločnosti
DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina
Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing

Náplň práce :
demontáž starých rozvodných skríň
montáž nových rozvodných skríň
samostatne zostaviť rozvody podľa výkresu
Požadujeme :
Pracovné skúsenosti v obore, platné vyhlášky
Jazykové znalosti z NJ /AJ/ (aspoň na pracovnej úrovni)
Vodičský preukaz B /auto/– je výhodou
Informácie pre uchádzača :
Hodinovka od 24 eur/hod podľa znalostí a praxe
Práca na živnosť
Zabezpečené a preplatené ubytovanie
Miesto výkonu :Mníchov- Nemecko
Práca od 6.1-13.1.2023
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu, živnosti na :
kariera@
Pre bližšie informácie u Projektanta:
Všetky naše ponuky nájdete na :

Hrubé elektroinštalácie, Bietigheim - Nemecko
Typ pracovnej ponuky: Živnosť
Pozícia: Elektrikár
Plat: 21 - 22€/hod. (sadzba závisí od skúseností, prípadne od jazykových znalostí)
Benefity: Ubytovanie zabezpečené
Dátum nástupu: 09.01.2023
Jazykové znalosti: Nemecký jazyk - B1, komunikatívna úroveň
Krajina: Nemecko
Lokalita: Bietigheim
- skúsenosti - hrubé elektromontážne práce, šlicovanie, ťahanie káblov a zapušťanie dóz
- jeden z partie Nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
Ďalšie požiadavky:
- prax
- živnosť
- auto
- štandardné elektro náradie, Príklepová aj Akku vŕtačka, Flexka, bubon na kábel, svetlo, príručné náradie, 13 a 17 nadstavcové kľúče, račňa
- samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť
- prilba, bezpečnostné topánky, štandardné ochranné pomôcky
Ostatné podmienky
- Fakturácia: 1x. týždeň.
- Práca je na živnosť, pracuje sa min. 10 hodín denne, práca v sobotách povolená.
Pre viac informácii k ponuke nás neváhajte kontaktovať na tel.č.:

Prijímame nových spolupracovníkov na pozície ELEKTRIKÁR
-Práca na turnusy poprípade na základe dohody dlhodobo v okolí Bratislavy
-Ubytovanie je hradené zamestnávateľom.
-Pre jednotlivcov zabezpečená preprava po trase zo Žiliny.
-Výhodou je menší obnos vlastného náradia.
-výhoda základných znalosti v obore
-hodinová mzda 10e/hod na začiatok.
-Zvyšovanie hodinovej mzdy na základe šikovnosti a znalosti
-Splatnosť faktúr 30 dní s možnosťou záloh.
Nástup možný ihneď
v prípade záujmu kontaktovať

Na pozíciu: ZVÁRAČ hľadáme spoľahlivých a zodpovedných pracovníkov.
Druh pracovného pomeru: Slovenská živnosť
Termín nástupu: február/marec 2023
Mzdové podmienky:
živnosť: 25 až 28€/hod. v závislosti od kvalifikácie, skúseností a znalostí.
príspevok na dopravu vo výške 100€/mesiac
Náplň práce:
- zváranie Argónom na pozícii (50%), potrubia v priemere od 40 – 250 mm, hrúbka 1,5 – 3 mm.
Pracovný čas:
44h pracovný týždeň + víkendy po dohode s vedúcim.
Miesto výkonu práce: Hombugr, Francúzsko
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Firma hradí ubytovanie a prispieva na dopravu.
- Pravidelné úhrady faktúr sú samozrejmosťou.
- Možnosť zálohy po odpracovaných 2 týždoch.
- Práca min. na 6 týždňov
Požiadavky na zamestnanca:
- min. stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie.
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - základy - nie je nutné vedieť anglický jazyk, ale je to výhoda.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- manuálna technická zručnosť a technické myslenie,
- samostatná práca podľa a inštrukcií nadriadeného,
- zdravotná spôsobilosť.
Telefonický kontakt: ,
e-mail: office@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi.
Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
Služobné vozidlo
Služobný mobil
Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
Práca v teréne
Výhodné zamestnanecké nákupy
Po skúšobnej dobe odmeny za vybavenie novej prevádzky a za starostlivosť o aktívnych zákazníkov
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email: Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Prax v oblasti predaja výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť
Príjemné vystupovanie a vzhľad
Časová flexibilita
Schopnosť pracovať pod stresom
Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam

1, Info práca . Povinné teoretické znalosti: Certifikát cestný/kvalifikovaný pracovník (napr.: prevádzkový mechanik, potrubkár, priemyselný mechanik) vysoká bezpečnosť kreslenia
2. Povinné praktické znalosti: Spracovanie Cr-Ni-St všeobecne (napr. vyrovnávanie, konštrukcia rámu, konštrukcia kotla) Konštrukcia potrubia Cr-Ni-St priemer 10mm-125mm TIG zváranie Montáž zariadení (napr. dopravníková technika, čerpadlá, pohony) Povrchová úprava Cr-Ni-St (brúsenie, leštenie)
4. Všeobecné požiadavky: Dochvíľnosť spoľahlivosť tímová práca vysoká odolnosť vysoká flexibilita Dobré komunikačné schopnosti vysoký zmysel pre zodpovednosť dobrá znalosť nemčiny (min. B1)
5. Požadované body: Certifikáty zvárania TIG ISO 9606-1: WPS č.: 141/T/BW/FM5/S/s1.5/D13/H-L045/ss/gb WPS č.: 141/T/BW/FM5/S/s1.5/D41/H-L045/ss/gb Prečítajte si vývojové diagramy P&I podľa DIN EN ISO 10628
6. Miesto: Brémy
7. Pracovná doba Po – Št 06:00 7:00 15:00 16:00
Fakturácia 14 /14
Ubytovanie zabezpečené a hradené
V prípade záujmu prosím kontaktovať telefonicky, prípadne mailom na : pebaind.service@ kde mi
zanechajte kontakt a ja Vám zavolám

PONUKA PRÁCE pre vodičov nákladného vozidla . Práce sa vykonávajú na celom území Nemecka a Rakúska. Hodinová sadzba záleží od znalostí a prípadných skúseností. Pracuje sa predovšetkým pri lešenároch ale aj pri iných profesiách...konkrétna profesia, pri ktorej sa pomocné práce vykonávajú záleží od dohody. Šoférovanie vozidla nieje hlavnou činnosťou počas pracovného dňa.
Mzda od 17-21€/hod + hradené ubytovanie
✔️ Možnosť pracovať v sobotu
✔️ Nástup ihneď alebo po vzájomnej dohode
✔️ Miesto práce je celé územie Nemecka a Rakúska( záleží od konkrétnej zákazky)
✔️ Akékoľvek iné znalosti výhodou
✅ Podmienky:
Práca na živnosť
A1 (pomôžeme vybaviť)
Seriózny prístup
✅ Výhody:
Fakturácia a splatnosť 7/7 alebo 7/14 podľa zákazky
Pomoc s vybavením všetkých potrebných dokumentov
Naša komplexná podpora 24/7
Dlhodobá spolupráca
Možnosť práce v Sobotu
Týždenne 50-65 hodín
Práca v stabilnej spoločnosti
Dĺžka turnusu po vzájomnej dohode
Vystavenie faktúr za Vás
Ľudský prístup
➡️ Naša firma pôsobí v odvetví stavebníctva už od roku 2009. Za celú dobu existencie máme za sebou desiatky úspešných projektov a spokojných zákazníkov. Ak sa chcete stať súčasťou kvalitnej firmy s možnosťou kariérneho rastu, ste na správnom mieste.
➡️ V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnych číslach ☎️ a ☎️ prípadne emailom na job@
Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu
Vyhľadávanie: pomocnik, brigada, pomocny pracovnik, murar, lesenar, sadrokarton, maliar, tesar, vodar, monter, instalater, pomocne prace, nemecko, rakusko, lešenár,

POZOR, NOVÉ PONUKY
POZÍCIE: NIEKTO SO SKÚSENOSŤOU S INŠTALÁCIOU MÉDIÍ/ťahanie potrubia na plyn, vodu, vzduch, inštalácia rúr, prívod, montáž/
POZÍCIE: ŠIKOVNÍ MECHANICI a PNEUMATIKERI NA VÍKENDOVKY, alebo turnusy
VHODNÉ aj pre skupinky, PRAX nutná!
Miesto výkonu práce: VW Slovakia, DNV
⏰Pracovný čas: 06:00- 16:45 príp. 07:00- 17:45,
Pravidelná práca možnosť na turnusy 10/4 vrátane VÍKENDOV
Sviatky podľa dohody, dlhodobá spolupráca.
Veľkonočná odstávka – 7.4. do 10.4.2023
Letná odstávka KW29-KW33
Nástup: Začiatok predbežne ➡ april 2023
Odmena ➡️ po tel. dohodea v závislosti od skúseností-Motivujúce finančné ohodnotenie
Seriózna spolupráca v stabilnej firme
Splatnosť FA: ku 15. nasledujúceho mesiaca
10 hodinové pracovné zmeny
Popis práce:
- mechanické práce a zámočnícke práce na integrácii liniek
- logistické práce na VZV
Požadované znalosti a skúsenosti:
- Samostatnosť
- Dochvíľnosť
- Práca na Živnosť
- Znalosť čítania technických výkresov - výhodou
- Pracovné skúsenosti v danom obore podmienkou
- Znalosť komponentov zváracej techniky a technické znalosti z oblasti strojárstva a stavby
automatizovaných liniek
- Nemčina výhodou
- Vlastné náradie
- Certifikáty, povolenia na výkon práce, ako napr.: VZV, viazač bremien, zváračský preukaz, žeriavnicky preukaz, El. §21, §22 atď. – výhodou
ℹ️Viac info na: ???? 0

Hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu :
➡️ Hlavného účtovníka/čky do našej firmy v Modre na vedenie kompletnej účtovnej agendy, ideálne ak máte aspoň 3 ročné skúsenosti na tejto pozícii.
➡️Tvojou náplňou práce bude:
- samostatné účtovanie a kontrola dokladov
- príprava podkladov
- príprava, účtovanie a evidencia dodávateľských a odberateľských faktúr
- príprava a účtovanie pokladničných blokov
- príprava a účtovanie bankových výpisov, kreditných kariet
- spracovanie mesačných výkazov k DPH
- spracovanie uzávierkových prác, vypracovanie výkazov UZ a DPPO
- komplexné spracovanie miezd
- spracovanie RZZC, hlásenia
- odosielanie výkazov SP, ZP
- fakturácia
- skenovanie, kontrola a archivácia dokladov
- úhrada faktúr a ich zaúčtovanie na strediská
- pomocné administratívne práce
- práca s objednávkami
➡️Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- možnosť kariérneho rastu
- pravidelné firemné akcie
- rôznorodá práca
- dlhodobá spolupráca
➡️ Informácie o výberovom konaní
Záujem každého kandidáta starostlivo a uvážlivo posúdime a budeme kontaktovať vhodných uchádzačov. Ak neuspejete v tomto výberovom procese, naďalej prosím sledujte naše ponuky práce, nakoľko máme viacero novootvorených pracovných pozícii v rámci našej firmy.
➡️ Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
➡️ Vzdelanie v odbore
Ekonomické vzdelanie, účtovníctvo, obchodná akadémia
➡️ Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
➡️ Ostatné znalosti
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Vodičský preukaz : B
Počet rokov praxe : 3
➡️ Osobnostné predpoklady a zručnosti
- analytické myslenie, schopnosť vidieť súvislosti,
- zmysel pre detail a prácu s číslami,
- MS Excel na pokročilej úrovni
- spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci
➡️ Druh pracovného pomeru : živnosť
➡️ Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná dynamická firma, ktorá vznikla po dlhoročných skúsenostiach v automobilovom priemysle najmä pri montáži, demontáži výrobných liniek. Ich integrovanie podľa potrieb klienta vrátane elektromontážnych prác v rámci Európy.

Náplň práce zvárača:
Zváranie nerezových rúr
priemer rúr ½" - 450mm, hrúbka do 3mm
Požadujeme :
Pracovné skúsenosti v obore
Jazykové znalosti z NJ na pracovnej úrovní výhodou
Vodičský preukaz B – je výhodou
Náplň práce potrubára:
príprava potrubných trás pre zvárača
priemer rúr ½" - 450mm
Požadujeme :
Pracovné skúsenosti v obore
Jazykové znalosti z NJ na pracovnej úrovni výhodou
Vodičský preukaz B – je výhodou
Informácie pre uchádzača :
Hodinovka zvárač 25€ potrubár 23 €
Fakturácia raz za 2 týždne, splatnosť 14 dní
Práca na živnosť, potrebná A1
Hradené ubytovanie
Dlhodobá práca (na dobu neurčitú)
Miesto výkonu : Essen, Nemecko
V prípade záujmu prosíme o zaslanie kópie životopisu, živnosti na:
kariera@
Pre bližšie informácie u Projektanta:
Erika Raffai :
Všetky naše ponuky nájdete na :

PONUKA PRÁCE pre nemecky hovoriacich pomocníkov . Práce sa vykonávajú na celom území Nemecka a Rakúska. Hodinová sadzba záleží od znalostí a prípadných skúseností. Pracuje sa predovšetkým pri montéroch solárnych panelov (fotovoltaiky) prípadne iných profesiách. Konkrétna profesia, pri ktorej sa pomocné práce vykonávajú záleží od dohody
Mzda od 15-21€/hod + hradené ubytovanie
✔️ Možnosť pracovať v sobotu
✔️ Nástup ihneď alebo po vzájomnej dohode
✔️ Miesto práce je celé územie Nemecka a Rakúska( záleží od konkrétnej zákazky)
✔️C - vodičský preukaz výhodou
✔️ Akékoľvek iné znalosti výhodou
✅ Podmienky pre prijatie:
Práca na živnosť
A1 (pomôžeme vybaviť)
Seriózny prístup
✅ Výhody:
Fakturácia a splatnosť 7/7 alebo 7/14 podľa zákazky
Pomoc s vybavením všetkých potrebných dokumentov
Naša komplexná podpora 24/7
Dlhodobá spolupráca
Možnosť práce v Sobotu
Týždenne 50-65 hodín
Práca v stabilnej spoločnosti
Dĺžka turnusu po vzájomnej dohode
Vystavenie faktúr za Vás
Ľudský prístup
➡️ Naša firma pôsobí v odvetví stavebníctva už od roku 2009. Za celú dobu existencie máme za sebou desiatky úspešných projektov a spokojných zákazníkov. Ak sa chcete stať súčasťou kvalitnej firmy s možnosťou kariérneho rastu, ste na správnom mieste.
➡️ V prípade záujmu alebo ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na telefónnych číslach ☎️ a ☎️ prípadne emailom na job@
Tešíme sa na vzájomnú spoluprácu
Vyhľadávanie: pomocnik, brigada, pomocny pracovnik, murar, lesenar, sadrokarton, maliar, tesar, vodar, monter, instalater, pomocne prace, nemecko, rakusko, montér

Hľadáme telefonistku/telefonistu
Miesto práce: z domu / Slovensko
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: živnosť/dohoda
Mzdové podmienky (brutto): až 3600€
Kontakt
E-mail: hello@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rozvíjanie a upevňovanie vzťahov s existujúcimi a ďalšími klientmi
- Prezentácia služieb spoločnosti (reklamné služby)
- Dosahovanie stanovených predajných výsledkov
- Pravidelné reportovanie výsledkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zamestnanecké výhody, benefity
- Motivačné platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk – Expert(C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú veľkou výhodou
- Prezentačné a komunikačné schopnosti
- Chuť telefonovať
- Spoľahlivosť
Koho hľadáme
Ambiciózne talenty, na veku nám nezáleží, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru v oblasti obchodu a reklamy a zarábať nadštandardné zárobky. Snahu a cieľavedomosť vieme oceniť.
Kontakt
E-mail: hello@

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Úlohou obchodnej zástupkyne / zástupcu bude získavanie nových zákazníkov v oblasti zásobovania gastroprevádzok (reštaurácie, kantíny, bary, kaviarne a pod...), starostlivosť o nich a udržiavanie spolupráce s aktívnymi zákazníkmi. Vyhotovovanie reportov, spracovávanie cenových ponúk a ďalšia potrebná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Služobné vozidlo
- Služobný mobil
- Stabilná práca a možný rast v rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Práca v teréne
- Výhodné zamestnanecké nákupy
Platové podmienky:
- Ponúkaný nástupný plat je 1000€ brutto
- Po zaškolení budú obchodnému zástupcovi vyplácané provízie z akvizícií.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu, prosím zašlite svoj životopis na email:
Na pohovor budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské
Jazykové znalosti:
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz - B
Prax v oblasti predaja výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie a vzhľad
- Časová flexibilita
- Schopnosť pracovať pod stresom
- Schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobovať novým podmienkam

Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do novootvorenej prevádzky v TREBIŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor

V Považskej Bystrici rozširujeme tím a hľadáme nové posily, kolegyne/kolegov, ktorí
- chcú pracovať pre TOP zamestnávateľa
- privítajú možnosť nadpriemernej mzdy a množstvo benefitov,
- preferujú flexibilný pracovný čas,
- ocenia možnosť občasnej práce z domu, ale neprekáža im ani príjemné zázemie modernej kancelárie,
- sa radi zorientujú vo svete financií a ktorých bude baviť práca s klientami a poradenstvo
Na prácu Vás pripraví tím odborníkov, školiteľov a adaptáciou Vás budú sprevádzať skúsení kolegovia a mentori, až kým nebudete cítiť istotu, že ste pripravená/ý a samostatná/ý.
Vašou náplňou práce bude komunikácia s klientmi, uzatváranie zmlúv, servis a poradenstvo. Využívame online nástroje a systémy na meetingy, poradenstvo, ale aj uzatváranie zmlúv.
Od uchádzača požadujeme:
- chuť pracovať a učiť sa
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- komunikatívnosť, empatiu a príjemné vystupovanie
- bezúhonnosť (čistý register trestov)
Od uchádzača nepožadujeme:
- dlhoročné skúsenosti a znalosti, pretože ak budete chcieť, všetko potrebné Vás naučíme a radi Vám odovzdáme naše skúsenosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Základy
Vodičský preukaz - B
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti:
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite mi svoj štruktúrovaný životopis na , prípadne mi zavolajte, aby sme si dohodli stretnutie

Rodinná spoločnosť DOMO interier s.r.o. s 27r. históriou, hľadá nové posily do svojho tímu na pozíciu:
Odborný predajca - Dvere, Podlahy, nábytkové kovania do prevádzky v PREŠOVE
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď, jún 2023
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Odborný predaj interiérových dverí, podlahových krytín a nábytkového kovania
- práca s registračnou pokladňou
- príjem a evidencia objednávok
- zodpovednosť za finančnú hotovosť
- celková starostlivosť o predajné miesto
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti:
Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti:
MK Soft - Základy
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
komunikácia s klientom, spoľahlivosť, iniciatívnosť, záujem učiť sa, praktické myslenie, zodpovednosť
Mzdové podmienky:
900 - 2 000 EUR/mesiac
mzda tvorená z fixnej časti + provízia z predaja
Svoj životopis zasielajte na praca@
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor

Miesto práce: Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI:
Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi.
- komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov
-komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov
- koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov
- riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí
- práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy
- výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne)
- v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting
- veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Služobný mobil,
- Notebook,
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Možnosť zálohy
- V prípade potreby služobné vozidlo
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@
alebo nás kontaktujte telefonicky na .
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Hr koordinátor / Tlmočník
Počet rokov praxe
1
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Komunikatívnosť
Chuť pracovať
Stručná charakteristika spoločnosti:
Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí